Nee dat niet perse, maar die loopt gewoon niet onhandig te hannessen.Dus dan lukt het wel;) 65 Inch is wel too much voor 1 persoon natuurlijk.
Hulleman schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:43:
[...]
Ik vind het soap opera effect ook niet vervelend. Ik vind vloeiend beeld echt geniaal, liefst al het beeldmateriaal op 60fps. Helaas game ik op een console
SOE heeft niks met diepte te maken, maar met het (voor veel mensen te) vloeiend maken/weergeven van beeld. Deblur heeft trouwens alleen effect op 60fps materiaal of hoger, wat je waarschijnlijk amper afspeelt. Dejudder heeft effect op materiaal onder de 60fps (veelal 24/25/30fps). In feite doen ze hetzelfde, namelijk interpolatie. Bij 60fps content is dat minder zichtbaar, want dat is al vloeiend. Als je dejudder hoog hebt staan, dan moet je last hebben van artefacts, wat echt heel lelijk is. De heilige graag is een beetje dejudder max 2-4 en deblur kun je rustig op 10 zetten.
Als ik NPO start kijk,dan krijg ik het beeld alleen vloeiend als ik hem op de hoogste setting doe en dat werkt vrij goed,behalve als iemand overdreven met handgebaren in de weer is.
Op een lage setting ziet dat NPO start beeld er nog steeds voor geen meter uit.
En dan neem ik de live praatprogramma's als voorbeeld.
[
Voor 82% gewijzigd door
pennywise666 op 02-04-2019 12:39
]