Ik heb een probleem. Mijn OLED 55b6 geeft nu de foutmelding 'bluetooth service needs to be reinitialized " en ik heb geen werkende wifi meer. Ik kan wifi niet eens meer aanzetten.
Het internet heeft me nog niet heel veel verder geholpen. Ik heb alle links die de search 'bluetooth service needs to be reinitialized" al gelezen.
Het grootste probleem is dat mijn remote niet wil pairen. Ik kan hem wel half gebruiken.
Ik heb de volgende stappen al ondernomen:
unpairen en poging to repairen remote.
powercycle van het stroom af
nieuwste firmware update erop gezet
de vage stappen van de links op google (variaties op powercycles).
Ik wil eigenlijk nog geen reset to factory defaults doen, want de mensen die dit probleem ook hebben konden toen niet meer in de TV gekomen (remote wil niet door de setup). En dan heb ik dus helemaal niets.
Ik kan de TV wel redelijk bedienen met de TV App, maar dit is verre van ideaal.
Aangezien wifi en bluetooth op hetzelfde moment zijn uitgevallen, vermoed ik iets hardwarematigs of een rare fout in webos of een combinatie.
Ik hoop dat hier nog een paar tips zijn. Als hjet echt niet anders kan dan ga ik morgen de restore to defaults doen, maar dat is echt de allerlaatste optie. Want ik zit er niet op te wachten dan alsnogn iet kan pairen en de TV niet (lastig?) in te stellen is. Ook ben ik dan mijn kalibratie kwijt natuurlijk.
Eigenlijk hoop ik dat iemand hier meer ervaring over heeft met hoe LG Service hierop reageert.
[edit]
Toch de restore naar factory defautls gedaan en idd geen werkende TV nu, want geen bluetooth.
USB muis ftw
[
Voor 3% gewijzigd door
Adlermann op 24-02-2019 16:25
]