- Cuball
- Registratie: Mei 2002
-
Laatst online: 19-08 15:46
Ik heb zonet mijn 55C8 geïnstalleerd maar blijk toch neen probleem te hebben met ARC in Netflix via de LG App.
Enkel als ik de output op PCM zet (dan heb ik enkel stereo), dan lijkt het te werken. Laat ik deze staan op Automatisch, dan krijg ik in de Netflix app direct een ruistoon uit mijn luidsprekers (zelfs zonder enige content af te spelen).
Mijn TV is aangesloten via een Pioneer VSX-510 (HDMI op Port-2).
Het vreemde is, als ik de Youtube app gebruik en zoek op bv. een Dolby Digital filmpje, dan herkent mijn Receiver via ARC dat dit Dolby Digital is (komt toch mooi in het display van de Receiver), dus de configuratie lijkt wel in orde..
Iemand die ook ditzelfde probleem voorheeft ? (Ik heb de Netflix app al opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder succes). Waaraan zou dit kunnen liggen? Misschien de Netflix App die Atmos signaal doorstuurt ? (wat mijn receiver niet kan, en helaas ook geen firmware update voor bestaat)
Ik ga volgende week nog eens proberen via een Optical kabel, maar ik heb deze helaas vergeten te plaatsen in de koker achter mijn TV, de TV monteren aan de muur was al een huzarenstukje, eventjes eraf halen is niet echt iets wat ik in 5 minuutjes doe..
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Let op:
Welkom in het LG OLED Ervaringen & Discussie Topic.
In dit topic bespreken we de laatste stand van de techniek rondom deze LG televisies; de beste instellingen voor het mooiste beeld; de ideale manier van aansluiten en je ervaringen met jouw televisie, inclusief defecten en problemen. De meeste andere zijdelings gerelateerde zaken (zoals aankoopadvies, korting en garantie) zijn hier off topic. Hoe beter we de onderwerpen op het forum gesorteerd houden, hoe makkelijker jij relevante informatie kan terugvinden.
Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees
Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Vragen over inbranden of stekkers, lichtinval en verschillen tussen OLED en andere technieken? Deze onderwerpen zijn al regelmatig besproken. Gebruik de zoekfunctie!
🔍 Inbranden: [topic="1773999?data%5Bfilter_keywords%5D=inbranden"][LG OLED] Ervaringen & Discussie[/topic]
🔎 Stekkers: [topic="1773999?data%5Bfilter_keywords%5D=stekker"][LG OLED] Ervaringen & Discussie[/topic]
🔍 Lichtinval: [topic="1773999?data%5Bfilter_keywords%5D=lichtinval"][LG OLED] Ervaringen & Discussie[/topic]
🔎 Verschil OLED met ... [topic="1773999?data%5Bfilter_keywords%5D=verschil%20oled"][LG OLED] Ervaringen & Discussie[/topic] (vul in de zoekbalk jouw opdracht aan met de juiste term)
Alsnog wat vragen daarover? Zie ook
Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Goede aanbieding gezien of nodig? Check
OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in
[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie
Garantieafhandeling bespreken?
Shopping forum
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in
Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6
Wil je graag iemand helpen, maar hoort diens vraag hier eigenlijk niet? Dan hoort het antwoord ook niet in dit topic.
Iemand post iets op een verkeerde manier? Gebruik de rapporteer-knop.