• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:51
Ik verwacht eerdaags m'n G6; kan ik dit soort updates nog even blokkeren/uitstellen? Of gaat dit automatisch. Als een eerdere build "beter" werkte dan de nieuwe...

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Thinlanet schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:40:
[...]

Ik verwacht eerdaags m'n G6; kan ik dit soort updates nog even blokkeren/uitstellen? Of gaat dit automatisch. Als een eerdere build "beter" werkte dan de nieuwe...
Er zit een auto update vinkje die je uit kan zetten.

LG 77C69H | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 18:36
Thinlanet schreef op woensdag 9 september 2026 @ 09:40:
[...]

Gewoon updates draaien, er zijn altijd mensen die niet tegen verandering kunnen. Zeker voor een nieuw model verbetert er het eerste jaar het nodige.

Dingen veranderen, maar inputs kan je in WebOS 26 ook gewoon een naampje geven. Input knop, naar rechts scrollen en de edit functie gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Minimalist1 op 09-09-2026 11:33 ]

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30

dbzfan

Nee.

Ik zie gewoon nog een thuis hub hoor..

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:25

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Modbreak:Reacties betreffende de onthullingen van Gamers Nexus gaarne in het daarvoor aangewezen thema.

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:43
dbzfan schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:04:
[...]

Ik zie gewoon nog een thuis hub hoor..
Hier ook gewoon een thuishub.

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen met WebOS 26 tot nu toe (en in het bijzonder oudere tv's zoals een C5)?
Heeft het echt voordelen boven WebOS 25? De verhalen die ik tot nu lees zijn heel verschillend.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hebben meer mensen last van apps die niet willen updaten of installeren?
Sinds gisteren weigert mijn G5 apps van updates te voorzien, download start gewoon niet.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:53:
Sinds gisteren weigert mijn G5 apps van updates te voorzien, download start gewoon niet.
Ik heb 2 apps, waaronder 'Google Home', die al een jaar lang niet kunnen updaten. WebOS is echt enorm brakke software :+

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:34
Keer van wifi wisselen (en quickstart+) uitzetten hielp bij mij na upgrade naar webos26.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb een mooie lijst gemaakt in adguard waarmee je zo goed als alles kunt blokkeren wat je niet nodig hebt, wellicht doe ik er jullie ook een plezier mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
# LG TV ANTI ADS
! Uitzonderingen
@@||ngfts.lge.com^
@@||eic.service.lgtvcommon.com^
@@||nl.tvsdp.lgeapi.com^$important^
@@||nl.lgtvsdp.com^
@@||nrdp.prod.cloud.netflix.com^
@@||occ-0-7176-769.1.nflxso.net^
@@||eic.homeprv.lgtvcommon.com^
@@||fr.security.lgtvsdp.com^
@@||nl.lgrecommends.lgappstv.com
! Brede blokkades (inclusief alle subdomeinen)
||lgsmartad.com^
||lgtvsdp.com^
||nextlgsdp.com^
||adsdtvc.com^
||castoola.tv^
||alphonso.tv^
||ueiwsp.com^
||smart.adtvc.app^
! lgtvcommon.com
||ads.lgtvcommon.com^
||cdpbeacon.lgtvcommon.com^
||homeprv.lgtvcommon.com^
||recommend.lgtvcommon.com^
||eic.cdpsvc.lgtvcommon.com^
||eic.nudge.lgtvcommon.com^
||eic.rdl.lgtvcommon.com^
||eic.wiseconfig.lgtvcommon.com^
||eic.netflixvoice.lgtvcommon.com^
||eic.recommend.lgtvcommon.com^
! lgappstv.com
||lgappstv.com^
||ad.lgappstv.com^
||nl.ibs.lgappstv.com^
||de.ibs.lgappstv.com^
||ibs.lgappstv.com^
||de.lgrecommends.lgappstv.com^
||lgrecommends.lgappstv.com^
! Overig LG
||tv.wiselg.com^
||eic.tv.wiselg.com^
||nl.tv.wiselg.com^
||de.emp.lgsmartplatform.com^
||de.tvsdp.lgeapi.com^
||eic-connect-client.lgthinq.com^
||lgtvonline.lge.com^
||nl.lgeapi.com^
||de-lgtvsdp-com.aws-prd.net^
||initscr.lge.com^
! Overig
||connectivitycheck.platform.hicloud.com^$important
||lgtviot.com^
||eic.lgtviot.com^
||lg-tv-2019.prod.partner.netflix.net^

[ Voor 32% gewijzigd door Vuurvoske op 12-09-2026 12:29 ]

Beroeps brabander

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:12
Kan nog steeds niet update van g5 via ota.

Heel gedonder om via usb te doen, maar bijzonder dat het zo lang duurt, aangezien ik zie hoevele hier al deze update binnen halen. Las goede verhalen, dat de audio drops gefixed zijn met de interne apps zoals hbo en sky.

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:51
Sinds gister de G6 65" LS mogen ontvangen. Er was wat mis met de sortering bij Smits waardoor het even langer duurde. Gisteravond na de plaatsing niet al te veel lopen "hannesen" met de settings. Vandaag even de PS4 aangesloten; hoewel hij oppopt met direct een Gaming profiel lijkt deze setting erg blauw en van een grijze laag voorzien (tov mijn C8 uit 2019); geel is niet diep geel/eerder vaal geel. Dus daar maar een gepersonaliseerd profiel voor opstellen. Enige issue is dat de TV mijn Ziggo Next decoder niet altijd vind (als deze al aan staat). Ik dien dan even de Next opnieuw op te starten voor deze in de hub/source zichtbaar wordt.

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:56
Ik kom er net achter dat ik ook niet meer kan installeren of updaten op mijn C9...

• SpardaSpeed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 11:16
Ik kan verschillende apps ook niet meer updaten, geeft aan "update niet geinstalleerd" ik had nog een oude os versie draaien en die kon ook niet updaten, dus heb dit handmatig gedaan via een usb stick, maar nog steeds kunnen de apps niet updaten, dus kan ze ook niet meer gebruiken. Ik hoop dat LG dit snel oplost.

RuudBoi

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:34
Bij mij hielp het uitzetten van quickstart+ en tussen wifi netwerken wisselen. Leek of er iets bleef hangen. Maar kan ook puur toeval geweest zijn (op 2 momenten) dat de store er 5 minuten later wel ineens zin in had.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het lijkt hier hit or miss te zijn. Nu weer wat kunnen updaten naar andere app weer niet.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vuurvoske schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:49:
Ik heb een mooie lijst gemaakt in adguard waarmee je zo goed als alles kunt blokkeren wat je niet nodig hebt, wellicht doe ik er jullie ook een plezier mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
# LG TV ANTI ADS
! Uitzonderingen
@@||ngfts.lge.com^
@@||nl.lgtvsdp.com^
||lgsmartad.com^
||lgtvsdp.com^
||nextlgsdp.com^
||adsdtvc.com^
||castoola.tv^
||alphonso.tv^
||ueiwsp.com^
||smart.adtvc.app^
! lgtvcommon.com
||ads.lgtvcommon.com^
! lgappstv.com
||lgappstv.com^
||ad.lgappstv.com^
||nl.ibs.lgappstv.com^
||de.ibs.lgappstv.com^
||ibs.lgappstv.com^
! Overig LG
||tv.wiselg.com^
||eic.tv.wiselg.com^
||nl.tv.wiselg.com^
||de.tvsdp.lgeapi.com^
||lgtvonline.lge.com^
||nl.lgeapi.com^
||initscr.lge.com^
! Overig
||lgtviot.com^
||eic.lgtviot.com^
Ik gebruik sinds een tijdje deze (via pihole ), werkt ook heel goed:
https://cdn.jsdelivr.net/...dblock/native.lgwebos.txt

Aanrader. Maar gewoon je tv van het netwerk afhalen werkt nog beter ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verder:
https://store.google.com/nl/product/google_tv_streamer is algemeen verkrijgbaar en kan in principe de combi Android telefoon en Chromecast vervangen in 1. Hoef je niet meer te casten en dus je TV ook niet meer aan het netwerk. Lost een hoop ellende met LG qua sniffing op :)

En dan zul je zeggen dat Google niet perse minder luister. Kan zijn, maar dat verandert niet als je al een Android TV en GC had ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Mijn C3 is goed naar de knoppen sinds de update, netwerk problemen, apps die gewoon niet opstarten/laden.

Ik krijg bij het openen van YouTube de foutmelding "Controleer de tijdsinstellingen" en dan sluit hij af.

Dingen aanpassen in het menu is ook niet altijd mogelijk want die opent soms ook gewoon niet of extreem traag.

TV is haast onbruikbaar geworden, op webos25 was het de beste TV die ik tot nu toe gehad heb, zonde.

[ Voor 14% gewijzigd door vinno86 op 13-09-2026 14:03 ]

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:58

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

vinno86 schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:00:
Mijn C3 is goed naar de knoppen sinds de update, netwerk problemen, apps die gewoon niet opstarten/laden.

Ik krijg bij het openen van YouTube de foutmelding "Controleer de tijdsinstellingen" en dan sluit hij af.

Dingen aanpassen in het menu is ook niet altijd mogelijk want die opent soms ook gewoon niet of extreem traag.

TV is haast onbruikbaar geworden, op webos25 was het de beste TV die ik tot nu toe gehad heb, zonde.
Bedoel je met C3, OLED C uit 2023? Op mijn OLED C4 uit 2024 is deze update nog niet beschikbaar via TV menu settings. Terwijl 2024 eerder dan 2023, of hooguit tegelijkertijd, live hoort te gaan. Heb je de update via het settings menu op de TV gedaan of via een USB stick?

[ Voor 7% gewijzigd door vdr01 op 13-09-2026 15:13 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

• Archioak
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14:27
vdr01 schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:55:
[...]

Bedoel je met C3, OLED C uit 2023? Op mijn OLED C4 uit 2024 is deze update nog niet beschikbaar via TV menu settings. Terwijl 2024 eerder dan 2023, of hooguit tegelijkertijd, live hoort te gaan. Heb je de update via het settings menu op de TV gedaan of via een USB stick?
Misschien dat het in fases gaat?

Ik heb ook een C4, en de update is al een paar dagen beschikbaar. (Nog niet geïnstalleerd.)

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:58

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Archioak schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:15:
[...]

Misschien dat het in fases gaat?

Ik heb ook een C4, en de update is al een paar dagen beschikbaar. (Nog niet geïnstalleerd.)
Okay, bedankt voor de tip. Ik was een beetje bang dat OP via USB wellicht een verkeerde firmware gepushed had. Geen idee of onze LG's een waarschuwing of weigering tonen als er ongeschikte firmware via USB gepushed wordt. Ik mag hopen van wel.

[ Voor 9% gewijzigd door vdr01 op 13-09-2026 15:20 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Ook ik heb problemen met het updaten en installeren van apps.

Tevens schakelt de TV mijn Denon receiver niet altijd meer goed in en gaat ie op TV speaker. Bloed irritant.

Hier tekenen aub ......

• vinno86
  • Nu online
vdr01 schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:17:
[...]

Okay, bedankt voor de tip. Ik was een beetje bang dat OP via USB wellicht een verkeerde firmware gepushed had. Geen idee of onze LG's een waarschuwing of weigering tonen als er ongeschikte firmware via USB gepushed wordt. Ik mag hopen van wel.
Nope, ik heb hem gewoon officieel OTA gedaan.

Maar goed, grote fout geweest dus.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
vinno86 schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:00:

Denk dat je een fabrieksreset moet doen. Heb er ooit eens gekke dingen mee opgelost. Wel alles weer opnieuw instellen maar best kans dat je van de issues af bent.

• CPM
  • Niet online

CPM

Mirx_NL schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:09:
[...]

Keer van wifi wisselen (en quickstart+) uitzetten hielp bij mij na upgrade naar webos26.
Dit heb ik ook geprobeerd. Ik dacht eerst dat mijn pihole iets blokkeerde. Hielp niet. Toen weer terug geswitcht, UELA opnieuw geaccepteerd en ineens wilde Disney+ weer installeren. Daarna UELA weer beperkt geaccepteerd en daarna was het weer mis. Exact dezelfde stappen opnieuw gedaan maar het probleem bleef.

Hier tekenen aub ......

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12:03
vdr01 schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:17:
[...]

Ja, LG OLED-televisies weigeren ongeschikte firmware via USB en tonen een foutmelding. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de tv zomaar crasht door een verkeerd bestand.

LG heeft hiervoor de volgende ingebouwde beveiligingen:
  • Modelcheck: De tv controleert de unieke modelcode in het firmwarebestand. Als deze niet exact overeenkomt met jouw type tv (bijvoorbeeld een firmware voor een C3-model op een G3-tv), wordt de installatie direct afgebroken.
  • Regiocheck: Firmware uit een andere regio (bijvoorbeeld de VS) wordt door Europese modellen geweigerd.
  • Bestandsstructuur: De tv herkent de update alleen als deze in een specifiek benoemde map (LG_DTV) staat en de juiste bestandsextensie heeft (meestal .epk). Zo niet, dan negeert de tv het bestand volledig.

[ Voor 37% gewijzigd door Snake_Eye op 13-09-2026 22:57 ]

• vinno86
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:08:
[...]

Denk dat je een fabrieksreset moet doen. Heb er ooit eens gekke dingen mee opgelost. Wel alles weer opnieuw instellen maar best kans dat je van de issues af bent.
Ja dat begint de enige optie te worden, maar ik lees ook weer berichten (op Reddit o.a.) dat dat niet heeft geholpen dus dan ben je nog verder van huis.

Een power cycle wil nog wel eens tijdelijk wat helpen maar duurt niet lang voordat er weer rare dingen gebeuren.

• CPM
  • Niet online

CPM

Vuurvoske schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:49:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
# LG TV ANTI ADS
! Uitzonderingen
@@||ngfts.lge.com^
@@||nl.lgtvsdp.com^
||lgsmartad.com^
||lgtvsdp.com^
||nextlgsdp.com^
||adsdtvc.com^
||castoola.tv^
||alphonso.tv^
||ueiwsp.com^
||smart.adtvc.app^
! lgtvcommon.com
||ads.lgtvcommon.com^
! lgappstv.com
||lgappstv.com^
||ad.lgappstv.com^
||nl.ibs.lgappstv.com^
||de.ibs.lgappstv.com^
||ibs.lgappstv.com^
! Overig LG
||tv.wiselg.com^
||eic.tv.wiselg.com^
||nl.tv.wiselg.com^
||de.tvsdp.lgeapi.com^
||lgtvonline.lge.com^
||nl.lgeapi.com^
||initscr.lge.com^
! Overig
||lgtviot.com^
||eic.lgtviot.com^
Mensen die dit soort systemen gebruiken dienen wel alle overige DNS (+DOH+DOT) verzoeken van clients naar buiten te blokkeren op hun firewall. En dan nog is dit geen 100% oplossing.

Hier tekenen aub ......

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:35
Er is sinds vanochtend een nieuwe update verschenen voor mijn LG OLED65B42LA (B4-model). Deze is waarschijnlijk beschikbaar voor alle recente LG-modellen:
  • Huidige softwareversie: 33.31.68
  • Nieuwe softwareversie:

33.31.75 (grootte: 1563 MB)

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
@Van der Berg wat zijn de wijzigingen en zijn er al ervaringen bekend van anderen?

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:40
Sinds ongeveer anderhalve week hangt hier de 83" W6 te pronken aan de muur. Komende van een > 10 jaar oude Panasonic LCD is dit toch wel echt genieten hoor! Had hem aan de wifi hangen en direct een update gedraaid. Daarna van de wifi af en de Apple TV aangesloten. Ik kijk alles via de Apple TV en heb heel dat WebOS niet nodig. Alles lijkt prima te werken, dus vraag me ook af waarom ik de tv überhaupt nog aan het internet zou moeten hangen. Updates van het besturingssysteem, maar waarom eigenlijk? Als de tv het prima doet en verder niet aan het internet hangt, lijken me die ook overbodig. De komende jaren kom ik hier wel mee door!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@PressPlayOnTape, soms komen er updates beschikbaar die "fouten" voor de beeld- en geluidsweergave corrigeren, maar dat is een kwestie het nieuws daarover in de gaten houden en dan die update installeren die deze fixed.

Voor een gebruiker van de HUE Ambilight app op de LG, die houdt op met de werken zonder verbinding met de HUE bridge, dus dan moet de internet verbinding naar buitenshuis actief geblokkeerd worden voor de LG, mocht een gebruiker dat niet toe willen staan.

Testing, one, two ...

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Van der Berg schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 08:44:
Er is sinds vanochtend een nieuwe update verschenen voor mijn LG OLED65B42LA (B4-model). Deze is waarschijnlijk beschikbaar voor alle recente LG-modellen:
  • Huidige softwareversie: 33.31.68
  • Nieuwe softwareversie:

33.31.75 (grootte: 1563 MB)
Zonder releasenotes erbij hebben dit soort berichten niet zoveel zin.

Wat is er verbeterd/veranderd/toegevoegd/opgelost?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Jorgen schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 11:35:
[...]

Zonder releasenotes erbij hebben dit soort berichten niet zoveel zin.

Wat is er verbeterd/veranderd/toegevoegd/opgelost?
Volgens mij is dit al een oude firmware van juli.
Er is een nieuwere Version 33.31.75 van gisteren 14 september.
LG is niet zo scheutig met het vermelden van de updates.
Je kunt het beste de ZIP downloaden en de bijbehorende documentatie lezen en dan de firmware installeren.

Link
https://www.lg.com/nl/ond...LED65B42LA.AEU#manual-tab

[ Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 15-09-2026 11:52 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

HoppyF schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 11:52:
[...]

Volgens mij is dit al een oude firmware van juli.
Er is een nieuwere Version 33.31.75 van gisteren 14 september.
LG is niet zo scheutig met het vermelden van de updates.
Je kunt het beste de ZIP downloaden en de bijbehorende documentatie lezen en dan de firmware installeren.

Link
https://www.lg.com/nl/ond...LED65B42LA.AEU#manual-tab
Goede toevoeging, dank!

Your Friendly Neighborhood Moderator

• CPM
  • Niet online

CPM

Hier ook de nieuwste update binnen. Apps installeren en updaten is nu ook weer mogelijk. Firmware: 33.31.68

Maar nog steeds gedoe met het aansturen via CeC van mijn Denon. TV speaker is standaard geselecteerd en de receiver schakelt niet automatisch in. Met mijn C1 nooit problemen gehad.

[ Voor 54% gewijzigd door CPM op 15-09-2026 12:10 ]

Hier tekenen aub ......

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:35
Ik heb even uitgezocht wat de verschillen zijn tussen de LG OLED-firmwareversies 33.31.68 en 33.31.75.

Waar versie 33.31.68 eerder nog een specifieke functie toevoegde voor snelle toegang tot sportinformatie op het startscherm, is de overstap naar versie 33.31.75 een pure onderhoudsupdate. Volgens de documentatie bevat deze nieuwere firmware geen nieuwe features, maar richt het zich volledig op algemene stabiliteitsverbeteringen, prestatie-optimalisaties en bugfixes achter de schermen. Je kunt hem dus zonder problemen installeren voor de nodige systeemoptimalisaties.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• Boszie
  • Registratie: December 2020
HoppyF schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:53:
[...]

Voordat je zelf gaat klussen zou ik adviseren eerst met de winkel/webshop/verkoper contact op te nemen en het probleem voor te leggen.
Wellicht kun je dit onder garantie laten repareren. Scheelt je veel gedoe (en geld).
Vandaag is de 77C1 hersteld door CErepair. Een deel onder coulance. Het heeft wel lang geduurt maar ben tevreden over de geboden oplossing. Het was al snel duidelijk dat de voeding defect was.
Werkzaamheden:PSU vervangen. Kosten via PIN voldaan

OmschrijvingAantalKosten
Arbeidsloon € 83,00
Power Supply Assembly1,00 € 169,49
Totaal € 252,49
Behandelingskosten € 25,41
Transport € 56,45
Coulance van LG - € 106,99
Totaal € 227,36
BTW 21% € 47,75
Totaal incl. BTW € 275,10
Pagina: 1 ... 582 583 Laatste

Let op:
Welkom in het LG OLED Ervaringen & Discussie Topic.

In dit topic bespreken we de laatste stand van de techniek rondom deze LG televisies; de beste instellingen voor het mooiste beeld; de ideale manier van aansluiten en je ervaringen met jouw televisie, inclusief defecten en problemen. De meeste andere zijdelings gerelateerde zaken (zoals aankoopadvies, korting en garantie) zijn hier off topic. Hoe beter we de onderwerpen op het forum gesorteerd houden, hoe makkelijker jij relevante informatie kan terugvinden.

Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Vragen over inbranden of stekkers, lichtinval en verschillen tussen OLED en andere technieken? Deze onderwerpen zijn al regelmatig besproken. Gebruik de zoekfunctie!

🔎 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Lichtinval: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Verschil OLED met...: [LG OLED] Ervaringen & Discussie (vul de zoekopdracht aan met jouw zoekterm)

Alsnog wat vragen daarover? Doe dat op de goede plaats en lees eerst het topic goed door. Zie ook Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie
Garantieafhandeling bespreken? Shopping forum

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6

Wil je graag iemand helpen, maar hoort diens vraag hier eigenlijk niet? Dan hoort het antwoord ook niet in dit topic.
Iemand post iets op een verkeerde manier? Gebruik de rapporteer-knop.