100% eens! En met een Trabant 1.1 speel ik zelfs nog een beetje vals.trabant schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:53:
De Isetta heeft niet voor niets de bijnaam Knutschkugel, wat vrij met knuffelknikker te vertalen is. Zijn snoezigheidsfactor is ongekend hoog, en daarmee is het meer een meidenmagneet dan een ponycar of zo'n overgemotoriseerde platgewalste rode Fiat die door overmoedige celebs in de kreukels wordt gereden.
Alhoewel meer: het trekt een ànder soort, en wel het soort dat meer mijn smaak is.![]()
De rijervaring met zo'n simpel spartaans tweetaktertje is natuurlijk ook een heel andere. Je hebt al het gevoel dat je dra opstijgt terwijl er nog geen flitser af zal gaan. Maar bij slecht weer in de drukke Nederlandse spits - waarin niemand snapt dat je je toeren moet houden of dat het stuk extra remweg dat je voor je laat vallen er niet is om weer dichtgereden te worden - is het allesbehalve ontspannen rijden. Gelukkig heb ik kantoor aan huis.
Gelukkig heb ik ook een kantoor aan huis

Truus gebruiken we voor ritjes naar de post en als we dan eens ergens moeten wezen, lukt dat ook best. Ik middel de afgelopen 4-5 jaar 7-8000km per jaar