Werd afgelopen donderdag eindelijk bezorgd. Auto heeft de reis in principe prima overleefd, al heeft de transporteur van Illinois naar New York de auto daar wel afgeleverd met lichte schade aan de voorbumper. Dat is inmiddels afgehandeld dus als ik wil kan ik de bumper laten spuiten, maar daar denk ik nog even rustig over na. 
Eerste indruk is verder prima. De auto is echt heel strak en staat er keurig bij, zeker niet slechter dan ik verwachtte. De vorige eigenaar heeft hem maar een jaar gehad, maar de persoon daarvoor heeft hem vanaf 1995 in bezit gehad en een flinke map aan documentatie bijgehouden. Zit onder andere de 'window sticker' bij en een kopie van de build sheet. Verder nog een doos aan nieuwe onderdelen zoals rubbers voor rond de achterruit en allerlei ander materiaal.
Was gisteren nog even spannend, had hem een paar keer gestart op de oprit maar ineens begon hij heel onrustig te lopen, sloeg af en wilde eigenlijk niet meer goed aanslaan. Nog twee streepjes brandstof volgens dashboard en 90 km. bereik, maar bleek uiteindelijk toch gewoon leeg te zijn. Even 25 liter BP Ultimate gehaald en hij loopt weer als een zonnetje.
Komende dagen alles maar even rustig bekijken. Moet eerst even weg voor werk en heb voor 3 februari een afspraak bij mijn garage gemaakt om hem even langs te lopen. Bij de RDW is het niet zo druk op het moment dus denk dat ik maar alvast een afspraak ga maken.
Laat dat mooie weer maar komen!
Eerste indruk is verder prima. De auto is echt heel strak en staat er keurig bij, zeker niet slechter dan ik verwachtte. De vorige eigenaar heeft hem maar een jaar gehad, maar de persoon daarvoor heeft hem vanaf 1995 in bezit gehad en een flinke map aan documentatie bijgehouden. Zit onder andere de 'window sticker' bij en een kopie van de build sheet. Verder nog een doos aan nieuwe onderdelen zoals rubbers voor rond de achterruit en allerlei ander materiaal.
Was gisteren nog even spannend, had hem een paar keer gestart op de oprit maar ineens begon hij heel onrustig te lopen, sloeg af en wilde eigenlijk niet meer goed aanslaan. Nog twee streepjes brandstof volgens dashboard en 90 km. bereik, maar bleek uiteindelijk toch gewoon leeg te zijn. Even 25 liter BP Ultimate gehaald en hij loopt weer als een zonnetje.
Komende dagen alles maar even rustig bekijken. Moet eerst even weg voor werk en heb voor 3 februari een afspraak bij mijn garage gemaakt om hem even langs te lopen. Bij de RDW is het niet zo druk op het moment dus denk dat ik maar alvast een afspraak ga maken.
Laat dat mooie weer maar komen!
:strip_exif()/f/image/eUPoMZCT4f0vgryfTEn7d4zB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q104ekefVo9TRUmXWlbxIdNR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L8yjeOortn5JsNGuSDQS1ZON.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t7Kh7H3wSoxs84px2T9ZckVd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4NAOyGwFCDMixA2BCB91WLbP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8eJS9lHjgbl8y9nPLnMKepTX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bUHYWBQZDISNeZLcXzG2Kfuq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fq8gd3inpr6yqsDHhrbmM7wT.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rwwxxE0BFle7PaQk2Njt2nUN.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ea5wZcjLMcCKQNxPb02GkQQY.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/BAecjCp6L1pJhvYfNvjXLEIh.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/L0rtkNSTvNZpMzQU74vQxmo2.jpg?f=fotoalbum_small)

:strip_exif()/f/image/FkF4KdwlR4PFzpZzsCt9zfLP.jpg?f=fotoalbum_large)