Toevallig een van de drie of vier rode exemplaren die op zomerse dinsdagavonden vaak in Lanaken staan?
Ik heb er op de cursus eens in mogen zitten, maar tegen de leeftijd dat je zo'n karretje erbij kunt nemen, kun je er niet meer zo elegant uit stappen als je eigenlijk zou willen...
Toen we dik twintig jaar geleden iets te vaak voor de langere ritten een moderne auto huurden, heb ik de vrouw nog tot een MX5 proberen te bewegen, want voor boodschappen en vrachtjes kwamen we met de anderhalve kuub, die de Trabant Kombi bood, immers een heel eind en als het echt groot is, huur je toch wel een busje of je laat het bezorgen.
Uiteindelijk is het (achteraf wijze) advies van mijn schoonvader gevolgd en het werd een toen zes jaar oude Civic MA/MB met 1½Liter VTEC. Die is met zijn 26 jaar nog steeds onze moderne auto, ook al mag ik er intussen al sommige oldtimerritten mee rijden.
Maar met kantoor aan huis is onze forensbehoefte dan ook nihil en de familie is inmiddels op...
Ik heb er op de cursus eens in mogen zitten, maar tegen de leeftijd dat je zo'n karretje erbij kunt nemen, kun je er niet meer zo elegant uit stappen als je eigenlijk zou willen...
Toen we dik twintig jaar geleden iets te vaak voor de langere ritten een moderne auto huurden, heb ik de vrouw nog tot een MX5 proberen te bewegen, want voor boodschappen en vrachtjes kwamen we met de anderhalve kuub, die de Trabant Kombi bood, immers een heel eind en als het echt groot is, huur je toch wel een busje of je laat het bezorgen.
Uiteindelijk is het (achteraf wijze) advies van mijn schoonvader gevolgd en het werd een toen zes jaar oude Civic MA/MB met 1½Liter VTEC. Die is met zijn 26 jaar nog steeds onze moderne auto, ook al mag ik er intussen al sommige oldtimerritten mee rijden.
Maar met kantoor aan huis is onze forensbehoefte dan ook nihil en de familie is inmiddels op...
[ Voor 6% gewijzigd door trabant op 28-01-2025 00:31 ]
KPN is een drieletterwoord
:strip_exif()/f/image/8eJS9lHjgbl8y9nPLnMKepTX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bUHYWBQZDISNeZLcXzG2Kfuq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fq8gd3inpr6yqsDHhrbmM7wT.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rwwxxE0BFle7PaQk2Njt2nUN.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ea5wZcjLMcCKQNxPb02GkQQY.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/BAecjCp6L1pJhvYfNvjXLEIh.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/L0rtkNSTvNZpMzQU74vQxmo2.jpg?f=fotoalbum_small)

:strip_exif()/f/image/FkF4KdwlR4PFzpZzsCt9zfLP.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/ALjpJFbn3MM4ys0q1t5ZrPrv.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/eLhuFCuQ2kx5iUnTjMIwp7JR.png?f=fotoalbum_large)