Hoe bevalt de Weber gas versie?barrymossel schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:00:
Vakantie geboekt in Zuid Frankrijk. En je raadt het al: geen houtskool/brikketten toegestaan. De kolen WGA moet dus thuisblijven![]()
Dus gisteren een WGA op gas gekocht op Marktplaats (nieuw in de verpakking voor een prima prijs). Nu wil ik sowieso iets van een flavor bar, maar ik zit ook nog te denken aan deze roosters: https://zifagrills.com/en...-go-anywhere-gas-2-teilig
Doordat het midden, boven de brander, gesloten is, zou je geen flavor bar nodig hebben bij gebruik van deze roosters. En hij kan dan wel heter dan mét flavor bar. Iemand ervaring met deze roosters? Of is de temperatuur mét flavor bar hoog genoeg voor high&fast, zodat deze roosters overbodig zijn (ik heb al roosters voor de kolen WGA)?
[Afbeelding]
Mijn vrouw wil af en toe wel iets van de bbq (gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen), maar een vaste bbq in de tuin is niks. Die hebben we 2 jaar geleden weg gedaan.. Maar; nu gaan we ook in de zomervakantie weg dus wil mevrouw een meeneem bbq.
Mij lijkt gas sowieso praktischer, scheelt een hoop afval en schoonmaak werk