[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik kom er relatief goed doorheen, af en toe dat ik na de game niet kan leaven.. Maar in het geheel mag ik niet klagen.. Als ik op twitter lees hoeveel mensen daadwerkelijk niet eens online komen dan mogen ''wij'' van geluk spreken..

Game valt mij niks tegen bij de beta was ik nog sceptisch.. Gameplay is goed shotguns mogen van mij wat generfd worden, zeker op HC TDM.

Wat gebeurd er als je een Division prestiged?? Moet je dan weer opnieuw beginnen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Zo, campaign uitgespeeld. Gaf mi weer dat oude CoD 1&2 gevoel weer terug. Verhaal is redelijk cliché met voorspelbare karakters en situaties maar toch lekker gebracht. Bovendien een verademing na jaren pewpewlaz0rz.

Qua mp mag de naam wel worden gewijzigd naar Call of Patience: We Wait Too :')

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2017 23:58 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:27
Frank1973 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:46:
Ik kom er relatief goed doorheen, af en toe dat ik na de game niet kan leaven.. Maar in het geheel mag ik niet klagen.. Als ik op twitter lees hoeveel mensen daadwerkelijk niet eens online komen dan mogen ''wij'' van geluk spreken..

Game valt mij niks tegen bij de beta was ik nog sceptisch.. Gameplay is goed shotguns mogen van mij wat generfd worden, zeker op HC TDM.

Wat gebeurd er als je een Division prestiged?? Moet je dan weer opnieuw beginnen??
De eerste keer als je een division prestiged unlock je een wapen. En moet je alles weer opnieuw levelen de 2e keer prestigen van een division is imo nutteloos en heb er nu al spijt van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Volgens mij kan je met een hogere prestige van je wapen camo's halen. Als je bij die gunsmith kijkt kun je daar decals halen. Alleen staat er coming soon bij...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:58

RawChild

PSN: Rawchild

Gisteren door de serverproblemen heen een aantal potjes kunnen spelen. Ik ik vond het ouderwets lekker spelen. Mijn k/d ratio is verschrikkelijk, ligt ook grotendeels aan mijn speelstijl, maar ik vermaakte mij prima op de momenten dat ik kon spelen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
RawChild schreef op zondag 5 november 2017 @ 07:57:
Gisteren door de serverproblemen heen een aantal potjes kunnen spelen. Ik ik vond het ouderwets lekker spelen. Mijn k/d ratio is verschrikkelijk, ligt ook grotendeels aan mijn speelstijl, maar ik vermaakte mij prima op de momenten dat ik kon spelen.
Ik heb ook veel potjes met een super dramatische KD, maar vindt het wel een tof spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Kd is hier wel oké . 1.02 , geen idee of dat goed of slecht is .. ben allang blij als Mn kills hoger zijn dan Mn deaths . Had net 18-7 🤓

[ Voor 81% gewijzigd door taker1987 op 05-11-2017 10:17 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
De laatste keer dat ik een call of Duty game heb gekocht was Black Ops 2. Nu deze maar weer een kans gegeven, maar ik ben er nu al klaar mee. Call of Duty is nog steeds gewoon hetzelfde. Campers overal, mensen met lagswitches en ongebalanceerde wapens. De game gaat weer terug naar bol.com. Wellicht wordt Battlefront 2 leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:53
Sinds vanochtend gaat het veel beter online. Servers zijn stabiel en snel. Hopelijk blijft dit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:29
Zijn er meer die de multiplayer pre order bonus hebben geactiveerd maar vervolgens geen token hebben om een wapen te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Iemand die het lukt om die goedkope contracts te halen? Dan moet je toch behoorlijk geluk hebben met de matchmaking heb ik het idee :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Draakje5 schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:10:
Zijn er meer die de multiplayer pre order bonus hebben geactiveerd maar vervolgens geen token hebben om een wapen te unlocken?
Die token om een wapen te unlocken krijg je als je ook die 4 uur dubbele xp claimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Maurice079 schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:33:
Iemand die het lukt om die goedkope contracts te halen? Dan moet je toch behoorlijk geluk hebben met de matchmaking heb ik het idee :)
Nah valt toch wel mee 100kills in 40min is prima haalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

graag jullie advies: ik zit toch nog te dubben of ik dit spel wel wil halen.

Aan de ene kant lijkt het me mooi: toch een beetje het oude COD/MOH:AA gevoel terug krijgen in een nieuw jasje met moderne graphics

Aan de andere kant zie ik ook de reviews, waar het spel gewoon slecht uitkomt (ik schat in een gemiddelde 7-7,5 scores overal, Tweakers daargelaten).

Wat is jullie gevoel: is het spel wat minder omdat het weinig evolutie heeft gehad tav de vorige spellen? Want dat maakt me niet veel uit, die heb ik overgeslagen.
Of krijgt het slechtere scores omdat het totaal niet te vergelijken is met de oude series (en daar hadden de meesten denk ik op gehoopt)

voor de volledigheid: het gaat me met name om de MP

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 05-11-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:29
Inhumanous schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:10:
[...]

Die token om een wapen te unlocken krijg je als je ook die 4 uur dubbele xp claimt
Waar kan ik die claimen? Want in de mailbox zie ik m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
greatgonzo schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:11:
graag jullie advies: ik zit toch nog te dubben of ik dit spel wel wil halen.

Aan de ene kant lijkt het me mooi: toch een beetje het oude COD/MOH:AA gevoel terug krijgen in een nieuw jasje met moderne graphics

Aan de andere kant zie ik ook de reviews, waar het spel gewoon slecht uitkomt (ik schat in een gemiddelde 7-7,5 scores overal, Tweakers daargelaten).

Wat is jullie gevoel: is het spel wat minder omdat het weinig evolutie heeft gehad tav de vorige spellen? Want dat maakt me niet veel uit, die heb ik overgeslagen.
Of krijgt het slechtere scores omdat het totaal niet te vergelijken is met de oude series (en daar hadden de meesten denk ik op gehoopt)

voor de volledigheid: het gaat me met name om de MP
haal 't spel gewoon, speel de MP, vindt je het nix verkoop je 'm weer.
Ik heb tijden niet zo veel lol gehad als met deze COD.
Gewoon ouderwets die trekker overhalen zonder al te veel gedoe.
Ik heb er lol in, maar ik trek me ook niets aan van wat de reviews zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
mickeyhouse schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:53:
[...]

Dit. Voor 50 euro heb ik weer een tijdje lol en kan ik fijn zooi levellen. BO3 was prima game maar ik werd doodmoe van mensen met die jetpacks en wallrunners dus daar was de lol snel vanaf. Afgelopen maanden me vermaakt met BF1 maar dit is gewoon weer snelle potjes en ouderwets schieten zonder pretenties. Graphics mogen beter en er zitten nog wel wat rare dingen in, tevens hoop ik dat ze ASAP de servershit oplossen (kan er nu niet in) maar ik vermaak me prima!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Aangezien ik (weer) niet online kan een vraag voor jullie! Met welke class en set-up speel je? Ik maak nu voornamelijk gebruik van de infantry met stg44. Attachments: grip, quickdraw en hipfire

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:57
Iemand al de "casual" easter egg gehaald van zombies? Ik kom niet voorbij de zappelin :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Luuksche schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:45:
Aangezien ik (weer) niet online kan een vraag voor jullie! Met welke class en set-up speel je? Ik maak nu voornamelijk gebruik van de infantry met stg44. Attachments: grip, quickdraw en hipfire
Toevallig ook last van error 103295 service not available at this time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
misterd11 schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:38:
[...]

Yep. Om gek van te worden! Ik begin wel steeds meer van de singleplayer te genieten. Goede afwisseling tussen actie en filmpjes!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
misterd11 schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:38:
[...]

Nee ik heb error 65571. Code a,b,f,q

Maar resultaat blijft hetzelfde, we kunnen niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
Waardeloos, nu net geen zin in singleplayer. Wou even op de multiplayer shinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Nu krijg ik de melding dat er onderhoud is op psn :(

Steeds gekker dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
Spel lijkt wel een beta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

DKjordy schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:51:
Iemand al de "casual" easter egg gehaald van zombies? Ik kom niet voorbij de zappelin :(
Ben nu bezig met een vriend, eerste keer gelijk tot de zeppelin gekomen. Geen idee hoever dat is. Stap drie van de zeppelin nog even uitvogelen. Daar liepen we stuk in ronde 24.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Weet iemand wat je krijgt als je voor de 2e keer mountain division prestiged? Heb dat gedaan maar zie niet wat ik nou gekregen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crateagus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:20
Ik krijg geen manual of handleiding gevonden, behalve dan de te kopen fieldmanual. Een basale manual zal er toch wel zijn dacht ik zo, maar die vind ik niet via de site van activision. Ligt dit aan mij of moet je die erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De meeste spellen (en zeker shooters) hebben geen handleiding bijgeleverd. Tegenwoordig doorloop je een tutorial en kan je eventueel in het hoofdmenu de knoppenindeling bekijken.

Zelf gebruik ik bumperjumper trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2017 17:27 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
servival7 schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:20:
Weet iemand wat je krijgt als je voor de 2e keer mountain division prestiged? Heb dat gedaan maar zie niet wat ik nou gekregen heb
Volgens mij kost het alleen tijd en krijg je helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Ik word steeds uit de lobby gekicked. M’n Nat staat gewoon open. Iemand een idee hoe dit kan?

Edit: foutmelding die ik krijg is lost connection to Host/Server

[ Voor 25% gewijzigd door Mahone op 05-11-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
mickeyhouse schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:53:
[...]

Lees weer dat de ouderwetse lag compensation er gewoon weer in zit. Ik ga mezelf en hoop frustratie besparen en leen 'm wel van een maat voor de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Mahone schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:48:
Ik word steeds uit de lobby gekicked. M’n Nat staat gewoon open. Iemand een idee hoe dit kan?

Edit: foutmelding die ik krijg is lost connection to Host/Server
Denk dat het door de server problemen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
servival7 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:54:
[...]

Denk dat het door de server problemen komt
Maar degene met wie ik in de lobby zit worden er nooit uitgekicked. Ik ben de enige steeds waar dat bij gebeurt. Dan zouden zij er ook last van moeten hebben lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ja dat is wel apart. Kans is groot dat het toch een server probleem is. Al het hele weekend is dit een groot drama. Eigenlijk gewoon een wanprestatie.

Nog niet eens fatsoenlijk een uur kunnen spelen zonder problemen. Echt schandalig voor die €60 die je tegenwoorig moet betalen voor een halve game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Het is inderdaad zwaar waardeloos wat servers betreft. Wie is daar verantwoordelijk voor? Sledgehammer of Activision? Of misschien zelfs Sony die geld durft te vragen voor online gamen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De Rabobank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Restart required, the game will now restart due to an update failure. (Error Code: 5)

Edit: the game was restarted to apply a new update

En dat herhaalt zich voor een paar keer

Bedankt activision

[ Voor 30% gewijzigd door dm-dutchman op 05-11-2017 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Luuksche schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:45:
Ben lvl 32

mediumlvls en war: infantry/stg44/grip/reflex/rapid fire

Grote lvls en hardcore:
Infantry/M1A1/grip/reflex/quickdraw

Kleine lvls:
Net klaar met de greasegun maxxen, nu airborne met ppsh-41

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Doopy-X- schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:14:
[...]

Ben lvl 32

mediumlvls en war: infantry/stg44/grip/reflex/rapid fire

Grote lvls en hardcore:
Infantry/M1A1/grip/reflex/quickdraw

Kleine lvls:
Net klaar met de greasegun maxxen, nu airborne met ppsh-41
Misschien een domme vraag, maar de eerste 2 divisions hebben een standaard 3de attachment bij bepaalde classes. Of het is een classes standaard 3de attachment. Gaat om de assault en subs. (Bij sub silencer) Heb er nog maar een paar uur in zitten dus misschien kwam ik er uiteindelijk zelf wel uit. Maar ik herken dit niet van de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag dit spel voor het eerst gespeeld en ben zeer tevreden met het eindproduct. Zowel de singleplayer alsmede de multiplayer spelen beide heerlijk en zijn een zeer welkome afwisseling na het futuristische/wallrunnende gebeuren van de voorgaande 3 delen.

In de campaign heb ik er nu 2 missies opzitten die beide erg goed in elkaar zaten en het echte BoB en Saving Private Ryan gevoel op wisten te roepen. Qua multiplayer heb ik er nu een uurtje inzitten en voelt alles goed aan. Het tempo ligt toch wel een stukje lager en het geheel voelt gewoon veel gebalanceerder aan. Gelukkig nog geen last gehad van errors of bugs.

En gezien het gemiddelde cijfer van het spel op metacritic is praktisch iedereen blij dat ze terug zijn naar WW2!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Lekker hoor kan net zoals zovelen niet online... Slechte zaak is eral een reactie van de makers uit gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
RawChild schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:25:
[...]

Misschien een domme vraag, maar de eerste 2 divisions hebben een standaard 3de attachment bij bepaalde classes. Of het is een classes standaard 3de attachment. Gaat om de assault en subs. (Bij sub silencer) Heb er nog maar een paar uur in zitten dus misschien kwam ik er uiteindelijk zelf wel uit. Maar ik herken dit niet van de beta
Ik snap je vraag niet helemaal en heb de beta niet gespeeld, besloot eigenlijk hem vrijdag maar gewoon te halen 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Doopy-X- schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:44:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal en heb de beta niet gespeeld, besloot eigenlijk hem vrijdag maar gewoon te halen 8)
Ja geen idee hoe ik het beter moet omschrijven. Vind de menu’s namelijk kut. Maar ik wil mijn 3de attachment van mijn wapen zelf bepalen. Maar bij subs zit daar al standaard een silencer. Hoe krijg ik die weg? En assault heeft ook weer iets specifieks wat ik niet weg krijg (3de attachment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
RawChild schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:56:
[...]

Ja geen idee hoe ik het beter moet omschrijven. Vind de menu’s namelijk kut. Maar ik wil mijn 3de attachment van mijn wapen zelf bepalen. Maar bij subs zit daar al standaard een silencer. Hoe krijg ik die weg? En assault heeft ook weer iets specifieks wat ik niet weg krijg (3de attachment)
Het ligt aan je division: bij infantry mag je 3 attachments op je primary weapon en bij airborne krijg je gratis silencer als je SMG gebruikt, verder mag je maar 2 attachments gebruiken

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Famous schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:53:
[...]

Ben nu bezig met een vriend, eerste keer gelijk tot de zeppelin gekomen. Geen idee hoever dat is. Stap drie van de zeppelin nog even uitvogelen. Daar liepen we stuk in ronde 24.
En gehaald @DKjordy .
8 uur in Zombies zitten en de eerste easter egg al gehaald :+

Nog nooit zo snel gedaan en ook nog eens zonder dingen op te zoeken.
Worden wel hints gegeven, dat scheelt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 10:35
Vind het een toffe game alleen jammer dat carentan er niet bijzit bij standaard game.

Wat spelen jullie meestal in mp? Nu speel ik veel tdm ivm levellen sneller gaat.
Zodra ik prestige ben ga ik weer net als met cod 1 over op s&d.

En dan nog een puntje hoe zit het bij jullie met de matchmaking en zoeken van een potje?
Ten eerste duurt het vaak een eeuwigheid voordat je een potje vind en als afgelopen is duurt het ook een eeuw.
Zeker als iemand leaved dan moet die nieuwe mensen zoeken, maar kan wel minuten overheen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38
Hier hetzelfde, het komt ook voor als je terug in de lobby bent en je bent met 12 man dat er geen timer gaat lopen.
een andere irritatie:
Ik speel altijd hardcore en nu zijn er van die mensen die het leuk vinden om zijn teammaten af te schieten, die wordt vanzelf wel gekicked, dit gebeurt dus ook om even later weer vrolijk de game te joinen en weer verder te gaan. Volgens mij kon dit in andere delen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
fevo-1190 schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:13:

Wat spelen jullie meestal in mp? Nu speel ik veel tdm ivm levellen sneller gaat.
Alleen speel ik het liefste hardcore domination, met vrienden war/dom of kill confirmed. Volgens mij gaat het levellen het snelste met war 😉

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Kan nu al niet wachten op ranked potjes.. hoe moet ik dat zien ? Gewoon 5v5 sd ?

Trouwens ook al 2 keer disconnected met server gehad vandaag.
Ik klink best negatief, maar ben best wel hyped nog.
Nog niet het nostalgische gevoel van cod1, maar als ik een keer een vast team heb met s&d dan zou het zomaar weer een game kunnen zijn met honderden uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

shakespeare schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:34:
Loop niet te zeiken koop hem dan niet haha noobs
Jammer dat je er pas achter komt NADAT je het spel gekocht hebt......

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heeft iemand hier het probleem gehad dat een task niet gefinished kan worden in HQ? Ik moet de 2e task doen (supply drop), ik open deze boxes maar de task komt niet afgevinkt. Zeer irritant en ben benieuwd of iemand dit eerder gezien heeft?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
fevo-1190 schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:42:
Kan nu al niet wachten op ranked potjes.. hoe moet ik dat zien ? Gewoon 5v5 sd ?

Trouwens ook al 2 keer disconnected met server gehad vandaag.
Ik klink best negatief, maar ben best wel hyped nog.
Nog niet het nostalgische gevoel van cod1, maar als ik een keer een vast team heb met s&d dan zou het zomaar weer een game kunnen zijn met honderden uren.
Nostalgie is inderdaad een gevoel. Dit is natuurlijk 10x beter dan CoD 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 18:47
Geweldig spel, de multiplayer is erg goed zeg! Beetje off-topic, maar hoeveel inch is jullie tv scherm waar jullie op spelen? En spelen er hier mensen beter op wat grotere schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Marleytjuh schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:45:
Geweldig spel, de multiplayer is erg goed zeg! Beetje off-topic, maar hoeveel inch is jullie tv scherm waar jullie op spelen? En spelen er hier mensen beter op wat grotere schermen?
Kom net uit 2 uur lang hardcore domination, wat speelde het lekker zeg! *O*

Ik speel op een 55 Inc maar zet wel mijn stoel op ca een anderhalve meter zodat ik alles goed kan zien.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat een rare vragen. Waarom wil je dat weten? Want je gaat allerlei verschillende antwoorden krijgen, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Heb van het weekend de CoD:SP uitgespeeld bij een vriend, was lekker weggeschieten, maar wel van korte duur. Blij dat ik hem niet heb gekocht, de SP is veel te kort en de MP is verre van zijn roots van de originele CoD WO2 games.

[ Voor 5% gewijzigd door Slavy op 06-11-2017 07:22 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Thuis speel ik op 49" 4k, maar neem m'n PS4 ook wel eens mee naar een vriend waar een 24" tv staat. En op beide schermen speel ik even goed.

Dus nee een groter scherm maakt je niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Ik heb het spel sinds zaterdagmiddag (maar pas gister avond kunnen spelen) (op PS4) en ik ben eerst de SP gaat spelen. Even weer feeling krijgen.
Vroeger echt heel veel COD1 / 2 gespeeld (clan based op wat hoger niveau) op de PC maar dit voelt zoveel beter dan al de futuristische COD's van afgelopen jaren.

* Griffin gamed niet zo vaak, maar ga hier nog plezier zat aan beleven.
Ik heb een whopping 40 inch staan, en ik zet de stoel dan ongeveer op 2meter afstand (iets minder denk ik). Nieuwe TV staat wel op de planning, maar iets met geld enzo ;)
(verder geen headset op, gewoon 5.1 sound).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel op een 27" scherm. Waar ik ongeveer een halve meter vanaf zit. PS4 staat op mijn bureau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
En weer on-topic, weet iemand al hoeveel prestiges er zijn per division?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Toch maar besteld, krijg hem vandaag binnen.
Kan niet wachten, ziet er toch weer gaaf uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Speel op 24 inch, 75cm er vanaf. Op een grote tv speel ik echt heel kut namelijk. Ik hoop wel dat binnenkort die Headquarters en de lobbies gefixt worden. Soms kom je er gewoon niet in en moet ik de game restarten en soms zit je gewoon vast in het scorebord scherm. Zodra ie het goed doet, knalt ie gewoon erg lekker weg :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Nol_NL schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:21:
[...]

Nostalgie is inderdaad een gevoel. Dit is natuurlijk 10x beter dan CoD 1.
Vorig jaar nog met veel moeite cod1 op m’n laptop gezet en er zijn nog aantal servers online.
En het speel nog steeds erg fijn.. natuurlijk gaat het nu allemaal sneller en graphics zijn beter.
Maar verder vind ik cod1 niks minder dan ww2.

Het is meer “arcade” geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

fevo-1190 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:41:
[...]

Vorig jaar nog met veel moeite cod1 op m’n laptop gezet en er zijn nog aantal servers online.
En het speel nog steeds erg fijn.. natuurlijk gaat het nu allemaal sneller en graphics zijn beter.
Maar verder vind ik cod1 niks minder dan ww2.

Het is meer “arcade” geworden.
Hoe bedoel je dat het nu meer arcade is geworden? De basis is nog steeds gelijk... zou bijna zeggen dat het nu wat realistischer is geworden vanwege shellshocks, om muurtjes kijken etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Heb voor het eerst in jaren (denk dat BO2 de laatste CoD was die ik veel heb gespeeld) ook maar weer eens CoD gekocht. Multiplayer pas 2 potjes war kunnen spelen (gisteren eigenlijk de hele dag niet in een online lobby kunnen komen, dus 1x gelukt en na 2 potjes eruit geknikkerd). Online is drama, de hele tijd cannot connect.

Wel met een vriend couch co-op een paar uur zombies zitten spelen, vind de nieuwe zombies mode erg vermakelijk, stukje realistischer. Dat je nu de goede kant op wordt gewezen in de "missie" is ook een fijne toevoeging. Mystery Box al een paar leuke wapens uit gehaald, Pack-a-Punch nog niet kunnen bemachtigen.

De campaign ben ik op Hardened aan het spelen en dat gaat lekker (nu drie missies gedaan). Gameplay is echt veel fijner dan al die futuristische triple-jump onzin. Ik hoop wel dat online snel gaat werken (zowel gisteren de hele dag als vanochtend werkte het niet), want daar heb ik de game toch vooral voor gekocht (zowel MP als Zombies online, werkt nu beiden niet).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Zo, wat ben ik blij met deze COD. Vrijdag de hele dag zonder problemen gespeelt. Zaterdag was drama, maar gister avond ging het allemaal alweer een stuk beter. Ja het is niet leuk die server troubles. Maar meteen 'refund' schreeuwen,j eetje wat kansloos! Zeker bij COD zijn er altijd wel launch problemen geweest. Dat had je kunnen incalculeren...

Maar wat speelt de multiplayer fijn zeg. Lekker dat oorlogssfeertje. HQ is een super leuke toevoeging! Dit worden weer heel wat uurtjes knallen.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01:08
Hmm, vaag; misschien weet iemand meer?

Ik heb WWII pre-ordered bij MM en op de release datum ontvangen. Ik zat echter in Parijs, dus tot op heden nog ongeopend. Kreeg er wel meteen en mail achteraan met de pre-order code voor de bonus.
Ik ben dus naar die website gegaan, waar ik me moest aanmelden en even later de code moest invullen. Vervolgens kreeg ik een nieuwe mail met daarin info en bonus voor Infinite Warfare?! Die game heb ik lang geleden eens gekocht en meteen verkocht omdat ik dit 10x niks vond.

Wat gaat er fout? Moet ik de game eerst installeren en starten op mijn PS4? Heb ik en verkeerde code? Is ie in de war met een aankoop van een hele tijd terug? Meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:28
Iemand hier die weet als ik de MP40 unlock d.m.v. mijn Division te prestigen, is hij dan ook beschikbaar als ik volledig prestige? Of begint het dan weer opnieuw, ook met de divisions? Want dan gebruik ik gewoon de prestige unlock token die ik door de pre-order heb.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
TLM schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:31:
Zo, wat ben ik blij met deze COD. Vrijdag de hele dag zonder problemen gespeelt. Zaterdag was drama, maar gister avond ging het allemaal alweer een stuk beter. Ja het is niet leuk die server troubles. Maar meteen 'refund' schreeuwen,j eetje wat kansloos! Zeker bij COD zijn er altijd wel launch problemen geweest. Dat had je kunnen incalculeren...

Maar wat speelt de multiplayer fijn zeg. Lekker dat oorlogssfeertje. HQ is een super leuke toevoeging! Dit worden weer heel wat uurtjes knallen.
Ja, ze hebben maar 3 jaar gehad om er voorbereid op te zijn 8)7
En zoals je zelf al aangeeft, het is nooit goed gegaan. Maar dit is ook de meest slechte launch ook betreft serverproblemen.
Call of Duty, waar men het meest MP doet. Dus enige aandacht/voorbereiding had misschien beter geweest. Misschien waren ze wel te druk om al die skins toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
jordyyyys schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:05:
Iemand hier die weet als ik de MP40 unlock d.m.v. mijn Division te prestigen, is hij dan ook beschikbaar als ik volledig prestige? Of begint het dan weer opnieuw, ook met de divisions? Want dan gebruik ik gewoon de prestige unlock token die ik door de pre-order heb.
Ik vermoed van wel, aangezien het wapen niet is gekoppeld aan een level.

Denk niet dat je division prestige word gereset bij een totale prestige aangezien je wapen levels ook niet gereset worden. (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
jordyyyys schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:05:
Als je op level 55 je multiplayer rank prestiged hou je al je division prestige wapens. Overgens kan je je unlock token ook niet gebruiken op de mp40 of andere wapens die gelocked zijn doormiddel van division prestiges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

IW launch was een drama, BO3 launch was helemaal een drama met lobbys en vinden van matches.
Ik hou er in iedere geval altijd rekening mee...
baronruud schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:20:
[...]

Ja, ze hebben maar 3 jaar gehad om er voorbereid op te zijn 8)7
En zoals je zelf al aangeeft, het is nooit goed gegaan. Maar dit is ook de meest slechte launch ook betreft serverproblemen.
Call of Duty, waar men het meest MP doet. Dus enige aandacht/voorbereiding had misschien beter geweest. Misschien waren ze wel te druk om al die skins toe te voegen...

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Griffin schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:44:
[...]

Hoe bedoel je dat het nu meer arcade is geworden? De basis is nog steeds gelijk... zou bijna zeggen dat het nu wat realistischer is geworden vanwege shellshocks, om muurtjes kijken etc etc.
Start de oude cod maar op dat snap je wat ik bedoel met meer arcade.
Je bent hier sneller goed in dan met de oude cod.
Desalniettemin vind ik het een hele goede game en verbetering tegenover de laatste 3/4 cod games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:52
voor mij is de ww ii gamelay een shot in de roos, geen konijntjes meer die vliegend door je level heen gaan, maar puur het ouderwetse cod gevoel van cod 4 weer terug.

De maps vind ik erg goed kwa map layout, ook de war mode speelt heerlijk.

Maar goed, het is nu wel 2017, en als je dan 70 euro vraagt voor de goedkoopste digitale versie in de playstation store dan mag je toch verwachten dat je na al die jaren problemen je zaken wel wat beter op orde hebt. Want zoals de servers nu zijn heb ik het echt nog niet eerder meegemaakt in de vorige cod versies. Dit is dermate slecht dat die paar keer dat je er wel doorheen komt (na soms wel 20 minuten wachten) je je afvraagt waarom dit zo slecht werkt. Nog erger is dat je als je er al doorheen komt je er gewoon 2 van de 4 keer simpelweg uitgegooid wordt met een server error.

Als je dan kijkt naar battlefront 2 beta die foutloos werkt, dan besef je toch echt wel dat de cod franchise op dat vlak nooit gaat verbeteren. En tuurlijk, je verwacht wel wat ellende doordat ze dit al jaren hebben, maar zo erg als het nu is, is zelfs voor Cod een nieuwe mijlpaal.

Maar de game is erg goed (wat je nu voornamelijk in bot mode met je friends moet testen als je uberhaupt iets wil spelen in mp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
robinez schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:22:
voor mij is de ww ii gamelay een shot in de roos, geen konijntjes meer die vliegend door je level heen gaan, maar puur het ouderwetse cod gevoel van cod 4 weer terug.

Maar goed, het is nu wel 2017, en als je dan 70 euro vraagt voor de goedkoopste digitale versie in de playstation store dan mag je toch verwachten dat je na al die jaren problemen je zaken wel wat beter op orde hebt. Want zoals de servers nu zijn heb ik het echt nog niet eerder meegemaakt in de vorige cod versies. Dit is dermate slecht dat die paar keer dat je er wel doorheen komt (na soms wel 20 minuten wachten) je je afvraagt waarom dit zo slecht werkt. Nog erger is dat je als je er al doorheen komt je er gewoon 2 van de 4 keer simpelweg uitgegooid wordt met een server error.

Als je dan kijkt naar battlefront 2 beta die foutloos werkt, dan besef je toch echt wel dat de cod franchise op dat vlak nooit gaat verbeteren. En tuurlijk, je verwacht wel wat ellende doordat ze dit al jaren hebben, maar zo erg als het nu is, is zelfs voor Cod een nieuwe mijlpaal.

Maar de game is erg goed (wat je nu voornamelijk in bot mode met je friends moet testen als je uberhaupt iets wil spelen in mp)
Ik heb ook een vermoeden dat de matchmaking te streng staat afgesteld waardoor je niet zomaar met iedereen gematched wordt, maar pas nadat je aan een aantal eisen voldoet.

En de integratie met het 'nieuwe' Headquarters zorgt ook wel voor de nodige problemen denk ik :P

Trouwens; STG-44 is baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Komt iemand uberhaupt nog mensen tegen bij de Headquarters? ik krijg namelijk het gevoel dat ze dat hebben uitgeschakeld door server problemen. Maar dat is gewoon een gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
ZEKER met rapid fire _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
dm-dutchman schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:12:
Komt iemand uberhaupt nog mensen tegen bij de Headquarters? ik krijg namelijk het gevoel dat ze dat hebben uitgeschakeld door server problemen. Maar dat is gewoon een gevoel.
Niet een gevoel, elf uur geleden hebben ze een update uitgebracht over de status. Headquarters is inderdaad op dit moment solo om de load op de servers beter te verdelen. Verder zijn ze hard aan het werk om dit allemaal te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
dm-dutchman schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:12:
Klopt, tijdelijk :)
Zie full statement hier: https://community.sledgeh...unch-Update/ba-p/10470627

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
aDutchCow schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:41:
[...]

Ik heb ook een vermoeden dat de matchmaking te streng staat afgesteld waardoor je niet zomaar met iedereen gematched wordt, maar pas nadat je aan een aantal eisen voldoet.

En de integratie met het 'nieuwe' Headquarters zorgt ook wel voor de nodige problemen denk ik :P

Trouwens; STG-44 is baas!
Hoe vind je de STG-44 ten opzichte van de BAR?
Ik speel met de BAR namelijk en kan mij niet voorstellen dat er een betere rifle is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
servival7 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ik speel met de BAR namelijk en kan mij niet voorstellen dat er een fijnere rifle is.
Die heb ik nog niet gespeeld, dus ik kan geen vergelijking maken. Maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad!
Ik zal vanavond die BAR eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het zal vast nooit gebeuren maar een rifle only server/optie lijkt me geweldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Ik speel met de BAR namelijk en kan mij niet voorstellen dat er een betere rifle is.
Ik heb die BAR een keer opgepakt en speelde lekker ja.
Maar ik wil even wachten tot ik hem zelf krijg voor ik mijn prestige token ervoor inzet

Hij had wel weinig kogels per clip? 20 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:52
[...]

ik heb zowel de stg-44 als de BAR, beide zijn erg goed, die STG-44 met rapid fire + de advanced rifle perk is wel uber trouwens. De BAR is weer wat meer geschikt voor de grotere afstand maps. Beide spelen echt heerlijk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
robinez schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:22:

klopt, wat een drama. dat ze die problemen nog steeds hebben is gewoon zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

die airborn automatische silencer, dit werkt niet echt wel? Kogels klinken namelijk echt anders als ik silencer handmatig aanzet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Mag ik hier even wat liefde tonen voor de M1A1? Het is de FAL van WW2. Hardcore Domination op Gustav Cannon of Ardennes Forest? Look no further! _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
wimpie007 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:13:
[...]

Maar ik wil even wachten tot ik hem zelf krijg voor ik mijn prestige token ervoor inzet

ik vind meestal als ik een wapen oppak dat hij echt lekker is
Als ik zelf een class maak dan raak ik er geen pepernoot mee :S

https://www.psx-sense.nl/...hte-van-infinite-warfare/

Gek he :)

[ Voor 12% gewijzigd door chimera2 op 06-11-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zo die splitsscreen werkt een partij kut.
Het Vierkantje/Kruisje van wapen oppakken of over een muurtje klimmen verschijnt precies voor je mikpunt waardoor je gewoon niet kan zien waarop je mikt.

Zoiets wordt toch getest zou je zeggen.
Heeft weer iemand zitten slapen bij sledgehammer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

M1A1 op HC TDM icm mountain division en je hebt geen sniper meer nodig.. shotguns op HC is ook uber ik heb alle shotguns op 2e prestige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Frank1973 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:37:
M1A1 op HC TDM icm mountain division en je hebt geen sniper meer nodig.. shotguns op HC is ook uber ik heb alle shotguns op 2e prestige
Vind shotgun wel lachen alleen kan ik er echt niet tegen dat ik mensen zie lopen maar dat ze buiten mijn range zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Frank1973 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:37:
Aan die division had ik nog helemaal niet gedacht, zal het eens proberen! Welke attachments heb je op je M1A1?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

servival7 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:35:
Zo die splitsscreen werkt een partij kut.
Het Vierkantje/Kruisje van wapen oppakken of over een muurtje klimmen verschijnt precies voor je mikpunt waardoor je gewoon niet kan zien waarop je mikt.

Zoiets wordt toch getest zou je zeggen.
Heeft weer iemand zitten slapen bij sledgehammer 8)7
Kwam er ook al achter ja. Maar dan toch stug door blijven spelen ;).
Gewoon af en toe een stapje opzij zodat je niet op een wapen staat.
Iemand zei dat je het ook uit kon zetten? heb dat zelf nog niet gevonden.

Viel me ook al op dat de medals die je verdient net zo groot zijn als bij volledig beeld. Die nemen daarmee ook aardig wat ruimte in.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
predacore schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:31:
[...]

Kwam er ook al achter ja. Maar dan toch stug door blijven spelen ;).
Gewoon af en toe een stapje opzij zodat je niet op een wapen staat.
Iemand zei dat je het ook uit kon zetten? heb dat zelf nog niet gevonden.

Viel me ook al op dat de medals die je verdient net zo groot zijn als bij volledig beeld. Die nemen daarmee ook aardig wat ruimte in.
Heb ook gezocht naar een manier om het uit te zetten maar nog niet gevonden.
Als je erachter bent laat het mij even weten hoe je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik ben nieuwhier en ook voor t eerst n controller in mn handen....
cl
clear the bunkers kom ik niet verder !
ik ben al 1000 x gedood door die mof in de laatste bunker met een duwpartij daarna bajonet doorboord
wie kan mij helpen ????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Potver, wat is die War mode toch gaaf zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Multiplayer werkt nu als een trein op de PS4, benieuwd hoe lang het zo blijft... HQ's zijn wel steeds leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
wimpie007 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:13:
[...]

20 kogels volgens mij ja, maar ik heb extended mag er op, quickfire en een grip O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Mortalboy[NL] schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:34:
Multiplayer werkt nu als een trein op de PS4, benieuwd hoe lang het zo blijft... HQ's zijn wel steeds leeg
Je speelt zeker alleen of met 2 personen in een party? Dat werkt namelijk bijna altijd voor mij. Probeer maar is met 3 of meer in een party te connecten, werkt zelden!
Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII