[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
De match making gaat bij mij over het algemeen vrij vlot. Social space is wel leeg though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Negen maps. Wat een treurnis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:20

Major_ton

Shoot!

In een uur en 20 minuten tijd heb ik 1 potje kunnen spelen en verder ongeveer 6 verschillende foutmeldingen om mijn oren gekregen. De mooiste was 'kicked for inactivity' nadat ik (letterlijk) 4 seconde daarvoor een lobby was gejoined. Nu maar van ellende gestopt. Daar maak je dan een avond voor vrij...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Heeft iemand al Carantan gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Reinste oplichting dit spel. Mijn god.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Krijg nu ineens de melding dat de lobby’s gesloten zijn (ps4)

WTF 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Vibravis schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:36:
Krijg nu ineens de melding dat de lobby’s gesloten zijn (ps4)

WTF 😂
Wegens overmatige desinteresse? :+ :'( ;w

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik zit nog steeds in een match, ook PS4 (pro)

Maar wat doet het laden na een match lang :o

[ Voor 34% gewijzigd door dm-dutchman op 03-11-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Dat is idd om te huilen. Ik laat het maar zitten voor vandaag. Morgen weer een dag met nieuwe kansen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Hoe krijg ik bij zombies de 2de map ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Elke keer trappen we erin en betalen we geld voor een spel wat niet eens kunnen spelen.
Heb heledag misschien maar paar potjes kunnen spelen door verbindings problemen, heb nat type open en geen enkel probleem bij andere spellen.

En stop met zeggen dat het normaal is voor een eerste dag, dit is niet de eerste call of duty, ze mogen nu onderhand wel weten hoe ze een werkend spel moeten uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Bizar dit. Soms een potje met 15-3 en daarna ineens 3-15. Iedere keer het gevoel van “net te laat” te hebben. Voor de rest duurt het wel erg lang voordat je weer een match kunt spelen. Morgen maar eens aan de campaign beginnen!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:41
Dat vind ik ook. En dan speel ik bijna 40 procent in die map in Londen. Vrij matig.

Verder vind ik de mp redelijk spelen alleen de maps vind ik dan weer wat minder. Je kunt overal head glitchen en de gebouwen die in vrij veel maps zitten hebben boven en onder 985 deuropeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:53
Waarom heeft COD *Altijd* issues bij de release online. Vastlopende loading screens, wegvallende players uit de party. Vastlopende scorebord...het is ongelooflijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
Ik snap niet waarom dit spel de hemel wordt ingeprezen. Ik heb het een kans gegeven maar als dit het antwoord moet voorstellen op BF1...? Ik speel wel enkel multiplayer.

Het voortdurend unlocken en behalen van unlocks en upgrades is een pluspunt tov BF1. Daar is dat systeem minder goed uitgedokterd dan in CoD. Maar al de rest..?

Grafisch is het echt 10 jaar terug in de tijd, explosies en geluid zijn heel zwak van kwaliteit. Er is amper sfeer en de animaties zijn ongelooflijk gedateerd. De personages lopen als robots. En zo irritant dat anno 2017 zo'n game alleen maar statische objecten bevat. Niks kan je kapotschieten, geen deuren openen etc...

Dit is de zoveelste beschamende game in de franchise. Ze blijven het uitmelken en vraag mij af wanneer ze eens tijd en geld in een nieuwe engine steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Loop niet te zeiken koop hem dan niet haha noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Aardige en vermakelijke mp. Leuke zoethouder tot Battlefront 2
London mp map is verschrikkelijk

[ Voor 22% gewijzigd door TheBuddha op 04-11-2017 08:56 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net niet eens de muliplayer in met een lobby closed error op de PS4 Pro.

Waar blijft Sony met de mogelijkheid voor een refund?

Refund voor dit soort games als WWII, die maar half werken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:02:
Ik kom net niet eens de muliplayer in met een lobby closed error op de PS4 Pro.

Waar blijft Sony met de mogelijkheid voor een refund?

Refund voor dit soort games als WWII, die maar half werken in het begin.
ik speel al sinds de release nacht (donderdag nacht) op de PS4 en heb totaal geen moeite om in de MP tet komen of games te vinden. werkt eindelijk is perfect tijdens de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Ik zou ook een refund aanvragen als het kon. Bagger. Cod is dood

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nergens last van gehad. Spel speelt zoals ik gewend ben van cod.

Alleen ik reload en sprint vaak tegelijk waardoor je reload niet werkt. Voor de rest prima game..

Ja het ziet er niet fantastisch uit maar het is cod geen bf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:38:
Nog nergens last van gehad. Spel speelt zoals ik gewend ben van cod.

Alleen ik reload en sprint vaak tegelijk waardoor je reload niet werkt. Voor de rest prima game..

Ja het ziet er niet fantastisch uit maar het is cod geen bf...
Ik heb iemand in mijn groep die het ook steevast volhoud dat Cod leuk is. Ik ben een cod speler van de eerste dag, gegeven moment met het gemelk overgestapt naar bf. Als ik kijk voor dit geld 69,99 in de store en kijk wat je er voor terugkrijgt dan is het gewoon schandalig. Die map van die boot is ook gewoon de zoveelste rebrand bo map. Treurig, ik ben nu level 19 dus heb het echt een kans gegeven.

Bears and Bulls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Prima shooter, spel loopt bij mij nagenoeg zonder problemen.

Mensen, bijna elke grote game heeft de eerste week na release problemen met de servers. BF, gran turismo, gta, noem ze maar op. Iedereen wil tegelijk online spelen en dan gaat het gewoon fout. Even rustig ademhalen en probeer het vooral overdag nog eens, dat scheelt al veel.

Vind zelf de maps echt heel prima, net als de graphics. Het is minder mooi dan bijv BF1, maar het spel loopt smooth like butter. Ben nog zoekende naar een goed wapen, tot nu toe veel met de grease gun gespeeld.

Unlocks en battlepacks werken ook gewoon goed, bijna elk potje is er wel wat te verdienen.

Ik ben dik tevreden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
ChrisLNFF schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:51:
Prima shooter, spel loopt bij mij nagenoeg zonder problemen.

Mensen, bijna elke grote game heeft de eerste week na release problemen met de servers. BF, gran turismo, gta, noem ze maar op. Iedereen wil tegelijk online spelen en dan gaat het gewoon fout. Even rustig ademhalen en probeer het vooral overdag nog eens, dat scheelt al veel.

Vind zelf de maps echt heel prima, net als de graphics. Het is minder mooi dan bijv BF1, maar het spel loopt smooth like butter. Ben nog zoekende naar een goed wapen, tot nu toe veel met de grease gun gespeeld.

Unlocks en battlepacks werken ook gewoon goed, bijna elk potje is er wel wat te verdienen.

Ik ben dik tevreden!
De stg is wel een aanrader .

En 1 tip . Neem alleen sniper in de sniper class anders kan je je adem niet inhouden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:46:
[...]

Ik heb iemand in mijn groep die het ook steevast volhoud dat Cod leuk is. Ik ben een cod speler van de eerste dag, gegeven moment met het gemelk overgestapt naar bf. Als ik kijk voor dit geld 69,99 in de store en kijk wat je er voor terugkrijgt dan is het gewoon schandalig. Die map van die boot is ook gewoon de zoveelste rebrand bo map. Treurig, ik ben nu level 19 dus heb het echt een kans gegeven.
Ik heb hem voor 55 eu op de ps4. Wie graag 15 euro meer betaald tjah die moet het zelf weten maar die 70 euro argument slaat nergens op...

Dit is gewoon cod zo is cod altijd al geweest. Wat had je nog meer verwacht dan?

Dat muren en dozen kapot kunnen, tjah het is cod.. geen bf..

Bf vind ik ook 10x mooier. Maar dit is gewoon cod, zoals het altijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Ik ben al 20 minuten aan het proberen in die social space te geraken. En vanaf daar moet ik al geluk hebben om überhaupt een game te kunnen starten :/ Wtf is me dit...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Voor het eerst zit ik vast in het laad scherm van COD MP, is er momenteel onderhoud aan de game ofzo?

Duurt nu al dik 20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Servers doen het dus nog steeds voor geen meter. Lekker geregeld weer :(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
dm-dutchman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:06:
Voor het eerst zit ik vast in het laad scherm van COD MP, is er momenteel onderhoud aan de game ofzo?

Duurt nu al dik 20 min.
Hier hetzelfde . Zat net eindelijk in hq maar binnen een minuut kreeg ik lost connection to host/server .

Gister avond/nacht had ik dit ook toen we besloten om na zombies nog even normaal online te gaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik dacht lekker vroeg uit bed om COD te spelen, dan is het namelijk meestal beter met servers, maar helaas, ik kom nu helemaal niet meer in de multiplayer op de ps4, blijft alleen in laadscherm hangen. Well done, well done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Maurice079 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:07:
Servers doen het dus nog steeds voor geen meter. Lekker geregeld weer :(
Niet zo zeuren , komt vanzelf goed en dit is niet een fout van Activision , elke game heeft problemen op release .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
taker1987 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:15:
[...]

Niet zo zeuren , komt vanzelf goed en dit is niet een fout van Activision , elke game heeft problemen op release .
Hoezo zeuren? Als jij een nieuwe auto koopt waarvan de deur niet opengaat dan mag je toch ook klagen? We zijn nu ruim 24 uur verder sinds de release en de problemen worden steeds groter. Je hebt dan alle recht om te zeuren in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
taker1987 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:15:
[...]

Excuus! Wist niet dat kritiek verboden was, helemaal mijn fout natuurlijk :F

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De uitgevers zouden wel wat meer mogen investeren in hun serverpark in begin. Het is bijna bij elk spel hetzelfde, in begin is online drama.. omdat ze gierig zijn met het aantal servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:03:
[...]

Ik heb hem voor 55 eu op de ps4. Wie graag 15 euro meer betaald tjah die moet het zelf weten maar die 70 euro argument slaat nergens op...

Dit is gewoon cod zo is cod altijd al geweest. Wat had je nog meer verwacht dan?

Dat muren en dozen kapot kunnen, tjah het is cod.. geen bf..

Bf vind ik ook 10x mooier. Maar dit is gewoon cod, zoals het altijd is.
Als alles soepel zou lopen niks anders, maar het laden van je online profile is al een hele kunst. Vastlopen als je wisseld van map... Meer redenen?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:20:
De uitgevers zouden wel wat meer mogen investeren in hun serverpark in begin. Het is bijna bij elk spel hetzelfde, in begin is online drama.. omdat ze gierig zijn met het aantal servers..
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets werkt. Kopen ze servercapaciteit in op basis van verwachte verkopen ? Ik kan hier ook niet veel over vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Vibravis schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:18:
[...]

Hoezo zeuren? Als jij een nieuwe auto koopt waarvan de deur niet opengaat dan mag je toch ook klagen? We zijn nu ruim 24 uur verder sinds de release en de problemen worden steeds groter. Je hebt dan alle recht om te zeuren in mijn ogen.
Je hebt toch al gespeeld lijkt me ? T is gewoon overvol nu . Gewoon geduld en je komt er vanzelf in .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
Gisteren wat online gespeeld. Ik snap het connecten naar een game niet echt. Ik zit rustig 10min in mn eentje in een lobby en ineens begint het. Nu kom ik niet eens in online HQ..... blijft vaststaan op het laadscherm.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:24:
[...]

Als alles soepel zou lopen niks anders, maar het laden van je online profile is al een hele kunst. Vastlopen als je wisseld van map... Meer redenen?
dat heeft niks met de game te maken. Is allemaal sever gerelateerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je zou toch denken dat door die beta en ruim anderhalf decennium ervaring ze tegenwoordig wel een betere launch zouden kunnen.... :X

Ik had gisteren trouwens nog steeds random microstutter in zowel sp als mp. Niemand anders zoiets opgemerkt op de PS4?

[ Voor 31% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2017 10:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibravis schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:18:
[...]

Slechte vergelijking.

Jij koopt een nieuwe auto maar je staat vast in het verkeer. Geef je dan de auto de schuld? Ga je dan terug naar de garage? Je stond in de file maar je auto is net nieuw!!!
Dat kan toch niet???? Dat is wat je zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Connecten is een ramp. Zit af en toe langer te wachten tot een potje begint dan dat je in een potje zit.

Maar vind de game toch wel erg vet. Om de één of andere vage reden heb ik een prestige token gekregen en daarmee meteen de bar unlocked. Wat een fijn wapen is dat.

Weet iemand trouwens wat het nut is van een divisie prestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Iemand toevallig ook problemen met het verzilveren van de preorder code op callofduty.com? Ik blijf een unexpected error krijgen

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:54:
[...]

Slechte vergelijking.

Jij koopt een nieuwe auto maar je staat vast in het verkeer. Geef je dan de auto de schuld? Ga je dan terug naar de garage? Je stond in de file maar je auto is net nieuw!!!
Dat kan toch niet???? Dat is wat je zegt..
Dat is pas een slechte vergelijking, want die snelweg(server) is in dit geval van call of duty zelf..
De snelweg waar je met je nieuwe auto op rijdt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Yes, ik zit eindelijk ergens in. En ook gelijk in een match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

dm-dutchman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:16:
Yes, ik zit eindelijk ergens in. En ook gelijk in een match
Niet te vroeg juichen: Al gaat de verbinding nog zo snel, de servers van Activision verpesten het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixels66 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:15:
[...]

Dat is pas een slechte vergelijking, want die snelweg(server) is in dit geval van call of duty zelf..
De snelweg waar je met je nieuwe auto op rijdt niet..
Het verkeer naar de servers toe is ook van call of duty zelf toch? zij hebben prive internetlijnen in de oceaan liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:19:
[...]

Het verkeer naar de servers toe is ook van call of duty zelf toch? zij hebben prive internetlijnen in de oceaan liggen!
Ik snap trouwens niet waarom de hq niet in de beta zat . Dan hadden we dit gedoe nu misschien niet gehad . Denk namelijk echt dat het grotendeels aan hq ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Steam staan al honderden slechte reviews over WWII.
Over de PS4 versie zal wel even veel of meer te klagen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
Iedereen maar klagen hier. En volgend jaar gewoon weer kopen. Zo zal cod nooit veranderen. Kosten laag houden en zoveel mogelijk winst draaien doen ze. Waarom iets nieuws ontwikkelen, als iedereen toch blijft kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:31:
Niks voor jou, om kritisch te zijn over een CoD game. In het verleden was je vaak juist positief terwijl veel anderen dan juist weer negatief waren. Komt het vooral door de connectie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Krijg zojuist de melding dat er een update is. Game herstart zich vanzelf. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Ik kom nog niet eens in online. Goed geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:04
Vibravis schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:44:
Krijg zojuist de melding dat er een update is. Game herstart zich vanzelf. Ben benieuwd
Kreeg je dat tijdens het spelen of bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
BaseBoyNL schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:46:
[...]

Kreeg je dat tijdens het spelen of bij het opstarten?
Aan het einde van de ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
Ben benieuwd heb hem nog niet gehad maar kan eindelijk een beetje door spelen dus ik zit nergens aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:29:
[...]

Ik snap trouwens niet waarom de hq niet in de beta zat . Dan hadden we dit gedoe nu misschien niet gehad . Denk namelijk echt dat het grotendeels aan hq ligt
Ik kom nooit in die hq? Alleen tussen de potjes door als ik moet wachten. En de eerste x ben ik er geweest voor de rest... kom ik daar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
Meestal als ik in de HQ ben is hij leeg, zonder anderen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:55:
[...]

Ik kom nooit in die hq? Alleen tussen de potjes door als ik moet wachten. En de eerste x ben ik er geweest voor de rest... kom ik daar niet
Als je Mp start kom je toch standaard eerst in hq ? Daar zit de fout denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchell666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
Ik kom wel met een redelijke snelheid potjes vinden op de ps4 nu, nog steeds wel een lege social space.

Zijn er wat tweakers die straks zin hebben om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:39:
Niks voor jou, om kritisch te zijn over een CoD game. In het verleden was je vaak juist positief terwijl veel anderen dan juist weer negatief waren. Komt het vooral door de connectie problemen?
Komt vooral door de connectie problemen en omdat ik de CoD formule al door en door ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Geen enkele online problemen hier op de PS4.

Het is inderdaad gewoon 'weer' een oude COD. Heb het al jaren niet gekocht, maar de setting spreekt me heel erg aan. Jammer dat ze een enorme kans hebben laten liggen om een WO-II sfeer te creëren.

Oh oh oh wat verlang ik terug naar de Call of Duty 2 (2005) / Medal of Honor: SH tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Het is lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad met een COD, De servers lijken nu weer normaal al blijft de social space leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
pffffffffffffffffffffffffffffffff had ik mijn eerste hele goede ronde, knalt de server eruit. Ik heb even gescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het laden tussendoor is nu wel een ramp. En waarom zijn de potjes tdm altijd toch maar 75 maak het nou meteen 100.. dat compenseert het wachten wat meer.. deze comment plaats ik nu ook tijdens het wachten.. 4 min wachten al.. jaaa next match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Wat een gedoe met alle connecties. Ik heb nog geen enkel probleem gehad op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:31:
Dennis kom op met die filmpjes.
Veel te weinig beeldmateriaal hier 😁

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
TheBuddha schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:40:
Wat een gedoe met alle connecties. Ik heb nog geen enkel probleem gehad op de ps4
Als je dat met droge ogen kunt beweren dan heb je nog niet gespeeld.

Het zal wat zijn dat jij geen last hebt van trage matchmaking en een lege hq :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Af en toe is de HQ leeg maar dat zou mij een worst zijn. Inmiddels ben ik level 18 en nog geen vastloper of foutmelding gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je tijdens de gameplaymodus de moeilijkheidsgraad verhogen op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deurstopper schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:44:
Dennis kom op met die filmpjes.
Veel te weinig beeldmateriaal hier 😁
Ik ben al gebanned hier dit jaar om mijn filmpjes, dus ik mag geen filmpjes meer posten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:04:
Hoe kan je tijdens de gameplaymodus de moeilijkheidsgraad verhogen op de ps4?
Op de options knop, dan naar opties en dan difficulty aanpassen. Ik was eerst begonnen op Veteran maar heb het maar opgegeven na vier missies. Nu lekker op Recruit er doorheen wandelen. Uitdagingen in het leven heb ik al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
Ik kom nu helemaal de servers niet meer in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
nope net wat potjes kunnen doen, maar werd er net uit gegooid, kan nu helemaal niet meer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Net ook wat gespeeld, nu kom ik er niet meer in. Ik krijg alsmaar call of duty WWII service is not available. 😣

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik kom er nu ook niet meer in

Edit 16:08: Ik ben weer online

[ Voor 37% gewijzigd door dm-dutchman op 04-11-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ik kan er nu wel weer in. Matchmaking ging erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Lag dus niet aan mij, ik kom er ook niet meer in.

http://callofduty.com/wwii/status geeft niets vreemds aan.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Hier ook al 2 dagen Error 32770, kan dus niet online spelen (Ziggo voormalig UPC gebied)

[ Voor 23% gewijzigd door Samplex op 04-11-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Hebben jullie in het spel onder settings bij console info nat type op open staan of moderate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:48:
Hebben jullie in het spel onder settings bij console info nat type op open staan of moderate?
Nee bij mij staat er open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Wat een gekut met weer met die servers.. duurt te langggggg zit meer in de lobby dan ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Same here. Probeer het vanavond of morgen nog wel een keertje.
shakespeare schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:03:
Wat een gekut met weer met die servers.. duurt te langggggg zit meer in de lobby dan ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fetching online profile zzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:51
Domme vraagmodus aan: Hoe werkt het met dat HQ? Ik moet me melden bij een kolonel en supplydrop aanvragen? Maar hoe speel ik online?
Ken alleen nog de oude cod 2 op de pc en servers joints via the all seeing eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Pslomp schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:20:
Domme vraagmodus aan: Hoe werkt het met dat HQ? Ik moet me melden bij een kolonel en supplydrop aanvragen? Maar hoe speel ik online?
Ken alleen nog de oude cod 2 op de pc en servers joints via the all seeing eye.
Als je op PS4 speelt moet je op Options drukken dan kom je bij het menu uit :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Heeft de Xbox One X versie straks nog wat verbeteringen t.o.v. de PS4 Pro?
Of zijn deze uiteindelijk gelijk aan elkaar?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:51
aDutchCow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:22:
[...]

Als je op PS4 speelt moet je op Options drukken dan kom je bij het menu uit :)
Heb een Xbox one 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 20:58

RawChild

PSN: Rawchild

Net gekocht voor de ps4. Dochter op bed. Vrouwtje de deur uit.biertje gepakt.... en in heb alleen maar errors en disconnect. Ik kom niet eens online 😂
Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.

[ Voor 6% gewijzigd door RawChild op 04-11-2017 19:53 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
RawChild schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:52:
Net gekocht voor de ps4. Dochter op bed. Vrouwtje de deur uit.biertje gepakt.... en in heb alleen maar errors en disconnect. Ik kom niet eens online 😂
Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.
Helaas niet.... mooi moment om te gamen voor je. Lelijk als t dan nietwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt het wel maar vraag niet hoe.. in een uur tijd 3 potjes de rest is laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Als het netwerk nietwerkt..lekker hoor!
Hulleman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:57:
[...]

Helaas niet.... mooi moment om te gamen voor je. Lelijk als t dan nietwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je niet online kan, begin andersgewoon met de sp. Ben ik nu mee bezig en het is qua sfeer een mix van de eerste twee, Band of Brothers en Brothers in Arms. Geen Oscar materiaal maar best vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik speel gewoon online nu, met een party zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Zeer hard aan het twijfelen om voor deze te gaan of voor Battlefont II. Was vroeger altijd erg MOHAA en CoD 1/2 fan maar heb me ook erg vermaakt met Star Wars Battlefront vorig jaar.

Heb nu wel BF1 en die bevalt me wel hoewel ik het zeer lastig vind. Wellicht ben ik met mijn 37 niet meer de meest vlotte :P

Hoe bevalt de singleplayer jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Grrrrrr alles ligt er weer uit.
Nochtans geen server errors bij activision zegt hun pagina pfffft. Yea right !!!!

Spel begint me meer en meer te irriteren nu als je half de tijd niet eens online op hun servers geraakt.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:53
Online doet het voor mij wel redelijk. Zit alleen in een lege HQ en wat wel vervelend is, is dat ik soms na een pot niet uit de lobby kan gaan. Dan word ik dus min of meer gedwongen om er nog een te spelen. Anders telt het als loss en verlies ik bonussen etc. Iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Vlassie1980 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:52:
Zeer hard aan het twijfelen om voor deze te gaan of voor Battlefont II. Was vroeger altijd erg MOHAA en CoD 1/2 fan maar heb me ook erg vermaakt met Star Wars Battlefront vorig jaar.

Heb nu wel BF1 en die bevalt me wel hoewel ik het zeer lastig vind. Wellicht ben ik met mijn 37 niet meer de meest vlotte :P

Hoe bevalt de singleplayer jullie?
Ik ben begonnen aan de singleplayer en vond het heerlijk spelen. Krijg wel het oude COD gevoel terug! Even los van graphics etc.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Kijk alweer een tijdje tegen het laadscherm aan. Ach, niet de eerste keer met een COD launch dat de servers het niet houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Heb zelfs al 2x nu een gamecrash gehad .

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII