Verborgen autofuncties activeren d.m.v. VCDS

Pagina: 1 ... 16 ... 53 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Griffin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:47:

Ookal is de auto er nog niet toch al even kijken wat mij leuk/handig lijkt om aan te passen. Ik kom nu tot het volgende lijstje:
  1. Corner functie verhogen naar 50kmph
  2. Rechter spiegel omlaag bij achteruit rijden
  3. Comfort knipper naar 4 of 5 keer
  4. DRL achter altijd aan (tegelijk met voorkant (kan dit ookal heb ik geen LED DRL voor?))
  5. Needle sweep
  6. Rain Closing - weet niet of dat kan
  7. Comming Home functie (mits dat niet standaard werkt)
En misschien ook de volgende opties?:
  • Anti-diefstal auto vergrendeling (vergrendelen deuren bij >15kmh)
  • Buitenspiegels automatisch inklappen/uitklappen
  • Auto unlock bij verwijderen sleutel
Die had ik in ieder geval op mijn lijstje nog staan.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:57

Griffin

Is mythical

Nila schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:34:
[...]

En misschien ook de volgende opties?:
  • Anti-diefstal auto vergrendeling (vergrendelen deuren bij >15kmh)
  • Buitenspiegels automatisch inklappen/uitklappen
  • Auto unlock bij verwijderen sleutel
Die had ik in ieder geval op mijn lijstje nog staan.
Dat zijn goede, alleen van de 1e ben ik nooit zo van. Wat als je een ongeluk hebt en je deuren zitten op slot? Van buitenaf kunnen ze je dan moeilijk helpen. De laatste is dan ook niet echt nodig, de tweede heb ik erbij gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 29-05-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:37

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Griffin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:38:
[...]

Dat zijn goede, alleen van de 1e ben ik nooit zo van. Wat als je een ongeluk hebt en je deuren zitten op slot? Van buitenaf kunnen ze je dan moeilijk helpen. De laatste is dan ook niet echt nodig, de tweede heb ik erbij gezet.
Hulpverleners slaan dan het glas kapot. Tsja..... wat is nou belangrijker?

Staat tegenover: je rijdt in een grote stad. Je staat te wachten voor een verkeerslicht. Je achterdeur wordt geopend en je bent in een paar tellen je spullen kwijt. Kun je er natuurlijk achteraan rennen maar wie weet? Kom je terug …. auto ook weg.

Dat auto-unlock bij verwijderen sleutel zegt mij eigenlijk niks. Auto is toch altijd te openen vanuit binnen? Misschien bij een Skoda niet dan ...

[ Voor 32% gewijzigd door GerCor op 29-05-2018 13:49 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:57

Griffin

Is mythical

GerCor schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:41:
[...]

Hulpverleners slaan dan het glas kapot. Tsja..... wat is nou belangrijker?

Staat tegenover: je rijdt in een grote stad. Je staat te wachten voor een verkeerslicht. Je achterdeur wordt geopend en je bent in een paar tellen je spullen kwijt. Kun je er natuurlijk achteraan rennen maar wie weet? Kom je terug …. auto ook weg.
True... soms denk ik niet helemaal helder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:56
Griffin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:38:
[...]

Mijn Octavia II uit 2006 ontgrendelt automatisch de deuren wanneer de auto bij een aanrijding betrokken raakt (volgens mij als de airbags geactiveerd zijn). Ik mag hopen dat ze die functionaliteit niet overboord gegooid hebben in de loop der jaren. Bij mij is automatisch vergrendelen gewoon een optie in de boordcomputer, geen VCDS of iets dergelijks voor nodig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:05
Automatisch vergrendelen staat in je menu.

Derest van de opties kunnen met vcds en vcp gedaan worden.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:55
is het mogelijk om op de usb-port in een golf 7 continu stroom te hebben?
Wanneer nu het contact wordt uitgeschakeld, is er geen stroom meer op de usb-port.

Ik heb dit eerder een keer middels een zekering-wijziging gedaan voor de sigaretten-aansluiting --> maar ook die wijziging kan ik niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
pitchdown schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:59:
is het mogelijk om op de usb-port in een golf 7 continu stroom te hebben?
Wanneer nu het contact wordt uitgeschakeld, is er geen stroom meer op de usb-port.

Ik heb dit eerder een keer middels een zekering-wijziging gedaan voor de sigaretten-aansluiting --> maar ook die wijziging kan ik niet meer terug vinden.
Usb poort wordt gevoed vanaf je Discover unit zover ik weet. Dus dat gaat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:22:
[...]

Usb poort wordt gevoed vanaf je Discover unit zover ik weet. Dus dat gaat helaas niet.
Ik heb bij mij gewoon spanning op de USB aansluiting in het vakje achter de versnellingspook zónder dat 't contact ingeschakeld is :o

M'n telefoon begint in ieder geval al te laden op het moment dat ik 'm aansluit terwijl 't (KESSY) contact nog uit staat. 't Kan natuurlijk zo zijn dat 'ie daar ná een kwartier ofzo weer mee stopt maar dat heb ik nooit onderzocht.

Ander vraagje: Is de uitschakeltijd/snelheid van de achteruitrijd camera (simple) aan te passen dat jij zo weet?

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 30-05-2018 08:40 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wimmel_1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:36:
Ik heb bij mij gewoon spanning op de USB aansluiting in het vakje achter de versnellingspook zónder dat 't contact ingeschakeld is :o

M'n telefoon begint in ieder geval al te laden op het moment dat ik 'm aansluit terwijl 't (KESSY) contact nog uit staat. 't Kan natuurlijk zo zijn dat 'ie daar ná een kwartier ofzo weer mee stopt maar dat heb ik nooit onderzocht.
Je kunt in de Caddy ook de radio inschakelen zonder 'op contact'. Ik sta wel eens ergens te wachten in de Caddy. Maar de radio gaat dan wel na een kwartier o.i.d. weer uit.

Zal wel een timer inzitten om te voorkomen dat je accu leeggetrokken wordt.

Ook nooit onderzocht of dat op de Golf 7 ook zo werkt. Denk ook niet dat ik het ga onderzoeken. ;)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
@wimmel_1

Ja in de adaptiekanalen van je pdc en rvc modules kun je dat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:01:
@wimmel_1

Ja in de adaptiekanalen van je pdc en rvc modules kun je dat aanpassen.
Dan zal ik daar binnenkort eens in gaan "graven" met VCDS. Ik rijd nogal eens wat harder dan 5Km/h achteruit de oprit op (30Mtr. en een meter of 7 á 8 breed) en dan is het wel prettig om rondslingerend tuingereedschap te kunnen zien liggen….. Had van 't weekend zo'n hand cultivatortje onder m'n wielen door waarbij het ding gelukkig met de tanden naar beneden lag....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Dan zal ik daar binnenkort eens in gaan "graven" met VCDS. Ik rijd nogal eens wat harder dan 5Km/h achteruit de oprit op (30Mtr. en een meter of 7 á breed) en dan is het wel prettig om rondslingerend tuingereedschap te kunnen zien liggen….. Had van 't weekend zo'n hand cultivatortje onder m'n wielen door waarbij het ding gelukkig met de tanden naar beneden lag....
Module 10, wellicht dat je security access 71679 in moet vullen.

IDE03782-Switch-off speed for parking assist = 15 km/h

Deze moet je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

O, gaat de camera uit dan bij hogere snelheden? Nooit geweten. Maar ik zag gisteren een filmpje op YouTube van zo'n Mercedes. Simpel dingetje, iets van 10V en Biturbo. Heeft ook een achteruitrijcamera in het Mercedeslogo.

Na-apers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:35:
O, gaat de camera uit dan bij hogere snelheden? Nooit geweten. Maar ik zag gisteren een filmpje op YouTube van zo'n Mercedes. Simpel dingetje, iets van 10V en Biturbo. Heeft ook een achteruitrijcamera in het Mercedeslogo.

Na-apers.
Zelfde met parkeersensoren.....dus je kunt ook snelheid aanpassen wanneer je pdc weergave uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 21:09
Vraagje:

Ik heb mijn oog laten vallen op een Golf 7 Variant uit 2014 in Duitsland, mét front assist (en radar in de voorbumper) maar zónder ACC.

Weet iemand of het mogelijk is om ACC achteraf te activeren? De radar is immers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sander-B schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:42:
Vraagje:

Ik heb mijn oog laten vallen op een Golf 7 Variant uit 2014 in Duitsland, mét front assist (en radar in de voorbumper) maar zónder ACC.

Weet iemand of het mogelijk is om ACC achteraf te activeren? De radar is immers aanwezig.
Heb je dan niet ook hardware - knopje op stuurwiel of hendel - nodig om het in- en uit te schakelen? Hoe had je dat anders gedacht te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 21:09
GerCor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:28:
[...]

Heb je dan niet ook hardware - knopje op stuurwiel of hendel - nodig om het in- en uit te schakelen? Hoe had je dat anders gedacht te doen?
De auto's met ACC slechts een ander logo op de cancel-knop, ik denk niet dat de knop/bekabeling anders is.
Een andere set knoppen of een ander stuurwiel is anders vrij eenvoudig te monteren.

Zie:
Afbeeldingslocatie: https://parkers-images.bauersecure.com//pagefiles/165392/vw_golf_hatch_lt_01101570.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cartronic.nl/wp-content/uploads/2016/10/golf-7-multifunctioneel-stuur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sander-B schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:40:
[...]

De auto's met ACC slechts een ander logo op de cancel-knop, ik denk niet dat de knop/bekabeling anders is.
Een andere set knoppen of een ander stuurwiel is anders vrij eenvoudig te monteren.

Zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je denken dat de bekabeling niet anders is? Geen idee maar waarom zou je kabels leggen naar een functie die niet bestaat, denk ik dan. Dat je alles kunt vervangen, ja, dat begrijp ik ook. Kost weer een paar centen. Ging mij er even om dat je alleen met coderen er niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Zou je denken dat de bekabeling niet anders is? Geen idee maar waarom zou je kabels leggen naar een functie die niet bestaat, denk ik dan. Dat je alles kunt vervangen, ja, dat begrijp ik ook. Kost weer een paar centen. Ging mij er even om dat je alleen met coderen er niet bent.
Met CAN-BUS ... JÁ >:)

Het is goedkoper om maar één type kabelboom te maken naar de diverse componenten waarbij je dan wél weer verschillende modules kán aanschaffen / aansluiten.

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 30-05-2018 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littlebugger25
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11-2021
Een vraagje : ik heb hier een vcp liggen die ik eigenlijk niet gebruik. En zou ik die willen verkopen wat kan ik hier voor vragen? Hij is van midden juli 2017 ongeveer. Het gaat hem om deze https://vcp-system.com/vcp-can-professional. Als dit hier niet mag staan sorry dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Littlebugger25 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:41:
Een vraagje : ik heb hier een vcp liggen die ik eigenlijk niet gebruik. En zou ik die willen verkopen wat kan ik hier voor vragen? Hij is van midden juli 2017 ongeveer. Het gaat hem om deze https://vcp-system.com/vcp-can-professional. Als dit hier niet mag staan sorry dan.
Mag hier inderdaad niet staan. Kijk eens in de menubalk bovenin je scherm: Vraag & Aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chryses88
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-09-2024
Is er iemand met een manier om op deze wijze ook smartlink te activeren in een skoda fabia combi uit 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Chryses88 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:51:
Is er iemand met een manier om op deze wijze ook smartlink te activeren in een skoda fabia combi uit 2018?
Nope alleen dealer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:35

pposthoorn

Constructeur

Ik heb nu een weekje m'n nieuwe e-Golf (YAY *O* ). Er zit natuurlijk standaard ACC en Front Assist op, maar omdat ik hem niet zelf samengesteld heb zit er geen Bestuurdersassistentiepakket Plus op. Dus helaas geen Lane Assist en File Assistent :'(

Weet iemand of dat aangezet kan worden of dat daar voorwaarden aan zitten? (en zo ja hoe ik kan zien of mijn auto aan die voorwaarden voldoet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 11:56
pposthoorn schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:23:
Ik heb nu een weekje m'n nieuwe e-Golf (YAY *O* ). Er zit natuurlijk standaard ACC en Front Assist op, maar omdat ik hem niet zelf samengesteld heb zit er geen Bestuurdersassistentiepakket Plus op. Dus helaas geen Lane Assist en File Assistent :'(

Weet iemand of dat aangezet kan worden of dat daar voorwaarden aan zitten? (en zo ja hoe ik kan zien of mijn auto aan die voorwaarden voldoet).
Heb je een camera bij je regensensor?
Dan kan het hoogstwaarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
pposthoorn schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:23:

Foto van je voorruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dr Pro schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:28:
[...]

Heb je een camera bij je regensensor?
Dan kan het hoogstwaarschijnlijk wel
Thanks voor de snelle reacties, gelijk even naar buiten gelopen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/o9gxkyyk6zyu7cl/2018-06-08%2012_03_15-Foto%27s.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/f6x74bjfg5w0cy0/2018-06-08%2012_03_56-Foto%27s.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 08-06-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Helaas, geen camera erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dus Lane, File en Traffic Jam Assist allemaal onmogelijk? :'( :'(
Zijn er nog leuke dingen die ik wél aan kan zetten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
pposthoorn schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:07:
[...]

Dus Lane, File en Traffic Jam Assist allemaal onmogelijk? :'( :'(
Zijn er nog leuke dingen die ik wél aan kan zetten? :9
Helaas :(

Voor andere dingen check start topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik had redelijk wat DM’s ontvangen ivm vcds aanpassingen.
Ik heb er op bijna geen gereageerd, sorry :+

Heb mezelf uit TS gehaald gezien ik dit niet meer doe. De aanvragen waren vooral 2013+ modellen welke ik sowieso al niet kon.
Daarnaast simpel weg dat het een neppe kabel is en ik het eigenlijk niet vertrouw :D

Sorry voor het negeren, kusje <3

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 14:38
Wie kan mij helpen met het vrijgeven van achteruitrijcamera in mijn Skoda Octavia 3 uit 2013 met Columbus MIB-1. Camera is volledig aangesloten, alleen kan ik het niet testen omdat het nog vrijgegeven moet worden via VCDS o.i.d? Ik woon zelf in Dordrecht dus het liefst wat in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:20
Je zou even in de topic-start moeten kijken?
Daar staat voor iedereen waar je naar toe moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 11:53
Heeft iemand de codering van een Fabia 3, om de achterlichten met DRL te activeren.

Ik kan de codering nergens op internet vinden. Het zou wel mogelijk moeten zijn.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
PM_Petrol schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:47:
Heeft iemand de codering van een Fabia 3, om de achterlichten met DRL te activeren.

Ik kan de codering nergens op internet vinden. Het zou wel mogelijk moeten zijn.
09
security access 31347
adaptiekanalen

- 23SL D23 op dagrijverlichting
- 23SL Dimmwert CD23 op 100

- 24SL D24 op dagrijverlichting
- 24SL Dimmwert CD24 op 100

- 20BR E20 op Dagrijverlichting
- 20BR Dimmwert EF op 18

- 21BR E21 op Dagrijverlichting
- 21BR Dimmwert EF op 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:31

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

zazadanger68 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:55:
Wie kan mij helpen met het vrijgeven van achteruitrijcamera in mijn Skoda Octavia 3 uit 2013 met Columbus MIB-1. Camera is volledig aangesloten, alleen kan ik het niet testen omdat het nog vrijgegeven moet worden via VCDS o.i.d? Ik woon zelf in Dordrecht dus het liefst wat in de buurt.
Kan het vrijgeven voor je indien gewenst als breda niet te ver is. App me even op 06-15228709

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Toevallig ook de coderingen voor een VW polo 2018 om de rechter spiegel te laten kantelen bij het achteruit rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nila schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Toevallig ook de coderingen voor een VW polo 2018 om de rechter spiegel te laten kantelen bij het achteruit rijden?
Nog geen tijd gehad om dat uit te vogelen. Heb een Polo nodig die het af fabriek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony K
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03 19:33
Ik wil in mijn Ibiza 1.9 TDI 6L 2008 mijn huidige brandstof verbruik en actieradius zien, weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 11:07
Gisteren langs Rainesh geweest en hij heeft een aantal opties voor mij aangezet onder andere TJA _/-\o_
Bizar hoe handig hij hiermee is, hij heeft ook nog een aantal andere opties nuttige/fancy opties aangezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 11:56
Rainesh schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:03:
[...]

Nog geen tijd gehad om dat uit te vogelen. Heb een Polo nodig die het af fabriek heeft.
Wil wel even mijn broertje vragen om een keer bij je langs te rijden. Hij heeft het af-fabriek. (Polo Highline, R-Line)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Dr Pro schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:38:
[...]

Wil wel even mijn broertje vragen om een keer bij je langs te rijden. Hij heeft het af-fabriek. (Polo Highline, R-Line)
Als je mij een autoscan kunt door appen is ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Dr Pro schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:38:
[...]

Gisteren nog een nieuwe R-Line zien staan in kijkduin, zag er heel sexy uit ;)
Rainesh schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:39:
[...]

Als je mij een autoscan kunt door appen is ook prima :)
Zou tof zijn als het bij mij ook werkend te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nila schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:40:
[...]

Gisteren nog een nieuwe R-Line zien staan in kijkduin, zag er heel sexy uit ;)

[...]

Zou tof zijn als het bij mij ook werkend te krijgen is :)
Een oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Geen oranje, het was Limestone Grey of Ivory Silver. Durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-04 10:09

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ik zie net "- Stuurbekrachtiging op Dynamisch (snelheidsafhankelijk, hoe harder je rijdt des te stugger je stuurwiel)" staan in de openingspost. Ik vind momenteel het stuur erg licht sturen op de snelweg. Zijn er mensen die deze aanpassing op een skoda octavia 3FL hebben? Is dit uberhaupt mogelijk op deze auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Kapteynn schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:23:
Ik zie net "- Stuurbekrachtiging op Dynamisch (snelheidsafhankelijk, hoe harder je rijdt des te stugger je stuurwiel)" staan in de openingspost. Ik vind momenteel het stuur erg licht sturen op de snelweg. Zijn er mensen die deze aanpassing op een skoda octavia 3FL hebben? Is dit uberhaupt mogelijk op deze auto?
jap, vaak genoeg gedaan en rijdt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Heb een nieuwe GTI, bij mij staat het standaard aan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-04 10:09

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Rainesh schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:36:
[...]

jap, vaak genoeg gedaan en rijdt stukken beter.
Bedankt voor je antwoord :) Nu nog iemand in het noorden vinden die deze aanpassing kan doen. De dealert zal dit wel niet willen doen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera

Antera

oops

[ Voor 98% gewijzigd door Antera op 03-07-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agepagelage
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-12-2020
-

[ Voor 100% gewijzigd door Agepagelage op 03-07-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 23:09
Vraagje..die hier niet echt thuis hoort, maar bestaat er ook vcds of iets anders voor opel auto's?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Possible schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:34:
Vraagje..die hier niet echt thuishoort, maar bestaat er ook vcds of iets anders voor Opel auto's?
Inderdaad, dit kun je beter hier vragen: Het grote Opel topic - Deel 3

Iets met 'alles over Opel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand wat ik met vagcom moet aanpassen om DRL op de stadslichten te zetten bij een Seat leon 1P BJ2011 ?

Ze staan momenteel op de mistlampen maar wil ze dus graag op de stadlichten hebben, dacht dat het aanpassen naar Scandinavië was maar twijvel, kan er weing over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:21:
[...]

Module 10, wellicht dat je security access 71679 in moet vullen.

IDE03782-Switch-off speed for parking assist = 15 km/h

Deze moet je hebben
Sow.... Had deze nog in m'n Favo's gezet omdat ik wist dat ik er toch niet al te snel naar zou kunnen gaan kijken, maar: Aanpassing is gelukt ;) MAX. Value = 20 Km/h overigens (default = 15 Km/h).

Nogmaals DANK _/-\o_

Met de huidige 18.2.1 versie van VCDS werkt overigens ook de HEX-NET module met de daarbij behorende firmware weer lekker met WiFi. Dat was een "beetje" verkloot in de laatste 17.x.x. versie waardoor ik persé met een kabeltje moest werken :9

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 06-07-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:36

BCC

@iichel ik heb de bijrijdersstoel van mijn transporter 2003 laten vervangen door een tweepersoons (zonder zij-airbag). Zou jij deze kunnen uitschakelen? http://gerritspeek.nl/vag-com_aanpassingen_vw-t5-7h7j.html Of kan ik dat zelf ook eenvoudig door iets van Alibaba te kopen?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antera

Antera

BCC schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 08:16:
@iichel ik heb de bijrijdersstoel van mijn transporter 2003 laten vervangen door een tweepersoons (zonder zij-airbag). Zou jij deze kunnen uitschakelen? http://gerritspeek.nl/vag-com_aanpassingen_vw-t5-7h7j.html Of kan ik dat zelf ook eenvoudig door iets van Alibaba te kopen?
Wel uit te schakelen worden zoals daar staat het beste kan je dan een weerstand erover te solderen om je probleem op te lossen kan je altijd nog terug. Je zal wel de storing moeten wissen.

[ Voor 5% gewijzigd door Antera op 08-07-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:38:
Weet iemand wat ik met vagcom moet aanpassen om DRL op de stadslichten te zetten bij een Seat leon 1P BJ2011 ?

Ze staan momenteel op de mistlampen maar wil ze dus graag op de stadlichten hebben, dacht dat het aanpassen naar Scandinavië was maar twijvel, kan er weing over vinden.
DRL with foglights even uitvinken in 09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rainesh schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:03:
[...]

DRL with foglights even uitvinken in 09
Had ik gedaan maar dan gaan ook de stadslampjes uit, het is een non xenon versie.

Nu gaan de mistlampen gelijk met de stadslampjes aan, maar zodra ik die DRL foglights uitzet gaan ook de stadslampjes weer uit :?

Het lukte me wel om DRL via lowbeam aan te zetten zodat de foglights uit stonden maar dat ziet er ook niet uit stadslampjes met lowbeam

Echt alle instellingen geprobeerd niks werkt zal ongetwijfeld wat fout doen maar wat ? of zal het komen doordat het geen xenon versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:36

BCC

Antera schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:43:
[...]

Wel uit te schakelen worden zoals daar staat het beste kan je dan een weerstand erover te solderen om je probleem op te lossen kan je altijd nog terug. Je zal wel de storing moeten wissen.
Thanks! Waar kan ik ergens online vinden welke kabeltjes en wat voor weerstand :)?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera

Antera

Meet 2.7ohm 0,6 watt . Ik heb dit nooit gedaan omdat ik hier geen voorstander van ben met weerstanden. Zo worden defecte airbags wel eens omgeleid zonder dat de (nieuwe eigenaar dit weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Slux schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:30:
[...]

Had ik gedaan maar dan gaan ook de stadslampjes uit, het is een non xenon versie.

Nu gaan de mistlampen gelijk met de stadslampjes aan, maar zodra ik die DRL foglights uitzet gaan ook de stadslampjes weer uit :?

Het lukte me wel om DRL via lowbeam aan te zetten zodat de foglights uit stonden maar dat ziet er ook niet uit stadslampjes met lowbeam

Echt alle instellingen geprobeerd niks werkt zal ongetwijfeld wat fout doen maar wat ? of zal het komen doordat het geen xenon versie is?
Drl with foglights uit en dan alleen Scandinavische instelling aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Is er iemand in de buurt van Zwolle die mijn A5 sportback kan update plus wat leuke opties aanvinken. Uiteraard tegen vergoeding!

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ramon m schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 23:21:
Is er iemand in de buurt van Zwolle die mijn A5 sportback kan update plus wat leuke opties aanvinken. Uiteraard tegen vergoeding!

:)
Kijk even op de beginpagina. Kun je de heren bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat zou ik op een nieuwe Octavia met DSG moeten bestellen om trafic jam assist te krijgen? Is daar ACC een vereiste voor of kan het ook zonder? Rij nu met ACC maar dat grijpt echt te snel in, ook op de kortste stand. Verwacht echter wel dat ik dagelijks file ga rijden straks. Dus ideale combi zou normale cc met TJA zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
The Eagle schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:20:
Wat zou ik op een nieuwe Octavia met DSG moeten bestellen om trafic jam assist te krijgen? Is daar ACC een vereiste voor of kan het ook zonder? Rij nu met ACC maar dat grijpt echt te snel in, ook op de kortste stand. Verwacht echter wel dat ik dagelijks file ga rijden straks. Dus ideale combi zou normale cc met TJA zijn.
TJA = ACC + LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14
Wat verwacht je van TJA zonder DSG?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:17
Rij nu met ACC maar dat grijpt echt te snel in, ook op de kortste stand.
Bij Seat kun je ACC instellen op 4 standen; sport, nomal, comfort, eco.
In de sport stand grijpt ACC inderdaad heel snel in, voor mijn gevoel al op 100 meter afstand.
Ik heb hem nu op Comfort staan en dat brengt de afstand terug naar een meter of 30.
Ik neem aan dat Skoda dezelfde mogelijkheid heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Rij nu een Golf Variant met ACC maar zal het eens proberen morgen.
MerijnB schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:42:
[...]

Wat verwacht je van TJA zonder DSG?
Dat ie gewoon rustig optrekt in zijn 1 en het aangeeft dat er geschakelt moet worden misschien, zoals ie dat ook in elke andere versnelling doet met een handbak :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14
The Eagle schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:30:
Rij nu een Golf Variant met ACC maar zal het eens proberen morgen.

[...]

Dat ie gewoon rustig optrekt in zijn 1 en het aangeeft dat er geschakelt moet worden misschien, zoals ie dat ook in elke andere versnelling doet met een handbak :?
Met een handbak werkt ACC niet onder de 30 km/u oid, dus tot die snelheid gaat het, daaronder niet helaas.

edit:

Weet niet precies wat je moet bestellen om het te krijgen, Rainesh heeft bij mij bijgecodeerd, maar ik heb wel DSG

[ Voor 12% gewijzigd door MerijnB op 24-07-2018 12:17 ]

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanniej
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hallo, ik wil even een vraag stellen.

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe polo(volgens mij is het geen 6c, dus stond niet in de lijst? Betreft de AW), nu heb ik er eentje op het oog met het 8inch scherm echter zit hier geen navigatie en appconnect op, althans op het eerste oog omdat het knopje app ontbreekt op het scherm.
Nu is mijn vraag of dit achteraf softwarematig aangezet kan worden? Of zit er een verschil in de boordcomputer die hierachter zit en is er onder jullie wellicht iemand die weet welk type boordcomputer dit is? en of er dus ook 2 versies in omloop zijn.

Zie link voor het scherm wat erin zit.
https://ibb.co/iRVrM8

Zie link voor een scherm die wel beschikt over app.
https://www.motorverso.co...ew-Polo-Beats-2018-15.jpg

Tevens heb ik deze vraag ook gesteld in, maar ik denk dat hij hier meer op zijn plaats is:
https://gathering.tweaker...message/55943737#55943737

[ Voor 19% gewijzigd door Twanniej op 26-07-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

App-connect lijkt mij te moeten kunnen, navigatie is een ander verhaal. Daar heb je een GPS antenne voor nodig.

https://shop.volkswagen.n...054830A-app-connect?cid=6

Ik denk niet dat het iets met VCDS te maken heeft. Meer iets wat een dealer moet installeren.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 26-07-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
6C is de VW-naam voor de vijfde generatie Polo (en dan de facelift dacht ik). Generatie 6 heet AW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanniej
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Net te horen gekregen van de VW dealer dat ze dit kunnen activeren op alle 3 de schermen die ik zojuist geplaatst heb. Wellicht dat de slimme jongens die met VCDS overweg kunnen dit ook uit kunnen voeren?
Maar voor mij nu de doorslag om deze auto te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Twanniej op 26-07-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 17:28
Ik maakte gisteren wat interessants mee met mijn HEX-V2 stekker (niet-origineel), ik update mijn comfort-knipper van 3 naar 4 en deze werd plots naar 5 gezet.
Kan iemand verklaren of dit typisch herkenbaar gedrag is van een niet-originele stekker of kan het ergens anders aan liggen?
Onlangs met een wel-originele (HEX) stekker allerlei opties op mijn Octavia 5E Combi aangezet alleen deze was ik vergeten dus maar eens geprobeerd met een niet-originele stekker dit even snel op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astronaut
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vraagje, ik kan het niet goed vinden in dit forum. Is het mogelijk om Dynamic Light Assist te activeren op mijn 2017 e-Golf? Ik heb LED koplampen, Lane Assist, TJA, ACC en Light Assist maar geen LED Plus, Active Light Assist en Dynamic Light Assist. Of is hier een andere koplamp unit voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Twanniej schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:01:
Net te horen gekregen van de VW dealer dat ze dit kunnen activeren op alle 3 de schermen die ik zojuist geplaatst heb. Wellicht dat de slimme jongens die met VCDS overweg kunnen dit ook uit kunnen voeren?
Maar voor mij nu de doorslag om deze auto te kopen.
Nee alleen de dealer kan dat. Gaat met een SWaP (software as product) functie.

@Astronaut heb je andere koplampen voor nodig.

@SgtDoggie komt door de kabel

[ Voor 8% gewijzigd door Rainesh op 30-07-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mornstar160
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 12:55
Klein vraagje. Kom het niet 100% goed te gen in het forum (en ik heb wel gezocht).
Heb een nieuwe Tiguan Highline R met de volgende opties:
* Advance Pakket II
oa: Lane Assist
* Executive Pakket
* Spiegelpakket
* Easy Open
* Adaptive Led Verlichting
* Park Pilot V/A & Adaptive Cruisecontrol (standaard in Highline)

Is het überhaupt mogelijk om Park Assist achteraf te activeren of ontbreekt mij dan de zij sensoren? (Weet niet waar die zitten, zijkant van de bumpers?)

Achteruitrijcamera is wel mogelijk om in te bouwen en te activeren?

Is File Assist ook mogelijk achteraf te activeren?

Sorry voor de domme vragen maar kon het even niet terug vinden voor dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

mornstar160 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:24:
Klein vraagje. Kom het niet 100% goed te gen in het forum (en ik heb wel gezocht).
Heb een nieuwe Tiguan Highline R met de volgende opties:
* Advance Pakket II
oa: Lane Assist
* Executive Pakket
* Spiegelpakket
* Easy Open
* Adaptive Led Verlichting
* Park Pilot V/A & Adaptive Cruisecontrol (standaard in Highline)

Is het überhaupt mogelijk om Park Assist achteraf te activeren of ontbreekt mij dan de zij sensoren? (Weet niet waar die zitten, zijkant van de bumpers?)

Achteruitrijcamera is wel mogelijk om in te bouwen en te activeren?

Is File Assist ook mogelijk achteraf te activeren?

Sorry voor de domme vragen maar kon het even niet terug vinden voor dit model.
Ik heb in mijn Golf 7 ook de achteruitrijcamera achteraf laten inbouwen. Misschien zijn daar wel filmpjes over te vinden op YouTube m.b.t de Tiguan.

Park Assist zal wat moeilijker en veel duurder worden, vrees ik. Ik heb Park Assist en inderdaad sensoren aan de zijkant van de auto. In totaal 12 sensoren, 6 voor en 6 achter. Nu is het inbouwen en natuurlijk in de juiste kleur lakken/verven/spuiten niet de grootste opgave maar je hebt ook nog een knopje/schakelaar nodig om het e.e.a. te activeren. En zo'n schakelaar doet niks als er geen kabels aan verbonden zijn.

Het zat -en zit nog steeds- in mijn auto toen ik de Golf 7 kocht. In de praktijk gebruik ik het eigenlijk nooit. Dus ja, je moet wel echt zeker weten dat je het de moeite waard vindt. Maar goed, dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera

Antera

@mornstar160 File assistent alleen als je dsg/lane assist / acc hebt en de juiste camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmiT28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-12-2023
[...]

Is er toevallig iemand die de rechterspiegel al heeft kunnen laten kantelen bij de VW Polo AW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
@mornstar160 file assistent kan ik prima voor je doen.

Parkassist is hardwarematig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Via deze weg alsnog:
@Rainesh bedankt voor het updaten van mijn gateway en het aanzetten van de opties, tot nu toe werkt alles perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 21:36
Gisteren bij @Rainesh geweest voor het activeren van de laatste opties... man man wat een snelheid.
De één na de andere optie werd geactiveerd op mijn Arteon. Zelfs TJA en EA konden na "software-update" van de camera geactiveerd worden. Helemaal happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Is de gevoeligheid van de lichtsensor eigenlijk aan te passen? Vergeleken met de Up staat die van de Polo wat te gevoelig naar mijn smaak. Zowat iedere dikke eik of viaduct is voldoende om de lichten aan en uit te laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
JB076 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:45:
Is de gevoeligheid van de lichtsensor eigenlijk aan te passen? Vergeleken met de Up staat die van de Polo wat te gevoelig naar mijn smaak. Zowat iedere dikke eik of viaduct is voldoende om de lichten aan en uit te laten gaan.
Ja dat is aan te passen. Moet een menu functie geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1103231

Hallo

kan iemand mijn vertellen wat het probleem kan zijn dat mijn binnen verlichting niet meer aan gaat bij openen deuren

Mvg Danny

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
Rainesh schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:49:
[...]

Ja dat is aan te passen. Moet een menu functie geactiveerd worden.
Tof, dat wordt een bezoekje aan @Antera denk ik dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Anoniem: 1103231 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:28:
Hallo

kan iemand mijn vertellen wat het probleem kan zijn dat mijn binnen verlichting niet meer aan gaat bij openen deuren

Mvg Danny
Lampje stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

@Anoniem: 1103231

Als je iets meer info geeft dan krijg je betere antwoorden.
Nu kan ik alleen maar richting je lampje schijnen....

Maar goed. Welk type auto heb je.
Hoeveel deuren,. Doet de verlichting het helemaal niet, of doet hij het wel via een andere deur.

Staat of komt er spanning op de fitting van de lamp (multimeter)
Wel spanning, misschien is het lampje echt stuk.
Geen spanning. Misschien een draadbreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo

Het gaat om een golf 7 variant 2014
Handmatig kan ik alle lampen aan zetten
En heb alle deuren geprobeerd maar bij niet 1 gaat hij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 21:15

iichel

Gazoooo

Zie je op je MFD wel dat de deur open is?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja alle deuren komen netjes in beeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
Staat de keuzeschakelaar niet stiekem gewoon op 0 (dus nooit aan, ook niet bij open deur)?

Alle leeslampjes hebben aparte knoppen vaak, dus dat je die allemaal aan kunt zetten zegt nog niet direct iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee heb ze al in beide standen gehad en maakt geen verschil helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Anoniem: 1103231 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:15:
nee heb ze al in beide standen gehad en maakt geen verschil helaas
Er zijn 3 standen dacht ik of een apart knopje. Zoek naar een knopje met een autodeur open. Zit op je hemel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in de hemel zit inderdaad een knop maar ik kan hem alleen in of uit drukken
Waar zou ik dan nog iets kunnen vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Anoniem: 1103231 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:34:
in de hemel zit inderdaad een knop maar ik kan hem alleen in of uit drukken
Waar zou ik dan nog iets kunnen vinden ?
1x aan drukken en dat was het.

Lees je boekje ook eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 19:11
Ik kon het niet in de startpost vinden maar hoe zit het met garanties? Ik heb een Audi A3 van februari 2018 als ik instellingen aanpassen vervalt de garantie dan niet? Mij lijkt het toeteren bij vergendelen erg handig en het laten draaien van de zijspiegels bij inparkeren. Wat zijn de kosten ongeveer dit kan ik ook nergens vinden moet ik denken aan een paar tientjes of 100+?
Pagina: 1 ... 16 ... 53 Laatste

Let op:
Voordat je vraagt welke VCDS aanpassingen er mogelijk zijn voor jouw auto, kijk eerst hier:
http://gerritspeek.nl/vag-com_aanpassingen.html
en hier:
http://www.stemei.de/pages/coding.php