Oei Vettel 'trapt na' met zijn auto
VET vs HAM past zo in een Russisch dashcam filmpje.
Ik dacht dat ze op channel 4 zeiden dat het gemakkelijk kon op deze banden? Of had hij er toen nog een ander type onder?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:55:
[...]
Want? Hij had sowieso nog een keer moeten pitten dus dit is in zijn voordeel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hamilton een straf geven, Vettel DSQ...
HONESTLY.
HONESTLY.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2017 15:57 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt, je wil het niet zien denk ik.Naboo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:56:
Die herhaling is wel duidelijk dat Hamilton zwarte vlag moet krijgen.
Wat een gezeik zeg. Dan weer de versnelling, dan de motor, dan de olie, what's next?
Renault staat niets voor niets voor "Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd".
Renault staat niets voor niets voor "Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd".
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dat kan toch niet?! Hoe kan die geen zwarte vlag krijgen?alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:55:
Vettel ramt Hamilton volop uit frustatie. Wtf.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een mafkees die VET! Zeuren en insturen.
✌
haha wat een soap , wie raakt elkaar in de volgende restart? zal het een teamkill zijn? revenge van rood vs zilver? Stay Tuned!
39
Wel als je een remtest doetBartske schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:55:
[...]
En zelfs op de snelweg ben je niet de schuldige, als je gas loslaat en iemand knalt achterop je ben je echt niet de schuldige hoor.
Dat wat daarna gebeurde zie je nu pas voor het eerst goed. Daarvoor niet zichtbaar geweest.Investig8or schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:55:
[...]
En als reactie ff met je auto beuken mag natuurlijk wel? Of haal je Hamilton en Vettel nu door elkaar?
Edit: replay net gezien, Vettel zwarte vlag dan dus.
Beide zwarte vlag.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Jezus, die stuurt echt echt gewoon doelbewust in.
Zwarte vlag. Nu.
Zwarte vlag. Nu.
Huh is dit het t tweede incident tussen VET en HAM? Of hebben we dit niet eerder gezien.
If it aint fixed, it's broken.
Daaag VET. Zelfs al was het HAMs fout in eerste instantie (is niet zo, maar 'als') dan nog is de reactie van VET een diskwalificatie waard.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vettel heeft Mexico momentje keer 10. Denk zwarte vlag.
En wat vind je Vettel zijn actie? Dat moet je als Ferrari fan ook veroordelen.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:55:
Ook al mag Hamilton de pace bepalen is een braketest met nog 2 bochten te gaan met het risico er beide af te gaan gewoon ontzettend dom..
Die is echt pislink
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Op dit tempo gaan ze geen volledige race distance doen in 2 uur...
Wat een actie van Vettel bewust nog een keer er tegenaan rijden.
Dat je pissig bent kan ik begrijpen ondanks dat ik niks met Vettel heb, maar zijn actie ging echt nergens over.
Dat je pissig bent kan ik begrijpen ondanks dat ik niks met Vettel heb, maar zijn actie ging echt nergens over.
Jawel hoor.
En Vettel mag daarna ook zwart.
ik zeg wel HAM op het randje maar VET er overheen
Verwijderd
Haha, mag idd niet maar ik snap de frustratie en IRRITATIE naar Hamilton. Allebei eruit is een prima oplossing anders beïnvloed het het kampioenschap
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 15:59 ]
Drive through voor ham en dsq voor Vettel wat mij betreft.
Euh nee? Was gewoon live te zien vanuit de onboard.Tjebakka schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:58:
Huh is dit het t tweede incident tussen VET en HAM? Of hebben we dit niet eerder gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 25-06-2017 15:59 ]
Don't drink and drive. But cut off someone who annoys you on the highway no problem
Denk dat gewoon gas los laten is, maximaal. Zo'n ding remt dan al tering hard. Maar als je niet eens meer gas mag los laten, als je de pace mag bepalen.....Tk55 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:58:
Mega asociale move van HAM als hij daadwerkelijk remt, maar VET kan er zeker af.
dit wordt straks een interessante pagina.
http://www.fia.com/events...venttiming-information-30
http://www.fia.com/events...venttiming-information-30
Idd; waar twee vechten, twee schuld. Allebei zwarte vlagNaboo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:57:
[...]
Dat wat daarna gebeurde zie je nu pas voor het eerst goed. Daarvoor niet zichtbaar geweest.
Beide zwarte vlag.
Maar dat durft Charlie toch niet
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ham en Vettel allebei eruit halen? 
Stroll for P1?
Stroll for P1?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Offtopic: Ik kan je uit een praktijkervaring vertellen dat dit niet zo is. Degene die achterop rijdt is schuldig, ook op onze wegen.
Hamilton en Vettel in Nascar stijl, dat willen de Amerikaanse eigenaren toch
Williams en Alonso hadden deze posities ook nooit durven dromen.
Superdom van FI...
Superdom van FI...
Nu niet gaan lopen roepen om straffen jongens. Op dit soort actie zitten we toch juist te wachten in de F1. Leuk al die persoonlijkheidjes die zich laten gelden.
"When you grow up your heart dies"
Klopt want Mercedes moet kampioen worden. Dus ik gok een zwaardere straf voor Vettel dan voor Hamilton.Tacoos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:59:
[...]
Idd; waar twee vechten, twee schuld. Allebei zwarte vlag
Maar dat durft Charlie toch niet
En dan in alle kranten lezen hoe goed Stroll wel niet is
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ok, ik zou zeggen dat als er bewijs van opzet is (wat lastig is zonder dashcam+getuigen) dat je dan wel in je recht staat.TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:59:
[...]
Offtopic: Ik kan je uit een praktijkervaring vertellen dat dit niet zo is. Degene die achterop rijdt is schuldig, ook op onze wegen.
Als Vettel en Hamilton er zonder straf af komen mogen ze imho alle stewards opsluiten in een dwangbuis
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Like a torpedo he Vettel dat inrijden he?!
Wat heeft iedereen met die kerel? Vind Stroll nou niet echt een uitblinker ofzo..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
- DaniëlWW2
- Niet online
Marko zei net dat er wat in Max zijn motor zat...
Verwijderd
Troll ramt hem ook nog wel ergens tegenaan.Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
[...]
die raakte toch de muur in de pitstraatTrevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
[...]

Vettel zat ook kort even voor Hamilton, dus ook inhalen tijdens safety car toch?
Dat hele verhaal met Hamilton en Vettel. Ik verwacht dat de conclusie gewoon zal zijn dat McLaren een grid penalty krijgt.
Een beetje duwen en trekken mag van mij wel en dat er iemand daardoor iets van schade oploopt. Oke..sjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:59:
Nu niet gaan lopen roepen om straffen jongens. Op dit soort actie zitten we toch juist te wachten in de F1. Leuk al die persoonlijkheidjes die zich laten gelden.
Maar dit is gewoon puur onsportief gedrag en moet hard gestraft worden, mijn inziens.
-
voldoende onboards, track-side camera's en data aanwezig..Afvalzak schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
[...]
Ok, ik zou zeggen dat als er bewijs van opzet is (wat lastig is zonder dashcam+getuigen) dat je dan wel in je recht staat.
Wat VET deed had ook vreselijk verkeerd kunnen aflopen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hamilton deed niks verkeerd. Dat mag gewoon. Vettel lag te slapen.Naboo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
[...]
Klopt want Mercedes moet kampioen worden. Dus ik gok een zwaardere straf voor Vettel dan voor Hamilton.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is de grap.scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
[...]
Wat heeft iedereen met die kerel? Vind Stroll nou niet echt een uitblinker ofzo..
Want Alonso deed iets foutperpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
Dat hele verhaal met Hamilton en Vettel. Ik verwacht dat de conclusie gewoon zal zijn dat McLaren een grid penalty krijgt.
www.google.nl
McLaren, knap!perpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
Gremlins?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
-
Was niet veel meer dan een kusje en ik vraag me af of het helemaal opzettelijk was maar nee dat is inderdaad ook dom en mag niet. Als het opzettelijk was laat Seb zich kennen en zou het wel eens een DSQ kunnen worden.Vos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:58:
[...]
En wat vind je Vettel zijn actie? Dat moet je als Ferrari fan ook veroordelen.
ehmm whut? hahaaperpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
Waarvan een groot deel in 8k hdr 60fpsnachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
[...]
voldoende onboards, track-side camera's en data aanwezig..
Red Bull ipv motorolie?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik had het even over in real life, in het verkeer, verzekeringstechnisch.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
[...]
voldoende onboards, track-side camera's en data aanwezig..
Maar dat is voor een ander topic.
Niet helemaal netjes wat Hamilton doet maar hij doet niets wat volgens de regels niet mag. verwacht eerder een straf voor Vettel, die actie is pure frustratie en slaat nergens op
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
- DaniëlWW2
- Niet online
perpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:

Was 100% opzettelijk.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Was niet veel meer dan een kusje en ik vraag me af of het helemaal opzettelijk was maar nee dat is inderdaad ook dom en mag niet. Als het opzettelijk was laat Seb zich kennen en zou het wel eens een DSQ kunnen worden.
Ik loop nog even 20 minuten achter, maar serieus wat een flut baan, ze kunnen niets van de baan halen, auto moet zelf SC.. flikker die flut baan van het rooster af.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tussen alle chaos door even een pijnlijk feit... Zelfs nu heeft Max het meeste 'retired' achter zijn naam. 
Bron: Wikipedia: 2017 Formula One season

Bron: Wikipedia: 2017 Formula One season
Vetlet was ook flink aan het zwaaien, misschien controle per ongeluk even verloren? Zoiets doe je toch niet met opzet?
Dar gedrag is van alle tijden. Kijk de verschillende beelden van b.v. een Senna, Schumacher, Prost etc. maar eens terug.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Een beetje duwen en trekken mag van mij wel en dat er iemand daardoor iets van schade oploopt. Oke..
Maar dit is gewoon puur onsportief gedrag en moet hard gestraft worden, mijn inziens.
"When you grow up your heart dies"
"GANG" zal het in ieder geval niet zijn geweest 😭DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:00:
PSN: IS_DJ
Mwa, met zo'n lage snelheid. Ik vind het ook wel weer cool eigenlijk, toon maar wat emotieJasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
Wat VET deed had ook vreselijk verkeerd kunnen aflopen.
Leider mag inderdaad het tempo bepalen. Maar dusdanig vertragen tijdens een bocht is gewoon erg dom.Arjantje72 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Hamilton deed niks verkeerd. Dat mag gewoon. Vettel lag te slapen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, puin van een andere wagen...
Verwijderd
Die zijn nu een motor aan het wisselen tijdens de rode vlagperpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:
Dit was een Max raceje geweest. Shit shit.
Logischperpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:01:

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Maar wat zijn ze aan het doen? Is iemand met zijn Oral-B nu de baan aan het schoonpoetsen?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Serieus? Hij zwaaide in de vorm van, wat teh fuq doe je, en toen ging hij even revanche halen.Pos2007 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:02:
Vetlet was ook flink aan het zwaaien, misschien controle per ongeluk even verloren? Zoiets doe je toch niet met opzet?
Die 2e actie was volledig opzettelijk.
VeegwagenSeñor Sjon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:04:
Maar wat zijn ze aan het doen? Is iemand met zijn Oral-B nu de baan aan het schoonpoetsen?
DUGG
ZwifferSeñor Sjon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:04:
Ik denk dat de grap er niet dik genoeg boven op lag ?
Schiet toch niet op dit. Ze zjin al 3 kwartier bezig.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Emotie toont het zeker.Vos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:02:
[...]
Mwa, met zo'n lage snelheid. Ik vind het ook wel weer cool eigenlijk, toon maar wat emotie
Maar met zo'n lage snelheid. Je kan gelanceerd worden door het wiel en meteen dwars staan op de baan. Diegene achter VET had er dan meteen tegenaan gezeten en zodoende heel de baan geblokeerd. Staan er ineens 15 F1 wagens stil halverwege het circuit. Dan hadden ze al die wagens naar de pit moeten duwen. Chaos
hahaha, wilde het NET zeggen! Sowieso dat Stroll er wel eentje bij zich heeftNRG-81 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:04:
De Zamboni! En dat bij een F1 race!
[ Voor 13% gewijzigd door Tjebakka op 25-06-2017 16:05 ]
If it aint fixed, it's broken.
Misschien kunnen ze Max z'n auto nu nog repareren!

Hamilton en Vettel gaan er bij de restart samen vanaf en RIC wint de race en beide Williams op het podium. Oh ja en Verstappen is de komende twee weken nergens meer te zien
ja ik heb er smakelijk om gelachenperpixel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:04:
[...]
[...]
[...]
Ik denk dat de grap er niet dik genoeg boven op lag ?![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1