Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

3 GP's geprobeerd op 100cc. GP1: 60, GP2: 57 (GP3 nog niet gedaan) en GP4: 57. Ik moet toch echt nog wat oefenen. Ook even zonder stuurhulp geprobeerd :S dat is niet makkelijk zeg ;)

Misschien te simpel gedacht, maar ik wordt in de races die ik niet win, het vaakst ingehaald door Peach en/of Bowser. Zijn dit daarmee dus ook de beste / betere karakters om mee te racen?

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 02-05-2017 03:15 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Wat een spel :D
Online toch wel lastig. Rij je net lekker word je 3x achter elkaar voor je kop geschoten of door die sterrenwagentjes overreden :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Gisteravond voor het eerst online gegaan (battle mode). Had eerst problemen om in een lobby te komen. Eenmaal in een lobby ging het goed.

* RayNbow vermoedt dat er best veel spelers zijn met een niet optimale internetverbinding.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@Jorgen vaak zijn het bepaalde tegenstanders tegenover jouw keuze karakters. Iig was dit vroeger zo.
Peach is er eentje met hoge acceleratie, maar lage topsnelheid. Bowser is tegenovergesteld. Dus lage acceleratie en hoge top.
Maar, de cpu in MK speelt gigantisch vals en krijgt een boost wanneer ze achter liggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
Hoe zit het met jullie online statistics? Ik heb nu alle 150cc tracks op gold gehaald, maar online is het echt een chaos. Zit nu op ongeveer 1400 punten maar de eindstand waggelt vaak tussen 3e/4e en 8e. Dat maakt het wel des te leuker om een keer in de top 3 te zitten maar man, wat een frustratie als je op het laatste moment van 2e naar 7e gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zit met races op 2700 punten en battle op 1100
Je kunt wel raden wat ik het meeste speel. :P ...battle doen we merendeels offline.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Seroczynski schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:23:
[...]

Correct, hetzelfde geldt voor tracks waas bijvb. "GBA", "SNES", "N64" of "NGC" bij staat.

Grats op je 3-stars. Ik ben net aan mirror mode begonnen ;-) Heb inmiddels 1050+ coins verzameld.
Wat kun je uiteindelijk met de coins die je hebt verzameld? Zit ze heel leuke elke race te verzamelen maar zie er op dit moment nog niet het nut van in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

lowskilled-ftw schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:31:
[...]

Wat kun je uiteindelijk met de coins die je hebt verzameld? Zit ze heel leuke elke race te verzamelen maar zie er op dit moment nog niet het nut van in....
Tijdens de race is 10 het maximale aantal dat je kan hebben, dit verbetert de prestaties van je kart.
Buiten de races krijg je per zoveel muntjes een nieuw item voor je kart, dat kunnen banden, gliders en carrosserie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Fuwor schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:16:
Zoveel problemen met Mario Kart 8 Deluxe online. :( Andere spelers die stilstaan (waarna je na een ronde eruit gekicked wordt), errors op de Switch zelf dat er geen verbinding is en errors tijdens matchmaking.

50% van de potjes heb ik hier gewoon wel een probleem. Jullie ook last van en is er een manier om dit op te lossen of heeft Nintendo de servers gewoon nog niet goed voor elkaar?
Hm zelf heb ik geen producten meer van de Nintendo.. MAAR ik las toevallig gisteren (frontpage volgens mij) dat iemand deze problemen ook heeft indien hij met de WiFi verbonden is (en dus niet via de UTP?).
Dit zou een bekend probleem zijn die de Switch heeft maar vooralsnog niks aan gedaan kan worden?

Oftewel, de klacht die jij neerzet lijkt op de klacht wat de medetweaker ook ervaart indien hij via de WiFi online wilt gamen. Vraag: speel jij ook via een WiFi verbinding? Zo niet, dan weet ik het ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Lijkt me dan eerder een probleem wat je bij je thuis moet zoeken, anders is er iets mis met je Switch :P
Dat Wifi probleem geldt natuurlijk niet voor iedereen, sterker nog ik denk dat veel mensen niet eens de LAN adapter gebruiken. Zelf ervaar ik ook geen problemen, zelfs in de slaapkamer niet waar ik maar 3 van de 5 streepjes Wifi krijg. Tot nu toe maar 2x gehad dat de gehele lobby leeg liep van de minstens 50 races.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
AstralizeR schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:56:
Zit met races op 2700 punten en battle op 1100
Je kunt wel raden wat ik het meeste speel. :P ...battle doen we merendeels offline.
Nog tips? :D
Maakt het nou veel uit welke Driver-Kart-combi je gebruikt?
--> is het nodig om eerst een lading extra's te unlocken in singleplayer om online goed mee te kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

matthijst schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Nog tips? :D
Maakt het nou veel uit welke Driver-Kart-combi je gebruikt?
--> is het nodig om eerst een lading extra's te unlocken in singleplayer om online goed mee te kunnen komen?
Tips niet echt, er zijn genoeg guides online :P

Kart combo is niet perse belangrijk online er is geen win-all combi, je kiest wat fijn speelt.
Komt ook een groot deel geluk bij kijken ...en de item RNG moet aan jou kant staan _O-

Je moet wel een aantal dingen onder de knie krijgen, dus mijn vraag aan jou is.
- Ken je de "Ultra Super Dooper start" - exact 1/100e sec. na het 2e licht gas geven.
- kun je driften door de bocht? (tot minstens een oranje turbo)
- Als je maar een beetje kunt driften heb je dan een voorkeur aan inside drift of outside drift (inside onderstuur / outside: overstuur) kies dan de drift die bij jou past en oefen er mee, super bikes zijn allemaal inside drift (herkenbaar aan het superbike icoontje)
- Ken je de banen uit je hoofd? ...dat je weet wat de ideale route is, waar tricks kunt doen op de ramps, waar je kunt afsnijden met een mushroom en waar je welke turbo kunt gebruiken.

Edit: deze gast kan wel aardig racen en heeft van elke cup wel een filmpje online in de 150cc en 200cc class

[ Voor 5% gewijzigd door AstralizeR op 02-05-2017 09:29 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:39
AstralizeR schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:23:
[...]

...en de item RNG moet aan jou kant staan _O-
Vooral dat is online erg belangrijk. Soms is het (vooral vanaf de 5e plek tot plek 12) een grote chaos met rode en groene schilden, vuurbloemen en weet ik het wat. Rij je een hele race aan kop, vliegen er in een keer 5 schilden jouw richting op. Persoonlijk vind ik het wel een nadeel van de dubbele items, maar het maakt het ook weer een stuk spannender :9

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
AstralizeR schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:23:
- Ken je de "Ultra Super Dooper start" - exact 1/100e sec. na het 2e licht gas geven.
- kun je driften door de bocht? (tot minstens een oranje turbo)
Yes.
Op zich gaat het aardig, als het alleen op racen aankomt kom ik een heel eind (bv. 4e van 12 rijden ofzo, maar heb vaak dat je dan 1x geraakt wordt en daarna meteen twee keer erachteraan door achterliggers.
Dan rij je opeens laatste :(
Ken je de banen uit je hoofd? ...dat je weet wat de ideale route is, waar tricks kunt doen op de ramps, waar je kunt afsnijden met een mushroom en waar je welke turbo kunt gebruiken.
Dit nog niet, daar zal het grotendeels aan liggen dan :)
Begint vaak wel aardig, dan een keer goeie stuurfout en dan 3x achter elkaar neergeknald en afgelopen met de pret :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@cri0s Ja, je zit daar echt in de war zone om het maar even zo uit te drukken. Je rijdt even aan kop, krijgt een blauwe op je dak, de nummer 2 of 3 raakt je nog eens met een item en dan rij je een stukje 5e of 6e zonder items dus de nummer 7 kan jou weer gemakkelijk uitschakelen.

En dan het ergste van van de RNG is, je rijdt ergens 3e of 4e en jij krijgt 3 bananen en die voor jou 3 roden, hij maakt ergens een stuurfout of rijdt niet strak genoeg door de bocht krijg jij die 3 roden op je dak 8)7

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dit is gek, ik heb 150cc en mirror (en alles daarvoor) gehaald, allen op 3 sterren. Zou ik dan niet een gouden kart moeten krijgen? Ik weet dat ik met 200cc een gouden Mario krijg, maar ik las dat 150cc en mirror genoeg was voor de kart... En die is er dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Thomas schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:09:
Dit is gek, ik heb 150cc en mirror (en alles daarvoor) gehaald, allen op 3 sterren. Zou ik dan niet een gouden kart moeten krijgen? Ik weet dat ik met 200cc een gouden Mario krijg, maar ik las dat 150cc en mirror genoeg was voor de kart... En die is er dus niet.
Misschien spel even afsluiten en weer opstarten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Thomas schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:09:
Dit is wat ik vond:
There were three more parts — the gold standard body, gold tires and gold glider — that were unlocked while playing. You’d unlock the gold standard body by getting a star in every Grand Prix cup in every engine class. The gold tires were unlocked by beating the staff ghosts in every time trial. Collecting 10,000 coins would unlock the gold glider.

To unlock Gold Mario, first you’ll have to progress through the 50cc, 100cc and 150cc Grand Prix cups normally to unlock the 200cc races. Then, you’ll have to take first place in all of those Grand Prix cups as well. Once you pull that off, Gold Mario will replace Metal Mario on the character select screen.

source: https://www.polygon.com/m...4/27/15445610/unlockables

[ Voor 18% gewijzigd door GrimScythe op 02-05-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zeror schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Misschien spel even afsluiten en weer opstarten?
Ah, dat deed het 'm. Mooi :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik had hem al op de Wii U, inclusief DLC, heb me toch laten verleiden tot de Switch-versie. Geen spijt van. Ik moet elke keer breeduit glimlachen van geluk als ik hem in handheldmodus heb en denk: ik speel gewoon een fucking bloedmooie Mario Kart on the go. En het werkt ook allemaal zo soepel. Aan te tabletopmodus gaan ze bij mij op werk nog wel wat plezier beleven. Scherm is echt best te doen - met twee dan - en hoe tof is het dat dit gewoon kan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GrimScythe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Dit is wat ik vond:
There were three more parts — the gold standard body, gold tires and gold glider — that were unlocked while playing. You’d unlock the gold standard body by getting a star in every Grand Prix cup in every engine class. The gold tires were unlocked by beating the staff ghosts in every time trial. Collecting 10,000 coins would unlock the gold glider.

To unlock Gold Mario, first you’ll have to progress through the 50cc, 100cc and 150cc Grand Prix cups normally to unlock the 200cc races. Then, you’ll have to take first place in all of those Grand Prix cups as well. Once you pull that off, Gold Mario will replace Metal Mario on the character select screen.

source: https://www.polygon.com/m...4/27/15445610/unlockables
Gold glider is nu unlocked bij 5k coins.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook het unlocken van 200cc gaat nu automatisch vanaf het begin, dus volgens mij hebben ze het spel niet eens gespeeld.. Verder vervangt gold Mario niet Metal Mario maar is het een alternatieve kleur van Metal Mario.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Die informatie komt van de Wii U versie :P
deze informatie is correct https://www.mariowiki.com...Deluxe#Unlocking_criteria

[ Voor 7% gewijzigd door AstralizeR op 02-05-2017 13:40 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

AstralizeR schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:39:
Die informatie komt van de Wii U versie :P
deze informatie is correct https://www.mariowiki.com...Deluxe#Unlocking_criteria
Ah dat verklaard een hoop, thanks voor de correctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Seroczynski schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:21:
[...]

Gold glider is nu unlocked bij 5k coins.
Nou daar kom ik ook al aardig im de buurt, bijna 3000 nu :').

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Ambling_Alp schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:17:
Ik had hem al op de Wii U, inclusief DLC, heb me toch laten verleiden tot de Switch-versie. Geen spijt van. Ik moet elke keer breeduit glimlachen van geluk als ik hem in handheldmodus heb en denk: ik speel gewoon een fucking bloedmooie Mario Kart on the go. En het werkt ook allemaal zo soepel. Aan te tabletopmodus gaan ze bij mij op werk nog wel wat plezier beleven. Scherm is echt best te doen - met twee dan - en hoe tof is het dat dit gewoon kan nu?
zo zaten wij gister in de pauze :o
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/8r3a7iycc9bry.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Gisteren bezig geweest met de Time Trails.
Ik versla dan op een track de ghost van een Nintendo medewerker (zoals 'moet' voor de gouden wielen), met veel pijn en moeite met 1 seconde (Oke bij de een wat meer moeite dan bij de ander).
Kijk ik vervolgens in het menu naar ghosts van andere spelers wereldwijd, bij elke track gewoon ghosts van mensen die 10-15-20 seconden sneller zijn... :')
Hoe dan...? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@Vinno Welke kart combo gebruik je?... voor time trails wil je voor zoveel mogelijk speed gaan uiteraard :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
@Vinno Je kunt zo'n ghost downloaden en bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 06-09 15:31
Vinno schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:48:
Gisteren bezig geweest met de Time Trails.
Ik versla dan op een track de ghost van een Nintendo medewerker (zoals 'moet' voor de gouden wielen), met veel pijn en moeite met 1 seconde (Oke bij de een wat meer moeite dan bij de ander).
Kijk ik vervolgens in het menu naar ghosts van andere spelers wereldwijd, bij elke track gewoon ghosts van mensen die 10-15-20 seconden sneller zijn... :')
Hoe dan...? :P
kwestie van ghost downloaden en kijken hoe ze 't doen :D vaak een combinatie van kart, character en shortcuts waarvan je denkt hoe dan :D Heb zelf bij mario kart stadium eentje gedownload en toen reed ik fluitend rondjes om de nintendo staff ghost :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Vinno Zolang je niet geraakt kan worden (timetrials dus), moet je voor zo snel mogelijk gaan. Een bowser en dergelijke zijn daar uitermate geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Zijn die gouden wielen ook anders dan de standaard of is het gewoon een recolor?
De metal wheels voegen namelijk veel gewicht en top speed toe

Kan iemand mij uitleggen wat inside drifts zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door GrimScythe op 02-05-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
GrimScythe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:12:
Zijn die gouden wielen ook anders dan de standaard of is het gewoon een recolor?
De metal wheels voegen namelijk veel gewicht en top speed toe

Kan iemand mij uitleggen wat inside drifts zijn?
Ik neem aan dat ze het zelfde zijn als de metal wheels. maar dat weet ik niet zeker.

Inside drifting is een eigenschap van bepaalde motoren.

Normaal als je een bocht in zet en je drukt op R slip je naar de buitenkant van de bocht. Als je een inside drifting bike hebt dan ga je eerst een klein stukje naar buiten en daarna drift je naar de binnenkant van de bocht. Op youtube kun je hier veel fimpjes over vinden als het nog niet duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-1OHscW0AAfSKZ.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas niet alle Amiibo om alles te unlocken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:55:
Ik heb helaas niet alle Amiibo om alles te unlocken :(
Ik ga binnenkort even langs een maatje die heel veel amiibo's heeft. Hopelijk kan ik ze allemaal unlocken dan. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
LopendeVogel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Hm zelf heb ik geen producten meer van de Nintendo.. MAAR ik las toevallig gisteren (frontpage volgens mij) dat iemand deze problemen ook heeft indien hij met de WiFi verbonden is (en dus niet via de UTP?).
Dit zou een bekend probleem zijn die de Switch heeft maar vooralsnog niks aan gedaan kan worden?

Oftewel, de klacht die jij neerzet lijkt op de klacht wat de medetweaker ook ervaart indien hij via de WiFi online wilt gamen. Vraag: speel jij ook via een WiFi verbinding? Zo niet, dan weet ik het ook niet :D
Ik speel inderdaad via WiFi.

Sinds de launch heb ik eigenlijk bijna alleen maar online multiplayer gespeeld met 2 lokale spelers. Dat bracht heel veel problemen. Nu heb ik vandaag een tijdje alleen online gespeeld en daar totaal geen problemen. Wellicht dat daar toch problemen mee zijn o.i.d.?

Net trouwens voor het eerst gezien dat je blijkbaar, naast blauw en oranje, ook paarse drift boost hebt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Fuwor schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:29:
[...]

Net trouwens voor het eerst gezien dat je blijkbaar, naast blauw en oranje, ook paarse drift boost hebt! :*)
Klopt, die is nieuw in de Deluxe versie. Dit is zo'n kleine aanpassing die ik erg kan waarderen aan deze heruitgave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wel alleen beschikbaar wanneer je geen stuurhulp gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Ik heb niet alles, maar heb wel voor MK8D eindelijk m'n 8bit Mario en wollen Yoshi uitgepakt om in te scannen. 8)7

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Laatst online: 13-09 16:20
Speelt er iemand met het stuurtje?
Lijkt me wel leuk, maar kan me niet echt voorstellen dat het fijner speelt dan de pro controller (zonder tilt besturing dan).
Any thoughts?

[ Voor 8% gewijzigd door Ronster op 03-05-2017 09:02 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Maverick! Ik heb het stuurtje, maar zelf niet mee gespeeld. Mijn vrouw wel en merkte op dat het handzaam was, maar toch ook wel klein. Weet het nog niet.
Vind zelf de pro of joycons lekkerder spelen. Echter joycons zonder strap speelt voor geen meter omdat die L en R knopjes mini zijn de dieper liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de JC's met strap goed te doen, al is de Pro verreweg het fijnst van alle opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
Ik heb nog niet veel met de losse joy-cons gespeeld maar een cup of 2-3 maar ik vond het echt super fijn spelen. Voelde helemaal niet vervelend ofzo (let wel dat de joycon strap er op zat. dit helpt onwijs veel denk ik). verder speelt het ook super met gewone joy-con combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In de review op de homepage zag ik bij de screenshots balkjes met handling, accelaration, enz. Zie je die alleen in multiplayer? Die heb ik namelijk in de single player GP modus nog nooit gezien. Is net als dat er bij mij alleen maar aanduidingen voor 3DS-banen verschijnen, maar ik alle andere console-afkortingen ook nog niet gezien heb.

Ik heb overigens (nog) geen vast internet, dus mijn game is origineel vanaf de game-card, zonder updates. Wellicht dat dit daar aan ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
Jorgen schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:08:
In de review op de homepage zag ik bij de screenshots balkjes met handling, accelaration, enz. Zie je die alleen in multiplayer? Die heb ik namelijk in de single player GP modus nog nooit gezien. Is net als dat er bij mij alleen maar aanduidingen voor 3DS-banen verschijnen, maar ik alle andere console-afkortingen ook nog niet gezien heb.

Ik heb overigens (nog) geen vast internet, dus mijn game is origineel vanaf de game-card, zonder updates. Wellicht dat dit daar aan ligt?
van die banen is wel heel vreemd. Voor de stats van de vehicles kan je op + of - drukken tijdens het selecteren van je kart etc. dan krijg je de stats ook te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat laatste ga ik dan zeker proberen. Werkt dat ook bij de karakterselectie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:17:
Dat laatste ga ik dan zeker proberen. Werkt dat ook bij de karakterselectie?
Het staat in beeld wanneer je wat met +/- kunt doen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Laatst online: 13-09 16:20
Arunia schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:20:
@Maverick! Ik heb het stuurtje, maar zelf niet mee gespeeld. Mijn vrouw wel en merkte op dat het handzaam was, maar toch ook wel klein. Weet het nog niet.
Vind zelf de pro of joycons lekkerder spelen. Echter joycons zonder strap speelt voor geen meter omdat die L en R knopjes mini zijn de dieper liggen.
OK thanks!
Op de Wii gebruikte ik het stuurtje altijd, maar denk dat ik het voor nu bij de pro controller hou.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Ik vind de game heerlijk wegspelen. Ook online werkt goed.

Ik mis alleen ranked play. Er lijkt niet echt een doel te zijn. Ook snap ik de tournooien niet echt. Hoe join je een actief tournooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

AstralizeR schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:03:
@Vinno Welke kart combo gebruik je?... voor time trails wil je voor zoveel mogelijk speed gaan uiteraard :)
Ik gebruik nu steeds Link, met de standaard motor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, gister voor het eerst online. Heb alleen de 100CC alles ge 3-start. En ben bezig met 150CC. Dat is al redelijk pittig om alles 3 stars te krijgen.

Maar het is wel duidelijk dat online BRUTAL is.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

@Denko Jep online lijkt het wel alsof iedereen alles perfect krijgt en iedere shortcut precies goed timed.
ooit komen we in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik doe online voornamelijk die battle mode, omdat ik die races best moeite mee heb om ze te winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik voel me wel pro als ik jullie hoor, win toch nog wel redelijk wat races online 8) Speel voornamelijk in het weekend online, heb iets van 1500+ ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb inmiddels alles van goud behalve de glider. Online nu 1800, maar ben voornamelijk offline bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vanavond even de 200 cc gp geprobeerd. Crossing beker 3e geëindigd, met 1 circuit op de eerste plaats: Babypark. Vermoedelijk het makkelijkste circuit wat er is, maar toch mooi gelukt. Bronzen beker gekregen, maar geen sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

200 cc moet ik ook nog 4 races doen, heb je er enorme moeite mee, kies dan echt de meest lichte combinatie met de hoogste handling.. en vergeet vooral niet te remmen waar nodig :P

online nu 3100 punten, speel alleen maar met de pro controller.
kart combi: Mii (splatoon outfit) + Gold kart met skateboard wielen en wolken glider.

Battle spelen we alleen offline :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jorgen schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 02:04:
Vanavond even de 200 cc gp geprobeerd. Crossing beker 3e geëindigd, met 1 circuit op de eerste plaats: Babypark. Vermoedelijk het makkelijkste circuit wat er is, maar toch mooi gelukt. Bronzen beker gekregen, maar geen sterren.
Babypark vind ik juist een van de moeilijkere circuits die er is. Juist omdat het een zo simpel circuit is, heb je daar erg hoog niveau nodig om te kunnen winnen. En al helemaal online.

Vind 200cc wel grappig. Met Mario Stadium kun je zowat de halve baan letterlijk met je glider overheen vliegen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 04-05-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@Zeror Babypark vind ik ook 1 van de makkelijkste races, zo strak mogelijk die bocht nemen laat je al snel veel achter je, en dan maar hopen dat je niet geraakt wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door AstralizeR op 04-05-2017 10:33 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Oefening baart kunst. Je zal merken dat je over een tijdje de ballen uit je broek lacht als je geen 1e wordt in een 150cc race tegen de AI. Ik heb heel veel online matches weten te winnen, maar er zitten ook laatste plaatsen bij.. Als je 2 rondes aan kop rijdt, word je bijna nooit eerste. Dan komen er weer 3 rode schildjes op je af, of een blauwe. Dat maakt het uiteraard ook wel leuk, en onvoorspelbaar.

Heb het spel al een hele tijd niet meer aangeraakt (heb het alleen op de WII U). Zit rond de 11.000 punten. Mijn vriendin zit op de 10.000.

Persoonlijk vind ik de Yoshi baan het coolste. Heel veel snelheid en bochten die je perfect kan aansnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Maverick! schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:02:
Speelt er iemand met het stuurtje?
Lijkt me wel leuk, maar kan me niet echt voorstellen dat het fijner speelt dan de pro controller (zonder tilt besturing dan).
Any thoughts?
Ik heb de (officiële) stuurtjes gehaald voor multiplayer, en heb toen de gast de pro controller gegeven, om zelf met het stuurtje te spelen. Nou moet ik wel zeggen, ik heb het stuurtje niet als tilt-stijl gebruikt, maar voornamelijk als grip, en het viel me echt niks tegen. Waarbij ik met de losse joycon wel wat problemen kreeg met het vasthouden, was dit met het stuurtje zelfs fijn. Het maakte me echt niks uit dat ik het stuurtje als controller gebruikte. De shoulder buttons zaten op een fijne positie, de stick (hoewel wat ver naar rechts) kwam ook goed binnen bereik van de duim. Al in al heb ik er geen spijt van, de stuurtjes kosten niet veel en ze maken het spelen met de joycons echt stukken comfortabeler.

Het kan er niks mee te maken hebben, maar met het stuurtje speelde ik beter dan met de pro controller online :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Grumpmeister schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:20:
[...]
Het kan er niks mee te maken hebben, maar met het stuurtje speelde ik beter dan met de pro controller online :P
_O- Stuurbeweging dus wel uit? ...Ik vind de joy-con op z'n zij ook te klein, vooral als je eenmaal de Pro controller hebt gebruikt, maar wat je zegt over de joy con in het stuur zou het misschien meevallen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
AstralizeR schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:55:
[...]

_O- Stuurbeweging dus wel uit? ...Ik vind de joy-con op z'n zij ook te klein, vooral als je eenmaal de Pro controller hebt gebruikt, maar wat je zegt over de joy con in het stuur zou het misschien meevallen.
Ja, die stond in het begin per ongeluk nog aan (auto-accelerate & auto-steering al wel uit), waardoor ik een paar keer een compleet verkeerde drift in zette. Meteen uitgezet daarna.

Maar natuurlijk wel 'I'm using tilt controls!' aangeven na een overwinning :')

De vriend die initieel de pro controller gebruikte heeft later ook het stuurtje gebruikt, en hij was er ook zeker over te spreken.

[ Voor 10% gewijzigd door Grumpmeister op 04-05-2017 15:44 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, paar dagen van huis dus ik ben beperkt tot handheld mode, ziet er op het ding zelf eigenlijk nog mooier uit dan een FHD TV :p. Ook de controls vallen me mee. Speel nu zelfs met de stand en een enkele controller wat best prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Vanaf de 150CC wordt het wel een stuk lastiger om gouden bekers te winnen, laat staan met 3* :P

Heb nu 50CC uitgespeeld met alles op 3*, 100CC missen nog iets van 5 sterren in totaal en alles op goud, 150CC moet ik nog 1 beker en heb ik ook 2 zilveren bekers en ook nog een bonzen. Gespiegeld heb ik nog niet gedaan en 200CC net begonnen en een bronzen en een gouden beker gewonnen.

Heb er al aardig wat uren inzitten maar als ik het zo bekijk gaat het nog heeeeeel wat uren kosten om het helemaal uit te spelen. Echt een heerlijke game tot dusver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
ZuidJ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:48:
Vanaf de 150CC wordt het wel een stuk lastiger om gouden bekers te winnen, laat staan met 3* :P

Heb nu 50CC uitgespeeld met alles op 3*, 100CC missen nog iets van 5 sterren in totaal en alles op goud, 150CC moet ik nog 1 beker en heb ik ook 2 zilveren bekers en ook nog een bonzen. Gespiegeld heb ik nog niet gedaan en 200CC net begonnen en een bronzen en een gouden beker gewonnen.

Heb er al aardig wat uren inzitten maar als ik het zo bekijk gaat het nog heeeeeel wat uren kosten om het helemaal uit te spelen. Echt een heerlijke game tot dusver!
Ik ben ook net begonnen aan de game, alleen is mij niet geheel duidelijk wat nodig is voor een goude ster. En tijdens een cup staat er ook na een race '0/6' met een ster er achter. Dan kan ik daar '1/6' van maken wanneer ik op A druk, maar het is mij niet echt duidelijk waar dit voor dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 12-09 18:02
Volgens mij moet je elke race winnen in een cup en daarnaast 10/10 muntjes verzamelen elke race voor 3 sterren gouden beker.

Dat van die 0/6 aan het einde van een race is volgens mij dat je zo je favoriete circuits kunt aangeven. Was me in het begin ook niet helemaal duidelijk waar het voor diende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ZuidJ Nee hoor, gewoon 4x 1e finishen is genoeg voor 3 sterren ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Goud 3 sterren: 60 punten;
Goud 2 sterren: 59, 58, 57 punten;
Goud 1 ster: 56, 55, 54 punten.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 04-05-2017 22:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
M.b.t. die zes sterren linksbovenin, dat zijn replay. Als je naar MKTV gaat kan je die terugvinden. Ze staan in eerste instantie op een 30s instelling, maar dat is aan te passen in het MKTV replay menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Gisteren tig keer Ei cup opnieuw gedaan op 200cc omdat het gewoon niet wou (bad RNG en itemspam)..
ik denk, bekijk het maar gewoon stuurhulp aan en gewoon knallen... resultaat 1e met 3 sterren 8)7

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
AstralizeR schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:39:
Gisteren tig keer Ei cup opnieuw gedaan op 200cc omdat het gewoon niet wou (bad RNG en itemspam)..
ik denk, bekijk het maar gewoon stuurhulp aan en gewoon knallen... resultaat 1e met 3 sterren 8)7
Met stuurhulp aan zouden ze helemaal geen sterren uit moeten delen, vind ik. Dit vertroebeld het algemene beeld nogal.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jumpman schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Met stuurhulp aan zouden ze helemaal geen sterren uit moeten delen, vind ik. Dit vertroebeld het algemene beeld nogal.
Inderdaad. Of maar max 1 ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zal niet zeggen dat het de makkelijkste manier is want stuurhulp kan je ook behoorlijk afremmen.
Dus zelf remmen en goed powersliden is nog steeds een must.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ja, die stuurhulp zou wel een penalty moeten geven op het behaalde resultaat (m.b.t. het aantal sterren), maar aan de andere kant stoor ik mij er ook niet aan. Je weet voor jezelf of je er wel of geen gebruik van hebt gemaakt, en ik zou de pret voor iemand anders ook niet zo zeer willen weghalen. Daarnaast is de reward ook niet bijzonder, maar meer een leuk extraatje.

Ik gebruik in handheld mode nog wel eens automatic acceleration, omdat ik kramp in mijn rechterklauw krijg van de hele tijd A ingedrukt houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:56:
Ik gebruik in handheld mode nog wel eens automatic acceleration, omdat ik kramp in mijn rechterklauw krijg van de hele tijd A ingedrukt houden.
Mocht het helpen: Je kan de rechter stick ook gebruiken om gas te geven en af te remmen als je beide joycons of pro controller gebruikt. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 05-05-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Seroczynski schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:56:
...
haha, volgens mij hebben best veel mensen daar last van, ik merkte het ook al met Fast RMX, Ik weet niet waarom, maar bij racegames druk ik onbewust veel te hard op de A button. Het maakt dan ook niet uit of je handheld of met een dubbele of enkele JC speelt. Eens kijken of het pookje bevalt (uiteraard weer niet beschikbaar als je met een enkele JC speelt).

Toch jammer dat ze geen analoge triggers hebben voor gas geven.

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel andere games naast zelda speel op de switch, maar voor mulitplayer is MK8D zeker een leuke afwisseling! Single ben ik er nog niet echt aan toe gekomen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice, ik zal dat eens proberen met het rechterpookje. Heb er niet zelf aan gedacht om dat te proberen.

Vanmiddag voor het eerst een sessie met drie Switches en MK8D gepland :) Lijkt me leuk. Vinden vast nog wel drie andere collega's die een potje mee willen racen of battlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De grote vraag is wanneer de NRC en Volkskrant aan de bel gaan trekken vanwege de veelvoudige 'online verkrachtingen' die er op Mario Kart 8 Deluxe voorkomen. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 06-05-2017 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Laatst online: 08-09 15:07

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Thomas schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:22:
De grote vraag is wanneer de NRC en Volkskrant aan de bel gaan trekken vanwege de veelvoudige 'online verkrachtingen' die er op Mario Kart 8 Deluxe voorkomen. :+
Dan moet je maar niet (zo langzaam ;) ) voor me gaan rijden terwijl ik een rood schild in voorraad heb >:)

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Echt wel een godvergeten h0erenspel soms hoor.
Sjongejonge. Van die gasten die nog geen deuk in een pakje boter rijden maar dan al die Lucky dingen krijgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sommige aanvallen voelen zo oneerlijk aan, met aan de top het blauwe schild. Ik moet zeggen dat ik daardoor één Mario Kart techniek behoorlijk mis in het spel. In, volgens mij, Super Circuit had je een methode waardoor je na een hit weer direct kon gaan rijden, je cancelde soort-van de aanval. Het kon iig bij de bananenschil, ik weet niet meer of het ook kon bij andere items, dacht van wel.

Het had het spel wel zoveel beter gemaakt wanneer je als je geraakt wordt een fractie van een seconde de tijd om snelle herstel te hebben om door te gaan zonder nauwelijks tijd te verliezen door de hit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zit soms ook vloekend te spelen :p. Af en toe wordt je een stuk of 3-4 keer geraakt en lig je opeens laatste, vaak net voor de finish, dan baal ik echt kei en kei hard. Des te leuker is het om iemand vlak voor de finish uit te schakelen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thomas schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:44:
Ik zit soms ook vloekend te spelen :p. Af en toe wordt je een stuk of 3-4 keer geraakt en lig je opeens laatste, vaak net voor de finish, dan baal ik echt kei en kei hard. Des te leuker is het om iemand vlak voor de finish uit te schakelen :D .
Ja vaak genoeg gehad dat dit inderdaad gebeurd in nota bene de laatste van de 4 banen. De eerste 3 allemaal vlekkeloos 1e geworden. En dan de laatste baan vlak voor de finish van de 3e ronde wordt je kapot gemaakt en wordt je 5e, 6e ofzo.

;w Dag perfecte run :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me wel opgevallen dat je tov de originele MK8 veel vaker een superhoorn krijgt. Die red mij regelmatig van een nederlaag in de derde ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 13-09 23:39
Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:10:
Het is me wel opgevallen dat je tov de originele MK8 veel vaker een superhoorn krijgt. Die red mij regelmatig van een nederlaag in de derde ronde.
Ik denk vooral ook als bescherming tegen de grote hoeveelheid blauwe schilden. Ik gebruik ze tegen alles trouwens, vooral omdat je hem vrij vaak krijgt. Ook als je in de kluts rijd met een stuk of 4 spelers om elkaar heen, gebruik ik hem nog wellis.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Hoe driften jullie als je bocht eerst naar links gaat en dan naar rechts? Gas los? Remmen? Want ik vlieg anders echt altijd uit de bocht, de boost die je krijgt uit je eerste bocht is ook niet altijd even handig.
Plus valt mij op de bij de moeilijker banen de goude paddestoel niet helpt. Vlieg ernaast of overal uit de bocht...

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik Shine Thief de minst leuke battle mode vind. Althans de no team variant. Die speelmode is gewoon oneerlijk. Met teams is het veel beter. De single versie had gewoon niet in het spel moeten zitten wat mij betreft of iig niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zeror schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:05:
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik Shine Thief de minst leuke battle mode vind. Althans de no team variant. Die speelmode is gewoon oneerlijk. Met teams is het veel beter. De single versie had gewoon niet in het spel moeten zitten wat mij betreft of iig niet online.
Die modus waarin je dieven moet vangen is tot nu toe ook een gegarandeerd verlies voor de 'cops' gebleken hierzo. Leuk idee maar werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Hoe krijg je nou de gouden kart? Ik dacht door op 150 cc bij alle cups eerste te worden met minimaal 1 star rank. Dat heb ik gehaald maar geen gouden kart..

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 06-05-2017 20:36 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

RawChild schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:36:
Hoe krijg je nou de gouden kart? Ik dacht door op 150 cc bij alle cups eerste te worden met minimaal 1 star rank. Dat heb ik gehaald maar geen gouden kart..
Op mirror blijkt. Op 200cc de gouden mario, met het verslaan van de ghosts van nintendo (150cc) de wielen, en met 5000 coins de glider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thomas schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:39:
[...]

Op mirror blijkt. Op 200cc de gouden mario, met het verslaan van de ghosts van nintendo (150cc) de wielen, en met 5000 coins de glider.
150cc + mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Alleen mirror :P. Las op Reddit dat er lui waren die alleen mirror hadden gecleared en de kart al kregen. Kan me niet voorstellen dat ze dat uit hun duim zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RawChild schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:36:
Hoe driften jullie als je bocht eerst naar links gaat en dan naar rechts? Gas los? Remmen? Want ik vlieg anders echt altijd uit de bocht, de boost die je krijgt uit je eerste bocht is ook niet altijd even handig.
Plus valt mij op de bij de moeilijker banen de goude paddestoel niet helpt. Vlieg ernaast of overal uit de bocht...
S-bochten Pak ik allemaal gewoon met driften. Dus driften de eerste bocht, dan loslaten en meteen hupje de andere kant op en weer driften. Het is gewoon feeling krijgen.

Gouden paddo moet je gewoon boosten wanneer nodig en niet blijven spammen. Dat ding heb je een aardige tijd. Als je spamt vlieg je inderdaad overal de bocht uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Arunia schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 23:06:
[...]

S-bochten Pak ik allemaal gewoon met driften. Dus driften de eerste bocht, dan loslaten en meteen hupje de andere kant op en weer driften. Het is gewoon feeling krijgen.

Gouden paddo moet je gewoon boosten wanneer nodig en niet blijven spammen. Dat ding heb je een aardige tijd. Als je spamt vlieg je inderdaad overal de bocht uit.
Op de 'nieuwe' rainbow road gebruik ik de gouden één keer om te zorgen dat hij verdwijnt :'). Dat onding heeft me vaak zat op de laatste plek doen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik heb nu de laatste 200 cc races gedaan met:
Baby Mario / Beestjes wagen / Gladde banden (zwarte slicks) / Wolken parachute
Dat bleek wel een gouden combi ;) ... heel af en toe nog wat wijde bochten maar voornamelijk een voorsprong op de CPU weten te halen, gek genoeg gaat het wel sneller maar had nu bijna geen last van de CPU spelers wat Itemspam en blauwe schilden betreft.

Iemand tips wat betreft het opnemen van gameplay.. Elgato HD ?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

AstralizeR schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:06:
Ik heb nu de laatste 200 cc races gedaan met:
Baby Mario / Beestjes wagen / Gladde banden (zwarte slicks) / Wolken parachute
Dat bleek wel een gouden combi ;) ... heel af en toe nog wat wijde bochten maar voornamelijk een voorsprong op de CPU weten te halen, gek genoeg gaat het wel sneller maar had nu bijna geen last van de CPU spelers wat Itemspam en blauwe schilden betreft.

Iemand tips wat betreft het opnemen van gameplay.. Elgato HD ?
Ik heb min of meer dezelfde set up gebruikt geloof ik, biddybuggy, van die mini rollers en ook een wolken parachute. Zo veel mogelijk handling/wegligging in ieder geval. Voor opnemen kun je neem ik aan elke capture card gebruiken waar je een HDMI kabel in kan pluggen, welke de beste is zal vast een apart topic voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thomas schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:53:
[...]

Alleen mirror :P. Las op Reddit dat er lui waren die alleen mirror hadden gecleared en de kart al kregen. Kan me niet voorstellen dat ze dat uit hun duim zuigen.
Oh ok. Ik ging uit van de info van de unlockables die ik eerder in dit topic had gedeeld. Daar werd verteld dat het 150cc + mirror was. Er stond wel bij dat dit in de Wii U versie zo was en men er van uitging dat dit op de Switch ook zo zou zijn. Blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Jeetje als je in het middenveld zit, dan ben je af en toe gewoon vier keer op rij de lul.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste