Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 15:07

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

[b]
Iemand tips wat betreft het opnemen van gameplay.. Elgato HD ?
Ik gebruik al jaren de Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition Plus
Ik ben daar erg tevreden over, maar ik zie dat die nergens meer is via de prijswatch :/

Ik ben niet de beste racer, maar hier een voorbeeldfilmpje van mijn eerste race op de Switch ...

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Paddenstoelbeker :D :'(

Sorry, kan het spel in het Nederlands niet echt serieus nemen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

AstralizeR schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:06:
Iemand tips wat betreft het opnemen van gameplay.. Elgato HD ?
Ik heb de nieuwere HD60 variant, maar de beste tip is om gewoon testopnames te maken. Probeer verschillende kwaliteitsinstellingen om te kijken wat je systeem nog trekt en hoe het uiteindelijke beeld eruitziet.

Een tip specifiek voor de Switch: Steek geen koptelefoon in de Switch als je wilt opnemen. Het geluid gaat dan niet meer over HDMI. Ik kwam daar pas achter tijdens de Splatoon 2 Testfire nadat ik een uur gespeeld had. Die opname kon ik dus weggooien. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 15:07

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Zeror schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:08:
Sorry, kan de het spel in het Nederlands niet echt serieus nemen. :P
Dat kan ik me voorstellen, zelfs je reactie hier is niet goed Nederlands ;)
(Sorry dat was een inkoppertje :+ )

Ondertussen staat de Switch alweer in het Engels

[ Voor 15% gewijzigd door Chantal_NL op 07-05-2017 12:41 ]

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Is het got online tournooi actief eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Zeror schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:08:
Paddenstoelbeker :D :'(

Sorry, kan het spel in het Nederlands niet echt serieus nemen. :P
Hier ook Nintendo altijd in het Nederlands, met kleine kinderen is dat toch wel ideaal.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor kinderen is het natuurlijk prima. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Hoezo is dat voor kleine kinderen prima? Vroegah moest ik noodgedwongen alles in het Engels spelen. Daar ga je echt niet dood van en je leert er ook nog eens wat van.

"Ik wil nog een keer, wat moet ik nou kiezen?"
"Rettrie!"

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Sluuz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:30:
Hoezo is dat voor kleine kinderen prima? Vroegah moest ik noodgedwongen alles in het Engels spelen. Daar ga je echt niet dood van en je leert er ook nog eens wat van.

"Ik wil nog een keer, wat moet ik nou kiezen?"
"Rettrie!"
Laat ze eerst maar even goed Nederlands leren en alle functies goed begrijpen, switchen (;)) kan daarna altijd nog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nou het probleem met die vertalingen is vaak dat juist het Nederlands erg slecht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Alles van goud inmiddels :D. Glider heeft even geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Ik heb de nieuwere HD60 variant, maar de beste tip is om gewoon testopnames te maken. Probeer verschillende kwaliteitsinstellingen om te kijken wat je systeem nog trekt en hoe het uiteindelijke beeld eruitziet.

Een tip specifiek voor de Switch: Steek geen koptelefoon in de Switch als je wilt opnemen. Het geluid gaat dan niet meer over HDMI. Ik kwam daar pas achter tijdens de Splatoon 2 Testfire nadat ik een uur gespeeld had. Die opname kon ik dus weggooien. :p
Is een optie in het Switch menu om audio output te automatisch te muten zodra er de 3.5mm jack in gebruik wordt genomen. Kan dus ook uit.

Ik heb nu alles behalve 200cc met 3 sterren afgerond én ik heb alle Nintendo Staffers verslagen op de 150cc Time Trials. Inmiddels 2000+ race rating en 2700+ coins. Mag nog even voordat ik er 5000 bij elkaar heb voor de gouden glider, maar ach, 200cc zal ook wel een tijdje duren :)

Speel lekker relax online in het weekend. Gisteren echt uren achter elkaar, soms heb je het gewoon niet door :+

[ Voor 21% gewijzigd door Seroczynski op 07-05-2017 16:57 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Seroczynski schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:56:
[...]

Is een optie in het Switch menu om audio output te automatisch te muten zodra er de 3.5mm jack in gebruik wordt genomen. Kan dus ook uit.
Ik zie alleen een optie om 't geluid te muten wanneer je de koptelefoon eruit trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Ik zie alleen een optie om 't geluid te muten wanneer je de koptelefoon eruit trekt?
Dan heb ik die instelling te snel gelezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Ik heb opeens erg vaak communication errors online. Meer mensen hier last van? Voorheen had ik het maar een enkele keer.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Erg vaak in MK8 ja. Als ik daadwerkelijk in een game zit valt het mee, maar bij het zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heeft niet zozeer met de game te maken, maar met hosts die hun sessie verlaten op het moment dat je met de sessie gaat verbinden (automatisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Weinig problemen met het internet en MK. Heel af en toe, maar daar kijk ik niet van op. Gisteren gebeurde het tijdens lap 2 in een race, da's wel even anders. Wellicht een ragequit van de host?

Wat (gelukkig) ook nog niet is voorgekomen is dat ik desynced ben met de andere spelers. Dat is, en nou kan ik het me niet helemaal zeker herinneren, met MKWii online nog wel eens gebeurd. Dat je als 1e over de finish komt maar bij de uitslag toch nog 3e geworden blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin onderhand moe te worden van de errors/communication errors. Gebeurt vrijwel altijd als ik in eerste instantie spectator ben, dan dondert 'ie me er gelijk weer uit. Soms connect hij dus uberhaupt niet. Hoop dat Nintendo dit fixt voor ze er geld voor gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Thomas schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:17:
Begin onderhand moe te worden van de errors/communication errors. Gebeurt vrijwel altijd als ik in eerste instantie spectator ben, dan dondert 'ie me er gelijk weer uit. Soms connect hij dus uberhaupt niet. Hoop dat Nintendo dit fixt voor ze er geld voor gaan vragen.
Het is inderdaad jammer dat het nog steeds vaak voorkomt en dat sommige games nog gewoon flink wat ms lag hebben en dat de afgespeelde hit animations niet kloppen,
Je schiet een rode af en die persoon voor jou lijkt op jou scherm geraakt te worden want je kan ook zijn muntjes zien en zelfs oprapen maar hij rijdt gewoon door omdat hij hem toch blokkeerde, of ze rijden net voor jou door een dubbel item blok heen maar jij kan hem ook nog pakken. (nou is daar op dat moment niks mis mee :+)

P.s. Reed jij trouwens gisteren een paar rondes mee?.. ik heb je niet in mn vriendenlijst maar zag ook steeds een Thomas (kleine oranje Mii?)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Gisteren werd ik er idd ook behoorlijk moe van.
Vraag me af of het technisch echt niet mogelijk is om de host over te dragen wanneer deze disconnect.
Al vraag ik me af hoe vaak het aan de host ligt. Vaak al tijdens het zoeken een melding in de trant van kan geen connectie maken met de andere console. Straks eens proberen system language te veranderen zodat hij helemaal opnieuw opstart. Wellicht dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Als je een volle game joined krijg je ook de melding dat de connectie niet gemaakt kan worden met de andere console. Ze mogen dat sowieso allemaal nog wat beter stroomlijnen. Zou graag in een wachtrij geplaatst worden als ik een vriend probeer te joinen i.p.v. wat je nu hebt, A bashen tot je erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik vind het vooral jammer dat je online races waar je maten in zitten zo moeilijk kunt joinen. Op moment dat de online race vol zit, geeft ie een error. Waarom niet zoiets als een wachtrij inbouwen ofzoiets? Wat dat betreft zie je wel dat ze bij Nintendo online gaming echt nog niet begrijpen. Makkelijk samenspelen kan enkel wanneer je een kamer aanmaakt. Maar die kamer kun je weer niet voor buitenstaanders open zetten. Beide opties zijn wat mij betreft welkom, als ze er maar 1 van de 2 implementeren :)

Maar desalniettemin, Mario Kart is geweldig. Zelfs mijn vrouw wilt regelmatig mee spelen. Dat ze dat vroeg bij een computergame moet ik misschien wel 10 jaar terug in de tijd gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door Remmetje op 08-05-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

AstralizeR schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:48:
[...]

Het is inderdaad jammer dat het nog steeds vaak voorkomt en dat sommige games nog gewoon flink wat ms lag hebben en dat de afgespeelde hit animations niet kloppen,
Je schiet een rode af en die persoon voor jou lijkt op jou scherm geraakt te worden want je kan ook zijn muntjes zien en zelfs oprapen maar hij rijdt gewoon door omdat hij hem toch blokkeerde, of ze rijden net voor jou door een dubbel item blok heen maar jij kan hem ook nog pakken. (nou is daar op dat moment niks mis mee :+)

P.s. Reed jij trouwens gisteren een paar rondes mee?.. ik heb je niet in mn vriendenlijst maar zag ook steeds een Thomas (kleine oranje Mii?)
Dat was ik ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ze zouden een eenvoudig systeem voor het joinen van matches van vrienden implementeren met de release van de Nintendo Switch app voor de telefoon. Ik ben heel benieuwd hoe dat zich naar MK vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
[b][message=51150871,noline]
...
Maar desalniettemin, Mario Kart is geweldig. Zelfs mijn vrouw wilt regelmatig mee spelen. Dat ze dat vroeg bij een computergame moet ik misschien wel 10 jaar terug in de tijd gaan...
Wat dat betreft is het perfect geregeld bij ons.
De Switch hebben we eigenlijk gekocht omdat mijn vrouw Zelda geweldig vind. Ze heeft echter niet graag de controller in de hand. Dus in de praktijk speel ik en is zij de brains :P
MK vindt ze helemaal niks, dus dat is enkel voor mijn zoontje en mezelf.

Aha, je kan dus een friend joinen in een online race? Dat wist ik niet... straks eens kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maverick! schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Wat dat betreft is het perfect geregeld bij ons.
De Switch hebben we eigenlijk gekocht omdat mijn vrouw Zelda geweldig vind. Ze heeft echter niet graag de controller in de hand. Dus in de praktijk speel ik en is zij de brains :P
MK vindt ze helemaal niks, dus dat is enkel voor mijn zoontje en mezelf.

Aha, je kan dus een friend joinen in een online race? Dat wist ik niet... straks eens kijken dan.
Het kan, maar als iemands sessie vol zit niet. Het is giswerk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Snap ik :)
Wel jammer dat ze zo'n simpele zaakjes niet goed op orde hebben bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yup, best een nadeel. Zou graag makkelijke party's zien zoals op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ook mensen waarvan het item wiel wel eens blijft doordraaien (online) ? ...hoe vaak je er ook op drukt :(

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:45
AstralizeR schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:30:
Ook mensen waarvan het item wiel wel eens blijft doordraaien (online) ? ...hoe vaak je er ook op druk :(
Gebeurt mij zo nu en dan ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inmiddels staat er niet meer 'first played * days ago' in m'n profiel maar de tijd... 60 uur :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo.. Dat zijn nog eens tijden :p Dat redde ik zelfs niet met Zelda in dezelfde tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo heeft op dit moment het online gebeuren niet op orde. Her functioneert maar daar is dan ook alles mee gezegd.
In ben erg benieuwd wat Nintendo gaat doen met het nieuwe online systeem wat ze voor het najaar hebben aangekondigd. Hopelijk hebben ze iets goeds (afgekeken bij PSN bijvoorbeeld). Ik hoop o.a. namelijk dat de friendcodes een tijdelijke oplossing was en dat we straks een goede online systeem hebben waarbij friendcodes niet meer nodig zijn (of enkel nog maar op achtergrond aanwezig zijn just in case).
Ik hoop een goede Miiverse (of welke naam ze dan ook gaan gebruiken) die goed geïntegreerd is in de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Zeror Miiverse gaat niet terugkomen. Nintendo geeft nu meer van: gebruik facebook & Twitter als social media. (Handig voor reclame voor hun)

En verder hoop ik dat het niet op PSN gaat lijken, die vind ik altijd super traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Qua functionaliteit natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wensen:

1. No nonsense. Simpel activeren, spelen en gaan.
2. Snel. Als je naar downloads uit de eShop kijkt (en je hebt je router goed ingesteld zodat je netjes de volle snelheid haald) is goed.
3. Niet te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:58:
Zo.. Dat zijn nog eens tijden :p Dat redde ik zelfs niet met Zelda in dezelfde tijd :p
Ik had met Zelda ook minder uren ja. Gaat echt hard nu :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:58:
k hoop o.a. namelijk dat de friendcodes een tijdelijke oplossing was en dat we straks een goede online systeem hebben waarbij friendcodes niet meer nodig zijn (of enkel nog maar op achtergrond aanwezig zijn just in case).
Zie:
In the future, you will be able to send a friend request to friends associated with your NNID (Wii U/Miiverse) and Nintendo 3DS.
Ik hoop een goede Miiverse (of welke naam ze dan ook gaan gebruiken) die goed geïntegreerd is in de Switch.
De waarde van Miiverse was grotendeels de mogelijkheid om tekeningen bij je posts te plaatsen. Dat is iets wat niet zo snel goed te implementeren is op de Switch.

Zie verder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Thomas schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:00:
Inmiddels staat er niet meer 'first played * days ago' in m'n profiel maar de tijd... 60 uur :').
En 4000+ online points. Jeez :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik moet wat :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
En de host is weer weg... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mis wel gewoon een party chat ofzo. Hoop dat dat met die app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ben benieuwd. Zou wel wat toevoegen.
Btw als je wil winnen moet je mij joinen. Nog 4 plekken en allemaal niet zo goed :P

[ Voor 54% gewijzigd door Ronster op 08-05-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:09:
Mijn wensen:

1. No nonsense. Simpel activeren, spelen en gaan.
2. Snel. Als je naar downloads uit de eShop kijkt (en je hebt je router goed ingesteld zodat je netjes de volle snelheid haald) is goed.
3. Niet te duur.
Punt 3 is alvast prima. Wat was het ook al weer? 25/30 euro per jaar? Best mooie prijs voor online gamen. Zeker als je ziet dat je bij PSN het dubbele betaald.

Aangezien Nintendo apps wil gebruiken de connectiviteit tussen spelers, hoop ik dat ze ook de moderne smartphone technieken gebruiken. Bijvoorbeeld, je komt een vriend tegen. Ff elkaar toevoegen als vriend op dw switch door de telefoons ff tegen elkaar te houden of dat de ene vriend een qr code kan inscannen van de ander. Dat soort dingen.
Of ff Facebook-, Twitter-, Instagram-, snapchatvrienden importeren. Zoals bijvoorbeeld de contacten synchroniseren werkt op de mobiele telefoon. Genoeg mogelijkheden lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 08-05-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was het gerucht idd, er is nog niks officieels bekendgemaakt. Maar ik denk dat het wel goedkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog 5 weken. Dan zullen we het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Maverick! schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:59:
Ben benieuwd. Zou wel wat toevoegen.
Btw als je wil winnen moet je mij joinen. Nog 4 plekken en allemaal niet zo goed :P
Nadeel met spelen tegen mensen die amper punten hebben (hoe leuk het ook is) en jij wel dat er heel veel af gaat als je eens een bad race hebt en amper punten krijgt voor winst.

Toernooi doen dan is dan leuker, iedereen start met 0 :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:35
Multiplayer qua friends is nu gewoon belabberd geregeld of ik snap het systeem niet. Zijn best vaak mensen online waar ik wel een potje mee wil spelen maar wat is de beste manier om dit nu te regelen? Chat is er niet dus kan niet ff een berichtje sturen. Kan je een friend joinen als die online bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Trixh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:26:
Kan je een friend joinen als die online bezig is?
In theorie wel, in de praktijk meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Trixh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:26:
Multiplayer qua friends is nu gewoon belabberd geregeld of ik snap het systeem niet. Zijn best vaak mensen online waar ik wel een potje mee wil spelen maar wat is de beste manier om dit nu te regelen? Chat is er niet dus kan niet ff een berichtje sturen. Kan je een friend joinen als die online bezig is?
Klik op online en kies daarna Vrienden en Rivalen. de persoon waar een racevlag bij staat is online aan het racen en kun je (...zou je moeten kunnen) joinen

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
AstralizeR schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Klik op online en kies daarna Vrienden en Rivalen. de persoon waar een racevlag bij staat is online aan het racen en kun (...zou je moeten kunnen) joinen
Ja precies, dan begrijp ik het systeem dus wel en is het best karig. Soms heb je vrienden die singleplayer aan het doen zijn en die kan je dus niet benaderen binnen het systeem. Ben erg benieuwd hoe ze dit gaan doen als we ervoor moeten betalen want in de huidige vorm kan je een prijskaartje (maakt niet uit hoe laag het is) niet goedpraten.

Voor de rest alleen maar lof hoor :D

[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 09-05-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Nee inderdaad, dit is geen geld waard... Er mist inderdaad een optie om een uitnodiging te versturen, ook al is het een chat berichtje naar enkel en alleen je "vrienden". We zullen zien wat de 'App' op je telefoon straks allemaal kan, al had dit gemakkelijk ingebouwd kunnen worden.

[ Voor 7% gewijzigd door AstralizeR op 09-05-2017 15:24 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Die jump die hij over de baan heen maakt :o Wat weet ik nog weinig van de MK8 banen op de obvious shortcuts na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Remmetje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:07:
[...]

Die jump die hij over de baan heen maakt :o Wat weet ik nog weinig van de MK8 banen op de obvious shortcuts na
Meeste non-obvious shortcuts leer ik online en via time trial ghosts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Meteen na een online race zie je links bovenin een ster met maximaal 6. Stond eerst op 0/6 maar kwam er achter dat als je op x drukt je 1/6 krijgt en dat 6 races achter elkaar tot nu max 6/6. Maar wat is het?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qapla1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
RawChild schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:43:
Meteen na een online race zie je links bovenin een ster met maximaal 6. Stond eerst op 0/6 maar kwam er achter dat als je op x drukt je 1/6 krijgt en dat 6 races achter elkaar tot nu max 6/6. Maar wat is het?
Dan maak je van de track die je gespeeld hebt een favoriet. Zo kun je er max 6 als favoriete track aanwijzen. Geen idee wat je er verder mee moet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Qapla1 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:48:
[...]

Dan maak je van de track die je gespeeld hebt een favoriet. Zo kun je er max 6 als favoriete track aanwijzen. Geen idee wat je er verder mee moet hoor.
Ohhh is dat Het Haha. Bedankt. Valt er online ook nog wat te halen behalve punten?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RawChild schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:43:
Ik heb het al een keer eerder vermeld, maar je slaat hem dan op in MKTV. Daar heb je sowieso de laatste 12 races staan, en je kan je favoriete replays dus altijd terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qapla1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
RawChild schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:56:
[...]

Ohhh is dat Het Haha. Bedankt. Valt er online ook nog wat te halen behalve punten?
Sinds de 3DS en WiiU versie geen online wedstrijden gedaan behalve die met een vast groepje eens per week. Dus geen idee of er meer te verdienen valt dan punten.

Vroeger (....) op de Wii versie had je nog wel eens van die speciale races, dan hadden ze een track aangepast en moest je die zo snel mogelijk afleggen. Was er wel een top 10 wereldwijd waar je in terecht kon komen. Zou dat ooit nog terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gister voor het eerst met 3 vrienden lokaal tegen elkaar gespeeld (allen met een joycon). Iedereen klaagde over dat ze een afwijking hadden naar rechts of links. Bleek dat soms auto-sturen of motion-sturen ineens aan stond. Waarom staat dat ineens soms random aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Laatst online: 07-09 10:40
Sinds gister eindelijk m'n pro controller binnen (pracht van een ding trouwens) maar toen ik even multiplayer zou doen met z'n 3en... viel me dat toch vies tegen. Het spel was speelbaar maar ik had het idee dat de framerate ergens op de 20fps bleef haken. Dit kan natuurlijk ook komen omdat je van een 60fps menu overgaat naar (waarschijnlijk) 30fps overgaat en ook het aftellen aan de start is nog mooi in 60fps. Zijn er meer mensen die hier last van hebben / de framerate gemeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Laatst online: 07-09 10:40
Sluuz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:57:
Gister voor het eerst met 3 vrienden lokaal tegen elkaar gespeeld (allen met een joycon). Iedereen klaagde over dat ze een afwijking hadden naar rechts of links. Bleek dat soms auto-sturen of motion-sturen ineens aan stond. Waarom staat dat ineens soms random aan?
Had ik ook last van, volgens mij knalt 'ie dat standaard aan wanneer je een nieuwe controller koppelt. Even op + of - drukken in het menu en kijken waar hij aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Voor zover ik weet gaat dat antennetje aan voor iedere 'nieuwe' speler.

En het is al sinds weetikveelhoelang dat vanaf 3 spelers de game in 30 FPS draait. Dat was voor mij reden genoeg om vanaf de Wii versie niet meer met 3 of 4 spelers te racen. Wil het met MK8D wel proberen, wellicht dat het went naar een paar rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een ff quote vanuit het algemene Switch topic:
fZeroNewbie schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Heb je ook geprobeerd om te spelen via LAN ipv. WIRELESS?

Uiteraard wel alleen mogelijk als je een Wi-Fi netwerk beschikbaar hebt.

https://www.reddit.com/r/.../?st=j2ljp8cf&sh=cb37a9e8
Dat je de Wireless Play kon veranderen in een LAN play wist ik dus niet. Dus tipje voor de rest die het ook nog niet wist. L + R + Left joystick veranderd de Wireless play in LAN play.

@sanderev66 Misschien handig om op te nemen in de FAQ van de TS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verschil is inderdaad wel duidelijk merkbaar, maar had niet het idee dat mijn skills erdoor werden aangetast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
pffff ik zat laatst tegen een ghost te rijden. Niet te doen man. Ik doe echt iets fout volgens mij. Als ik al die ghosts moet verslaan moet ik toch echt even goed gaan oefenen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:23:
Een ff quote vanuit het algemene Switch topic:

[...]

Dat je de Wireless Play kon veranderen in een LAN play wist ik dus niet. Dus tipje voor de rest die het ook nog niet wist. L + R + Left joystick veranderd de Wireless play in LAN play.

@sanderev66 Misschien handig om op te nemen in de FAQ van de TS? :)
Staat er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Lanithro schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:37:
pffff ik zat laatst tegen een ghost te rijden. Niet te doen man. Ik doe echt iets fout volgens mij. Als ik al die ghosts moet verslaan moet ik toch echt even goed gaan oefenen.
De 150cc Nintendo Staff ghosts zijn relatief gemakkelijk te verslaan. Wat belangrijk is, is dat je rekening houdt met het feit dat er geen items zijn. Dat betekend dat je een character en kart kan kiezen waarmee je speed maximaal is en je geen rekening hoeft te houden met acceleration. Alleen dit zou het al gemakkelijker moeten maken. Mocht je dan nog steeds een paar seconden te kort komen kan je eens naar de replay van de ghost kijken. Wil je echt pro doen dan kan je een ghost uit het top-segment downloaden en kijken welke route daar wordt gereden. Succes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Top! Alleen heb je, als ik goed begrijp, de LAN adapter + kabel niet perse nodig. Via de wifi kan volgens mij ook. Wireless play gaat niet via Wifi en LAN wel. Dat is het verschil volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Seroczynski schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:11:
[...]

De 150cc Nintendo Staff ghosts zijn relatief gemakkelijk te verslaan. Wat belangrijk is, is dat je rekening houdt met het feit dat er geen items zijn. Dat betekend dat je een character en kart kan kiezen waarmee je speed maximaal is en je geen rekening hoeft te houden met acceleration. Alleen dit zou het al gemakkelijker moeten maken. Mocht je dan nog steeds een paar seconden te kort komen kan je eens naar de replay van de ghost kijken. Wil je echt pro doen dan kan je een ghost uit het top-segment downloaden en kijken welke route daar wordt gereden. Succes :)
Sommige ghosts zijn erg moeilijk, en op veel maps heb je aan snelheid ook niet bijzonder veel, je kunt beter een kart kiezen waar je gewoon goed in rijdt. Bij de ghosts die ik in eerste instantie echt niet kon verslaan heb ik gewoon de nummer 1 ghost erbij gepakt, die bekeken, een paar keer achterna gezeten en dan won ik meestal wel van de staff ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thomas schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:22:
[...]

Sommige ghosts zijn erg moeilijk, en op veel maps heb je aan snelheid ook niet bijzonder veel, je kunt beter een kart kiezen waar je gewoon goed in rijdt. Bij de ghosts die ik in eerste instantie echt niet kon verslaan heb ik gewoon de nummer 1 ghost erbij gepakt, die bekeken, een paar keer achterna gezeten en dan won ik meestal wel van de staff ghost.
Max. speed betekend niet dat je er niet goed in rijden kan. Karts/Bikes met minimaal 3 handling en grip zijn prima voor de time trials. Ik wil niet zeggen dat ik pro ben maar ik heb bij geen enkele ghost echt vast gezeten nadat ik geswitched was naar een andere combi. Uiteindelijk heb ik het meerendeel met Wario, 300 SL Roadster en de GLA Tires gespeeld. Geen top-notch records maar ruim voldoende op de meeste tracks :D

200cc Time Trials heb ik nog niet gedaan, maar ik denk niet dat ik daar in dezelfde kart combi zal gaan rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 12-05-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:19:
[...]

Top! Alleen heb je, als ik goed begrijp, de LAN adapter + kabel niet perse nodig. Via de wifi kan volgens mij ook. Wireless play gaat niet via Wifi en LAN wel. Dat is het verschil volgens mij.
Zover ik weet gaat Wireless via Wifi en LAN via kabels :) Voor Wireless play heb je dan ook enkel Switches + MK8D nodig (max 8 Switches) en voor LAN play heb je een bedraad netwerk nodig (of eigenlijk alleen een switch met kabels gezien je ook zo geen internet verbinding nodig hebt)

Grote voordeel van LAN play is dan weer dat je max. 12 Switches kan gebruiken.
Zie: http://en-americas-suppor...re-of-mario-kart-8-deluxe

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Seroczynski schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Max. speed betekend niet dat je er niet goed in rijden kan. Karts/Bikes met minimaal 3 handling en grip zijn prima voor de time trials. Ik wil niet zeggen dat ik pro ben maar ik heb bij geen enkele ghost echt vast gezeten nadat ik geswitched was naar een andere combi. Uiteindelijk heb ik het meerendeel met Wario, 300 SL Roadster en de GLA Tires gespeeld. Geen top-notch records maar ruim voldoende op de meeste tracks :D

200cc Time Trials heb ik nog niet gedaan, maar ik denk niet dat ik daar in dezelfde kart combi zal gaan rijden.
Ik heb geloof ik vrijwel alles met gouden Mario, gouden kart, cloud glider en die triangle wielen gereden. Voor bijv. excitebike arena heb ik wel alles op speed ingezet, Waluigi en nog wat snelle zooi geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:38:
[...]

Zover ik weet gaat Wireless via Wifi en LAN via kabels :) Voor Wireless play heb je dan ook enkel Switches + MK8D nodig (max 8 Switches) en voor LAN play heb je een bedraad netwerk nodig (of eigenlijk alleen een switch met kabels gezien je ook zo geen internet verbinding nodig hebt)

Grote voordeel van LAN play is dan weer dat je max. 12 Switches kan gebruiken.
Zie: http://en-americas-suppor...re-of-mario-kart-8-deluxe
Hier op Reddit staat wat anders.
https://www.reddit.com/r/.../?st=j2ljp8cf&sh=cb37a9e8

Daar staat dat wireless LAN ook gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt niet overeen met wat er op de Nintendo site staat...
Het kan natuurlijk zo zijn dat LAN play ook over Wireless Lan gaat en dat Wireless play een directe connectie opzet (Dus tussen alle Switches)

Even snel gecontroleerd, de WiFi verbinding van mijn Switch verwijderd en dan krijg je bij LAN Play een
melding dat je Switch niet met internet is verbonden. Waar Wireless play nog wel werkt.
Wanneer ik mijn WiFi verbinding op mijn Switch weer terugzet krijg ik de foutmelding niet.

Dus LAN play is duidelijk binnen een lokaal netwerk (dmv een router)
Wireless play is tussen losse Switches.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die melding kreeg ik niet toen ik zonder netwerk de LAN Play opende... Vreemd.
Maar de vraag is natuurlijk of de Wireless LAN werkt of niet via LAN play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt ook geen internet verbinding nodig voor LAN Play, je hebt een netwerkverbinding nodig. Dus pas wanneer je Switch niet met een netwerk verbonden is krijg je de melding,

Heb er een screenshot van gemaakt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dMHafXsifGiu4nh378AkuHk6/thumb.jpg
Klikbaar.

Melding krijg je niet als je Wireless play kiest.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:32:
Je hebt ook geen internet verbinding nodig voor LAN Play, je hebt een netwerkverbinding nodig.
Foutje van mij. Bedoelde geen netwerk. Kreeg de melding niet. Iig niet tot het punt waar ik kon komen. Kon gewoon een room aanmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Handig om te weten dit. Zo lang duren de turboboosts:
Er komt dus bij elke turboboost upgrade een seconde bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mmlOH9kzwJmydimoX3l8fnoF/full.png

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 14-05-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Iemand enig idee of de savedata van Mario kart te verwijderen is? Was te laat met het aanmaken van een 2e account... Mn vriendin heeft alles zown beetje goud gehaald.... Wil nu alle data resetten zodat ik zelf ook lekker kan beginnen! Iemand enig idee of dat kan?

Heb de software map op de switch al bekeken, die staat op 0.0 en kan dus ook niet gedelete worden. Ook als ik de software opnieuw installeer is het niet weg:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
@mfneed Je kunt saves verwijderen bij System Settings→Data Management→Save Data/Screenshots. Maar waarom maak je geen tweede gebruiker aan voor je eigen saves? Dit kan bij System Settings→User→Add New User.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
hcQd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 08:38:
@mfneed Je kunt saves verwijderen bij System Settings→Data Management→Save Data/Screenshots. Maar waarom maak je geen tweede gebruiker aan voor je eigen saves? Dit kan bij System Settings→User→Add New User.
Thanks! ga ik vanavond even testen dit! Dat heb ik dus gedaan nu, alleen te laat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo heeft een animatie gewijzigd van Inkling Girl omdat de animatie aanstootgevend zou zijn.

http://www.4gamers.be/nie...t-Mario-Kart-8-verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Word een beetje moe van de "A communication error has occurred." melding. Zit eraan te denken om voor een vaste ethernet verbinding te gaan. Verwacht eerlijk niet dat dit invloed heeft maar zijn er mede-tweakers hier die zo'n setup hebben? Ik hoor graag of de melding vaak bij jullie voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot dit weekend had ik er zelden last van. Gisteravond irriteerde het behoorlijk. Omdat het eerder altijd goed ging verwacht ik dat het probleem nu niet aan mijn kant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier is de connectie wel aardig meestal, al is het soms even zoeken of vertrekt de host. Lag in de vorm van niet verdwijnende item boxen of iemand raken die eigenlijk niet geraakt wordt komen ook vaak voor.

Inmiddels alweer 100 uur in de game zitten :').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week een Switch in huis gehaald, en daarbij ook Mario Kart. Eigenlijk mijn allereerste Nintendo ervaring ooit..nadat ik jaren lang het niet wou aanraken i.v.m. 'too kiddy'. Ik zat aardig fout. :)

Vanmiddag probeerde ik het Tweakers Toernooi te joinen maar deze bleek niet meer te bestaan. Is er een nieuw toernooi of staat 'ie dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Werkt erg slecht dus er is geloof ik geen meer. Ik kwam iedere keer in een lege lobby terecht.

Voor de lol maar een nieuwe aangemaakt die als het goed is een week loopt, en alleen met code toegankelijk is:

3747-4494-8267

[ Voor 41% gewijzigd door Thomas op 20-05-2017 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Net wat grappigs meegemaakt, rij ik eerste in Yoshi Vally word er een blauw schild afgeschoten. Rij ik dus net op het gedeelte waar je alle kanten op kan en raakt het blauwe schild in de war. Schild gaat dus gewoon nog een rondje maken om bij de nummer één te komen :). Gelukkig was er een bliksem waardoor het blauwe schild ook vernietigd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor het eerst shine thief gewonnen. Intense zooi is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zooooo, voor het eerst Mario Kart gespeeld. En uiteraard genadeloos ingemaakt online, dat viel ff tegen. Het driften is dacht ik wel de sleutel tot succes, maar valt stug tegen. Ik denk dat ik nog flink moet oefenen om ook maar een beetje mee te komen. Nog tips voor een newb zoals mij?

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 29-05-2017 16:17 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:16:
Zooooo, voor het eerst Mario Kart gespeeld. En uiteraard genadeloos ingemaakt online, dat viel ff tegen. Het driften is dacht ik wel de sleutel tot succes, maar valt stug tegen. Ik denk dat ik nog flink moet oefenen om ook maar een beetje mee te komen. Nog tips voor een newb zoals mij?
Als je echt totaal nieuw bent tot de banen van MK8 zou ik lekker beginnen op 50 of 100cc. 50 voelt echt heel traag aan maar kan prettig zijn als je de banen nog niet kent. Ik zou me hierbij ook echt niet richten op het behalen van drie sterren per cup, want de hoogste CC klasse telt. Dat betekend dat als je 1 ster haalt op cup A op 50cc, en je 3 sterren haalt op diezelfde cup op 150cc, de 3 sterren van de laatste worden toegepast op zowel 50cc als 100cc.

Zodra je goed uit de voeten kan in 150cc (wat niet al te lang zou hoeven te duren), zou je prima mee moeten komen met online races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Seroczynski schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:37:
[...]

Als je echt totaal nieuw bent tot de banen van MK8 zou ik lekker beginnen op 50 of 100cc. 50 voelt echt heel traag aan maar kan prettig zijn als je de banen nog niet kent. Ik zou me hierbij ook echt niet richten op het behalen van drie sterren per cup, want de hoogste CC klasse telt. Dat betekend dat als je 1 ster haalt op cup A op 50cc, en je 3 sterren haalt op diezelfde cup op 150cc, de 3 sterren van de laatste worden toegepast op zowel 50cc als 100cc.

Zodra je goed uit de voeten kan in 150cc (wat niet al te lang zou hoeven te duren), zou je prima mee moeten komen met online races!
Online valt er niet voor een cc klasse te kiezen, toch maar geldt toch dat er matchmaking is mbv die punten (beginnende bij 1000)? Is de snelheid online ongeveer te vergelijken met 150cc?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Online valt er niet voor een cc klasse te kiezen, toch maar geldt toch dat er matchmaking is mbv die punten (beginnende bij 1000)? Is de snelheid online ongeveer te vergelijken met 150cc?
Online blijf je behoorlijk lang op de 100c zitten. Ik doelde er meer op dat als je in de 150cc single-player goede resultaten behaalt, je 'skilled' genoeg bent om online en op 100cc ook goede resultaten te behalen.

Ik speel nu wat minder dan voorheen, zit rond de 2500 punten en speel nog 80% - 85% van alle races 100cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Seroczynski schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:50:
[...]

Online blijf je behoorlijk lang op de 100c zitten. Ik doelde er meer op dat als je in de 150cc single-player goede resultaten behaalt, je 'skilled' genoeg bent om online en op 100cc ook goede resultaten te behalen.

Ik speel nu wat minder dan voorheen, zit rond de 2500 punten en speel nog 80% - 85% van alle races 100cc.
Check, zo begreep ik het ook inderdaad :) Dank je! Ff oefenen nog maar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het is eigenlijk vrij simpel; hoe meer je speelt hoe beter je wordt. Als je 150cc rijdt in de SP dan zul je online waarschijnlijk ook meekomen inderdaad. Had zelf sinds Mario Kart DS en heel af en toe Double Dash en Wii bij vrienden MK niet aangeraakt, maar na de Grand Prix uit te hebben gespeeld zit ik nu op 6800 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Wat wel soms een beetje gay kan zijn is dat je 3x achter elkaar gebeukt kan worden. Blue shell, red shell, red shell. Misschien dat een soort tijdelijke invincibility het probleem kan verhelpen. Dat je zeg maar 3 a 4 seconden na een beuk niet opnieuw geraakt kan worden. Zo gebeurd het wel eens om net voor de finish van 1st naar 7th te zakken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:27
Volgens mij heb je wel iets van een invincibility, maar dan slechts circa één seconde. Als je wordt geraakt door een shell en daarna direct door nog een item, zal je niet nog een keer spinnen. Naar mijn menig prima. Het overkomt mij ook vaak genoeg. De laatste rond is meestal erg chaotisch. Maar andersom gebeurt het net zo goed. Dus bijvoorbeeld van plek 9 naar 2 in de allerlaatste bocht.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste