Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 15:07

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Ik heb net al ff meegekeken, de eerste indruk is erg goed :) ... Tof spel

Maar ik ga het wel met de Pro Controller spelen ;)

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee me switch zeg dat hij overhit is op de tv tewijl het niet warm is dit normaal? Is er een manier het te verhelpen?

[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 30-04-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:38:
Hee.me.switch zeg dat hij overhit is op de tv tewijl het niet warm is dit normaal?
... normaal reageer ik niet zo snel op spelling en/of grammaticale afwijkingen.. en dan vooral omdat ik zelf ook niet helemaal vrijuit ga als het gaat om dit soort zaken.. Maar jeeminee, lees je eigen zin even terug.

In ieder geval.. nee het is niet normaal dat je Switch dat aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Controleer of in ieder geval draait de ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die draait niet. Heb er een ventilator naast gezegt dan doet die het w3l

[ Voor 60% gewijzigd door Gropah op 30-04-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:45
De switch al eens helemaal afgesloten en opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gedaan. Hij staat nu zeg maar gwn recht omhoog met het teken switch van de dock naar rechts

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 30-04-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

@Verwijderd Stel je vraag even in dit topic:
[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wat een gedoe om een vriend te joinen in een Regional Match zeg. Omdat hij telkens standaard games joined die vol zitten moet je echt azen op een plekje.

En even dit thread taggen :P Hoi

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Heeel erg blij met m'n aankoop van MK8 voor de Switch, echt heel lang geleden dat ik een MK game heb gespeeld en dit is wel echt een topversie. Vind alleen dat er in het roster aan character een aantal rare keuzes zijn gemaakt. Zowel qua diversiteit als in hoeveelheid. Dit zal natuurlijk komen door de Japanse markt waar Nintendo zich op richt maar er zijn bijvoorbeeld 5 baby versies van normale characters en de baby modellen schelen bijna niets qua uiterlijk van elkaar. Waar is Kirby, Diddy Kong, Captain Falcon etc.?

Nja, ik ga me hier met een collega wel enorm mee vermaken online en offline met m'n vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Blaim schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:44:
Heeel erg blij met m'n aankoop van MK8 voor de Switch, echt heel lang geleden dat ik een MK game heb gespeeld en dit is wel echt een topversie. Vind alleen dat er in het roster aan character een aantal rare keuzes zijn gemaakt. Zowel qua diversiteit als in hoeveelheid. Dit zal natuurlijk komen door de Japanse markt waar Nintendo zich op richt maar er zijn bijvoorbeeld 5 baby versies van normale characters en de baby modellen schelen bijna niets qua uiterlijk van elkaar. Waar is Kirby, Diddy Kong, Captain Falcon etc.?

Nja, ik ga me hier met een collega wel enorm mee vermaken online en offline met m'n vriendin.
Het is/was Mario Kart. Het is een spel in de Mario-franchise. Donkey Kong en co. is grijs gebied, maar die heeft zn oorsprong samen met Mario. Maar afgezien daarvan (en de Mii's :+) hebben er nooit niet-Mario karakters in Mario Kart gezeten, totdat de DLC voor MK8 uit kwam. Dat zal nu wel vaker gebeuren denk ik.

En tja, waarom ze voor Animal Crossing hebben gekozen weet ik ook niet. Zal misschien te maken hebben met de hype rondom New Leaf destijds. Maar wat mij betreft hoort die franchise onder aan de checklist voor karakters in Mario Kart :+ Genoeg leuks in de rest inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Het parcours wat op Animal Crossing gebaseerd is vind ik wel heel erg mooi, blij dat het er in zit.

Wat ik wel mis is dat je afzonderlijke circuits kunt selecteren om te rijden. Nu moet ik als ik tegen A.I. op een favoriet parcours wil rijden een hele cup selecteren. Of zie ik wat over het hoofd?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:04:
Het parcours wat op Animal Crossing gebaseerd is vind ik wel heel erg mooi, blij dat het er in zit.

Wat ik wel mis is dat je afzonderlijke circuits kunt selecteren om te rijden. Nu moet ik als ik tegen A.I. op een favoriet parcours wil rijden een hele cup selecteren. Of zie ik wat over het hoofd?
Je ziet wat over het hoofd. Bij 1 speler en dan 'versus' kun je maps en een gamemode e.d. kiezen.

Overigens zou ik best graag Hestu uit Zelda in MK willen zien :P;

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 29-04-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thomas schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:15:
[...]

Je ziet wat over het hoofd. Bij 1 speler en dan 'versus' kun je maps en een gamemode e.d. kiezen.

[video]
Ik hoop eigenlijk nog wel op wat Pokemon invloeden in Mario Kart :P

Maar eigenlijk heeft elke Nintendo franchise wel iets wat erg leuk zou zijn in Mario Kart. Gewoon 1 track, 1-2 racers en een paar kart parts, dat zou leuk zijn :D

Track: Victory Road: een lange 3-part track waar je natuurlijk eindigt bij de League.
Racers: Red+Pikachu (Duh) en MewTwo
Parts: Lapras kart, Pikachu bike, Pokeball wielen, Charizard glider.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, geen Pokémon. Ik zou eerder een aantal Fire Emblem of andere Zelda karakters (Zelda zélf bv) aan het spel toevoegen. Of misschien zelfs Bayonetta in Mario Kart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Pokemon hoeft van mij niet, maar Ik dacht ook als eerste aan Zelda zelf ;)
de Zelda Amiibo werkt ook niet in de game :/

Ik heb div Mario Kart games gespeeld, Mario Kart Double Dash (Gamecube), Mario Kart DS, Mario Kart Wii, Mario 7 (3DS) en 8 op de Wii-U

Daarna heb ik een tijdje geen Mario Kart gedaan, dus ik dacht na de eerste bocht "sjit, Ik mag alles weer opnieuw leren" maar na een paar rondjes ging het allemaal weer veel beter :)

Geen spijt van deze aankoop, ook al is het (bijna) dezelfde game als op de Wii-U
Laat mijn eerste nachtdienst maak komen, de Switch & MK gaan iig mee >:)

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

BlackMage schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:52:
[...]

Van de 8 games hebben 4 muntjes, de rest niet :P

Super Mario Kart (SNES): Muntjes in oude vorm
Mario Kart 64 (N64): Geen muntjes
Mario Kart Super Circuit (GBA): Muntjes in oude vorm
Mario Kart Double Dash (GC): Geen muntjes
Mario Kart DS (DS): Geen muntjes
Mario Kart Wii (Wii): Geen muntjes
Mario Kart 7 (3DS): Muntjes in nieuwe vorm
Mario Kart 8 (WiiU/Switch) Muntjes in nieuwe vorm.
En ik maar denken dat ze allemaal muntjes hadden... (terwijl ik zeker 5 van bovenstaande games heb). Wat is het verschil tussen oude en nieuwe muntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Thomas schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:15:
[...]

[video]
Bedankt! Dat wordt vandaag veel Animal Crossing rijden :)

Ik zou toch graag Pikachu als personage zien verschijnen, de andere Pokémon hoeven niet zo nodig.

Edit: Ik zou het ook niet erg vinden als je het aantal rondes per circuit in kunt stellen. Honderd rondjes op Baby Park lijkt me geweldig. En voor DLC het parcours van de GP van Monaco in Mario Kart stijl.

[ Voor 16% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-04-2017 09:16 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou Captain Olimar + verschillende kleuren pikmin (1 slot met 'outfit'-selectie) ook wel een leuke toevoeging vinden aan Mario Kart.

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/wii/en_us/characters/images/pikmin/pikmin.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En we vergeten eigenlijk nog één heel belangrijk karakter die wel een keer aan MarioKart toegevoegd moet gaan worden...

Afbeeldingslocatie: https://vignette1.wikia.nocookie.net/yoshi/images/9/90/Sonic_the_Hedgehog_2.png/revision/latest?cb=20140202173244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aangezien Sonic zijn eigen kartgame heeft, betwijfel ik of dat gaat gebeuren. Alhoewel Sonic & Mario al wel verschillende games gedeeld hebben met elkaar.

edit:
Ik zou eigenlijk wel een 'adventure mode' willen zien voor Mario Kart zoals in Diddy Kong Racing. Dat zou singleplayer ook gelijk wat leuker maken.

edit 2:
Ook vind ik het jammer dat eigenlijk geen characters of cups/banen hoeft te unlocken. Vond ik in Mario Kart Wii wel een mooie motivatie om singleplayer te doen. Dat mag van mij dus wel terugkomen.

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 30-04-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat klopt wel, en als we dat doortrekken krijgen we nog een Nintendo & Sega All Stars Racing game :p Met 100 karakters. Nee dat zou te veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Zeror schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:25:
Aangezien Sonic zijn eigen kartgame heeft, betwijfel ik of dat gaat gebeuren. Alhoewel Sonic & Mario al wel verschillende games gedeeld hebben met elkaar.
Ja ik vind het een goed plan ...

Als er dan toch geen nieuwe Sonic Racer komt, doe hem dan maar in MK erbij ;)

Afbeeldingslocatie: https://25.media.tumblr.com/tumblr_m3bbzwOm081qzwtdlo1_500.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Volgens mij is dat van de account waarop MK geregistreerd staat maar ben niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Lekker Ventje schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:52:
[...]

Volgens mij is dat van de account waarop MK geregistreerd staat maar ben niet 100% zeker.
Ik ben er ook nog niet helemaal achter. Als je met zijn tweeën speelt op jou console, komen die statistieken er volgens mij ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jumpman schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:05:
[...]

Ik ben er ook nog niet helemaal achter. Als je met zijn tweeën speelt op jou console, komen die statistieken er volgens mij ook bij.
Dan heb je dus niets aan die statistieken als ze alles op een hoop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb het even geprobeerd net. Hij lijkt alleen de stats van speler 1 te pakken.
Heb bij het checken alleen op het aantal muntjes gelet aangezien je die het makkelijkste kunt controleren. Had twee verschillende aantallen muntjes met elke speler in twee speler multiplayer. Enkel die van speler 1 werd aan de stats toegevoegd. Die van speler 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Lekker Ventje schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:08:
[...]

Dan heb je dus niets aan die statistieken als ze alles op een hoop gooien.
Hmmm, bij mij gebruikt iedereen mijn Mario Kart, dat klopt dus sowieso al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 06:11
Ik heb constant connectie problemen met Mario Kart online :(

EDIT: Opgelost :p

Kunnen we geen tweakers tornooi doen?

[ Voor 43% gewijzigd door Jonasken op 30-04-2017 12:38 ]

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jonasken schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:34:
Kunnen we geen tweakers tornooi doen?
Check dit bericht eens ;)

@sanderev66 misschien de toernooi-code ff toevoegen aan de ts?

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 30-04-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 06:11
Zeror schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:41:
[...]

Check dit bericht eens ;)

@sanderev66 misschien de toernooi-code ff toevoegen aan de ts?
Ik zit momenteel alleen in de lobby |:(

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, net even met 4 personen gekart. Nou wat een chaos is dat met een 32" TV, en de 30fps vallen ook wel op. Doe ik het liever met 2 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Laatste Mario kart die ik speelde was op de Wii. Heb streams gezien van deze. Maar daar lijkt het dat online de laatste 3 punten aftrek krijgen? Bij Mario kart voor de Wii had ik soms punten aftrek als ik 3de werd. Hing van de tegenstanders af. Dat maakte het juist zo verslavend om online te spelen.van wat ik heb gezien is het nu gewoon eigenlijk ieder potje stijgen op de laatste 3 plekken na?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Zeror Heb ik zojuist gedaan :)

@Thomas Misschien een 2e Switch halen en dan via Wireless / LAN play met z'n vieren spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

2 Switchen lijkt me wat te veel van het goede :p. Iemand trouwens een idee hoe/wat er te unlocken valt?

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 30-04-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Gisteren online gespeeld, maar weet niet hoe het zit met cheaters. Viel me op dat er een 3 a 4 waren die nergens meer te zien waren na vertrek. Wellicht gewoon goed spelers, maar het viel erg op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aangezien block Fort schittert van afwezigheid zelf maar ff een conceptje voor een nieuwe Block Fort battle mode map gemaakt in sketchup / photoshop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YiBLDtdaDxG4E5MG1dzuTDdo/thumb.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hierzo nog wat zeer handige informatie:

Shortcuts info van de banen:
- http://www.eurogamer.net/...s-shortcuts-deluxe?page=2

Info gewichtsklassen characters + welke voertuig/baan combi goed werken:
- http://www.eurogamer.net/...s-shortcuts-deluxe?page=3

Info over unlockables:
- http://www.eurogamer.net/...ario-gold-kart-parts-4623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zeror schreef op zondag 30 april 2017 @ 19:13:
Hierzo nog wat zeer handige informatie:

Shortcuts info van de banen:
- http://www.eurogamer.net/...s-shortcuts-deluxe?page=2

Info over unlockables:
- http://www.eurogamer.net/...ario-gold-kart-parts-4623
Sport Bike met Wario is blijkbaar de gouden combi. Ben nooit echt fan van de bikes geweest, omdat het driften nooit echt lukte. Zodra Zelda uitgespeeld is maar wat meer tijd in Mario Kart steken en dan met de Sport Bike >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bisamrat schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:15:
[...]

Sport Bike met Wario is blijkbaar de gouden combi. Ben nooit echt fan van de bikes geweest, omdat het driften nooit echt lukte. Zodra Zelda uitgespeeld is maar wat meer tijd in Mario Kart steken en dan met de Sport Bike >:)
Zou het echt zoveel uitmaken? Je bent ook afhankelijk van het aantal schildjes wat je om de oren krijgt. Ik wordt met dezelfde combinatie net zo makkelijk 2de als 12de. Ik krijg soms 3 schildjes binnen 10 seconden te verwerken en dan is zowel mijn positie als snelheid weg. Gisteren online in vierwielers met Mario gereden en vandaag op tweewielers met Yoshi, ik blijf dezelfde uitslagen rijden en rond 1100 uitkomen.
Boeit me verder niet zo, de kleuren, de muziek en de combinaties van personages en voertuigen zijn voor mij al een reden deze game te spelen.
Ik heb zelf een voorkeur voor de scooter maar dat is omdat ie (vrijwel) hetzelfde klinkt als mijn eigen Vespa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Allemamaggies, ik dacht dat m'n Pro controller stuk was want ik had constant een afwijking naar rechts in MK8. Blijkt dat opeens die stomme motion control aan staat 8)7. Ik heb het toch echt uitgezet, misschien per ongeluk gegaan :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@Thomas , ik had gisteren exact hetzelfde. Dacht dat mijn Joy Con naar de knoppen was, maar het lag aan de tilt controls. Vind dat stuk van de UI minder goed uitgedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over 2 weken vast internet hier in huis. Hoop dat ik dan nog kan meedoen met het Tweakerstoernooi.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

En ja hoor, alweer heb ik die afwijking. Ik weet vrij zeker dat ik het dit keer echt zelf niet gedaan heb, volgens mij zet dat spel het automatisch aan :F .

E: Of misschien omdat de + knop (voor je duim) achter Y zit (op de Pro). Ik gebruik de + altijd voor pauze dus druk misschien per ongeluk gelijk Y in. Voortaan maar - gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 30-04-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 13-09 23:39
Thomas schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:16:
En ja hoor, alweer heb ik die afwijking. Ik weet vrij zeker dat ik het dit keer echt zelf niet gedaan heb, volgens mij zet dat spel het automatisch aan :F .

E: Of misschien omdat de + knop (voor je duim) achter Y zit (op de Pro). Ik gebruik de + altijd voor pauze dus druk misschien per ongeluk gelijk Y in. Voortaan maar - gebruiken.
Ik heb het een paar keer gehad dat hij het gewoon "vergeet". Staat in een keer lane assist en heel de rataplan weer aan. Is niet heel handig...

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo. 50-100-150cc allen met drie sterren behaald. Morgen maar verder met 200cc, is wat lastiger geloof ik :').

De laatste cup op 150cc heb ik overigens 4 keer opnieuw moeten doen omdat ik telkens op de 3e track (metro) faalde :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Thomas schreef op maandag 1 mei 2017 @ 00:11:
Zo. 50-100-150cc allen met drie sterren behaald. Morgen maar verder met 200cc, is wat lastiger geloof ik :').

De laatste cup op 150cc heb ik overigens 4 keer opnieuw moeten doen omdat ik telkens op de 3e track (metro) faalde :| .
Elke keer bij de tweede track van meerdere cups 150cc word ik tweede door zo'n hondsirrtante blue shell of rode shell. Elke keer weer een ster door m'n neus geboord :/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zeror schreef op zondag 30 april 2017 @ 19:13:
Net gevonden dat lichtgewicht characters een kleine Kart gebruiken, medium gewicht een middenformaat Kart en zwaargewicht een grote Kart.
Aan het formaat kart kun je dus het gewicht zien, hoef het niet meer op te zoeken in de bovenstaande tabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb het bij die 4e cup op 50 cc. Ik heb nu verschillende grands prix op 3 sterren, maar die 4e heb ik nu al een keer of 5 geprobeerd en iedere keer is er 1 track waar het niet lukt.
Zeror schreef op maandag 1 mei 2017 @ 01:04:
[...]

Net gevonden dat lichtgewicht characters een kleine Kart gebruiken, medium gewicht een middenformaat Kart en zwaargewicht een grote Kart.
Aan het formaat kart kun je dus het gewicht zien, hoef het niet meer op te zoeken in de bovenstaande tabel ;)
Je kunt de karakters wel afstemmen op de juiste kart en onderdelen, maar aangezien een Grand Prix uit meerdere compleet verschillende races bestaat, is het nog steeds moeilijk om de beste combi voor de complete Grand Prix te vinden.

[ Voor 62% gewijzigd door Jorgen op 01-05-2017 01:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
Nitai schreef op maandag 1 mei 2017 @ 00:49:
[...]

Elke keer bij de tweede track van meerdere cups 150cc word ik tweede door zo'n hondsirrtante blue shell of rode shell. Elke keer weer een ster door m'n neus geboord :/
Hahaha, ik heb exact hetzelfde bij track 3 op 150CC. Heb ik eindelijk een hoorn om de Blue Shield kapot te maken komt die stomme Boo weer :( Gevolgd door een blue shield, red shield, green shield......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Niet dat er een gouden combi is (alleen gouden mario met gouden kart en gouden wielen :+ ) voor de CC cups
Het hangt natuurlijk ook af van hoe goed je de banen kent waar je welke turbo gebruikt en hoe je door de bochten drift.

Dit heb ik zelf gebruikt:
tot en met 150 CC heb ik de Pipe frame met paarse wielen gebruikt en mijn eigen Mii.. (gebruik ik ook online)
= zoveel mogelijk speed, met nog redelijke handling en acceleratie.

bij de 200CC gebruikte ik Baby mario met de Biddybuggy.
= zoveel mogelijk handling + acceleratie.

Hope it helps!

P.s. Is er alleen maar een battle toernooi?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb zelf (online) het meeste succes met Waluigi en de standaard kart, dunne wielen en de normale glider.

En dan zijn z'n geluidseffecten een leuke extra, waaa!

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Jorgen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 01:07:
Ik heb het bij die 4e cup op 50 cc. Ik heb nu verschillende grands prix op 3 sterren, maar die 4e heb ik nu al een keer of 5 geprobeerd en iedere keer is er 1 track waar het niet lukt.
Problemen met 50cc serieus? Daar haalde ik de nummer 10 - 12 meestal in als nummer 1. Ondanks alle rode (die gaan bijna altijd raak) en blauwe schilden, en die bliksems.
Lekker Ventje schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:36:
[...]
Zou het echt zoveel uitmaken? Je bent ook afhankelijk van het aantal schildjes wat je om de oren krijgt.
Voor de time trail maakt het wel uit lijkt mij. Je moet alle Nintendo Ghosts verslaan voor één van de goude onderdelen (weet even niet meer welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 10:40
Wat betekenen die sterren die je naast de beker ziet staan? Ik heb nu een aantal keer goud en af en toe 1, 2 of 3 achter de beker staan. Is dit van belang om het spel "uit te spelen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@dubstepjoris Ik had het al eens gepost, maar weet zo niet hoe je daar naar toe linkt :P

Die sterren krijg je aan de hand van het aantal punten wat je hebt behaald in de cup
60 punten = 3 sterren. 57 - 59 punten = 2 sterren. 54 - 56 punten = 1 ster.

Heeft geen invloed op het "uitspelen". goud halen is voldoende
spoiler:
Voor het unlocken van de gouden kart moet je 1 ster hebben op 150cc cups en volgens mij ook mirror (zelf mirror nog niet gedaan)

[ Voor 51% gewijzigd door AstralizeR op 01-05-2017 09:41 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bisamrat schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:16:
[...]

Problemen met 50cc serieus? Daar haalde ik de nummer 10 - 12 meestal in als nummer 1. Ondanks alle rode (die gaan bijna altijd raak) en blauwe schilden, en die bliksems.
Kun je die schilden überhaupt ontwijken? Dat suggereert de game namelijk wel een beetje door je vooraf te waarschuwen dat dat schild eraan komt, maar áls je hem kan ontwijken heb ik eigenlijk geen idee hoe. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Als je een schild of een banaan hebt als je 1e rijdt kun je die achter je houden door L ingedrukt te houden. De blauwe is uiteraard niet op die manier te ontwijken, alleen met een superhorn of heel precies getimed met een mushroom. (ook een Boo of een ster kunnen elke schild ontwijken, maar die krijg je toch nooit als je 1e ligt) :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NMe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:38:
[...]

Kun je die schilden überhaupt ontwijken? Dat suggereert de game namelijk wel een beetje door je vooraf te waarschuwen dat dat schild eraan komt, maar áls je hem kan ontwijken heb ik eigenlijk geen idee hoe. :+
Rode schilden kan je makkelijk ontwijken met een bananenschil of schild achter je aan te laten glijden. Het is wat minder makkelijk, maar nog goed doenbaar met een mega horn of bom, maar dan moet je meer timen. Andere opties zijn snel voor een obstakel gaan rijden als je de kans hebt.

Blauwe alleen met een mega horn, en dat is vrij makkelijk te timen omdat hij even zichtbaar boven je vliegt. Het moeilijkste daarvan is uberhaubt een mega horn hebben als er een blauw schild achter je aan zit. Als je hem al hebt dan is de kans groot dat je hem kwijt raakt door een bliksem, boo of omdat je hem nodig had voor een ander schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bisamrat schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:16:
[...]

[...]
Hé, dit is mijn allereerste Mario Kart hè... ;) :)
Ik ga meestal met een heleboel voorsprong over de finish, maar op de één of andere manier pakken ze me bij die 4e GP altijd op 1 van de tracks. Heb nu ik denk een stuk of 8 GP's voltooid, allemaal met 3 sterren, behalve bij die.

Wat ik wel bijzonder vind is dat ik ondanks de voorsprong toch altijd nog geraakt wordt door van alles wat die lui achter me naar me toegooien. Ofwel de afstand is minder groot dan het op de minitrack lijkt, ofwel die AI-poppetjes kunnen ongelooflijk hard en precies mikken. Als ik zelf een stukje achter lig, haal ik iedereen vrij snel weer in, maar zover naar voren gooi ik toch ook erg vaak mis. Ik heb overigens nog nooit een achterblijver ingehaald.

Heb voor de grap ook even de 150cc en 200cc geprobeerd, maar man, dat is knap lastig zeg. Dan word ik gewoon even 8e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Jorgen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:22:
[...]
Heb voor de grap ook even de 150cc en 200cc geprobeerd, maar man, dat is knap lastig zeg. Dan word ik gewoon even 8e...
Had je dan niet na het spelen van een 200cc cup zoiets van:
"hé, nu is die 100cc race ineens een stuk makkelijker" ? :D

Had zelf na een paar 200cc cups het gevoel dat alle andere cc cups ineens 50cc waren geworden _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Na 80+ uren Zelda dan nu MK op de Switch.
Wat een geweldige game is het toch...
Laatste keer dat ik MK (helemaal grijs) speelde was op de Wii, maar dit is toch wel andere koek.

Nu de discipline proberen te hebben om alle cups op 3 sterren te krijgen. Online racen vind ik persoonlijk het leukst. Ik zal dan ook regelmatig te vinden zijn in de Tweakers lobbies :)
Mijn gamertag is R0nster76.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

AstralizeR schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:47:
[...]

Had je dan niet na het spelen van een 200cc cup zoiets van:
"hé, nu is die 100cc race ineens een stuk makkelijker" ? :D

Had zelf na een paar 200cc cups het gevoel dat alle andere cc cups ineens 50cc waren geworden _O-
Daar heb ik dan maar 1 race van elk van geprobeerd en dan toch maar gauw weer terug oefenen op de 50 cc. Neem er lekker de tijd voor om dit goed onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
als je MK8 al hebt is het dan een soort gratis upgrade naar 8 deluxe, of is het een heel nieuw spel die je gewoon moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@nemesis2212 Helaas het laatste, geen discount, geen download code... gewoon opnieuw kopen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
AstralizeR schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:15:
@nemesis2212 Helaas het laatste, geen discount, geen download code... gewoon opnieuw kopen.
ok helaas.

komt mk8 deluxe ook voor de Wii-u of alleen voor de switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

nemesis2212 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:14:
als je MK8 al hebt is het dan een soort gratis upgrade naar 8 deluxe, of is het een heel nieuw spel die je gewoon moet aanschaffen?
Gewoon opnieuw aanschaffen voor 50 euro. Mario Kart 8 op marktplaats proberen te verkopen :)

Hoe tof zouden thema DLC's zijn voor Mario Kart 8 Deluxe. Kirby DLC met 4 karakters, 4 race mappen (één cup), 1 battle map, of een Star Fox DLC, of een Zelda DLC, of een Donkey Kong DLC. We kunnen altijd dromen uiteraard :)

Denk alleen wel dat mochtend DLC's komen, deze wel net zo duur zullen zijn als Zelda dus direct 20 euro en niet de 12 euro als de WiiU DLC's.

[ Voor 3% gewijzigd door Bisamrat op 01-05-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@nemesis2212 Mario Kart 8 Deluxe is alleen voor de Switch verkrijgbaar, de Wii U wordt voor zover ik weet helemaal niet meer ondersteund door NIntendo.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Zo van het weekend alle 50cc en 100cc triple star behaald :D
Daarna wat zitten multiplayen met GF

Ik moet zeggen het switchen tussen handheld mode en tv mode gaat echt soepel ook al heb je game aan staan.

Maar MK8D heeft bij mij zijn geld alweer terugverdiend :)
Kan het iedereen die twijfelt in elk geval aanraden om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:32
Van het weekend met 3 man Grand Prix gedaan. Had hier toch echt wel wat last van lag in het begin. Dit werd naarmate de race vorderde wel beter, maar viel best wel op dat hij hier moeite mee had. Laten we hopen op een update die de framerate verbeterd net zoals bij Zelda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
AstralizeR schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:18:
@nemesis2212 Mario Kart 8 Deluxe is alleen voor de Switch verkrijgbaar, de Wii U wordt voor zover ik weet helemaal niet meer ondersteund door NIntendo.
zonde. dat wordt geen MK8 deluxe op Cemu(emulator) spelen ;w. moet ik het houden bij mk8. die is ook best leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

CEMU?!... dude gtfo :P
Mario Kart wil je toch online kunnen spelen op de bank d:)b

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
AstralizeR schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:34:
CEMU?!... dude gtfo :P
Mario Kart wil je toch online kunnen spelen op de bank d:)b
lekker co-op'en op de bank met vrienden ja :). online hoeft niet persee en werkt toch niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 06-09 15:31
nemesis2212 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:36:
[...]

lekker co-op'en op de bank met vrienden ja :). online hoeft niet persee en werkt toch niet volgens mij.
er zijn mensen met wat problemen, bij mij werkt het echter vlekkenloos vanuit bed met wifi in een andere kamer. in de huiskamer heb ik een kabel aan de dock.

heb nog niet echt veel gespeeld maar vind het erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Sokkeh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:40:
[...]

er zijn mensen met wat problemen, bij mij werkt het echter vlekkenloos vanuit bed met wifi in een andere kamer. in de huiskamer heb ik een kabel aan de dock.

heb nog niet echt veel gespeeld maar vind het erg soepel.
Volgens mij heeft nemesis2212 het specifiek over de Cheap-ass manier om Mariokart 8 /(spellen) te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
chrisO schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:44:
[...]

Volgens mij heeft nemesis2212 het specifiek over de Cheap-ass manier om Mariokart 8 /(spellen) te spelen.
O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 06-09 15:31
@chrisO

verklaart een hoop =__=

Hebben meer mensen het probleem met mariokart en de switch dat je s'avonds nog 1-2 potjes wil doen in bed en dat het dan ineens 2 uur 's nachts is? vind het een vreemd voorkomen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Sokkeh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:33:
@chrisO

verklaart een hoop =__=

Hebben meer mensen het probleem met mariokart en de switch dat je s'avonds nog 1-2 potjes wil doen in bed en dat het dan ineens 2 uur 's nachts is? vind het een vreemd voorkomen ^_^
Haha, ik heb het nog niet in bed gespeeld om juist dit issue te voorkomen. Ik merk wel dat even snel een race doen vaak uit loopt op minstens een race of 5-6... Dus dat onderschrijft jouw probleem :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Sokkeh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:33:
@chrisO

verklaart een hoop =__=

Nee hoor, mariokart zorgt voor een verstoring in de tijdlijn waardoor 5 minuten gamen ineens 2 uur in de echte wereld zijn.
Loop zelf ook constant tegen dat probleem aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Allemachtig wat is 200cc moeilijk :'). Nu de eerste 2 op 3 sterren, hoe vaak ik niet nét als eerste de finish over ben geknald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ja 200 cc is echt idioot, je moet jezelf aanleren om te remmen en net bij die ene ramp voor de bocht geen trick te doen ...sommige shortcuts kun je trouwens ook zonder mushroom nemen :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Over shortcuts gesproken.
Is die op het yoshi circuit onder die waterval door nog steeds haalbaar?

Aangezien ik bijna nooit een mushroom heb, heb ik het nog niet aangedurfd op de 50cc en 100cc (op 50cc haal je het volgens mij al helemaal niet)

[ Voor 42% gewijzigd door GrimScythe op 01-05-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Bisamrat schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:17:
[...]

Hoe tof zouden thema DLC's zijn voor Mario Kart 8 Deluxe. Kirby DLC met 4 karakters, 4 race mappen (één cup), 1 battle map, of een Star Fox DLC, of een Zelda DLC, of een Donkey Kong DLC. We kunnen altijd dromen uiteraard :)
Zat te denken aan een Zelda Breath of the Wild race route. dat je een lange circuit hebt net als bepaalde circuits door het land van Hyrule in BOTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@GrimScythe Ja, zonder shroom kan die halen op 200 cc.. volle snelheid en een aantal muntjes net even een sprongetje doen voor dat je het gras raakt.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
GrimScythe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:54:
Is die op het yoshi circuit onder die waterval door nog steeds haalbaar?
Je kunt dit soort dingen altijd uittesten bij de trials, dan heb je gegarandeerd 3 shrooms en niemand die je zal hinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

@hcQd Thanks helemaal vergeten dat er een time trial in zit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Heel lang geleden dat ik een MarioKart opgestart hebt, maar mag nu weer met de switch versie!!! Ziet er super strak uit! begonnen met 50cc, wat eigenlijk een eitje is:X voor de gein eens 200cc opgestart, man man man wat een verschil zeg:O wat een snelheid! en man, toch best pittig:P

Wat ik nog wel af vraag... Wat doet het antennetje achterop? Zag dat je een 2tal dingen uit kon zetten en je controls kunt inverten? wat zijn die dingen die je uit kunt zetten?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb bij Rainbow Road uit de 4e cup stuurhulp ingeschakeld op 200cc :$ . Kwam er anders niet doorheen zonder een ziljoen keer van de baan te knallen :') .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

mfreriks schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:43:
Heel lang geleden dat ik een MarioKart opgestart hebt, maar mag nu weer met de switch versie!!! Ziet er super strak uit! begonnen met 50cc, wat eigenlijk een eitje is:X voor de gein eens 200cc opgestart, man man man wat een verschil zeg:O wat een snelheid! en man, toch best pittig:P

Wat ik nog wel af vraag... Wat doet het antennetje achterop? Zag dat je een 2tal dingen uit kon zetten en je controls kunt inverten? wat zijn die dingen die je uit kunt zetten?:D
Het wordt echt tijd dat Nintendo gewoon weer wat hendleidingen bij de games levert.
Het antennetje is je stuurhulp. Als je die aan hebt, helpt de game je een beetje binnen de baan te blijven. Zeer irritant als je een andere lijn wil rijden dan de computer bedacht heeft.
Het symbool met de gele pijl in een boog is sturen met de tilt sensor in de joy con.
Het symbool met de korte gele pijl is automatisch gas.

[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 01-05-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

Edmin schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:46:
[...]

Het antennetje is je stuurhulp. Als je die aan hebt, helpt de game je een beetje binnen de baan te blijven. Zeer irritant als je een andere lijn wil rijden dan de computer bedacht heeft.
ahaaa is dat het ... wat gebruiken jullie dan? aan of uit zetten?
en de automatische gas? uit of aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alles uit natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
Zoveel problemen met Mario Kart 8 Deluxe online. :( Andere spelers die stilstaan (waarna je na een ronde eruit gekicked wordt), errors op de Switch zelf dat er geen verbinding is en errors tijdens matchmaking.

50% van de potjes heb ik hier gewoon wel een probleem. Jullie ook last van en is er een manier om dit op te lossen of heeft Nintendo de servers gewoon nog niet goed voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuwor schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:16:
Zoveel problemen met Mario Kart 8 Deluxe online. :( Andere spelers die stilstaan (waarna je na een ronde eruit gekicked wordt), errors op de Switch zelf dat er geen verbinding is en errors tijdens matchmaking.

50% van de potjes heb ik hier gewoon wel een probleem. Jullie ook last van en is er een manier om dit op te lossen of heeft Nintendo de servers gewoon nog niet goed voor elkaar?
Van de 20 (oid) potjes die ik dit weekend gespeeld heb ging er maar 1 mis. Is je eigen verbinding wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Hier ook nauwelijks problemen gehad. Een keer iemand die bovenaan Mount Wario was blijven staan, en een enkele keer bij de eerste keer verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat betekent de 3DS bij sommige tracks? Zijn ze dan van een Mario Kart 3DS versie meegenomen?

Jee! 50cc uitgespeeld met alles 3 sterren. Nu de volgende klasse.

[ Voor 27% gewijzigd door Jorgen op 01-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:15:
Wat betekent de 3DS bij sommige tracks? Zijn ze dan van een Mario Kart 3DS versie meegenomen?

Jee! 50cc uitgespeeld met alles 3 sterren. Nu de volgende klasse.
Correct, hetzelfde geldt voor tracks waas bijvb. "GBA", "SNES", "N64" of "NGC" bij staat.

Grats op je 3-stars. Ik ben net aan mirror mode begonnen ;-) Heb inmiddels 1050+ coins verzameld.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

Fuwor schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:16:

hmm nee geen problemen .. ja soms bij zoeken naar spelers .. dus wanneer je nog niet in de wachthal zit .. maar als ik er eenmaal inzit dan heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Seroczynski die andere console-afkortingen waren me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Veel tracks zijn sowieso 'oud' maar staat geen icoontje van een specifieke console bij omdat ze in heel veel MK's voorkwamen.

200cc is trouwens de uitdaging wel zeg, sommige maps zijn er echt totaal niet voor geschikt, Wario Stadium bijvoorbeeld, man man man, lekker beuken en van de baan af vliegen :') .

Rij trouwens alle 200cc met de Shy Guy, Biddybuggy en mini banden. Zo ongeveer de meeste handling en acceleratie die er te vinden is.

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas op 01-05-2017 19:58 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste