In de herhaling werd het juist extra duidelijk dat het geen buitenspel is. Hij staat niet voorbij sanchez en viergever zn voet helpt ook niet meeKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:53:
[...]
In de herhaling imho duidelijk te zien dat ie buitenspel stond.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Leek me sowieso geen buitenspel. Maar die penalty lijkt me dat de Ligt gewoon de bal speelde, misschien wat lomp, maar volgens mij speelt ie de balDeadsy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:57:
Heft Onana een eventueel buitenspel niet op door hem aan te raken?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je staat buitenspel op het moment dat de pass wordt gegeven, als het al buitenspel is, dan maakt het niet uit of de keeper hem onderweg raakt.Deadsy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:57:
Heft Onana een eventueel buitenspel niet op door hem aan te raken?
Tja dan hebben we er een andere kijk op, ik zie 'm duidelijk voorbij de laatste verdediger staan,toolkist schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:57:
[...]
In de herhaling werd het juist extra duidelijk dat het geen buitenspel is. Hij staat niet voorbij sanchez en viergever zn voet helpt ook niet mee
Ga er niet weer een ellenlange discussie over voeren.
Sorry hoor, maar je helpt je tegenstander die ook best goed kan voetballen, in eigen huis in het zadel.PolarBear schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:56:
[...]
Maar niet onbegrijpelijk 2-3 man van Ajax zaten er naast.
[...]
Sorry hoor maar Lyon moet nog minimaal 2x scoren om überhaupt te verlengen. Ja dat kan gebeuren maar meteen doen alsof het een drama is. Het is toernooi voetbal, tot de finale telt alleen het gecombineerde resultaat van 2 wedstrijden.
En geen buitenspel en gewoon een penalty.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En dat staat los van het feit dat het nogal een twijfelachtige beslissing was.
Beter kijken danKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:58:
[...]
Tja dan hebben we er een andere kijk op, ik zie 'm duidelijk voorbij de laatste verdediger staan,
Ga er niet weer een ellenlange discussie over voeren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik herinner me zoiets met Barcelona niet zo lang geledenTweaking Art schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:59:
Hoe kan je met een tussenstand van 1-5 een penalty weggeven, dit is echt niet te geloven.
En dat staat los van het feit dat het nogal een twijfelachtige beslissing was.
Idiocracy: it is real!
Was het een pas of een slecht schot. Sinds ze buitenspel veranderd hebben is het allemaal 1 groot raadsel.Sempy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:58:
[...]
Je staat buitenspel op het moment dat de pass wordt gegeven, als het al buitenspel is, dan maakt het niet uit of de keeper hem onderweg raakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat vond ik ookph4ge schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:59:
Herhaling nog een keer gezien, maar is geen buitenspel en je kan zeker een penalty geven.
Gewoon geklungel dit van Ajax
Gewoon rustig blijven en gevaarlijk worden vanuit de omschakeling.Han schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:00:
Geen stress, komt goed. Fransen gaan er in geloven tot de eerste de beste aanval van Ajax. Dan worden ze weer voorzichtig. Wel van de Beek er in voor Schöne
PSG speelde een aanzienlijke slechtere wedstrijd in de zin dat ze geen kans creerde (nou ja 1 waaruit ze scoorden).Investig8or schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:00:
[...]
Ik herinner me zoiets met Barcelona niet zo lang geleden
Maar goed kennelijk ben ik te positief als ik het allemaal niet zo somber in zie. Volgens mij moet ik in problemen en moeilijk denken
Omdat het een enorm jong team is?jaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:56:
Kan iemand mij vertellen waarom Ajax elke keer hetzelfde probleem heeft. Vreselijk knoeien met idoot makkelijke kansen en altijd dat gehannes bij het uitverdedigen...ELKE KEER
Voor het voetbal wel leuk om te zien tenminste. Kijk liever dit dan Juventus of PSV met 1 goaltje 3 minuten voor tijd...
Maarja die fransen moeten nog 3x scoren en niks tegen krijgen.
2x scoren is genoeg, dan is Ajax gebroken.Waah schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:02:
[...]
Omdat het een enorm jong team is?
Voor het voetbal wel leuk om te zien tenminste. Kijk liever dit dan Juventus of PSV met 1 goaltje 3 minuten voor tijd...
Maarja die fransen moeten nog 3x scoren en niks tegen krijgen.
Net als in de kwartfinale bedoel je?jaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:02:
[...]
2x scoren is genoeg, dan is Ajax gebroken.
Ajax moet gewoon nu voor die ene goal gaan.
Wat zitten ze op Fox trouwens te zeiken? Duidelijk penalty en daarna zeer zwak verdedigd. Die twee tegendoelpunten is niets op aan te merken.
alles kan off-topic
Echt? Dus daarom zitten ze regelmatig met 3 man op hem?Ankona schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:04:
Snel Younes eruit, zijn verdediger heeft hem helemaal onder controle. Breng dan liever de snelheid en diepte van Kluivert erin.
En het is Fox, geen hond kijkt die programma's met analisten bij hun
Die hebben ze al.Harribo schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:04:
Vd Gijp zei het al, Ajax is in staat om binnen 5 minuten een paar goals weg te geven.
Ajax moet gewoon nu voor die ene goal gaan.
Ajax moet dit gewoon slim uitspelen, dat zou elke topploeg moeten kunnen.
Maar goed, dit is Ajax, je weet nooit wat er gebeurt.
Once again open up your bag of tricks!
Sanchez is een beest, die moet echt blijven volgend seizoenSwooX schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:08:
Iemand al gezegd dat Sanchez tot nu toe echt goed verdedigd?
Zou wel moeten...Tweaking Art schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:06:
[...]
Die hebben ze al.
Ajax moet dit gewoon slim uitspelen, dat zou elke topploeg moeten kunnen.
Maar goed, dit is Ajax, je weet nooit wat er gebeurt.
Maar vind dit wel leuker om te kijken. Ik wil voetbal en actie zien. Niet een schaakwedstrijd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Actie mag volgend seizoen weer, neem dit jaar genoegen met 45 minuten zonder tegendoelpunt en 2 winstpartijen in schaakstijlWaah schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:09:
[...]
Zou wel moeten...
Maar vind dit wel leuker om te kijken. Ik wil voetbal en actie zien. Niet een schaakwedstrijd.
Dat was rood. Maar goed, dit trio ziet wel meer niet helemaal scherp.majoh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:10:
Toch een aardige slaande beweging niet?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
alles kan off-topic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Huh zo idioot was dit niet toch? zeker niet vergeleken met Schalke uit.Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:11:
Veltman weer eens met een idiote actie, hij kan het gewoon niet laten he
Die had ie de eerste helft aan lyon ook moeten geven
Ben dus niet de enige die het opvalt...Stoffa schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:13:
Traore speelt zo slecht.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Niets gedaan? En de spelers van Lyon zitten ook weg te glijdenjaapstobbe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:13:
Traore heeft nog niks gedaan. En Ajax heeft de verkeerde noppen.
zo erg was het nog niet nee, maar dit was ook weer totaal overbodig en onzinnig. Zo heeft ie elke Europese wedstrijd wel wat.PolarBear schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:12:
[...]
Huh zo idioot was dit niet toch? zeker niet vergeleken met Schalke uit.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Veltman eruit, niet om veltman , maar rood kunnen we nu niet gebruiken
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 11-05-2017 22:17 ]
4-2 is prima hoorKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:17:
Even deze storm doorzitten en dan een goal maken, zelfde recept als de eerste helft (op het laatste gedeelte na).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom? Met 5-2 ben je ook nog door hoor
Op je wenken bediendFaddermakker schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:17:
Het is tijd voor van de beek.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 100% gewijzigd door Dracula op 11-05-2017 22:20 ]
Hoop dat ie gewisseld wordt voor Tete voordat het zover is...Stoffa schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:20:
Veltman doet zn best voor rood.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Snel wisselen
alles kan off-topic
Die valbuena is ook precies zo'n mannetje die hem die 2e aan gaat naaien
[ Voor 46% gewijzigd door KingKoning op 11-05-2017 22:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()