I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zo lopen zo traag rond, nul aansluiting etc
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar ajax ging daar ook wel erg laconiek mee om.Deadsy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:39:
Wtf zijn die verdedigers van Lyon aan het doen?
Zo lopen zo traag rond, nul aansluiting etc
DUGG
Was vorige wedstrijd ook al, is een grote kleuter die meteen gaat liggen als ie de kans krijgt.P.O. Box schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:40:
jezus wat een toneelspeler die Valbuena zeg... getver
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aye, Traore had tijd zat, want de Lyon verdediger kreeg absoluut geen steunMach schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:40:
[...]
Maar ajax ging daar ook wel erg laconiek mee om.
zelfs Younes is groter... en vorige wedstrijd constateerde ik al dat de cornervlag in de Arena ook groter is dan ValbuenaSempy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:41:
Ligt het aan mij of is dat het Franse broertje van Roel van Velzen?
Inderdaad viel mij ook op, gaat snel liggen.Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:41:
[...]
Was vorige wedstrijd ook al, is een grote kleuter die meteen gaat liggen als ie de kans krijgt.
Vind trouwens dat de scheidsrechter wel wat kaarten aan Lyon mag geven, wat een geschop
Geweldig scenario dit voor Ajax maar als Lyon zich wil laten slachten gaat het er niet gezelliger op worden daar.
Ze zijn met 10,5Qu3st schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:43:
Lyon eindigt niet met 11 man denk ik.
en Ajax niet met 11 fitte spelers vrees ikQu3st schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:43:
Lyon eindigt niet met 11 man denk ik.
Zou hem tot de 60e laten staan. Want hij laat de back wel lopen en houd toch 2 man bezig.Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:43:
Van mij mag Younes eraf in de 2de helft voor Kluivert trouwens, hij is weer flink waardeloos vandaag.
assist bij doelpunt is meer dan voldoende bijdrage lijkt me.Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:43:
Van mij mag Younes eraf in de 2de helft voor Kluivert trouwens, hij is weer flink waardeloos vandaag.
Hij gaf de assistKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:43:
Veld is glad, dat is vervelend voor snel draaiende spelers
Lijkt achterin inderdaad veel op Go AheadExocet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:44:
Ik zou Neres brengen tegen zo'n verdediging
Dat wel maar ik denk toch dat Kluivert met die verdediging van Lyon dat nog meer voor elkaar krijgt.Deadsy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:44:
[...]
Zou hem tot de 60e laten staan. Want hij laat de back wel lopen en houd toch 2 man bezig.
Mjah maar daar tegenover heeft ie alweer 10 ballen verprutst. Ik weet het nog zo net niet.Martinusz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:44:
[...]
Hij gaf de assist
Veld is glad, dat is vervelend voor snel draaiende spelers
[ Voor 32% gewijzigd door Krukar op 11-05-2017 21:45 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Staan ook drie a vier man op hem hèv8power67 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:47:
Younes probeert keer op keer op keer zn zelfde trucje.... En faalt iedere keer...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Juist dat is zo beschamend.
In Nederland word Younes vaak afgekraakt omdat hij niet goed genoeg is. Maar de verdedigers van Lyon hebben zoveel moeite met hem.
Naja afspelen dan die bal. Net ook ziyech loopt achter hem langs.
Geef hem dan die bal... Younes verliest constant de bal...
Owh penalty...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
als het aan de andere kant was geweest had ik gevonden van welKrukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:49:
Was dit nou echt een pingel?
Zolang ze hun koppies erbij houden
St@m schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:49:
Jup, pingel
Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:49:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Formerly known as Ragdoll
Duidelijk toch? De Ligt steekt zijn been uit..Krukar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:49:
Volgens mij speelt ie de bal, maar goed kon het in de herhaling ook niet goed zien.JST94 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:50:
[...]
Duidelijk toch? De Ligt steekt zijn been uit..
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Sanchez toch, was zn man totaal kwijt.Sempy schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:51:
viergever toch, wtf
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stond alleen maar naar de bal te kijken en niet waar zijn man was, zo amateuristisch.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maar voorin mag het ook wel wat effectiever.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 11-05-2017 21:54 ]
Younes.P.O. Box schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:52:
en waarom maken we die kansen toch niet af...
Als je in de 44e minuut met 1-0 voorstaat en in de 46e minuut met 2-1 achter is er wel degelijk iets aan de hand.PolarBear schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:52:
Het is rust, 2-1 niets aan de hand. Frank voorspelde het al.
Hou 2 minuten die focus, en maak geen domme overtredingen in de 16 en je staat in de finale. Nu moet ik het nog maar zien.
Absoluut geen buitenspel en wel een penalty. Niks op aan te merken
In de herhaling imho duidelijk te zien dat ie buitenspel stond.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nu gaat het nog spannend worden ook...
Hij speelt en raakt de bal. Die fransoos loopt gewoon slim tegen een ajacied op.FirePuma142 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:54:
Ik zie er met geen mogelijkheid een penalty in?
Die penalty kun je nog over twijfelen, maar die buitenspelgoal erna is wel misselijkFirePuma142 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:54:
Mwa, knie in de knieholte..wat overdreven gaan liggen maar wel contact.FirePuma142 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:54:
Wat geef je t weg in 2 min. Hopelijk nu gewoon door zoals de rest van de eerste helft...
als ajax er 1 in prikt moeten ze 4 maken. Dus als Dolberg gewoon weer 1 op 1 komtDracula schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:55:
Pingel of niet nu moeten we 45 minuten nagels bijten
Maar niet onbegrijpelijk 2-3 man van Ajax zaten er naast.PWM schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:54:
Lompe actie vandaag de Ligt weer. Wist zelf ook dat het een pingel was, liep meteen vloekend weg
Sorry hoor maar Lyon moet nog minimaal 2x scoren om überhaupt te verlengen. Ja dat kan gebeuren maar meteen doen alsof het een drama is. Het is toernooi voetbal, tot de finale telt alleen het gecombineerde resultaat van 2 wedstrijden.St@m schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:53:
[...]
Als je in de 44e minuut met 1-0 voorstaat en in de 46e minuut met 2-1 achter is er wel degelijk iets aan de hand.
Hou 2 minuten die focus, en maak geen domme overtredingen in de 16 en je staat in de finale. Nu moet ik het nog maar zien.
Dit topic is gesloten.
![]()