Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En dan nog is er nog 1 wedstrijd te spelen. Ajax kan ze ook beide verliezen. Bryan Smeets agreesFaddermakker schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:18:
[...]
Alleen als Ajax verliest en PSV wint met 9-0 ;-)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat kan Lyon ook, en met 4-1 thuis lig je er dan uit.
MEEERRR doelpunten aub
Hmm, dan moet Lyon wel 3 maken in de 90 minuten en dat deed Schalke nietjaapstobbe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:19:
De 2-0 werd ook gezien als een overwinning, maar in de uitwedstrijd stond het even 3-0 voor Schalke 04..
Dat kan Lyon ook, en met 4-1 thuis lig je er dan uit.
MEEERRR doelpunten aub
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Omdat de aanvallers niet mee verdedigen.Deadsy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:22:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat Lyon zoveel goede aanvallers heeft maar zulke zwakke basis verdedigers?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Aankoopbeleid?Deadsy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:22:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat Lyon zoveel goede aanvallers heeft maar zulke zwakke basis verdedigers?
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Daarom zijn ze 4e? ipv hogerDeadsy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:22:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In frankrijk is alles op de counter. Alles en iedereen met de kont op de 16 en dan rennen. Heb je niet super goeie verdedigers nodig.Deadsy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:22:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ps. Bosz zal denk ik nu toch wel een hele grote smile hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 03-05-2017 20:24 ]
Maar ja, als de tegenstander je verdediging redelijk lam legt, dan loop je achter de feiten aan.
⏩ PVOutput☀️
Deze keer ja, moet ie de rest van vanavond en volgende week ook nog "ff" doenKrukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:24:
De Ligt ventje zet die "goede aanvaller" anders even behoorlijk te kakken
Ah je weet er toch nog een negatieve draai aan te gevenLeon Zwiers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:26:
Gek eigenlijk. Met "maar" 4-1 levert Ajax gezien de kansen eigenlijk een soort wanprestatie. Had er zomaar 6-7 moeten maken. Dan was je al doorgeweest.
Dat is echt onzin. Onana heeft er ook een paar gepakt die niet elke keeper heeft.Leon Zwiers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:26:
Gek eigenlijk. Met "maar" 4-1 levert Ajax gezien de kansen eigenlijk een soort wanprestatie. Had er zomaar 6-7 moeten maken. Dan was je al doorgeweest.
Mag hopen dat volgende week weer Viergever of Sinkgraven erbij is. De Ligt is eigenlijk nog veel te onervaren voor dit niveau, maar is noodzaak op het moment.toolkist schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:25:
[...]
Deze keer ja, moet ie de rest van vanavond en volgende week ook nog "ff" doen
Heb een reputatie hoog te houdenHupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:26:
[...]
Ah je weet er toch nog een negatieve draai aan te geven
Maar dit potje had zomaar ook 8-3 kunnen worden
⏩ PVOutput☀️
En als m'n zus een piemel had, was het m'n broer.Leon Zwiers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:28:
[...]
Heb een reputatie hoog te houden![]()
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klopt en van het weekend mag je weer helemaal los gaanLeon Zwiers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:28:
[...]
Heb een reputatie hoog te houden![]()
[ Voor 75% gewijzigd door Hupske op 03-05-2017 20:30 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Sinkgraven doet het het hele seizoen toch al prima als linksback....toolkist schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:29:
Sinkgraven? Serieus?![]()
Laat Viergever maar linksback staan volgende week
Denk dat je straks wel iets meer body nodig hebt. Gaat een beuk wedstrijd worden.Krukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:30:
[...]
Sinkgraven doet het het hele seizoen toch al prima als linksback....
Als Sinkgraven ook nog op komt zou de back van Lyon volledig genaaid zijnKrukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:30:
[...]
Sinkgraven doet het het hele seizoen toch al prima als linksback....
Het hadden er meer moeten zijn.
Smiling as the shit comes down...
Hadden er veel meer in gemoeten.
Mjah maar als ze dan verliezen moeten de punten voor plek 2 weer gepakt worden tegen willem 2....Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:33:
Van het weekend maar lekker met jong Ajax aan de aftrap starten. Alles op volgende week zetten.
Je speelt tegen GOAKrukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:35:
[...]
Mjah maar als ze dan verliezen moeten de punten voor plek 2 weer gepakt worden tegen willem 2....![]()
Fantastische wedstrijd
Ziyech moet alleen echt op schiet cursus
⏩ PVOutput☀️
Zal deze keer wel goed komen, nu staat er geen PSV uit op het programma een paar dagen laterVos schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:39:
Nu hopen dat ze geleerd hebben van de Schalke pot.
Hij heeft wel wat, stel het was 7-1 geworden (was mogelijk geweest).Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:39:
Gijp weet gewoon niet wat hij moet zeggen.
Dan had in Europa iedereen gepraat over bel chinezen.
Als ie ook nog raak gaat schieten is ie deze zomer al helemaal zeker wegHarribo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:36:
Prachtige pot!
Ziyech moet alleen echt op schiet cursus
Kon hij pas na 3 minuten op komen. Kwam eerst niet verder dat het een fenomenale 2e helft was was. Wat het ook wasDeadsy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:40:
[...]
Hij heeft wel wat, stel het was 7-1 geworden (was mogelijk geweest).
Dan had in Europa iedereen gepraat over bel chinezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 03-05-2017 20:41 ]
* ephymerous maakt een uitzonder mbt alcohol op doordeweekse dagen
XXXVI
Proost, hier inmiddels een half kratje weg, had van te voren gezegd bij idere goal van Ajax 2 pilsjes en heb in de rust ook wat gesnoeptephymerous schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:43:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* ephymerous maakt een uitzonder mbt alcohol op doordeweekse dagen
Nu Monaco - Juve
Wat n onzin. De Ligt speelde een topwedstrijd. Waar haal je t vandaan?Krukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:27:
[...]
Mag hopen dat volgende week weer Viergever of Sinkgraven erbij is. De Ligt is eigenlijk nog veel te onervaren voor dit niveau, maar is noodzaak op het moment.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zeg niet dat hij slecht speelde. Meer dat ie nog erg jong en onervaren is (zie die onnodige charge in de eerste 30 min waar die al geel pakt).Malfunctions schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:46:
[...]
Wat n onzin. De Ligt speelde een topwedstrijd. Waar haal je t vandaan?
Kan zomaar volgende week veel minder spelen, dat is niet erg maar in een halve finale EL wil je wat meer zekerheid imho.
Betwijfel ook dat de CL pot aan deze wedstrijd kan tippen qua vermaak.Hackus schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:50:
Ga geen CL kijken zo, geniet na van deze overwinning
Met zoveel kansen zou een ploeg met een gemiddelde spits er al snel een stuk of 15 in gelegd hebben.
alles kan off-topic
Overdrijven is ook een kunst.Ankona schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:59:
Wat is die aanval van Ajax toch ongelooflijk zwak! En wat zegt dat veel over Lyon dat ze er toch nog 4 om de oren krijgen.
Met zoveel kansen zou een ploeg met een gemiddelde spits er al snel een stuk of 15 in gelegd hebben.
Pffff....ja want Europees zie je heel vaak uitslagen van 5 of meer.Ankona schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:59:
Wat is die aanval van Ajax toch ongelooflijk zwak! En wat zegt dat veel over Lyon dat ze er toch nog 4 om de oren krijgen.
Oh wacht Lyon aanval stelt ook niks voor, die scoorde er maar 1.....
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt. Maar er waren heel veel kansen die niet gemist hadden mogen worden en toch gemist werden. Dan kan het voor europees voetbal ongebruikelijk zijn, maar deze wedstrijd had echt in de dubbele cijfers kunnen eindigen.martinusz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:01:
[...]
Pffff....ja want Europees zie je heel vaak uitslagen van 5 of meer.
Oh wacht Lyon aanval stelt ook niks voor, die scoorde er maar 1.....
Petje af voor hoeveel kansen ze creëren, maar tegelijk bedroevend dat ze daar maar 4 keer uit hebben weten te scoren.
alles kan off-topic
Ik vond dat geen charge. Hij probeerde voor de tegenstander te komen. Geel was een beetje overdreven.Krukar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:50:
[...]
Zeg niet dat hij slecht speelde. Meer dat ie nog erg jong en onervaren is (zie die onnodige charge in de eerste 30 min waar die al geel pakt).
Kan zomaar volgende week veel minder spelen, dat is niet erg maar in een halve finale EL wil je wat meer zekerheid imho.
Het is niet alsof hij met 2 benen gestrekt in kwam. Ik zie zijn zogenaamde onervarenheid er niet echt aan af. Wat mij betreft over 2-3 jaar met dezelfde ontwikkeling een vaste waarde in oranje en goed genoeg voor de absolute top.
In een bak met azijn gevallen toen je aan het juichen was?Ankona schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt. Maar er waren heel veel kansen die niet gemist hadden mogen worden en toch gemist werden. Dan kan het voor europees voetbal ongebruikelijk zijn, maar deze wedstrijd had echt in de dubbele cijfers kunnen eindigen.
Petje af voor hoeveel kansen ze creëren, maar tegelijk bedroevend dat ze daar maar 4 keer uit hebben weten te scoren.
Heb elke seconde gezien, maar niet alle kansen gaan erin, zo simpel is het. Net als dat soms iets wat nauwelijks een kans is wel een doelpunt wordt.Ankona schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Ik weet niet of je de wedstrijd gezien hebt. Maar er waren heel veel kansen die niet gemist hadden mogen worden en toch gemist werden. Dan kan het voor europees voetbal ongebruikelijk zijn, maar deze wedstrijd had echt in de dubbele cijfers kunnen eindigen.
En we hebben het over Ajax niet over Barcelona of Real Madrid die spelers hebben van 100 miljoen en iets hoger niveau
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dan zal je nu ook met plezier naar Monaco - Juve kijken. Daar is een megafoon nog duidelijker te horenJanW schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:43:
Ah, daar was de megafoon alweer te horen.
[ Voor 84% gewijzigd door Hupske op 03-05-2017 21:16 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou heb ik de eerste helft gekeken in een kroeg in Spanje waar 4 sportkanalen opstonden en de tweede helft in Portugal (echt waar), waar in het restaurant 2 schermen op stonden, maar de EL stond niet aan. Denk dat vooral Nederland en zuid-frankrijk het gezien hebben.
Mooie pot en vooral blij dat Ajax vorige week niet zo speelde
Haha, tja ik denk dat ze in Spanje en Portugal het gewoon niet weten. Anders had het mogelijk wel opgestaan. Maar de CL is natuurlijk interessanter.PWM schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:17:
Ik hoorde Genee wel zeggen : heel Europa kijkt mee.
Nou heb ik de eerste helft gekeken in een kroeg in Spanje waar 4 sportkanalen opstonden en de tweede helft in Portugal (echt waar), waar in het restaurant 2 schermen op stonden, maar de EL stond niet aan. Denk dat vooral Nederland en zuid-frankrijk het gezien hebben.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bizar dat ze er eigenlijk zelfs 6,7 hadden moeten maken.
Het zal nog lastig zat worden, maar dit mag je niet meer weggeven natuurlijk.
Wacht maar tot ze de kranten morgen lezen. Zeker in Spanje/Italië heb je erg grote sportkranten. Die gaan helemaal los.PWM schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:17:
Ik hoorde Genee wel zeggen : heel Europa kijkt mee.
Dit Ajax gaat gewoon de EL binnenharken met 7-0 in de finale.
Als MU het wordt heb ik goede hoop. Maar tegen Celta heb ik toch het gevoel dat het eigenlijk de mindere ploeg is, maar voor Ajax lastiger.mavaros schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:34:
[...]
Wacht maar tot ze de kranten morgen lezen. Zeker in Spanje/Italië heb je erg grote sportkranten. Die gaan helemaal los.
Maar eerst gewoon 1-1 spelen in Lyon
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Heb ervan genoten!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dan wel als ze hem thuis mogen spelen...mavaros schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:34:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()