[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.383 views

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:49

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:43:
[...]

Niet gehoord, wens is de vader van de gedachte. Niet alles draait om Ajax :,)
Kom op, niet zo kinderachtig ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:21
St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:43:
[...]

Niet gehoord, wens is de vader van de gedachte. Niet alles draait om Ajax :,)
Ik heb nergens geïmpliceerd dat alles om Ajax draait, wens is de vader van de gedachte?

Ik reageer alleen op wat ik hoor en dat het eigenlijk vrij dom is. Ik heb mij er allang bij neergelegd dat het niets voor Ajax wordt in de eredivisie, dan kan je alleen maar lachen om die rare supporters.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:45:
[...]

Net zoals ze dit seizoen in Europa gefaald hebben bedoel je? In ben er bang voor, de CL is echt veel te hoog gegrepen voor deze groep.
Maar het is wel de beste groep die Nederland in de aanbieding heeft.

alles kan off-topic

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord: gefeliciteerd met het kampioenschap; dik en dik verdiend _/-\o_
Ajax: gefeliciteerd met de tweede plek. Geen schande om achter dit Feyenoord 2e te worden d:)b
PSV: gefeliciteerd met de 3e plek (zo te horen zijn jullie er erg blij mee) :)
Utrecht: gefeliciteerd met de knappe 4e plaats.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 18:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:44:
Feyenoord: gefeliciteerd met het kampioenschap; dik en dik verdiend _/-\o_
Ajax: gefelciteerd met de tweede plek. Geen schande om achter dit Feyenoord 2e te worden d:)b
PSV: gefeliciteerd met de 3e plek (zo te horen zijn jullie er erg blij mee) :)
Utrecht: gefeliciteerd met de knappe 4e plaats.
Dankje Kiwi :>

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat PSV dit gehavend Ajax zou overlopen, niets bleek minder waar.
Evengoed, toch mooi voor Feyenoord dat ze Landskampioen zijn(deze 4 punten verspil je niet natuurlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 23-04-2017 18:50 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:02

Hupske

AFCA

alexbl69 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:41:
[...]

Dat is het punt juist... de Eredivisie draait niet alleen om Ajax. Je doet net of er maar 2 soorten supporters zijn: zij die voor Ajax zijn, en zij die tegen Ajax zijn. Sommigen zijn echter zowaar supporter van een andere club dan Ajax.
Ja het is maar net hoe je de zin leest. Ik kan mij voorstellen voor de personen die niks met Ajax hebben dat dit genieten is. Beter?

Maar ik ben ook geen fan van Excelsior en van Roda JC. Dus elke wedstrijd die hun verliezen vind ik mooi.
Je hoeft toch ook niet persee fan te zijn van Feyenoord of PSV om hier van te genieten?

[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 23-04-2017 18:53 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Ik ga Feyenoord nog niet feliciteren. Dat doe ik wel als ze de titel echt binnen hebben. Maar het ziet er wel erg goed uit. Nu zal de druk van 'de kampioenswedstrijd' ern stuk minder zijn, omdat ze twee kansen hebben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ook mooi dat Ajax nu even twee weken kan herstellen en daarna vol de focus kan gooien op het dubbele treffen met Lyon :)
Ik denk nog steeds dat ze een maatje te groot zijn voor ons, maar zeg nooit nooit.
:>

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:52:
Ook mooi dat Ajax nu even twee weken kan herstellen en daarna vol de focus kan gooien op het dubbele treffen met Lyon :)
Ik denk nog steeds dat ze een maatje te groot zijn voor ons, maar zeg nooit nooit.

[...]

:>
Inderdaad,
Je weet het nooit
Inter Milaan was in 2002 ook een maatje te groot net zoals Borussia Dortmund voor Feyenoord.

Hoop van harte dat Ajax de Finale haalt, word moeilijk....Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Maar ik neem aan dat Feyenoord zo slim gaat zijn om grote schermen op te hangen in de Kuip tijdens Excelsior - Feyenoord....
Want dat zal een volle Kuip zijn, en kunnen ze (mits er gewonnen word uiteraard) meteen feestvieren daarna in een volle kuip :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 18:56 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54

Qu3st

18-09-2016 PSV 0-1 Feyenoord
23-10-2016 Feyenoord 1-1 Ajax
18-12-2016 Ajax 1-1 PSV
26-02-2017 Feyenoord 2-1 PSV
02-04-2017 Ajax 2-1 Feyenoord
23-04-2017 PSV 1-0 Ajax

Feyenoord 7 punten
Ajax 5 punten
PSV 4 punten

Feyenoord ook kampioen in de toppers! Goed gedaan!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:38

St@m

@ Your Service

Zo zeggen ze altijd maar, je wordt kampioen tegen de topploegen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Met dank aan Zoet, anders hadden we alle 3 5 punten gehad :P

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
Qu3st schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:59:
18-09-2016 PSV 0-1 Feyenoord
23-10-2016 Feyenoord 1-1 Ajax
18-12-2016 Ajax 1-1 PSV
26-02-2017 Feyenoord 2-1 PSV
02-04-2017 Ajax 2-1 Feyenoord
23-04-2017 PSV 1-0 Ajax

Feyenoord 7 punten
Ajax 5 punten
PSV 4 punten

Feyenoord ook kampioen in de toppers! Goed gedaan!
Ik had het ook al doorgerekend, voor het geval de hele discussie ontstaat dat Ajax het heeft laten liggen tegen Willem II. Over een heel seizoen heb je allemaal dat soort wedstrijden (GAE, Sparta voor Feyenoord) maar zowel Ajax als Feyenoord waren relatief stabiel tegen alle ploegen buiten de top 3. Het verschil maak je dan in de topwedstrijden.

Maar.. we zijn er nog niet. Ik juich pas na winst tegen Excelsior of in het ergste geval Heracles.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:15
Nou gefeliciteerd Feyenoorders, het is jullie gegund na een sterk seizoen, eerlijk is eerlijk, meest stabiele team geweest.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is nog steeds te vroeg voor tatoeages ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Ik vind dit ook een goed seizoen voor Ajax hoor, als je naar punten kijkt. Feyenoord was gewoon beter of pakte net wat meer punten. Net hoe je het zelf wilt zien.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord was vanaf het begin van de competitie gewoon erg sterk, daar is niks op af te dingen.
Het enige wat je als concurrerende ploeg kan doen is proberen bij te blijven, wat Ajax best prima gedaan heeft, zeker gezien het gepuzzel van Bosz aan het begin van het seizoen.
De "bekende" Feyenoord dip bleef uit en dus is Feyenoord de terechte nummer één.
Ik vond het een leuke competitie!

• Martinusz
RedHat schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:04:
Ik vind dit ook een goed seizoen voor Ajax hoor, als je naar punten kijkt. Feyenoord was gewoon beter of pakte net wat meer punten. Net hoe je het zelf wilt zien.
Ajax heeft zeker goed seizoen gedraaid, heel vaak zou je kampioen worden met dit punten aantal. Op zich best knap, nieuwe trainer, onrustig begin, toch redelijk stabiel seizoen gedraaid. Hopelijk beetje team bij elkaar blijven en volgend jaar kampioen worden.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
Lol dat zwaaien van de Feyenoord supporters naar elkaar op de tribune in de Gelderdome _O-

• Martinusz
Zat die GelreDome tenminste ook eens wat voller ;)

Kansloze actie trouwens bij psv met die rookpot in een kindervak, zulke mensen gewoon opsluiten voor goed :p

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Feyenoorders gefeliciteerd met het verdiende kampioenschap.

Geniet er maar van, volgend jaar staan wij weer met de schaal >:)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:16
Mag ik ff zeggen dat ik die felicitaties hier voorbarig vind, of hebben jullie de kampioenstattoo ook al laten zetten? Gewoon nog twee wedstrijden ballen, en het kan raar lopen. Zie Barcelona, zie Ajax bij 3-0 achter. De bal is rond en die kan raar rollen.

Snap het wel, maar twee wedstrijden kampioensdruk, die hele selectie heeft nog niet met dat bijltje gehakt buiten Kuyt. Daarna feliciteer ik iedereen met alles wat ie maar wilt.

discogs

• St@m

St@m

@ Your Service

loewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:13:
Mag ik ff zeggen dat ik die felicitaties hier voorbarig vind, of hebben jullie de kampioenstattoo ook al laten zetten? Gewoon nog twee wedstrijden ballen, en het kan raar lopen. Zie Barcelona, zie Ajax bij 3-0 achter. De bal is rond en die kan raar rollen.

Snap het wel, maar twee wedstrijden kampioensdruk, die hele selectie heeft nog niet met dat bijltje gehakt buiten Kuyt. Daarna feliciteer ik iedereen met alles wat ie maar wilt.
Kuijt kampioen? Waneer?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:15:
[...]

Kuijt kampioen? Waneer?
2014.

• toolkist
  • Niet online

Ga weg joh, als je met 4 punten voor en 2 wedstrijden te gaan nog niet uit durft te spreken dat je kampioen wordt... Dat gaat misschien 1 x per 50 gevallen verkeerd ofzo?

• Martinusz

Gewoon reeel zijn, Feyenoord moet 2x verliezen, iets wat ze pas 3x hebben gedaan. Of verliezen en gelijk, maar ook dat lijkt mij niet te gebeuren, daarnaast moet Ajax dan ook zeker 2x winnen.

Ik geef het in theorie weinig kans dat Feyenoord dit verspeeld.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Gewoon reeel zijn. Het kán nog mis gaan. Daarom is feliciteren voorbarig. Ookal is de kans maar 1 op 50, of 1 op 1000. Er zijn de laatste jaren wel vaker kampieonschappen gewonnen "terwijl het niet meer kon".

Dat gezegd hebbende. Ik dacht de kans heel klein en het is feyenoord gegund om het over de streep te trekken.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 23-04-2017 19:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
Kom op man Feyenoord speelt 2 keer thuis dat hele Woudenstijn is gevuld met Feyenoorders. Een kaartje kost immers maar 2600 euro :+

http://www.telegraaf.nl/d...nskaart_goud_waard__.html

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:36

vhal

ಠ_ಠ

Ach ja, er zijn genoeg voorbeelden te vinden in de sportwereld van situaties waarbij een kampioenschap op de laatste dag/uur/minuut/seconde/ronde/whatever werd verspeeld. :P

Zou wel sneu zijn voor Rotterdam :+

Strava

• Vos

Vos

AFCA

Dat mensen zoiets betalen voor een kaartje...

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:23:
Tja, als het 1x in de 20 jaar gebeurt heb je tijd om te sparen he ;)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
Het kan zomaar weer 18 jaar duren he.... ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Geniaal ook weer bij de NOS, het natrappen van Kluivert niet laten zien.. 8)7 waarom niet :? Wees toch eens objectief.. man man man.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:23:
Heb in 1999 toch 580 gulden betaald voor slechte plaatsen Feyenoord-NEC :p

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:01
Lijkt er op dat Blom Kluivert geel geeft voor het opstootje, en het natrappen niet bestraft want dat is gewoon rood. Nu de titelrace bijna beslist is, zal de aanklager dan toch een keer bij een andere topclub ingrijpen? ;)
St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:25:
Geniaal ook weer bij de NOS, het natrappen van Kluivert niet laten zien.. 8)7 waarom niet :? Wees toch eens objectief.. man man man.
Tja, daar wen je aan.

[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 23-04-2017 19:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• St@m

St@m

@ Your Service

Mooie beelden vanuit Rotterdam! Hopelijk breken ze de stad niet af :P

Hopen tegen beter weten in

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:25:
Is de NOS nu ook al KNJB? :F
Vraag je je ook af waarom ze de "overtreding" niet in herhaling lieten zien waar de vrije trap en de goal uit kwam?

Ik hoop toch echt dat er volgend seizoen een stuk minder verwijtende "alles is Pro die ploeg of tegen die ploeg" calimeroposts worden gedaan in dit topic, anders laat ik het lekker links liggen. Het is dit seizoen wel héél erg :/

• St@m

St@m

@ Your Service

dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:31:
[...]

Is de NOS nu ook al KNJB? :F
Vraag je je ook af waarom ze de "overtreding" niet in herhaling lieten zien waar de vrije trap en de goal uit kwam?

Ik hoop toch echt dat er volgend seizoen een stuk minder verwijtende "alles is Pro die ploeg of tegen die ploeg" calimeroposts worden gedaan in dit topic, anders laat ik het lekker links liggen. Het is dit seizoen wel héél erg :/
Ok doei alvast. En nee, ik kijk met een half oog, dus dat heb ik me niet afgevraagd.. vroeg me wel af waarom de "overtreding" van Van Ginkel wel werd herhaald..
En het is gewoon raar dat je het opstootje wel laat zien, maar de aanleiding niet.. Maar als jij dat niet raar vindt, vind ik dat prima hoor.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54

Qu3st

donleone83 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:02:
[...]

Ik had het ook al doorgerekend, voor het geval de hele discussie ontstaat dat Ajax het heeft laten liggen tegen Willem II. Over een heel seizoen heb je allemaal dat soort wedstrijden (GAE, Sparta voor Feyenoord) maar zowel Ajax als Feyenoord waren relatief stabiel tegen alle ploegen buiten de top 3. Het verschil maak je dan in de topwedstrijden.

Maar.. we zijn er nog niet. Ik juich pas na winst tegen Excelsior of in het ergste geval Heracles.
Tegen Willem II was natuurlijk een valse start voor Ajax. Maar ik vond, net als jij, zowel Ajax als Feyenoord erg sterk ten opzichte van de rest, plek 4 en lager.

Denk wel dat je mag gaan juichen. Jullie Feyenoorders mogen wel wat Amsterdamse bluf krijgen :+

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:34:
[...]

Tegen Willem II was natuurlijk een valse start voor Ajax. Maar ik vond, net als jij, zowel Ajax als Feyenoord erg sterk ten opzichte van de rest, plek 4 en lager.
Ik probeer als Ajacied maar te denken dat de nederlaag tegen Willem II nodig was, anders hadden we nu nog met Gudelj gespeeld en was Feyenoord in maart al kampioen geweest :)

• Martinusz
Ben wel benieuwd of het team wat intact blijft voor volgend seizoen, tweede jaar onder Bosz doortrekken, ik zie het wel zitten. En gelukkig zonder traore die persee in het team moet en dus rechtsbuiten staat.

Spits erbij halen in de zomer en gan met die banaan.

• Fleximex
Hij zegt: "dat moet hij niet doen". Iemand bij de nek vastpakken vind ik ook niet netjes. Hij zegt niks raars.
Verder trapte Kluivert na bij Locadia. Daardoor ontstond het opstootje.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:38:
[...]

Hij zegt: "dat moet hij niet doen". Iemand bij de nek vastpakken vind ik ook niet netjes. Hij zegt niks raars.
Verder trapte Kluivert na bij Locadia. Daardoor ontstond het opstootje.
niet helemaal... het opstootje ontstond omdat Kluivert belachelijk fel werd aangevallen door 3 PSV'ers... daarna doet Kluivert iets heel doms en ontstaat het opstootje... maar de aanleiding lag net iets eerder...
overigens begrijp ik niet waarom het zoveel moeite kostte om Kluivert te kalmeren. Dat zou toch niet nodig mogen zijn en hij zou toch moeten weten dat hij zijn eigen glazen in zou gooien als De Ligt hem losgelaten had.

• Fleximex
Dat was niet belachelijk fel. De bal werd gewoon reglementair vervoerend door Locadia. Ik vond sowieso knap van Blom dat ie het toch enigszins uit de hand liet lopen (toch nog best wat gele kaarten) terwijl hij vrij kortaf floot en weinig liet doorgaan. Het is zeg maar geen Kuipers of Nijhuis.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:33:
En het is gewoon raar dat je het opstootje wel laat zien, maar de aanleiding niet.. Maar als jij dat niet raar vindt, vind ik dat prima hoor.
Dat is zeker raar. Ik denk alleen dat kiwi daar niet zozeer over valt maar meer de suggestie van partijdigheid van de omroep. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat een gezeur weer hier, oude wijvenclubje met hier en daar opgepoetste Calimero dopjes. Herhalingen of niet, Kluivertje kreeg samen met Locadia geel voor het opstootje, niet voor het natrappen. Daar mag hij best vier wedstrijden voor brommen. Gebeurt het niet? Tja, dan zij het zo. Naar anderen wijzen doen alleen kleuters en mensen met een minderwaardigheidscomplex. Ben je geen van beiden dan lekker op je eigen club concentreren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Kampioenen! Dat kan en mag niet meer mis gaan!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:50:
Dat gaat ook echt niet meer mis. Feyenoord is dit seizoen heer en meester thuis, die gaan echt geen punten meer morsen... :)

Alvast gefeliciteerd d:)b

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• PWM
  • Niet online

PWM

En wie zit er in Madrid als we tegen Excelsior spelen :( Maar goed, daar maak ik het ook wel mee.

Mijn kinderen zijn 3 en 5. Die heb ik begin dit seizoen meegenomen in de mooie wereld die Feyenoord is. En meteen zijn ze kampioen. Wat zal de komende 25 jaar tegenvallen :+

• Martinusz
Hebben jullie trouwens die beelden gezien van die keeper in Engeland? Team kon kampioen worden in de championship, maar verliezen met 2-0 met 2 goals door hun eigen keeper!!! :+
PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:52:
En wie zit er in Madrid als we tegen Excelsior spelen :( Maar goed, daar maak ik het ook wel mee.

Mijn kinderen zijn 3 en 5. Die heb ik begin dit seizoen meegenomen de mooie wereld die Feyenoord is. En meteen zijn ze kampioen. Wat zal de komende 25 jaar tegenvallen :+
Gelijk jeugd trauma's :N

[ Voor 53% gewijzigd door Martinusz op 23-04-2017 19:54 ]

• Fleximex
Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:50:
Durft ie nu pas te zeggen :9

Nou jah, gefeliciteerd alvast en op naar het volgende kampioenschap van Feyenoord in 2035 O-)
*rent snel weg*

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nu ik zo op de bank zit moet ik eigenlijk toegeven dat ik er wel vrede mee heb als Ajax het niet haalt. Het was een leuk seizoen, waar op veel fronten lang gestreden is. Ook heb ik eindelijk weer kunnen genieten van het kijken van wedstrijden. En dan ook nog eens Europees een gouden lul, wat wil je nog meer?

Uiteraard had ik graag gezien dat ze kampioen zouden worden maar het is nu geen schande dat het niet lukt. De top drie is weer sterk en Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan. Het langverwachte verval is niet gekomen en zo stevenen ze gewoon op eigen kracht af op een verdiende titel. Een stuk beter dan dat gedoe in een laatste speelronde.

Feyenoorders, nog niet gefeliciteerd, maar ik gun het jullie alvast wel. :)

Nee, ik ben niet dronken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Ik ben als Ajacied ook best tevreden hoor... het spel is er echt op vooruit gegaan, vee beter te pruimen dan tijdens de twee laatste seizoenen onder de Boer. Natuurlijk telt het kampioenschap, maar Feyenoord was gewoon stabieler dit seizoen, prima toch? En Europees zit het ook eens mee, al met al progressie. Weet me nog te herinneren dat ik een van de weinigen was die blij was ket de komst van Bosz. Het voetbal keert langzaam terug. En ook al vertrekt een Klaassen volgend seizoen, er blijft genoeg achter voor een mooie ploeg die naar mijn mening enige kwaliteit heeft om de voorronde CL door te komen :)

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-11 17:43

TinusTegengas

Formula Racing

http://nos.nl/video/21698...-na-uitslag-psv-ajax.html

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 23-04-2017 20:03 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Verwijderd

15 gewonden na Rookbom bij PSV-AJAX

http://www.nu.nl/binnenla...den-rookbom-psv-ajax.html

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 20:06 ]

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
PSV is toch kampioen. Hebben maar 2x verloren. En de Ajax en Feyenoord 3x..

• Martinusz
Belachelijk dat ze dingen ook gewoon lekker lieten staan, stewards stonden erbij en keken ernaar, zeker bij de tweede keer dat ze zo'n ding neerzetten.

• Han
  • Niet online

Han

Shaggie_NB schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:07:
PSV is toch kampioen. Hebben maar 2x verloren. En de Ajax en Feyenoord 3x..
Ik meende al zoiets... bij PSV werd er gevierd als of ze landskampioen waren geworden :P

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Han schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:09:
[...]

Ik meende al zoiets... bij PSV werd er gevierd als of ze landskampioen waren geworden :P
De topper(s) zijn altijd wedstrijden op zich....Met hun eigen sentiment..

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo is Feyenoord kampioen zonder dat ze van Ajax gewonnen hebben, maar wel PSV 2 keer verslagen hebben.
Kan ik prima mee leven ;)

• Han
  • Niet online

Han

PSV mag zich wel weer in de schulden steken om volgend seizoen weer mee te doen...

• PWM
  • Niet online

PWM

Ondertussen heeft Ajax 100 kilo vuurwerk in de kuip op het veld gegooid, een speler geraakt met voorwerpen, heeft PSV 15 gewonden in het stadion en gezongen over Hamas, maar: "Brrr, die Feyenoord aanhang"

• Han
  • Niet online

Han

PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:15:
Ondertussen heeft Ajax 100 kilo vuurwerk in de kuip op het veld gegooid, een speler geraakt met voorwerpen, heeft PSV 15 gewonden in het stadion en gezongen over Hamas, maar: "Brrr, die Feyenoord aanhang"
Wat verwacht je nu als tegenreactie? Een opsomming wat de hersenlozen bij Feyenoord allemaal hebben uitgevreten? Ik vind het met name gewoon kansloos om er überhaupt aandacht aan te geven. Het heeft niks met voetbal te maken en hersenlozen zitten bij elke club.

• Martinusz
[...]

Ah Calimero is nog niet weg :)

Feyenoord supporters vechten in GelreDome.
Kopschopper na de wedstrijd tegen Ajax.

Oh wacht heel actueel:
http://www.gelderlander.n...tation-nijmegen~a0fe5234/

:w

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn punt is juist dat het overal even erg is (ga mij niet vertellen dat Feyenoorder knuffeldieren zijn). Maar nu is het al weer: Oeh, Feyenoord kampioen, als dat maar goed gaat. Terwijl de Ajax kampioensfeesten meer hebben gekost dan die ENORME afgang in 1999.

Geloof me, ik slaap er niet slechter om, maar het is allemaal wat selectief.

• LZ86
  • Nu online
https://twitter.com/Luuko...56206148118204416/video/1

:+ :+ :+

Die Schöne hoor je ook niet meer nu 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 23-04-2017 20:25 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Aaron Winter heeft meer humor zo te zien :+

Verwijderd

martinusz schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:19:
[...]

Ah Calimero is nog niet weg :)

Feyenoord supporters vechten in GelreDome.
Kopschopper na de wedstrijd tegen Ajax.

Oh wacht heel actueel:
http://www.gelderlander.n...tation-nijmegen~a0fe5234/

:w
Debielen hebben we zeker ook bij onze club.
Alleen dat word vaak nogal breed uitgemeten in de Media(Wat logisch is).
En dan word er vaak gedaan alsof bij de rest van de teams in NL alleen maar engeltjes op de tribune zitten.

Bij elke club zal er helaas wel een 10% van de toeschouwers zijn die "debiel" is.
Maar blijkbaar is het te moeilijk voor de KNVB/Justitie om hier permanent tegenop te treden..

Kwam vroeger bijna elke thuiswedstrijd in de Kuip, maar sinds ik een keer met mijn kleine neefje ben geweest en er een doorgesnoven idioot naast me zat en de boel verziekte blijf ik er ver van weg :P .

• Han
  • Niet online

Han

Als of de dag nog niet slechter kan ;(

http://www.vi.nl/nieuws/v...-cate-als-bondscoach-.htm

• Vos

Vos

AFCA

Haha. Die ouwe opa is bloedfanatiek, heeft ook wel wat ;)

Verwijderd

En zo word een top voetbaldag naar de klote geholpen...

• LZ86
  • Nu online
Mijn god |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 -O-
Wie stopt van Breukelen?

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:28:
Wie stopt van Breukelen?
Hé... dat is jullie schuld hé! Niet zeiken! Een Feyenoord wat kampioen wordt, dat is de start van de teloorgang. Een ongeluk komt zelden alleen :P

• PWM
  • Niet online

PWM

De vraag is waarschijnlijk: Wie zou er nu in willen stappen?

Dat zijn er waarschijnlijk niet veel. Dat kom je in een afvoerputje. Daarin zitten Gullit en ten Cate. Nou, kies maar.

Mocht iemand iets willen luisteren op zijn sonos

Lelijke auto's. Maar wel: Mike Obiku _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 23-04-2017 20:33 ]

• Martinusz
Sjaak Swart dan maar :+

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:13:
Zo is Feyenoord kampioen zonder dat ze van Ajax gewonnen hebben, maar wel PSV 2 keer verslagen hebben.
Kan ik prima mee leven ;)
En het hele seizoen bovenaan en tegen de traditie in de topscorer in dienst heeft.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Han
  • Niet online

Han

Overigens petje af voor Alfons Groenendijk, die heeft ADO er toch maar ingehouden. Netjes hoor :)

Als je rekend dat ze 10 wedstrijden geleden nog laatste stonden... en nu zelfs geen nacompetitie. Heel knap.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:28:
[...]

Wie stopt van Breukelen?
Alternatief?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Han
  • Niet online

Han

Zet die Toon Gerbrands maar aan het roer. Die beste man ademt sport uit en blinkt uit management. Wat mij betreft zou dat de beste man zijn voor de KNVB nu.

• LZ86
  • Nu online
Toon Gerbrands inderdaad, Of Louis v Gaal

[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 23-04-2017 20:46 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:21
Een aantal jaar geleden had ik hier blij mee geweest, maar dat had dan icm Rijkaard gemoeten oid, nu weet ik het nog niet. Prima veldtrainer, maar mindere coach.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:28:
Nou, met z'n allen achter PSV staan jongens! @Stoffa
Ik stond achter ze hoor! Ben een neutrale supporter die altijd graag de underdog ziet winnen, en gezien Feyenoords laatste kampioenschap klassificeren zij prima als underdog.

Was je in je nopjes met de victorie?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:41

• Martinusz
En Nijhuis :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Buikpijn na de Korte Corner in studio voetbal. Een jongetje dat 4× in paniek
"papa" roept, terwijl zijn vader ergens vooraan bij NEC stennis loopt te schoppen na de wedstrijd. Misselijkmakend. Letterlijk als vader van 2 jongens.

Bah.

Verwijderd

Co Adriaanse..

Ja maar ik heb Henk ten Cate als eerste geroepen!!!
|:(

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:21:
"papa" roept, terwijl zijn vader ergens vooraan bij NEC stennis loopt te schoppen na de wedstrijd. Misselijkmakend. Letterlijk als vader van 2 jongens.

Bah.
Ik had precies hetzelfde hier (nou ja, vader van 1 jongen en een 2e in aankomst :P).
Hoe haal je het in je hoofd om daar stennis te gaan schoppen en je zoon in zo'n situatie alleen te laten. Ik kan mezelf zoiets gewoon echt NIET voorstellen.
Je zou zo'n "vader" eigenlijk uit de voogdij moeten zetten :/

Join het GoT Pulse-Team!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
[...]

Wat is dit nu weer voor reactie? Er wordt nergens gezegd dat alle Feyenoord supporters debiel zijn of alleen maar rellen?!

Tevens vind ik het maar achterlijk dat er nu zo 'leuk' gedaan wordt in de media over het feit dat er een paar honderd Feyenoord supporters op de lange zijde in het GelreDome zaten en met het uitvak heen en weer zongen. Mooi dat het allemaal goed is gegaan zonder incidenten, maar het had uberhaupt niet mogen gebeuren.. Toen er rake klappen waren gevallen in Tilburg was de wereld te klein en maakte de media er een heel ding van en nu is het ineens 'leuk' :?

Dat laatste is niet specifiek tegen jou PWM

PSN: Curvaa_

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53

On_E

Housemusic

Lekker belangrijk.

FC Utrecht op 4, beste prestatie in 28 jaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Martinusz
PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:21:

Bah.
Zo iemand verdiend het woord papa niet eens, misselijkmakend inderdaad. Sowieso denk ik bij die debielen, wat denk je nu te bereiken :? Denk je dat je +3 punten krijgt als je stennis schopt?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:01
Curva schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:37:
[...]

Wat is dit nu weer voor reactie? Er wordt nergens gezegd dat alle Feyenoord supporters debiel zijn of alleen maar rellen?!

Tevens vind ik het maar achterlijk dat er nu zo 'leuk' gedaan wordt in de media over het feit dat er een paar honderd Feyenoord supporters op de lange zijde in het GelreDome zaten en met het uitvak heen en weer zongen. Mooi dat het allemaal goed is gegaan zonder incidenten, maar het had uberhaupt niet mogen gebeuren.. Toen er rake klappen waren gevallen in Tilburg was de wereld te klein en maakte de media er een heel ding van en nu is het ineens 'leuk' :?

Dat laatste is niet specifiek tegen jou PWM
Je doet net alsof het normaal is dat fans van de bezoekers niet naast thuispubliek mogen zitten bij een sportwedstrijd. Het is toch te gek voor woorden dat dat überhaupt verboden is en alleen maar normaal - en leuk - dat als gebeurt het goed gaat? Die kaartjes zijn gewoon betaald en ze doen niemand kwaad.

En vind jij het echt niet logisch dat er ophef is als iemand ernstig wordt mishandeld simpelweg omdat hij voor een andere voetbalclub is?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:40:
[...]

Zet die Toon Gerbrands maar aan het roer. Die beste man ademt sport uit en blinkt uit management. Wat mij betreft zou dat de beste man zijn voor de KNVB nu.
Misschien kan hij het er een beetje naast doen... De KNPSVB :+

/alle gekheid op een stokkie

Gerbrands is één van de meest bekwaamde sportbestuurders van Nederland, zoveel is duidelijk.

Ik vermoed alleen dat PSV hem niet graag ziet gaan. Of hij zelf zou willen is een tweede.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als hij een dergelijke functie zou ambiëren, waarom is hij dan bij de NEVOBO weggegaan?

alles kan off-topic

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:41
Volgens mij is hij voordat Van Breukelen aantrad al benaderd, maar had hij er zelf geen oren naar.

• Martinusz
Ramzzz schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:57:
[...]

Misschien kan hij het er een beetje naast doen... De KNPSVB :+

/alle gekheid op een stokkie

Gerbrands is één van de meest bekwaamde sportbestuurders van Nederland, zoveel is duidelijk.

Ik vermoed alleen dat PSV hem niet graag ziet gaan. Of hij zelf zou willen is een tweede.
Hij had volgens mij onlangs toch aangegeven dat hij daar geen zin in had?
Naja, nu wil dat ook niks zeggen natuurlijk, spelers zeggen ook altijd dat ze 100% blijven of een club staat ook altijd 100% achter hun trainer....we weten allemaal hoe dat loopt :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-11 15:04
Heerlijk, Wij staan boven aan ! En blijven boven aan !

Trots op Feyenoord !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 14 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.