Ik heb nergens geïmpliceerd dat alles om Ajax draait, wens is de vader van de gedachte?St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:43:
[...]
Niet gehoord, wens is de vader van de gedachte. Niet alles draait om Ajax :,)
Ik reageer alleen op wat ik hoor en dat het eigenlijk vrij dom is. Ik heb mij er allang bij neergelegd dat het niets voor Ajax wordt in de eredivisie, dan kan je alleen maar lachen om die rare supporters.
Maar het is wel de beste groep die Nederland in de aanbieding heeft.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:45:
[...]
Net zoals ze dit seizoen in Europa gefaald hebben bedoel je? In ben er bang voor, de CL is echt veel te hoog gegrepen voor deze groep.
alles kan off-topic
Ajax: gefeliciteerd met de tweede plek. Geen schande om achter dit Feyenoord 2e te worden
PSV: gefeliciteerd met de 3e plek (zo te horen zijn jullie er erg blij mee)
Utrecht: gefeliciteerd met de knappe 4e plaats.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dankje Kiwidvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:44:
Feyenoord: gefeliciteerd met het kampioenschap; dik en dik verdiend![]()
Ajax: gefelciteerd met de tweede plek. Geen schande om achter dit Feyenoord 2e te worden
PSV: gefeliciteerd met de 3e plek (zo te horen zijn jullie er erg blij mee)
Utrecht: gefeliciteerd met de knappe 4e plaats.
Evengoed, toch mooi voor Feyenoord dat ze Landskampioen zijn(deze 4 punten verspil je niet natuurlijk)
[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 23-04-2017 18:50 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja het is maar net hoe je de zin leest. Ik kan mij voorstellen voor de personen die niks met Ajax hebben dat dit genieten is. Beter?alexbl69 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:41:
[...]
Dat is het punt juist... de Eredivisie draait niet alleen om Ajax. Je doet net of er maar 2 soorten supporters zijn: zij die voor Ajax zijn, en zij die tegen Ajax zijn. Sommigen zijn echter zowaar supporter van een andere club dan Ajax.
Maar ik ben ook geen fan van Excelsior en van Roda JC. Dus elke wedstrijd die hun verliezen vind ik mooi.
Je hoeft toch ook niet persee fan te zijn van Feyenoord of PSV om hier van te genieten?
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 23-04-2017 18:53 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik denk nog steeds dat ze een maatje te groot zijn voor ons, maar zeg nooit nooit.
Verwijderd
Inderdaad,dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:52:
Ook mooi dat Ajax nu even twee weken kan herstellen en daarna vol de focus kan gooien op het dubbele treffen met Lyon
Ik denk nog steeds dat ze een maatje te groot zijn voor ons, maar zeg nooit nooit.
[...]
Je weet het nooit
Inter Milaan was in 2002 ook een maatje te groot net zoals Borussia Dortmund voor Feyenoord.
Hoop van harte dat Ajax de Finale haalt, word moeilijk....Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Maar ik neem aan dat Feyenoord zo slim gaat zijn om grote schermen op te hangen in de Kuip tijdens Excelsior - Feyenoord....
Want dat zal een volle Kuip zijn, en kunnen ze (mits er gewonnen word uiteraard) meteen feestvieren daarna in een volle kuip
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 18:56 ]
23-10-2016 Feyenoord 1-1 Ajax
18-12-2016 Ajax 1-1 PSV
26-02-2017 Feyenoord 2-1 PSV
02-04-2017 Ajax 2-1 Feyenoord
23-04-2017 PSV 1-0 Ajax
Feyenoord 7 punten
Ajax 5 punten
PSV 4 punten
Feyenoord ook kampioen in de toppers! Goed gedaan!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik had het ook al doorgerekend, voor het geval de hele discussie ontstaat dat Ajax het heeft laten liggen tegen Willem II. Over een heel seizoen heb je allemaal dat soort wedstrijden (GAE, Sparta voor Feyenoord) maar zowel Ajax als Feyenoord waren relatief stabiel tegen alle ploegen buiten de top 3. Het verschil maak je dan in de topwedstrijden.Qu3st schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:59:
18-09-2016 PSV 0-1 Feyenoord
23-10-2016 Feyenoord 1-1 Ajax
18-12-2016 Ajax 1-1 PSV
26-02-2017 Feyenoord 2-1 PSV
02-04-2017 Ajax 2-1 Feyenoord
23-04-2017 PSV 1-0 Ajax
Feyenoord 7 punten
Ajax 5 punten
PSV 4 punten
Feyenoord ook kampioen in de toppers! Goed gedaan!
Maar.. we zijn er nog niet. Ik juich pas na winst tegen Excelsior of in het ergste geval Heracles.
Float like a butterfly, sting like a bee.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het enige wat je als concurrerende ploeg kan doen is proberen bij te blijven, wat Ajax best prima gedaan heeft, zeker gezien het gepuzzel van Bosz aan het begin van het seizoen.
De "bekende" Feyenoord dip bleef uit en dus is Feyenoord de terechte nummer één.
Ik vond het een leuke competitie!
Ajax heeft zeker goed seizoen gedraaid, heel vaak zou je kampioen worden met dit punten aantal. Op zich best knap, nieuwe trainer, onrustig begin, toch redelijk stabiel seizoen gedraaid. Hopelijk beetje team bij elkaar blijven en volgend jaar kampioen worden.RedHat schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:04:
Ik vind dit ook een goed seizoen voor Ajax hoor, als je naar punten kijkt. Feyenoord was gewoon beter of pakte net wat meer punten. Net hoe je het zelf wilt zien.
Kansloze actie trouwens bij psv met die rookpot in een kindervak, zulke mensen gewoon opsluiten voor goed
Geniet er maar van, volgend jaar staan wij weer met de schaal
Snap het wel, maar twee wedstrijden kampioensdruk, die hele selectie heeft nog niet met dat bijltje gehakt buiten Kuyt. Daarna feliciteer ik iedereen met alles wat ie maar wilt.
Kuijt kampioen? Waneer?loewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:13:
Mag ik ff zeggen dat ik die felicitaties hier voorbarig vind, of hebben jullie de kampioenstattoo ook al laten zetten? Gewoon nog twee wedstrijden ballen, en het kan raar lopen. Zie Barcelona, zie Ajax bij 3-0 achter. De bal is rond en die kan raar rollen.
Snap het wel, maar twee wedstrijden kampioensdruk, die hele selectie heeft nog niet met dat bijltje gehakt buiten Kuyt. Daarna feliciteer ik iedereen met alles wat ie maar wilt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ga weg joh, als je met 4 punten voor en 2 wedstrijden te gaan nog niet uit durft te spreken dat je kampioen wordt... Dat gaat misschien 1 x per 50 gevallen verkeerd ofzo?loewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:13:
Mag ik ff zeggen dat ik die felicitaties hier voorbarig vind, of hebben jullie de kampioenstattoo ook al laten zetten? Gewoon nog twee wedstrijden ballen, en het kan raar lopen. Zie Barcelona, zie Ajax bij 3-0 achter. De bal is rond en die kan raar rollen.
Gewoon reeel zijn, Feyenoord moet 2x verliezen, iets wat ze pas 3x hebben gedaan. Of verliezen en gelijk, maar ook dat lijkt mij niet te gebeuren, daarnaast moet Ajax dan ook zeker 2x winnen.loewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:13:
Ik geef het in theorie weinig kans dat Feyenoord dit verspeeld.
Dat gezegd hebbende. Ik dacht de kans heel klein en het is feyenoord gegund om het over de streep te trekken.
[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 23-04-2017 19:23 ]
http://www.telegraaf.nl/d...nskaart_goud_waard__.html
Zou wel sneu zijn voor Rotterdam
Tja, als het 1x in de 20 jaar gebeurt heb je tijd om te sparen heVos schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:23:
Dat mensen zoiets betalen voor een kaartje...
Heb in 1999 toch 580 gulden betaald voor slechte plaatsen Feyenoord-NECVos schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:23:
Dat mensen zoiets betalen voor een kaartje...
Tja, daar wen je aan.St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:25:
Geniaal ook weer bij de NOS, het natrappen van Kluivert niet laten zien..waarom niet
Wees toch eens objectief.. man man man.
[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 23-04-2017 19:27 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hopen tegen beter weten in
Is de NOS nu ook al KNJB?St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:25:
Geniaal ook weer bij de NOS, het natrappen van Kluivert niet laten zien..waarom niet
Wees toch eens objectief.. man man man.
Vraag je je ook af waarom ze de "overtreding" niet in herhaling lieten zien waar de vrije trap en de goal uit kwam?
Ik hoop toch echt dat er volgend seizoen een stuk minder verwijtende "alles is Pro die ploeg of tegen die ploeg" calimeroposts worden gedaan in dit topic, anders laat ik het lekker links liggen. Het is dit seizoen wel héél erg
Ok doei alvast. En nee, ik kijk met een half oog, dus dat heb ik me niet afgevraagd.. vroeg me wel af waarom de "overtreding" van Van Ginkel wel werd herhaald..dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:31:
[...]
Is de NOS nu ook al KNJB?![]()
Vraag je je ook af waarom ze de "overtreding" niet in herhaling lieten zien waar de vrije trap en de goal uit kwam?
Ik hoop toch echt dat er volgend seizoen een stuk minder verwijtende "alles is Pro die ploeg of tegen die ploeg" calimeroposts worden gedaan in dit topic, anders laat ik het lekker links liggen. Het is dit seizoen wel héél erg
En het is gewoon raar dat je het opstootje wel laat zien, maar de aanleiding niet.. Maar als jij dat niet raar vindt, vind ik dat prima hoor.
Tegen Willem II was natuurlijk een valse start voor Ajax. Maar ik vond, net als jij, zowel Ajax als Feyenoord erg sterk ten opzichte van de rest, plek 4 en lager.donleone83 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:02:
[...]
Ik had het ook al doorgerekend, voor het geval de hele discussie ontstaat dat Ajax het heeft laten liggen tegen Willem II. Over een heel seizoen heb je allemaal dat soort wedstrijden (GAE, Sparta voor Feyenoord) maar zowel Ajax als Feyenoord waren relatief stabiel tegen alle ploegen buiten de top 3. Het verschil maak je dan in de topwedstrijden.
Maar.. we zijn er nog niet. Ik juich pas na winst tegen Excelsior of in het ergste geval Heracles.
Denk wel dat je mag gaan juichen. Jullie Feyenoorders mogen wel wat Amsterdamse bluf krijgen
Ik probeer als Ajacied maar te denken dat de nederlaag tegen Willem II nodig was, anders hadden we nu nog met Gudelj gespeeld en was Feyenoord in maart al kampioen geweestQu3st schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:34:
[...]
Tegen Willem II was natuurlijk een valse start voor Ajax. Maar ik vond, net als jij, zowel Ajax als Feyenoord erg sterk ten opzichte van de rest, plek 4 en lager.
Spits erbij halen in de zomer en gan met die banaan.
Hij zegt: "dat moet hij niet doen". Iemand bij de nek vastpakken vind ik ook niet netjes. Hij zegt niks raars.
Verder trapte Kluivert na bij Locadia. Daardoor ontstond het opstootje.
niet helemaal... het opstootje ontstond omdat Kluivert belachelijk fel werd aangevallen door 3 PSV'ers... daarna doet Kluivert iets heel doms en ontstaat het opstootje... maar de aanleiding lag net iets eerder...Fleximex schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:38:
[...]
Hij zegt: "dat moet hij niet doen". Iemand bij de nek vastpakken vind ik ook niet netjes. Hij zegt niks raars.
Verder trapte Kluivert na bij Locadia. Daardoor ontstond het opstootje.
overigens begrijp ik niet waarom het zoveel moeite kostte om Kluivert te kalmeren. Dat zou toch niet nodig mogen zijn en hij zou toch moeten weten dat hij zijn eigen glazen in zou gooien als De Ligt hem losgelaten had.
Dat is zeker raar. Ik denk alleen dat kiwi daar niet zozeer over valt maar meer de suggestie van partijdigheid van de omroep.St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:33:
En het is gewoon raar dat je het opstootje wel laat zien, maar de aanleiding niet.. Maar als jij dat niet raar vindt, vind ik dat prima hoor.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat gaat ook echt niet meer mis. Feyenoord is dit seizoen heer en meester thuis, die gaan echt geen punten meer morsen...Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:50:
Kampioenen! Dat kan en mag niet meer mis gaan!
Alvast gefeliciteerd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mijn kinderen zijn 3 en 5. Die heb ik begin dit seizoen meegenomen in de mooie wereld die Feyenoord is. En meteen zijn ze kampioen. Wat zal de komende 25 jaar tegenvallen
Gelijk jeugd trauma'sPWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:52:
En wie zit er in Madrid als we tegen Excelsior spelenMaar goed, daar maak ik het ook wel mee.
Mijn kinderen zijn 3 en 5. Die heb ik begin dit seizoen meegenomen de mooie wereld die Feyenoord is. En meteen zijn ze kampioen. Wat zal de komende 25 jaar tegenvallen
[ Voor 53% gewijzigd door Martinusz op 23-04-2017 19:54 ]
Durft ie nu pas te zeggenLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:50:
Kampioenen! Dat kan en mag niet meer mis gaan!
Nou jah, gefeliciteerd alvast en op naar het volgende kampioenschap van Feyenoord in 2035
*rent snel weg*
Uiteraard had ik graag gezien dat ze kampioen zouden worden maar het is nu geen schande dat het niet lukt. De top drie is weer sterk en Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan. Het langverwachte verval is niet gekomen en zo stevenen ze gewoon op eigen kracht af op een verdiende titel. Een stuk beter dan dat gedoe in een laatste speelronde.
Feyenoorders, nog niet gefeliciteerd, maar ik gun het jullie alvast wel.
Nee, ik ben niet dronken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 23-04-2017 20:03 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
http://www.nu.nl/binnenla...den-rookbom-psv-ajax.html
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 20:06 ]
Belachelijk dat ze dingen ook gewoon lekker lieten staan, stewards stonden erbij en keken ernaar, zeker bij de tweede keer dat ze zo'n ding neerzetten.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:06:
15 gewonden na Rookbom bij PSV-AJAX
Ik meende al zoiets... bij PSV werd er gevierd als of ze landskampioen waren gewordenShaggie_NB schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:07:
PSV is toch kampioen. Hebben maar 2x verloren. En de Ajax en Feyenoord 3x..
De topper(s) zijn altijd wedstrijden op zich....Met hun eigen sentiment..Han schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:09:
[...]
Ik meende al zoiets... bij PSV werd er gevierd als of ze landskampioen waren geworden
Kan ik prima mee leven
Ondertussen heeft Ajax 100 kilo vuurwerk in de kuip op het veld gegooid, een speler geraakt met voorwerpen, heeft PSV 15 gewonden in het stadion en gezongen over Hamas, maar: "Brrr, die Feyenoord aanhang"Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:06:
15 gewonden na Rookbom bij PSV-AJAX
Wat verwacht je nu als tegenreactie? Een opsomming wat de hersenlozen bij Feyenoord allemaal hebben uitgevreten? Ik vind het met name gewoon kansloos om er überhaupt aandacht aan te geven. Het heeft niks met voetbal te maken en hersenlozen zitten bij elke club.PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:15:
Ondertussen heeft Ajax 100 kilo vuurwerk in de kuip op het veld gegooid, een speler geraakt met voorwerpen, heeft PSV 15 gewonden in het stadion en gezongen over Hamas, maar: "Brrr, die Feyenoord aanhang"
Ah Calimero is nog niet wegPWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:15:
[...]
Ondertussen heeft Ajax 100 kilo vuurwerk in de kuip op het veld gegooid, een speler geraakt met voorwerpen, heeft PSV 15 gewonden in het stadion en gezongen over Hamas, maar: "Brrr, die Feyenoord aanhang"
Feyenoord supporters vechten in GelreDome.
Kopschopper na de wedstrijd tegen Ajax.
Oh wacht heel actueel:
http://www.gelderlander.n...tation-nijmegen~a0fe5234/
Geloof me, ik slaap er niet slechter om, maar het is allemaal wat selectief.
Die Schöne hoor je ook niet meer nu
[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 23-04-2017 20:25 ]
Aaron Winter heeft meer humor zo te zienLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:24:
https://twitter.com/Luuko...56206148118204416/video/1
![]()
![]()
Verwijderd
Debielen hebben we zeker ook bij onze club.martinusz schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:19:
[...]
Ah Calimero is nog niet weg![]()
Feyenoord supporters vechten in GelreDome.
Kopschopper na de wedstrijd tegen Ajax.
Oh wacht heel actueel:
http://www.gelderlander.n...tation-nijmegen~a0fe5234/
Alleen dat word vaak nogal breed uitgemeten in de Media(Wat logisch is).
En dan word er vaak gedaan alsof bij de rest van de teams in NL alleen maar engeltjes op de tribune zitten.
Bij elke club zal er helaas wel een 10% van de toeschouwers zijn die "debiel" is.
Maar blijkbaar is het te moeilijk voor de KNVB/Justitie om hier permanent tegenop te treden..
Kwam vroeger bijna elke thuiswedstrijd in de Kuip, maar sinds ik een keer met mijn kleine neefje ben geweest en er een doorgesnoven idioot naast me zat en de boel verziekte blijf ik er ver van weg
Haha. Die ouwe opa is bloedfanatiek, heeft ook wel watLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:24:
https://twitter.com/Luuko...56206148118204416/video/1
![]()
![]()
Verwijderd
En zo word een top voetbaldag naar de klote geholpen...Han schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:27:
Als of de dag nog niet slechter kan
http://www.vi.nl/nieuws/v...-cate-als-bondscoach-.htm
Mijn godHan schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:27:
Wie stopt van Breukelen?
Hé... dat is jullie schuld hé! Niet zeiken! Een Feyenoord wat kampioen wordt, dat is de start van de teloorgang. Een ongeluk komt zelden alleen
Dat zijn er waarschijnlijk niet veel. Dat kom je in een afvoerputje. Daarin zitten Gullit en ten Cate. Nou, kies maar.
Mocht iemand iets willen luisteren op zijn sonos
Lelijke auto's. Maar wel: Mike Obiku
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 23-04-2017 20:33 ]
En het hele seizoen bovenaan en tegen de traditie in de topscorer in dienst heeft.dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:13:
Zo is Feyenoord kampioen zonder dat ze van Ajax gewonnen hebben, maar wel PSV 2 keer verslagen hebben.
Kan ik prima mee leven
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als je rekend dat ze 10 wedstrijden geleden nog laatste stonden... en nu zelfs geen nacompetitie. Heel knap.
Alternatief?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zet die Toon Gerbrands maar aan het roer. Die beste man ademt sport uit en blinkt uit management. Wat mij betreft zou dat de beste man zijn voor de KNVB nu.OMX2000 schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:36:
Alternatief?
[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 23-04-2017 20:46 ]
Een aantal jaar geleden had ik hier blij mee geweest, maar dat had dan icm Rijkaard gemoeten oid, nu weet ik het nog niet. Prima veldtrainer, maar mindere coach.Han schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:27:
Ik stond achter ze hoor! Ben een neutrale supporter die altijd graag de underdog ziet winnen, en gezien Feyenoords laatste kampioenschap klassificeren zij prima als underdog.
Was je in je nopjes met de victorie?
En Nijhuis
"papa" roept, terwijl zijn vader ergens vooraan bij NEC stennis loopt te schoppen na de wedstrijd. Misselijkmakend. Letterlijk als vader van 2 jongens.
Bah.
Ik had precies hetzelfde hier (nou ja, vader van 1 jongen en een 2e in aankomstPWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:21:
Buikpijn na de Korte Corner in studio voetbal. Een jongetje dat 4× in paniek
"papa" roept, terwijl zijn vader ergens vooraan bij NEC stennis loopt te schoppen na de wedstrijd. Misselijkmakend. Letterlijk als vader van 2 jongens.
Bah.
Hoe haal je het in je hoofd om daar stennis te gaan schoppen en je zoon in zo'n situatie alleen te laten. Ik kan mezelf zoiets gewoon echt NIET voorstellen.
Je zou zo'n "vader" eigenlijk uit de voogdij moeten zetten
Wat is dit nu weer voor reactie? Er wordt nergens gezegd dat alle Feyenoord supporters debiel zijn of alleen maar rellen?!PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:15:
[...]
Tevens vind ik het maar achterlijk dat er nu zo 'leuk' gedaan wordt in de media over het feit dat er een paar honderd Feyenoord supporters op de lange zijde in het GelreDome zaten en met het uitvak heen en weer zongen. Mooi dat het allemaal goed is gegaan zonder incidenten, maar het had uberhaupt niet mogen gebeuren.. Toen er rake klappen waren gevallen in Tilburg was de wereld te klein en maakte de media er een heel ding van en nu is het ineens 'leuk'
Dat laatste is niet specifiek tegen jou PWM
PSN: Curvaa_
FC Utrecht op 4, beste prestatie in 28 jaar.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zo iemand verdiend het woord papa niet eens, misselijkmakend inderdaad. Sowieso denk ik bij die debielen, wat denk je nu te bereikenPWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:21:
Buikpijn na de Korte Corner in studio voetbal. Een jongetje dat 4× in paniek
Bah.
Je doet net alsof het normaal is dat fans van de bezoekers niet naast thuispubliek mogen zitten bij een sportwedstrijd. Het is toch te gek voor woorden dat dat überhaupt verboden is en alleen maar normaal - en leuk - dat als gebeurt het goed gaat? Die kaartjes zijn gewoon betaald en ze doen niemand kwaad.Curva schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:37:
[...]
Wat is dit nu weer voor reactie? Er wordt nergens gezegd dat alle Feyenoord supporters debiel zijn of alleen maar rellen?!
Tevens vind ik het maar achterlijk dat er nu zo 'leuk' gedaan wordt in de media over het feit dat er een paar honderd Feyenoord supporters op de lange zijde in het GelreDome zaten en met het uitvak heen en weer zongen. Mooi dat het allemaal goed is gegaan zonder incidenten, maar het had uberhaupt niet mogen gebeuren.. Toen er rake klappen waren gevallen in Tilburg was de wereld te klein en maakte de media er een heel ding van en nu is het ineens 'leuk'![]()
Dat laatste is niet specifiek tegen jou PWM
En vind jij het echt niet logisch dat er ophef is als iemand ernstig wordt mishandeld simpelweg omdat hij voor een andere voetbalclub is?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien kan hij het er een beetje naast doen... De KNPSVBHan schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:40:
[...]
Zet die Toon Gerbrands maar aan het roer. Die beste man ademt sport uit en blinkt uit management. Wat mij betreft zou dat de beste man zijn voor de KNVB nu.
/alle gekheid op een stokkie
Gerbrands is één van de meest bekwaamde sportbestuurders van Nederland, zoveel is duidelijk.
Ik vermoed alleen dat PSV hem niet graag ziet gaan. Of hij zelf zou willen is een tweede.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
alles kan off-topic
Hij had volgens mij onlangs toch aangegeven dat hij daar geen zin in had?Ramzzz schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:57:
[...]
Misschien kan hij het er een beetje naast doen... De KNPSVB
/alle gekheid op een stokkie
Gerbrands is één van de meest bekwaamde sportbestuurders van Nederland, zoveel is duidelijk.
Ik vermoed alleen dat PSV hem niet graag ziet gaan. Of hij zelf zou willen is een tweede.
Naja, nu wil dat ook niks zeggen natuurlijk, spelers zeggen ook altijd dat ze 100% blijven of een club staat ook altijd 100% achter hun trainer....we weten allemaal hoe dat loopt
Trots op Feyenoord !
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit topic is gesloten.
![]()