Float like a butterfly, sting like a bee.
Omdat hij bij AZ aan de gang ging, hij wilde zich richten op een andere sport dan volleybal, waarin hij, volgens eigen zeggen, alles had bereikt wat er te bereiken viel.Ankona schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:14:
Als hij een dergelijke functie zou ambiëren, waarom is hij dan bij de NEVOBO weggegaan?
Dat was voor een functie in de vorm van crisismanager; als tijdelijk RvC-lid, gecombineerd met zijn functie bij PSV. Gerbrands gaf ter kennen geen trek te hebben in een dubbelfunctie.dutchgio schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:19:
Volgens mij is hij voordat Van Breukelen aantrad al benaderd, maar had hij er zelf geen oren naar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En nee, de gele kaarten die uitgedeeld zijn aan Locadia en Kluivert waren voor het opstootje en niet voor zijn natrappen.
Situatie is dus niet beoordeeld door de scheidsrechter, alleen het opstootje.
Bel de KNVB zou ik zeggen... er is hier niemand die daar iets zinnigs over kan zeggenThunder00x schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:51:
Waarom wordt er geen onderzoek ingesteld door de aanklager voor het natrappen van Kluivert?
En nee, de gele kaarten die uitgedeeld zijn aan Locadia en Kluivert waren voor het opstootje en niet voor zijn natrappen.
Situatie is dus niet beoordeeld door de scheidsrechter, alleen het opstootje.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Knap dat je dat weet.Han schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:55:
[...]
Bel de KNVB zou ik zeggen... er is hier niemand die daar iets zinnigs over kan zeggen
Misschien dat Hans wel mee leest in dit topic.......
Dan heb ik liever Dicky dan Ten Cate. De kleine generaal doet het best goed in Turkije en heeft al eerder ervaring opgedaan als BC.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik ben ook vader van een dochter van 8, zoontje van 3 en nog een kleine op komst.PWM schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:21:
Buikpijn na de Korte Corner in studio voetbal. Een jongetje dat 4× in paniek
"papa" roept, terwijl zijn vader ergens vooraan bij NEC stennis loopt te schoppen na de wedstrijd. Misselijkmakend. Letterlijk als vader van 2 jongens.
Bah.
Vooropgesteld: Ik hou nog steeds erg van voetbal, maar dat mensen zich zo laten gaan en dan ook nog met je kind erbij om een potje voetbal.... Doe ff normaal man. Het is tenenkrommend. En dan verhaal gaan lopen halen omdat je in degradatienood zit... dat hoort er nou eenmaal bij. Je moet die gasten gaan podium geven, die Hyballa gaat nog in dialoog met ze ook...
Volgens mij is het ook zo dat er aardig wat NEC supporters half doorgesnoven op de tribune zitten, wat dat betreft blij dat ik voor een club als Sparta ben. Daar heb je net wat minder ge-ouwehoer hoewel tegen degradatie strijden nooit leuk is en de sfeer bedrukt zal zijn.
Dat meen je niet, Dick de man die als een haas snel weg rende toen er wat meer geld verdiend kon wordenOuterspace schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:28:
Ik lees dat Advocaat ook in de race is. http://www.vi.nl/nieuws/t...urrentie-van-advocaat.htm
Dan heb ik liever Dicky dan Ten Cate. De kleine generaal doet het best goed in Turkije en heeft al eerder ervaring opgedaan als BC.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja, daar kan je wat van vinden, maar ik vind hem wel een geweldige trainer. Vele malen beter dan Ten Cate.Mars18 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:30:
Dat meen je niet, Dick de man die als een haas snel weg rende toen er wat meer geld verdiend kon worden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet niet of Ten Cate een geschikte bondscoach is, ik heb er mijn twijfels bij, maar dat heeft hij nooit kunnen laten zien.ph4ge schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:31:
[...]
Tja, daar kan je wat van vinden, maar ik vind hem wel een geweldige trainer. Vele malen beter dan Ten Cate.
Ik weet wel dat hij een zeer geschikte veldtrainer is en dat hij met een goeie people manager wel een geschikt duo leek (binnen de mogelijkheden van de KNVB). Als dat gebeurt, lijkt dat me een uitstekende keuze van de KNVB.
Wat ik wel weet is dat Advocaat totaal ongeschikt is als bondscoach, dat heeft hij in twee termijnen al laten zien. Ik begrijp nooit waarom Advocaat zo'n goede naam heeft in Nederland. Zijn trackrecord als bondscoach is bedroevend en als clubtrainer heeft hij naar mijn idee zich nooit echt onderscheiden vanwege groot tactisch vernuft. Zijn geldbeluste en onbetrouwbare karakter nog achterwege latend.
Zijn er mensen hier die NEC volgen? Kan Hyballa er wat aan doen of is de selectie gewoon niet goed genoeg?NEC zet Calimero Hyballa op straat
[ Voor 32% gewijzigd door jeka op 24-04-2017 12:18 ]
FCG
Tja...13 keer verliezen op rij is niet best, maar NEC is toch onderhand net zo'n vreemdelingen legioen als Roda toch?jeka schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:16:
[...]
Zijn er mensen hier die NEC volgen? Kan Hyballa er wat aan doen of is de selectie gewoon niet goed genoeg?
Ik vind hem in elk geval een zeer aimabel figuur, terwijl ik niet de werkelijke omstandigheden bij NEC kan beoordelen. Maar één ding is zeker, met alleen charme, zelfspot en humor (en dat voor een Duitser!jeka schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:16:
[...]
Zijn er mensen hier die NEC volgen? Kan Hyballa er wat aan doen of is de selectie gewoon niet goed genoeg?
De stoelendans is kennelijk alweer begonnen. NEC heeft heel aardige wedstrijden gespeeld, maar ook heel beroerde. Maar voor de hele 'top-5 van onderaf' geldt dat.
En dan kunnen al die trainers lekker door-rouleren naar de volgende club, en slepen dezelfde spelers kortstondig eer onder een ander - en dan zakt het weer terug.
Ik kan me voorstelen dat spelersgroepen niet voldoende gemotiveerd zijn, want bijv. Sparta kon onvermoede krachten oproepen tegen PSV en Feyenoord, om dan bijv. tegen de Rotterdamse concullega's van Excelsior weer onderuit te gaan.
Wie het weet mag het zeggen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSN: Curvaa_
Mijn idee. Hij heeft in elk geval meer dan voldoende ervaring met het werken met een slecht draaiend team.Curva schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:25:
Hyballa onslagen en de KNVB zoekt nog een bondscoach, ik zie een match?!
alles kan off-topic
En ze zochten een duitser toch?Ankona schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:34:
[...]
Mijn idee. Hij heeft in elk geval meer dan voldoende ervaring met het werken met een slecht draaiend team.
Het is alleen niet zo dat hij er een goed draaiend team van heeft weten te maken.Ankona schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:34:
[...]
Mijn idee. Hij heeft in elk geval meer dan voldoende ervaring met het werken met een slecht draaiend team.
Advocaat heeft in zn laatste periode bij Feyenoord en Oranje laten zien dat hij in korte tijd een zwalkend team weer op de been kan krijgen, en dat is precies wat Oranje nu nodig heeft.lateef schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:14:
Wat ik wel weet is dat Advocaat totaal ongeschikt is als bondscoach, dat heeft hij in twee termijnen al laten zien. Ik begrijp nooit waarom Advocaat zo'n goede naam heeft in Nederland. Zijn trackrecord als bondscoach is bedroevend en als clubtrainer heeft hij naar mijn idee zich nooit echt onderscheiden vanwege groot tactisch vernuft. Zijn geldbeluste en onbetrouwbare karakter nog achterwege latend.
Verder vind ik zn trackrecord als BC helemaal niet zo beroerd. Kwartfinale WK en halve finale EK met Oranje, daar zou ik nu gelijk voor tekenen. Bij Rusland en Korea deed hij het ook aardig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Trainer zit al met zijn hoofd ergens anders, spelers lijken me lastiger te motiveren door een trainer van wie je weet dat ie gaat. Daarnaast als je daarvoor al geen trek in de trainer had, ga je nu nog minder naar hem luisteren. Ja hij kan je op de bank zetten, maar zoals hierboven al gezegd, zijn allemaal vreemdelingen bij elkaar en of die hart voor de club hebben, of hart voor hun loonstrookje (al vraag ik me af hoeveel dat bij Roda zal zijn)
Zo is het, dat is alles wat teltOn_E schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:49:
Lekker belangrijk.
FC Utrecht op 4, beste prestatie in 28 jaar.
* Wokschotel was Bunniksider in de jaren '90 toen er niet zoveel te vieren viel. Wel getuige geweest van debuut Dirk Kuyt. En Michael Mols, when he hits the ball he scores a goal, Michael Michael Mols. En de 50 bussen wedstrijd naar Twente. En de broertjes Baggerman op de trom. Forza Utreg!
De islam kan uw vrijheid schaden
Oh ja, daar zou ik ook direct voor tekenen. Maar helaas is de spelersgroep totaal niet te vergelijken met de spelersgroepen die hij destijds onder zijn hoede had.ph4ge schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:48:
[...]
Advocaat heeft in zn laatste periode bij Feyenoord en Oranje laten zien dat hij in korte tijd een zwalkend team weer op de been kan krijgen, en dat is precies wat Oranje nu nodig heeft.
Verder vind ik zn trackrecord als BC helemaal niet zo beroerd. Kwartfinale WK en halve finale EK met Oranje, daar zou ik nu gelijk voor tekenen. Bij Rusland en Korea deed hij het ook aardig.
Misschien is hij inderdaad hetgeen Oranje NU nodig heeft, maar ik zie liever een oplossing voor de lange termijn en als Dick 1 ding heeft aangetoond is het wel dat hij geen garantie is voor een lange termijn oplossing. Verder geen slechte trainer hoor, maar hij zou niet mijn eerste keuze zijn nu.
Wat dat betreft is het denk ik wel een goede keuze als er een ervaren, maar voor het bondscoachschap nieuwe trainer aangesteld wordt. Ten Cate lijkt me daarom niet eens een heel slechte keuze. Al stond Koeman (ook) bij mij bovenaan het lijstje
Er zaten er 2000. Bij een wedstrijd 50.000. Dat is dus 4%.loewie1984 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:22:
Al die Feyenoord supporters bij de training vanochtend, moeten die niet werken of hebben die ook allemaal mei vakantie?
Ik durf te beweren dat 4% van jouw familie en kenniskring ook niet werkt op maandagochtend
Naar mijn idee heeft Oranje niet zo zeer iemand nodig die een zwalkend team weer op de been krijgt, helaas is het daar al te laat voor, maar een trainer met visie die zorgt dat het Nederlands Elftal op langere termijn weer op de been komt.ph4ge schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:48:
[...]
Advocaat heeft in zn laatste periode bij Feyenoord en Oranje laten zien dat hij in korte tijd een zwalkend team weer op de been kan krijgen, en dat is precies wat Oranje nu nodig heeft.
Daarnaast zijn zijn prestaties bij Feyenoord naar mijn idee wat overschat, Feyenoord had ook vorig seizoen gewoon een heel goed elftal met een lange dip, die niet viel te rijmen met de kwaliteiten van het elftal. Dat dat weer goed zou komen, leek me niet onverwacht. Het feit dat Feyenoord nu zonder Advocaat overtuigend kampioen gaat worden, lijkt mij er ook op te wijzen dat de selectie en de technische staf ook zonder Advocaat meer dan voldoende kwaliteiten heeft.
Zijn 'prestaties' in zijn laatste periode bij het Nederlands Elftal met drie oefenduels lijken me helemaal een wassen neus. Zijn vertrek daarentegen wel tekent voor zijn persoonlijkheid.
Voor wat betreft zijn eerder periodes als bondscoach was trackrecord wellicht niet de juiste woordkeuze, scorebordjournalistiektechnisch was het inderdaad niet onaardig. Voetbal(visie)technisch was het alleen natuurlijk alles behalve goed.
Zijn prestaties bij Zuid-Korea en Rusland waren wellicht aardig, maar zeker niet meer dan dat. Lijkt me allemaal geen voldoende basis om een dolend Nederlands Elftal weer op de been te krijgen.
Maar als je nu iemand voor de lange termijn aanstelt is hij gelijk beschadigd als het niet lukt om te plaatsen. Zelfde fout als met Blind (al was er wel meer fout aan die aanstelling). Ik denk ook niet dat Ten Cate daar geschikt voor is, waar heeft hij bewezen iets te bouwen? Overigens heeft Ten Cate Blind al een keer opgevolgd en dat was geen succes.lateef schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:53:
Naar mijn idee heeft Oranje niet zo zeer iemand nodig die een zwalkend team weer op de been krijgt, helaas is het daar al te laat voor, maar een trainer met visie die zorgt dat het Nederlands Elftal op langere termijn weer op de been komt.
Bovendien gaat het nu toch echt om de eerste plaats om de korte termijn; er komt een eindtoernooi aan wat we dreigen te missen.
Voor het Nederlands elftal geldt hetzelfde; 2 keer niet plaatsen voor een eindtoernooi is ook niet te rijmen met de kwaliteit. Normaal gesproken plaats je je gewoon voor eindtoernooien met dit materiaal, maar er zit gewoon iets structureel op slot. Advocaat heeft absoluut een bijdrage gehad in de hoofden en in de tactiek bij Feyenoord in zo’n situatie (en ook bij Oranje waren het maar oefenwedstrijden, maar wel veel beter dan de serie er voor).lateef schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:53:
Daarnaast zijn zijn prestaties bij Feyenoord naar mijn idee wat overschat, Feyenoord had ook vorig seizoen gewoon een heel goed elftal met een lange dip, die niet viel te rijmen met de kwaliteiten van het elftal. Dat dat weer goed zou komen, leek me niet onverwacht. Het feit dat Feyenoord nu zonder Advocaat overtuigend kampioen gaat worden, lijkt mij er ook op te wijzen dat de selectie en de technische staf ook zonder Advocaat meer dan voldoende kwaliteiten heeft.
Van Gaal en Ten Cate zijn ook niet bepaald fijne persoonlijkheden, dat geldt voor bijna alle coaches. Het is vooral de schuld van de KNVB dat ze hem niet goed hebben vastgelegd en verrast waren toen hij weg wilde, als iemand een contract wil en krijgt waarmee hij makkelijk kan vertrekken dan moet je ook niet zo verbaasd zijn als dat gebeurt. Kwestie van het volgende keer goed vastleggen. Overigens was het al meer een soort liefdadigheid dat Advocaat toen in Oranje stapte en moet je dat ook niet te negatief maken.lateef schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:53:
Zijn 'prestaties' in zijn laatste periode bij het Nederlands Elftal met drie oefenduels lijken me helemaal een wassen neus. Zijn vertrek daarentegen wel tekent voor zijn persoonlijkheid.
Ik wil geen discussie over hoe goed Advocaat precies is. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat hij een goede coach is en beter is dan Ten Cate, als hoofdcoach heeft Ten Caste haast niks bereikt vergeleken met Advocaat.lateef schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:53:
Voor wat betreft zijn eerder periodes als bondscoach was trackrecord wellicht niet de juiste woordkeuze, scorebordjournalistiektechnisch was het inderdaad niet onaardig. Voetbal(visie)technisch was het alleen natuurlijk alles behalve goed.
Zijn prestaties bij Zuid-Korea en Rusland waren wellicht aardig, maar zeker niet meer dan dat. Lijkt me allemaal geen voldoende basis om een dolend Nederlands Elftal weer op de been te krijgen.
Je zou maar boven dat vak zitten... Wat een idioten, en daarna er vervolgens nog een afsteken he...
Het zou een protest zijn tegen stadionverboden, geef die daders ze gelijk voor levenslang svp. Als je erom vraagt mag je het van mij krijgen ook
[ Voor 32% gewijzigd door Vlassie1980 op 24-04-2017 14:08 ]
Fijn dat het zoveel aandacht krijgt. En hopelijk leest hij het ook.Dat roepende jongetje, zaterdag voor de deur van de Goffert. U heeft dat filmpje misschien gezien, waarin tientallen malloten losgaan bij het stadion van NEC, doorgedraaid na alweer een nederlaag tegen Excelsior.
Maar het ergste aan het filmpje is dat jongetje. Je ziet hem niet in beeld, gelukkig, maar dat hulpeloze, schelle stemmetje maakt het alleen nog maar treuriger.
'Papa', roept hij steeds, wanhopig, steeds iets verdrietiger. 'Papa!' Maar papa is verderop druk met schoppen, slaan, schelden en compleet door het lint gaan. Hij heeft even geen tijd voor zijn zoontje, die toekijkt hoe 'papa' zogenaamd het goede voorbeeld geeft, maar die gewoon veilig naar huis wil.
Je wenst zo'n ventje een ander soort rolmodel, een ander soort voorbeeld. Een vader die zich normaal gedragen kan - en die zijn kind bovenal belangrijker vindt dan een godvergeten voetbalwedstrijd.
Protesteren tegen stadionverboden is zo ontzettend dom.Vlassie1980 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:07:
[video]
Het zou een protest zijn tegen stadionverboden (...)
Net als dat je regelmatig te hard rijdt en dan gaat protesteren tegen boetes
De Feyenoorders al een beetje tot rust gekomen?
Ik zou gek worden als ik nog minstens 2 weken moet wachten op uitsluitsel
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2017 14:23 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Begrijp me niet verkeerd, het is hoe dan ook verwerpelijk dat je überhaupt daar staat met een kind, elk weldenkende volwassene stond daar niet en helemaal niet met je kind.
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 24-04-2017 14:21 ]
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand denkt, laten we iets doen waardoor men nog meer voor een stadionverbod zal zijn. dat zal ze lerendvdkiwi schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:17:
[...]
Protesteren tegen stadionverboden is zo ontzettend dom.
Net als dat je regelmatig te hard rijdt en dan gaat protesteren tegen boetes![]()
Hoe ongeloofllijk verstandelijk beperkt moet je zijn om op dit idee te komen. ja okay, het zijn voetbalsupporters, dus die komen niet zo ver met goede ideeen, maar de tering zeg.
Eens hoorHan schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:19:
Zonder het verhaal te willen bagatelliseren of ontkrachten, maar er zitten volgens mij nog al wat ongetoetste aannames in dat journalistieke hoogstandje.
Het gaat er mij inderdaad gewoon om dat je daar niet hoort te zijn met een kind. Ook niet als je er bent om andere redenen dan relschoppen. Al was hij bezig te collecteren voor het Leger des Heils
Kinderen horen deze ellende niet mee te hoeven maken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik denk niet dat Ajacieden een Feyenoorder als BC accepteren.loewie1984 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:16:
Peter Bosz? Seizoen is toch klaar voordat het weer spannend wordt voor het NL elftal, of duo functie met iemand anders
edit:
ph4ge schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:40:
[...]
Ik denk niet dat Ajacieden een Feyenoorder als BC accepteren.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mijn allereerste wedstrijd in de Galgenwaard was laatste wedstrijd voor die beroemde Twente-uit, volgens mij De Graafschap-thuis, 1-1 eindstand. Seizoen daarna een paar losse wedstrijden gepakt, jaar daarna seizoenskaart. Inmiddels dus alweer bezig aan m'n 20e SCC. Heb aardig wat slechte momenten meegemaakt, maar ook twee keer bekerwinst.Wokschotel schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:11:
[...]
Zo is het, dat is alles wat telt
* Wokschotel was Bunniksider in de jaren '90 toen er niet zoveel te vieren viel. . En de 50 bussen wedstrijd naar Twente.
Toen zat ik in vak J2, mooie tijden!Wokschotel schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:11:
[...]
Zo is het, dat is alles wat telt
* Wokschotel was Bunniksider in de jaren '90 toen er niet zoveel te vieren viel. Wel getuige geweest van debuut Dirk Kuyt. En Michael Mols, when he hits the ball he scores a goal, Michael Michael Mols. En de 50 bussen wedstrijd naar Twente. En de broertjes Baggerman op de trom. Forza Utreg!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Laat die toch lekker in Amsterdam zitten, daar is hij goud waard. Een team leuk laten voetballen maar iedere keer onopvallend punten verspelen zodat zijn eigen club kampioen kan worden. Zolang niemand dat door heeft zou ik daar niets aan willen veranderen.loewie1984 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:16:
Peter Bosz? Seizoen is toch klaar voordat het weer spannend wordt voor het NL elftal, of duo functie met iemand anders
alles kan off-topic
Patsertje met zijn tattoo's. Niemand is bang voor hemchim0 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:43:
[...]
Zegt een matige wisselspeler die bij de zondag 3de klasse niet eens mee kan...![]()
Ach ik wacht al sinds wedstrijd 1 op uitsluiting, die 2 weken kunnen er wel bij.dvdkiwi schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:17:
[...]
Dat Yannis weg is zat er aan te komen.loewie1984 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:10:
En dan heb je de coach van Roda nog, wiens vertrek al bekend is gemaakt. Ik snap dat niet, de motivatie bij spelers en coach is toch gelijk weg. Nu kost het je gewoon meer energie om je te handhaven.
Trainer zit al met zijn hoofd ergens anders, spelers lijken me lastiger te motiveren door een trainer van wie je weet dat ie gaat. Daarnaast als je daarvoor al geen trek in de trainer had, ga je nu nog minder naar hem luisteren. Ja hij kan je op de bank zetten, maar zoals hierboven al gezegd, zijn allemaal vreemdelingen bij elkaar en of die hart voor de club hebben, of hart voor hun loonstrookje (al vraag ik me af hoeveel dat bij Roda zal zijn)
Caanen is op non actief maar is blijkbaar bevriend met de eigenaar. Dus dan zit het erin dat hij in de zomer weer een functie krijgt bij Roda en de trainer op straat gezet word, of ze nu degraderen of niet is bijzaak.
De trainer ziet dit aankomen en solliciteert alvast.
VInd het ontslag van Hybala idioot. NEC staat waar ze horen te staan, het is gewoon een slechte selectie.
Dat Volendam 5e staat en de trainer op straat zet is misschien nog idioter.
Vanaf 2:35 begint de wedstrijd. 2 minuten later zie je de Graafschap gelijk maken. Kan eenzelfde video zoeken van AZ-Excelsior. De doemscenario's vliegen door het hoofd
Papa is vrijwilliger bij NEC en wou de boel sussen. Hij was daar met wat familie maar is nadat het niet lukte vertrokken. Kindje was gewoon bang dat zijn vader wat overkwam.PWM schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:28:
[...]
Eens hoor![]()
Het gaat er mij inderdaad gewoon om dat je daar niet hoort te zijn met een kind. Ook niet als je er bent om andere redenen dan relschoppen. Al was hij bezig te collecteren voor het Leger des Heils
Kinderen horen deze ellende niet mee te hoeven maken.
Er is maar 1 mogelijk einde aan deze ziekte helaas...... Wat ontzettend goed en knap van m dat ie op deze manier de onwetendheid over ALS probeert aan te pakken.
niets dan hulde
Succes is maar betrekkelijk, het voetbal onder Ten Cate was vele malen beter en het was een geweldige seizoensfinale en had zomaar een titel kunnen opleveren. Ik denk dat het helemaal geen slecht idee is om Ten Cate voor de lange termijn aan te trekken zolang er maar iemand bij is waar hij tegenop kijkt. Met zijn voetbalvisie is niets mis. Blind daarentegen is een gladde aal die zich bewust is van zijn gebrek aan voetbalkennis en wurmt zich derhalve tussen alle geledingen door. Advocaat lijkt mij een prima keuze voor de korte termijn, hij heeft tenslotte de basis gelegd voor het aanstaande kampioenschap van Feyenoord (al zullen velen dat niet onderkennen.ph4ge schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:05:
[...]
Maar als je nu iemand voor de lange termijn aanstelt is hij gelijk beschadigd als het niet lukt om te plaatsen. Zelfde fout als met Blind (al was er wel meer fout aan die aanstelling). Ik denk ook niet dat Ten Cate daar geschikt voor is, waar heeft hij bewezen iets te bouwen? Overigens heeft Ten Cate Blind al een keer opgevolgd en dat was geen succes.
Bovendien gaat het nu toch echt om de eerste plaats om de korte termijn; er komt een eindtoernooi aan wat we dreigen te missen.
[...]
PEC: 32 punten
Roda: 30 punten
Sparta: 28 punten
NEC: 28 punten
Waarbij het doelsaldo van PEC slechter is dan dat van de rest.
7 mei:
PEC - Heerenveen
Sparta - Twente
Roda - Willem II
NEC - AZ
14 mei:
PSV - PEC
Vitesse - Roda
Heerenveen - NEC
Eagles - Sparta
PEC is bijna veilig. Sparta en NEC moeten beide minimaal 1x winnen en 1x gelijkspelen om nacompetitie te ontlopen, als PEC beide wedstrijden verliest (ga ik vanuit). Ik ga er vanuit dat Roda nog wel 1x wint en derhalve PEC voorbij gaat.
Ik verwacht sowieso winst voor Sparta de laatste wedstrijd, Eagles zal er alles aan doen om niet te winnen van Sparta
Rare is dat de SCC plekken tot en met 7 mei gereserveerd zijn bij PEC. Ik ga echt niet 200 euro alvast betalen voor een seizoen JL en op vrijdagavond ballen. Hopelijk denken er meer mensen zo over
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 25-04-2017 10:23 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
7 mei:
PEC - Heerenveen 0-2
Sparta - Twente 1-3
Roda - Willem II 0-2
NEC - AZ 0-1
Eagles - Ajax 0-3
14 mei:
PSV - PEC 3-0
Vitesse - Roda 1-0
Heerenveen - NEC 2-1
Eagles - Sparta 1-3
Uitslag na 34 speelronden
14. PEC Zwolle 32
15. Sparta R'dam 31
16. Roda JC 30
17. NEC 28
18. Go Ahead 23
NEC zonder Hyballa zal niet ineens wel kunnen voetballen.
Nee, van NEC verwacht ik het ook niet.. maar 3 punten tegen de Eagles zijn voor Sparta wel zeker. Dus die hebben aan een gelijkspel genoeg tegen Twente, thuis.dutchgio schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:25:
Ondanks dat PEC zware wedstrijden heeft, verwacht ik niet dat zowel Sparta als NEC daar nog boven komen, PEC is wel veilig.
NEC zonder Hyballa zal niet ineens wel kunnen voetballen.
Ik heb er eigenlijk wel een hard hoofd in.
Maarja, ik denk dat PEC maar gewoon de pot moet dichtgooien tegen Heerenveen en hopen op een puntje, met in het achterhoofd kunnen schakelen naar pressievoetbal op het moment dat Sparta eventueel voorkomt tegen Twente.
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 25-04-2017 10:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
alles kan off-topic
Ik zie GAE niet winnen van Ajax. Dus die degraderen. Het verlies van GAE werd ook met luid gejuich ontvangen in het supportershome van PEC, maar dat snap ik niet helemaal. Ik heb liever volgend jaar weer 2 IJsselderby's dan 2x Excelsior ofzo.Ankona schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:28:
GAE kan ook zijn laatste kans grijpen om nog iets te laten zien. Je weet het niet, maar idd Sparta heeft nog wel kansen.
Waar is die post nou over de kvk van Ajax? Modje aan het trashen?
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 25-04-2017 10:31 ]
Ik stond vorig jaar met de bekerfinale naast iemand die een groene rookbom afstak, ook niet vrolijk van gewordenVlassie1980 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:07:
[video]
Je zou maar boven dat vak zitten... Wat een idioten, en daarna er vervolgens nog een afsteken he...
Het zou een protest zijn tegen stadionverboden, geef die daders ze gelijk voor levenslang svp. Als je erom vraagt mag je het van mij krijgen ook
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
alles kan off-topic
Heb je toen nog actie ondernomen tegen die vent? Aangeven bij een steward o.i.d.Mars18 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:30:
[...]
Ik stond vorig jaar met de bekerfinale naast iemand die een groene rookbom afstak, ook niet vrolijk van geworden
Once again open up your bag of tricks!
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat die troep binnen gesmokkeld kan worden.Ankona schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:33:
Heeft iemand een plaatje van zo'n rookbom? Een flesje drinken mag meestal al niet mee naar binnen, hoe krijgen ze zo'n rookbom het stadion in? (geen idee hoe het eruit ziet of hoe groot die dingen zijn)
Complete brandgevaarlijke situaties (fakkels) zouden resoluut voorkomen kunnen worden en maar dat gebeurt blijkbaar ook al niet, en rookbommen zijn behoorlijk slecht voor ieders gezondheid, dus waarom hier geen 100%-controles op plaatsvinden?
https://1drv.ms/v/s!Aj2njAhXOSZFhpEYyJLKPmnVj8h6kARamzzz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:42:
[...]
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat die troep binnen gesmokkeld kan worden.
Complete brandgevaarlijke situaties (fakkels) zouden resoluut voorkomen kunnen worden en maar dat gebeurt blijkbaar ook al niet, en rookbommen zijn behoorlijk slecht voor ieders gezondheid, dus waarom hier geen 100%-controles op plaatsvinden?
Gisteren was het op het nieuws, het is een soort schijf, niet een pot ofzo dat je zou verwachten.Ankona schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:33:
Heeft iemand een plaatje van zo'n rookbom? Een flesje drinken mag meestal al niet mee naar binnen, hoe krijgen ze zo'n rookbom het stadion in? (geen idee hoe het eruit ziet of hoe groot die dingen zijn)
Ziet er uit als een oversized donut zeg maar...
Ik verwacht ook dat NEC en Roda JC beide de nacompetitie ingaan, deze verliezen beide hun laatste wedstrijden terwijl Sparta wel weet te winnen van GAE en daardoor naar plaats 15 gaat.St@m schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:18:
Zo, bovenin is alles wel beslist, wat denken we van onderin?
PEC: 32 punten
Roda: 30 punten
Sparta: 28 punten
NEC: 28 punten
Waarbij het doelsaldo van PEC slechter is dan dat van de rest.
7 mei:
PEC - Heerenveen
Sparta - Twente
Roda - Willem II
NEC - AZ
14 mei:
PSV - PEC
Vitesse - Roda
Heerenveen - NEC
Eagles - Sparta
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe zijn jullie zo naïef gebleven?Ramzzz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:42:
[...]
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat die troep binnen gesmokkeld kan worden.
- Er is altijd een plek waar niet gefouilleerd wordt.
- Er is altijd een moment vlak voor de aftrap dat de controle wat losser wordt om iedereen op tijd binnen te krijgen.
- Er zullen altijd stewards zijn die 'kennissen' door laten, uit angst niet ingrijpen of hun taak niet zo serieus nemen voor die paar euro die ze vangen.
De middelen die je nodig hebt om alle excessen uit te bannen zijn veel te ingrijpend. Het systeem is niet waterdicht en dat zal het ook niet worden.
En laten we eerlijk zijn... het is een beetje rook, meer niet.
Ik teken gelijk voor dat scenario! Maar vrees dat we met Sparta in een neerwaartse spiraal zitten... Aan het begin van het seizoen speelden we erg leuk.Gynnad schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:35:
[...]
terwijl Sparta wel weet te winnen van GAE en daardoor naar plaats 15 gaat.
Over naïef gesproken!!! Je zult maar er boven zitten, en astma oid hebben, dan denk je niet van: 'ocht het is maar een beetje rook'.P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:41:
[...]
Dat het geen waterdicht systeem is en zal worden ben ik het met je eens, maar die laatste zin!
[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 25-04-2017 13:11 ]
P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:41:
[...]
man man man....
Sja, of je nou mee wil gaan in (de naar mijn mening zwaar overdreven) verontwaardiging over wat rook of niet...Qu3st schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:10:
[...]
Over naïef gesproken!!! Je zult maar er boven zitten, en astma oid hebben, dan denk je niet van: 'ocht het is maar een beetje rook'.
Dat het geen waterdicht systeem is en zal worden ben ik het met je eens, maar die laatste zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een beladen voetbalwedstrijd, dan weet je dat er een rookbom kan afgaan. Zeker aan de kant bij de fanatieke aanhang. Als je dan met astma oid daar gaat zitten, ben je wel een beetje naief ja.
.......P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:18:
[...]
Sja, of je nou mee wil gaan in (de naar mijn mening zwaar overdreven) verontwaardiging over wat rook of niet...
Het is een beladen voetbalwedstrijd, dan weet je dat er een rookbom kan afgaan. Zeker aan de kant bij de fanatieke aanhang. Als je dan met astma oid daar gaat zitten, ben je wel een beetje naief ja.
"Wat" rook.... Halve stadion was pikzwart vriendP.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:18:
[...]
Sja, of je nou mee wil gaan in (de naar mijn mening zwaar overdreven) verontwaardiging over wat rook of niet...
En dat je dit afdoet als een beetje rook... leg dat maar eens aan kleine kinderen uit in het familievak daarboven. Jij hebt duidelijk geen kinderen thuis zitten. En die opmerking over astma gaaf al helemaal nergens over.
Zit je nou te trollen of ben je echt zo lomp?P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:18:
[...]
Dit is inderdaad maar een beetje rook
Helaas nietSwooX schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:34:
[...]
Heb je toen nog actie ondernomen tegen die vent? Aangeven bij een steward o.i.d.
Gewond klinkt spannender dan 15 mensen met kortstondig ademhalingsproblemen?martinusz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:15:
[...]
![]()
ja daarom waren er 15+ mensen die gewond raakten
![]()
man man man....
Begrijp me niet verkeerd, ik wil deze actie helemaal niet goedkeuren, er horen geen mensen fysiek ongemak te hebben van dergelijk acties. Nooit.
Alleen... waar ik zo moe van word (/Kieft) is dat elk incident in voetbalstadions enorm wordt overdreven en er enorm veel mediaaandacht voor is. Alles bij het voetbal lijkt onder een enorm vergroot glas te liggen. Letterlijk en figuurlijk.
15 mensen met kortstondige ademhalingsproblemen... Sja, alsof dat het ergste is wat er afgelopen weekend in de wereld is gebeurt.
Het verdient aandacht, maar kom op, het is niet alsof de wereld vergaat.
De maatschappij, clubs en politiek struikelen vervolgens over elkaar heen om hun verontwaardiging uit te spreken en hun handen in onschuld te wassen. "Hoe heeft het toch kunnen gebeuren?". Terwijl die laatste twee dondersgoed weten waar de gaten in het systeem zitten en welke sleutelfiguren binnen de fanatieke groeperingen achter deze acties zitten.
Vervolgens krijgt een tribunedeel een collectieve straf (99,9% mensen die nergens van af wisten), of krijgen de loopjochies die het uitgevoerd hebben een SV en blijft het echte probleem gewoon aanwezig.
Halve stadion? Een flink gedeelte, maar bij lange na niet het halve stadion.Vlassie1980 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:35:
[...]
"Wat" rook.... Halve stadion was pikzwart vriend
En dat je dit afdoet als een beetje rook... leg dat maar eens aan kleine kinderen uit in het familievak daarboven. Jij hebt duidelijk geen kinderen thuis zitten. En die opmerking over astma gaaf al helemaal nergens over.
Niet om het goed te keuren, absoluut niet, maar waarom neemt PSV het risico zo dichtbij hun fanatieke aanhang een kindervak te situeren? Het is vast niet de eerste keer dat er daar een rookbom wordt afgestoken.
Dat je uit mijn gebrek aan kennis over de indeling van het Philips stadion tijdens thuiswedstrijden van PSV een conclusie over mijn thuissituatie kan trekken vind ik overigens erg knap.
Kan me niet voorstellen dat de internationals daar mee akkoord gaan.YellowOnline schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:46:
Ik lees net dat Nederland Dick Advocaat overweegt als bondscoach. Zo'n lul. Niet doen Nederland - na een handvol wedstrijden laat hij je vast in de steek voor oliedollars.
Holy shitP.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:18:
[...]
Buiten dat die rook gewoon levensgevaarlijk is voor oa de kinderen die er in de buurt zaten of andere mensen met longziekten, kan er ook gewoon paniek door ontstaan. Als de meute eenmaal gaat rennen uit paniek gaan er daar gewoon doden vallen.
Is die verontwaardiging dan ook zwaar overdreven?
Ik vind het vooral donders hypocriet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:43:
[...]
Holy shit![]()
![]()
![]()
![]()
Buiten dat die rook gewoon levensgevaarlijk is voor oa de kinderen die er in de buurt zaten of andere mensen met longziekten, kan er ook gewoon paniek door ontstaan. Als de meute eenmaal gaat rennen uit paniek gaan er daar gewoon doden vallen.
Is die verontwaardiging dan ook zwaar overdreven?
Voor de wedstrijd steekt PSV zélf een enorm vuurwerk dat ook het halve stadion in de rook zet..
Daar hoor ik jullie geen seconde over.
Spoor jij niet of zo?P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:03:
Ik heb een idee. Jij haalt even zo een rookbom, steekt deze in je tuin af en gaat er dan even op staan en haalt een paar keer diep adem.P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:03:
[...]
Ik vind het vooral donders hypocriet.
Voor de wedstrijd steekt PSV zélf een enorm vuurwerk dat ook het halve stadion in de rook zet..
En dan gaan we erna even in gesprek over hoe normaal dit is en dat het geen gevaar is. Ok?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik weet hoe het is, heb er een aantal keer in 'mogen' staan. Nee het is niet fijn als die rotzooi op je longen slaat. Absoluut niet. Maar dat zeg ik ook nergens.Deadsy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:39:
[...]
Ik heb een idee. Jij haalt even zo een rookbom, steekt deze in je tuin af en gaat er dan even op staan en haalt een paar keer diep adem.
En dan gaan we erna even in gesprek over hoe normaal dit is en dat het geen gevaar is. Ok?
Er gebeuren veel ergere dingen in stadions (racisme, antisemitisme, etc). Ik kan mij moeilijk nog druk maken om "een beetje rook".
Als je naar een beladen duel gaat en je staat in de buurt van fanatieke aanhang, weet je gewoon dat er een rookbom kan afgaan.
Is het gezond? Waarschijnlijk niet. Ga je de rest van je leven hinder ondervinden van 30 seconden in de rook? Waarschijnlijk ook niet.
Daar kan je dan verontwaardigd over doen, of je kan voorzorgsmaatregelen treffen... Ik neem altijd een sjaal mee om normaal 'door' te kunnen ademen.
Er zijn manieren om vuurwerk en rookbommen naar binnen te krijgen en er zijn mensen die menen dat te moeten doen. Dat ga je niet uitbannen zonder disproportionele maatregelen te nemen. Ook ga je het niet voorelkaar krijgen zolang er loopjochies zijn die dit soort dingen uitvoeren, waardoor de bedenkers/leiders buiten schot blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door P.K. op 25-04-2017 19:48 ]
Gek genoeg vind ik hem niet de beste voetballer. Maar wel unaniem degene die ALLES van voetbal begreep. Maradona is misschien beter als voetballer maar een crap trainer. Hij was voetbal en ik vons het simpelweg beledigend dat er uberhaupt een discussie was of de Arena naar hem vernoemd zou worden. En ik ben Feyenoorder.Hackus schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:27:
ja, hoor net dat het zeker is, Amsterdam Arena heet nu Johan Cruijff Arena
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En dan serieus de vergelijking maken met gecoördineerd vuurwerk vanaf het veld bij aanvang van de wedstrijd. Serieus, je bent verwerpelijk bezig en hoe meer je je gelijk wilt halen hoe meer je je zelf belachelijk maakt en je zelf presenteerd als iemand met weinig inlevingsvermogen en weinig levenservaring. Kap daar gewoon mee. Het enige wat je bereikt is dat mensen hier over je heen vallen.
Verwijderd
Sorry,P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:30:
[...]
Ik weet hoe het is, heb er een aantal keer in 'mogen' staan. Nee het is niet fijn als die rotzooi op je longen slaat. Absoluut niet. Maar dat zeg ik ook nergens.
Er gebeuren veel ergere dingen in stadions (racisme, antisemitisme, etc). Ik kan mij moeilijk nog druk maken om "een beetje rook".![]()
Als je naar een beladen duel gaat en je staat in de buurt van fanatieke aanhang, weet je gewoon dat er een rookbom kan afgaan.
Is het gezond? Waarschijnlijk niet. Ga je de rest van je leven hinder ondervinden van 30 seconden in de rook? Waarschijnlijk ook niet.
Daar kan je dan verontwaardigd over doen, of je kan voorzorgsmaatregelen treffen... Ik neem altijd een sjaal mee om normaal 'door' te kunnen ademen.
Er zijn manieren om vuurwerk en rookbommen naar binnen te krijgen en er zijn mensen die menen dat te moeten doen. Dat ga je niet uitbannen zonder disproportionele maatregelen te nemen. Ook ga je het niet voorelkaar krijgen zolang er loopjochies zijn die dit soort dingen uitvoeren, waardoor de bedenkers/leiders buiten schot blijven.
Maar praat je het nou goed dat er zulke dingen worden afgestoken?
En dan zeggen(met andere woorden)dat het eigen schuld is en je het kan verwachten bij de fanatieke aanhang...
Wat onzin is want ze staken die troep ook af weg van hun eigen vak bij het familie vak..
Ik praat soms onzin....Maar wat jij nu hier zegt slaat alles...
De mensen die dit soort ongein doen in het stadion mogen van mij een levenslange schorsing krijgen.
Net zoals die debielen die halve granaten(zo klinkt het i.i.g) meenemen en lekker tussen de mensen laten knallen.
Of net zoals die doorgesnoven malloten die lekker bij een familievak zitten en zodra je die een keer verkeerd aankijkt heb je meteen ruzie.
Je ploeg supporten en aamoedigen is iets anders dan teringzooi veroorzaken in mijn optiek....
Aye, er worden wel eens rookbommen op het veld gegooid en wat daar vanaf komt valt in het niet in vergelijking tot dit ding.St@m schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:58:
Een rookbom is iets anders dan wat hier werd afgestoken. Met een rookbommetjw heb ik ook geen problemen. Ja het stinkt, ja je ademt lastig.. maar dit was geen normaal rookbommetje.
...
Lekker een potje voetbal kijken:Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:52:
[...]
Sorry,
Maar praat je het nou goed dat er zulke dingen worden afgestoken?
En dan zeggen(met andere woorden)dat het eigen schuld is en je het kan verwachten bij de fanatieke aanhang...
Wat onzin is want ze staken die troep ook af weg van hun eigen vak bij het familie vak..
Ik praat soms onzin....Maar wat jij nu hier zegt slaat alles...
De mensen die dit soort ongein doen in het stadion mogen van mij een levenslange schorsing krijgen.
Net zoals die debielen die halve granaten(zo klinkt het i.i.g) meenemen en lekker tussen de mensen laten knallen.
Of net zoals die doorgesnoven malloten die lekker bij een familievak zitten en zodra je die een keer verkeerd aankijkt heb je meteen ruzie.
Je ploeg supporten en aamoedigen is iets anders dan teringzooi veroorzaken in mijn optiek....
Geen idee of Bosz Ajax voetbal scheelt. Maar zelfs ik kan genieten van de manier hoe Ajax speelde tegen Schalke en Feyenoord thuis. Dat heb ik in de tijd van de Boer niet kunnen doen.
FCG
Laten we er maar over ophouden, want jullie trekken toch alleen maar de conclusie dat ik het goedkeur en goed wil praten. Ondanks dat ik al meerdere keren gezegd heb dat totaal niet te doen.Han schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:45:
Probeer je anders even te verplaatsen in de gezinnen op de eerste ring, die niet weten dat het een 'rookbom' is maar dikke zwarte rook over zich heen krijgen. Kun je je, naast het letterlijk adembenemende geheel, niet voorstellen welke paniek dit teweeg brengt? Mensen zullen echt gedacht hebben dat alles in vuur en vlam heeft gestaan. In eens in jouw zicht compleet weg terwijl je op een tribune zit, niet meer weet waar je heen moet of wat er aan de hand is....
En dan serieus de vergelijking maken met gecoördineerd vuurwerk vanaf het veld bij aanvang van de wedstrijd. Serieus, je bent verwerpelijk bezig en hoe meer je je gelijk wilt halen hoe meer je je zelf belachelijk maakt en je zelf presenteerd als iemand met weinig inlevingsvermogen en weinig levenservaring. Kap daar gewoon mee. Het enige wat je bereikt is dat mensen hier over je heen vallen.
Maar schijnbaar is het scheiden van de 'actie' zelf en de ophef nogal moeilijk zonder gelijk op de man te moeten spelen.
http://www.fcupdate.nl/vo...gen-feyenoord-vrij-geven/
Benieuwd wat de inspectie hier van vind
[ Voor 24% gewijzigd door KingKoning op 26-04-2017 11:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()