Ah, de kaart waarvan je wist dat ie zou komen!
Veltman wat een eikel ben je toch ook, voor zoiets weer geel pakken.
Alle twee wist je alLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:20:
Ah, de kaart waarvan je wist dat ie zou komen!
Man man Neres speel die bal af man.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik zou eerder zingen, schaam je kapot.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blom spaart Guardado wel weer, die was al minimaal 3x eerder te laat met een tackle. Veel te lang geduurd die gele kaart.
Verwijderd
Op basis van de tweede helft verdient ajax inderdaad wel minimaal een gelijkspel..
Hoop het niet uiteraard.
Maar het zou 100% terecht zijn.
Hoop het niet uiteraard.
Maar het zou 100% terecht zijn.
Maar weer eens terug naar Zoet de bal. En gelijk de bal kwijt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ongelooflijk. Schaam je kapot PSV. Het lijkt echt helemaal nergens op wat die aan t doen zijn.
De grens stond op 1 meter, die moet toch zien dat hij helemaal niet geraakt werd.Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:26:
Klopte hij op de grond om wormen te vangen?
Aansteller...
Gelukkig blijft Gio kalm.
[ Voor 9% gewijzigd door MedionAkoya op 23-04-2017 18:27 ]
Trein?
Nog 8 minuutjes volhouden. Maar vind het knap hoe Ajax druk kan blijven zetten. Had toch echt minder energie verwacht in de 2e helft.
Dat Viergever nog kan lopen joh.
Eerlijk is eerlijk. Ondanks de 120 minuten in Duitsland is Ajax in de 2e helft wel beter dan een fit PSV. De scherpte ontbreekt, maar Ajax verdient wel een gelijkspel
Tja je krijgt er niets voor. Zonder zo'n vrije trap was het sowieso wel gelijk geworden. Maarja, bij deze alvast gefeliciteerdLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:28:
Eerlijk is eerlijk. Ondanks de 120 minuten in Duitsland is Ajax in de 2e helft wel beter dan een fit PSV. De scherpte ontbreekt, maar Ajax verdient wel een gelijkspel
Onvoorstelbaar dat Ajax niet scoort hier, genoeg kansen gehad, strafschop niet gegeven. Bosz wat mij betreft gefaald met dr opstelling. Had meer kunnen wisselen.
XXXVI
Daar is het begonnen.
Knokkuh! Rood voor Locadia Kluivert graag. Wat een idioot.
[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 23-04-2017 18:31 ]
Niet zo snel opgeven, Feyenoord moet ook nog een wedstrijd winnen.
Trein?
Waarom deed Locadia zo opgefokt?
Leek wel kortsluiting in het hoofd van Locadia
Knap van Ajax dat ze nog zo fit zijn en aanvallen, of bizar slecht van PSV dat ze zo slecht achter uit lopen. Het lijkt wel een middenmotor die zo een keer van Ajax kan winnen, zo triest
Was natrappen van kluivert dus rood.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vieze natrappert.. 5 wedstrijden doet ie het ook nooit weer.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daar komt Kluivert juist goed weg, dat zijn de viezerikjes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ontzettend naar mannetje die Kluivert.Qu3st schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:30:
Knokkuh! Rood voor Locadia Kluivert graag. Wat een idioot.
Fey kampioen! Nu al zin in die Coolsingel, met mijn feyenoord vrienden mee!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat zag ik niet, dan was het wel begrijpelijk wat locadia deed na zo lang eruit geweest te zijn.
Tja dit is allemaal de schuld van Blom, als je niet eerder ingrijpt dan krijg je zulke incidenten. Locadia haalde ook al even door in de eerste helft. Guardado en Arias zijn ook al een paar keer weggekomen. Zo krijg je een lekker opgefokt sfeertje.
Rotterdam, gefeliciteerd, het werd tijd!
Nu wel juichen voor Ajax in de Europa League he!
Kluivert zakt voor zn rijbewijs en alle frustratie komt er nu uit.
PSV trapt gewoon als 't spel niet stil ligt. Dan is 't geen natrappen.
PSV is zo verschrikkelijk zwak he, maar nu denkt het bestuur. Die Cocu heeft dat goed gedaan! Wat een topcoach met een topsport mentaliteit. Man man man.
Zou hilarisch zijn als Feyenoord het nu nog verspeeld.
Alleen in het voordeel van Feyenoord.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:33:
Rotterdam, gefeliciteerd, het werd tijd!
Trein?
Is PSV kampioen geworden? Of klappen ze nou voor Feyenoord?
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 18:35 ]
Mijn felicitaties aan Feyenoord. Als je uiteindelijk bovenaan staat is het verdiend (ook met zoveel wind mee
). Je weet dat het er een keer aan komt na al die jaren helaas.
XXXVI
Prachtig al die boeren blij dat ze een keertje winnen van Ajax maar aan het eind van het seizoen wel met lege handen staan
Dat is het probleem, snel tevreden met kut voetbal.Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:34:
Is PSV kampioen geworden? Of klappen ze nou voor Feyenoord?
Applaus voor Ajax. Hebben gedaan wat ze konden, maar er was niet genoeg energie meer aanwezig om het zelfde te presteren als tegen Feyenoord.
Wat betreft PSV kom ik woorden te kort. Poeh wat zijn die dramatisch zeg. Zit werkelijk niks in.
En wat zit dat publiek voor feest te vieren? Zo blij dat Feyenoord kampioen wordt en niet Ajax? 😂
Wat betreft PSV kom ik woorden te kort. Poeh wat zijn die dramatisch zeg. Zit werkelijk niks in.
En wat zit dat publiek voor feest te vieren? Zo blij dat Feyenoord kampioen wordt en niet Ajax? 😂
Hoi, PSV is nu nog kampioen. Volgende week gaat het naar Feyenoord.Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:34:
Is PSV kampioen geworden?
Trein?
De Eredivisie is nu eenmaal Ajax tegen de rest.dutchgio schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:35:
PSV wint weer eens een grote wedstrijd. Groot nieuws.
Wat laten de Ajax fans zich hier kennen, zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoi, vandaar ook het woord geworden.MedionAkoya schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:35:
[...]
Hoi, PSV is nu nog kampioen. Volgende week gaat het naar Feyenoord.
Doei.
Calimero.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:36:
[...]
De Eredivisie is nu eenmaal Ajax tegen de rest.
Gewoon opluchting dat er eindelijk een topper dit seizoen (bijna) gewonnen wordt, niet perse anti-Ajax ofzo... Niet alles draait om Amsterdamloewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:35:
Prachtig al die boeren blij dat ze een keertje winnen van Ajax maar aan het eind van het seizoen wel met lege handen staan
[ Voor 4% gewijzigd door RobbertC op 23-04-2017 18:36 ]
Moet jij nodig zeggen, jij gaat net zo lekker te keer andersom, zelfs toen je moderator was. Man man, post dan niets.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:36:
Idiocracy: it is real!
Dat mag niet als een verrassing komen...gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:36:
Door al die zure ajaxcieden hier die niet eens snappen dat psv blij is met een overwinning... Hoop ik gewoon dat psv nog 2e word ook.
Wat eens slechte verliezers zijn jullie....
Wat eens slechte verliezers zijn jullie....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Haha PSV wint van Ajax, supporters in het stadion zijn daar (uiteraard) blij mee..
Knap omdat zo te verdraaien dat PSV'er juichen dat Ajax geen kampioen wordt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou hop, maak die 1-1
Nou inderdaad, selectieve verontwaardiging.Terranova schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:36:
[...]
Moet jij nodig zeggen, jij gaat net zo lekker te keer andersom, zelfs toen je moderator was. Man man, post dan niets.
XXXVI
Ach kan best leven met een kampioenschap van Feyenoord, als ze er hierna weer 20 jaar over doen mag het wel een keer. Plus PSV geen kampioen is altijd goed.
Je kan het ook te serieus nemenSt@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:37:
Haha PSV wint van Ajax, supporters in het stadion zijn daar (uiteraard) blij mee..
Leg gewoon af man.. jezus
In tegendeel. Juist de Feyenoord supporters zojuist bij dat opstootje tussen Kluivert en Locadia. Verder is het altijd vermakelijk om te zien dat Feyenoorders meer blij zijn dat Ajax geen kampioen is geworden dan dat Feyenoord wél kampioen is geworden.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:36:
Haha zelfs 2-0 lukt ze niet.
Man man man, hoe kan je die niet maken! UBER slecht.
Ik merk een hoop frustratie op hier, heerlijk
Gefeliciteerd aan de Feyenoorders hier. Wat een ontzettend zwak PSV in 2e helft. Ajax had een puntje verdiend.
Ik kan me voorstellen dat het genieten is als je geen fan bent van Ajax
Oh als je er over nadenkt klinkt het inderdaad toch wel kinderachtig he
Oh wat een faal die laatste actie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sommige hier lopen wel minuut achter of zo
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is jouw mening.St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:39:
[...]
Oh als je er over nadenkt klinkt het inderdaad toch wel kinderachtig he
een GRUWELIJk matige wedstrijd met een zeer slecht PSV wat welgeteld 2 keer op doel heeft geschoten plus 1 vrije trap, ajax dat simpelweg te sloom was om er iets mee te doen. Bij deze gefeliciteerd aan alle feyenoorders met jullie verdiende titel. nu hopen op de halve finale euro league
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik ben idd fan van PSV dus blij met deze overwinning, al was het bar slecht. Maar winst is winst. En bovendien gun ik Feyenoord het kampioenschap wel, het zou gewoon verdiend zijn dit seizoen.Hupske schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:39:
[...]
Dat is het punt juist... de Eredivisie draait niet alleen om Ajax. Je doet net of er maar 2 soorten supporters zijn: zij die voor Ajax zijn, en zij die tegen Ajax zijn. Sommigen zijn echter zowaar supporter van een andere club dan Ajax.Hupske schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:39:
[...]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wel grappig dat ze helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl Psv echt totaal geen kans maakt op een prijs

Top 3 is beslist:
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
Gefeliciteerd Rotterdam
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
Gefeliciteerd Rotterdam
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
iets met bepaalde legaliteit en ace stream denk ik

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Goed, een tobber met 1 moment dat uit het moeras omhoog kwam: de goal van Locadia, en 1 humoristisch moment van Brenet (?) aan het eind. Snel vergeten.
Matige pot helaas... FC Kan Niet thuis tegen FC Kan Niet Meer. Erg slordig spel van beide kanten, helaas.
Feyenoorders, geniet van de komende potten en vier jullie feestje 7 mei, dik verdient
Feyenoorders, geniet van de komende potten en vier jullie feestje 7 mei, dik verdient
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een frustratie bij de Ajax fans hier. Mag je als PSV supporter niet eens juichen als je een derby wint.
Wordt bevestigd door het gezang van PSV supporters.alexbl69 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:41:
[...]
Dat is het punt juist... de Eredivisie draait niet alleen om Ajax. Je doet net of er maar 2 soorten supporters zijn: zij die voor Ajax zijn, en zij die tegen Ajax zijn. Sommigen zijn echter zowaar supporter van een andere club dan Ajax.
Niet gehoord, wens is de vader van de gedachte. Niet alles draait om Ajax :,)Terranova schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:41:
Wel grappig dat ze helemaal niets in Amsterdam zingen terwijl Psv echt totaal geen kans maakt op een prijs
Een derby??Fleximex schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:42:
Wat een frustratie bij de Ajax fans hier. Mag je als PSV supporter niet eens juichen als je een derby wint.
Dit topic is gesloten.