alles kan off-topic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een pingel?Ankona schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:31:
Dat had een pingel moeten zijn. Iedere normale verdediger die zo een aanvaller omver beukt wordt wel bestraft.
Wens is vader van de gedachte zullen we maar zeggen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zoet ook.
Dan kan ik sommige reacties die geplaatst wordt wat beter plaatsen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
meestal is dat aan de hand van het bericht niet heel moelijk hoorHupske schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:33:
Eigenlijk vind ik dat we op dit forum even een stempeltje op de naam moeten krijgen met welke club je support.
Dan kan ik sommige reacties die geplaatst wordt wat beter plaatsen.
De brillen zijn weer goed gekleurd vandaag.JanW schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:32:
[...]
Een pingel?![]()
Wens is vader van de gedachte zullen we maar zeggen
En dat betreffen meerdere kleuren
Of aan icon, ondertitel of signatureP.O. Box schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:33:
[...]
meestal is dat aan de hand van het bericht niet heel moelijk hoor
Tjah slecht getrainde overbetaalde voetballers hè.Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:35:
Je kan wel zien dat Ajax moe is haha. Ze kunnen niet heel veel meer
Was hij niet fit dan voor de aftrap? Heb ik gemist.Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:34:
Waarom stelde Bosz eigenlijk Traore op als ie niet fit was, en dan ook nog eens op rechts, waar ie totaal niet kan spelen? Beetje rare keus in zo'n belangrijk potje
Oops, dubbel.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 17:38 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tel daarbij de vele overtredingen en het maakt het maar een beetje een meh-wedstrijd.
Alsof ze allebei nergens meer voor (willen) spelen.
Jammer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je zegt het al.dvdkiwi schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:38:
Het ziet er slecht, slordig, ongemotiveerd en ongeinspireerd uit van beide kanten. Of het de vermoeidheid is (van Ajax' kant) durf ik niet te zeggen.
Tel daarbij de vele overtredingen en het maakt het maar een beetje een meh-wedstrijd.
Alsof ze allebei nergens meer voor (willen) spelen.
Jammer.
Compliment voor de 12e man.JanW schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:39:
Spanning vergoedt iets, maar inderdaad. Veel overtredingen, publiek is verdraaid irritant, weinig goede aanvallen.
Die in het uitvak bedoel je dan?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:44:
Het niveau is nu 1 keer laag in Nederland. Zowel in dit forum als in deze competitie, anders had Feyenoord ook nooit bovenaan kunnen staan!
Shitstorm incoming
Verwijderd
Net zoals ze dit seizoen in Europa gefaald hebben bedoel je? In ben er bang voor, de CL is echt veel te hoog gegrepen voor deze groep.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:44:
Anyway, volgend seizoen zal Feyenoord schitteren in de CL en Nederland weer op de kaart zetten!
Wie weet. Je weet niet wat er volgend jaar op het veld staat. En een beetje geluk in de loting kan ook helpen.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:45:
[...]
Net zoals ze dit seizoen in Europa gefaald hebben bedoel je? In ben er bang voor, de CL is echt veel te hoog gegrepen voor deze groep.
Wordt wel weer keer tijd voor veel puntjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 17:48 ]
Trein?
Ja want al die andere kampioenen van vorige jaren hebben er niet voor gezorgd dat Nederland eerst voorronde moet spelen?jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:44:
Anyway, volgend seizoen zal Feyenoord schitteren in de CL en Nederland weer op de kaart zetten!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Yep, had Blom zeker een pingel voor mogen geven. Maar helaas...
Ajax heeft niks in te brengen, bijna alle Ajacieden piepen en kraken, komen snelheid te kort. PSV is ook niet gevaarlijk maar scoorde wel uit een werkelijk fantastische vrije trap, wat een beauty.
Feyenoorders mogen zich alvast in de handen wrijven, dit gaat Ajax op deze manier niet meer recht trekken vandaag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Exact. Zo was de EL groep van Feyenoord dit jaar ook vele malen zwaarder dan die van Ajax en heeft Ajax heel veel geluk gehad met de loting in de knock out fase. Alsnog prachtig resultaat, de halve finale.Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:47:
[...]
Wie weet. Je weet niet wat er volgend jaar op het veld staat. En een beetje geluk in de loting kan ook helpen.
Wordt wel weer keer tijd voor veel puntjes.
De makkelijkere poule van Ajax is wel een resultaat van de uefa ranglijst. Dus dan help je het geluk watdonleone83 schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:51:
[...]
Exact. Zo was de EL groep van Feyenoord dit jaar ook vele malen zwaarder dan die van Ajax en heeft Ajax heel veel geluk gehad met de loting in de knock out fase. Alsnog prachtig resultaat, de halve finale.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 17:53 ]
Helemaal eens. Hoger geplaatst scheelt een boel. Hoe dan ook had Ajax de afgelopen jaren weinig te zoeken in de CL en zal Feyenoord dat waarschijnlijk ook niet hebben. Alhoewel het volwassen voetbal van Feyenoord (zie ook PSV de afgelopen jaren) wellicht geschikter is voor de CL dan het frivole van Ajax.Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:53:
[...]
Je vergelijking met Ajax is wel een resultaat van de ranglijst. Dus dan help je het geluk wat
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 17:55 ]
Verwijderd
Europees hebben we (feyenoord) dit seizoen niet veel laten zien.
Weg gespeeld door Fenerbache.
Thuis dan wel gewonnen van Manchester(wat toch wel een prestatie is).
Alleen uit tegen Zorja Loehansk hebben we zeer veel pech gehad i.v.m een ontrechte rode kaart.
Hopen dat we het volgend jaar beter doen.
Desalniettemin een knappe prestatie dit jaar van Ajax europees
En inderdaad..
Wat een debielen zeg......
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 17:57 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Afgelopen jaren won Feyenoord van Sevilla en United. Door de lagere ranking treft Feyenoord in de eerste ronde al sterkere tegenstanders dan Ajax in de kwartfinales, maar om nou op voorhand te zeggen dat je kansloos bent gaat veel te ver. In de Kuip is het voor elke club lastig winnen. We weten helemaal nog niet wat de loting is en hoe de selectie er dan uit ziet.donleone83 schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:54:
Helemaal eens. Hoger geplaatst scheelt een boel. Hoe dan ook had Ajax de afgelopen jaren weinig te zoeken in de CL en zal Feyenoord dat waarschijnlijk ook niet hebben. Alhoewel het volwassen voetbal van Feyenoord (zie ook PSV de afgelopen jaren) wellicht geschikter is voor de CL dan het frivole van Ajax.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha erg nobel.Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:58:
Rookgordijn om Zoet te helpen ofzo? Wat een kansloze figeren daar op de tribune, ik als PSV supporter distancieer me daarvan!
en ongelooflijk, Schone haalt het tempo er telkens uit.
[ Voor 43% gewijzigd door Hupske op 23-04-2017 17:59 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ook leuker voor het publiek dat daar zit, die slachtoffer van die hersenloze zijn.PolarBear schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:59:
Bizar dat er door gevoetbald wordt, gewoon 15 minuten de wedstrijd stilleggen en de rook laten optrekken lijkt mij verstandiger voor iedereen.
Ajax moet zich maar focussen op de Europa League en dan kunnen ze een nog groter feest vieren.
[ Voor 31% gewijzigd door jaapstobbe op 23-04-2017 18:00 ]
Volgende wedstrijd is uit.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:00:
Jammer dat de spanning er af is nu. Feyenoord kan iig thuis kampioen worden en daarna de coolsingel slopen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik was dus niet de enige die dat een bijzondere keus vond.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:59:
Vreemde duik van Onana bij die dieptepass, hoofd vooruit ipv benen vooruit om zichzelf te beschermen?
Verwijderd
https://www.voetbalprimeu...n-in-philips-stadion.html
Dit lees ik op andere sites..
Dus als protest actie.....???
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 18:03 ]
Bijzonder he, tegen stadionverboden, alsof je die voor niets krijgtVerwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:01:
De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax heeft zondag kort stilgelegen vanwege een 'protestactie' van Eindhovense fans tegen stadionverboden. Dikke rookwolken in het Philips Stadion!
Dit lees ik op andere sites..
Dus als protest actie.....???
XXXVI
Logische actie

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Smiling as the shit comes down...
Niet heel moeilijk.carpebios schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:05:
Ik vraag mij altijd af hoe dat soort troep mee naar binnen kan komen.
Google maar eens op steward Tottenhamcarpebios schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:05:
Ik vraag mij altijd af hoe dat soort troep mee naar binnen kan komen.
Vertel, zijn dat zulke kleine pakketjes?
niet iedereen wordt gecontroleerd aan de ingang. Zeker niet als de ingang neemt waar gewoon de familievakken zijn.
Daarbij kan je ook met een hele grote groep tegelijk aan komen zetten, waardoor je er langs kan glippen.
en die rook dingen zijn even groot als een cola blikje ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 23-04-2017 18:08 ]
Verwijderd
Als je dan al zo'n rookbom kan meenemen...Dan zou ik denken dat je iets anders kan meenemen...
Verbazingwekkend dat dit nog kan....
En dat word wel een wedstrijd met minder/geen publiek voor PSV met een geld boete..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 18:09 ]
Denk dat de spelers wellicht een nieuwe iPhone krijgen.... vanuit Rotterdamjaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:09:
Volgens mij is PSV omgekocht om vandaag expres te winnen. Bah.
Verwijderd
Enige wapenfeit van ajax vandaag.loewie1984 schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:10:
Enige wapenfeit van psv tot dusver, een vrije trap en een paar schoppen tegen de spelers van Ajax hoop dat Ajax er iig nog eentje in prikt vandaag
Paar waardeloze vrije trappen.
Rondrollen op de grond
En 1 goede counter.
Hoop dat PSV er nog 1tje inprikt
De Ajaxfans duidelijk hoorbaar, de PSVerts lekker stil.
Volgens mij worden alle spelers er zowat voor betaalt, ja.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:09:
Volgens mij is PSV omgekocht om vandaag expres te winnen. Bah.
Dan is Feyenoord nog steeds kampioen na excelsior.gambieter schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:11:
Mijn voorspelling van de 1-1 net voor tijd is nog steeds mogelijk
Fout ligt meer bij Onana, die moet gewoon niet naar voor/achter bewegen op zo'n moment, dan gebeurt zoiets niet.Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:11:
Oeh, bijna een de Ligtje
XXXVI
Mogelijk, maar momenteel is een gelijkspel echt het maximale dat Ajax verdient, het is matig.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:12:
Dan is Feyenoord nog steeds kampioen na excelsior.
Trein?
[ Voor 0% gewijzigd door carpebios op 23-04-2017 18:20 . Reden: tussenvoegsel weggehaald ]
Dit topic is gesloten.