Hopen dat het uitkomt
. Maar had even buiten Blom gerekend. Zal wel een lelijke 1-2 in de laatste 4 minuten worden en een pingel voor Ajax in het begin van de 2e helft
ondanks je mooie uitgangspositie na vandaag toch nog behoefte om een beschuldigend vingertje richting een scheidsrechter te wijzen?Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:39:
Hopen dat het uitkomt. Maar had even buiten Blom gerekend. Zal wel een lelijke 1-2 in de laatste 4 minuten worden en een pingel voor Ajax in het begin van de 2e helft
Verwijderd
Ik vind wel.
Dat als je derde staat, met geen uitzicht op iets anders.
Dat je niet moet opkomen met de muziek "simply the best"
Dat als je derde staat, met geen uitzicht op iets anders.
Dat je niet moet opkomen met de muziek "simply the best"
Wat een mist op me TV
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat een pijn aan mijn ogen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voelt raar en onwennig om heel erg voor PSV te zijn als ik naar een wedstrijd kijk. Hebben meer mensen daar last van?
alles kan off-topic
Nee. Ik ben altijd voor de tegenstander van AjaxAnkona schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:49:
Voelt raar en onwennig om heel erg voor PSV te zijn als ik naar een wedstrijd kijk. Hebben meer mensen daar last van?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
Dat zeker..Ankona schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:49:
Maar zodra ik dan weer een Ajacied zie lopen surf ik nog net niet naar de PSV webshop om een shirt te bestellen
Ja dat is normaal in het geval van PSVAnkona schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:49:
Traore op rechts,.. zou ie het zelf ook door hebben?
Zal PSV doorhebben dat ze zelf geen wedstrijd hebben gespeeld donderdag?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSV probeert snel aan te vallen maar het is echt ongelofelijk slordig. Ajax is ondanks de intenties van PSV gewoon gevaarlijker en ik verwacht dat zij dan ook als eerst gaan scoren. Triest om te zien als PSV supporter met een wedstrijd van PSV thuis...
Die heeft een weekje vrij, tijd voor wat anders.
Awh yeahhh
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekker
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mooie trap. Ik twijfel alleen over het onstaan van die vrije trap.
[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 23-04-2017 17:11 ]
Die past echt net erin mooie trap lekker!!!
Mooie vrije trap. Maar pijnlijk dit.
Mooi schot
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Nu word het een wedstrijd waar Ajax moet aanvallen en PSV lekker kan gaan counteren...
Now it's getting interesting..
Now it's getting interesting..
Mooie vrije trap, zeg.
Het patroon bij PSV is nu toch dat het 1-1 wordt vlak voor het einde?
Het patroon bij PSV is nu toch dat het 1-1 wordt vlak voor het einde?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk het niet, die zijn duidelijk nog verrot van donderdagVerwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:11:
Ben benieuwd of Ajax gaat aanzetten nu.
Verwijderd
Duidelijk ja?Leon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:11:
[...]
Denk het niet, die zijn duidelijk nog verrot van donderdag
Fijne vrije trap hoor.
Echt opvallend hoe Feyenoord de wind mee heeft dit seizoen. Treffen zelf een Vitesse dat zich opzichtig spaart en Ajax moet na een zware verlenging naar Eindhoven. Terwijl de komende tegenstanders zich al veilig hebben gespeeld. Het verhaal van dit seizoen helaas.
Echt opvallend hoe Feyenoord de wind mee heeft dit seizoen. Treffen zelf een Vitesse dat zich opzichtig spaart en Ajax moet na een zware verlenging naar Eindhoven. Terwijl de komende tegenstanders zich al veilig hebben gespeeld. Het verhaal van dit seizoen helaas.
XXXVI
Mooie trap.
Onverdiende voorsprong.
Onverdiende voorsprong.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet zo zeuren, dit klinkt wel weer heel erg alsof Feyenoord het hele seizoen mazzel heeft en Ajax niet. Feyenoord staat gewoon geheel verdiend op 1ephymerous schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:12:
Fijne vrije trap hoor.
Trein?
Verwijderd
Dat gaat beide kanten op.ephymerous schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:12:
Fijne vrije trap hoor.
Feyenoord moest ook naar Eindhoven toe kort nadat ze Manchester ontvingen...
Zijn volwassen mannen die makkelijk in staat moeten zijn om 3 wedstrijdjes in een week te spelen.
Hoeveel zullen ze lopen in zo'n wedstrijd... 10 a 15 km..?.. Lachwekkend.
Ken mensen die 3 keer in de week minimaal een halve marathon rennen.
Maar wees maar niet bang ajacieden, Blom is weer bezig met orde op zaken te stellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 17:16 ]
Nu moet Ajax wel heeel diep gaan met zo'n zware pot in de benen. Maar ze hebben al eens laten zien dat je veel kunnen.
Ow? Heeft psv dan ook gespeeld donderdag? Die ogen ook moeLeon Zwiers schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:11:
[...]
Denk het niet, die zijn duidelijk nog verrot van donderdag
Hij trapt gewoon in de grond en valt niks vrije trap...
Die vergelijking loopt natuurlijk compleet mank. Snap je zelf toch het ook wel?Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:16:
[...]
Zijn volwassen mannen die makkelijk in staat moeten zijn om 3 wedstrijdjes in een week te spelen.
Hoeveel zullen ze lopen in zo'n wedstrijd... 10 a 15 km..?.. Lachwekkend.
Ken mensen die 3 keer in de week minimaal een halve marathon rennen.
Maar wees maar niet bang ajacieden, Blom is weer bezig met orde op zaken te stellen.
Zoet, hij die Feyenoord 2 punten kado gaf...
ephymerous schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:12:
Let maar op, aan het einde van de wedstrijd de PSV supporters: Helemaal niets in Amsterdam
Verwijderd
Niets in Eindhoven denk ik dat ze zullen zingen. In Amsterdam hebben ze een mooie Europa League die nog steeds loopt
Klopt en die halen ze ook niet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja. maar zie ze die echt niet winnen.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:19:
Niets in Eindhoven denk ik dat ze zullen zingen. In Amsterdam hebben ze een mooie Europa League die nog steeds loopt
PSV wint de Eredivisie toch ook niet. 
Dan heb je dus nog altijd meer.
Dan heb je dus nog altijd meer.
Verwijderd
Klopt..Vos schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:18:
[...]
Die vergelijking loopt natuurlijk compleet mank. Snap je zelf toch het ook wel?
Hardlopen is nog een stuk zwaarder voor je lichaam dan een potje voetbal.
In Engeland spelen ze in fases 4 wedstrijden in 8 dagen, in de Championship en daaronder is het standaard om 3 wedstrijden in de week te spelen en als je wat verder in de beker komt zelfs 4 keer..
Nee (Nederlandse)voetballers zijn overbetaalde watjes.(persoonlijke mening uiteraard)
Maar er is nog kans...
terwijl PSV geen enkele kans meer op een prijs heeft...
het is een beetje sneu, alleen Feyenoord, AZ, Vitesse en Ajax mogen op dit moment zoiets zingen... als je het dan zo nodig moet zingen... ik vind het nogal kinderachtig
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:21:
[...]
Klopt..
In Engeland spelen ze in fases 4 wedstrijden in 8 dagen, in de Championship en daaronder is het standaard om 3 wedstrijden in de week te spelen en als je wat verder in de beker komt zelfs 4 keer..
Nee (Nederlandse)voetballers zijn overbetaalde watjes.(persoonlijke mening uiteraard)
Ik nam je reacties al niet zo serieus, snap ook weer waarom.
Die Blom is echt voor Ajax of niet? Niks aan de hand man!
Pff.. Blom... nog even voor rust die onterechte kaart geven
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hou toch op @Grudgie. PSV is constant te laat in een duel.
Leesvoer: Fysieke belasting voetbal t.o.v. andere sportenVerwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:21:
[...]
Klopt..
Nee man. Is gewoon duel! Niks aan de hand.
Wie zingt het dan? Geen enkele PSV'er hoor ..P.O. Box schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:22:
[...]
Maar er is nog kans...
terwijl PSV geen enkele kans meer op een prijs heeft...
het is een beetje sneu, alleen Feyenoord, AZ, Vitesse en Ajax mogen op dit moment zoiets zingen... als je het dan zo nodig moet zingen... ik vind het nogal kinderachtig
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Echt opvallend hoe een Ajacied het succes van Feyenoord probeert te bagatelliseren.ephymerous schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:12:
Fijne vrije trap hoor.
Feyenoord staat gewoon terecht bovenaan, had Ajax maar meer punten moeten pakken
Flauw om er (weer) externe factoren bij te halen.
2002 met Feyenoord: Finale UEFAVerwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:21:
Winnen hoeft ook niet, dit is al een prestatie opzich!
2005 met PSV: Halve finale CL.
Trein?
PSV en Ajax horen om de Landstitel te spelen elk seizoen. CL en EL, en Ajax speelt nog in/om beide..
Feyenoord lijkt lachende 3e dit jaar
Feyenoord lijkt lachende 3e dit jaar
Verwijderd
Blom had moeten laten doorspelen en later pas geel moeten geven. Overtreding terecht bestraft uiteraard.
Leuk. Geschiedenisles 😀MedionAkoya schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:24:
[...]
2002 met Feyenoord: Finale UEFA
2005 met PSV: Halve finale CL.
Wat hebben ze geslikt in eindhoven zeg, stelletje opgefokte schoppers.
Hash, coke en pillen? Ohnee dat is ergens andersTerranova schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:25:
Op de zuid-as
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
What else is new, in Amsterdam werden er ook al onbehoorlijke schoppen uitgedeeldTerranova schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:25:

XXXVI
Pff klein duwtje, ja dat is geel. Veltman komt weer goed weg met opzichtig vasthouden. Verder nog geen schop gezien.Terranova schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:25:
Ze roken wiet, Heel Noord-Brabant bestaat uit hennepkwekerijen.
Trein?
Vieze schopper die Traore.. bah
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 23-04-2017 17:28 ]
Tja, die Ajax speler had ook geel moeten krijgen voor het tegenhouden van het snel nemenvan de vrije trap. Dat soort geetter moeten ze veel harder aanpakken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is al het hele seizoen. Anderen kaarten aannaaien en er zelf mee wegkomen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee die boeren loper lekker te schoffelen...
Ja bah, schippers. Stinken zo naar vis.St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:27:
Vieze schipper die Traore.. bah
donderdag heeft hij er 2 gehadph4ge schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:28:
[...]
Dat is al het hele seizoen. Anderen kaarten aannaaien en er zelf mee wegkomen.
Traore verstapte zich
Wat een tijdgerek van Ajax zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ninja Edit te laat.. maar punt is wel duidelijk denk ik
St@m schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:28:
[...]
Ninja Edit te laat.. maar punt is wel duidelijk denk ik
Krijgt dolberg daar geen geel? kansloze frustratie actie.
alles kan off-topic
Ben ik PSV - Ajax aan 't kijken of Fenerbahce - Galatasaray? Waarom zitten die lui constant te fluiten? Tergend gedoe.
Ajax doet lekker meedutchgio schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:28:
Nee die boeren loper lekker te schoffelen...
Was PSV maar zo fel geweest bij al die wedstrijden hiervoor
[ Voor 19% gewijzigd door RobbertC op 23-04-2017 17:31 ]
Lekker Onana, haha amateur. Deed ie donderdag ook al
Onana begint steeds meer op Vermeer te lijken, wat doet ie daar nu weer
Wat doet die keeper? Die stoot de bal weg en blesseert zichzelf bij de landing of zo?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vind je het gek, die scheids laat het van psv nog wel eens onbestraft, zou dom zijn om dan ook niet mee te gaan met dat harde spel.RobbertC schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:30:
[...]
Ajax doet lekker mee
Was PSV maar zo fel geweest bij al die wedstrijden hiervoor
Dit topic is gesloten.