Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft bevestigd dat de OnePlus 5 een Snapdragon 835 krijgt. Hieronder de forumpost van Pete Lau (CEO OnePlus).

Let's talk performance for the OnePlus 5

[ Voor 30% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-05-2017 18:20 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:01:
OnePlus heeft bevestigd dat de OnePlus 5 een Snapdragon 835 krijgt. Hieronder de forumpost van Pete Lau (CEO OnePlus).

Netjes :)

Staat nu ook op Tweakers:
nieuws: OnePlus bevestigt dat OnePlus 5 Snapragon 835-soc heeft

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Pssst. Dat heeft ie zelf gesubmit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:01:

Wilde hm net posten :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-07 19:44
Ik hoop dat de 5 al vroeg in juni gepresenteerd gaat worden, ben in het bijzonder benieuwd naar de prijs. Zit middenin het selectieproces van mijn nieuwe telefoon, bij een scherpe prijs en de verwachtte specificaties, weet ik meteen welke het gaat worden O+

Of is dat te optimistisch? Durft er iemand zich te wagen aan een meer precieze gok anders dan juni/juli? Gebaseerd op eerdere product presentaties van OnePlus, en het gegeven dat de 3T 128GB al uit productie is gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:53

ViezeVis

Sample Text

Vanuit waar wordt de Oneplus geleverd? Neem aan dat er geen inklaringskosten worden gerekend over de zending als deze vanuit het buitenland is? Althans: had gelezen dat degelijke leveringen uit diverse distributiepunten gebeurde.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
ViezeVis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:06:
Vanuit waar wordt de Oneplus geleverd? Neem aan dat er geen inklaringskosten worden gerekend over de zending als deze vanuit het buitenland is? Althans: had gelezen dat degelijke leveringen uit diverse distributiepunten gebeurde.
Zolang jij hem bij een NL / EU shop besteld, maakt het niet uit vanwaar uit de OP geleverd wordt en hoeveel inklaringskosten wordt gerekend. Is all inclusive.

[ Voor 4% gewijzigd door erreen op 24-05-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

erreen schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:14:
[...]

Zolang jij hem bij een NL / EU shop besteld, maakt het niet uit vanwaar uit de OP geleverd wordt en hoeveel inklaringskosten wordt gerekend. Is all inclusive.
Hieruit kan ik dus opmaken dat de Oneplus wordt verstuurd vanuit binnen Europa, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

kan je de op5 dan in een shop bestellen?
Alle One plus tot nu toe gaan gewoon via de OP website. En je betaalt geen inklaring oid.
Alleen transport kosten. OP heeft dat gewoon goed geregeld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
ViezeVis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:15:
[...]

Hieruit kan ik dus opmaken dat de Oneplus wordt verstuurd vanuit binnen Europa, dank :)
Dat hoor je mij niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

DarkSide schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:15:
Alle One plus tot nu toe gaan gewoon via de OP website. En je betaalt geen inklaring oid.
Denk dat de Oneplus shop werd bedoeld. Ik ben erg benieuwd naar de definitieve release en denk hem ook maar aan te schaffen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
DarkSide schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:15:
Met de shop bedoel natuurlijk ik de OP website, ....................... of Amazon bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door erreen op 24-05-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:16:
Smalle bezels daarentegen, waar we het in eerste instantie over hadden, hebben 0,0 effect op de breekbaarheid van een toestel. De glasplaat loopt namelijk over de bezels heen.

[...]

De zijkant reageert niet op aanrakingen als de software dit ziet als een handpalm. Palm rejection heet dat, en is toegepast op verschillende Androids en ook op iPads. Fabrikanten krijgen de herkenning van handpalmen steeds beter onder de knie.
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:44:
Maar dat is prima op te vangen met software allemaal.

De S6 Edge had het mijn inziens erg veel, de S7 ook nog behoorlijk maar nu op mijn S8 heb ik het na een maandje nog niet ondervonden. Wel als ik het Process Samsung-edge kill trouwens, dan komt het direct terug. Oftewel het wordt door software geregistreerd en tegen gehouden. Net zo dat je prima met je pols op een iPad (pro) kunt leunen zonder dat dit negatieve invloed heeft.
Smalle bezels zorgen wel voor een dunnere zijkant, waardoor de klap minder goed op te vangen is, en er misschien sneller interne schade ontstaat. Het kan in ieder geval nooit steviger/beter zijn..

Voor zover ik weet beschikt OxygenOS niet over palm rejection.

Maar goed, zo kunnen we een welles-nietes spelletje blijven spelen. Is ook een beetje off-topic. Ik ga er dan ook niet meer op in als je het niet erg vindt :p. Niets persoonlijks hoor, begrijp me niet verkeerd O+.
Jup, wat @Fairy zei ;).
Public_Enemy_#1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:06:
Ik hoop dat de 5 al vroeg in juni gepresenteerd gaat worden, ben in het bijzonder benieuwd naar de prijs. Zit middenin het selectieproces van mijn nieuwe telefoon, bij een scherpe prijs en de verwachtte specificaties, weet ik meteen welke het gaat worden O+

Of is dat te optimistisch? Durft er iemand zich te wagen aan een meer precieze gok anders dan juni/juli? Gebaseerd op eerdere product presentaties van OnePlus, en het gegeven dat de 3T 128GB al uit productie is gehaald?
Ikzelf denk nog steeds eind juni :).
Vaak vanuit een distributiecentrum vanuit Polen of de UK, maar reken maar op Polen. De telefoon bestel je op oneplus.net/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

zie trouwens in mijn agenda dat de OP3 VR launch vorig jaar op 14 juni was.
Misschien een indicatie dat de 5 ook rond die tijd aangekondigd wordt????

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

erreen schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Dat hoor je mij niet zeggen
Dan ben ik bang dat je niet op al mijn vragen antwoord gaf :D - bij nader zoeken op de interwebs wordt, zoals AnonymousWP ook al zegt, wordt de Oneplus mogelijk uit Polen/UK geleverd waardoor inklaringskosten niet langer een issue zijn.

Levering +- 3 dagen, bij de release van de OP3+ was dat iets langer.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:19:
[...]

Vaak vanuit een distributiecentrum vanuit Polen of de UK, maar reken maar op Polen. De telefoon bestel je op oneplus.net/nl
Dank. Had inmiddels het antwoord al gevonden door anders te zoeken.

[ Voor 33% gewijzigd door ViezeVis op 24-05-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Sorry maar het is gewoon echt niet waar :P het is indd wat off-topic.
[...]

Smalle bezels zorgen wel voor een dunnere zijkant, waardoor de klap minder goed op te vangen is, en er misschien sneller interne schade ontstaat. Het kan in ieder geval nooit steviger/beter zijn..
Als een toestel valt en er gaat iets stuk, is dat 99/100 keer de glasplaat. Of je display nou 1mm of 10cm bezel om het scherm heeft... Zolang die glasplaat van rand tot rand loopt breekt het.

Interne schade zoals een defect moederbord, scheuren in de behuizing, losrakende connectors bedoel je dan? Ook dat staat los van de bezels. De bezels vangen heus niet beter een klap op dan een display. Sowieso zit alles bevestigd aan een metalen frame waardoor zoiets zo goed als onmogelijk is.

Een display raakt niet zo snel defect. En als je met enorm veel kracht al het display zelf weet te slopen, dan is je glasplaat sowieso eerder stuk gegaan. Onder de streep dus precies hetzelfde resultaat.

Niemand zegt dat het beter is toch? Het is in ieder geval niet slechter, er is dus geen enkele reden om deze vooruitgang in smartphoneland af te schrijven :)
Volgens mij ook niet, maar als ze randen zoals de Xperia XA gaan introduceren dan zullen ze dat wel toevoegen. Het is geen rocket science :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Richh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:37:
Sorry maar het is gewoon echt niet waar :P het is indd wat off-topic.

[...]

Als een toestel valt en er gaat iets stuk, is dat 99/100 keer de glasplaat. Of je display nou 1mm of 10cm bezel om het scherm heeft... Zolang die glasplaat van rand tot rand loopt breekt het.

Interne schade zoals een defect moederbord, scheuren in de behuizing, losrakende connectors bedoel je dan? Ook dat staat los van de bezels. De bezels vangen heus niet beter een klap op dan een display. Sowieso zit alles bevestigd aan een metalen frame waardoor zoiets zo goed als onmogelijk is.

Een display raakt niet zo snel defect. En als je met enorm veel kracht al het display zelf weet te slopen, dan is je glasplaat sowieso eerder stuk gegaan. Onder de streep dus precies hetzelfde resultaat.

Niemand zegt dat het beter is toch? Het is in ieder geval niet slechter, er is dus geen enkele reden om deze vooruitgang in smartphoneland af te schrijven :)

[...]

Volgens mij ook niet, maar als ze randen zoals de Xperia XA gaan introduceren dan zullen ze dat wel toevoegen. Het is geen rocket science :)
http://bgr.com/2017/04/24...p-test-video-squaretrade/

Gelukkig hoeven we je niet op je blauwe ogen te geloven, maar zijn er gewoon tests die je kunt doen.
Daarnaast, hoe logisch is het: glas wat om de rand heen curved, betekent meer glas op kwetsbare plekken. De Oneplus 3 heeft al maximaal glas aan de voorkant, maar niet om de zijkanten. Nóg minder bezel aan de zijkant betekent automatisch dat je glas aan de zijkant gaat krijgen. En dan gaat het sneller stuk. Geen edge scherm voor mij svp.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jeroenneman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:42:
[...]

http://bgr.com/2017/04/24...p-test-video-squaretrade/

Gelukkig hoeven we je niet op je blauwe ogen te geloven, maar zijn er gewoon tests die je kunt doen.
Daarnaast, hoe logisch is het: glas wat om de rand heen curved, betekent meer glas op kwetsbare plekken. De Oneplus 3 heeft al maximaal glas aan de voorkant, maar niet om de zijkanten. Nóg minder bezel aan de zijkant betekent automatisch dat je glas aan de zijkant gaat krijgen. En dan gaat het sneller stuk. Geen edge scherm voor mij svp.
De S8 breekt door z'n curved scherm. Niemand heeft het over een curved/edge display. Het gaat hier puur om smalle bezels en een afwijkend schermformaat, dat kan ook plat. Zoals de LG G6 heeft. Of de Xperia XA aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Richh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:46:
[...]

De S8 breekt door z'n curved scherm. Niemand heeft het over een curved/edge display. Het gaat hier puur om smalle bezels en een afwijkend schermformaat, dat kan ook plat. Zoals de LG G6 heeft. Of de Xperia XA aan de zijkanten.
Dan kun je alleen de lengte nog in, en dat is funest voor de one-hand usability. Qua bezel aan de zijkant heeft de OP3 al bijna niets meer te winnen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jeroenneman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:47:
[...]

Dan kun je alleen de lengte nog in, en dat is funest voor de one-hand usability. Qua bezel aan de zijkant heeft de OP3 al bijna niets meer te winnen.
Als ze een millimeter aan de zijkanten weten te winnen, dan is dat in ieder niet slechter voor de bouwkwaliteit en hoeven we echt niet bang te zijn voor een breekbaarder toestel dan voorheen. Hij zou dan net zo breekbaar zijn. Dat is alles wat ik zeg :)

Het gebruik met 1 hand is (los daarvan!) discutabel natuurlijk. Persoonlijk heb ik geen problemen met de LG G6 en de S8 en ik kan me er weinig van voorstellen dat anderen dat wel hebben. Heb nu zelf een S8+ en ik kan zonder problemen bij de notificatiebalk. De linker bovenhoek is wel een dingetje, dat lukt wel, maar is niet praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De OP3 en OP3T werden verstuurd vanuit Polen, en dichtbij de grens van Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 13:53
Zou de 3T nog leverbaar blijven (misschien zelfs zakken in prijs?) nadat de 5 beschikbaar komt?

Zit in het selectieproces van een nieuwe telefoon, twijfel tussen nu 3T kopen of wachten op de 5, maar wil niet straks de 3T boot mislopen omdat de 5 bijvoorbeeld te duur blijkt te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:21:
zie trouwens in mijn agenda dat de OP3 VR launch vorig jaar op 14 juni was.
Misschien een indicatie dat de 5 ook rond die tijd aangekondigd wordt????
Via Weibo werd aangekondigd: Hey summer, give me five!. De zomer begint 21 juni. Dus ik persoonlijk verwacht aankondiging half juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:55:
[...]

Als ze een millimeter aan de zijkanten weten te winnen, dan is dat in ieder niet slechter voor de bouwkwaliteit en hoeven we echt niet bang te zijn voor een breekbaarder toestel dan voorheen. Hij zou dan net zo breekbaar zijn. Dat is alles wat ik zeg :)

Het gebruik met 1 hand is (los daarvan!) discutabel natuurlijk. Persoonlijk heb ik geen problemen met de LG G6 en de S8 en ik kan me er weinig van voorstellen dat anderen dat wel hebben. Heb nu zelf een S8+ en ik kan zonder problemen bij de notificatiebalk. De linker bovenhoek is wel een dingetje, dat lukt wel, maar is niet praktisch.
Heel veel meer bezel ga je er niet van af kunnen snoepen zonder met een randloos scherm te zitten. De huidige bezels aan de zijkanten zitten al in de buurt van de 1mm namelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Danny.G schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:41:
[...]
Heel veel meer bezel ga je er niet van af kunnen snoepen zonder met een randloos scherm te zitten. De huidige bezels aan de zijkanten zitten al in de buurt van de 1mm namelijk :P
Nou onder en boven is nog een hele hoop te halen. Zeker op telefoons met een kin als de 3T (Of de pixel. iPhone. Nieuwe HTC en noem ze maar op). Scherm als de G6 zou wel goed baanbrekend zijn voor een scherpe prijs. Want dan hebben ze echt iets wat alleen flagships hebben.
Support voor een dubbele camera zit ook niet in Oxygen OS maar dat schrijven ze er heus in. Dat is met palm rejection natuurlijk ook zo gedaan dus dat mag het probleem niet zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Het is eerder nice to have. Erg praktisch vind ik de volledig scherm voorkanten niet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels bevestigd dat fps aan de voorkant beneden het scherm zit.

https://www.gizmochina.co...nt-fingerprint-oneplus-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:24:

Waar staat dat hij beneden het scherm zit dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JochemK schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:30:
Zou de 3T nog leverbaar blijven (misschien zelfs zakken in prijs?) nadat de 5 beschikbaar komt?

Zit in het selectieproces van een nieuwe telefoon, twijfel tussen nu 3T kopen of wachten op de 5, maar wil niet straks de 3T boot mislopen omdat de 5 bijvoorbeeld te duur blijkt te zijn.
Toen de OnePlus 3 uitkwam, werd de OnePlus 2 niet uit de verkoop gehaald. Pas na een half jaar werd de productie gestopt. Mocht het toch anders zijn dit keer, dan kan je altijd nog een tweedehands 3T op de kop tikken, toch? :)

@JochemK Zojuist is door OnePlus bevestigt dat de OnePlus 3T uit de schappen wordt gehaald zodra de OnePlus 5 er is. Of naja, er zijn nog maar een paar toestellen over. Zie hier: Find out what’s happening to the OnePlus 3 & 3T.
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:24:

Dat was al bekend: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Kon je niet weten natuurlijk, want stond paar pagina's terug.

En weer even een paar nieuwtjes omtrent de OnePlus 5:

[ Voor 27% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-05-2017 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De OP3T zal binnekort uit stock zijn!. Zou dat betekenen dat de OP5 snel zal verschijnen?

Bekijk deze tweet: https://mobile.twitter.com/oneplus/status/867757392376852482

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:08:
De OP3T zal binnekort uit stock zijn!. Zou dat betekenen dat de OP5 snel zal verschijnen?

Bekijk deze tweet: https://mobile.twitter.com/oneplus/status/867757392376852482
Ja, dat weet ik wel zeker. Volgens mij moet je in het vervolg wat beter gaan lezen, want pal boven jouw post, zeg ik exact hetzelfde :p.
Kijk hier maar: https://twitter.com/Qualcomm/status/867418252372320257 Leuke hint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:31:
[...]

Ja, dat weet ik wel zeker. Volgens mij moet je in het vervolg wat beter gaan lezen, want pal boven jouw post, zeg ik exact hetzelfde :p.
Kijk hier maar: https://twitter.com/Qualcomm/status/867418252372320257 Leuke hint.
Had inderdaad iets beter moeten lezen, uit enthousiasme te snel gepost :P.
Haha ja dat nieuws van de op5 hou ik ook in de gaten, dus die Twitter post al gezien. Zo hyped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Ondanks misschien de hoge prijs vind ik niet echt andere alternatieven ALS de OP5 rond de 600 gaat zitten.
Of komen er nog goede telefoons die ik zelf gemist heb?

S8 is rete duur en zelfde geldt voor vele flagships als je het vergelijkt met wat de Op5 kan brengen.

Hoop nog steeds wel dat de Op5 rond de 500 gaat zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silchas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
IAmNice schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:45:
Ondanks misschien de hoge prijs vind ik niet echt andere alternatieven ALS de OP5 rond de 600 gaat zitten.

S8 is rete duur en zelfde geldt voor vele flagships als je het vergelijkt met wat de Op5 kan brengen.

De HTC u11 is €675 met club korting, de LG G6 is €630 in Nederland, €550 op amazon.de. Dat komt aardig dichtbij de prijs van de OP5.
Dichtbij genoeg, voor mij, om de plussen en minnen van elke telefoon naast elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redfoox
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Kan dus nooit meer lang duren voordat we weten of we voor de OP5 moeten gaan 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Bij Samsung duurde het een maand(je) na de aankondiging tot ie in de schappen lag.
Is dat bij OnePlus anders?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Silchas schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:13:
[...]

De HTC u11 is €675 met club korting, de LG G6 is €630 in Nederland, €550 op amazon.de. Dat komt aardig dichtbij de prijs van de OP5.
Dichtbij genoeg, voor mij, om de plussen en minnen van elke telefoon naast elkaar zetten.
De G6 heeft een Snapdragon 821, als dat het prestatieniveau is wat je zoekt kan je ook voor de 3T gaan.
Ik weet niet wát OnePlus met z'n prijzen gaat doen, maar dat de 5 flink goedkoper dan 675 gaat worden, daar durf ik wel een kratje bier op te verwedden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

The_Worst

Unox

YoG schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:21:
Bij Samsung duurde het een maand(je) na de aankondiging tot ie in de schappen lag.
Is dat bij OnePlus anders?
OnePlus ligt niet in de schappen. Alleen te verkrijgen via de webshop. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Silchas schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:13:
[...]

Dat dacht ik ook, die prijzen zijn (iets) hoger maar leveren weer wel iets minder op dan mogelijk de OP5. Ook al is niks officeel denk dat hij toch beter dan die 2 wordt voor nu. En dan wil je toch niet meer betalen voor minder? Ook al is het verschil misschien hooguit 10-20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

The_Worst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:05:
[...]

OnePlus ligt niet in de schappen. Alleen te verkrijgen via de webshop. ;)
Hoe groot is dat tijdsverschil tussen aankondiging en kunnen bestellen?
Ik hoop/vermoed.. vrijwel direct? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst dus dat kan niemand echt juist beantwoorden.

Tevens een maand te vroeg om over bestellen te praten.

[ Voor 23% gewijzigd door anessie op 26-05-2017 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

anessie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 01:26:
Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst dus dat kan niemand echt juist beantwoorden.
Lijkt mij wel. Meestal wordt zo'n aankondiging/levering specifiek gepland en is bijvoorbeeld bij een groot bedrijf als Samsung en Apple in een tijdsbestek van ongeveer een maand.
Die verkopen vooral via de reguliere handel. Bij OnePlus, zoals ik had begrepen, direct via hun webshop. Dat zal flink wat sneller zijn, denk ik?

Hoe ging dat bij de vorige modellen? Daar zou je wel conclusies uit kunnen trekken. Of ze moeten het dit jaar helemaal anders gaan doen.
Tevens een maand te vroeg om over bestellen te praten.
oOo Ik kan niet wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hij zal snel beschikbaar zijn.
De op3 werd om 1900 savonds gepresenteerd in vr. Om 1905 zat hij in mijn winkelmandje.

Ik vermoed dat dit weer zo gaat.
Gewoon na aankondiging gelijk te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

IAmNice schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:45:

Nokia 9 belooft ook wel een leuk toestel te worden, maar daar zijn bijna alleen nog maar geruchten over te vinden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ja, die Nokia ziet er ook wel interessant uit. Helaas zijn de in februari aangekondigde Nokia 3,5 & 6 nog altijd niet verkrijgbaar in NL. Stemt mij niet bijzonder hoopvol dat de 9 wel snel beschikbaar zal zijn.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

De Nokia kan ook nog wel interessant woorden idd.
Naast de Op5 zat ik nog te kijken naar wat andere toestellen maar die kunnen mij niet echt bekoren.

Samsung S8: Te duur en ik ben niet zo'n samsung fan. (wel mooi toestel)

HTC U11: Leuke dat je in het toestel kunt knijpen maar ik vind het toestel zelf te bulky. Zelfde dikke bezels als mijn HTC M8.

LG G6: Mooi toestel maar nu al verouderde hardware. 4GB en een 821 heeft de 3T ook al.

Laat die Op5 maar komen!

[ Voor 6% gewijzigd door jeka op 26-05-2017 09:54 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik denk toch echt dat de op5 op 500 zal zitten, gezien de prijzen van de andere flagships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-07 03:20
Ziet er naaruit dat morgen de dag is waar vele op wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
PaT schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:20:
[...]

Nokia 9 belooft ook wel een leuk toestel te worden, maar daar zijn bijna alleen nog maar geruchten over te vinden
5,27" is mij echt te klein. met de OP is terug naar 5,5 al klein genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
svensonic1 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:47:
Wat bedoel ja? Is aangekondigd dat hij morgen wordt gepresenteerd? :o

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
YoG schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 02:49:
[...]
Of ze moeten het dit jaar helemaal anders gaan doen.
Was net mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Is toch niks bekend over morgen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Kun je iets meer uitweiden? Waarom gaan ze het dit jaar misschien anders doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen, mensen, de verwachting is - zoals voorgaande jaren - dat je na de launch (via VR, video, of weet ik het wat) het toestel direct kan bestellen. Dit geldt meestal maar voor een paar uur. Een paar dagen later kan iedereen bestellen. Zie het als een pre-order :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant!
Als jij een OP toestel koopt krijg jij een code. Als je die deelt met iemand krijgt die 20 euro shoptegoed voor accessoires, als diegene jou code gebruikt EN een toestel koopt krijg jij 100 'punten'.
80 points = free shipping
100 points = €10 off of accessories/gear
150 points = free t-shirt
200 points = €20 off of accessories and gear
400 points = free messenger bag

https://oneplus.net/nl/referral

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 13:06 . Reden: Betere uitleg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

The_Worst

Unox

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:38:
Mensen, mensen, de verwachting is - zoals voorgaande jaren - dat je na de launch (via VR, video, of weet ik het wat) het toestel direct kan bestellen. Dit geldt meestal maar voor een paar uur. Een paar dagen later kan iedereen bestellen. Zie het als een pre-order :).
:?

Wie kan na de launch niet bestellen dan?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:48:
Interessant!
Als jij een OP toestel koopt krijg jij een code. Als je die deelt met iemand krijgt die 20 euro shoptegoed voor accessoires, als diegene jou code gebruikt krijg jij 100 'punten'.

ze blijven het wel proberen he :+

Hier voor iedereen een 20 euro voucher van mij cadeau :+

https://oneplus.net/nl/invite#2LQPN726NHSW1O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:04:
[...]

ze blijven het wel proberen he :+

Hier voor iedereen een 20 euro voucher van mij cadeau :+

https://oneplus.net/nl/invite#2LQPN726NHSW1O
Haha ze blijven nieuwe dingen zoeken idd!

En er mogen Bepaalde mensen toch forums aanmaken?
Misschien een idee om een groot forum te maken waar iedereen hun codes kan delen en wij tweakers elkaar weer kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Haha ze blijven nieuwe dingen zoeken idd!

En er mogen Bepaalde mensen toch forums aanmaken?
Misschien een idee om een groot forum te maken waar iedereen hun codes kan delen en wij tweakers elkaar weer kunnen helpen?
hier op GoT kan in principe iedereen een topic starten of bedoel je op het forum van OP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:56
omgomgomg

maar hoe gaat dat in zijn werk dan met bestellen? Kan ik niet zomaar een telefoon kopen? ik heb een account, maar als dat niet voldoende is ben ik een groot voorstander van het tweakertopic met invites:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pannekoek schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:45:
omgomgomg

maar hoe gaat dat in zijn werk dan met bestellen? Kan ik niet zomaar een telefoon kopen? ik heb een account, maar als dat niet voldoende is ben ik een groot voorstander van het tweakertopic met invites:D
Het zijn geen invites maar korting. Ergens Boven je staat een linkje met alle info :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:09:
[...]

hier op GoT kan in principe iedereen een topic starten of bedoel je op het forum van OP?
Okee thanks.
Heb hm aangemaakt.
[OnePlus] Referral Systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
mooi, dan kan ie meteen in een topicwarning zodat het later niet ondersneeuwt met invites hier. misschien kan @rens-br dat regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:46

Patrick89

PSN : Gamesource

Hahah ik was ook al bezig, past die niet beter in de aankoop sectie waar ook de rest van de kortingscode staan etc.

Als de oneplus 5 echt snel uit gaat komen is het een leuke actie :)

[ Voor 23% gewijzigd door Patrick89 op 26-05-2017 17:38 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick89 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:37:
Hahah ik was ook al bezig, past die niet beter in de aankoop sectie waar ook de rest van de kortingscode staan etc.

Als de oneplus 5 echt snel uit gaat komen is het een leuke actie :)
Ben een groentje. Zie niet zo snel staan hoe t aan te passen, need some help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:46

Patrick89

PSN : Gamesource

Dat kan ook niet volgens mij, wellicht dat een modje wat kan samenvoegen

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
Ik heb de eerste referral link al gedeeld, iemand moet beginnen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:48:
Interessant!
Als jij een OP toestel koopt krijg jij een code. Als je die deelt met iemand krijgt die 20 euro shoptegoed voor accessoires, als diegene jou code gebruikt EN een toestel koopt krijg jij 100 'punten'.

Ik had het gezien ja :).
The_Worst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:50:
:?

Wie kan na de launch niet bestellen dan?
Degene die de launch niet kijken kunnen geen pre-order doen. Gaat via speciaal systeem. Vorig jaar was het zo, dat je je e-mail adres moest invoeren in de Loop-app. Je kan dan je e-mail adres invoeren en vervolgens krijg je een link voor de verkoop als het goed is. Als je de aankondiging etc niet kijkt, dan moet je dus een paar dagen wachten. Althans, dat was bij de OnePlus 3-launch zo.
pannekoek schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:45:
omgomgomg

Je kan de OnePlus 5 altijd kopen. Of je nou een referral-link hebt of niet.
Leuk en goed idee :). Echter denk ik dat we het beter kunnen verwerken in het aankomende Levertijden & Prijzen topic. We kunnen 2 dingen doen:
  1. Een nieuw topic aanmaken en jou eventueel mede topic-starter maken zodat je de informatie erbij kan zetten, als je dat leuk lijkt :).
  2. Wat ook kan, is dat je ons mede topic-starter maakt, zodat we het topic gelijk kunnen trekken met deze, specifiek voor de OnePlus 5. Alhoewel, hoeft natuurlijk niet expliciet voor de OnePlus 5 te zijn, want je kan er ook gewoon andere producten mee kopen. Dan houden Rens en ik een andere lay-out aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik snap die haast nooit om toestellen bij de release te willen hebben. Wacht eerst eens wat user reviews af, misschien stelt het toestel wel teleur op -voor jou- belangrijke vlakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
SirLenncelot schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:30:
Ik snap die haast nooit om toestellen bij de release te willen hebben. Wacht eerst eens wat user reviews af, misschien stelt het toestel wel teleur op -voor jou- belangrijke vlakken...
Hangt natuurlijk ook af van de persoon/de situatie. Mijn telefoon loopt merkbaar op zijn einde en een vervanger is best wel nodig. Mijn beslissing hangt nu nog af van de prijs, specs en looks van de OnePlus 5. Als deze bevallen wordt hij direct besteld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
SirLenncelot schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:30:
Ik wacht al sinds de Note 4 op een fatsoenlijke opvolger van mijn Note 3... het zou een keer tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*bookmarked*

Ben in de race voor een nieuwe telefoon aangezien mijn Lumia 950 wel aan het einde begint te lopen qua app-store voor mijn dagelijks gebruik (helaas).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 09:58
Nieuwe leak, zij het dan een 'case'

http://www.slashleaks.com...ertical-dual-rear-cameras

Vrij stilletjes geweest rond leaks deze week...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:42
Benjike schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:02:
Nieuwe leak, zij het dan een 'case'

http://www.slashleaks.com...ertical-dual-rear-cameras

Vrij stilletjes geweest rond leaks deze week...
Stilte voor de storm!? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redfoox
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Volgens mij mis ik de slider op deze render. Dus fake?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Stel, dit toestel gaat inderdaad rond de 600 euro zitten qua prijs, zoals enkele voorspellingen inschatten. Persoonlijk vind ik dat teveel geld. Wat zijn dan de serieuze concurrenten rond 500 euro?
Ik heb dit toestel al aardig wat maandjes op het oog. En ik hoop dat ie 499 gaat kosten of minder. Maar als hij duurder wordt, dan ga ik voor iets anders. Maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:00:
Stel, dit toestel gaat inderdaad rond de 600 euro zitten qua prijs, zoals enkele voorspellingen inschatten. Persoonlijk vind ik dat teveel geld. Wat zijn dan de serieuze concurrenten rond 500 euro?
Ik heb dit toestel al aardig wat maandjes op het oog. En ik hoop dat ie 499 gaat kosten of minder. Maar als hij duurder wordt, dan ga ik voor iets anders. Maar wat?
Je kan nu nog een OP3t kopen. Naar mijn mening beste toestel onder de 450 euro. Je kan ook afwachten en kijken hoeduur de OP5 word, vind je hem te duur dan kan je een 2e hands OP3T kopen toch?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik denk ook 499 voor de OP5 of als ze echt lullig zijn iets van 529 ofzo. Net te weinig over de 500 grens heen om hem te laten schieten. Ben het wachten nu wel zat eigenlijk, heb nog steeds een OPO maar wil nu wel weer eens een shiny new phone. *O*

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

De prijs boeit me niet zo heel veel in dit geval. Klinkt misschien dom/arrogant maar ik maak geen vergelijking met de vorige generatie OnePlus-toestellen.

In alle redelijkheid, maar dat argument horen we vaker, vind ik een prijsstelling van 600 Euro meer dan voldoende voor een nieuw, high-end toestel. Als dat toestel dan ook nog eens in de buurt komt van de performance van current marktleiders (zoals een Edge 8 of een Pixel), is dat zeker een groot voordeel. En ik hoef geen fancy features die "wow" doen maar een applicatie-landschap waar ik mee overweg kan.

Door mijn langere ervaring met Windows Mobile, Windows Phone, iOS 8 en hoger alsmede Android 5.x en later, neig ik op dit moment heeel erg om een Android-based device aan te schaffen. En als alle geruchten/leaks kloppen, dan zou een OP5 exact in mijn straatje passen om in ieder geval tot december 2018 mee te kunnen gaan.

Ja, ik schrijf mijn apparatuur misschien sneller af (financieel) dan anderen; dat is een bewuste keuze omdat ik bij veel produkten toch zie dat na ongeveer anderhalf tot twee jaar er alsnog vraag naar is als tweedehandsje (dus een redelijke prijs te krijgen). Hetzelfde doe ik ook met mijn auto (daar hou ik ongeveer 3 tot 4 jaar als tweedehands-termijn) en mijn PC (ook 3 tot 4 jaar).

Ben me er terdege van bewust dat ik ten opzichte van andere mensen/keuzes, hiermee wel wat geld verbrand/weggooi met dien verstande dat ik echt niet zwem in het geld maar weloverwogen en bewust een produkt wil kopen en van genieten.

/edit: teruggelezen, wat een psychologisch verhaal; bottom-line is dat ik maximaal 600 Euro voor een OP5 wil neerleggen met een SnapDragon 835, 6GB, 64GB, 1080p+ scherm en 16MP+ camera.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 27-05-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:55:
/edit: teruggelezen, wat een psychologisch verhaal; bottom-line is dat ik maximaal 600 Euro voor een OP5 wil neerleggen met een SnapDragon 835, 6GB, 64GB, 1080p+ scherm en 16MP+ camera.
Ik verwacht precies hetzelfde, enkel dan een prijs rond de €500. Anders is het een erg dure "update" t.o.v de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MK1998NL schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:03:
[...]

Ik verwacht precies hetzelfde, enkel dan een prijs rond de €500. Anders is het een erg dure "update" t.o.v de 3T.
Ik kom van een Lumia 950; die heb ik nieuw gekocht voor 500 Euro maar de "ergernis" van dagelijks gebruik op dit moment, valideert voor mij een iets hogere nieuwprijs voor een ander toestel.

We'll see; de creditcard zit al vastgeplakt aan de laptop voor als de OP5 op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Ik zie creditcard...kan je ook met ideal betalen? Mijn OPO was via MP destijds.

[ Voor 24% gewijzigd door power_user op 27-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

power_user schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:38:
Ik zie creditcard...kan je ook met ideal bestellen? Mijn OPO was via MP destijds.
+
Currently, the available payment methods for purchasing from our website are PayPal and Credit Card. For PayPal inquires, please contact PayPal directly at 1-888-221-1161 (U.S.) or 1-402-935-2050 (calling from outside the U.S.) For Credit Card inquires, please contact your issuing bank for more information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Thx! Ik zal PayPal alvast even opwaarderen dan. Maar ja, met hoeveel!? :+

[ Voor 22% gewijzigd door power_user op 27-05-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

power_user schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:41:
Thx! Ik zal PayPal alvast even opwaarderen dan. Maar ja, met hoeveel!? :+
Koppel PayPal aan je betaalrekening :)

Persoonlijk ben ik groot fan van creditcard geworden; de verzekering (ingebouwd) voor aankopen, zowel in een winkel als via internet, is echt ontzettend goed. En afhankelijk van het merk creditcard, zijn ze nog eens veel liever/duidelijker als het gaat om schade verhalen etc.

Mocht je vaker op internet willen kopen of in het buitenland zijn, raad ik je MasterCard Gold aan. Daar zitten wel wat inkomens-eisen aan maar ik krijg op sommige aankopen gewoon 18 maanden "garantie", bezorg-garantie en bijvoorbeeld ook eigen interventie (dus niet de klachtenbalie van de KLM ofzo) als mijn vliegtickets niet kloppen, vluchten vertraagd zijn of er vervangend vervoer/hotel moet worden geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:05:
[...]

Ik kom van een Lumia 950; die heb ik nieuw gekocht voor 500 Euro maar de "ergernis" van dagelijks gebruik op dit moment, valideert voor mij een iets hogere nieuwprijs voor een ander toestel.

We'll see; de creditcard zit al vastgeplakt aan de laptop voor als de OP5 op de markt komt.
Ik snap wat je bedoeld, maar €500+ in één keer ophoesten als student is én blijft veel :p

3 jaar terug was deze G2 dé high-end telefoon van LG, destijd €302 voor betaald :o

En betaling is geen probleem: zowel PayPal account CreditCard beschikbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
Kon zo snel niet vinden wat de eisen zijn maar ik verdien modaal. Zag wel dat je het eerste jaar €20 moet aftikken en daarna €32.50 per jaar. Tuurlijk, je krijgt er wat voor terug. Ik denk alleen niet dat ik er genoeg gebruik van ga maken om die voordelen voldoende te benutten. Volgens mij heb ik PayPal al gekoppeld nu ik er over nadenk. Komt dus wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Paypall biedt ook een kopers-garantie en wat aanvullende service. zie hier

Ikzelf vind Paypall net iets gebruiksvriendelijker dan de readers / tan codes en minder gevoelig voor fraude dan het simpelweg invoeren van je controlegetallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK1998NL schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:50:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar €500+ in één keer ophoesten als student is én blijft veel :p

3 jaar terug was deze G2 dé high-end telefoon van LG, destijd €302 voor betaald :o

En betaling is geen probleem: zowel PayPal account CreditCard beschikbaar :)
Ik had als student altijd gewoon een bijbaan en daardoor altijd prima geld. Studenten die roepen "ik heb geen geld want ik ben een student" doen gewoon iets niet goed naar mijn mening, als €500 voor jou nu veel is. Wees dan verstandig en blijf lekker bij je 3T. Na je studie is er nog tijd zat om met de nieuwste telefoon te lopen.

De G2 is uit 2013 trouwens. 3 jaar terug was de G3 het high end toestel van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:04:
[...]

Je kan nu nog een OP3t kopen. Naar mijn mening beste toestel onder de 450 euro. Je kan ook afwachten en kijken hoeduur de OP5 word, vind je hem te duur dan kan je een 2e hands OP3T kopen toch?.
Oorspronkelijk wachtte ik ook op de OP3, maar vond uiteindelijk mijn OPO nog wel voldoende. Toen wilde ik de OP3t, maar wederom was mijn telefoon nog wel voldoende... Nu de OP5 komt wil ik eigenlijk niet meer "terug" naar 3t...
Ook omdat ik qua schermresolutie op gelijk niveau zou blijven. De 5 is hopelijk daadwerkelijk QHD ivm VR.

Tweedehands is geen optie, aangezien ik de telefoon kan declareren via mijn werkgever.
power_user schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:13:
Ik denk ook 499 voor de OP5 of als ze echt lullig zijn iets van 529 ofzo. Net te weinig over de 500 grens heen om hem te laten schieten. Ben het wachten nu wel zat eigenlijk, heb nog steeds een OPO maar wil nu wel weer eens een shiny new phone. *O*
Voor 530 laat ik m inderdaad niet schieten denk ik, maar is eigenlijk wel weer meer geld dan ik uit wil geven voor een telefoon.
MK1998NL schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:03:
[...]

Dus hebt een 3t en wil nu een 5? Lijkt me zonde van het geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Ossi op 28-05-2017 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Wat was er gisteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 01:16:
[...]
Ik had als student altijd gewoon een bijbaan en daardoor altijd prima geld. Studenten die roepen "ik heb geen geld want ik ben een student" doen gewoon iets niet goed naar mijn mening, als €500 voor jou nu veel is. Wees dan verstandig en blijf lekker bij je 3T. Na je studie is er nog tijd zat om met de nieuwste telefoon te lopen.

De G2 is uit 2013 trouwens. 3 jaar terug was de G3 het high end toestel van LG.
Ruim 3 jaar oud, toen ik hem kocht was de G3 nog lang niet uit :p

En ik heb het geld wel, ik heb zelf ook een bijbaan, ik heb zelfs een auto, maar het blijft veel geld om in één keer neer te leggen. Voor zowel student als gewoon iemand die werkt :)

Zo snap ik ook nooit dat medestudenten het kunnen opbrengen om zonder te werken elk jaar/om het jaar de nieuwste en duurste iPhone kunnen kopen :X
Ossi schreef op zondag 28 mei 2017 @ 01:43:
[...]
[...]
Dus hebt een 3t en wil nu een 5? Lijkt me zonde van het geld.
Wss fout verwoord, maar nee, ik heb geen 3T. Dan zou ik inderdaad geen 5 kopen :p

Wat ik bedoelde, is dat de genoemde specs niet wereldschokkend anders zijn dan de 3T. Aangezien die €439 kost, zou ik het een dure nieuwe versie vinden als het grootste verschil een nieuwe SoC is en een nieuwe camera voor dik €100 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Volgens mij zitten er vaak niet echt super grote verschillen tussen bijvoorbeeld een galaxy 4,5,6 & 7. Altijd maar een cameraatje, cputje, rammetje. Het enige functionele verschil dat ik me kan herinneren is de fingerprint scanner...

Met andere woorden, zo doet OP wat de concurrentie ook doet, kleine stapjes voor een flinke prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door SirLenncelot op 28-05-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
SirLenncelot schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:33:
Volgens mij zitten er vaak niet echt super grote verschillen tussen bijvoorbeeld een galaxy 4,5,6 & 7. Altijd maar een cameraatje, cputje, rammetje. Het enige functionele verschil dat ik me kan herinneren is de fingerprint scanner...

Met andere woorden, zo doet OP wat de concurrentie ook doet, kleine stapjes voor een flinke prijs.
Helemaal waar helaas -O-

Daarom hoop ik dat OnePlus hier een beetje tegenin gaat, immers zal een groter prijsverschil met de concurrent leiden tot meer verkopen en uiteindelijk meer winst.

Maar goed, we zullen het weten zodra OnePlus hem daadwerkelijk aankondigt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:33:

2017 is toch wel weer het jaar waarin de fabrikanten iets anders doen met de 18:9 schermen. Nu natuurlijk al de S8 en G6 en straks (Woensdag?) Andy Rubin's nieuwe toestel en later vermoedelijk de iPhone "8".

Het is daarom nog een beetje de vraag wat OnePlus gaat doen, zijn ze modern genoeg om ook al met een groter scherm te komen in een "kleine" behuizing. Of gaan ze idd nog een jaartje door met alleen betere specs.

Edit: Wat Andy Rubin aan het doen is kan zomaar een hele serieuze concurrent voor OnePlus worden trouwens. Dit wordt namelijk ook een betaalbare smartphone met highend specs, randloos scherm en nagenoeg stock android. Zeker omdat het een best gevaarlijke markt is waar OnePlus in opereert, er hoeft maar 1 (serieuze) fabrikant hetzelfde te bieden voor minder en het unieke is gelijk gevlogen.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 28-05-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 09:58
Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:58:
[...]

Edit: Wat Andy Rubin aan het doen is kan zomaar een hele serieuze concurrent voor OnePlus worden trouwens. Dit wordt namelijk ook een betaalbare smartphone met highend specs, randloos scherm en nagenoeg stock android. Zeker omdat het een best gevaarlijke markt is waar OnePlus in opereert, er hoeft maar 1 (serieuze) fabrikant hetzelfde te bieden voor minder en het unieke is gelijk gevlogen.
Ook wel benieuwd naar die 'Essential'. Enerzijds qua hardware, anderzijds qua OS...
En misschien wel alternatief (zij het dan wel een nieuwe speler/met alle gevolgen vandien)
Qua prijs wordt die toch wel hoger geplaatst, zijnde op een 650$ gezet... (maar ook speculaties)

Honor/Huawei zit toch ook al beetje in die vijver te vissen, zij het dan misschien niet echt als flagshipkiller maar krijgen toch ook meestal goede reviews (zeker sinds de nieuwere 'EMUI schil')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

en nog wat meer rumors :P
met name de prijs dan lol :+
http://www.dexteroid.com/...rice-release-date-leaked/

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Voor €465 is hij zeker interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The price also suggests that there will be no QHD display and no 4000mAh battery...

QHD kan ik nog wel overheen stappen; vraag me alleen af of een 3600mAh voldoende zou zijn om de 835 de hele dag bezig te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:41:
[...]

The price also suggests that there will be no QHD display and no 4000mAh battery...

QHD kan ik nog wel overheen stappen; vraag me alleen af of een 3600mAh voldoende zou zijn om de 835 de hele dag bezig te houden?
Ja dat lukt wel hoor. Ik heb een S8+ met 6,2" scherm en 3500 mAh en haal makkelijk een volle dag.

Dus met een lagere resolutie moet een 835 met 3600 dat wel lukken hoor.
MK1998NL schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:33:
[...]
Voor €465 is hij zeker interessant :D
Is toch €560 inclusief BTW. Behoorlijk duurder dan een 3t.

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event