Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 18:00
Allee, nog een prototype gespot, en blijkbaar met horizontale dual camera...

https://www.gizmochina.co...zontal-dual-rear-cameras/

Lijkt er inderdaad op dat ze verschillende opties testen/getest hebben...
Wie weet ook om reacties te checken of ze er al dan niet mee wegkomen...

't Wordt afwachten... Pluspunt is vooral dat in de nieuwste renders geen vingerafdrukscanner op de achterzijde zit...

En zie net deze ook nog ... maar is ook maar de vraag of het zo is...
Geen headphone jack - maar daar was toch es een poll rond geweest van oneplus meende ik gelezen te hebben...(waarbij merendeel het wou behouden)

http://www.slashleaks.com...n-shows-no-headphone-jack

Maar kans is natuurlijk dat ie bovenaan zit (zoals op de OPO) want dat is niet zichtbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Benjike op 18-05-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:37
THEALPHA schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:59:
Ik kies vooral om zeker te zijn van goede ondersteuning. Als je nu een "oud" model kiest weet je vaak dat over een jaar niks meer gedaan wordt qua updates en dergelijke. Dat zal met een nieuwe mobiel en processor niet snel voorkomen
Als je kiest voor een populair model met veel ondersteuning vanuit de community, kun je gewoon aan de slag met een custom ROM, die nog wel ondersteuning biedt.

Ik gebruik momenteel de OPO en de laatste Android versie was 6.0.1 met patch uit september. Nu draait het toestel LineageOS met Android 7.1.2 en patch van 5 mei, meer up-to-date kan je niet zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 18-05-2017 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:18
@rens-br Draait het een beetje stabiel die custom ROM? Ik draai zelf nog Sultan ROM met Android 6.01, maar ik ben toch wel rustig aan het kijken naar een nieuwe ROM.

Nieuw toestel zou leuk zijn, maar ik vermoed dat de OnePlus 5 gewoon boven budget gaat voor mij. De One was echt een koopje toentertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silchas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
@vinom,
Ik draai op mijn m8 ook LineageOS, voorheen CyanogenMod. Op mijn m8 is het niet zo stabiel als de stock rom, maar zeker stabiel genoeg als daily driver.

Ik heb bijvoorbeeld eens in de twee weken een spontane reset, of de foto die ik denk te gemaakt te hebben is niet gemaakt.

Er zijn altijd verschillen tussen apparaten, dus wat voor mij geldt hoeft niet voor Rens te gelden.

Als alternatief voor oude stock software raad ik LineageOS zeker aan. Mobiele telefoons kunnen best langer mee dan 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Benjike schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:19:
Geen headphone jack - maar daar was toch es een poll rond geweest van oneplus meende ik gelezen te hebben...(waarbij merendeel het wou behouden)

http://www.slashleaks.com...n-shows-no-headphone-jack

Maar kans is natuurlijk dat ie bovenaan zit (zoals op de OPO) want dat is niet zichtbaar
Ik zou het raar vinden als ze die weglaten. De meeste fabrikanten gaan niet met Apple mee op dat punt. Verder wel een interessante afbeelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 923239

Volgens mij een nieuwe leak van de OP5!
Bron: https://www.androidheadli...new-real-life-images.html.
Verbeter me als ik fout zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:50

The_Worst

Unox

Ik hoop toch niet dat ze de 3,5mm poort weghalen. Dat wordt dan direct een nogo.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anoniem: 923239 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:34:
Volgens mij een nieuwe leak van de OP5!
Bron: https://www.androidheadli...new-real-life-images.html.
Verbeter me als ik fout zit :)
Was dezelfde link als hierboven, maar nu met een extra foto. Mooi gevonden! Het toestel lijkt verdacht veel op de OP3, maar dan met een dubbele camera. Niks mis mee natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjike
rens-br schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:09:
[...]

Was dezelfde link als hierboven, maar nu met een extra foto. Mooi gevonden! Het toestel lijkt verdacht veel op de OP3, maar dan met een dubbele camera. Niks mis mee natuurlijk.
Zelfde foto's (ook 2 foto's bij slashleaks) maar andere link, en met wat uitleg erbij :)

Ondertussen gezien dat bij de OP3T de jack onderaan zit...
Bij de OPO zit die bovenaan, dus nog geen zekerheid dat ie echt weg is...

Of ze zouden er een adapter moeten bijsteken...

Anderzijds zie ik bij deze foto geen antennelijnen op de achterzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Benjike schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:18:
Zelfde foto's (ook 2 foto's bij slashleaks) maar andere link, en met wat uitleg erbij :)
Had niet gezien dat er bij slashleaks ook twee foto's stonden.

Ondertussen gezien dat bij de OP3T de jack onderaan zit... Bij de OPO zit die bovenaan, dus nog geen zekerheid dat ie echt weg is...[/]

Bij de OP3(T) onderaan, bij de OPO, OP2 en OPX ook bovenaan. De kans is dus vrij groot dat, als deze leaks echt zijn, de jack aan de bovenkant zit
Anderzijds zie ik bij deze foto geen antennelijnen op de achterzijde...
Een van de geruchten sprak ook over het feit dat er geen antennelijnen meer zichtbaar zouden zijn, dus dat kan wel kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Die dubbele camera heb ik nu wel op alle mogelijke varianten langs zien komen...
Verticaal, LED tussen de lenzen: https://www.androidheadli...new-real-life-images.html, kleine afwijking op https://www.gizmochina.co...split-antenna-design-tow/

Horizontaal, LED meer naar het midden: https://www.gizmochina.co...-horizontal-dual-cameras/
Horizontaal, LED op de hoek: https://www.gizmochina.co...zontal-dual-rear-cameras/

Ben benieuwd of ze zelf weten welke telefoon op de markt komt. :+

Overigens, een 3,5mm jack boeit me echt niet. Sinds de FM-radio eraf is, een carkit heb en nooit meer met het OV reis, heb ik het al 10+ jaar niet meer gebruikt op een telefoon.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Señor Sjon: dit zijn de ideale lekken. De telefoon is constant in het nieuws en het enige dat bekend is dat de telefoon een Snapdragon 835 processor heeft. :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@The_Worst Inderdaad - anderzijds zouden dat ook tests kunnen zijn wat de 'publieke' opinie is op de plaatsing van de camera's en dergelijke.(alhoewel dat nu wel wat laat zou zijn - veronderstel dat finale design wel al in productie is)

@Señor Sjon Is idd persoonlijk, maar waarom dan een poll doen, waarvan 88% aangeeft dat ze 't willen behouden om em dan te liquideren....
Mocht dat het effecieve design zijn, dan ga ik ervan uit dat ze 'm terug bovenaan geplaatst hebben.

Net mijn OPO nog es bezien, en onderzijde ziet er wat hetzelfde uit als op die foto. Buiten dat de 'gaatjes' op de vermeende 5 iets groter zijn :)

Anderzijds kunnen ze wat mock-ups lekken, zodat er inderdaad buzz/hype is enerzijds en om iedereen wat op 't verkeerde been te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@Señor Sjon. Leuke opsomming heb je daar. Gezien de hoeveelheid verschillende afbeeldingen met dubbele camera, kan je eigenlijk wel concluderen dat het een dubbele camera krijgt.

@The_Worst. De processor is volgens mij ook niet niet officieel bevestigd door OnePlus of Qualcomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:15:
@The_Worst. De processor is volgens mij ook niet niet officieel bevestigd door OnePlus of Qualcomm.
Jawel: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie" ;)

Later zal ik ingaan op andere reacties in dit topic (indien nodig). Heb het nu ietwat te druk.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even anders wat. De antutu score gaf een 1080p scherm. Kan het ook betekenen dat ie in 1080p modus stond ipv bv QHD? Dat verschalen zit toch standaard nu in Android gebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Een foto van twee CEO's die bij elkaar zitten, daar kan ik niet uit concluderen dat ze de Snapdragon 835 gaan gebruiken. Dat ze een Qualcomm processor gaan gebruiken staat met deze foto wel vast, maar het kan ook zijn dat ze alleen een modem of andere chip gaan gebruiken. Daarom zei ik ook. OnePlus en Qualcomm hebben beide nog niet bevestigd dat er gebruik gemaakt gaat worden van de 835.
Señor Sjon schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:22:
Even anders wat. De antutu score gaf een 1080p scherm. Kan het ook betekenen dat ie in 1080p modus stond ipv bv QHD? Dat verschalen zit toch standaard nu in Android gebakken?
Standaard in Android. Volgens mij niet hoor, je kan tegenwoordig wel de scaling en de tekst grootte aanpassen, maar dat staat los van de resolutie.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 18-05-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Klinkt goed maar bij alle aankondigingen die ze doen zie ik alleen maar de prijs stijgen en stijgen en stijgen

Maar als ze eind juni gaan leveren dan mogen ze binnenkort de bestellingen wel eens opengooien. :P O-) :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze deden het bij de 3T met aankondiging + gelijk beschikbaar. Vandaar dat de 128 GB versies al even uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Señor Sjon schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:25:
Ze deden het bij de 3T met aankondiging + gelijk beschikbaar. Vandaar dat de 128 GB versies al even uitverkocht zijn.
M.a.w. bij release zo snel mogelijk een bestelling plaatsen, anders grijp je mis en kun je nog wat weken/maanden langer wachten? Zelf geen ervaring met de OP2/OP3(T), slechts met het invite systeem van OPO. (Vandaar mijn vraag) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
3 was moeizaam beschikbaar. 3T wat beter, hoewel de 128GB versie mondjesmaat. Bij de launch van de zwarte waren ze wat beter te krijgen gedurende 2-3 weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 22:31

spacer

SAP nerd

Met deze mededeling spring ik ook op de Hypetrain. Als de camera erg goed wordt dan kan dit wel eens een instant buy worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Denk niet dat er wordt getwijfeld aan de specs... zal vooral veel afhangen van de prijszetting...en verschil dan met andere toestellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:11

Louw Post

Cerenas

spacer schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:41:
[...]

Met deze mededeling spring ik ook op de Hypetrain. Als de camera erg goed wordt dan kan dit wel eens een instant buy worden :).
Voor mij ook. Heb tijdje terug mijn DSLR verkocht omdat telefoon foto's (met mijn OP3) voor mij voldoende waren, maar sommige situaties en filmen in het algemeen blijft toch wat achter. OP5 met goede camera zou dan perfect zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dit toestel wordt al zo ontzettend opgehyped, dat het alleen maar kan tegenvallen. Als ik al het nieuws mag geloven wordt dit een Galaxy S8 killer voor de helft van het geld. Ik hoop zo dat het waar is, dan koop ik er meteen een paar. Maar ik vrees dat ik weer van een koude kermis thuis zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11:36
Seth_Chaos schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:17:
Dit toestel wordt al zo ontzettend opgehyped, dat het alleen maar kan tegenvallen. Als ik al het nieuws mag geloven wordt dit een Galaxy S8 killer voor de helft van het geld. Ik hoop zo dat het waar is, dan koop ik er meteen een paar. Maar ik vrees dat ik weer van een koude kermis thuis zal komen.
ik hoop dat je met een paar bedoelt dat je ze voor andere mensen koopt ofzo. Anders snap ik het niet.

Als het een betere telefoon is dan de S8 voor een lagere prijs snap ik niet wat er erg aan is/hoe het tegen kan vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:34
pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:18:
[...]

ik hoop dat je met een paar bedoelt dat je ze voor andere mensen koopt ofzo. Anders snap ik het niet.

Als het een betere telefoon is dan de S8 voor een lagere prijs snap ik niet wat er erg aan is/hoe het tegen kan vallen
Denk niet dat ie beter zal zijn dan de S8, laten we wel wezen er is nog nooit een OPO geweest die beter was dan de vergelijkbare Galaxy S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik word al teleurgesteld sinds de S6, dus daar is heel wat voor nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 01:00
Grimmie187 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:29:
[...]

Denk niet dat ie beter zal zijn dan de S8, laten we wel wezen er is nog nooit een OPO geweest die beter was dan de vergelijkbare Galaxy S?
De OP3T komt stukken beter uit de gemiddelde speedtest dan een S7/S7 Edge. Het is maar net wat je belangrijk vind, ik kan voor beide genoeg USP's bedenken.

Ik heb zonet icm Tele2 heel voordelig een S8+ kunnen krijgen. Twijfel nu nog of ik 'm ga houden of dat ik met mijn S7e door ga tot de OnePlus 5 komt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:18:
[...]

1. Met een paar bedoel ik twee toestellen. één voor mijn vrouw en één voor mezelf.
2. Dan valt het tegen omdat ik opzoek ben naar een toestel met bepaalde specificaties waar tot op heden alleen toestellen van boven de 750 euro aan voldoen. En dat vindt ik hoe dan ook teveel geld voor een toestel dat ik non-stop in een dikke bescherm hoes moet houden om hem heel te houden en toch te kunnen gebruiken.

Bij een toestel van zeg 450 euro houdt ik ten opzichte van de Galaxy S8 ruim 300 euro over om het toestel zonder hoes te gebruiken en dan een paar keer het toestel te laten repareren.

Op dit moment heb ik nog een S6 en daar ben ik inmiddels 699 euro + 450 euro aan reparaties door glas breuken aan kwijt. En dat is belachelijk veel voor iemand die nog nooit ook maar een krasje op zijn smartphones heeft gehad. Inmiddels heb ik repareren ook opgegeven. De achterkant is gebroken. Wat de restwaarde van het toestel terug brengt naar bijna 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Richh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:32:
[...]

De OP3T komt stukken beter uit de gemiddelde speedtest dan een S7/S7 Edge. Het is maar net wat je belangrijk vind, ik kan voor beide genoeg USP's bedenken.

Ik heb zonet icm Tele2 heel voordelig een S8+ kunnen krijgen. Twijfel nu nog of ik 'm ga houden of dat ik met mijn S7e door ga tot de OnePlus 5 komt.
Ik wil de OPO 5 ook graag hoor en ik heb zelf de 1,2 en 3 maar door de bank genomen moeten we al vanaf het begin de term 'flagship killer' met een korreltje zout nemen ;)

Speedtests vergelijken vind ik in dat kader helemaal onzinnig omdat hier tegenwoordig door vrijwel alle fabrikanten mee wordt gesjoemeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Grimmie187 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:41:
[...]

Ik wil de OPO 5 ook graag hoor en ik heb zelf de 1,2 en 3 maar door de bank genomen moeten we al vanaf het begin de term 'flagship killer' met een korreltje zout nemen ;)

Speedtests vergelijken vind ik in dat kader helemaal onzinnig omdat hier tegenwoordig door vrijwel alle fabrikanten mee wordt gesjoemeld :+
Waarom? Qua snelheid doen ze echt niet onder, en qua scherm of camera streven ze vaak genoeg Apple, HTC, Sony en Huawei voorbij. Dit jaar heeft Samsung weinig camera-innovatie gedaan, dus er zijn nu fabrikanten die daar op focussen (pun intended) - OnePlus kan ze op cameraniveau in theorie wel verslaan.

Ik heb het over real-world speedtests, dat is waar OnePlus gewoon koning is en menig fabrikant zonder clean Android door de mand valt. Check rond 1:20 of spoel gelijk naar het einde:

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 18-05-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat valt wel wat mee. Dit vond ook plaats bij de OnePlus 3 en die telefoon heeft ontzettend gescoord. Nu beschikt de OnePlus 5 over dezelfde hardware als de concurrenten, gaan ze nu dus ook nog serieus bezig met die camera dus kan het ook niet echt misgaan hè. Beetje verder gaan waar ze gebleven zijn en ze knallen nog steeds.
Grimmie187 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:41:
[...]

Dat zijn benchmarks. Speedtests (apps openen en bladieblah) kun je ook zelf uitvoeren en dan blijkt ook gewoon dat de OP3(T) erg goed scoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed dat ze met de Camera aan de slag gaan dat was tot nu toe altijd een beetje een ondergeschoven kindje bij OP en op dat gebied ""Kilde" de "Flagship killer" niet echt.

Een samenwerking met DxO betekend verder niet automatisch dat de kwaliteit fantastisch wordt. Het kan ook zijn dat ze nog steeds bezuinigen op de camera hardware maar er op software gebied met DxO naar kijken.

Om verder nog even op het flagship killer argument in te haken. De hardware is voor een groot gedeelte altijd keurig in lijn met de top Specs van dat moment en op dat gebied is het idd wel een Flagship concurrent. Een killer zou betekenen dat het meer heeft en dat is dan ook weer niet echt zo, behalve de prijs dan. Ook is er nog behoorlijk wat aandacht voor bv Aftersales nodig voordat we echt over een killer kunnen spreken.

Ik ben benieuwd naar de OP5, als hij maar voor de helft aan de verwachtingen van sommige hier voldoet dan wordt het al een top ding :)
Seth_Chaos schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:32:
Op dit moment heb ik nog een S6 en daar ben ik inmiddels 699 euro + 450 euro aan reparaties door glas breuken aan kwijt. En dat is belachelijk veel voor iemand die nog nooit ook maar een krasje op zijn smartphones heeft gehad. Inmiddels heb ik repareren ook opgegeven. De achterkant is gebroken. Wat de restwaarde van het toestel terug brengt naar bijna 0.
Haha dit spreekt elkaar natuurlijk wel enorm tegen. Je had nog nooit een krasje maar wel al €450 reparatie EN nu weer een gebroken achterkant.

Dat is hetzelfde als zeggen "Ik heb nog nooit een krasje op mijn auto gehad maar reed hem wel al een paar keer tegen een boom"

Ook de S6 barst natuurlijk niet vanzelf.
Richh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:47:
Ik heb het over real-world speedtests, dat is waar OnePlus gewoon koning is en menig fabrikant zonder clean Android door de mand valt. Check rond 1:20 of spoel gelijk naar het einde:
[video]
Dit is juist geen real world speedtest. Want wie doet dit nou in vredesnaam allemaal 2x achter elkaar in de real world?

Grappig ook dat de aangehaalde YouTuber jou punt gelijk in zijn tweede zin al onderuit haalt en de S7edge de "Beste hardware package" noemt.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 18-05-2017 16:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:02:

Dit is juist geen realworld speedtest. Want wie doet dit nou in vredesnaam allemaal 2x achter elkaar in de real world?

Grappig ook dat de YouTuber jou punt gelijk in zijn tweede zin al onderuit haalt en de S7edge de "Beste hardware package" noemt.
Wat noem je dan een real world speedtest? :P dit zegt way more dan een Antutu bench. En dit soort tests kan ik als S7 Edge bezitter wel onderschrijven.

Er zijn genoeg USP's voor Samsung, zeker. Ben het ook wel met je eens dat 'killer' ietwat overdreven is omdat er genoeg fronten zijn waarop OnePlus niet kan tippen aan andere merken. Maar overall kan een OnePlus prima mee komen, op een aantal vlakken verslaan ze de gevestigde orde, en dat voor een fors lagere prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
Seth_Chaos schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:32:
[...]

Bij een toestel van zeg 450 euro houdt ik ten opzichte van de Galaxy S8 ruim 300 euro over om het toestel zonder hoes te gebruiken en dan een paar keer het toestel te laten repareren.
Ik kan absoluut niet begrijpen waarom niet je gewoon voor 30 euro een mooie hoes koopt en wel voor 450euro reparaties laat uitvoeren. Ik kan daar gewoonweg niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:02:
Goed dat ze met de Camera aan de slag gaan dat was tot nu toe altijd een beetje een ondergeschoven kindje bij OP en op dat gebied ""Kilde" de "Flagship killer" niet echt.

Een samenwerking met DxO betekend verder niet automatisch dat de kwaliteit fantastisch wordt. Het kan ook zijn dat ze nog steeds bezuinigen op de camera hardware maar er op software gebied met DxO naar kijken.

Om verder nog even op het flagship killer argument in te haken. De hardware is voor een groot gedeelte altijd keurig in lijn met de top Specs van dat moment en op dat gebied is het idd wel een Flagship concurrent. Een killer zou betekenen dat het meer heeft en dat is dan ook weer niet echt zo, behalve de prijs dan. Ook is er nog behoorlijk wat aandacht voor bv Aftersales nodig voordat we echt over een killer kunnen spreken.

Ik ben benieuwd naar de OP5, als hij maar voor de helft aan de verwachtingen van sommige hier voldoet dan wordt het al een top ding :)

[...]

Haha dit spreekt elkaar natuurlijk wel enorm tegen. Je had nog nooit een krasje maar wel al €450 reparatie EN nu weer een gebroken achterkant.

Dat is hetzelfde als zeggen "Ik heb nog nooit een krasje op mijn auto gehad maar reed hem wel al een paar keer tegen een boom"

Ook de S6 barst natuurlijk niet vanzelf.

[...]

Dit is juist geen real world speedtest. Want wie doet dit nou in vredesnaam allemaal 2x achter elkaar in de real world?

Grappig ook dat de aangehaalde YouTuber jou punt gelijk in zijn tweede zin al onderuit haalt en de S7edge de "Beste hardware package" noemt.
Dat spreekt mekaar niet tegen. De S6 is gevoelig voor druk op het glas. Druk die al ontstaat bij het dragen van de smartphone in je broekzak. Het glas is te dun waardoor het te makkelijk breekt. Iets waarbij ik geen last had bij de Galaxy S, de Iphone 4 en de verscheidene andere toestellen die ik gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Ik kan absoluut niet begrijpen waarom niet je gewoon voor 30 euro een mooie hoes koopt en wel voor 450euro reparaties laat uitvoeren. Ik kan daar gewoonweg niet bij..
Laat staan staan een hoes, tempered glass voor en achter = done. Voor 450 euro kan je er makkelijk 10 stuks kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Richh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Wat noem je dan een real world speedtest? :P dit zegt way more dan een Antutu bench. En dit soort tests kan ik als S7 Edge bezitter wel onderschrijven.

Er zijn genoeg USP's voor Samsung, zeker. Ben het ook wel met je eens dat 'killer' ietwat overdreven is omdat er genoeg fronten zijn waarop OnePlus niet kan tippen aan andere merken. Maar overall kan een OnePlus prima mee komen, op een aantal vlakken verslaan ze de gevestigde orde, en dat voor een fors lagere prijs...
Real world speedtest zijn onzin. Dat is hetzelfde als een rondetijd op de Nürnbergring voor auto liefhebbers. Totaal niet interessant voor de normale consument.

Misschien zegt deze test hierboven juist wel dat memory management bij de Pixel heel goed op orde is. Want apps gaan snel in de freeze state en dat is weer goed voor batterij gebruik enz.

Eigenlijk is alleen normaal gebruik een goeie real world test maar das dan weer lastig verwoorden in reviews of op film voor Youtubers.

Daarvoor is een goeie review door een (voor mij) bekende reviewer mij veel meer waard.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 18-05-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Hoesjes zijn niet mooi. Ze zijn een noodzakelijk kwaad, omdat smartphones vandaag de dag zo dun zijn dat je ze met één hand kunt dubbelvouwen. Wellicht ligt het aan mij hoor, maar ik vindt het niet normaal dat je een hoesje moet gebruiken om je telefoon heel te kunnen houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Seth_Chaos op 18-05-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seth_Chaos schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:41:
[...]
Hoesjes zijn niet mooi. Ze zijn een noodzakelijk kwaad, omdat smartphones vandaag de dag zo dun zijn dat je ze met één hand kunt dubbelvouwen.
Jij vind hoesjes niet mooi bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:42:
[...]

Jij vind hoesjes niet mooi bedoel je?
Dat klopt. En ik vindt het absurd om een mooi toestel te kopen, om het vervolgens weg te stoppen in zo'n hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ik koop ook nooit hoesjes. Ik heb weinig schade, krasjes en gebruikssporen, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ik vind het belangrijker dat het toestel smal en dun is.

Wel heb ik een tijdje een dbrand skin gehad voor mijn iPhone, maar nadat deze laatst versleten was heb ik hem niet meer vervangen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
SirLenncelot schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:48:
ik koop ook nooit hoesjes. Ik heb weinig schade, krasjes en gebruikssporen, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ik vind het belangrijker dat het toestel smal en dun is.

Wel heb ik een tijdje een dbrand skin gehad voor mijn iPhone, maar nadat deze laatst versleten was heb ik hem niet meer vervangen.
is dat wat, zon dbrand? Ik heb het gevoel alsof het scherm er niet echt mee beschermd wordt (als in opstaande randen zodat wanneer hij facedown ligt het scherm het oppervlak niet raakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:40:
[...]

is dat wat, zon dbrand? Ik heb het gevoel alsof het scherm er niet echt mee beschermd wordt (als in opstaande randen zodat wanneer hij facedown ligt het scherm het oppervlak niet raakt)
De scherm wordt ook helemaal niet beschermd met een dbrand skin, het hele toestel eigenlijk nauwelijks (behalve tegen krasjes op de achterkant dan). Dbrand is gewoon een dunne sticker in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:52:
[...]

De scherm wordt ook helemaal niet beschermd met een dbrand skin, het hele toestel eigenlijk nauwelijks (behalve tegen krasjes op de achterkant dan). Dbrand is gewoon een dunne sticker in principe.
Precies. Dat moet je echt nemen omdat je een leuk ander kleurtje wilt.

Ik vind persoonlijk colorware een betere optie daarvoor. Veel meer keuze en de kwaliteit (pasvorm enz) is wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
pannekoek schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:40:
[...]

Het is alleen een sticker die je op de achterkant/bezel van je telefoon kunt plakken. Beschermt dus echt alleen tegen krasjes op het lakwerk. Om het scherm te beschermen zul je een screenprotector of hoesje moeten nemen.

Maar goed, wanneer je je telefoon face-down op tafel legt gebeurt er helemaal niets met je telefoon hoor ;)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
SirLenncelot schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 06:36:
[...]

Het is alleen een sticker die je op de achterkant/bezel van je telefoon kunt plakken. Beschermt dus echt alleen tegen krasjes op het lakwerk. Om het scherm te beschermen zul je een screenprotector of hoesje moeten nemen.

Maar goed, wanneer je je telefoon face-down op tafel legt gebeurt er helemaal niets met je telefoon hoor ;)
dat ben ik met je eens. maar wanneer je hem van een plankje laat vallen face first kun je een nieuw scherm gaan kopen hahaha.

Alright, puur esthetisch dus. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gewoon naked, zonder allerlei glasstickers e.d.? Ding krijgt waarschijnlijk toch wel GG4 of 5. Heb daar nog nooit krassen op gehad.

Maar buiten het accessoiregeneuzel, drogen de bronnen opeens op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:26:
Een foto van twee CEO's die bij elkaar zitten, daar kan ik niet uit concluderen dat ze de Snapdragon 835 gaan gebruiken. Dat ze een Qualcomm processor gaan gebruiken staat met deze foto wel vast, maar het kan ook zijn dat ze alleen een modem of andere chip gaan gebruiken. Daarom zei ik ook. OnePlus en Qualcomm hebben beide nog niet bevestigd dat er gebruik gemaakt gaat worden van de 835.
Nee, dat is de verkeerde foto :p. Daaronder staat het. Vind ik toch wel een duidelijke hint. Al dan niet direct, maar indirect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze hebben nog nooit een andere SoC gehad, dat lijkt me dat dat nu ook niet opeens gebeurt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:17:
Nee, dat is de verkeerde foto :p. Daaronder staat het.
Kan zien wat je bedoeld, met daaronder :P Maar goed. Er zal uiteraard een Snapdragon 835 in de OP5 zitten, kan mij ook niet voorstellen dat ze gaan switchen naar MediaTek (bleg :r ) of een andere fabrikant.
Señor Sjon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:10:
Maar buiten het accessoiregeneuzel, drogen de bronnen opeens op?
Nee hoor: nieuws: Chinese keuringsinstantie publiceert foto's en specificaties van OnePlus 5

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 19-05-2017 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch handig, die on hover. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Die heb je op je telefoon niet })

Maar zullen we het maar stilte voor de storm noemen?

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 19-05-2017 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Long press. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Lol worden we hier nu al gerickrolled? :D

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben er vol ingetuind uit enthousiasme _O-. Moest er wel om lachen. Ik ben gewoon gememed!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://img.memesuper.com/d87326f2f94d599a734082a47101b500_tfw-you-just-got-memed-you-just-got-memed_600-600.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:04:
Ik ben er vol ingetuind uit enthousiasme _O-. Moest er wel om lachen. Ik ben gewoon gememed!
spoiler:
inb4altright ;-)

ik hoop echt stilte voor de storm. Ik merk echt dat ik klein-kind-voor-zijn-verjaardag-niet-kan-slapen-enthousiasme begin te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Allee, volgens slashleaks weer 'legit' renders verschenen...

http://www.slashleaks.com...-legit-renders-leaked-yet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Elke 'leak' lijkt hele andere ontwerpen te tonen, ben nu wel heel benieuwd. Hoop wel dat het niet zoals de 3(t) eriit komt te zien met twee camera's zoals die hier voorbij kwam. Niet dat de 3 niet mooi is ofzo (wel met die twee camera's onder elkaar), maar iets nieuws zou leuk zijn. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol. Weer een variant op het thema: camera linksboven, LED rechts.
Gizmochina eerder deze week:
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2017/05/oneplus-5-leak.jpg
Slashleak
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumb%20copy-117.jpg

De poster heeft een lage reliabilityscore. Dus is een fake lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 19-05-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Señor Sjon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:54:
Slashleak
[afbeelding]

De poster heeft een lage reliabilityscore. Dus is een fake lijkt me.
Ding lijkt haast van rubber te zijn op de afbeelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die van gizmochina lijkt eerder op een bumpercase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die iPhone op de Gizmochina leak ook een erg onscherp logo hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry als die al gepost is, heb laatste 5 pagina's en TS bekeken en zag 'm niet:
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/media.belsimpel.nl/Nieuws/OnePlus-5.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
CLB schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:10:
Sorry als die al gepost is, heb laatste 5 pagina's en TS bekeken en zag 'm niet:
Jep. Is zelfs al op de frontpage verschenen: nieuws: 'Foto toont prototype van OnePlus 5 met dubbele camera'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm zit niet zo into de OnePlus 5, maar vond dit wel de mooiste image tot nu toe... Als dit het wordt: prima.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is inderdaad wel een strakke render. Heeft wel wat weg van de achterkant van mijn LG G5. Camera's gedraaid en lijnen wat harder aangezet. Maar goed, dat kan je denk ik wel over ieder ander toestel zeggen ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die leak kan niet anders dan nep zijn. I mean, wat is dat voor 2e gat naast de luidspreker? :P

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vUYbR/05060dc6b8.png

En dat rode dan ook.. Dat is niet eens het rood van OnePlus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Duh, kijk dan ook bij de rating van die poster op slashleak. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pannekoek
Danny.G schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:56:
Die leak kan niet anders dan nep zijn. I mean, wat is dat voor 2e gat naast de luidspreker? :P

[afbeelding]

En dat rode dan ook.. Dat is niet eens het rood van OnePlus. :D
lijkt op de UMI Z Pro
Afbeeldingslocatie: https://img.banggood.com/thumb/view/oaupload/banggood/images/EF/D7/7fcb7e00-5e03-4a85-ac88-1471a870069c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:01:
Duh, kijk dan ook bij de rating van die poster op slashleak. ;)
Was meer ff om aan te geven wat voor een falende nep leak dat is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Dit voegt niets toe, dus weg

[ Voor 71% gewijzigd door 13art op 20-05-2017 18:53 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 13:06
Volgens mij al langs zien komen en toen concluderen we ook dat het er best fake uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

IAmNice schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:25:
[...]

Volgens mij al langs zien komen en toen concluderen we ook dat het er best fake uitzag.
ziet er inderdaad fake uit, maar filmpje is nog jong en zag ik niet in het topic dus dacht: ik post hem alsnog hier even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is een voortborduursel op die eerdere fake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26
En zo gaan we van een horizontale camera naar eentje die vertikaal is.. Al zegt een foto meer dan een render. Maar goed ook dit kan een test model/pre production model zijn.

Ze zijn bij op wel weer lekker bezig de boel te hypen met dit soort leaks. Doen ze goed.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Raar dat deze 'leaks' vaak alleen de achterkant laten zien. Waarom neemt bijna niemand een foto van de voorkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redfoox
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-06 09:28
Inderdaad nu je het zegt. Misschien omdat iedereen steeds aan de camera denkt. Is het een dubbele, verticaal of horizontaal geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
smartje74 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:33:
Raar dat deze 'leaks' vaak alleen de achterkant laten zien. Waarom neemt bijna niemand een foto van de voorkant..
Dezelfde reden waarom scoops van een fabriekmedewerker ergens in China vreemd genoeg altijd blurry en wazig zijn. ;)

https://m.weibo.cn/status/F3TnIi16r
Meer pics.

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 21-05-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Idd, en dan ook nog achterkant en onderkant, maar de bovenkant of voorkant niet, dus echt een volledig beeld krijg je niet. En weer speculaties dan of er al dan geen 3.5mm jack opzit...
Beetje hypen en spelen met 'is er nou een of niet'...

Zag net deze Asus verschijnen...
Hebben we die niet zien passeren ook als zijnde een OP5 render/leak ?

https://www.gizmochina.co...aa-images-specifications/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26
Benjike schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:01:
Idd, en dan ook nog achterkant en onderkant, maar de bovenkant of voorkant niet, dus echt een volledig beeld krijg je niet. En weer speculaties dan of er al dan geen 3.5mm jack opzit...
Beetje hypen en spelen met 'is er nou een of niet'...

Ik zou het ergens wel gek vinden als ze de 3.5mm jack weg laten. Bij de 3(t) deden ze nog heel erg lacherig over dat Apple die weg gelaten had.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
l3art schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:25:
[...]

Ik zou het ergens wel gek vinden als ze de 3.5mm jack weg laten. Bij de 3(t) deden ze nog heel erg lacherig over dat Apple die weg gelaten had.
Volgens mij doen ze 'm niet weg...
Er was een poll van Carl Pei waar 88% de jack wilde behouden...dus zou wel echt straf zijn moesten ze 'm verwijderen.
Volgens mij staat ie gewoon terug bovenaan zoals bij de OP One...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 923239

Benjike schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:01:

Idd. Die kwam ook langs als OP5 leak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 13:06
3.5mm jack weglaten zal toch veel klanten weg jagen? Ik hoor links rechts midden alleen maar mensen zeiken over wat Apple deed. Lijkt me onlogisch dat iemand hem ook maar weg laat in mobiel van nu. Tenzij je echt een goed alternatief hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:00:
3.5mm jack weglaten zal toch veel klanten weg jagen? Ik hoor links rechts midden alleen maar mensen zeiken over wat Apple deed. Lijkt me onlogisch dat iemand hem ook maar weg laat in mobiel van nu. Tenzij je echt een goed alternatief hebt ofzo.
Ach het heef Apple ook geen wind eieren gelegd.

Het verdwijnen van de 3,5mm jack gaat gemeengoed worden, we zitten nu alleen nog in de overgang waarin mensen en fabrikanten pruttelen.

Uiteindelijk is het alleen maar beter. Nu koop je een high-end audio product en moet je luisteren via de doorgaans matige Audio dac in Smartphones. In de toekomt kan de high-end fabrikant zelf zorgen dat er een high-end dac in zijn product komt en dat is uiteindelijk voor de consument alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een nieuwe leak. Helaas wel wat slechte kwaliteit, van de render/foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/img_20170521_211851.jpg

Bron: http://www.slashleaks.com...th-horizental-dual-camera

Krijgt wel een vrij hoge trusting score.. maar goed, is beoordeeld door bezoekers, dus nietszeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Komt overeen met de grijze leak eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:42:
En weer een nieuwe leak. Helaas wel wat slechte kwaliteit, van de render/foto:

[afbeelding]

Bron: http://www.slashleaks.com...th-horizental-dual-camera

Krijgt wel een vrij hoge trusting score.. maar goed, is beoordeeld door bezoekers, dus nietszeggend.
Hmm rare plek voor de flitser, andere kant van de camera's zou mooie zijn denk ik.

Ook hoop ik dat naast de camera verbeteringen er ook naar de opnames van video (en daarbijhorende geluid) gekeken wordt. Ik ben laatst op vakantie geweest en sommige video's hebben ernstige IOS problemen, het beeld beweegt dan alle kanten op, terwijl ik zelf stil stond. Plus het feit dat als je bij een concert of festival wat probeert te filmen dat dan het geluid van de opname alleen maar kraakt, maar om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe nog geen telefoon gezien die dat wel goed deed op de Lumia 950(XL) na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:09:
[...]

Hmm rare plek voor de flitser, andere kant van de camera's zou mooie zijn denk ik.

Ook hoop ik dat naast de camera verbeteringen er ook naar de opnames van video (en daarbijhorende geluid) gekeken wordt. Ik ben laatst op vakantie geweest en sommige video's hebben ernstige IOS problemen, het beeld beweegt dan alle kanten op, terwijl ik zelf stil stond. Plus het feit dat als je bij een concert of festival wat probeert te filmen dat dan het geluid van de opname alleen maar kraakt, maar om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe nog geen telefoon gezien die dat wel goed deed op de Lumia 950(XL) na.
Ik vind het er best clean uitzien. Dan stop je de flitser tenminste mooi weg tussen de rand en de camera's, omdat daar toch nog ruimte is. Ik ben het afgelopen weekend weggeweest, en heb toen iets van 80 foto's en video's gemaakt :P. Dat terzijde; ik heb ook een aantal filmpjes gemaakt waarbij ik de duinen afren (ik was naar Circuit Zandvoort) en toch zie je best veel schokken in het filmpje, alhoewel dat best logisch is natuurlijk. De OnePlus 3 heeft EIS en OIS, maar softwarematig valt er nog wel het een en ander te verbeteren.

Wat betreft geluid: ben het volledig met je eens. Ik was laatst naar een concert en het klonk best wel ruk, maar in ieder geval beter dan bij m'n OnePlus 2 :).

https://drive.google.com/...1xd0VJdDJzQW8?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Anonymoussaurus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:18:
[...]

Ik vind het er best clean uitzien. Dan stop je de flitser tenminste mooi weg tussen de rand en de camera's, omdat daar toch nog ruimte is. Ik ben het afgelopen weekend weggeweest, en heb toen iets van 80 foto's en video's gemaakt :P. Dat terzijde; ik heb ook een aantal filmpjes gemaakt waarbij ik de duinen afren (ik was naar Circuit Zandvoort) en toch zie je best veel schokken in het filmpje, alhoewel dat best logisch is natuurlijk. De OnePlus 3 heeft EIS en OIS, maar softwarematig valt er nog wel het een en ander te verbeteren.

Wat betreft geluid: ben het volledig met je eens. Ik was laatst naar een concert en het klonk best wel ruk, maar in ieder geval beter dan bij m'n OnePlus 2 :).

https://drive.google.com/...1xd0VJdDJzQW8?usp=sharing
Ik heb deze video als mooi voorbeeld:
https://1drv.ms/v/s!AuZMtwVNynZ4keR6xMZ3DUvzaNx4xw

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk toestel heb je? Want Jezus, dat beeld is wel erg schokkerig en het geluid klinkt ook enorm blikkerig. Zo erg heb ik het niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
ik hoop toch zo graag op de verticale camera's. Die fotoleaks zijn imo de mooiste. Denken jullie dat we nog voor juni een officiele presentatie gaan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:10
Doe mij maar met een paar race strepen Uch antenne lijnen aan de boven en onderkant. Die voegen wel iets toe na mijn mening met zo 'n metalen achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Nieuwe geruchten betreft de prijs voor de OP5 stemmen mij niet al te positief, €600+.. :/

http://www.express.co.uk/...5-Price-Release-Date-Leak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 08:22

jeka

Support your local club.

Als deze 500+ euro wordt koop ik het niet. Dan wacht ik wel tot de G6 of de S8 in prijs is gedaald.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 16:39
Volgens het artikel zou het een 1440 scherm worden, terwijl meerdere geruchten spreken over een 1080 scherm, misschien dat het duurdere broertje een 1440 scherm en een flink hogere prijs heeft, icm 128/256 gb opslag.
Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost

Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up

De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.

Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event