rens-br schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:29:
Die renders zien er wel opvallend echt uit. Er heeft of iemand echt zijn best gedaan, of dit zijn inderdaad promo afbeeldingen.
Als dit inderdaad het final model wordt, zie ik dit ook weer een verkoophit worden. Ze hebben volgens mij ook geleerd van de OnePlus 3T Midnight Black, gezien de meeste renders in datzelfde zwart gehuld zijn.
Ben alleen wel benieuwd waar de telefoon van gemaakt is, op de meeste renders lijkt het op plastic en dat zou ik zonde vinden.
[
afbeelding]
Dit is ook wel een opvallende afbeelding, opslag tot 128GB? Goed nieuws dat ze nu dus wel standaard een 128GB model leveren, maar wel jammer dat ze er niet meteen 256GB aan toegevoegd hebben.
Wat wel jammer is dat de camera weer uitsteekt, had het toestel gewoon iets dikker gemaakt, zodat het niet zou gebeuren en dan past er ook meteen een dikkere accu in.
Inderdaad. Vind het er wel realistisch en echt uitzien. Helemaal die afbeelding waar jij naar linkte ziet er realistisch uit (vanwege de specs). Dit zullen dan ook de nieuwe afbeeldingen worden voor in onze topic-start.
Plastic? Nee, het lijkt mij niet dat OnePlus hiervoor zal kiezen. Ik denk dat de randen van keramiek worden gemaakt, en de achterkant gewoon van aluminium zoals dit ook bij de OnePlus 3 en 3T was.
Het uitsteken van de camera is opzich echt niet zo'n probleem als het lijkt. Ik heb een OnePlus 3 waarbij de camera ook uitsteekt, maar heb er totaal geen last van (wiebelt ook niet echt door de breedte van de camera).
Ik vind het een beetje van de afbeeldingen afhangen. De grijze versie lijkt inderdaad op aluminium:
[
afbeelding]
Maar als ik weer naar deze foto kijk:
[
afbeelding]
Doet mij het weer heel erg denken aan de OnePlus One, en die is van plastic.
[...]
Het zou mij erg benieuwen als ze bij de OP5 al die kleuren gaan uitleveren. Bij alle toestellen tot nu toe hebben ze twee, maximaal drie kleuren gehad, waarbij er eigenlijk maar één kleur goed leverbaar was.
Dat lijkt misschien zo, maar ik denk dat dit te maken heeft met de kwaliteit van de render (bij de zwarte). Bovendien is het bij zwart lastiger te zien denk ik.
Señor Sjon schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:52:
En als het plastic is, boeit het me ook niet. Lekker licht en vaak meer grip.
Resultaat na 3,5 jaar naakt Note 3 gebruik (alleen in sleeve bij transport, naakt bij gebruik): 0 krassen op de plastic backcover (GG3 ook niks trouwens). Bij aluminium is dat onmogelijk.
Ik heb een OnePlus 3, en hij krast echt niet zo snel. Je moet er natuurlijk niet met je sleutels overheen gaan lopen raggen

.
Couldn't agree more!
Op deze foto's zijn er inderdaad geen antennelijnen, maar wat maakt dat uit? Persoonlijk vind ik het er meer 'clean' uitzien. Mij maakt het eigenlijk niet zo uit, of de OnePlus 5 dit wel of niet heeft.
Zou ook kunnen betekenen dat het toch plastic is, dan heb je geen antennelijnen nodig.
Waar heb je antennelijnen überhaupt voor nodig? Is toch geen must? Is puur voor het ontwerp.
Bedankt hiervoor. Het zijn misschien renders, maar op zijn Twitterpagina staat ook dat hij leaker is

. Dus wie weet

.
Ja, dus? Het is gewoon een populair en strak ontwerp. Van mij mogen ze dat wel altijd zo houden.
Dat waren inderdaad de geruchten, maar goed, daarom zijn het ook geruchten

. Er kan nog van alles gebeuren.
Brilsmurfffje schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:49:
[...]
Zou iemand mij kunnen vertellen wat je met zoveel RAM moet? Want waar Windows steeds zuinig om lijkt te springen met geheugen management loopt dit bij Android compleet uit de hand.
Outlook, Android: 168MB, Windows 67MB
Spotify, Android: 138MB, Windows 44MB
Hier komt nog bij dat de programma's op de computer er instant zijn zonder dat ze moeten laden en een app op mijn Android altijd een refresh moet doen.
Je ziet nu dat de telefoons iedere iteratie meer van alles krijgen maar echt complexere dingen doen we er niet mee? Zelf een simpele app als Whatsapp gebruikt zo 160MB ram..
Verder ben ik benieuwd hoe het verschil in dagelijks gebruik is met de OPO, want ik gebruik dat toestel nog dagelijks en los van de bovengenoemde puntjes is de telefoon eigenlijk prima snel.
Ehm, is eigenlijk best nutteloos

. Wat wel waar is, is hoe meer RAM je hebt, hoe meer hij in het RAM kan opslaan (qua systeem). RAM is sneller dan UFS opslag. Bovendien kost RAM niet zo gek veel voor in een telefoon. En nog een dingetje: hoe meer RAM je hebt, hoe meer er wordt gebruikt. Als je bijvoorbeeld 16GB RAM in je pc hebt, zal hij ook meer je RAM vullen dan als je 8GB hebt.
[
Voor 11% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 11-05-2017 12:07
]