Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, daar komt een LMP2 bij.TheBrut3 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:27:
Komen er nu bij de LMP1 ook maar 2 teams op het podium? Omdat je over de finish moet komen om geclassificeerd te worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij het algemene podium wel. Ik had het over het podium per klasse, die zijn er volgens mij ook.BasV. schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:35:
Is het dan niet zo dat alleen Porsche nummer twee met twee lmp2's op het podium komen?
Edit: ben benieuwd wanneer die laatste do or die komt van de AM in de GTE Pro.
[Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 18-06-2017 14:55]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Inderdaad, maar het lijkt me raar dat ze bij de lmp1 klasse er een lmp2 bij halen.TheBrut3 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:36:
[...]
Bij het algemene podium wel. Ik had het over het podium per klasse, die zijn er volgens mij ook.
Edit: ben benieuwd wanneer die laatste do or die komt van de AM in de GTE Pro.
Het eerste wat me te binnen schiet is de 24 uur van Le Mans in 1995: Porsche GT1 die overall wint:KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:15:
Is er eigenlijk ooit een apart LMP1 podium geweest? Omdat de overall top-3 eigenlijk "altijd" de LMP top3 is geweest. (bij Bentley was het eigenlijk LMGTP/LMP900 geloof ik)
https://en.wikipedia.org/wiki/1995_24_Hours_of_Le_Mans
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB

[Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 19-06-2017 11:19]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Had de goedkoopste kaarten (Beausejour) voor de camping en general admission tickets voor de race. Ik kwam een uur na aanvang van de race aan (de dag ervoor in Parijs geweest. 's ochtends file om Parijs uit te komen) In Le mans geen centje pijn qua verkeer.
Beausejour zat vol, dus we mochten naar een betere campingplaats... die zat ook vol en zo belandden we op een VIP camping 200 meter achter de pitstraat op het "binnenterrein"... mwahhh, niet verkeerd! sta je met je ukkepuk-autootje tussen de bentley's en wat niet meer... Heb een topdag en nacht gehad! Uiteraard na afloop sta je wel even in de file om weg te komen, maar meer dan een uur heeft dat niet geduurd. Ik kan het je zeker aanraden! Misschien helpt dezelfde truc je ook wel... maar ik lees dat je de hele week wil gaan?

[Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 19-06-2017 12:18]
wij hadden vorig jaar een hoteltje geboekt. (vrijdag's) op een half uurtje rijden van circuit. zo hoef je iig niet een paar uur in de auto te hangen (vroeg op. files enz)TommyGun schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:18:
@PresidentSkroob Bedankt voor de infoIk overweeg inderdaad een week te gaan, maar misschien korter. Ik wil wel wat meer dagen meepikken dan enkel de race namelijk, al is het maar om niet de dag erop weer 7 uur (minstens) in de auto te hoeven zitten.
en kan je nog een beetje normale nacht maken. en dan smorgens be tijds naar het circuit. geen last van file enz. als je langer wilt kan natuurlijk ook. half uurtje rijden en je bent er zo iedere keer

Bedankt! Een hotel geniet wel mijn voorkeur, maar kom je gedurende de race makkelijk het circuit op/af? Anders is het natuurlijk nog een optie om de overige dagen in het hotel te verblijven en gedurende race doorhalen / stoeltje / tentje.Rdit schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:22:
[...]
wij hadden vorig jaar een hoteltje geboekt. (vrijdag's) op een half uurtje rijden van circuit. zo hoef je iig niet een paar uur in de auto te hangen (vroeg op. files enz)
en kan je nog een beetje normale nacht maken. en dan smorgens be tijds naar het circuit. geen last van file enz. als je langer wilt kan natuurlijk ook. half uurtje rijden en je bent er zo iedere keermisschien ook een ideetje voor je.
ja zeker .je kan op en af als je wilt. of je nu 10x naar je tentje gaat of zoals wij hebben gedaan onze auto (stond op de Parkeerplaats Rotonde) . is 10min lopen van hoofdingang. daar gewoon drinken enz achtergelaten de voorraad zeg maarTommyGun schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:51:
[...]
Bedankt! Een hotel geniet wel mijn voorkeur, maar kom je gedurende de race makkelijk het circuit op/af? Anders is het natuurlijk nog een optie om de overige dagen in het hotel te verblijven en gedurende race doorhalen / stoeltje / tentje.

Blijkbaar hadden ze een gat geboord in de motorkap om zo makkelijker aan de startermotor te kunnen bij de laatste pitstops. Echter, de motorkap was niet gehomologeerd met een dergelijk gat er in. En dus werd de auto voor een stukje illegaal.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat haalt toch wel een stukje charme van dit type races af. Mij lijkt het geweldig als auto's na 24h over de finish komen met stukken ductape, geboorde gaten en desnoods zelfs heropgelaste vleugels ofzo.Fuelke schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:26:
De Rebellion die derde eindigde is uit de uitslag geschrapt.
Blijkbaar hadden ze een gat geboord in de motorkap om zo makkelijker aan de startermotor te kunnen bij de laatste pitstops. Echter, de motorkap was niet gehomologeerd met een dergelijk gat er in. En dus werd de auto voor een stukje illegaal.
edit:
Oh, wacht ze kregen die straf omdat ze aan de auto werkten met de motor aan (dwz, de motor kap terug plaatsten). Dit betekent dus effectief dat ze de wagen niet meer konden starten zonder illegaal bezig te zijn, tenzij ze de start motor in de garage vervingen.
[Voor 43% gewijzigd door josh-hill op 19-06-2017 21:18]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
De laatste dingen zijn anders dan het een voordeel verschaffen door een gat in het bodywork te zagen. Dat je dingen afplakt met tape om zo de wagen bij elkaar te houden, is iets anders dan de wagen aanpassen zodat je er een voordeel bij hebt. Je zag dit probleem ook bij de Jumbo wagen, verschillende malen starten, paar keer de pits in. Volgens mij had iedereen wel problemen met electronica dus de oplossing was voor iedereen het zelfde.Cranzai schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:34:
[...]
Dat haalt toch wel een stukje charme van dit type races af. Mij lijkt het geweldig als auto's na 24h over de finish komen met stukken ductape, geboorde gaten en desnoods zelfs heropgelaste vleugels ofzo.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Als ze dat gedaan hebben, dan wisten ze dat het verkeerd was.Fuelke schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:53:
Plus, ze probeerden in Parc Fermé ook nog het gat in het bodywork extra af te plakken.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
niet as such, maar wel als onderdeel van het WEC seizoen:franssie schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:39:
* franssie geeft megakick Er is geen 2018 topic of ik kan het niet vinden?
Slavy in "FIA World Endurance Championship 2018/2019 Super season"
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Heeft er iemand ervaring om met een camper naar lemans te gaan.
Waar kan je het beste een camper plek en kaarten reserveren ?
En tot welke leeftijd is er gratis toegang ( Kind 3 jaar gaat mee )?
Ik denk dat je beter in: FIA World Endurance Championship 2018/2019 Super season kunt zijn.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.