Ik vermoed dat de toyota's nog niet alles hebben gegeven, anders is het verrassend dat Porsche toch weer de pace te pakken heeft. Verder gebeurde er vrij weinig vond ik. Op de crash van de Corvette en de spin van toyota na dan.
Hmmm, om de een of andere reden doet de WEC Live stream het hier niet. Meer mensen last van?
EDIT:
Heb nu al spijt van dat ik FIA WEC Live afgesloten heb.
EDIT2:
Hehe, duurt even, maar dan werkt de stream eindelijk... In Edge...
[iers-accent]
I can hear an Irish accent and I think it's McNish!
[/iers-accent]
Maar zal wel alleen vandaag en morgen zijn dan, maar niet met de race of zo.
EDIT:
Heb nu al spijt van dat ik FIA WEC Live afgesloten heb.

EDIT2:
Hehe, duurt even, maar dan werkt de stream eindelijk... In Edge...

[iers-accent]
I can hear an Irish accent and I think it's McNish!
[/iers-accent]
Maar zal wel alleen vandaag en morgen zijn dan, maar niet met de race of zo.
[Voor 72% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2017 23:48]
Hier ook geen positieve ervaring met de wec app.
Als ik op de ipad kijk gaat het goed, maar als ik het connect aan de Chromecast 2 staat het beeld iedere 10 a 15 seconde 2 seconde stil. Audio gaat wel gewoon door. Kijk plezier is wel compleet verloren.
Eerder vandaag met de practice had ik hier geen last van, Chromecast voelt wel warm aan.
Als ik op de ipad kijk gaat het goed, maar als ik het connect aan de Chromecast 2 staat het beeld iedere 10 a 15 seconde 2 seconde stil. Audio gaat wel gewoon door. Kijk plezier is wel compleet verloren.

Eerder vandaag met de practice had ik hier geen last van, Chromecast voelt wel warm aan.
Ik kan niet eens via de Android app kijken, ik krijg dan de melding dat ik geen in-app purchase heb...

Ook wel vreemd; de free practise is niet op FIA WEC Live uitgezonden, maar wel door Eurosport...

Ook wel vreemd; de free practise is niet op FIA WEC Live uitgezonden, maar wel door Eurosport...

[Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2017 23:35]
Ik heb hetzelfde, niets op android of ios. Maar de free practice hebben ze wel uitgezonden, die heb ik via de website gekeken, ondanks dat op de site stond dat ze dat niet deden inderdaad....CH40S schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:34:
Ik kan niet eens via de Android app kijken, ik krijg dan de melding dat ik geen in-app purchase heb...![]()
De 24h is altijd een aparte race geweest. Zelfs nu het onderdeel is van de WEC, is het nog een soort aparte race. De ACO heeft altijd van die speciale deals voor Le Mans, zoals met Eurosport.CH40S schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:34:
Ik kan niet eens via de Android app kijken, ik krijg dan de melding dat ik geen in-app purchase heb...![]()
Ik vind het maar verwarrend en irritant. IMSA heeft het dan veel beter voor elkaar IMO.
Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
Voor mij dit jaar voor de eerste keer op een officiële camping: Beausejour
Net aangekomen, nu zo maar eens plekje op camping vinden..
Mochten anderen dat ook leuk vinden: lijkt me leuk te meeten ergens dit weekend
Veel plezier! Ook aan alle andere tweakers daar uiteraard!TiesB schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:59:
Voor mij dit jaar voor de eerste keer op een officiële camping: Beausejour

[Voor 6% gewijzigd door albino71 op 15-06-2017 16:04]
Dank en wie weet ontmoeten mede Tweakers elkaar wel ergens! Wij vertrekken morgen met de Thalys van 11.34 vanaf Schiphol, dus misschien dat we 's avonds het circuit ook nog aandoen.albino71 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Veel plezier! Ook aan alle andere tweakers daar uiteraard!
En tijdens de race zitten we op tribune 19, waar zitten de anderen?
Voor de thuisblijvers; hier de Livetiming voor het hele raceweekend en de qualificaties.
https://timing.71wytham.org.uk/s/wec
https://timing.71wytham.org.uk/s/wec
Wat een klapper! Die coureur mag even naar de dokter. Even niet gezien wie of wat, was te druk naar mijn tablet (Tweakers) aan het kijken.
Erik Maris dus in zijn LMP2.
Erik Maris dus in zijn LMP2.
[Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 15-06-2017 19:25]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
wat een ronde joh!.. hij zal nog wel wat goed te maken hebben denk met zijn laatste paar rondjes van vorig jaar

Geen tribunekaarten hier. Gewoon een beetje rondlopen en soms in het gras liggenbvk schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:00:
[...]
...
En tijdens de race zitten we op tribune 19, waar zitten de anderen?

Waarschijnlijk ergens in de nacht Arnage een bezoekje brengen
Wij hadden vorig jaar wel kaartjes Tribune 11. was maar goed ook. eerste paar uur alleen maar regenTiesB schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:27:
[...]
Geen tribunekaarten hier. Gewoon een beetje rondlopen en soms in het gras liggen
Waarschijnlijk ergens in de nacht Arnage een bezoekje brengen

Ze hadden ook wel veel geluk of gewoon heel goed uitgekiend dat die ronde eigenlijk zonder verkeer was. Super gedaan en zeer goed gereden van Kobayashi. Hij dacht dat het misschien nog iets harde had kunnen gaan.
Hierbij zit hij ook bijna aan het record van, wat was het, '71? Dat net een seconde of iets sneller is maar dan zonder de chicanes en Dunlope curve? Kan het mis hebben hoor.
Nu vind ik het toch wel jammer dat ik het aangeboden kaartje heb afgeslagen. Maar dat was met een groep Engelsen (vriend van schoonzus) en dat durfde ik toch niet helemaal aan. En toch ook prijzig met goede tribune plaatsen en campings. Ik ga nog wel eens die kant op

Mooie races in het voorprogramma al gezien. Als dat iets zegt over de hoofdrace zelf dan hebben we plezier.
Ziggo moet Kalf aannemen en Plooi dr uit gooien. Kalf is zoveel beter als pit reporter.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
we zijn vertrokken!!
Webb al bijna brokken
Webb al bijna brokken

[Voor 42% gewijzigd door SadisticPanda op 17-06-2017 15:01]
Zo, veel kijkplezier allemaal.
Edit: En de eerste aanrijding is een feit
Vette pech voor nr. 88
Edit: En de eerste aanrijding is een feit

[Voor 58% gewijzigd door Hippocampus op 17-06-2017 16:20]
Leuke race tot nu toe. Relatief rustige opening vind ik. Eurosport heeft helaas nog altijd geen picture in picture 

RTL7 wel...Daniel_Elessar schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:32:
Leuke race tot nu toe. Relatief rustige opening vind ik. Eurosport heeft helaas nog altijd geen picture in picture
Eurosport schijnt het niet te mogen van de Franse wetgeving, en daarnaast is Eurosport ook nog een Frans bedrijf
maar ik vind het commentaar wel beter bij eurosport
Helemaal mee eens, Kalf was trouwens vroeger de pit reporter bij de F1 races.PjotrStroganov schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:47:
Ziggo moet Kalf aannemen en Plooi dr uit gooien. Kalf is zoveel beter als pit reporter.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja in deze tijd zou je toch beter verwachten. Bizar dat ze dat zouden verbiedenJustSomeone schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:36:
[...]
RTL7 wel...
Eurosport schijnt het niet te mogen van de Franse wetgeving, en daarnaast is Eurosport ook nog een Frans bedrijf

Maar goed het is een leuke wedstrijd tot nu toe.
Dat waren nog eens tijdenPierre schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Helemaal mee eens, Kalf was trouwens vroeger de pit reporter bij de F1 races.

Daarnaast volgden we ook deze races wel. Vorig jaar dan voor mijn verjaardag kaarten voor Spa gekregen en dat beviel heel erg goed!
Kwam nou net Jumbo auto de pit in
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, Frits van Eerd had het erover dat er iets niet helemaal lekker was. Barrichello nam plaats en zou gaan vertellen wat er mis was, zodat ze er evt. wat aan zouden kunnen doen. Dat hij al zo snel weer naar binnen zou komen vonden ze op RTL 7 ook een beetje apart.
Ving iets op dat het stoeltje niet lekker was afgesteld voor Rubens.ArnevdS schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:39:
Ja, Frits van Eerd had het erover dat er iets niet helemaal lekker was. Barrichello nam plaats en zou gaan vertellen wat er mis was, zodat ze er evt. wat aan zouden kunnen doen. Dat hij al zo snel weer naar binnen zou komen vonden ze op RTL 7 ook een beetje apart.
https://nl.motorsport.com...rden-steeds-beter-919735/ Dat inderdaad, maar ook dat de auto wat last heeft van overstuur. Niet dat ze daar veel aan kunnen doen, behalve wellicht andere banden bij een andere omgevingstemperatuur denk ik.Marc3l schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:36:
[...]
Ving iets op dat het stoeltje niet lekker was afgesteld voor Rubens.
Ik denk dat ik eurosport maar helemaal links laat liggen. De reclames zijn te frequent en tijdens grote crash zijn ze bezig met een 'coach' programma dat niemand interesseert.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ja inderdaad. Maar veel (gratis) alternatieven zijn er niet geloof ik.PjotrStroganov schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:07:
Ik denk dat ik eurosport maar helemaal links laat liggen. De reclames zijn te frequent en tijdens grote crash zijn ze bezig met een 'coach' programma dat niemand interesseert.
RTL7 heeft relatief weinig reclame, en is redelijk prettig kijken.
Wat zou zo'n straf zijn na zo'n ongeval? Enkel een tijdstraf of zelfs diskwalificatie?
Wat zou zo'n straf zijn na zo'n ongeval? Enkel een tijdstraf of zelfs diskwalificatie?
Speel ook Airplane Manager en Repeat
Vorig jaar was het op eurosport in de nachtelijke uren wel lekker kijken, vrij weinig reclames. Nu is het natuurlijk zaterdagavond prime time, dus meer reclame dan actie.
Ah ja, ik woon in België, zonder RTL 7 :-)Onbekend schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:16:
RTL7 heeft relatief weinig reclame, en is redelijk prettig kijken.
Ik heb geen idee, is de straf nog niet gegeven?
[Voor 7% gewijzigd door Harrie op 17-06-2017 20:21]
Ligt het aan mij of is het een hoop gekegel in de eerste uren? In dit tempo komt die recordafstand er niet.
Het leek mij ook niet echt hard te gaan.Saturnus schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:22:
Ligt het aan mij of is het een hoop gekegel in de eerste uren? In dit tempo komt die recordafstand er niet.
Net ook een vaag nieuwtje van Allard Kalf; hij had het erover dat de hybrid auto's volledig op de accu wegrijden bij een pitstop en dat pas later in de pitlane de motor aangaat.. is dat echt zo spannend?
PS. mooi icon

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat doet de Toyota inderdaad. Geen idee wat betreft de Porsche.scorpie schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:27:
[...]
Het leek mij ook niet echt hard te gaan.
Net ook een vaag nieuwtje van Allard Kalf; hij had het erover dat de hybrid auto's volledig op de accu wegrijden bij een pitstop en dat pas later in de pitlane de motor aangaat.. is dat echt zo spannend?
PS. mooi icon
ja, sowieso een lekke band maar daardoor meer schade opgelopen zo te zien.creon schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:27:
Heeft Jumbo nu ook problemen?
Ja ok, dat ze het doen is tot daar aan toe, maar is dat echt zo revolutionair? Of interpreteerde ik Allard's nieuwtje gewoon verkeerd? ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Toch niet zo gek dat ze dat doen
Best kans dat ze niet eens een start motor hebben
Eerst elektra gebruiken om brandstof te gaan gebruiken en dan pas weg rijden
Dan kun je beter die elektra gebruiken om weg te rijden en dan het momentum van de wagen gebruiken om te starten
Best kans dat ze niet eens een start motor hebben
Eerst elektra gebruiken om brandstof te gaan gebruiken en dan pas weg rijden
Dan kun je beter die elektra gebruiken om weg te rijden en dan het momentum van de wagen gebruiken om te starten
Dit doet Toyota trouwens al sinds ze in LMP1 rijden.
Geen idee of dit zo revolutionair is, maar ik vind het wel gaaf. Ik kan me wel voorstellen dat dit wel iets nieuws is voor F1 fans.
Geen idee of dit zo revolutionair is, maar ik vind het wel gaaf. Ik kan me wel voorstellen dat dit wel iets nieuws is voor F1 fans.
Heb ik 't gemist of is er (nog) geen straf uitgedeeld?Onbekend schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:16:
hier een mooi filmpje van het wegrijden en starten van een Toyota
Actie vanaf 0:36
Actie vanaf 0:36
Vincere Per Belli
Toch best wel lang bezig met reparaties tot nu toe terwijl er voor het oog weinig schade leek te zijn.
Ook waarom maken ze geen barrieres die makkelijker/sneller zijn te repareren, en geef de marshals aub een keer een bladblazer ipv een mega vintage bezem. (alles op de auto wordt perfect geengineerd maar daarbuiten schijnt er weinig interesse te zijn)
Ook waarom maken ze geen barrieres die makkelijker/sneller zijn te repareren, en geef de marshals aub een keer een bladblazer ipv een mega vintage bezem. (alles op de auto wordt perfect geengineerd maar daarbuiten schijnt er weinig interesse te zijn)
How do you save a random generator ?
Ik heb ook nog niets daarover gehoord (of ook gemist).Smultie schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:50:
[...]
Heb ik 't gemist of is er (nog) geen straf uitgedeeld?
Het heeft trouwens wel ruim 3 kwartier geduurd voordat die slow zone was opgeheven.
Sommige/meeste hebben ook een bladblazerenchion schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:56:

Dat zag je bij de plek van Ben Keating (van Bleekemolen) eraf was gegaan. Daar waren ze met bladblazers bezig.
Hij krijgt 7 minuten tijdstraf. Maar ja, de race is over voor het andere team.
Bakje koffie mag dan officieel denk ik ook pas na die 7 min
Of eerst uit stappen daarna 7min, weet niet of dat mag
Of eerst uit stappen daarna 7min, weet niet of dat mag
Hij blijft dus in de auto zitten. 
Ik was benieuwd of hij ook mocht wachten totdat er een slow zone weer was....

Zal wel direct of binnen x aantal ronden naar binnen moeten. En ik denk dat hij gedurende die 7 min ook in de auto moet blijven. Want er mogen geen handelingen verricht worden, en in en uit stappen zal daar onder vallen.Onbekend schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:21:
Hij blijft dus in de auto zitten.
Ohoh, de magische rook begint uit Toyota 8 te ontsnappen.
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Bocht was iets te scherp voor op slechts 3 wielen als je denkt dat je er nog 4 hebt.
[Voor 25% gewijzigd door FRidh op 17-06-2017 22:57]
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Rijd de jumbo auto nog!?? Heb het helaas nog niet kunnen volgen vandaag, zal zo is kijken als ik naar bed ga
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Vreemd om te zien dat een probleem zo lastig op te lossen is bij de LMP1's. Als je in WEC zit zou je een modulaire auto moeten hebben.
Ligt er natuurlijk aan wat er stuk gaat, dingen die makkelijk stuk gaan zijn ook makkelijk te repareren, zoals al het bodywork en bepaalde delen van de ophanging.Saturnus schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:41:
Vreemd om te zien dat een probleem zo lastig op te lossen is bij de LMP1's. Als je in WEC zit zou je een modulaire auto moeten hebben.
Maar dankzij al die hybride onderdelen wordt de rest toch al vrij lastig, dat is de afweging die men maakt.
GT's zijn veel makkelijker, omdat die gewoon een stuk simpeler zijn. Volgens mij is het bijvoorbeeld nog vrij normaal om even de remmen te vervangen bij die dingen, zie ik niet gebeuren bij een LMP1 omdat bij de remmen ook allerlei energie-opwekkende onderdelen zitten.
Daarnaast was er ook discussie tussen het team en de coureur, ofwel wat het team ziet op de data en wat de coureur voelt in de auto, en vooral dat laatste is nog steeds het belangrijksteRobinHood schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:49:
[...]
Ligt er natuurlijk aan wat er stuk gaat, dingen die makkelijk stuk gaan zijn ook makkelijk te repareren, zoals al het bodywork en bepaalde delen van de ophanging.
Maar dankzij al die hybride onderdelen wordt de rest toch al vrij lastig, dat is de afweging die men maakt.
GT's zijn veel makkelijker, omdat die gewoon een stuk simpeler zijn. Volgens mij is het bijvoorbeeld nog vrij normaal om even de remmen te vervangen bij die dingen, zie ik niet gebeuren bij een LMP1 omdat bij de remmen ook allerlei energie-opwekkende onderdelen zitten.
Ah, Krohn verkloot weer eens iets
Ik kijk nu al een aantal jaar Le Mans, en ieder jaar komt ie minimaal 1x in de grindbak terecht, wat doet die man nog op het circuit? 

En dan gaan uiteindelijk toch de dingen stuk die niet modulair zijn omdat ze toch nooit stuk gaan...Saturnus schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:41:
Sommige dingen mag je ook niet vervangen, maar zo is Audi in hun beginjaren erg succesvol geweest met de R8 omdat ze gewoon heel de achterkant incl versnellingbak eraf konden trekken en konden wisselen in recordtijd.
FinancierenRobinHood schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:57:
Ah, Krohn verkloot weer eens ietsIk kijk nu al een aantal jaar Le Mans, en ieder jaar komt ie minimaal 1x in de grindbak terecht, wat doet die man nog op het circuit?

[Voor 21% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 18-06-2017 00:00]
Prachtig, SC omdat #66 zo graag een grindtuin wou aanleggen op het circuit
Grote kans dat die een flinke douw gaat krijgen, en terecht.

Grote kans dat die een flinke douw gaat krijgen, en terecht.
Wel een klein beetje hypocriet, de mensen van Le Mans hebben zelf bepaald dat er graveltraps zijn aangelegd ipv asfalt runoffs.
Maar wat moet je anders als coureur, uitstappen en grind uit je auto scheppen?
Dat ze wat zeggen over het slingeren om je auto te legen (zoals Coronel ook zou doen...) snap ik.
Dat ze wat zeggen over het slingeren om je auto te legen (zoals Coronel ook zou doen...) snap ik.
Wel bijzonder dat ze nu met safety cars gaan rijden i.p.v. de safe zones.
Wat mij ook opvalt is dat ze geen veegwagens hebben, maar zoveel mensen inzetten om het grind op te ruimen.
Edit: Ze hebben toch een veegwagen.
Wat mij ook opvalt is dat ze geen veegwagens hebben, maar zoveel mensen inzetten om het grind op te ruimen.
Edit: Ze hebben toch een veegwagen.

[Voor 13% gewijzigd door Onbekend op 18-06-2017 00:31]
De marshalls hadden de auto kunnen optakelen en uitschudden of omkeren.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:23:
wat ik dan weer niet snap is dat ze het grind er met de hand uitgraven - daar hebben we toch stofzuigers voor?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Toch wel wonderlijk.....
Cogitationis poenam nemo patitur
In ieder geval niet laatste ronde voor de finish, daar ben ik al blij om 
(kolere wat was ik daar toen ontdaan van)

(kolere wat was ik daar toen ontdaan van)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Japanners konden motoren bouwen (eigenlijk kopieren en verbeteren) als de beste. Toyota was ooit het meest betrouwbare automerk meen ik me zelf te herinneren.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat was dan ergens ver voor de terugroepactiesfranssie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:54:
Toyota was ooit het meest betrouwbare automerk meen ik me zelf te herinneren.

Ach, andere automerken negeren problemen om zo te zeggen dat ze betrouwbaar zijn 

Gewoon doorrijden? Er zijn genoeg andere auto's al in de grindbak gevlogen, en die hebben niet de grindbak naar het asfalt verplaatst. Als constructeur weet je dat er in de WEC op "ouderwetse" gravel circuits wordt gereden, dus dan moet je een auto hebben die in ieder geval de pits kan halen met grind in alle gaten.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:23:
Overigens zie ik grindbakken veel liever dan asfalt runoffs, fouten moeten worden afgestraft, met de enorme runoffs die je op alle "moderne" circuits ziet kun je als een debiel rijden en dan verlies je misschien 3 seconden omdat je de bocht uitvliegt en een iets minder ideale lijn hebt, nou, woeptiedoe

En balen dat Toyota het weer niet lijkt te lukken

Het was gewoon op start/finish.. kolere.
Nu nog 2de Nissan en je krijgt gewoon LMP2's op het podium
Edit, hij 'rolt' nog
Nu nog 2de Nissan en je krijgt gewoon LMP2's op het podium

Edit, hij 'rolt' nog

[Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2017 01:05]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
sneu dat de wagen ermee stopt
En dat is einde oefening.. echt klote.
verdomme, vind het zo zonde voor die jongens. ben sinds peugeot uitgestapt is fan van toyota maar het wil gewoon niet lukken 

ja ik had het ze gegund om de garage te halen
Porsche ligt nu bij zowel LMP1 als LMGTE Pro aan de leiding.
Oei... Manor compleet aan gort...
Oei... Manor compleet aan gort...
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Als Toyota niet wint hoop ik dat een LMP2 de eindoverwinning gaat pakken
En de 9 ook langzaam!
Lekke band.
edit: exit Toyota...
PS, excuses van de dubbele post. Foutje.
Lekke band.
edit: exit Toyota...
PS, excuses van de dubbele post. Foutje.
[Voor 71% gewijzigd door josh-hill op 18-06-2017 01:17]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Vraag me af hoelang LMP1 nog echt een race blijft, zijn nog maar 2 teams, volgend jaar misschien Ginetta erbij, maar zo'n Toyota heeft toch ook een punt van 'nu niet meer'.DigitalError schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:09:
verdomme, vind het zo zonde voor die jongens. ben sinds peugeot uitgestapt is fan van toyota maar het wil gewoon niet lukken
Dit topic is gesloten.