Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Enige hoop die ze nu nog hebben is dat allebei de Porsches uitvallen

Maarja, einde Toyota, GT-one blijft toch mijn all-time favoriete wagen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op ES heeft men het over een klapband, en daarna verloor ie de controle over de auto.SinergyX schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:18:
Dit was door een tik van een ander leek het?
Maarja, einde Toyota, GT-one blijft toch mijn all-time favoriete wagen.
Oh, #9 rijdt wel weer, dat valt nog een beetje mee
Edit: En nu niet meer

Edit: En nu weer wel

Edit: En nu niet meer

Weetje, ik hou gewoon mijn klep wel

[Voor 13% gewijzigd door RobinHood op 18-06-2017 01:27]
Nu wel.M!chel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:28:
Bad luck, maar #9 is nog niet afgeschreven toch?
Team zegt motor doet het niet en accu is leeg.
Inderdaad, die komt niet meer in de pitsSaturnus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:29:
[...]
Nu wel.
Team zegt motor doet het niet en accu is leeg.

Cogitationis poenam nemo patitur
Gewoon laten slepen door de andere Toyota

Ironie, sponsored by Porsche

https://mixer.com/ForzaMotorsport

De 8 ligt derde in de LMP1 klasse, met 11 ronden achterstand op de nummer 2.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:01:
Gaat de 8 nu weer rijden? Als ie hem uitrijd is hij minimaal 2e in het LMP1 klassement. Punten hebben ze ook nodig
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
edit: Hoor er niks meer over, dus zal waarschijnlijk niks zijn.
[Voor 29% gewijzigd door josh-hill op 18-06-2017 05:10]

Ja maar wel met 16 rondjes achterstand oid.DigitalError schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:07:
zo dat was weer een kort nachtje, wat hebben we gemist?zie dat de nummer 8 nog rijdt gelukkig

dat is al minder als toen ik ging slapen om 3 uurHippocampus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:10:
[...]
Ja maar wel met 16 rondjes achterstand oid.

Het zijn er niet 16 maar 26 voor Toyota #8...DigitalError schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:17:
[...]
dat is al minder als toen ik ging slapen om 3 uur
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
* Naboo kon niks vinden tijdens het kanalen flippen

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
eurosport en rtl7Naboo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:47:
Maar uhm, misschien een domme vraag, maar welke zender zendt dit uit?
* Naboo kon niks vinden tijdens het kanalen flippen

Vandaar dat ik niet aan RTL7 dacht

Ziet er niet uit. Is ie op Ponypark Slagharen ofzo?
Alle pit en TV reporters lopen er zo bij.Naboo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:06:
[...]
Ziet er niet uit. Is ie op Ponypark Slagharen ofzo?
Zal wel verplicht zijn.
Of common sense als je in een relatief gevaarlijke pitstraat staat.

Ligt aan mij denk ik dat de LMP1`s kapot gaan.

How do you save a random generator ?
Maar die 2e Porsche heeft toch wel een eind achterstand ingehaald.

Speel ook Airplane Manager en Repeat
Alard lijkt net een fiets helm op te hebben ipv een iets meer professioneel uitziende helm zoals iemand van de pit crewHans1990 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Alle pit en TV reporters lopen er zo bij.
Zal wel verplicht zijn.
Of common sense als je in een relatief gevaarlijke pitstraat staat.

Als we volgend jaar nog LMP1's hebben..
Edit: damn, ... ook gewoon net in bocht 1 dat de boel er mee op houdt.
2 bochten eerder en had gewoon meteen de pits in kunnen duiken.
[Voor 35% gewijzigd door Hans1990 op 18-06-2017 11:15]
nee, was bij toyota precies hetzelfde die haalden de pit ook niet op electraTheBleeder schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:13:
Lijkt wel of die Porsche alleen nog maar elektrisch rijdt. Is dat genoeg energie om de pits nog te kunnen halen?
Nee.TheBleeder schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:13:
Lijkt wel of die Porsche alleen nog maar elektrisch rijdt. Is dat genoeg energie om de pits nog te kunnen halen?
Ohh, hij staat al stil.
Met 30+ graden in de zon, lijkt mij geen pretje.johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:13:
Alard lijkt net een fiets helm op te hebben ipv een iets meer professioneel uitziende helm zoals iemand van de pit crew
Zo heel gek is dat natuurlijk niet met maar 5 serieuze LMP1 wagens..johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:15:
Dadelijk wint een LMP2 gewoon![]()
To finish first, you first have to finish

Hij zal dan harder fietsen dan die Porsche.markdejong schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:06:
Die fietst vanmiddag gewoon ermee naar huis...
En... Gaat hij uitstappen?
[Voor 11% gewijzigd door josh-hill op 18-06-2017 11:21]
Niet alleen een LMP2, maar ook nog eens een Nederlander.johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:15:
Dadelijk wint een LMP2 gewoon![]()
To finish first, you first have to finish
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Op papier een Chinees helaasPjotrStroganov schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:24:
[...]
Niet alleen een LMP2, maar ook nog eens een Nederlander.

Op papier is hij ook Nederlander, zijn licentie is Chinees.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Toch wel wat anders dan bij die andere klasse waar iedereen het altijd over heeft

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Of was het gewoon een ontploffende band ?
Rond 01:00 was dit trouwens
Hij gaf het tikje zelf.johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:38:
Werd de nummer #9 Toyota nou aangetikt net na de start finish ? Zo ja heeft de tegen partij daarvoor een straf gekregen ?
Die auto's kunnen ook gewoon iets langzamer rijden, en alsnog de eerste plaats behalen.
Ik vind Le Mans dan altijd juist wel een optocht, wel een mooie optocht trouwens. Maar ik heb maar op zeer weinig momenten echt het idee dat ik zit te kijken naar directe gevechten op de baan met bijbehorende inhaal acties. Ik heb altijd het idee dat zo'n beetje alle "inhaal acties" die je ziet het lappen is van langzamere auto's uit andere een andere klasse.RobinHood schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:34:
Maar dit is toch wel gewoon waarom endurance-racing zo gaaf is? Het is geen optocht van 6 of 24 uur, het is vaak spannend tot de laatste minuut, want de meest gekke dingen kunnen gebeuren.
Toch wel wat anders dan bij die andere klasse waar iedereen het altijd over heeft
Ik krijg altijd het gevoel dat alles beslist wordt door eventuele issues of juist zeer goede betrouwbaarheid bij de verschillende auto's en niet door close racing. Maar goed dat kan ook aan de registratie liggen.
Volgens mij kon die niet meer accelereren (mechanisch probleem) waardoor een LMP2 in zijn wiel reed.johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:38:
Werd de nummer #9 Toyota nou aangetikt net na de start finish ? Zo ja heeft de tegen partij daarvoor een straf gekregen ?
Wat een vreemde editie. Toegegeven, ik heb de stream weer aan.
GTE Pro reden de eerste drie vanochtend na 18 uur binnen 3 seconden achter elkaar. Er is best wel wat spanning maar door alle auto's raak je het overzicht kwijt.Dennism schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Ik vind Le Mans dan altijd juist wel een optocht, wel een mooie optocht trouwens. Maar ik heb maar op zeer weinig momenten echt het idee dat ik zit te kijken naar directe gevechten op de baan met bijbehorende inhaal acties. Ik heb altijd het idee dat zo'n beetje alle "inhaal acties" die je ziet het lappen is van langzamere auto's uit andere een andere klasse.
Ik krijg altijd het gevoel dat alles beslist wordt door eventuele issues of juist zeer goede betrouwbaarheid bij de verschillende auto's en niet door close racing. Maar goed dat kan ook aan de registratie liggen.
Kan ook idd, die andere toyota had ook koppeling problemen waardoor die niet meer weg kwam volgens mij.Saturnus schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Volgens mij kon die niet meer accelereren (mechanisch probleem) waardoor een LMP2 in zijn wiel reed.
Ja, dat klopt. Maar ja, tweede kans en zo.Lekker Ventje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:42:
Was Lapierre al niet eerder gewieberd bij Toyota vanwege zijn rijstijl? Of was dat een andere Fransman?
Mwah, ik denk dat het nu vooral opvalt omdat we maar twee merken hebben, met 5 auto's. Eerder viel ook de halve topklasse uit, maar dat viel minder op omdat er gewoon meer auto's waren, wat de boel natuurlijk ook wat spannender maakte.Lekker Ventje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:35:
Ik zie ook liever dit dan F1 maar als je ziet hoeveel miljoenen de fabrieksteams er tegenaan gooien dat zou je toch minstens 1 probleemloze auto mogen verwachten. Dat deed Audi beter.
En het is gewoon een vreselijk lange race, en al die hybride onderdelen zijn gewoon gevoelig. De simpele LMP2's en GT's hebben dit soort issues niet Ik zou daarom graag zien dat de privateer LMP1's somehow ook competitief kunnen worden, zonder dat ze hybride zijn. Misschien met iets als DRS die ingeschakeld kan worden op de rechte stukken.
Klopt, er is helaas niet zoveel focus op de GT's, terwijl het daar vaak wel spannend is.Lekker Ventje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:44:
[...]
GTE Pro reden de eerste drie vanochtend na 18 uur binnen 3 seconden achter elkaar. Er is best wel wat spanning maar door alle auto's raak je het overzicht kwijt.
En inderdaad is Le Mans wel wat minder close racing dan de 6 uur races, Spa was gewoon een sprint van 6 uur voor mijn gevoel.
Toen werden alle focus gericht op Lapierre. Er kwam een LMP2 uit de pits, en Lapierre sneed m.i. te scherp naar binnen waardoor boem=ho.
Band lek. Te haastig terug willen rijden. Bodywork kapot/deels in de fik. Sindsdien had de auto geen vaart meer, probeerden ze op elektrisch terug te komen maar dat was de eerste Toyota (en deze Porsche) ook al niet gelukt.
Ook echt 500m voor de pits was het klaar voor Lapierre.
En dat allemaal binnen 1 uur gebeurd. Was pijnlijk om te zien.
[Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 18-06-2017 11:52]
Ja euh, ik had gewoon een vooruitziende blik ;pjosh-hill schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:13:
[...]
De 8 ligt derde in de LMP1 klasse, met 11 ronden achterstand op de nummer 2.
Had ik nog net live gezien idd, toen ging ik maar naar bedHans1990 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:50:
De eerste Toyota die stuk ging had koppelingsproblemen. Die is overigens nog wel tot aan de porsche bochten gekomen met dat probleem op elektromotor (gebeurde ook net op start/finish na SC einde), maar toen was de accu leeg.
Toen werden alle focus gericht op Lapierre. Er kwam een LMP2 uit de pits, en Lapierre sneed m.i. te scherp naar binnen waardoor boem=ho.
Band lek. Te haastig terug willen rijden. Bodywork kapot/deels in de fik. Sindsdien had de auto geen vaart meer, probeerden ze op elektrisch terug te komen maar dat was de eerste Toyota (en deze Porsche) ook al niet gelukt.
En dat allemaal binnen 1 uur gebeurd. Was pijnlijk om te zien.

Volgens mij kan iedereen die daar rijdt wel serieus hard rijden, misschien niet de tijden van een pro maar vergeleken met andere niet pro rijders doet hij het niet verkeerd geloof ik.JeroenTheStig schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:48:
Ik was even verbaasd toen ik die gekke ex-keeper van het Franse elftal uit die lmp2-wagen zag stappen. Kan hij nou serieus hard autorijden, of is dit ook (net als de Chris Zegers en de Metal Theo's van deze wereld) een bekend persoon die denkt multigetalenteerd te zijn?
Problemen met de vooras.johnnyverhoeff schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:51:
Ik kan het even niet zo snel vinden, maar wat is er nou gebeurd met de Porsche #2 aan het begin van de race waardoor die zo lang in de pits stond ?
Bij de GT AM klasse is het zelfs een verplichting
LMP2 moet volgens mij ook minimaal 1 amateur hebben in de "Silver" / "Bronze" rating.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:54:
Halve veld zijn amateurs, kijk eens naar Frits van Eerd.
Bij de GT AM klasse is het zelfs een verplichting
Wanneer is de laatste keer geweest dat een niet-fabrieksteam gewonnen heeft? 2004?
[Voor 51% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 18-06-2017 12:11]

Blijven Duitsers hèjosh-hill schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:12:
Ah OK, maar dat was toch al lang zo. Porsche zitten klagen bij de wedstrijdleiding?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
De LMP2 moet ook meer pitstops maken, dus dat redden ze inderdaad wel bij Porsche.
Fabien Barthez rijdt toch al bijna 10 jaar in diverse races. Of die toptalent is, geen idee. Maar is toch al 3e? Deelname aan le mans. Dus ik denk wel dat die stukje kan rijden. Niet top top, maar die brengt ook zakje geld binnen.JeroenTheStig schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:48:
Ik was even verbaasd toen ik die gekke ex-keeper van het Franse elftal uit die lmp2-wagen zag stappen. Kan hij nou serieus hard autorijden, of is dit ook (net als de Chris Zegers en de Metal Theo's van deze wereld) een bekend persoon die denkt multigetalenteerd te zijn?
Ze zien een LMP1 en een LMP2, dus een blauwe vlag zodat de LMP1 er voorbij kan.... Volgens mij hebben ze geen idee dat dit om positie gaat! Vraag me ook af of ze dat kunnen weten..JeroenTheStig schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:54:
Waarom kreeg hij nu de blauwe vlag? Het ging toch om positie?
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Zou de Porsche zodra hij 1 ronde voor ligt, de maximum snelheid laten zaken zodat hij niet meer het uiterste uit zijn voertuig moet halen en mogelijk problemen kan voorkomen?
Audi was altijd mijn favoriet, maar nu ze gestopt zijn moet Porsche maar winnen!
Zou wel briljant zijn als #2 gaat winnen, iedereen verwachtte een overwinning van Toyota...
Dit topic is gesloten.