Ik heb mijn PVC vloer nu zo'n 5 jaar liggen en kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Wij wonen samen, dus geen krassend speelgoed oid. Dat betekent niet dat hij krasvrij is gebleven. Je moet je verstand gebruiken, geen zware dingen zomaar er overheen trekken. Krassen worden na verloop van tijd minder zichtbaar, de 'scherpe rand' van de kras wordt minder en je dwijlt er altijd weer wat vuil in. Maar al met al is hij nog erg netjes en ideaal met vloerverwarming.
De enige tip die ik wil geven is om te investeren in goede viltjes voor je stoelen. Er is er eentje (krasnietmeer in het engels) waar ik heel tevreden over ben. Je bent even 50 euro kwijt aan stukjes tapijt voor onder je stoel, maar voor je behoud van je vloer en op de totale kostenpost van die vloer moet je dat erbij nemen.
Ik heb laatst nog een gloeiendhete ovenschaal met vis kapot laten vallen en dat is dan een kwestie van oprapen, doekje er over en klaar. Ideaal!
De enige tip die ik wil geven is om te investeren in goede viltjes voor je stoelen. Er is er eentje (krasnietmeer in het engels) waar ik heel tevreden over ben. Je bent even 50 euro kwijt aan stukjes tapijt voor onder je stoel, maar voor je behoud van je vloer en op de totale kostenpost van die vloer moet je dat erbij nemen.
Ik heb laatst nog een gloeiendhete ovenschaal met vis kapot laten vallen en dat is dan een kwestie van oprapen, doekje er over en klaar. Ideaal!
[ Voor 3% gewijzigd door sj0ertum op 30-12-2021 10:29 ]