Ja totaal niet aan gedacht helaas, leek mij achteraf gezien gewoon common practice. Maar die lui rammen het liefst zo snel mogelijk een vloer erin.. ik stond er helaas niet bij, kwam alleen af en toe koffie brengen en even gluren. Volgens mij ligt er ergens een rijtje van 6 planken achter elkaar waarvan 4 dezelfde zijn.. en niet eens even 180 graden gedraaid, gewoon identiekTNThomas schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:39:
[...]
Dat is jammer natuurlijk, maar gasten zullen er niet op letten en het dus niet zien. Nu weet ik wel dat ik de legger moet vragen hierop te letten.
[...]
Bedankt voor deze tip! Meteen twee stalen besteld bij Tarkett, namelijk de Chatillon Oak Naturel en Chatillon Oak Beige. Welke Tarkett hebben jullie en hoe is de krasbestendigheid in de praktijk?
Krasbestendigheid vind ik bij vrijwel alle PVC vloeren nogal ondermaats. Je kan er op lopen en huisdieren doen het ook prima, maar zodra je een zwaar meubel, stoel of iets anders erover verschuift zonder vilt/rubber/stootdop zie je direct een kras in de toplaag. Ik heb nu Belakos, Douwes Dekker en Tarkett gehad. Merk eigenlijk geen verschil in de krasbestendigheid. De Tarkett vloer die ik had vond ik wel mooi, erg matte uitstraling.
[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 31-03-2025 15:12 ]