Even een bumpje mbt VloerXXL.
Ik zou 26 juni mijn geld terugkrijgen, dit is tot op heden helaas niet gebeurd. Was er al bang voor, maar goed. Zit nu dus in de clinch en moet mogelijk juridische hulp inschakelen om mijn geld terug te krijgen. Tot 2 keer toe is mij verteld dat het bij de administratie neergelegd wordt, maar vervolgens radiostilte.
Mijn gevoel klopte niet, zodoende annuleerde is, dit bevestigd dat ik toen de juiste beslissing had genomen. Geen bedrijf waar je dus op kunt rekenen, zeker niet in een stressvolle verhuisperiode.
Ik zou 26 juni mijn geld terugkrijgen, dit is tot op heden helaas niet gebeurd. Was er al bang voor, maar goed. Zit nu dus in de clinch en moet mogelijk juridische hulp inschakelen om mijn geld terug te krijgen. Tot 2 keer toe is mij verteld dat het bij de administratie neergelegd wordt, maar vervolgens radiostilte.
Mijn gevoel klopte niet, zodoende annuleerde is, dit bevestigd dat ik toen de juiste beslissing had genomen. Geen bedrijf waar je dus op kunt rekenen, zeker niet in een stressvolle verhuisperiode.
:strip_exif()/f/image/75bqgdhiFog5rmii6rFWQuDf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/imPjsp6bPmJNUdJAjy0c63br.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BNilqRAB5s6kKdCeXOO7oGPs.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/tOevbWWwQVoTTTsW0QNzPIUq.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/yHA4W0uBJdozANdMgC7GE5j1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NeTojLNfxHGBZ9526hGqbDsg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JNnwKhWhy6CuzS9qzwOg181e.jpg?f=fotoalbum_large)