WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

PVC vloer, ervaringen mee?

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

Thrawni schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:
Dank voor jullie reacties. Ik vind het lastig, want ik lees toch wel dat jullie spreken over ‘af en toe’ en ‘her en der’ een naaldje en dat dat normaal is, maar bij hier voel ik echt bij bijna iedere plank wel een naaltje (dus niet die lange wirte streep heb ik het over, de planken onder elkaar zegmaar). Dit zou dan dus niet normaal zijn begrijp ik?
Sorry dat je niet de antwoorden krijgt die je wil horen, maar wellicht heeft dat een reden……

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 21:41
PeepPeepPeep schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:
[...]

Sorry dat je niet de antwoorden krijgt die je wil horen, maar wellicht heeft dat een reden……
Oh sorry ik wist niet dat ik iets graag wou horen haha! Wat wou ik precies horen? Ik dacht hierboven door enkele tweakers te lezen dat het zou gaan om ‘af en toe’ een naadje en ik vroeg mij gewoon oprecht af of dat dan nog steeds geldig is als het naadje bij iedere ‘plank’ is, maar blijkbaar wil ik iets horen dus als jij dat voor mij kan verduidelijken waar het hem in zit dan graag :)

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:39
Ik denk dat er misschien wat verwarring ontstaat. Bedoel jij niet gewoon de V-groef bij de planken?
Had je een volledig vlakke vloer verwacht?

De meeste hierboven hebben het waarschijnlijk over de naad tussen de planken en niet de V-groef. De V-groef is een eigenschap van het type plank en hoort erin.

V-groef welke eigenschap is van de plank:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hrvB8LJNnscSHCCSFHIp2hKRcU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uCUip9AZCS8uwzLrSLXBRaPG.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Lieuwe15 op 03-06-2026 13:38 ]

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:28
Thrawni schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:
Dank voor jullie reacties. Ik vind het lastig, want ik lees toch wel dat jullie spreken over ‘af en toe’ en ‘her en der’ een naaldje en dat dat normaal is, maar bij hier voel ik echt bij bijna iedere plank wel een naaltje (dus niet die lange wirte streep heb ik het over, de planken onder elkaar zegmaar). Dit zou dan dus niet normaal zijn begrijp ik?
Wat ik bedoel met 'naadje' is goed te zien op een foto uit dit topic. De plank sluit dan niet helemaal aan op de andere plank. Als je er daar een paar van hebt kun je die dichtzetten met de pasta die ik eerder gelinkt heb.
maar bij hier voel ik echt bij bijna iedere plank
Wat bedoel je met voelen? Is het die V-groef zoals de poster hierboven zegt? Die hoort bij de plank die je uitgekozen hebt. Hier staat uitleg over zo'n groef.

[ Voor 6% gewijzigd door IceM op 03-06-2026 14:04 ]

...

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 21:41
IceM schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:02:
[...]

Wat ik bedoel met 'naadje' is goed te zien op een foto uit dit topic. De plank sluit dan niet helemaal aan op de andere plank. Als je er daar een paar van hebt kun je die dichtzetten met de pasta die ik eerder gelinkt heb.

[...]

Wat bedoel je met voelen? Is het die V-groef zoals de poster hierboven zegt? Die hoort bij de plank die je uitgekozen hebt. Hier staat uitleg over zo'n groef.
Ah zo, helder dankjewel! Dan is er inderdaad niks aan de hand. Fijne linkjes!! We gaan er gewoon van genieten zonder twijfel dat dit niet in orde zou zijn :). Nogmaals many thanks allemaal!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
IceM schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:02:
[...]
Ik was ook erg kritisch na het leggen, had ook wat naden tussen een aantal stroken. Wilde eerst voegpasta halen, maar je zet je meubels erop en een paar weken later let je er eigenlijk niet meer op d:)b Althans dat was bij ons zo, niet echt storend.

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste