Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PVC vloer, ervaringen mee?

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:35
Bor schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb tot nu toe meerdere bedrijven gesproken en tot nu toe stellen ze het eerst doorlopen van het opstookprotocol als voorwaarde voor ze uberhaubt beginnen met leggen.
Juist, want je voert het opstookprotocol uit om problemen die @rismaster heeft te voorkomen. Dat is juist de insteek van het hele verhaal.

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• tartmeniet
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-02 12:27
Bor schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:04:
[...]

Ik kijk momenteel naar Quickstep na ook naar o.a. Mflor gekeken te hebben. Een van de punten wat mij bij Mflor snel opvalt is hoe snel de planken elkaar herhalen. Dat vind ik ook in deze foto goed zichtbaar, daarom een quote van deze inmiddels oude post. Zo op het oog zie ik dezelfde plank (noest en streep) elke keer weer terug, soms andersom gelegd. Dat is iets waar ik mij aan zou kunnen gaan storen. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Kijk ook eens naar de iD Supernature lijn van Tarkett. Deze heeft een patroon per 4 vierkante meter waardoor de herhaling van het patroon niet of nauwlijks zichtbaar is.

• DutchChelsea
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 01:39
Wij krijgen in ons nieuwe appartement pvc op de vloer. Is er iemand die ervaring heeft met siliconen beschermhoesjes van Nason? Werkt die oplossing tegen krassen en dergelijke goed op pvc?

• kaboom1555
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:04
Wij zijn vanmiddag voor een PVC vloer op pad geweest en degene die wij het mooiste vonden was de Ambiant Robusto - Naturel Oak. Een 2,5 mm dikke plak pvc met een toplaag van 0,55mm. Deze plank vinden we o.a. mooi vanwege de breedte van 25,3 cm. Deze zal op de gehele 1e verdieping met slaapkamers en trap van begane grond naar eerste etgae moeten komen. Als ik het topic zo doorspit is Ambiant een prima merk en 0,55 mm toplaag voldoende voor slaapkamers en trap. Klopt dat?

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:53
iemand ervaring met pvc van maxaro? https://www.maxaro.nl/nl/pvc-vloeren/pvc-laminaat/
Wij zijn op zoek naar pvc voor op de 1e en 2e verdieping van ons nieuw huis. We willen het zelf leggen, daarom dat klik-pvc mij wel het handigst lijkt. Pvc omdat het ook in de inloopkast moet komen waar een wastafel staat.
Aangezien vloerverwarming (per kamer instelbaar) de enige verwarming is op beide verdiepingen, moet hij wel daarvoor geschikt zijn
20/25,- p/m is volgens mij niet duur voor pvc, maar ik heb geen idee van de kwaliteit..

koendio wijzigde deze reactie 05-02-2020 11:49 (14%)

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier afgelopen weekend toch ook maar een klacht ingediend bij LAB21.
Het pvc dat wij daar vorig jaar hebben besteld, begint inmiddels aardig te kieren.
Teveel om acceptabel te zijn.

Zal wel een gebed zonder eind worden.

Begreep van de legger, die inmiddels niet meer voor Lab werkt, dat hij dit vaker ziet bij 'noname' pvc. En dat ze hier niet echt sportief mee omgaan zogezegd.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kaboom1555 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 18:54:
Wij zijn vanmiddag voor een PVC vloer op pad geweest en degene die wij het mooiste vonden was de Ambiant Robusto - Naturel Oak. Een 2,5 mm dikke plak pvc met een toplaag van 0,55mm. Deze plank vinden we o.a. mooi vanwege de breedte van 25,3 cm. Deze zal op de gehele 1e verdieping met slaapkamers en trap van begane grond naar eerste etgae moeten komen. Als ik het topic zo doorspit is Ambiant een prima merk en 0,55 mm toplaag voldoende voor slaapkamers en trap. Klopt dat?
Deze reactie al gelezen?

Katseviool in "PVC vloer, ervaringen mee?"

Ik weet niet hoe up to date dat is.

Frontpagemoderatie Forum

• Biohazzard21
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:20
Wij hebben ons oog laten vallen op een PVC vloer van Moduleo; gaat specifieker om de Moods classic oak 24438 in basket weave patroon gelegd.

Ik hoor goede verhalen over Moduleo en het is van wat ik fysiek heb gezien en aangeraakt wel 1 van de betere PVC vloeren.

Wat is een acceptabele all in prijs volgens jullie? Het gaat om ongeveer 44m2, over plavuizen met vv gelegd (dus opschuren, egaliseren, leggen). Mocht iemand nog een goede leverancier van deze specifieke vloer weten houd ik me ook aanbevolen.

• Pixal
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Heeft iemand ervaring met het Nederlandse merk Floer? Ik wil zelf klik PVC gaan leggen op de bovenverdieping dus we hebben een paar staaltjes besteld. Ik kwam pas later op het idee om hier eens te gaan lezen maar het merk is nog niet eerder genoemd.

Als we uit de staaltjes moeten kiezen denken we dat het Floer ComfyClick 3709 Maasduinen Bruin wordt, wat ik wel jammer vind is dat de voelbare nerf niet de tekening volgt maar ik ga er hierna toch niet meer met een vergrootglas boven hangen.

De staaltjes zijn 5mm dik, voelen kneiterhard en ze schuiven veel makkelijker in elkaar dan al het laminaat dat ik ooit heb gelegd.

• frisianstar
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 25-02 19:15
Pixal schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:22:
Heeft iemand ervaring met het Nederlandse merk Floer? Ik wil zelf klik PVC gaan leggen op de bovenverdieping dus we hebben een paar staaltjes besteld. Ik kwam pas later op het idee om hier eens te gaan lezen maar het merk is nog niet eerder genoemd.

Als we uit de staaltjes moeten kiezen denken we dat het Floer ComfyClick 3709 Maasduinen Bruin wordt, wat ik wel jammer vind is dat de voelbare nerf niet de tekening volgt maar ik ga er hierna toch niet meer met een vergrootglas boven hangen.

De staaltjes zijn 5mm dik, voelen knetterhard en ze schuiven veel makkelijker in elkaar dan al het laminaat dat ik ooit heb gelegd.
5mm dik dat is veel dikker dan gewoonlijk, kan zijn dat deze pvc stroken akoestisch dempend zijn, bovenkant is bij PVC stroken naar mijn weten nooit niet erg hard. (maar harder dan Vinyl)

Een klein staaltje zegt niet zoveel;
Afgelopen week afgezocht naar PVC in Cherry/ kersen/ Kirsch design... maar 2 merken gevonden.
Helaas hebben beide wel erg weinig variatie in het design, zodat je in de voorbeelden van een gelegde vloeren al heel snel een repeterend patroon ziet, en daar betaal je 70 euro per m2 voor!
Ik zoek nu PVC met Merbau design.

Zorg wel voor een (hele) vlakke droge ondergrond, dan kan het leggen eigenlijk niet mis gaan.
Ik heb meerder keren in mijn werk het leggen van PVC gezien; vlak maken en schuren, opvullen en schuren en dan vaak nog een keer opvullen en schuren... vervolgens stofvrij maken.

frisianstar wijzigde deze reactie 14-02-2020 18:10 (21%)

• Pixal
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

We zijn naar een vloerenzaak gegaan en hebben na een uur vloeren vergelijken besloten voor Ambiant Natural Oak te gaan. Wat ons opviel was dat de vloer veel matter was dan onze staaltjes van Floer, waardoor we zowel beneden als boven voor Ambiant kiezen. Beneden geplakt en boven ga ik zelf aan de slag maar dan in klik vorm.

• kaboom1555
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:04
Pixal schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:37:
We zijn naar een vloerenzaak gegaan en hebben na een uur vloeren vergelijken besloten voor Ambiant Natural Oak te gaan. Wat ons opviel was dat de vloer veel matter was dan onze staaltjes van Floer, waardoor we zowel beneden als boven voor Ambiant kiezen. Beneden geplakt en boven ga ik zelf aan de slag maar dan in klik vorm.
Die hebben wij uiteindelijk ook gekozen,

(Ambiant Robusto - Naturel Oak. Een 2,5 mm dikke plak pvc met een toplaag van 0,55mm. Deze plank vinden we o.a. mooi vanwege de breedte van 25,3 cm)

Zowel voor de eerste verdieping als de trap. (Trede en stootbord)
Wordt over 2 weken gelegd, zal daarna foto plaatsen.

• Bo0bz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:58
Biohazzard21 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 10:13:
Wij hebben ons oog laten vallen op een PVC vloer van Moduleo; gaat specifieker om de Moods classic oak 24438 in basket weave patroon gelegd.

Ik hoor goede verhalen over Moduleo en het is van wat ik fysiek heb gezien en aangeraakt wel 1 van de betere PVC vloeren.

Wat is een acceptabele all in prijs volgens jullie? Het gaat om ongeveer 44m2, over plavuizen met vv gelegd (dus opschuren, egaliseren, leggen). Mocht iemand nog een goede leverancier van deze specifieke vloer weten houd ik me ook aanbevolen.
Schaamteloze quote van mijzelf in dit topic:
Bo0bz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Een wat late reactie maar misschien heb je nog iets aan de vergelijking. Wij hebben deze zomer de Moduleo Impress Castle Oak laten leggen op de begane grond. Dit is slechts 65m2 maar wij moesten 2x laten egaliseren in verband met een tegelvloer als ondergrond. Wij waren bij Bestfloors per vierkante meter ook €54,95 inclusief het dubbel egaliseren, leggen en een grote deur mat voor bij de voordeur. Egaliseren duurde slechts 2 uurtjes en na 2 dagen drogen kwamen ze de pvc vloer leggen. Dit was ook in 2 uurtjes helemaal klaar. Aftersales ook goed want heb per ongeluk tijdens de verhuizing een vloerdeel beschadigd en die kwamen ze kosteloos vervangen.

• Taart
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11:52
@Bo0bz en @cryptapix jullie hebben beiden Moduleo Impress, ik vind dat ook prachtig op een staaltje, ik hoorde echter dat het in een hele kamer nogal heftig is om te zien in het licht; de structuur die erin zit weerkaatst. Klopt dat? Hebben jullie foto's van een kamer, liefst in zonlicht? En verder dus tevreden?

O en als anderen ervaring hebben: ook zeer welkom.

Taart wijzigde deze reactie 17-02-2020 11:49 (7%)

• cryptapix
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:43
@Taart Het is me nog niet opgevallen dat het zou weerkaatsen. Het ligt in drie kamers. Een op het noorden met een raam van 2,4m bij 2,5m. Een op de eerste verdieping op het noorden met een raam van 5,5m bij 1,5m. En een kamer met ontzettend veel licht op het zuiden, bijna de hele muur van 5,50m breed en 3,40m hoog is op wat kozijnhout na van glas. En dan staan tussen al deze kamers ook nog eens geen muren waardoor overal veel licht komt. Dus hinderlijk is de vermeende weerkaatsing voor mij in ieder geval niet :)

Ik heb wel wat foto’s van tijdens de verbouwing (toen was het zonnig) maar die geven niet echt een goed beeld omdat ze wat overbelicht zijn. Denk dat weerkaatsing sowieso lastig op foto vast te leggen is. Als de zon nog doorbreekt zal ik een poging wagen voor je.

Edit: ik pm je de foto’s.

• Bo0bz
Taart schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:44:
@Bo0bz en @cryptapix jullie hebben beiden Moduleo Impress, ik vind dat ook prachtig op een staaltje, ik hoorde echter dat het in een hele kamer nogal heftig is om te zien in het licht; de structuur die erin zit weerkaatst. Klopt dat? Hebben jullie foto's van een kamer, liefst in zonlicht? En verder dus tevreden?

Ik ben zelf niet in de gelegenheid de komende dagen foto's te maken. De vloer is mat dus dat scheelt. De vloer kun je beter niet met allesreiniger schoonmaken want dan gaat hij glanzen. Beter om met warm water te reinigen en af en toe met een matte pvc reiniger

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mijn vriendin wil graag visgraat motief, dus Moduleo dryback parket look ziet er wel mooi uit. Lichte eiken kleur, prima. Kost wat extra tijd om te leggen, maar ik moet zeggen, met zo'n pees langs de muur is het wel erg mooi :)
In de woonkamer ligt een parketvloer (nouja, het lijkt op Jenga, van die hele kleine houten stukjes). En in de keuken tegels met wat structuur. Daar willen we het doorleggen, dorpel geen probleem.

Ben alvast even in de specs gedoken, voordat we het in een showroom gaan bekijken. En ik zag dat deze ondervloer er voor gemaakt is: http://www.moduleo.nl/producten-nl/xtrafloor-flex-pro
Is dat optioneel? Mij lijkt de parketvloer egaal genoeg om op te lijmen als we die eerst opschuren. Maar in de hal zal er sowieso wel egaline overheen moeten.
Of is het gewoon een keus maken tussen lijm op de ondergrond of de ondervloer met lijmlaag?

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb geen Moduleo maar hier toevallig een aantal embossed in register stroken liggen van Ambiant en ik kan mij wel iets voorstellen van hetgeen men bedoelt denk ik. Wanneer je als het ware 'over de vloer' heenkijkt zie je het relief duidelijk. Dat geeft inderdaad een iets minder rustig beeld dan bij compleet gladde planken zonder embossing of zonder embossing in register. Ik vind het niet storend overigens.

Ik ben tot nu toe nog niet zo onder de indruk van de Moduleo stalen die ik heb ontvangen.

Bor wijzigde deze reactie 17-02-2020 21:53 (4%)

Frontpagemoderatie Forum

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:50

Notna

Where are you?®

_ferry_ schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:27:
Mijn vriendin wil graag visgraat motief, dus Moduleo dryback parket look ziet er wel mooi uit. Lichte eiken kleur, prima. Kost wat extra tijd om te leggen, maar ik moet zeggen, met zo'n pees langs de muur is het wel erg mooi :)
In de woonkamer ligt een parketvloer (nouja, het lijkt op Jenga, van die hele kleine houten stukjes). En in de keuken tegels met wat structuur. Daar willen we het doorleggen, dorpel geen probleem.

Ben alvast even in de specs gedoken, voordat we het in een showroom gaan bekijken. En ik zag dat deze ondervloer er voor gemaakt is: http://www.moduleo.nl/producten-nl/xtrafloor-flex-pro
Is dat optioneel? Mij lijkt de parketvloer egaal genoeg om op te lijmen als we die eerst opschuren. Maar in de hal zal er sowieso wel egaline overheen moeten.
Of is het gewoon een keus maken tussen lijm op de ondergrond of de ondervloer met lijmlaag?
Dat laatste. De zelfklevende ondervloer is ter vervanging van lijmen én een dekvloer (claimen ze)

Ik heb die Xtrafloor (of nouja; de noname namaak die een stuk voordeliger is) gebruikt onder mijn, zelfgelegde, Hebeta Charente (licht eiken ) visgraat PVC vloer met bies en band. Die zelfklevende ondervloer maakt het leggen echt een fluitje van een cent én makkelijk corrigeerbaar.

Maar je ondervloer moet wel echt recht zijn, anders zie je er van alles doorheen. Dat heb je overigens ook met gewoon verlijmen. Ik vond deze ondervloer makkelijker ivm leggen en het weer kunnen verwijderen van de vloer op langere termijn, mocht dat nodig zijn.

Notna wijzigde deze reactie 17-02-2020 22:18 (12%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Notna schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:15:
[...]

Dat laatste. De zelfklevende ondervloer is ter vervanging van lijmen én een dekvloer (claimen ze)

Ik heb die Xtrafloor (of nouja; de noname namaak die een stuk voordeliger is) gebruikt onder mijn, zelfgelegde, Hebeta Charente (licht eiken ) visgraat PVC vloer met bies en band. Die zelfklevende ondervloer maakt het leggen echt een fluitje van een cent én makkelijk corrigeerbaar.

Maar je ondervloer moet wel echt recht zijn, anders zie je er van alles doorheen. Dat heb je overigens ook met gewoon verlijmen. Ik vond deze ondervloer makkelijker ivm leggen en het weer kunnen verwijderen van de vloer op langere termijn, mocht dat nodig zijn.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice :) Dacht juist dat lijm iets makkelijker te corrigeren zou zijn omdat veel soorten lijm/kit vaak de mogelijkheid hebben om een beetje te schuiven alvorens het hard is geworden. Maar dat hangt natuurlijk van de viscositeit en laagdikte af.

Met die tegels in de gang//keuken zal het wel wat werk zijn om het glad te krijgen. Maar die zijn niet onze smaak, dus opnieuw tegelen of PVC er over.
Maar ik zag inderdaad in dit topic ook een foto van iemand met plavuizen die uitgevlakt waren, maar waar je toch nog een beetje het profiel van de voegen in het PVC terug zag. Al hebben plavuizen veel meer en bredere voeg dan de vloer die er ligt met c.a. 30x60cm tegels.

Het parket in de woonkamer was al mooi glad, dus schuren om eventuele oneffenheden weg te schuren, en eventuele deuken/butsen opvullen moet IMHO wel volstaan. Met name de kleur en het patroon wat ons niet aanstaat.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:50

Notna

Where are you?®

_ferry_ schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:14:
[...]

Nice :) Dacht juist dat lijm iets makkelijker te corrigeren zou zijn omdat veel soorten lijm/kit vaak de mogelijkheid hebben om een beetje te schuiven alvorens het hard is geworden. Maar dat hangt natuurlijk van de viscositeit en laagdikte af.

Met die tegels in de gang//keuken zal het wel wat werk zijn om het glad te krijgen. Maar die zijn niet onze smaak, dus opnieuw tegelen of PVC er over.
Maar ik zag inderdaad in dit topic ook een foto van iemand met plavuizen die uitgevlakt waren, maar waar je toch nog een beetje het profiel van de voegen in het PVC terug zag. Al hebben plavuizen veel meer en bredere voeg dan de vloer die er ligt met c.a. 30x60cm tegels.

Het parket in de woonkamer was al mooi glad, dus schuren om eventuele oneffenheden weg te schuren, en eventuele deuken/butsen opvullen moet IMHO wel volstaan. Met name de kleur en het patroon wat ons niet aanstaat.
Met deze onderlaag plak je het erop en als je iets fout doet, trek je het er gewoon weer vanaf en verplaats je het. Tot 24 uur blijft het corrigeerbaar. Na het leggen aanrollen met een linoleum roller (te huur bij de Bo-Rent) en na een week zit het muurvast (hoewel ik denk dat je het in de theorie er nog wel vanaf krijgt, zal je daarna een nieuwe lijmlaag eronder moeten doen.)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-02 21:53

TommyGun

Stik er maar in!

Notna schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:51:
[...]

Met deze onderlaag plak je het erop en als je iets fout doet, trek je het er gewoon weer vanaf en verplaats je het. Tot 24 uur blijft het corrigeerbaar. Na het leggen aanrollen met een linoleum roller (te huur bij de Bo-Rent) en na een week zit het muurvast (hoewel ik denk dat je het in de theorie er nog wel vanaf krijgt, zal je daarna een nieuwe lijmlaag eronder moeten doen.)
Jup, met de haarfohn erover en voorzichtig loshalen (daarna nieuwe laag lijm en strook erin). Mag ik binnenkort weer doen om wat beschadigingen weg te werken. :/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Madshark
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Wij staan op het punt om een zeer dramatisch slechte laminaatvloer te vervangen voor een PVC vloer.
Nu waren we bij Carpetright, en daar viel ons oog op de PVC vloeren van LG (ja, de LG van de TV's en telefoons).
Zo op het oog zien ze duidelijk meer gedetailleerd uit dan alle andere PVC vloeren, en volgens de verkoper is dit het hoogst kwalitatief mogelijke PVC vloer.
Toch kan ik vreemd genoeg nergens ervaringen vinden over deze LG vloeren.

Wij moeten kiezen voor click, omdat egaliseren helaas niet mogelijk is vanwege gebrek aan opslag van de grote meubelen.
Op zich zien de specificaties niet slecht uit (denk ik).
25 jaar garantie, 6mm dik (4.5mm + 1.5mm egalisatie laag), 0.55mm slijtlaag, anti slip en 'HD print'.
Met bijna €65 per M2 is het toch wel een stevige uitgave, vandaar ik nog even aan het zoeken bent naar eventuele ervaringen.
Iemand hier een mening of ervaring hierover ?

Meer info hier

• Bo0bz

Zoals beloofd een aantal foto's. Net een aantal genomen en een aantal toen het net gelegd was afgelopen zomer: https://photos.app.goo.gl/p6m1kAAPiHsrUsrW8

• Taart
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11:52
Dank, ziet er prachtig uit!

• Draak1978
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16:02
Na veel dingen doorgespit te hebben, maar ik kom er niet helemaal er uit. Vanwege een renovatie van een jaren 30 hoekwoning gaat de gehele begane grond voorzien worden van droogbouw vloerverwarming.

Nu twijfel ik over waarmee af te werken. PVC is nu de trend en dat zie je vooral terug in de prijs. Ook het laten leggen is niet gering en kwaliteit is zeer afhankelijk.

Omdat ik zelf altijd het laminaat gelegd heb zat ik te kijken naar klik PVC. Ik kom er nu niet uit welke ondervloer er nodig is op de droogbouw vloerverwarming en hoe klik PVC zich gedraagt op vloerverwarming zwevend gelegd.

Ik heb gekeken naar een goede laminaat vloer met een goede ondervloer geschikt voor vloerverwarming.

Ik kom er nu niet uit wat de voordelen en nadelen van beide vloeren zijn.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True