Cogitationis poenam nemo patitur
inderdaad......wat is de toegevoegde waarde van een Jorgen Raymann aan zo'n tafel bij RTL4jip_86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:35:
NOS is duidelijk sneller met toespraken in beeld krijgen. Dat zijn de dingen die je wil zien ipv dat gel*l RTL.
euhhh tante Es bedoelde ik
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 15-03-2017 22:36 ]
Die vechten elkaar binnen no time de tent uit. Een minderheidskabinet van VVD/CDA/D66 lijkt mij nog waarschijnlijker en zeker stabieler.Kecin schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:33:
SP stuurt aan naar een coalitie met links (6 partijen!). Daar zit ik echt niet op te wachten.
Ondemocratisch? Zo ongeveer net zo ondemocratisch als onze eigen overheid, onze 1e kamer, en nog zo wat. Maar laat je vooral niet verleiden door de daadwerkelijke feiten (ondanks dat er wel degelijk van alles mis is)WhatsappHack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:31:
En daar heb je gelijk. Economische samenwerking en wat klimaatafspraken zijn extreem belangrijk. Maar die vieze corrupte levensgevaarlijke ondemocratische politieke unie? Absoluut niet!! En die moet zo snel mogelijk verdwijnen.
Het is een direct dreiging voor onze veiligheid, welvarendheid en sociale instelling. De EU duldt geen democratie, het werkt ondemocratisch en alle democratische uitspraken worden in de prullenbak gegooid terwijl ze hun middelvinger opsteken naar de kiezer. (Euro, europese grondwet, oekrainereferendum, noem het maar op!)
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
CDA/D66/GL/PvdA/SP heeft er >76rik86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:35:
[...]
En welke 6 dan? PVV/CDA/VVD/D66 gaan echt niet in een verder links kabinet zitten en die hebben samen 88 zetels
Toch die inslag hé "pak" ipv "verdien/verkrijg"Goron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:35:
[...]
Tja hun slogan was pak de macht dus dan moeten ze dat op zijn minst proberen
Ja daar kwam ik net achter. Beetje kiezen tussen twee kwadenKees schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:36:
[...]
RTL is juist weer sneller met resultaten in beeld krijgen
Daarnaast was ik telexist op een vliegbasis en gaf door welke vliegtuigen welke oefeningen gingen doen, zeer verantwoordelijk werk waar je echt geen fouten mocht maken (EHTW is echt wat anders dan EHAM)....Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:32:
[...]
Een beetje voor spek en bonen met computers spelen geeft echt niet meer plichtsbesef dan een echt bedrijf met echte mensen aan de praat houden.
VVD en PVV gaan niet samen. Dus daar moet je er minimaal 19 van aftellen.rik86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:35:
[...]
En welke 6 dan? PVV/CDA/VVD/D66 gaan echt niet in een verder links kabinet zitten en die hebben samen 88 zetels
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik bedoel met Rutte het kabinet. Dijsselbloem is zeker goed. Ging meer om feit dat regeerperiode voltooid is en imo hebben ze het niet slecht gedaan.mark-k schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:27:
[...]
Ik denk dat Jeroen Dijsselbloem toch echt een groter aandeel heeft gehad in het uit de crisis komen dan Mark Rutte. Alleen omdat hij Premier is wordt hem alle credits toebedeeld.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dank voor de aanvulling. Die bedoelde ik inderdaad
Dat is geen links kabinet. CDA is rechtsconservatiever dan VVD, D66 is meer rechts van t centrum dan links wat herverdeling betreft
www.google.nl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hur hur hur , wie gaat er happen
39
Het rotste appeltje in de mand...
Inderdaad zeg. Over persoonlijkheidscultussen gesproken...Quad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:39:
Oh my goodness... Henk Krol..
[ Voor 35% gewijzigd door Brent op 15-03-2017 22:39 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Echt, waarom zit jij er nog? En dat geldt ook voor anderen want je zal vast niet de enige in de VVD zijn die dat zo ziet. Waarom werk je nog aan die poppenkast mee als je het zo schadelijk vindt? Kennelijk slagen jullie er niet in dit te veranderen.Virtuozzo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:32:
[...]
Dat besef is weg bij de partij. Althans, grotendeels. Dat dit een prijs heeft zou duidelijk moeten zijn, is het echter niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 26% gewijzigd door Vigilate op 15-03-2017 22:40 ]
Beetje Krols...Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:38:
alsjeblieft Krol.... doe dit niet
Ja, dat heet vergrijzing lul.
Klopt, maar voor een verder links kabinet is er dus minimaal 1 van deze partijen nodigKecin schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:37:
[...]
VVD en PVV gaan niet samen. Dus daar moet je er minimaal 19 van aftellen.
Heb je ook enige onderbouwing voor al je punten of roep je zo maar iets? En dat begint bij: "Maar die vieze corrupte..."WhatsappHack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:31:
[...]
Europa is een continent. Er is geen met of zonder Europa. Er is enkel de EU...
En daar heb je gelijk. Economische samenwerking en wat klimaatafspraken zijn extreem belangrijk. Maar die vieze corrupte levensgevaarlijke ondemocratische politieke unie? Absoluut niet!! En die moet zo snel mogelijk verdwijnen.
Het is een direct dreiging voor onze veiligheid, welvarendheid en sociale instelling. De EU duldt geen democratie, het werkt ondemocratisch en alle democratische uitspraken worden in de prullenbak gegooid terwijl ze hun middelvinger opsteken naar de kiezer. (Euro, europese grondwet, oekrainereferendum, noem het maar op!)
Daarnaast word ik als IT-er met veel particuliere klanten binnen de EU, echt keihard genaaid door EU-regelgeving.
Dus hoe sneller we van de EU af zijn, hoe beter. Terug naar de EEG en kappen met dat miljardenvretende politieke projectje. Ik hoop dan ook van harte dat men het voor elkaar krijgt dat Frankrijk de EU verlaat, dat zou echt geweldig zijn en een overwinning voor iedereen.
Daarna volgen nog meer onsamenhangende en vooral boze zinnen die op onderbuik gebaseerd zijn.
Mijn onderbuik zegt dat je het vooral makkelijk vindt om te wijzen naar andere mensen die het allemaal verkloten en in en in slecht zijn ipv eens naar jezelf te kijken en eigen verantwoording te nemen...
Mijn onderbuik is overigens net zo ongenuanceerd en gebaseerd op geen enkel feit. Net als jou riedeltje overigens.
En nee de EU (zo beter?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
je kan er ook je tranen mee opvangen ipv ..Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:39:
van Dione Stox naar Henk Krol..... mijn tissues gaan weer de kast in
1001 euroFietsbel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:39:
Nu kan Rutte toch nog werk maken van de 1000,- die hij beloofde, tijd genoeg nu!
hur hur hur , wie gaat er happen
Want ik geloof in sprookjes
★ What does that mean? ★
Nu alweer? Pas op dat ie niet schraal wordt
Zie paar posts eerder (op mobiel kan ik niet helemaal lekker quoten)rik86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:40:
[...]
Klopt, maar voor een verder links kabinet is er dus minimaal 1 van deze partijen nodig
:
[...]
CDA/D66/GL/PvdA/SP heeft er >76
Inflatie! ik zet alvast mijn schoen klaar!
39
0,025% rente maar???
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hij is helemaal omgebogen onder druk van de VVD, en in de Griekse Kwestie zoals Virtuozzo dat zo netjes noemt, nouja, affijn, zie Eurocrisis topic. Min of meer zijn werk. Maarja, die honderden miljarden zitten ver uit beeld van de kiezer, die maakt zich liever druk over een kilometerheffing of te hoge uitkeringen van werkloos tuig.
Kan je misschien iets concreter zijn wat je bedoelt met het bouwen van een netwerk. Doel je op het krijgen van GroenLinksers op belangrijke posities in het medialandschap of bijv. onderzoeksbureau's?Virtuozzo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:32:
[...]
Natuurlijk zijn er kiezers. En zeker, neoliberaal is op zijn retour - maar is een VVD nog neoliberaal? Het is eerder terug bij de roots van de oude kern: conservatief in kapitaal. Dat is iets anders.
Kan best dat de kiezer daar doorheen prikt. Maar laat ik je even een enkel praktisch voorbeeld geven. De Griekse Kwestie. Geen geld naar Griekenland, wel geld er naar toe. Is dat het volledige beeld? Nee. In het andere topic heb ik gewezen op een uitzonderlijk pijnlijke en goede documentaire van Zembla, waar men de hand wist te leggen op de notulen van een van die Europese verlengstukken van nationale politiek waar Den Haag al sinds jaar en dag consistent elke poging om belastingstelsels te hervormen blokkeert.
Wat blijkt? Niet enkel hebben wij een hoofdoorzakelijk aandeel aan het ontstaan van die Griekse Kwestie, we blokkeren ook nog eens mogelijkheden op herstel daar ter plaatse. Hier roepen we dat ze belasting moeten betalen, daar drukken we op alle knoppen om bedrijven geen belasting daar te laten betalen. De kosten daarvan schrijven we op kiezers af.
Ik wil niet cynisch overkomen, maar niet enkel is er dus één beeld, er ligt nog eens een beeld daaronder, en vervolgens ook nog eens een heel andere realiteit. Al twintig jaar. Prikt de kiezer er doorheen? Nee.
Zie mijn eerdere bericht, ik zou veel liever meer focus op balans en samenwerken in het midden zien. Al is het maar omdat ik erken dat ik ongeacht werk en leven afhankelijkheden deel met het grote geheel. Dat besef is weg bij de partij. Althans, grotendeels. Dat dit een prijs heeft zou duidelijk moeten zijn, is het echter niet.
Verwijderd
Precies, schreeuwen, klagen en zeuren en een oplossing hebben ze niet, klink als Geertje.Flagg schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:40:
[...]
En nee de EU (zo beter?) is bij lange na niet perfect, maar zorg dan dat er gewerkt wordt aan verbetering ipv dat vreselijk makkelijk afserveren. Maar dat zou misschien betekenen dat je zelf ook iets zou moeten ondernemen, en het is makkelijker om te klagen en zeuren. Hoef je het iig nooit bij jezelf te zoeken.
Ja, maar heeft de VVD dan zoveel beter gedaan dan de PvdA, dat die maar 25 procent van hun zetels verliezen tegenover 75 procent bij de PvdA? Als je blij bent over het verloop van het herstel na de crisis is dat dus meer toe te schrijven aan de PvdA, maar genoeg mensen die dat niet snappen en alleen de Premier nog vaag ergens herkennen.LuPo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:37:
[...]
Ik bedoel met Rutte het kabinet. Dijsselbloem is zeker goed. Ging meer om feit dat regeerperiode voltooid is en imo hebben ze het niet slecht gedaan.
Zoals je ziet ook veel mensen die VVD stemmen om de PVV maar niet de grootste te laten (ook al zie je keer op keer dat de PVV nog niet de helft van de peilingzetels overhoudt bij de verkiezingen). Hoorde vandaag ook eentje die twijfelde tussen VVD en GL (sowieso al een gekke vergelijking, maar dat terzijde), en die ging maar VVD stemmen omdat die tenminste niet met de PVV wilden samenwerken...
Laatst dat ik dat controleerde was de VVD noch bij de officiele verklaring noch bij de complottheorien als dader betrokken...Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:42:
even denkend aan de familie leden van de slachtoffers van MH17....
31 zetels.... rillingen
Dat mag toch zeker 100% niet?
★ What does that mean? ★
Waarom niet?MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Staat er nou gewoon een kameraploeg bij het tellen??
Jawel. Je mag zelfs zelf gaan controleren of het stemmen tellen wel eerlijk gaatMrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Stel je voor dat ze de gummen erbij pakken!!!1MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
www.google.nl
Juist wel. Elke burger mag meekijken.MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Waarom zo maar wat roepen?MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Juist het tellen van de stemmen is een openbare aangelegenheid.
Jij mag er zelf ook zijn dus waarom geen cameraMrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Want? Geeft toch 0 beeld verder wat er precies gestemd is? En er staan geen namen of zo op.MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Ik ben de afgelopen jaren bruto niet op vooruit gegaan maar netto wel, en dit jaar 400 € meer terug van de belasting zonder dat mijn situatie gewijzigd is. Al met al red ik de 1000 euro net niet maar scheelt niet veel.
Rutte komt niet persoonlijk aan de deur met een zakje geld he, en vriendelijk glimlachend zeggend dat je er niet alleen kauwgomballen voor moet kopen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Waarom niet? Je mag er ook bij staan als burger, om te controleren of het tellen wel eerlijk gaat. Een camera is dan een soort groep indirecte burgersMrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
Kak, als je meer woorden typt ben je veel langzamer in deze slowchat
[ Voor 10% gewijzigd door marcop23 op 15-03-2017 22:46 ]
Zo gaat dat in een fascistische nazistische dictatuurGoron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Jawel. Je mag zelfs zelf gaan controleren of het stemmen tellen wel eerlijk gaat
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
GeenPeil heette dat toch?Goron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Jawel. Je mag zelfs zelf gaan controleren of het stemmen tellen wel eerlijk gaat
ftfyjip_86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:37:
[...]
Ja daar kwam ik net achter. Beetje kiezen tussen twee kwaden monitoren
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat hebben ze laatst grootschalig gedaan bij de Europese verkiezingen idd toen de uitslag nog niet bekend mocht worden. Want uitslag moet bij tellen daar voorgelezen worden.
[ Voor 9% gewijzigd door jip_86 op 15-03-2017 22:46 ]
Yeap.Quad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:46:
Hoeveel resultaten zijn er nu binnen? Vziw zijn er nog maar van 3 gemeenten de tellingen bekend?
www.google.nl
Dat lijkt mij, maar dat weet ik niet.
Daarom vraag ik het ook. (Zie overdaad aan vraagtekens in mijn post)
★ What does that mean? ★
yes. Bij het referendum over het handersverdrag.
Ja, maar de achterban van de PvdA heeft veel meer verloren in de crisis. Iets waarop de PvdA redelijk weinig invloed op heeft kunnen hebben (ook eu/globale trends), maar wel op afgerekend word.mark-k schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:42:
[...]
Ja, maar heeft de VVD dan zoveel beter gedaan dan de PvdA, dat die maar 25 procent van hun zetels verliezen tegenover 75 procent bij de PvdA? Als je blij bent over het verloop van het herstel na de crisis is dat dus meer toe te schrijven aan de PvdA, maar genoeg mensen die dat niet snappen en alleen de Premier nog vaag ergens herkennen.
De gemiddelde VVD stemmer is minder kwetsbaar en dus minder last van de crisis gehad (wellicht procentueel meer, maar minder bedreigd in zijn bestaandszekerheid). Dus minder weglopers.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Bij deze, het mag wel. Het is een openbare telling, ook jij mag nu naar je stemburo lopen om te kijken.MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:46:
[...]
Dat lijkt mij, maar dat weet ik niet.
Daarom vraag ik het ook. (Zie overdaad aan vraagtekens in mijn post)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik niet, ondanks dat ik redelijk in de VVD doelgroep zou moeten zitten. Maar goed, ik rekende er dan ook niet op. ;PFlagg schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:45:
[...]
Ik ben de afgelopen jaren bruto niet op vooruit gegaan maar netto wel, en dit jaar 400 € meer terug van de belasting zonder dat mijn situatie gewijzigd is. Al met al red ik de 1000 euro net niet maar scheelt niet veel.
U zegt het.Goron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Nou dat had ik niet gedacht.
Maarbij nader inzien in het oogpunt van transparantie wel logisch eigenlijk.
★ What does that mean? ★
Je bedoeld voor de regerende partijen? De zittende partijen verliezen er maar 2 (of 5 als je Denk als nieuwkomer rekent)Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
by the way verlies van -39 (!!) zetels voor de zittende partijen.... rest my case
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Vvd en pvda hebben vorige keer heel veel tactische stemmen gehad om 1 van die partijen de grootste te laten zijn. Die pvda stemmers zijn nu allemaal terug naar GL etc en wordt meer vanaf gesnoept door de nieuwe partijen.Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
by the way verlies van -39 (!!) zetels voor de zittende partijen.... rest my case
Vvd heeft zelfde met d66 en cda
excuus, die bedoelde ik jaCyberpope schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:48:
[...]
Je bedoeld voor de regerende partijen? De zittende partijen verliezen er maar 2 (of 5 als je Denk als nieuwkomer rekent)
Verwijderd
Niemand zegt dat de VVD het beter heeft gedaan dan de PVDA. Maar lijkt mij duidelijk dat de PVDA aka linkse stemmers gewoon minder goed met compromissen kunnen omgaan dan de VVD stemmer.mark-k schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:42:
[...]
Ja, maar heeft de VVD dan zoveel beter gedaan dan de PvdA, dat die maar 25 procent van hun zetels verliezen tegenover 75 procent bij de PvdA? Als je blij bent over het verloop van het herstel na de crisis is dat dus meer toe te schrijven aan de PvdA, maar genoeg mensen die dat niet snappen en alleen de Premier nog vaag ergens herkennen.
Zoals je ziet ook veel mensen die VVD stemmen om de PVV maar niet de grootste te laten (ook al zie je keer op keer dat de PVV nog niet de helft van de peilingzetels overhoudt bij de verkiezingen). Hoorde vandaag ook eentje die twijfelde tussen VVD en GL (sowieso al een gekke vergelijking, maar dat terzijde), en die ging maar VVD stemmen omdat die tenminste niet met de PVV wilden samenwerken...
Daarnaast heeft Jesse Klaver van de linkse partijen gewoon een veel betere campagne gevoerd.
Ik denk ook dat een Samson het beter had gedaan dan Asscher.
http://www.coalitiemeter.nl/#/166/VVD;D66;PvdA;CDA/SP;PVV;GL
Kleine stoeltjes dans, ook minste werk met verhuizen etc dan.
VVD heeft dan CDA op rechts, D66 in het midden en PVDA in het klein op links.
ideaal voor de VVD
[ Voor 23% gewijzigd door mvrhrln op 15-03-2017 22:52 ]
Ook niet onbelangrijk: minder opties. De PvdA stemmer kan alle kanten op, de VVD stemmer heeft denkelijk minder opties. In dat opzicht zou serieuse concurrentie op rechts een goede zaak zijn.Cyberpope schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:46:
De gemiddelde VVD stemmer is minder kwetsbaar en dus minder last van de crisis gehad (wellicht procentueel meer, maar minder bedreigd in zijn bestaandszekerheid). Dus minder weglopers.
Die liggen er een beetje uitgeteld bij met 0 zetels geloof ik
Ooh.. nu al blij dat ik toch niet SP heb aangevinkt
★ What does that mean? ★
Je kan ook naar het CDA. Er zijn op links teveel opties juistijdod schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:49:
[...]
Ook niet onbelangrijk: minder opties. De PvdA stemmer kan alle kanten op, de VVD stemmer heeft denkelijk minder opties. In dat opzicht zou serieuse concurrentie op rechts een goede zaak zijn.
Bovendien ruilt de PvdA (/links) typisch dom. Een handjevol asielzoekers of vluchtelingen wordt bij wijze van spreken uitgeruild tegen sociale zekerheid of arbeidsrecht. De grap is dat dat de VVD achterban niet raakt en de PvdA achterban dubbelCyberpope schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:46:
[...]
Ja, maar de achterban van de PvdA heeft veel meer verloren in de crisis. Iets waarop de PvdA redelijk weinig invloed op heeft kunnen hebben (ook eu/globale trends), maar wel op afgerekend word.
It's the economy stupid en de conservatieve krachten achter de VVD houden daar de ogen zeer goed op de bal op de langere termijn. Niet teveel weggeven en bij een volgende crisis of rechtskabinet even inhalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 15-03-2017 22:52 ]
Hehe loooser!!ijdod schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Ik niet, ondanks dat ik redelijk in de VVD doelgroep zou moeten zitten. Maar goed, ik rekende er dan ook niet op. ;P
Sorrie..
Gadver zou ik in de vvd doelgroep zitten?
Volgende toch maar Denk stemmen dan.
En daarna verhuizen naar
Check nu eens hoeveel Denk wint, wie is nu de grote winnaar?Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:50:
trouwens..... VVD verliest 25% en de PVV wint 33%. Wie is dan de winnaar van deze twee?
Oftewel, relatief kijken is gewoon idioot.
GeenPeil is een beetje onhandig geweest, 4 jaar campagne voeren voor PVV, dan 50k crowdfunden voor een 'voorjaarsoffensief' en dat dan gebruiken om een partij mee te starten. Dat hebben ze niet slim aangepakt.gekkie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:49:
[...]
klopt.Sissors schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:51:
[...]
Check nu eens hoeveel Denk wint, wie is nu de grote winnaar?
Oftewel, relatief kijken is gewoon idioot.
De allergrootste winnaar deze Verkiezingen is Erdogan.............................................................Kuzu
Ze gaan de naam ook wijzigen naar GeenZetel.gekkie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:49:
[...]
achja sowieso lijkt het concept mij niet echt te werken .. aangezien iedereen die geen geenpeil heeft gestemd zich ook zou kunnen aanmelden om te proberen aan te geven waar ze per onderwerp op zouden moeten stemmen, er is immers geen koppeling te maken met werkelijk stemmers op ze.jip_86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:52:
[...]
GeenPeil is een beetje onhandig geweest, 4 jaar campagne voeren voor PVV, dan 50k crowdfunden voor een 'voorjaarsoffensief' en dat dan gebruiken om een partij mee te starten. Dat hebben ze niet slim aangepakt.
Ik maak me meer zorgen over een rood potloodje en wat extra stippen.MisteRMeesteR schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Stel je voor dat ze de gummen erbij pakken!!!1
★ What does that mean? ★
U heeft een inkomen boven 250k, een hypotheek hoger dan 500k en u bent ondernemer? Ow, en de studie van uw kinderen kunt u zelf bekostigen. Dat zijn niet zoveel mensen. Toch raar dat de VVD zoveel stemmen krijgt.ijdod schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Ik niet, ondanks dat ik redelijk in de VVD doelgroep zou moeten zitten. Maar goed, ik rekende er dan ook niet op. ;P
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nou, ik ken er toch echt die het aangeven buiten proportioneel zwaar te verduren hebben gehad hoor tijdens de crisis, en nog altijd de gevolgen bemerken. Bijvoorbeeld hun 3e huis hebben moeten verkopen, de boot weg hebben moeten doen of de sportwagen de deur uit moeten doen.Cyberpope schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:46:
[...]
Ja, maar de achterban van de PvdA heeft veel meer verloren in de crisis. Iets waarop de PvdA redelijk weinig invloed op heeft kunnen hebben (ook eu/globale trends), maar wel op afgerekend word.
I kid you not. Verkijk je er niet op hoe materialistisch mensen kunnen zijn
Maar voor dat soort mensen is er in Nederland gewoon helemaal geen partij om naar toe weg te lopen, ik denk dat dat het grote voordeel voor de VVD is.
Die shoppen al jaren van subsidiepot naar subsidiepot om een kleine groep een makkelijk baantje te laten houden.jip_86 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:52:
[...]
GeenPeil is een beetje onhandig geweest, 4 jaar campagne voeren voor PVV, dan 50k crowdfunden voor een 'voorjaarsoffensief' en dat dan gebruiken om een partij mee te starten. Dat hebben ze niet slim aangepakt.
Omroep Powned was ook zoiets, kamerzetels is te hoog gegrepen.
Wens ze succes met een jaren 00 blog bij de Telegraaf, aflopende omroep en verloochening door wel campagnes te voeren.
Besef wel dat het ongeveer om $0,01 gaat. De schaal is vrij ingezoomd.
Dat van die bananenrepubliek van Erdogan moet je niet te serieus nemen jongenMrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:54:
[...]
Ik maak me meer zorgen over een rood potloodje en wat extra stippen.
Het is verrassend makkelijk arbeiders om te tuin te leiden. Ik zou misschien zelf eens geld moeten gaan verdienen met die kennisP. Mekes schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:54:
[...]
U heeft een inkomen boven 250k, een hypotheek hoger dan 500k en u bent ondernemer? Ow, en de studie van uw kinderen kunt u zelf bekostigen. Dat zijn niet zoveel mensen. Toch raar dat de VVD zoveel stemmen krijgt.
Als ik naar het gebrek aan stembiljetten kijk zit hij er niet vernaast.Brent schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:56:
[...]
Dat van die bananenrepubliek van Erdogan moet je niet te serieus nemen jongen
[...]
Het is verrassend makkelijk arbeiders om te tuin te leiden. Ik zou misschien zelf eens geld moeten gaan verdienen met die kennis
Schaamt je toch kapot als welvarend westers land.
Wie is trouwens die dame die zo bot en asociaal 5x toe wordt onderbroken bij RTL?
[ Voor 8% gewijzigd door MrMonkE op 15-03-2017 22:58 ]
★ What does that mean? ★
👉🏻 Blog 👈🏻
Om nog niet te spreken over de falende techniek bij de exit polls op npo1MrMonkE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:57:
[...]
Als ik naar het gebrek aan stembiljetten kijk zit hij er niet vernaast.![]()
Schaamt je toch kapot als welvarend westers land.
Die communist?kraades schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:57:
Wie is die tuthola aan tafel op rtl4?
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 41% gewijzigd door roches op 15-03-2017 23:01 ]
''juich maar ff"
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 15-03-2017 23:00 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De oplossing die ze in Nijmegen hebben gekozen is in strijd met de kieswet.Basekid schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:58:
Uiteindelijk heeft iedereen toch zn stembiljetten gekregen?
Om maar iets te noemen.
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.
![]()
Uitslagen: https://lfverkiezingen.appspot.com/nos/widget/main.html
Restzetelberekening: https://docs.google.com/s...TyTcwc/edit#gid=480323361