WhatsappHack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:31:
[...]
Europa is een continent. Er is geen met of zonder Europa. Er is enkel de EU...
En daar heb je gelijk. Economische samenwerking en wat klimaatafspraken zijn extreem belangrijk. Maar die vieze corrupte levensgevaarlijke ondemocratische politieke unie? Absoluut niet!! En die moet zo snel mogelijk verdwijnen.
Het is een direct dreiging voor onze veiligheid, welvarendheid en sociale instelling. De EU duldt geen democratie, het werkt ondemocratisch en alle democratische uitspraken worden in de prullenbak gegooid terwijl ze hun middelvinger opsteken naar de kiezer. (Euro, europese grondwet, oekrainereferendum, noem het maar op!)
Daarnaast word ik als IT-er met veel particuliere klanten binnen de EU, echt keihard genaaid door EU-regelgeving.
Dus hoe sneller we van de EU af zijn, hoe beter. Terug naar de EEG en kappen met dat miljardenvretende politieke projectje. Ik hoop dan ook van harte dat men het voor elkaar krijgt dat Frankrijk de EU verlaat, dat zou echt geweldig zijn en een overwinning voor iedereen.
Heb je ook enige onderbouwing voor al je punten of roep je zo maar iets? En dat begint bij: "Maar die vieze corrupte..."
Daarna volgen nog meer onsamenhangende en vooral boze zinnen die op onderbuik gebaseerd zijn.
Mijn onderbuik zegt dat je het vooral makkelijk vindt om te wijzen naar andere mensen die het allemaal verkloten en in en in slecht zijn ipv eens naar jezelf te kijken en eigen verantwoording te nemen...
Mijn onderbuik is overigens net zo ongenuanceerd en gebaseerd op geen enkel feit. Net als jou riedeltje overigens.
En nee de EU (zo beter?

) is bij lange na niet perfect, maar zorg dan dat er gewerkt wordt aan verbetering ipv dat vreselijk makkelijk afserveren. Maar dat zou misschien betekenen dat je zelf ook iets zou moeten ondernemen, en het is makkelijker om te klagen en zeuren. Hoef je het iig nooit bij jezelf te zoeken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.