Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Snowwie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:43:
Ik ga denk ik maar verhuizen naar Alaska
Leuk! dan kun je rusland zien liggen vanuit je achterkamer!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Al met al best een mooie uitslag. Coalitie met vier partijen is niet verkeerd. Ik zie ze de vier jaar echter niet volmaken.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Ik denk dat het probleem met DENK is dat er ook niet echt een gematigd alternatief is.
Als Christen heb je meerdere gradaties om te kiezen. Een SGP wil je ook niet de volledige macht geven maar dan heb je ook nog een CU of CDA.

Zou een SGP de enige zijn en een hele lading Christenen zich ongehoord voelen dan zouden ze ook sneller richting de SGP gaan ook al zijn ze het niet volledig eens met de inhoud.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

KleineJoop schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:37:
Ja maak er maar een grapje van. Ik heb altijd met argusogen de posts van Albantar gelezen, hij mag natuurlijk stemmen op wie hij wil, maar nu valt hij keihard door de mand.
Je hebt door dat het democratische proces inhoudt dat iedereen zijn eigen, onafhankelijke mening in de pot mag gooien en dat daar een resultaat uit komt? Dat we het nooit allemaal met elkaar eens gaan zijn, maar dat we gelukkig ook niet verplicht zijn allemaal dezelfde mening te hebben?

Zoals je al zegt - hij mag stemmen op wie hij wil. Of ik of jij het daar nou mee eens zijn. Dat is het mooie van een democratie. Een echte Nederlander vindt dat natuurlijk prachtig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

iChaos schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Ik heb dat wel allemaal meegekregen, rustig maar. Maar het feit dat ze nu 3 zetels halen, betekent kennelijk wel dat een flinke gemeenschap, waar ik deel van uitmaak, tot op heden geen fatsoenlijk klankbord heeft gehad. n=1, maar haast iedereen die ik ken die hier destijds heen kwam als gastarbeider had tot op heden nog nooit gestemd, maar nu wel.
Nou als dat jullie klankbord is dan is dat bijzonder triest.

[ Voor 0% gewijzigd door MrMonkE op 15-03-2017 21:46 . Reden: jullie want je kon dubbel worden uitgelegt ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
EektheMan schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:44:
[...]

Het zal me niet verbazen als de stemmen bij de stembureau's die langer open blijven ongeldig worden verklaard.
Dat kan niet. Er staat geen timestamp op de biljetten en ze gaan in dezelfde vuilnisbak

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Jongens, mensen met een Islamitische achtergrond zijn veel dogmatischer en tribaler ingesteld, een beetje zoals wij zelf 50 jaar geleden. Het feit dat ze nu voor DENK stemmen zegt niet per definitie dat ze het 100% eens zijn met alle stellingen van DENK.

Hetzelfde wordt altijd gezegd over pvv-stemmers; het zijn niet allemaal discrimerende tokkies, er zitten vaak veel meer beweegredenen achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:16
Is het zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:43
Ik begrijp uit je signature en je posts hier dat je kennelijk op de PVV hebt gestemd. Zonder een hele discussie te willen ontketenen wil ik je toch vragen: waarom? Is het echt uit onvrede voor de afgelopen periode? Of verwacht je serieus dat een partij met een progamma van één A4'tje grote veranderingen teweeg zullen brengen? Begrijp me niet verkeerd, soms lijkt het wel alsof werkelijk iedereen tegen de PVV is terwijl ik denk dat het wel goed is dat een dergelijke partij vertegenwoordigd is in de Tweede Kamer, maar ik ben wel benieuwd naar de drijfveren van de PVV stemmers hier. Dat kan toch haast niets anders zijn dan onvrede.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
een kratje bier zet ik in...

Aboutaleb gaat Asscher vervangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Doet ie toch niet, daar krijgt ie geen uitkering.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

VeeGee schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:42:
[...]

Dat maakt het standpunt en de houding van DENK niet minder kwalijk. Je geeft wel aan dat je het mee hebt gekregen, maar neem jij er wel afstand van? Ik kan mij niet voorstellen dat wanneer je hier al ruim 40 jaar woont, (kennelijk) goed geïntegreerd bent, je dan nog met je volle verstand kunt kiezen voor DENK.
Ik neem afstand van DENK, ja. In het huidige landschap denk ik dat we ze er niet bij moeten hebben omdat polarisatie heel erg in de hand wordt gewerkt met de uitspraken die ze doen. Ja, het standpunt dat ze innemen is kwalijk, de manier waarop ze te werk gingen is kwalijk, het feit dat mensen vinden dat een partij waar op gestemd wordt niet thuis hoort in de democratie is ook kwalijk. Intussen vraag ik me af waarom al die mensen voorheen nooit gestemd hebben. En intussen zit ik hier als Nederlandse Turk die van een universitaire opleiding geniet, mezelf af te vragen of ik opeens mijn paspoort zal moeten inleveren omdat 1000 mensen in Rotterdam de straten op gingen. Of dat me opeens gevraagd wordt wat ik vind van DENK. Ik ben altijd de perfect geintegreerde burger geweest, waarom moet ik dan afstand nemen van DENK?

Voor het eerst in jaren heb ik het gevoel dat ik niet weet waar ik sta qua achtergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:46:

Deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Haha, ik las: Ik ga "denk ik maar" ..verhuizen naar Alaska
Taal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
L1nt schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:45:
Ik denk dat het probleem met DENK is dat er ook niet echt een gematigd alternatief is.
Moet elke godsdienst zijn eigen partij hebben dan? En dan ook nog twee stuks. Joodse partijen, Christelijke partijen, Boeddhistische, het Spaghetti monster.....

Als er nieuwe verkiezingen komen wellicht. Nooit eerder. Kan ook niet

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 15-03-2017 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:22
ArcticTiger schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:35:
[...]

Nee, de Nederlander is degene die zich confirmeert aan de Nederlandse normen en waarden, en niet als een monhool met een turkse vlag gaat looen zwaaien, de politie provoceert en vervolgens gaaf janken dat ie door een hond is gebeten.
Gadversamme het wordt eng hier!
Nee, hoor. Een nederlander is iemand met de Nederlandse nationaliteit en een registratie in het bevolkingregister. Een duitser ziet er uit als een Nederlander, heeft dezelfde normen en waarden. Maar toch is een Duitser zonder een registratie geen Nederlander. 8) Als jij uit het geboorte register wordt verwijdert ben je geen Nederlander meer, wat je normen en waarden ook zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Tremio schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:42:
Ik zie veel leden zeuren dat DENK 3 zetels heeft en niet zeiken over Wilders. Alsof Wilders het beste voor heeft met Nederland. We weten waar zijn loyaliteit ligt.

[afbeelding]
Dezelfde Wilders die het een gotspe vond dat Nederlandse politici en/of koninklijk huis in bv Arabische landen zich aan de daar geldende kledingnormen hielden...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Laatst online: 10-09 21:33
Kees schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:43:
[...]

Totaal onvergelijkbaar. Overigens zaten ze daar, met de populair vote, er ook niet erg ver naast. Maar door het bizarre systeem in de USA is het 'de winner takes it all'.

In de afgelopen jaren zaten de exit-polls er hooguit 2 zetels naast.
ik wacht gewoon rustig af heb het niet meer zo op die exitpolls na brexit en amerika zou fijn zijn als t zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03

Denk dat hij prima op zijn plek zit in Rotterdam. Waarom zou hij dat opgeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

Dionne beleefd een kutavond volgens mij.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Laatst online: 23:22

Zie het voorlopig nog niet gebeuren. Waarom zou hij een aardig burgemeesterschap opgeven om potentieel een hoop jaren oppositie te gaan voeren ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
(jarig!)

Overstap naar GroenLinks

_/-\o_

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Heuj, eerste uitslag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Ik denk dat de PvdA met Samsom enkele zetels meer had gehad. Sowieso een betere debater. Snap niet waarom ze toen voor Asscher gekozen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Erik82 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
[...]

ik wacht gewoon rustig af heb het niet meer zo op die exitpolls na brexit en amerika zou fijn zijn als t zo blijft
Pak je ook wel 2 resultaten waarbij beide neerkwamen op 2 keuze's in plaats van 20+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
Er zijn er al 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

5 minuten geleden op RTL

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Denman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:42:
[...]

Wat mij, even los van wel of niet goed geïntegreerd, niet lekker zit is dat DENK niet openlijk afstand neemt van de uitspraken van Erdogan. In dat opzicht vind ik die 3 zetels geen fijne ontwikkeling...
Waarom moeten ze daar afstand van nemen? Ik steun DENK niet, maar volgens mij kunnen we er allemaal wel in komen dat we buitenlandse politiek niet naar hier moeten brengen. Dat moet twee kanten op werken, waarom moet een partij in de Nederlandse politiek afstand nemen van de uitspraken van een buitenlandse politicus? Of waarom moet ik als moslim afstand nemen van de capriolen die IS uithaalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Quad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
Dionne beleefd een kutavond volgens mij.
Beleeft :>

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
gekkie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
[...]

Zie het voorlopig nog niet gebeuren. Waarom zou hij een aardig burgemeesterschap opgeven om potentieel een hoop jaren oppositie te gaan voeren ?
om de PvdA er weer bovenop te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:23

YellowCube

Wait...what?

Snowwie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:38:
[...]

Omdat 2 a 3 jaar lang in de peilingen de PVV constant de grootste is geweest met als hoogtepunt zelfs tot over de 40 zetels. Dan ineens komen de verkiezingen dichterbij en plons daar gaan ze. Ik vind het maar vreemd. Of De Hond speelt gewoon een vuil spelletje met ons.
ik zou inzetten op het laatste. Voor mij is de Hond altijd en nog steeds de man die bij hoog en laag volhield dat met de overgang naar het jaar 2000 onze beschaving gegarandeerd ten onder zou gaan aan de Millenium Bug.
En toen in januari 2000 onze beschaving er nog gewoon stond, hield de man bij hoog en laag vol dat hij dat nooit gezegd had. Zelfs niet nadat hij geconfronteerd werd met beelden waarin hij dit zei.
Die man verdient gewoon goed geld aan statistieken. Ongeacht of ze kloppen of niet.

Buiten dat: partijen als de PVV doen het goed in tijden van crisis (financieel, vluchtelingen) en laten we wel wezen: economisch gaat het weer als een dolle en die vluchtelingenstorm is ook weer redelijk gaan liggen.
Dus ja...daar ga je dan, plons, zo vlak voor de verkiezingen.

Maargoed, dan ben ik, net als jij, op zoek naar iets of iemand, buiten Wilders zelf om, die schuldig is aan het uitblijven van een groot succes voor de PVV.
Terwijl de waarheid volgens mij heel simpel is:
Wilders heeft uiteindelijk maar heel weinig gedaan heeft om mensen buiten de vaste PVV kring écht te overtuigen van de briljante oplossingen die hij had om Nederland weer van de Nederlanders te maken.
Geen idee waar dat aan gelegen heeft. Luiheid of oprecht geen oplossingen hebben voor de problemen die hij overal en nergens zag (persoonlijk ben ik redelijk overtuigd van het laatste)

gewoon mijn twee eurocenten.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 22:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
[...]

Ik denk ( :P ) dat Cohen daar ook nog weleens aan denk-t. Aan zijn baantje in Mokum.

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

En als dit niet uit komt? Alle user in dit draadje een kratje bier?

Zou ik maar vast gaan zoeken naar een mooie pallet aanbieding :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36
Om dezelfde reden dat sommigen hier VVD stemmen, willen ze je in de VS niet hebben. Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:47:
[...]

Moet elke godsdienst zijn eigen partij hebben dan? En dan ook nog twee stuks. Joodse partijen, Christelijke partijen, Boeddhistische, het Spaghetti monster.....
Er moet niks maar dat betekend ook niet dat ze er niet mogen zijn.

We hebben gewoon een lading moslims in dit land en het is op zich niet gek dat die zich vertegenwoordigt willen zien in de regering. Net als Christenen.

Wat mij betreft zou elk geloof verboden moeten worden maar dat is een ander verhaal.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nieuw Zeeland.

Als internationaal alle politieke ruzie lostbarst en de olie op is en het klimaat naar de knoppen.

Dan heb je daar een prettige oceaan buffer die je veilig houdt van de opstormende hongerige ruziezoekende verkoelingzoekende menigte.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Denman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:49:
[...]

En als dit niet uit komt? Alle user in dit draadje een kratje bier?

Zou ik maar vast gaan zoeken naar een mooie pallet aanbieding :+
mijn neef heeft een goeie functie bij Heineken in de VS.
Komt goed! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Kees schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:46:
[...]

Dat kan niet. Er staat geen timestamp op de biljetten en ze gaan in dezelfde vuilnisbak
Vandaar dat in de regel dus alle stemmen van zo'n bureau ongeldig worden verklaard. Het stembureau heeft een formulier waarop ze moeten vermelden hoe laat ze de deuren sluiten.

Individuele stemmen wordt en kan inderdaad niet naar gekeken worden.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Goron schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
[...]

Dit dus..... Die gaat die kar niet trekken, wat kan hij nou nog in Den Haag nog doen...
GL en SP zijn groter, de PvdA is een partij in de marge geworden, ben benieuwd al ze ooit helemaal op gaan krabbelen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:24
VVD lijkt de grote winnaar te worden
https://lfverkiezingen.appspot.com/nos/widget/main.html

Schiermonnikoog & Vlieland zijn binnen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat eng zeg dat er hier mensen zeggen dat het goed is dat denk 3 zetels heeft omdat 'er eindelijk een groep wordt vertegenwoordigd'. Brrr....
Mensen 200.000 mensen die hier leven, profiteren van alles wat is opgebouwd door ons en onze voorvaderen, die nu buitenlandse dictator vertegenwoordig die verdomme een genocide ontkent. 200.000 'Nederlanders', ik zeg het nog maar een keer.

Daarnaast goede zaak dat Partij van de Dieren nu op 5 zetels staat. Thieme heeft een passie, een passie mij oprecht lijk. Qua milieu is het mijns inziens 5 voor 12. Opwarming aarde, ontbossing tropisch regenwoud, intensieve veeteelt etc..
Ik heb getwijfeld vandaag tussen FvD en Pvdd. Laatstgenoemde om bovenstaande redenen en eerstgenoemde omdat de partij louter bestaat uit specialisten van meerdere vakgebieden.

Maar de VVD weer de grootste. Is iedereen het wanstaltige optreden van mevrouw Schipper vergeten? Goedkeuring geven voor een wet die grove schending van medisch beroepsgeheim mogelijk maakt door het zorgverzekeraar kartel? Wiens man een topfunctie had in het optimaliseren van declaren van DBC'tjes? Walgelijk.
De bonnetjes affaire van Teeven? Het dubieuze optreden van opstelten. Negeren van het referendum. Och och och

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

gekkie schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:48:
[...]

Omdat PvdA-ers vaker dingen doen die niemand begrijpt :P Cohen was ook al zo'n toptruc.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Malarky schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Ik vind het ook goed. Eindelijk namelijk een stem voor mensen die Erdogan ook een toffe peer vinden. Eindelijk een partij voor Islamisten met een verborgen agenda, net als de AKP was. Dit is democratie en zolang ze verborgen zijn in bijvoorbeeld een PvdA kan het probleem ontkent worden. Nu niet meer.

Transparantie en democratie in 1, wat kunnen we nog meer wensen?

[...]

Wie zei dat? Het NRC, de Volkskrant? Heel veel Turken zijn goed geïntegreerd. Maar een significante groep ook niet. Die juichen al heel veel jaar voor elke scheet van Erdogan hun grote leider. Dat is niet sinds zaterdag. Dat het NRC hun bestaan ontkende betekent niet dat ze er niet waren.
We hebben echt veel minder islamisten dan je hier als indruk probeert te wekken. Ik ken die groep maar al te goed, ben er in opgegroeid en mee opgevoed. Mensen die religieus zijn, wel duidelijk maken dat de islam een religie is van vrede, en het enige dat ik ze kwalijk kan nemen is dat ze zich niet betrokken voelen in de Nederlandse politiek onder het mom van 'we gaan ooit weer terug'. Maar los daarvan, islamisten, my ass, het aantal zetels voor DENK zegt heel weinig tot niets over in hoeverre we bang moeten zijn voor islamisten in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

YellowCube schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:49:
[...]

ik zou inzetten op het laatste. Voor mij is de Hond altijd en nog steeds de man die bij hoog en laag volhield dat met de overgang naar het jaar 2000 onze beschaving gegarandeerd ten onder zou gaan aan de Millenium Bug.
En toen in januari 2000 onze beschaving er nog gewoon stond, hield de man bij hoog en laag vol dat hij dat nooit gezegd had. Zelfs niet nadat hij geconfronteerd werd met beelden waarin hij dit zei.
Die man verdient gewoon goed geld aan statistieken. Ongeacht of ze kloppen of niet.

Buiten dat: partijen als de PVV doen het goed in tijden van crisis (financieel, vluchtelingen) en laten we wel wezen: economisch gaat het weer als een dolle en die vluchtelingenstorm is ook weer redelijk gaan liggen.
Dus ja...daar ga je dan, plons, "zo vlak voor de verkiezingen"

Maargoed, dan ben ik, net als jij, op zoek naar iets of iemand, buiten Wilders zelf om, die schuldig is aan het uitblijven van een groot succes voor de PVV.
Terwijl de waarheid volgens mij heel simpel is:
Wilders heeft uiteindelijk maar heel weinig gedaan heeft om mensen buiten de vaste PVV kring écht te overtuigen van de briljante oplossingen die hij had om Nederland weer van de Nederlanders te maken.
Geen idee waar dat aan gelegen heeft. Luiheid of oprecht geen oplossingen hebben voor de problemen die hij overal en nergens zag (persoonlijk ben ik redelijk overtuigd van het laatste)

gewoon mijn twee eurocenten.
Ik denk dat veel mensen vaak zat denken dat ze PVV stemmen in een soort opwelling, maar als het puntje bij paaltje komt ook wel realiseren dat dat een nogal achterlijk idee is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Geen piratenbasis op Vlieland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Dionne heeft wel het saaie werk zeg.. beetje cijfers oplezen van een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Wou het nog net niet zeggen, maar het past er wel mooi bij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
VNL komt toch in de lijstjes voor bij de uitslagen, toch nog een zetel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
iChaos schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:49:
[...]

Waarom moeten ze daar afstand van nemen? Ik steun DENK niet, maar volgens mij kunnen we er allemaal wel in komen dat we buitenlandse politiek niet naar hier moeten brengen. Dat moet twee kanten op werken, waarom moet een partij in de Nederlandse politiek afstand nemen van de uitspraken van een buitenlandse politicus? Of waarom moet ik als moslim afstand nemen van de capriolen die IS uithaalt?
Waarom?

Alle NL partijen pretenderen toch er voor de Nederlanders te zijn, en Nederland vooruit te willen helpen? Als een (zogenaamde) bondgenoot je vervolgens voor een fascistisch, nazistisch land uit maakt en met allerlei dreigementen gaat smijten, dan kom je als politicus toch keihard op voor je land?

Doe je dat niet, dan spelen er kennelijk andere belangen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

mvrhrln schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:44:
[...]

Als ze hadden geprobeerd om gehoord te worden als "nederlander" ipv "zielige allochtoon" was dat misschien wat beter gelukt. Kom nou, in 40 jaar geen ?
Wat moet je, als je het gevoel hebt dat je je met geen enkele partij identificeert? Tot die tijd waren ze niet heel anders dan de mensen die niet stemden omdat ze vonden dat geen enkele partij ze adequaat vertegenwoordigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Geert1976 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:49:
[...]
om de PvdA er weer bovenop te brengen?
Goed invulling blijven geven aan burgemeesterschap zou daar nog wel eens meer aan kunnen bijdragen denk ik. De echt vage types a la Rehwinkel zijn nu wel pleitte ... Van der Laan en Aboutaleb laten zien dat er best redelijke pvda bestuurders kunnen bestaan, zou dat niet te gauw opgeven voor een positie in den haag waar je alleen maar tegen dingen kunt gaan roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Thomas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:50:
[...]

Ik denk dat veel mensen vaak zat denken dat ze PVV stemmen in een soort opwelling, maar als het puntje bij paaltje komt ook wel realiseren dat dat een nogal achterlijk idee is.
Of..
De vorige verkiezingen had PVV met dit aantal stemmen 40 zetels gehad maar met deze hoge opkomst - een overwinning van democratie- zijn het er maar 20. (Ik ga nog steeds van 20 uit.. exit polls smexit polls)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Blooper van de NOS: alle partijen nul zetels. De echte vraag is, hoe wist Arjen Lubach afgelopen zondag al dat alle partijen gelijk zouden eindigen?

https://twitter.com/W3ird_N3rd/status/842106785020420096

ARJEN LUBACH IS NOSTRADAMUS!

Edit, betere versie:

Arjen Lubach Nostradamus 2.0

[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 16-03-2017 04:59 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Deruxian schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:50:
Wat eng zeg dat er hier mensen zeggen dat het goed is dat denk 3 zetels heeft omdat 'er eindelijk een groep wordt vertegenwoordigd'. Brrr....
Mensen 200.000 mensen die hier leven, profiteren van alles wat is opgebouwd door ons en onze voorvaderen, die nu buitenlandse dictator vertegenwoordig die verdomme een genocide ontkent. 200.000 'Nederlanders', ik zeg het nog maar een keer.
En geen woord over de zionist Wilders met zijn partijprogramma van 1 a-4? Knijp je oogjes maar verder dicht.

Dit voegt niets toe.

[ Voor 9% gewijzigd door defiant op 15-03-2017 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Erdogan heeft zijn burgers hier in Nederland afgelopen weken geadviseerd op wie te stemmen... (via oa de moskee en andere kanalen)

Veel Nederlandse Turken zijn wel een volgzaam groep mensen, dat dan weer wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 12-09 08:29
iChaos schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:52:
[...]

Wat moet je, als je het gevoel hebt dat je je met geen enkele partij identificeert? Tot die tijd waren ze niet heel anders dan de mensen die niet stemden omdat ze vonden dat geen enkele partij ze adequaat vertegenwoordigde.
Dan stem je blanco ipv niet stemmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Overigens een toonbeeld van diversiteit, die kiekjes in het Denk hoofdkwartier ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:53:
[...]

Ik app je vrouw even wat die hiervan denkt.

/me screenshot maken doet
hahahahaha

ik stuur je ook wel even het 06 nummer van mijn vriendin...doe het wel even in een PB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Exocet schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:52:
VNL komt toch in de lijstjes voor bij de uitslagen, toch nog een zetel?
Wie weet, maar ik denk toch dat veel kiezers voor FvD hebben gekozen. Eerlijk gezegd vind ik Hiddema (nummer 2) sowieso een interessante toevoeging aan de kamer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

[...]

0906-DENK >:)

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Over een paar maanden heet DENK gewoon AKP-NL. Let maar op :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
[...]

Hoe kom je aan haar nummer? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Strik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Xepos schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:54:
[...]

Dan stem je blanco ipv niet stemmen.
Telt alleen voor de opkomst, niet voor de zetels.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Schiermonnikoog
Aantal kiesgerechtigden: 774 | Opkomst 2012: 150,3% | Opkomst 2017: 130,4%

Opkomst boven 100%, was daar een reden voor?
Ik weet het even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=50584201,noline]

Maar de VVD weer de grootste. Is iedereen het wanstaltige optreden van mevrouw Schipper vergeten? Goedkeuring geven voor een wet die grove schending van medisch beroepsgeheim mogelijk maakt door het zorgverzekeraar kartel? Wiens man een topfunctie had in het optimaliseren van declaren van DBC'tjes? Walgelijk.
De bonnetjes affaire van Teeven? Het dubieuze optreden van opstelten. Negeren van het referendum. Och och och
Och och ja, VVD en PVDA hebben tenminste hun verantwoordelijkheid destijds gepakt en persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Het blijven mensen, fouten worden gemaakt en als jouw favoriete mensen zouden regeren gaan ze ook fouten maken. Daarnaast altijd maar die negatieve focus en men kan nooit eens praten over zaken die goed zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Soldaatje schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:55:
Schiermonnikoog

Vakantiegangers ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Schiermonnikoog

Toerisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Schiermonnikoog

Mensen die er op vakantie komen ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Schiermonnikoog

Mensen uit een andere gemeente ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 09:11
Schiermonnikoog

NOS zegt dat het komt door vakantiegangers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Laatst online: 10-09 21:33
Schiermonnikoog

vakantiegangers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tremio schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:53:
[...]

En geen woord over de zionist Wilders met zijn partijprogramma van 1 a-4? Knijp je oogjes maar verder dicht.

[afbeelding]

Ik laat het maar nog een keer zien.
Dus Wilders bezoekt de klaagmuur (heb ik ook wel eens gedaan) en is gelijk een 'Zionist' - tussen aanhalingstekens omdat dat begrip al sinds de negentiende eeuw uit zijn verband wordt gerukt - ? Nou goed, ik vind de PVV minder debiel dan DENK. Neemt niet weg dat ik de PVV ook liever zie verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Schiermonnikoog

Is een of ander muziekfestival bezig dus stemmen de bezoekers daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 12-09 08:29
Mx. Alba schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:55:
[...]

Telt alleen voor de opkomst, niet voor de zetels.
Klopt, maar als je niet met een politicus kan identificeren dan kun je dat aantonen door blanco te stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
[...]
Als je je toch 40 jaar lang zo moet voelen, dan pak je toch de biezen en ga je een land verder (of terug) ?.
Wat is dan de noodzaak al die tijd geweest om vast te blijven houden aan een bestaan in een land waar je je niet thuis voelt, niet gewaardeerd vind, en ook nog 's niet vertegenwoordigd voelt ?
(niet dat ik vind dat die mensen hier weg moeten overigens)

Overigens snap ik het wel, maar begrijp ik het niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mvrhrln op 15-03-2017 21:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goron
Schiermonnikoog

Zeehonden voor PvdD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Deruxian schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:50:
Denk dat je dan even moet overleggen met je voorvaderen die werkkrachten nodig hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Ik denk dat bij de telling, rond 23:30, partijen zoals de PVV, FvD en ook DENK nog best wel een zetel kunnen stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Schiermonnikoog

Tourisme

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ok :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Klaas heeft al een paar biertjes op?!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Schiermonnikoog

Toeristen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
(jarig!)
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:54:
[...]

Wie weet, maar ik denk toch dat veel kiezers voor FvD hebben gekozen. Eerlijk gezegd vind ik Hiddema (nummer 2) sowieso een interessante toevoeging aan de kamer.
Afbeeldingslocatie: https://georgeknightlang.files.wordpress.com/2015/11/tb.jpg?w=700

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Denman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:52:
[...]

Waarom?

Alle NL partijen pretenderen toch er voor de Nederlanders te zijn, en Nederland vooruit te willen helpen? Als een (zogenaamde) bondgenoot je vervolgens voor een fascistisch, nazistisch land uit maakt en met allerlei dreigementen gaat smijten, dan kom je als politicus toch keihard op voor je land?

Doe je dat niet, dan spelen er kennelijk andere belangen.
Daar heb je zeker een punt. Ik beweer ook niet dat DENK daar in mee moet gaan, maar dat ze een lijn moeten trekken waarmee ze aangeven dat ze zich alleen bezighouden met wat er binnen Nederland speelt. Of een besluit dat ze nemen in jouw ogen past bij dat idee of niet, dat laat ik aan eenieder over om zelf te bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:27
Als de exitpolls enigszins kloppen, gaat het dus een kabinet VVD/CDA/D66/GL worden. Want iedereen sluit de PVV uit, en zonder VVD wordt het ook wel heel lastig (wat dus weer de SP uitsluit omdat die de VVD uitsluit). Dus gaan we redelijk op dezelfde voet verder (jammer genoeg), meer marktwerking, meer flex en minder vast, en waarschijnlijk weer een paar toppers op Veiligheid en Justitie.

En ik krijg meteen een vacature van Randstad in mijn mailbox, of ik voor 10 euro bruto per uur vrijdag even gemeentehuizen af wil gaan om de verkiezingsuitslagen over te nemen voordat ze die dinsdagavond vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik ga morgen een sollicitatie brief schrijven voor de functie van Minister van Emigratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 10-09 11:15
Denk heeft tenminste nog een uitgewerkt partijprogramma en leden. Dat kan je niet zeggen over Wilders en zijn zelf-gecreerde dictatuur, de PVV.
Thomas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:56:
[...]

Dus Wilders bezoekt de klaagmuur (heb ik ook wel eens gedaan) en is gelijk een 'Zionist' - tussen aanhalingstekens omdat dat begrip al sinds de negentiende eeuw uit zijn verband wordt gerukt - ? Nou goed, ik vind de PVV minder debiel dan DENK. Neemt niet weg dat ik de PVV ook liever zie verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Die Femke praat net als Zoon Van Putten van Koot&Bie :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Wat kijkt ze lief @NPO1 :P

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
Richh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:54:
[...]
Ook een apart figuur tikkeltje als Fortuyn, ben benieuwd of het wat scherpte en humor op gaat leveren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Fleximex schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:56:
Ik denk dat bij de telling, rond 23:30, partijen zoals de PVV, FvD en ook DENK nog best wel een zetel kunnen stijgen.
Denk mag wel een zeteltje of 3 verliezen wat mij betreft. Nemen geen afstand van uitspraken van Erdogan en kunnen alleen maar schreeuwen, janken en geen discussie voeren. Dat hoort niet in een Nederlandse regering.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

mvrhrln schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:56:
[...]

Als je je toch 40 jaar lang zo moet voelen, dan pak je toch de biezen en ga je een land verder (of terug) ?.
Wat is dan de noodzaak al die tijd geweest om vast te blijven houden aan een bestaan in een land waar je je niet thuis voelt, niet gewaardeerd vind, en ook nog 's niet vertegenwoordigd voelt ?
(niet dat ik vind dat die mensen hier weg moeten overigens)

Overigens snap ik het wel, maar begrijp ik het niet ;)
Heb ik die mensen ook vaak genoeg verteld, ik krijg het er ook niet in. Op dat punt zijn we het in ieder geval met elkaar eens :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
SomerenV schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:57:
[...]

Denk mag wel een zeteltje of 3 verliezen wat mij betreft. Nemen geen afstand van uitspraken van Erdogan en kunnen alleen maar schreeuwen, janken en geen discussie voeren. Dat hoort niet in een Nederlandse regering.
Dat komen ze ook niet, alleen oppositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

[...]

Als je niet weet met wie je het eens bent weet je misschien wel aan welke partij je een hekel hebt. Dan zoek je een partij die bijna altijd het tegenovergestelde stemt van die partij en stem je daarop, zo verklein je iig de kans dat de door jou gehate partij in de coalitie komt.

Is nog altijd beter dan niet stemmen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Pinobigbird schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:57:
Klaas heeft al een paar biertjes op?!
Klaas is cool :D

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.