Het grote motortopic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 107 Laatste
Acties:
  • 289.148 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:18

Ethirty

Who...me?

mr_zippey schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:18:
[...]

Eens, maar misschien handiger om er een geboortedatum van te maken. Hoef je niet elke keer dat je jarig bent geweest, deze lijst aan te passen :+
Zet er dan ook gelijk een adres kolom bij en of er een slot op de deur zit.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wat is het toch irritant als een motorrijder vooraan gaat staan maar daarna optrekt als een slak met winterdpressie.
Je hoeft echt geen supersport te hebben of vol gas te rijden, maar als je zo langzaam bent dat je als automobilist gewoon gehinderd wordt is de lol er snel vanaf.
-einde rant-

overigens heb ik dit soms ook bij automobilisten, die gaan dan op de linkerbaan staan met een 70 pk ford uno en je verwacht het niet, houden bij groen licht de gehele linkerbaar op, waardoor je rechts door meerdere auto's voorbij wordt gereden alvorens je weer moet invoegen.

[ Voor 32% gewijzigd door Viper® op 14-03-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:44
Als die lijst ooit in de startpost zou moeten komen gaat er wel in de kolommen gesneden worden hoor ;)
Username + motor + regio was het idee, weten we nog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 07:18
Viper® schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:48:
wat is het toch irritant als een motorrijder vooraan gaat staan maar daarna optrekt als een slak met winterdpressie.
Je hoeft echt geen supersport te hebben of vol gas te rijden, maar als je zo langzaam bent dat je als automobilist gewoon gehinderd wordt is de lol er snel vanaf.
-einde rant-
Echt hè! Ik heb er wel eens twee gehad op de A44 vanuit Wassenaar. Ook lekker blijven plakken op beide rijbanen.

Of als 'ie afslaat bij het optrekken... (is mij ook een keer overkomen :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door EBOOZ op 14-03-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
EBOOZ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:51:
[...]

Echt hè! Of als 'ie afslaat bij het optrekken... (is mij ook een keer overkomen :+ )
Of dat ze voor je auto gaan staan en vervolgens zitten te slapen, wordt het groen gebeurt er niks :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Viper® schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:48:
-einde rant-

overigens heb ik dit soms ook bij automobilisten, die gaan dan op de linkerbaan staan met een 70 pk ford uno en je verwacht het niet, houden bij groen licht de gehele linkerbaar op, waardoor je rechts door meerdere auto's voorbij wordt gereden alvorens je weer moet invoegen.
WTF is een Ford Uno? :D

Maar eens. Als je als motorrijder vooraan of als automobilist (en motorrijder..) links gaat staan moet je ook als eerste weg zijn. Dat is soms lastig, zeker als ik vooraan rechts sta 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Omdat niet alle motorrijders doen alsof het de start van de MotoGP is ben ik altijd terughoudend om bij groen vol het gas in te trappen O-)

maar als er rechts een motor staat doe ik meestal wel een sprintje >:)

Overigens is het een open deur en vast al vaker gezegd, maar als automobilist is het een meerwaarde om ook je motorrijbewijs te hebben of in ieder geval motor gereden vind ik.
Je bent je toch wel weer wat meer bewust van het verkeer, situaties en hoe anderen je zien.
In de auto zit je in een blik en ben je wat meer 'disconnected' van de buitenwereld.

Ik let nu meer op motorrijders dan vroeger.

Uiteraard geldt dit niet voor vrachtwagen chauffeurs, dat zijn gewoon lompe boeren :+

[ Voor 53% gewijzigd door Viper® op 14-03-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Viper® schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:56:
Je bent je toch wel weer wat meer bewust van het verkeer, situaties en hoe anderen je zien.
In de auto zit je in een blik en ben je wat meer 'disconnected' van de buitenwereld.

Ik let nu meer op motorrijders dan vroeger.
Dat herken ik ook. Als ik achterop een file rijdt, hou ik al rekening met filterende motorrijders. Als je soms ziet hoe koekblikkers een plekje zoeken 3 banen verderop, zonder enig rekening te houden met anderen, dan ben ik soms blij dat ik niet op 2 wielen forens.

Ook heb ik veel minder last van het over het hoofd zien omdat een motorrijder verticaal zit, of hoe dat eerder ook gesteld werd. Daarentegen zouden black-on-black motorrijders eens moeten leren niet in de dode hoek van een auto te gaan plakken. :X
Koop eens iets met kleur en hou wat afstand...

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
de lijst is weer corrupt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Heb hem weer teruggezet naar de een-na-laatste versie.

De lijst begint wel groter te worden dan de bedoeling was. Leeftijden kun je al in de profielen van de gebruikers op Tweakers vinden. En zo niet, dan is dat een bewuste keuze geweest. Die gaat dan ook sowieso niet mee naar de startpost. Dan weten jullie dat vast :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Zijn er soms al niet-tweakers die die lijst al gevonden hebben ofzo? :')

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Is er hier op tweakers ook iemand die op een Zero rijd? Als in een elektrische motor?

Ik woon in een land waar geen officiële Zero dealer zit, en zit me vast een beetje te oriënteren om er over 1 of 2 jaar eentje te kopen. Vraag me af hoe het zit met onderhoud en hoe betrouwbaar ze zijn en algemene ervaringen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rav schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:17:
Is er hier op tweakers ook iemand die op een Zero rijd? Als in een elektrische motor?
Er is 1 iemand hier in dit topic die een Zero heeft. Weet zo even niet wie, maar hij komt vast wel langs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
* lolgast checkt de lijst: antonboonstra ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 14-03-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 08:11
Groeit aardig die lijst, zie dat er maar weinig tweakers uit zeeland motorrijden.. :|

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:53
Rav schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:17:
Ik woon in een land waar geen officiële Zero dealer zit
Waar dan?

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:10
Morgen mijzelf maar even toevoegen aan het lijstje, Walcheren hier in ieder geval!

@mr_zippey
Axelsevlakte is een aanrader aan de overkant :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:35
PilatuS schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:00:
[...]

Veel erger als mijn motor toen ik deze kocht kan het denk ik niet :P

[afbeelding]

Geen idee wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft, maar niet veel in ieder geval. Daarom stond ie waarschijnlijk met nog geen 4.000km er op ook te koop.
Dat is niks. 1.5cm ongeveer? Dit zijn de randjes hoe ik de motor kocht. Is van een oude dame geweest (serieus).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WHznJbA.jpg

Overigens zijn de randen bij mij nu de helft van de bovenstaande foto. Ik zie namelijk niet waar ik ze er af zou kunnen rijden behalve heel hard een rotonde rond. Weinig bochten hier in het noorden.

Over bochten gesproken. Vanmiddag ben ik een bocht 'vergeten' te nemen en ging ik lekker rechtdoor de berm in. Whoops. Ik was wat helmen aan het testen en bij het verlaten van de snelweg was de afrit heerlijk om lekker vlot te nemen. Dus dat deed ik dan maar en vergat ik dat er voor de opkomende rotonde nog een knik naar links in de weg zat. Remmen had geen zin meer. Met slippend achterwiel zo de berm in. 7(8)7

https://goo.gl/maps/9ZsdM1B1pYv

Heb overigens de HJC rpha 11 getest en de Shoei GT Air. Het is de rpha geworden, omdat ik bij die het minst een idee had dat ik een helm op had. Heerlijk licht en een perfecte pasvorm en airflow.

EDIT:
Naampje in excel ook ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eerder 5 tot 6cm. Het was ongeveer wat jij op de foto laat zien. Misschien iets meer of minder, is lastig te zeggen.

Voor op straat vind ik het heel normaal dat je 1 tot 2cm overhoud. Ik rij ze zelf alleen op het circuit er helemaal af, op straat heb ik daar geen zin in.

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 14-03-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
R0y. schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:45:
Morgen mijzelf maar even toevoegen aan het lijstje, Walcheren hier in ieder geval!

@mr_zippey
Daar maar eens gaan kijken dan.. Zie op maps dat er best wat bochtige weggetjes in die buurt zijn (in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden) :P

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

kneusteun schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:30:
[...]

Eerste rit na een grote beurt kokende accu en waarschijnlijk electra kapot.
Ohja, naar! Beetje druk erop houden. Aan de andere kant.. wat kunnen ze verprutst hebben? Ze hebben geen laswerk oid hoeven doen, toch?
PilatuS schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:56:
[...]

Voor op straat vind ik het heel normaal dat je 1 tot 2cm overhoud. Ik rij ze zelf alleen op het circuit er helemaal af, op straat heb ik daar geen zin in.
Ja, op straat kan dat nergens, of je moet m moedwillig héél plat leggen waar het niet nodig is, maar dat is ook suf.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Was weer een mooie ochtend, de mooi weer rijders komen ook weer naar voren, kwam een Gixxer zoals ik had voorbij met een leuk uitlaatje. :D En even verderop kwam een Aprillia voorbij met een dubbele open pijp, godskolere wat was dat luid. :X Stond er even achter bij het stoplicht maar zelfs met otoplastieken in was het niet te harden. :X

Wel lekker gereden vanochtend, was niet helemaal lekker wakker geworden maar eenmaal op de motor knapt een mens toch op. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:40

-tom-562

Oliesjeik

Iemand nog een GSX-R kopen? Voor Tweakers kan er nog wel wat aan de prijs gedaan worden :P
http://www.motorshopper.n...Superbike-Kit-ombouw.html

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
-tom-562 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:27:
Iemand nog een GSX-R kopen? Voor Tweakers kan er nog wel wat aan de prijs gedaan worden :P
http://www.motorshopper.n...Superbike-Kit-ombouw.html
Top-Tip: Zet het in je signature, dan is het met elke post zichtbaar ;)
code:
1
[url=http://www.motorshopper.nl/advertentie/72305/Suzuki-GSX-R-600/Suzuki-GSX-R600-K4-Superbike-Kit-ombouw.html?l]Suzuki GSX-R600 K4 te koop[/url]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Gisteren eindelijk kans gezien om langs de motorzaak te gaan om na te vragen of er bobbins op mijn motor kon worden geplaatst voor een paddock bock die de motor uit de schuine stand zelf rechtzet (tip van een mede tweaker hier). Helaas leek dat geen mogelijkheid, dus aan het kijken wat wel mogelijk was. Komt de vraag ' er zit toch een middenbok op je motor, waarom gebruik je die niet?'. 'Om dat ik dat ding met de beste wil van de wereld er niet op krijg'.

Dat kon hij echt niet accepteren 8) , dus hop.... naar de motor. Hij laten zien hoe het moet en voila, meteen omhoog. Ik ga het doen.. bounce bounce bounce op de standaard (ziet er vast onwijs grappig uit), maar geen beweging erin te krijgen.
Ineens krijgt hij een ingeving, 'trek je stuur helemaal naar je toe waardoor de afstand tussen het stuur en jezelf kleiner wordt' .....Wat denk je... trek hem er zo op oOo .
6 jaar heb ik dat ding; nooit voor elkaar gekregen, wat we ook deden, en door zo iets simpels kan ik eindelijk mijn motor zelf op de bok zetten (en er weer af).
Kon hem wel zoenen. kan ik eindelijk de ketting enzo zelf smeren zonder dat iemand moet helpen of dat ik de motor steeds moet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
gebruikershaes schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:53:
[...]

Dat is niks. 1.5cm ongeveer? Dit zijn de randjes hoe ik de motor kocht. Is van een oude dame geweest (serieus).
[afbeelding]

Overigens zijn de randen bij mij nu de helft van de bovenstaande foto. Ik zie namelijk niet waar ik ze er af zou kunnen rijden behalve heel hard een rotonde rond. Weinig bochten hier in het noorden.

Over bochten gesproken. Vanmiddag ben ik een bocht 'vergeten' te nemen en ging ik lekker rechtdoor de berm in. Whoops. Ik was wat helmen aan het testen en bij het verlaten van de snelweg was de afrit heerlijk om lekker vlot te nemen. Dus dat deed ik dan maar en vergat ik dat er voor de opkomende rotonde nog een knik naar links in de weg zat. Remmen had geen zin meer. Met slippend achterwiel zo de berm in. 7(8)7

https://goo.gl/maps/9ZsdM1B1pYv

Heb overigens de HJC rpha 11 getest en de Shoei GT Air. Het is de rpha geworden, omdat ik bij die het minst een idee had dat ik een helm op had. Heerlijk licht en een perfecte pasvorm en airflow.

EDIT:
Naampje in excel ook ingevoerd.
Dat is een erg fijne bocht inderdaad. :)
En qua banden slijtage, zeer herkenbaar. Ik heb een strookje van 1.5-2 cm dat ongebruikt is. Ik ben a) nog niet zon held in de bochten en b) je komt hier inderdaad maar weinig bochten tegen.. Naar mijn werk kom ik over een paar rotonde's, waarvan ik de meeste rechtdoor kan nemen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:04

A13X

Dude

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:48

Vrijdag

De Zwarte

@ diversiteit: ik heb zelf een vrij brede smaak qua motoren. Een aantal chopper/cruiser modellen zoals Nightrod, xDiavel, Vulcan S, Dyna (Jax' motor). Daarnaast sommige oudere nakeds en hier en daar een SS zoals de nieuwe Fireblade, Ninja 650 en MV F4. Tour, allroad en cross/SM heb ik dan weer niet zoveel mee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:17

charrel

Cortisol4life..

Zo, met 2 vrienden besloten om halverwege Juni nog maar wat Franse alpenpassen te pakken richting de middellandse zee. Op naar de 140.000km met de 1200gs :)
Paar jaar geleden ook geprobeerd maar toen door wat vallende brommers, nog dichte passen en lekke banden hebben we toen Monaco niet gered. Op voor de herkansing!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Even met de motor het plein van de lokale basisschool op gereden om te gaan stemmen. Gegarandeerd succes >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Maandag mijn eerste motor gekocht, ik twijfelde enorm tussen een bmw scarver en een TDM. De scarver is erg leuk omdat hij zo licht en wendbaar is maar met mijn postuur en langere ritten in het achterhoofd is het de TDM geworden. Zaterdag lekker rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wilco1985 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:23:
Even met de motor het plein van de lokale basisschool op gereden om te gaan stemmen. Gegarandeerd succes >:)
Indruk gemaakt op de chickies? Beetje jong of wat :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:12

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LzoXtSp.png

Eindelijk ruimte voor een heftafel \o/

crosspost

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik sta ook in het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Indruk gemaakt op de chickies? Beetje jong of wat :+
Op de blonde juf :9 Maar ben al voorzien, je krijgt snel praatjes in een dorp he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Kleine kinderen zijn echt fantastisch als je met de motor langsrijdt. Op de dijk stop ik ook regelmatig als ik zie dat een klein ventje met open mond zit te staren. Héél soms (als het mag van de ouders) laat ik ze wel eens gas geven d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:28
mr_zippey schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:28:
Groeit aardig die lijst, zie dat er maar weinig tweakers uit zeeland motorrijden.. :|
R0y. schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:45:

@mr_zippey
+1

Het lijstje Zeeuwen groeit langzaam... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ook nog over nagedacht, maar zo geen zin om de helm en alles weer af te zetten. Vanavond maar ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:46
Ik wil mezelf graag toevoegen aan het excel lijstje, maar heb geen microsoft account en wil dat ook niet. Dus mocht iemand zo vriendelijk zijn om me toe te willen voegen: AcidBurn, Honda CBR 600F uit 1988, woonachtig in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
mr_zippey schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:51:
[...]

[...]

Kan je de Westerscheldetunnel toch ff pakken, of moet je dan te ver omrijden?
Collega van me woont in Terneuzen, begreep van hem dat in Zeeuws Vlaanderen ook leuke wegen zijn. Ga ik van de zomer ook eens heen om samen te rijden..
Woonplaats -> Vlissingen via Westerscheldetunnel is anderhalf uur/110km langs rechtdoorwegen.
Woonplaats -> Breskens is een uurtje/50km langs kronkelwegen.

Maw Westerscheldetunnel is wat te ver/saai ;)

Bedoel je met Zeeuws-Vlaanderen dan het stuk net boven de grens met België?
Moest iemand daar leuke routes kennen: please share :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 16:10

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm, ik let even niet op en er is een nieuw deel... Dank @lolgast!
AcidBurn schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:06:
Ik wil mezelf graag toevoegen aan het excel lijstje, maar heb geen microsoft account en wil dat ook niet. Dus mocht iemand zo vriendelijk zijn om me toe te willen voegen: AcidBurn, Honda CBR 600F uit 1988, woonachtig in Apeldoorn.
Done, tegelijk met iemand anders volgens mij :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

AcidBurn schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:06:
Voor zover ik weet heb je ook geen Microsoft account nodig hoor. Iedereen kan het document bewerken. Je moet alleen wel even op de button "Bewerken in browser" klikken.

[ Voor 5% gewijzigd door antonboonstra op 15-03-2017 10:16 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

antonboonstra schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:14:
[...]

Voor zover ik weet heb je ook geen Microsoft account nodig hoor. Iedereen kan het document bewerken. Je moet alleen wel even op de button "Bewerken in browser" klikken.
De formule voor de leeftijd-kolom lijkt niet goed te zijn trouwens. Ik ben nog niet op het punt dat ik me jonger wil voelen maar 25 jaar is toch echt een jaartje te jong :P.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
Anoshky schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Woonplaats -> Vlissingen via Westerscheldetunnel is anderhalf uur/110km langs rechtdoorwegen.
Woonplaats -> Breskens is een uurtje/50km langs kronkelwegen.

Maw Westerscheldetunnel is wat te ver/saai ;)

Bedoel je met Zeeuws-Vlaanderen dan het stuk net boven de grens met België?
Moest iemand daar leuke routes kennen: please share :+
Okay, duidelijk en begrijpelijk. ;)

Zeeuws Vlaanderen is inderdaad het stukje Zeeland boven België onder de Westerschelde.

Heb daar deze route gisteren nog voor zitten maken.. Heb 'm alleen nog niet gereden, dus weet nog niet of hij echt leuk is.. 8)
Voor jou zou de westerschelde tunnel er weer af moeten natuurlijk :P
Was begonnen met deze en daar alleen nog Vlissingen als start en eind punt aan toegevoegd, misschien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 16:54
Heb mijzelf ook even in de Excel-sheet gezet. Lang geleden al wel eens gereageerd maar lees nog altijd mee via RSS om mijn voordeel te doen met al jullie tips :P

Reed eerst een Suzuki GS550E, toen een jaartje een Cagiva Navigator en heb nu bijna een jaar een Yamaha XJ900S Diversion. Is z'n geld nog niet echt waard geweest want heb al 1 jaar nauwelijks en 6 maanden helemaal niet meer gereden. Kriebelt wel weer maar moet nog de tijd vinden hem uit z'n winterslaap te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Chakotay schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:09:
Hm, ik let even niet op en er is een nieuw deel... Dank @lolgast!

[...]
Die heb je toch maar mooi cadeau gekregen zo he, dat deeltje 19 ;)

Elke keer dat ik iets koop voor de Ducati denk ik: "Zo, en nu is hij wel af". *Kijkt toch op MP* Hmmm dat is ook wel leuk eigenlijk. Zoekopdracht :D

@ Iedereen: Hecht nou geen waarde aan de leeftijd in de Excellijst, die gaat toch verloren :+. Nogmaals, die lijst is gemaakt om te kunnen zien wie waar in welke regio/provincie woont om ritjes met elkaar te kunnen plannen. Niet om elkaar een kaartje te sturen als er iemand jarig is :P. In tegenstelling tot de AIVD denk ik dat je ook te veel informatie kunt willen hebben >:)

[ Voor 32% gewijzigd door lolgast op 15-03-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

w4rguy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:24:
[...]

De formule voor de leeftijd-kolom lijkt niet goed te zijn trouwens. Ik ben nog niet op het punt dat ik me jonger wil voelen maar 25 jaar is toch echt een jaartje te jong :P.
D'r klopt wel meer niet aan de sheet :)

Chakotay heeft tekst in de kolom 'geboortedatum' ingevoerd (wat dus niet zou moeten mogen) en dan krijg je een #VALUE terug bij leeftijd.... Die kolom qua invoer beperken tot timestamps is vrij handig als je wil dat je formules blijven werken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 15-03-2017 10:34 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
lolgast schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Die heb je toch maar mooi cadeau gekregen zo he, dat deeltje 19 ;)

Elke keer dat ik iets koop voor de Ducati denk ik: "Zo, en nu is hij wel af". *Kijkt toch op MP* Hmmm dat is ook wel leuk eigenlijk. Zoekopdracht :D

@ Iedereen: Hecht nou geen waarde aan de leeftijd in de Excellijst, die gaat toch verloren :+. Nogmaals, die lijst is gemaakt om te kunnen zien wie waar in welke regio/provincie woont om ritjes met elkaar te kunnen plannen. Niet om elkaar een kaartje te sturen als er iemand jarig is :P. In tegenstelling tot de AIVD denk ik dat je ook te veel informatie kunt willen hebben >:)
Gewoon alle andere kolommen er nu uitgooien. Dan is dat gelul over die lijst ook over. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 16:10

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Yay, ik heb het stukgemaakt *O* :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Eén troost, je bent niet de eerste. :')

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
MuddyMagical schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Gewoon alle andere kolommen er nu uitgooien. Dan is dat gelul over die lijst ook over. :+
Nah dat zie ik ook niet zitten. Die lijst is niet voor niets voor iedereen aan te passen op het moment. Als maar wel duidelijk is dat de data niet meegenomen wordt ;)
Ethirty schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:44:
[...]

Eén troost, je bent niet de eerste. :')
En vast ook niet de laatste :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eens ff een verzoekje indienen bij de developers.... Ik wil een "Thumbs Down" knopje omdat Chakotay 't zaakje aan't verstieren is >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anoshky
  • Laatst online: 23-05 12:35
wimmel_1 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:44:
[...]

Eens ff een verzoekje indienen bij de developers.... Ik wil een "Thumbs Down" knopje omdat Chakotay 't zaakje aan't verstieren is >:)
Let maar op of je wordt overspoeld met thumbs down als je weer eens eens een filmpje post waarin je veel te hard rijdt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Anoshky schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Let maar op of je wordt overspoeld met thumbs down als je weer eens eens een filmpje post waarin je veel te hard rijdt >:)
Beetje Custum css en ik verwissel de icoontjes wel (voor mezelf). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:30
lolgast schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Kleine kinderen zijn echt fantastisch als je met de motor langsrijdt. Op de dijk stop ik ook regelmatig als ik zie dat een klein ventje met open mond zit te staren. Héél soms (als het mag van de ouders) laat ik ze wel eens gas geven d:)b
Vind het sowieso wel grappig als jonge kinderen dan even wat komen vragen over de motor als je hem net geparkeerd hebt of dat ze langs de weg staan te zwaaien voor herrie :P

Had laatst ook een ventje wat aan de hand van zijn moeder liep. Hij zag me aan komen rijden en stak meteen zijn hand op voor een hi-5. Allemaal nieuwe potentiele motor rijders! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

aidanl schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Vind het sowieso wel grappig als jonge kinderen dan even wat komen vragen over de motor als je hem net geparkeerd hebt of dat ze langs de weg staan te zwaaien voor herrie :P

Had laatst ook een ventje wat aan de hand van zijn moeder liep. Hij zag me aan komen rijden en stak meteen zijn hand op voor een hi-5. Allemaal nieuwe potentiele motor rijders! :D
Ik had dat ook met mijn verlaagde, knal-oranje koekblijk. Met name kleine jongetjes zijn zo makkelijk onder de indruk van motorvoertuigen. Pa/ma loopt door en jongetje blijft staan en verdraait zijn nek zowat. Altijd zo tof om te zien. :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Laatst online: 03-06 08:07

klaaz

it's me!

gebruikershaes schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:53:
[...]

Knooppunt Euvelgunne, ter hoogte van de Kielerbocht. Als je wilt kun je via de Osloweg keren en er weer op de andere richting in en bij de Driebondsweg hetzelfde zodat je rondjes rijdt :) Houdt het wel netjes, puur de bochtjes lekker door gaan en de rest van het traject gewoon keurig 70 of ietsje meer (met het verkeer mee). We zijn immers geen aso's! 8)

Rotonde bij Martiniplaza is ook wel lekker trouwens, komend vanaf Vinkhuizen over de ringweg.

[ Voor 50% gewijzigd door klaaz op 15-03-2017 11:22 . Reden: Uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 00:12

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kleine kinderen zijn sowieso geweldig voor motorrijders. In de auto's op de achterbank blijven ze maar kijken. Totdat je zwaait, dan durven ze niet meer. :+

Kinderen aan de hand van moeders: De moeder kijkt afkeurend, en het jochie glundert van oor tot oor. :P
Ik laat de kinderen als ik ze ken ook wel eens poseren op de motor; mogen de ouders even een foto maken. De dag van die kinderen kan dan echt niet meer stuk. :)

Er is echter ook een groot nadeel! Kinderen hebben alleen nog maar oog voor de motor en vergeten alles om zich heen. Tijdens de rijlessen ging dat een keer bijna goed fout. Ik stopte voor een zebrapad, het kindje stak over, maar had de doorrijdende hufter in een golf van de andere kant niet gezien. Uiteindelijk werd het kind niet geschept, maar t scheelde niks.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ja, dat blijft ook een mooie bocht. :) Zeker in de richting vanaf Julianaplein naar Beijum. Omgeving van Aduard e.d. heb ik alleen nog maar met de lesmotor gereden. Dat was een tamme Honda naked met middenbok. Dat schraapte dus al vrij vlot..

Ik heb nog niet zoveel met kinderen te maken gehad op de motor, maar kreeg op de vorige motor altijd genoeg bekijks. Zeker als ik het gas los liet. >:) (Kawasaki GPX600R met aftermarket uitlaat, dat ding kon behoorlijk knallen. )

[ Voor 74% gewijzigd door darkkingll op 15-03-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

DrivinUCrazy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:18:
Kleine kinderen zijn sowieso geweldig voor motorrijders. In de auto's op de achterbank blijven ze maar kijken. Totdat je zwaait, dan durven ze niet meer. :+

Kinderen aan de hand van moeders: De moeder kijkt afkeurend, en het jochie glundert van oor tot oor. :P
Ik laat de kinderen als ik ze ken ook wel eens poseren op de motor; mogen de ouders even een foto maken. De dag van die kinderen kan dan echt niet meer stuk. :)

Er is echter ook een groot nadeel! Kinderen hebben alleen nog maar oog voor de motor en vergeten alles om zich heen. Tijdens de rijlessen ging dat een keer bijna goed fout. Ik stopte voor een zebrapad, het kindje stak over, maar had de doorrijdende hufter in een golf van de andere kant niet gezien. Uiteindelijk werd het kind niet geschept, maar t scheelde niks.
Das ook niet echt heel prettig als je zoiets ziet gebeuren :X

Maar idd, kinderen zijn tof, ik zwaai altijd netjes of iets, echt leuk *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Laatst online: 03-06 08:07

klaaz

it's me!

darkkingll schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:18:
Ja, dat blijft ook een mooie bocht. :) Zeker in de richting vanaf Julianaplein naar Beijum. Omgeving van Aduard e.d. heb ik alleen nog maar met de lesmotor gereden. Dat was een tamme Honda naked met middenbok. Dat schraapte dus al vrij vlot..

Ik heb nog niet zoveel met kinderen te maken gehad op de motor, maar kreeg op de vorige motor altijd genoeg bekijks. Zeker als ik het gas los liet. >:) (Kawasaki GPX600R met aftermarket uitlaat, dat ding kon behoorlijk knallen. )
Leuk bochten ritje boven de stad Groningen (Aduard / Rodehaan is echt top)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2p1K15Y.png
Kan ik dit soort routes vanuit Google maps ook delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57
Nu er zo fanatiek routes worden gedeeld, heeft er nog iemand leuke routes in Brabant? Tot nu toe weet ik misschien een paar leuke stukjes, maar ik weet zeker dat er mooie routes te rijden zijn.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:12
Zo, heb mij ook in de lijst gezet van de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
DrivinUCrazy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:18:
Ik had dat tijdje terug in de stad. Kleintje blijft zwaaien op de achterbank. Ik zwaai terug. Kind ligt in een deuk en begint weer te zwaaien. Ging zo ff door en moeders snapte niet waarom haar kind zo aan het lachen was totdat ze omdraaide en mij zag terug zwaaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Voor de iPhone gebruikers: Download de app Scenic eens. Hier staan al een hoop routes in, maar je kunt ook TomTom en Garmin maps inladen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@Joopieboy Inderdaad. We, instructeur en ik, schreeuwden om het hardst "NEEE!!". Daarna ook bij het tankstation waar we toevallig achter stonden maar eerst even een kop koffie gedronken om bij te komen. We stonden allebei gewoon te shaken, ondanks dat het net goed afliep.

Routes in brabant: Persoonlijk vind ik dat tegenvallen. Zeker in het oosten (eindhoven e.o.) hebben ze heel veel weggetjes met klinkers en kasseien gemaakt. Daar rammelde ik te veel door elkaar op mijn motor. Op een gegeven moment heb je daar wel genoeg van.

Wat is eigenlijk de beste manier om routes te delen? Zelf heb ik MyrouteApp waar het volgens mij ook mee kan, maar dat zal niet voor iedereen gelden.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
Leviathius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:28:
Nu er zo fanatiek routes worden gedeeld, heeft er nog iemand leuke routes in Brabant? Tot nu toe weet ik misschien een paar leuke stukjes, maar ik weet zeker dat er mooie routes te rijden zijn.
Hmm, misschien zit hier wat voor je tussen?
https://motorroutes.net/provincies/nederland/noord-brabant/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Daar staan flink wat routes tussen, maar ik heb niet echt iets waarbij ik een gpx bestand kan inladen. Zijn daar toevallig nog gratis apps voor (android)?

Die routes in Google Maps die hier gedeeld werden leken mij juist ideaal. Dan heb je meteen navigatie erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

@DrivinUCrazy Meen je dat nou? Ik kan ten zuiden van Eindhoven vaak toch wel wat leuke weggetjes vinden, zal de volgende keer mijn route eens vastleggen.

Afgelopen weekend vanuit Tilburg een rondje om Breda gemaakt, via het zuiden richting Oudenbosch, vervolgens naar Moerdijk en terug via Waalwijk. Geen spectaculaire route, maar bij vlagen toch wel leuke stukjes er in zitten.
Ik bedenk vooraf globaal waar ik heen wil en gebruik dan de kronkelroutes van de TomTom-app. Meestal is dat toch vrij aardig.
Die zou (via de site) ook GPX aan moeten kunnen, maar heb dat zelf nog niet eerder gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

DrivinUCrazy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:35:
@Joopieboy Inderdaad. We, instructeur en ik, schreeuwden om het hardst "NEEE!!". Daarna ook bij het tankstation waar we toevallig achter stonden maar eerst even een kop koffie gedronken om bij te komen. We stonden allebei gewoon te shaken, ondanks dat het net goed afliep.

Routes in brabant: Persoonlijk vind ik dat tegenvallen. Zeker in het oosten (eindhoven e.o.) hebben ze heel veel weggetjes met klinkers en kasseien gemaakt. Daar rammelde ik te veel door elkaar op mijn motor. Op een gegeven moment heb je daar wel genoeg van.

Wat is eigenlijk de beste manier om routes te delen? Zelf heb ik MyrouteApp waar het volgens mij ook mee kan, maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Ja dat geloof ik goed :X En ik merk dat met routes ook met de gixxer nu, veel is toch niet relax te rijden, ik duik toch eerder de achterhoek in of richting Duitsland. Scheelt ook dat mijn moeder nog steeds in Limburg woont. :)

Bij Schijndel achter zijn ook nog een paar leuke routes, ze zijn er wel.

Routes delen, ik gebruik google maps veel, heb zelf geen navi (te duur voor wat het is), dus dan maar zo. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 15-03-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Hier haal ik vaak leuke routes vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
@Anoniem: 30036 Ze zijn er wel inderdaad de leuke stukjes in Brabant. Mastbos is wel leuk en in de polder linksboven Breda zitten leuke stukjes.

Betreffende de kronkelroutes functie van de TomTom app, die vertrouw ik niet meer zo. Laatst vanuit Galder laten kronkelen naar Etten-Leur en hij stuurde me op een gegeven moment over een offroad weg waar de Transalp van @HTT-Thalan zich helemaal zou thuis voelen. Mijn mooi witte, net gewassen CB500F werd er minder vrolijk van... was wel weer een hele ervaring, maar volgende keer draai ik mooi om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
lolgast schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:29:
Voor de iPhone gebruikers: Download de app Scenic eens. Hier staan al een hoop routes in, maar je kunt ook TomTom en Garmin maps inladen :D
De routes die er in staan zijn vooral voor fietsers en wandelaars. In NL kan ik niks vinden voor motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Leviathius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:51:
Betreffende de kronkelroutes functie van de TomTom app, die vertrouw ik niet meer zo.
Dat had ik dus ook (TomTom Rider 400).

Op een gegeven moment reden we op zandpaadjes tussen de boerderijen door... Eigenlijk gebruik ik die functie nooit meer, maar geef gewoon aan dat ik snelwegen wil vermijden. En daar komen verrassend leuke routes uit.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
klaaz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Leuk bochten ritje boven de stad Groningen (Aduard / Rodehaan is echt top)
[afbeelding]
Kan ik dit soort routes vanuit Google maps ook delen?
Klein detail: Bij Mensingeweer moet je die lus maken, om het dorp heen. Je kan helaas niet meer door het dorp zelf. Verder toffe route!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:18

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Leviathius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:51:
@Anoniem: 30036 Ze zijn er wel inderdaad de leuke stukjes in Brabant. Mastbos is wel leuk en in de polder linksboven Breda zitten leuke stukjes.

Betreffende de kronkelroutes functie van de TomTom app, die vertrouw ik niet meer zo. Laatst vanuit Galder laten kronkelen naar Etten-Leur en hij stuurde me op een gegeven moment over een offroad weg waar de Transalp van @HTT-Thalan zich helemaal zou thuis voelen. Mijn mooi witte, net gewassen CB500F werd er minder vrolijk van... was wel weer een hele ervaring, maar volgende keer draai ik mooi om :+
Mijn Transalp voelt zich overal thuis, behalve bij de dealer, waar ze nog een paar nachtjes moet blijven }:|.

Ik ben ondertussen wel weer klaar met de CB500. Leuk om rondjes mee te rijden maar steeds met een rugzak mijn zaakjes regelen word nu wel vervelend.

Je zou toch denken dat ze die dealerplaat zsm terug willen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Anoniem: 30036 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:46:
@DrivinUCrazy Meen je dat nou? Ik kan ten zuiden van Eindhoven vaak toch wel wat leuke weggetjes vinden...
Ik woon ten zuiden van Eindhoven. Routes die ik dan rij zijn vaak wat verder weg, en daarbij viel me dat wel op ja. Daarbij, ik kom oorspronkelijk uit zuid limburg. Dan zijn de rest van de nederlandse wegen maar saai recht met haakse bochten. Ik ben gewoon verwend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Maegrim en @mr_zippey Ik heb beide jullie links in de startpost gezet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Leviathius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:42:
Daar staan flink wat routes tussen, maar ik heb niet echt iets waarbij ik een gpx bestand kan inladen. Zijn daar toevallig nog gratis apps voor (android)?

Die routes in Google Maps die hier gedeeld werden leken mij juist ideaal. Dan heb je meteen navigatie erbij zitten.
Tja, die gene die ik gedeeld heb.. Heb ik gewoon ff in maps gemaakt en de url gekopieerd en geplakt hier op 't forum :+

Ben nog op zoek naar een fatsoenlijke GPS Logger voor m'n Jolla C, hoef ik ze ook zelf niet meer aan te maken alleen nog te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

In de TomTom-app geeft hij netjes aan wanneer er onverharde wegen in de route zitten. Deze kun je vervolgens weer laten vermijden.

Dat zal vast niet feilloos zijn, maar het zal niet zo erg zijn als de navi van mijn auto (Pioneer) die me laatst door 30cm modder liet ploeteren en echt dacht dat het verhard was... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
lolgast schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:29:
Deze kende ik nog niet. Vandaag op de terugweg van Utrecht naar Castricum uit proberen.

Ik ben vooral benieuwd naar de audio instructies aangezien de telefoon altijd in mijn binnenzak zit. Waze heeft zeer goede instructies, maar niet zo'n functie als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 17:05

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Straks in de pauze op werk maar even lekker met de motor naar het stembureau toe. Had ook voor of na werk kunnen gaan, maar dan beroof ik mijzelf van genieten op de motor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 12:56
Niet dat ik hier heel actief ben toch even de excel file ingevuld :+

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Leviathius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:28:
Dit was altijd een van mijn fanatieke rondjes, echt een mooi stukje :)

- tilburg
- de moer
- loon op zand
- udenhout
- oisterwijk
- boxtel
- schijndel
- sint-oedenrode
- best
- oirschot
- moergestel
- oisterwijk
- udenhout
- loon op zand
- de moer
- tilburg

Nu ik in Dongen woon en mijn motorclubje in Raamsdonkveer, Geertruidenberg zit rij ik altijd meer aan de bovenkant van de Bergse Maas.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 12:42

Bergie

Lekker belangrijk...

Rickz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:40:

***members only***
Heb je die route ook in een handiger formaat? Ik kan geen plaatjes in mijn navigatie inladen :+

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@Stacheldraht Zou je die eens willen uitwerken in Google Maps? Ik denk dat ik een gedeelte van die route al rijd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 15-03-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wilco1985 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Op de blonde juf :9 Maar ben al voorzien, je krijgt snel praatjes in een dorp he :+
Maling aan het dorp hebben :P

En inderdaad, kinderen vinden motoren altijd prachtig. Mijn nichtje wil er ook altijd op klimmen en gas geven. Laatst kreeg ik een foto van mijn zus, had mijn nichtje een motor agent zover gekregen dat ze op de motor mocht zitten. Apetrots 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 15-03-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-05 22:25
Rickz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:40:

***members only***
Same here. Hopelijk heb ik er de lijst niet om zeep geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
HTT-Thalan schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Mijn Transalp voelt zich overal thuis, behalve bij de dealer, waar ze nog een paar nachtjes moet blijven }:|.

Ik ben ondertussen wel weer klaar met de CB500. Leuk om rondjes mee te rijden maar steeds met een rugzak mijn zaakjes regelen word nu wel vervelend.

Je zou toch denken dat ze die dealerplaat zsm terug willen hebben...
Rij je al die tijd met die groene handelaarsplaten? Dat kan je een bekeuring opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Maegrim schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:33:
[...]

Rij je al die tijd met die groene handelaarsplaten? Dat kan je een bekeuring opleveren...
Is de definitie niet dat je de motor moet gebruiken voor bedrijfsdoeleinden? Valt het uitlenen van de motor daar niet onder als de klant zijn motor verplicht ter reparatie moet aanbieden aan het bedrijf als blijkt dat de dealer in gebreken is geweest? Lijkt mij best wel een bedrijfsdoeleind (namelijk: vervangend vervoer). Of werkt dat niet zo?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 14:52
Het loont de moeite om de lijst af en toe nog eens door te kijken. Door alle editgeweld en crashes was ik gesneuveld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
__fred__ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:58:
Het loont de moeite om de lijst af en toe nog eens door te kijken. Door alle editgeweld en crashes was ik gesneuveld ;-)
Te laat :*), startpost aangepast

@__fred__ (hieronder) Ja klopt, ik heb iedereen die tot +/- 10 min geleden (iedereen dus) heeft ingevuld bijgevoegd

[ Voor 21% gewijzigd door lolgast op 15-03-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 14:52
Valt mee, ik sta wel in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

w4rguy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Is de definitie niet dat je de motor moet gebruiken voor bedrijfsdoeleinden? Valt het uitlenen van de motor daar niet onder als de klant zijn motor verplicht ter reparatie moet aanbieden aan het bedrijf als blijkt dat de dealer in gebreken is geweest? Lijkt mij best wel een bedrijfsdoeleind (namelijk: vervangend vervoer). Of werkt dat niet zo?
Groene platen zijn voor voertuigen uit de bedrijfsvoorraad, die niet ten naam zijn gesteld (en dus niet verzekerd zijn) imo.

Meestal hebben dealers/garages leen/huur motoren gewoon normaal op (geel) kenteken staan voor dit soort doeleinden.

In feite maakt HTT zo een hééle lange proefrit. Geen idee wat de regels daaromtrent zijn. Lijkt me een vorm van economisch delict, omdat er dan waarschijnlijk ook geen wegenbelasting betaald hoeft te worden.

Máár, IANAL ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

w4rguy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Ik meende te weten dat je de groene platen alleen mocht gebruiken voor testritten. (proefrit voor aankoop of proefrit om een defect vast te stellen door de garage) Als je ermee naar Ikea gaat, is dat duidelijk geen testrit, en kun je een flinke boete verwachten. Er zit vast iets van belastingontduiking achter, dus die boete zou wel eens heel hoog kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Je mag niet eens stilstaan met groene platen. Niet om bij vrienden/je ouders te stoppen, niet om te tanken. Helemaal niks. Rijden moet je, het is een testrit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:01
Klopt allemaal van die groene platen, maar hij heeft wel een motor waar nu niet op gereden wordt en wel belasting voor wordt betaald. Dus wat dat betreft vind ik dat niemand hoeft te zeuren als hij aangehouden wordt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
Paar uur verlof opgenomen, dus m'n pak maar eens aantrekken en m'n nieuw verzonnen route (Vlissingen - Perkpolder) eens rijden.. Kijken of die net zo leuk is als op maps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Laatst online: 02-06 11:58
Ethirty schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Groene platen zijn voor voertuigen uit de bedrijfsvoorraad, die niet ten naam zijn gesteld (en dus niet verzekerd zijn) imo.

Meestal hebben dealers/garages leen/huur motoren gewoon normaal op (geel) kenteken staan voor dit soort doeleinden.

In feite maakt HTT zo een hééle lange proefrit. Geen idee wat de regels daaromtrent zijn. Lijkt me een vorm van economisch delict, omdat er dan waarschijnlijk ook geen wegenbelasting betaald hoeft te worden.

Máár, IANAL ;)
Voor belgische platen klopt het stuk van verzekering niet; heb namelijk met motor met groene plaat (ZZM) een ongeval voorgehad en deze bleek wel degelijk verzekerd te zijn maar dit op nummerplaat en niet zoals de traditionele manier (maw chassisnummer)... ;)

[ Voor 40% gewijzigd door bntjah op 15-03-2017 14:25 . Reden: Corrected Quote ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

mr_zippey schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:19:
Paar uur verlof opgenomen, dus m'n pak maar eens aantrekken en m'n nieuw verzonnen route (Vlissingen - Perkpolder) eens rijden.. Kijken of die net zo leuk is als op maps :p
Ziet er uit als n leuke route! Enjoy :)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Pagina: 1 2 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.