Oh, uiteraard niet. Maar als de Turken daar niet doorheen kunnen prikken dan komt het gezegde 'een volk krijgt de leider die het verdient' in me op.mrc4nl schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:50:
[...]
ja wij weten dat. Maar denk ook even in wat de turkse staattelevisie daarvan doorlaat, ik denk niet veel
DSI er bij halen is, zelfs al is het voor het zicht, heel heftig. Die slaap kan ik nu wel vergeten.
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen, maar Rutte en Aboutaleb verdienen hier echt alle respect vanavond!
Gecontroleerd en gedecideerd, uiteindelijk niet toegevend onder immense druk.
Gecontroleerd en gedecideerd, uiteindelijk niet toegevend onder immense druk.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inderdaad was ook in het laatste stukje NOS Journaal dat de EU en NAVO zich niet gaan inmengen met een conflict dat alleen tussen NL en Turkey afspeelt.alexbl69 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:48:
[...]
Inderdaad. Hopelijk schudt dit een deel van die EU adepten uit hun blauw-gele droom. Samenwerking is leuk, maar het opgeven van economische, justitiële of militaire soevereiniteit is volkomen waanzinnig. Als puntje bij paaltje komt is het toch ieder voor zich in Europa.
Ze gaven wel aan dat zij alles monitoren. NOS gaf aan dat de EU bang is dat de overige 2 Miljoen vluchtelingen anders als een horde walkers naar de EU komen.
Jammer dat het ieder voor zich is. Best wel een verdeelde EU geworden de laatste jaren.
Andersom ook natuurlijk, als je een diplomatieke auto binnenvalt (ook als er niet geschoten wordt).Jeroenneman schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:47:
[...]
Dus wat? Ze gaan politie-agenten neerschieten omdat de minister wordt aangehouden? Dat zou compleet idioot zijn. Dan heb je pas een politieke fuckup aan je handen.
In dat geval (als de politie erin gaat, en je hebt best een punt dat ze dat zullen gaan doen) zal het wel mooie propaganda filmpjes opleven voor het referendum. Aan de andere kant forceren ze de Nederlanders de hand natuurlijk..fast-server schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:48:
[...]
Ze mogen er niet staan want ze hebben geen toestemming en ze vallen de buurt lastig.
Daarnaast geef je alleen maar meer tijd waardoor de groep moeilijker te beheersen is (ze voelen zich gesterkt) en groter kan worden.
Dat is wel heel heftige escalatie zeg.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:45:
Wow, de NOS nu. De Dienst Speciale Interventies is nu ter plaatse achterom bij het consulaat. Het lijkt erop dat de bewakers van die minister zijn bewapend en dat ze zo aangehouden gaan worden.

4 dagen voor onze verkiezingen...Krisp schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:50:
Dat is een bewuste keuze. De EU heeft namelijk een vluchtelingendeal die hoe dan ook moet blijven. Daarom is het nu ieder voor zich.
Heftig, als dit geen 'gamechanger' meer is dan weet ik het niet meer. Erdogan houdt duidelijk niet van verliezen.
De auto aan een sleepwagen hangen en afvoeren naar Duitsland. Geen inval in de auto nodig.Verwijderd1 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:51:
[...]
In dat geval (als de politie erin gaat, en je hebt best een punt dat ze dat zullen gaan doen) zal het wel mooie propaganda filmpjes opleven voor het referendum. Aan de andere kant forceren ze de Nederlanders de hand natuurlijk..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hoeveel jaar moeten we ons nog laten chanteren door Turkije? Bewaak zelf de grenzen, of anders kan Turkije er 2 miljoen Turken voor terugkrijgen.L-royke schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:51:
Ze gaven wel aan dat zij alles monitoren. NOS gaf aan dat de EU bang is dat de overige 2 Miljoen vluchtelingen anders als een horde walkers naar de EU komen.
Zoals ik hier al eerder gepost heb kan je ook berargumenteren dat dit koren op de molen is voor Erdogan en zijn referendum. Was het nou echt noodzakelijk om zo te reageren? Dat is geen duidelijk antwoord op! Frankrijk en Duitsland kozen ervoor om dit te negeren, in Nederland kiezen we ervoor om 4 dagen voor de verkiezingen 'buitenlanders' het grootste thema te laten zijn...
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Dit vind ik een heel erg kromme redenatie... Turkije is geen lid van de EU maar wel van de NAVO. Het laatste dat Europa wil is dat Turkije zegt: "Als we de EU niet in mogen, laat dan die NAVO ook maar zitten, aju, vanaf nu zijn we partner van Rusland." En dat wordt m.i. een steeds reëlere mogelijkheid.alexbl69 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:48:
[...]
... Hopelijk schudt dit een deel van die EU adepten uit hun blauw-gele droom. Samenwerking is leuk, maar het opgeven van economische, justitiële of militaire soevereiniteit is volkomen waanzinnig. Als puntje bij paaltje komt is het toch ieder voor zich in Europa.
Minister die geweigerd werd, aangekomen in Metz.

En dan trapt meneer de chauffeur de rem inwontcachme schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:53:
[...]
De auto aan een sleepwagen hangen en afvoeren naar Duitsland. Geen inval in de auto nodig.
People as things, that’s where it starts.
Aannemend dat de betreffende auto diplomatiek onschendbaar is (vaak vanwege de inzittende), dan valt afslepen ook onder de onschendbaarheid. Ik betwijfel echter of deze minister wel diplomatiek onschendbaar is.wontcachme schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:53:
[...]
De auto aan een sleepwagen hangen en afvoeren naar Duitsland. Geen inval in de auto nodig.
Verwijderd
Ben jij de berichten van Erdogan aan het adres van Merkel (en haar mooie reactie daarop) van vorige week al vergeten dan? Ik denk dat er veel Nexitters in de nabije toekomst hun mening gaan herzien. Ik denk dat het neerkomt op nationalisme vs collectief verstand. Het gedeeld verdedigen van het luchtruim (BE & NL) vind ik bijvoorbeeld een intelligente stap. Nexit zou in ieder geval een stap terug zijn jongens. Een collectief verzet tegen dictators lijkt mij effectiever. Ben in ieder geval benieuwd welk land de volgende stempel "overblijfsel van nazisme" krijgt... Je kan de actie van vanavond in vraag stellen en internationale verdragen op de letter gaan nemen, maar wat die man de laatste paar jaar besloten en op zijn geweten heeft in combinatie met de uitspraken die hij vandaag doet... En dan nog bij de EU willen als lid? Rutte zei het nog zeer diplomatisch vind ik...hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:53:
[...]Het is trouwens opvallend stil bij onze buurlanden en de EU, alsof men niet haar vingers hieraan wil branden.
Ik lees nu op bild.de dat de Nederlandse grenzen dicht gaan/gecontroleerd worden om te voorkomen dat Turken uit Duitsland en andere landen hier rotzooi komen trappen...
WowAuf Facebook kursieren Videos, in denen Türken aus Deutschland dazu aufrufen, einen Autokorso ins Nachbarland zu starten.
Die Polizeileitstelle am Grenzübergang Venlo bereitet sich bereits darauf vor, mögliche türkische Autokorsos nach Rotterdam an der Grenze abzufangen.
[ Voor 54% gewijzigd door hoevenpe op 11-03-2017 23:57 ]
aandeelhouder wint. banden of remmen zullen het vanzelf begevenRobinHood schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:54:
[...]
En dan trapt meneer de chauffeur de rem in

ora et labora
Mooie rubberspoor naar Duitsland toe. Genoeg pk overwint allesRobinHood schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:54:
[...]
En dan trapt meneer de chauffeur de rem in
Die van Pirelli of Bridgestone
Aanhouder

[ Voor 30% gewijzigd door wontcachme op 11-03-2017 23:57 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik ben van mening dat als de EU grenzen goed worden bewaakt je ook weer honderden banen creëert. Dit is gewoon een win/win situatie.RemcoDelft schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:54:
[...]
Hoeveel jaar moeten we ons nog laten chanteren door Turkije? Bewaak zelf de grenzen, of anders kan Turkije er 2 miljoen Turken voor terugkrijgen.
https://www.periscope.tv/roderick_online/1nAKEVVEnDbGL
Hij vraagt een Marrokaanse jongen waarom hij bij de demonstratie aanwezig is:
"Ja ik ben Marrokaan, maar steun de Turkse broeders"
"Nederlanders moeten gewoon in hun kont geneukt worden."
Ze zijn uit het consulaat naar buiten gekomen en er wordt ze verzocht te vertrekken (door een Turk). https://www.periscope.tv/w/1nAKEVVEnDbGL
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Ik hoorde het ja. Die heeft vast een heldere toekomstdubbeldekkert schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:57:
Een vijandige invasie dus.Bean77 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:46:
[...]
Logisch. Toeristen mogen geen wapens dragen als ze zomaar zonder afspraken Nederland inkomen.
Logisch: verkiezingen over 4 dagen, bij een referendum is 8 maanden "zo snel mogelijk" volgens Rutte, maar nu staat z'n eigen macht op het spel.Miki schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:48:
Het voelt ook allemaal wat on-nederlands aan. Als of we eindelijk een keer niet polderen maar genoeg is genoeg lijken over te brengen.
De grenzen gaan niet dicht, er worden alleen voorbereidingen getroffen bij de grensovergang bij Venlo om mogelijk stoeten turken tegen te houden. Wat is toch deze drang van iedereen om alles zo extreem mogelijk te verwoorden?hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:55:
Ik lees nu op bild.de dat de Nederlandse grenzen dicht gaan/gecontroleerd worden om te voorkomen dat Turken uit Duitsland en andere landen hier rotzooi komen trappen...
Wow
"Die Polizeileitstelle am Grenzübergang Venlo bereitet sich bereits darauf vor, mögliche türkische Autokorsos nach Rotterdam an der Grenze abzufangen."
Hoe willen ze dat gaan doen dan?hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:55:
Wow
Roadblocks op elke weg van Duitsland naar Nederland? Totaal onhaalbaar.
Jammer dat we nu wel zien hoe ver de groepen in de samenleving van elkaar af staan. Er zijn gewoon duizenden mensen in grote steden die zich meer verbonden voelen met het "thuisland", dan met het land waarin ze wonen, werken, en soms geboren zijn.
Die kennen het land waarvoor ze nu met een vlag de straat op gaan slechts van de vakantie bij familie. Maar hey, Nederland is toch zo'n verrot land, dan ga je liever voor Turkije

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
teveel naar dimitri gekeken.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:57:
[...]
Ik hoorde het ja. Die heeft vast een heldere toekomst
iets met kont en dumptert
ora et labora
bild is een tabloid. Zou het niet geloven todat er betere bronnen zijn.hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:55:
[...]
Wow
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 11-03-2017 23:59 ]
Omdat rechts/VVD hier ten koste van alles altijd moet winnen lijkt het. (misschien omdat de EU dat zo wil)Zeus schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:54:
Zoals ik hier al eerder gepost heb kan je ook berargumenteren dat dit koren op de molen is voor Erdogan en zijn referendum. Was het nou echt noodzakelijk om zo te reageren? Dat is geen duidelijk antwoord op! Frankrijk en Duitsland kozen ervoor om dit te negeren, in Nederland kiezen we ervoor om 4 dagen voor de verkiezingen 'buitenlanders' het grootste thema te laten zijn...
Kansen op een normale regering/beslissingen worden hier elke keer gedwarsboomd door dit soort onzin.
Het klimaat zal wederom weer schitteren in afwezigheid deze verkiezingen.
How do you save a random generator ?
Dit soort demonstraties wordt denk ik nogal gezocht door sensatie helden.dubbeldekkert schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:57:
spelen normaal 24/7 Call of duty maar hier nemen ze toch even tijd voor.
Verwijderd
Welke macht? Iedereen hier roept dat Rutte 'de macht' heeft, maar dat is onzin. Rutte heeft exact evenveel macht als elke andere minister. Het enige verschil is dat hij de voorzitter van de ministerraad is, en zelfs in die rol heeft hij niet zo gek veel te zeggen.RemcoDelft schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:58:
[...]
Een vijandige invasie dus.
[...]
Logisch: verkiezingen over 4 dagen, bij een referendum is 8 maanden "zo snel mogelijk" volgens Rutte, maar nu staat z'n eigen macht op het spel.
Dit is goud voor de pvv en ik denk ook dat denk hier van gaat profiteren.
Dit is iets wat heel veel Nederlanders al heel lang weten, maar door de politiek structureel ontkent wordt.Jeroenneman schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:58:
Jammer dat we nu wel zien hoe ver de groepen in de samenleving van elkaar af staan. Er zijn gewoon duizenden mensen in grote steden die zich meer verbonden voelen met het "thuisland", dan met het land waarin ze wonen, werken, en soms geboren zijn.
Maar het geld he.Die kennen het land waarvoor ze nu met een vlag de straat op gaan slechts van de vakantie bij familie. Maar hey, Nederland is toch zo'n verrot land, dan ga je liever voor Turkije
Als de auto aangevallen wordt zal dat wel niet (dan zouden ze het niet riskeren, vermoed ik). Het is immers voor de politie heel makkelijk om buiten te wachten (in ploegendiensten) en voor de inzittenden bijzonder onprettig (denk aan het gebrek van een toilet in die autoTVH7 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:55:
[...]
Aannemend dat de betreffende auto diplomatiek onschendbaar is (vaak vanwege de inzittende), dan valt afslepen ook onder de onschendbaarheid. Ik betwijfel echter of deze minister wel diplomatiek onschendbaar is.
NOS
tweet "....morgen extra NOS Journaals op NPO 1. Het eerste journaal begint om 9 uur."
ondertussen komen turken uit duitsland en belgie naar rotterdam (zie twitter en periscope). maar morgen om 9 uur wordt je bijgepraat. #niksaandehand

tweet "....morgen extra NOS Journaals op NPO 1. Het eerste journaal begint om 9 uur."
ondertussen komen turken uit duitsland en belgie naar rotterdam (zie twitter en periscope). maar morgen om 9 uur wordt je bijgepraat. #niksaandehand
Verwijderd
Ja want we moeten altijd alles maar aannemen van Erdogan? Men geeft toch aan dat NL een normale poging heeft gedaan tot onderhandeling en Turkije gelijk begon te dreigen??enchion schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:59:
[...]
Omdat rechts/VVD hier ten koste van alles altijd moet winnen lijkt het. (misschien omdat de EU dat zo wil)
Kansen op een normale regering/beslissingen worden hier elke keer gedwarsboomd door dit soort onzin.
Het klimaat zal wederom weer schitteren in afwezigheid deze verkiezingen.
Acht diplomaten weggevoerd door gewapend arrestatieteam
Acht diplomaten die buiten de auto van de minister staan, zijn zojuist gefouilleerd en weggevoerd door een gewapend arrestatieteam. De minister zit nog steeds in de auto en daar wordt nog volop mee onderhandeld, zo meldt NRC-fotograaf David van Dam.
Aldus het NRC blog.
Acht diplomaten die buiten de auto van de minister staan, zijn zojuist gefouilleerd en weggevoerd door een gewapend arrestatieteam. De minister zit nog steeds in de auto en daar wordt nog volop mee onderhandeld, zo meldt NRC-fotograaf David van Dam.
Aldus het NRC blog.
https://www.nrc.nl/nieuws...erdams-consulaat-a1549924Acht diplomaten weggevoerd door gewapend arrestatieteam
Het is gewoon klote om te moeten constateren dat Wilders in deze gewoon gelijk had...Nieuwevolger schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:59:
Dit is goud voor de pvv en ik denk ook dat denk hier van gaat profiteren.
Helaas, en dat meen ik oprecht.
Is er een verklaring waarom ze die bijeenkomst voor het consulaat zo lang door laten gaan? Ik zit de stream al een tijdje te kijken, en toen zo'n twee uur geleden de groepen bij elkaar kwamen, had ik echt wel verwacht dat de politie zal ingrijpen. Er is daar toch een noodbevel van kracht?
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Acht diplomaten weggevoerd door gewapend arrestatieteam
Acht diplomaten, die buiten de auto van de minister staan, zijn zojuist gefouilleerd en weggevoerd door een gewapend arrestatieteam. De minister zit nog steeds in de auto en daar wordt nog volop mee onderhandeld, zo meldt NRC-fotograaf David van Dam.
Acht diplomaten, die buiten de auto van de minister staan, zijn zojuist gefouilleerd en weggevoerd door een gewapend arrestatieteam. De minister zit nog steeds in de auto en daar wordt nog volop mee onderhandeld, zo meldt NRC-fotograaf David van Dam.
https://www.nrc.nl/nieuws...1549924#upd20170311235155
Hebben alle Turken een doek met het gezicht van Erdogan in huis liggen? Een vlag kan ik nog begrijpen, maar dit?
Hebben alle Turken een doek met het gezicht van Erdogan in huis liggen? Een vlag kan ik nog begrijpen, maar dit?
Eh, er is gewoon een live-uitzending?icegodd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:00:
NOS![]()
"morgen extra NOS Journaals op NPO 1. Het eerste journaal begint om 9 uur."
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
En Geert Wilders plukt daar nu al de vruchten van:
Univé is er niets bij.Go away and never come back @drbetulsayan and take all your Turkish fans from The Netherlands with you please. #byebye
Het is wel grappig dat de Turkse Nederlanders hier gebruik komen maken van onze vrijheid tot demonstreren, om te zorgen dat die vrijheid in Turkije wordt weggenomen.
Die """herhaling" heb ik inmidels al 2x gezien.. loopje?RobinHood schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:02:
[...]
Eh, er is gewoon een live-uitzending?
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
Dit is een account.
Is vrij dicht bij het uitgaansgebied in Rotterdam. Grote stad, vraag is of je echt gelukkig wordt als je zo'n groep uit elkaar drijft. Nu is in ieder geval alles wat rel/sensatie zoekt op 1 plek. Je kan de demonstratie beeindigen maar je kan moeilijk iedereen individueel naar huis begeleiden en opsluiten.iLikeNoobies schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:01:
Is er een verklaring waarom ze die bijeenkomst voor het consulaat zo lang door laten gaan? Ik zit de stream al een tijdje te kijken, en toen zo'n twee uur geleden de groepen bij elkaar kwamen, had ik echt wel verwacht dat de politie zal ingrijpen. Er is daar toch een noodbevel van kracht?
Welles
Er is om 00:15 nog een 'officiële' NOS uitzending. Daarnaast is er blijkbaar een livestream: http://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
Jij hebt toch ook een foto van Alexander en/of Bea?wontcachme schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:01:
https://www.nrc.nl/nieuws...1549924#upd20170311235155
Naja, ontkent. Er is gewoonweg geen partij aan de macht geweest die daadwerkelijk heeft ingegrepen voor de radicalisatie. Wilders roeptoetert maar wat, de VVD en PVDA hebben lekker rechts beleid gevoerd, en ondertussen zijn er wijken waar alleen nog maar mensen zonder uitzicht op toekomst wonen.RemcoDelft schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:00:
[...]
Dit is iets wat heel veel Nederlanders al heel lang weten, maar door de politiek structureel ontkent wordt.
[...]
Maar het geld he.
Gelukkig heb ik daar in het oosten van het land minder last van, maar als je soms door wijken in Rotterdam of Utrecht loopt.... jezus. Wat een verloedering vind daar plaats.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wie zegt dat men zich méér verbonden voelt met het Thuisland? Heb je zelf een dubbele nationaliteit? Ik niet, maar ik denk dat het verdomd naief is om enkel loyaliteit naar Nederland te verwachten. Beide landen zijn een stuk van je identiteit. Er zullen zat mensen hier op het plein staan die zeggen zich echte Nederlanders te voelen, en dan geloof ik dat. En dat kan ook samen. Natuurlijk geld dat niet voor iedereen, maar enige nuance lijkt me op zijn plaats.Jeroenneman schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:58:
[...]
Hoe willen ze dat gaan doen dan?
Roadblocks op elke weg van Duitsland naar Nederland? Totaal onhaalbaar.
Die kennen het land waarvoor ze nu met een vlag de straat op gaan slechts van de vakantie bij familie. Maar hey, Nederland is toch zo'n verrot land, dan ga je liever voor Turkije
mis ik iets? die stream is echt niet live.. heb al meerdere malen dezelfde stukken/teksten gehoord?TVH7 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
Er is om 00:15 nog een 'officiële' NOS uitzending. Daarnaast is er blijkbaar een livestream: http://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
Dit is een account.
Volgens mij is dit gewoon de herhaling van Nieuwsuur?TVH7 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
TRT World Live Stream
Daar wordt vooral over de verdeeldheid van Europa gesproken en Geert Wilders komt ook geregeld aan bod.
Daar wordt vooral over de verdeeldheid van Europa gesproken en Geert Wilders komt ook geregeld aan bod.
"When you grow up your heart dies"
Verder niets persoonlijks en je bijdragen worden gewaardeerd, maar voor de tigde keer Rutte hier op een schild hijsen lijkt me niet helemaal nodig? Mooi dat ie zich zo kan profileren maar de boodschap is onderhand wel duidelijk.hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:48:
Serious shit dit...
Ze gaat dus gewoon opgepakt worden, 'nobody fucks with Mark Rutte' krijgt opeens een heel andere lading...
Noodbevel uitgebreid naar het volledige centrum van Rotterdam.
Dit is nog lang niet klaar....
Verwijderd
Die verloedering heb je ook in het oosten genoeg Tokkies en co.Jeroenneman schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
[...]
Naja, ontkent. Er is gewoonweg geen partij aan de macht geweest die daadwerkelijk heeft ingegrepen voor de radicalisatie. Wilders roeptoetert maar wat, de VVD en PVDA hebben lekker rechts beleid gevoerd, en ondertussen zijn er wijken waar alleen nog maar mensen zonder uitzicht op toekomst wonen.
Gelukkig heb ik daar in het oosten van het land minder last van, maar als je soms door wijken in Rotterdam of Utrecht loopt.... jezus. Wat een verloedering vind daar plaats.
Bij dit soort uitzendingen wordt er inderdaad veel herhaald. Kijk/luister een uur, en je zal zeker 5x dezelfde vraag te horen krijgenGrvy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:03:
[...]
Die """herhaling" heb ik inmidels al 2x gezien.. loopje?
offtopic:
[quote]da_PSI schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
[...]
Jij hebt toch ook een foto van Alexander en/of Bea?
[/quote]
Jesse Klaver 4 life bro
[quote]da_PSI schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
[...]
[/quote]
Jesse Klaver 4 life bro
Noodbevel uitgebreid, alle aanleiding om het nu schoon te gaan vegen?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Foto van rutte zou een betere vergelijking zijn.da_PSI schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
[...]
Maar wie wie die nou op zn kamer hebben hangen
ora et labora
Je bent niet de enigeGrvy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:05:
[...]
mis ik iets? die stream is echt niet live.. heb al meerdere malen dezelfde stukken/teksten gehoord?
Ik verstopte in mijn tienerjaren porno in mapjes met hele andere namen. Ik vertrouw mapnaampjes niet meerGrvy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:05:
[...]
mis ik iets? die stream is echt niet live.. heb al meerdere malen dezelfde stukken/teksten gehoord?
Ben ik met je eens, daarom ook 'blijkbaar', wel is er volgens mij om 00:15 nog een regulier journaal.The_Worst schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:05:
[...]
Volgens mij is dit gewoon de herhaling van Nieuwsuur?
Lijkt mij wel. Hier de PDF met kaartje: http://www.rotterdam.nl/C...t/Noodbevel%20centrum.pdf
Volgens de NOS is het de bedoeling om de minister te arresteren. Enkele bewakers zijn al afgevoerd, ze is ongewenst vreemdeling.
Veel turken en ook andere buitenlanders laten nu zien hoe ze over Nederland denken zo vlak voor de verkiezingen. Het moet vanavond alleen nog maar knokken worden en goeie kans dat de pvv als nog de grootste wordt.hoevenpe schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:01:
[...]
Het is gewoon klote om te moeten constateren dat Wilders in deze gewoon gelijk had...
Helaas, en dat meen ik oprecht.
En laten we eerlijk zijn: dit is voor Rutte een totale stijlbreuk met hoe we hem de afgelopen jaren hebben leren kennen.SuBBaSS schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:05:
[...]
Verder niets persoonlijks en je bijdragen worden gewaardeerd, maar voor de tigde keer Rutte hier op een schild hijsen lijkt me niet helemaal nodig? Mooi dat ie zich zo kan profileren maar de boodschap is onderhand wel duidelijk.
Noodbevel uitgebreid naar het volledige centrum van Rotterdam.
Dit is nog lang niet klaar....
Nieuwe MapRedHat schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
[...]
Ik verstopte in mijn tienerjaren porno in mapjes met hele andere namen. Ik vertrouw mapnaampjes niet meer
Nieuwe Map (1)
...
Nieuwe Map (23)
Dit is een account.
Ik vraag me inderdaad af hoe lang dat nog duurt.Bean77 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:03:
[...]
Laten we in onze handen knijpen dat er geen fanatieke NL'ers de confrontatie opzoeken om een boodschap over te brengen.
Het lijkt wel alsof de 5e colonne is opgestaan, klinkt hard maar overal in West-Europa zie je dezelfde reacties. Hoe spontaan is dit echt?
Bron? Is er een stream waar ik niet van weet?HEY_DUDE schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
Volgens de NOS is het de bedoeling om de minister te arresteren. Enkele bewakers zijn al afgevoerd, ze is ongewenst vreemdeling.
NPO 1 gewoon sport journaal .... niks aan de hand
Minister word aangehouden als ongewenst vreemdeling dat word een enkeltje Duitsland
-
raar dat er op tweakers hier een forum word gebracht over dit
Verwijderd
Nee hoor, dit is PLEUR OPStoffa schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
[...]
En laten we eerlijk zijn: dit is voor Rutte een totale stijlbreuk met hoe we hem de afgelopen jaren hebben leren kennen.
Vind je niet dat Rutte en Wilders (net als Trump) zwak/onbestemd/rustig overkwamen tot nu toe in alle debatten/gesprekken, alsof ze zich nergens zorgen over hoefden maken mbt de verkiezingen ???Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:01:
[...]
Ja want we moeten altijd alles maar aannemen van Erdogan? Men geeft toch aan dat NL een normale poging heeft gedaan tot onderhandeling en Turkije gelijk begon te dreigen??
Ik zeg dat er grotere bewegingen aan de gang zijn waar Trump, Brexit en Nexit (en ook Erdogan) onderdeel van zijn. (we worden gestuurd naar een nieuwe koude oorlog)
Tegen alle peilingen in gaan we "gewoon" een extreem rechts kabinet krijgen, volstrekt volgens plan.
How do you save a random generator ?
Dat wilde ik er nou net niet bijhalen, maar bedankt.Stoffa schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
[...]
En laten we eerlijk zijn: dit is voor Rutte een totale stijlbreuk met hoe we hem de afgelopen jaren hebben leren kennen.
Ruggegraten kunnen onder druk sneller groeien?
NPO zendt ook 24/7 nieuws uit met het laatste bulletin op herhaling.TVH7 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:04:
Ik zapte net NPO1/2/3 en RTL4 langs en geen live breaking nieuws. Frapant aangezien op twitter een periscope live feed 15k+ viewers haalt, dan kan er een live nieuws bulletin IMO wel van af.
Maar goed, nu wel een nieuw bulletin op RTL4 en straks op NED1..
Is niet raar, dit gebeurt bij andere belangrijke live gebeurtenissen ook.Sub-madara1310 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:07:
"When you grow up your heart dies"
Dat denk ik dus helemaal niet.Nieuwevolger schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
[...]
Veel turken en ook andere buitenlanders laten nu zien hoe ze over Nederland denken zo vlak voor de verkiezingen. Het moet vanavond alleen nog maar knokken worden en goeie kans dat de pvv als nog de grootste wordt.
Ik vind dat het in dit topic ook van alle kanten opgehitst wordt
Maar het is nu toch vooral Aboutaleb die de leiding heeft, omdat dit in zijn stad gebeurd?SuBBaSS schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:08:
[...]
Dat wilde ik er nou net niet bijhalen, maar bedankt.
Ruggegraten kunnen onder druk sneller groeien?
Waarom raar?Sub-madara1310 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:07:
39
Verwijderd
Tja, liever dat dan de linkse kant op hoewel ik absoluut geen Wilders wil.enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:08:
[...]
Vind je niet dat Rutte en Wilders (net als Trump) zwak/onbestemd/rustig overkwamen tot nu toe in alle debatten/gesprekken, alsof ze zich nergens zorgen over hoefden maken mbt de verkiezingen ???
Ik zeg dat er grotere bewegingen aan de gang zijn waar Trump, Brexit en Nexit (en ook Erdogan) onderdeel van zijn. (we worden gestuurd naar een nieuwe koude oorlog)
Tegen alle peilingen in gaan we "gewoon" een extreem rechts kabinet krijgen, volstrekt volgens plan.
Dat is het grote plan van God hehehe.enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:08:
[...]
Vind je niet dat Rutte en Wilders (net als Trump) zwak/onbestemd/rustig overkwamen tot nu toe in alle debatten/gesprekken, alsof ze zich nergens zorgen over hoefden maken mbt de verkiezingen ???

...
Zal vast een direct lijntje zijn tussen hem en Rutte. Niet gek ook, aangezien het groter is dan alleen Rotterdam.RobinHood schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:09:
[...]
Maar het is nu toch vooral Aboutaleb die de leiding heeft, omdat dit in zijn stad gebeurd?
Dit is een account.
Het is nooit spontaan - altijd culminatie van een trend. Dat is waar maar al te vaak misbruik van gemaakt wordt. Met slechts een paar mensen kun je zo een heel potentieel laten bewegen. Zeker met een beetje voorbereiding voor vlaggen, media en zo meer.hoevenpe schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:07:
[...]
Ik vraag me inderdaad af hoe lang dat nog duurt.
Het lijkt wel alsof de 5e colonne is opgestaan, klinkt hard maar overal in West-Europa zie je dezelfde reacties. Hoe spontaan is dit echt?
Niets nieuws.
Een vijfde colonne is dat niet. Het is gewoon toepassing van autoritaire instrumentatie - pijnlijk dat het nu hier treft, maar goed, misschien dat mensen eens de link leggen tussen dit en scenario's van eigen toekomst van populisme hier. Tenslotte is dit wat je dan hebt.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Daarom wel goed dat er nu vanuit de regering echte leiderschap wordt getoond en we niet gepiepeld worden zoals Frankrijk nu. Waar die gast spreekt over zijn landgenoten. Zij worden geprovoceerd en vernederd waar ze bij staan. Gelukkig zag onze regering dit in en hebben ze deze acties genomen.hoevenpe schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:07:
[...]
Ik vraag me inderdaad af hoe lang dat nog duurt.
Dit hele proces is goed opgepakt vind ik tot nu toe. Niks overhaast door de ME, elke keer stap voor stap en beetje bij beetje zoals het hoort.
Nu de minister maar in een vliegtuig (komt minder snel terug) zetten en daarbij gelijk de turkse ambassadeur. Die hoeven we voorlopig niet meer te zien.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Op onnodig claxonneren staat een boete van minimaal €250. Als ze daar nu eens mee beginnen
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Was een grapje, moest opeens denken aan 'nobody fucks with Frank de Grave'. Weet niet eens meer waar dat gemaakt werd...SuBBaSS schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:05:
Verder niets persoonlijks en je bijdragen worden gewaardeerd, maar voor de tigde keer Rutte hier op een schild hijsen lijkt me niet helemaal nodig? Mooi dat ie zich zo kan profileren maar de boodschap is onderhand wel duidelijk.[/sub]
Heb een jaar geleden ergens op internet een heel stuk gelezen over een bepaalde grondstof wat in Turkije zit die nu voor weinig geld verkocht wordt aan Amerika. Dat verdrag zou verlopen en die man die dat geschreven had die voorspelde een hoop dingen waar ik de details niet meer van weet (want zal wel). Misschien mensen die dat artikel ook gelezen hebben en daar een link van hebben?
Ik ben best wel links, niet extreem ofzo maar gewoon links. Kan het je best aanraden.Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:10:
Tja, liever dat dan de linkse kant op..
(Bron: https://www.nrc.nl/nieuws...1549924#upd20170311234044 )De Turkse minister van Buitenlandse Zaken was zaterdag niet welkom in Nederland, maar wel in Frankrijk. Cavusoglu is vanavond aangekomen in Metz, waar hij in gesprek zal gaan met zijn consul en “onze burgers”
Zou er nog diplomatiek overleg zijn geweest tussen Nederland en Frankrijk over dit akkefietje?
Persoonlijk denk ik dat de volgende reden voor de inzet van de DSI meer voor de hand ligt:HEY_DUDE schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
Bron: NRC blogVolgens EenVandaag-journalist Tom van ’t Einde zou de dienst zijn ingezet om de Turkse minister veilig weg te leiden, mocht zij besluiten alsnog te vertrekken.
Be yourself, no matter what they say ...
Voor Wilders is dit koren op de molen. Precies hoe hij de islam al jaren neerzet in de EU. Niet aangepast, in hun eigen bubbel en gestuurd vanuit het buitenland.D-e-n schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:09:
[...]
Dat denk ik dus helemaal niet.
Ik vind dat het in dit topic ook van alle kanten opgehitst wordt
In Amsterdam zijn ze inmiddels ook begonnen:Grvy schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:10:
[...]
Zal vast een direct lijntje zijn tussen hem en Rutte. Niet gek ook, aangezien het groter is dan alleen Rotterdam.
https://twitter.com/i/web/status/840689257861787649
lol zou wel werkenalexbl69 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:10:
Op onnodig claxonneren staat een boete van minimaal €250. Als ze daar nu eens mee beginnen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De laffe EU laat zich niet horen over wat er gebeurt in een lidstaat door nota bene officiële vertegenwoordigers van een vreemde niet-lidstaat.
De Canadezen of Mexicanen zouden zoiets eens moeten flikken in de VS dan stonden de tanks al in Montreal / Mexico stad.
De Canadezen of Mexicanen zouden zoiets eens moeten flikken in de VS dan stonden de tanks al in Montreal / Mexico stad.
NRC bericht een stuk milder dan wat ik hier lees trouwens.
https://www.nrc.nl/nieuws...erdams-consulaat-a1549924
Begint wel flink uit de klauwen te lopen, maar daar is niks meer aan te doen. Blijf het overigens goed vinden hoe er vanochtend gereageerd is op de dreigementen van de Turkse minister (als ze ons niet binnenlaten, dan komen er zware sancties), en nadat Erdogan ons heeft uitgemaakt voor nazi's en facisten is het goed om te zien dat wij onze rug recht houden.
E: Geinig, NRC gebruikt een foto/tweet van een vent die ik 'ken'
.
https://www.nrc.nl/nieuws...erdams-consulaat-a1549924
Begint wel flink uit de klauwen te lopen, maar daar is niks meer aan te doen. Blijf het overigens goed vinden hoe er vanochtend gereageerd is op de dreigementen van de Turkse minister (als ze ons niet binnenlaten, dan komen er zware sancties), en nadat Erdogan ons heeft uitgemaakt voor nazi's en facisten is het goed om te zien dat wij onze rug recht houden.
E: Geinig, NRC gebruikt een foto/tweet van een vent die ik 'ken'
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 12-03-2017 00:13 ]
De mooie naam maakt niet zo uit, ben je het wel ermee eens dat we een mega probleem hebben hier?Virtuozzo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:10:
Een vijfde colonne is dat niet. Het is gewoon toepassing van autoritaire instrumentatie
Zodat de geschiedenis zich gaat herhalen. in het verleden is wel gebleken dat je met de pvv niet kan regeren.Nieuwevolger schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:06:
[...]
Veel turken en ook andere buitenlanders laten nu zien hoe ze over Nederland denken zo vlak voor de verkiezingen. Het moet vanavond alleen nog maar knokken worden en goeie kans dat de pvv als nog de grootste wordt.
die kunnen alleen oppositie voeren.
ora et labora
Dit topic is gesloten.
Let op:
He topic vanaf nu Zero Tolerance. Dat houdt in dat we als forumcrew sneller zullen ingrijpen.
Dit is een acualiteitentopic en we hebben het dus ook over deze actualiteiten. Andere reacties halen we weg.
In het bijzonder willen we hier dus geen denigrerende opmerkingen zien over Nederlanders van Turkse afkomst zien of de discussie over het integratiedebat.
He topic vanaf nu Zero Tolerance. Dat houdt in dat we als forumcrew sneller zullen ingrijpen.
Dit is een acualiteitentopic en we hebben het dus ook over deze actualiteiten. Andere reacties halen we weg.
In het bijzonder willen we hier dus geen denigrerende opmerkingen zien over Nederlanders van Turkse afkomst zien of de discussie over het integratiedebat.