Nederland op zich niet zo veel, maar de campagne voerende politici zijn dan in eigen land in overtreding.
Niet dat dat zoveel uitmaakt, de huidige 'zittende' heeft een streepje voor bij Erdogan.
De meerdere voertuigen verspreid, de opkomst in Rotterdam, en andere 'toevalligheden' zullen niet één op één uit de 'mond' van Erdogan komen, maar toch wel uit zijn hoek qua partijvoering.
Net zoals de staatsgreep één grote farce was, om de Gülen-minded uit te wissen, onder het motto "oefening" een aantal nietszeggende militairen opofferen, gewoon als onschuldig slachtoffer ... zodat er streng opgetreden kan worden.
Nu was dat een opzet naar aanstaande referendum, iets waar ECHT naar geluisterd gaat worden ( want daarom was men hier, pro-Erdogan opzwepen ) onder het motto 'jullie mogen daar niets, je vaderland staat onder bedreiging, kijk onze ministers eens tegengewerkt worden !'
Het hele schouwspel van de afgelopen 5 jaar ( inclusief de grote rellen ) is één en al koren op de molen van Erdogan, en trekt alweer meer macht naar zich toe.
Over 5 jaar is hij "de" man, en loopt hier een hele colonne burgers te huilen en te smeken om EU hulp, want DIT hadden we niet aan zien komen .....
Voor het nageslacht, en mijn ( héél verre Armeense ) afkomst, hoop ik echt dat de man gestopt wordt, vóór hij meer kwaad kan doen.
fsfikke schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:38:
[...]
Vandaar misschien dat ze het op het consulaat wilden doen? In een van de filmpjes van gisteren van die dame (sorry het kan me echt niet genoeg bekoren haar naam te onthouden) hoor je haar ook hysterisch roepen "Please let me go to my consulate, it is Turkish land!".
Ja, want daar is ze "veilig" ( tegen uitzetting )
Zodra ze daarbinnen is, kan ze de verdere afwerking in handen nemen.
Maar geloof het maar, binnen een paar dagen is dat consulaat ( en die in Deventer ) al 'bewoond' door iemand die de touwtjes strakker in handen neemt.
[
Voor 17% gewijzigd door
FreshMaker op 12-03-2017 17:42
]