Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:02

SuBBaSS

-has Ryzen

Cubic X schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:26:
Nu hopen dat de regering achter dit sterke optreden blijft staan en niet donderdag ineens excuses gaat maken naar Turkije.
Inderdaad!
Maar ergens vrees ik dat er vanuit Brussel een zeer onverwachte reactie zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Kecin schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:24:
[...]

De politiehelikopter kan natuurlijk door de optische zoom vanaf best ver inzoomen. Ze hoeven er dus lang niet letterlijk boven te vliegen, daar kunnen veel kilometers tussen zitten.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de NPO serie "Onder de Rader" die met de DSI meekijkt, dan zie je dat mensen vaak niet door hebben dat ze gevolgd worden door een heli, want die is hemelsbreed een aantal dorpen verderop :).
http://www.npo.nl/onder-d...tie/13-04-2016/KN_1679240
[...]

Boot klinkt eigenlijk niet eens zo gek, en is een manier die de meeste mensen niet zullen verwachten.

Ook vraag ik me af of ze op de snelweg nog zijn gehinderd door NederTurken, ik kan me voorstellen dat als je aan de snelweg woont op tijd genoeg kan zijn om de colonne te dwarsbomen (met gevaar voor eigen leven)
Blijft wel nog steeds boven het gebied vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:15:
[...]

Zoals ik al zei, Turken ter plaatse meenden dat Erdogan had opgedragen (dat riepen de megafoons ook in het Turks) dat ze de Rotterdamse straten bezet moeten houden tot Erdogan zelf het bevel geeft om deze te verlaten.

Uiteraard gaat de autoriteit van Erdogan voor deze Turken mijlenver boven die van welke ME'er dan ook. Niemand wil zich onder zijn landgenoten als een lafaard gedragen en naar een Hollandse kaaskop agent luisteren.
Alle reden eigenlijk om gewoon als ME op een kilometer of 2 afstand te laten afwachten (waar de Turken niet eens weten dat ze er zijn)
Zodat als het uit de hand loopt snel ter plaatse te kunnen zijn.

Nu heeft Nederland aan alle kanten bijgedragen aan het "probleem" dat er misschien niet eens geweest was, door zelf actief mee te doen aan de suggestie.

Ipv er is geen ME dus er is niks aan de hand, er is ME dus er moet iets aan de hand zijn.

Zoals ik al eerder zei dit gaat alle echte problemen die de komende 4 jaar zover mogelijk opgelost moeten worden heel netjes van tafel schuiven (dit gaat als leidend onderwerp gebruikt worden in de dagen voor de verkiezingen), en over 4 jaar hebben we hetzelfde gevoel dat er weer 4 jaar verspild is met de regering die we tot dan hebben.

Enzovoorts enzovoorts, enzzz...

Wie het gestart is boeit niet wie er aan mee doet boeit wel.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:23:

Uitstekende illustratie van het leugenachtige karakter van Turkije, maar nog meer van haar totale gebrek aan respect voor welke andere staat dan ook. Maar goed, dat bleek vandaag en van de week al wel uit de Nazi vergelijkingen.
Het blijkt al meer dan 10 jaar hetgeen ik al meerdere keren in verschillende turkije topics heb gezegd. Maar nederland en de EU laten altijd -in de woorden van Jan Boskamp- met hun ballen spelen. Tot nu, nu was het even niet het juiste moment voor Nederland en Turkije probeert het toch te forceren. Zet maar lekker onze diplomaten uit, kan mij niet weinig genoeg diplomatieke relaties hebben met dat land. ;w

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

TRT World laat nog steeds beelden van een paar uur geleden zien alsof ze live zijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

SuBBaSS schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:27:
[...]

Inderdaad!
Maar ergens vrees ik dat er vanuit Brussel een zeer onverwachte reactie zal komen.
Dat kunnen ze maar beter na 15 maart doen anders heeft wilders 75 zetels of meer.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zie overigens nu pas dat 8 procent Turk is in Rotterdam (Wikipedia: Rotterdam. Ik vroeg me af waar zoveel Turkse mensen vandaan kwamen, maar zodoende... Het lijkt wel alsof die allemaal de straat op zijn gegaan als ik de Periscope kijk die hier eerder is genoemd ( https://www.periscope.tv/mert_video/1ypKdXrbELRKW )

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

sjaool schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:30:
TRT World laat nog steeds beelden van een paar uur geleden zien alsof ze live zijn.
Je bedoelt met TRT World natuurlijk de nationale omroep van een bijna-dictatuur. O-)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:29:
[...]

Alle reden eigenlijk om gewoon als ME op een kilometer of 2 afstand te laten afwachten (waar de Turken niet eens weten dat ze er zijn)

Nu heeft Nederland aan alle kanten bijgedragen aan het "probleem" dat er misschien niet eens geweest was, door zelf actief mee te doen aan de suggestie.

Ipv er is geen ME dus er is niks aan de hand, er is ME dus er moet iets aan de hand zijn.

Zoals ik al eerder zei dit gaat alle echte problemen die de komende 4 jaar zover mogelijk opgelost moeten worden heel netjes van tafel schuiven (dit gaat als leidend onderwerp gebruikt worden in de dagen voor de verkiezingen), en over 4 jaar hebben we hetzelfde gevoel dat er weer 4 jaar verspild is met de regering die we tot dan hebben.

Enzovoorts enzovoorts, enzzz...

Wie het gestart is boeit niet wie er aan mee doet boeit wel.
Er is hier precies zo gehandeld als dat er gehandeld moest worden. Spierballen tonen en niet zwichten voor deze mensen. Je ziet wat er gebeurd en deze mensen kennen maar één taal. Geef je ze één vinger is het hek van de dam.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]
Het probleem is er ook als de ME 2km verder wacht. De Rotterdamse straten zijn niet van Erdogan, jij vind dat wellicht een wel acceptable gedachte, de rest van Nederland denk ik niet.

Het is namelijk een uitwas van een veel dieper liggend probleem. Een totale minachting van het land Nederland, van haar organen, haar politie, haar Belastingdienst. Zaken die wijkagenten dagelijks tegenkomen. Issues die al in geen 50 jaar zijn opgelost omdat Nederland liever steeds maar kiest om op een afstandje te kijken hoe NederTurken zelf hun zaken oplossen in Nederland. Dus voor vannacht zijn de Rotterdamse straten maar even voor Turkije, en vooruit morgen ook dan maar?

Als we dat ook van plan zijn bij de Marokkanen, Syriers en Afghanen, dan blijft er nog precies Koningsdag over voor de Nederlandse vlag aan je huis :)

Het wordt tijd dat we Turks-Islam-minnend Nederland duidelijk maken dat de Rotterdamse politie en burgemeester over de Rotterdamse straten gaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 12-03-2017 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Kecin schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:14:
[...]
offtopic:
Dat is een ook niet bestaande site en een verbastering van twee merken waar ik op doel, maar dat terzijde. Ik snap alleen jouw opmerking van "Sjonnie en Anita" niet. Uit je reactie leek het erg elitair om te zeggen dat je niet met "deze mensen" in hetzelfde land op vakantie wil zijn. Dat vind ik een vreemde uitspraak.

Daarnaast gaat het al jaren slechter met Turkije en Egypte als vakantie land voor de leisure markt. De prijzen voor de mediterranean stijgen daardoor al langer.

Dus wederom mijn tip, blijf lekker sparen, je zal het nodig hebben als je je zo elitair wenst te gedragen.
Off topic: nee hoor alleen niet in hetzelfde hotel. :P "Sjonnie & Anita" is niet elitair bedoeld meer als in die van de Heideroosjes YouTube: Heideroosjes- Sjonnie en Anita en niet deze met 10 x zoveel hits YouTube: The Opposites - Sjonnie & Anita

Meer zakelijk: package holiday deals worden duurder in Spanje/Portugal vanwege mindere populariteit Turkije en dat straat af op de rest van de markt.

Lijkt mijn geen reet aan de Malediven trouwens als je niet duikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 14:01

TNW

sjaool schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:30:
Ze hebben dat fragment van een oudere Turk die wat porren krijgt met de lange lat ook al tig keer herhaald 8)7

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

prOnorama2 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:33:
[...]

Off topic: nee hoor alleen niet in hetzelfde hotel. :P "Sjonnie & Anita" is niet elitair bedoeld meer als in die van de Heideroosjes YouTube: Heideroosjes- Sjonnie en Anita en niet deze met 10 x zoveel hits YouTube: The Opposites - Sjonnie & Anita

Meer zakelijk: package holiday deals worden duurder in Spanje/Portugal vanwege mindere populariteit Turkije en dat straat af op de rest van de markt.

Lijkt mijn geen reet aan de Malediven trouwens als je niet duikt
offtopic:
Heideroosjes! <3 <3 <3 <3 }) not deaf ignoring you

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

[...]

Wat er was gebeurd als er geen ME was?
Politie in elkaar getimmerd door turkse menigte zodat deze mevrouw wel het consulaat in kon misschien?
Even 2000 meter rennen door de stad om snel ter plaatse te zijn. Sure.
Wilders 50 zetels! Met dank aan de beste stuurlui aan wal.

ALLES in deze is te wijten aan de turkse regering die hier duidelijk op uit was.
U vraagt, wij draaien.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SuBBaSS schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:27:
[...]

Inderdaad!
Als ze onze terechte acties gaan veroordelen, dan is dat waarschijnlijk de laatste druppel die we nodig hebben om NL helemaal om te zetten naar Nexit.
Dus ergens hoop ik dat ze het lef hebben om Erdogan te beschermen in plaats van ons. Doen ze nu al deels, we hebben heel duidelijk niets aan die politieke unie.

In Rotterdam worden er intussen weer charges uitgevoerd. *zucht*
En dat Turkse vrouwtje is nu waarschijnlijk hard aan het lachen dat het haar gelukt is ruzie te zoeken met Nederland.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kecin schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:31:
Ik zie overigens nu pas dat 8 procent Turk is in Rotterdam (Wikipedia: Rotterdam. Ik vroeg me af waar zoveel Turkse mensen vandaan kwamen, maar zodoende... Het lijkt wel alsof die allemaal de straat op zijn gegaan als ik de Periscope kijk die hier eerder is genoemd ( https://www.periscope.tv/mert_video/1ypKdXrbELRKW )
Ik was heel de avond/begin nacht bij het Turkse consulaat en naarmate de avond vorderde waren er meer Duitse en Belgische (kentekens) met groepen Turkse jongeren erin, uiteraard iedereen met grote vlaggen bij zich. Mijn Turkse gesprekspartners vertelden ook dat er Turken uit Deventer, Arnhem, Amsterdam etc. waren gekomen voor Erdogan. Dat waren zeker niet alleen Rotterdammers dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Bullet NL schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:14:
Ik hoor net wel een mooie quote op de NOS,

De beste vaklieden in Nederland zijn Turken!, ik vindt hem geweldig!
ik vind het kant nog wal slaan, de eerste vakkundige turk moet ik nog tegen komen (en ik heb er HEEL VEEL gezien )

Producten uit Turkije of van Turken afkomstig zijn in mijn beleving zijn vaak te duur voor de kwaliteit..

ps ik heb een beetje zitten zoeken naar import/export met Turkije .. ,tja dan blijven we met wat overschot van export zitten BOEIE !

als wij nederland gewoon wat geldkraantjes & export dicht draaien denk ik dat de economie in turkije harder getroffen word. dan wij hier.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 14:02

SuBBaSS

-has Ryzen

WhatsappHack schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:36:
[...]

Als ze onze terechte acties gaan veroordelen, dan is dat waarschijnlijk de laatste druppel die we nodig hebben om NL helemaal om te zetten naar Nexit.
Dus ergens hoop ik dat ze het lef hebben om Erdogan te beschermen in plaats van ons. Doen ze nu al deels, we hebben heel duidelijk niets aan die politieke unie.

In Rotterdam worden er intussen weer charges uitgevoerd. *zucht*
En dat Turkse vrouwtje is nu waarschijnlijk hard aan het lachen dat het haar gelukt is ruzie te zoeken met Nederland.
Zover wil ik dan ook weer niet gaan, maar kan me best voorstellen dat ze daar aardig aan het zweten zijn.
Erdogan die onlangs nog weer met de rooskies aangepapt heeft... (Nog) geen reactie vanuit de VS, terwijl zij er ook grote belangen hebben.
De vraag is of dit met een sisser af gaat lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NederDoei bekt beter :+

En nee ik hoop niet dat dat ervan komt.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:32:
[...]

Het probleem is er ook als de ME 2km verder wacht. De Rotterdamse straten zijn niet van Erdogan, jij vind dat wellicht een wel acceptable gedachte, de rest van Nederland denk ik niet.

Het is namelijk een uitwas van een veel dieper liggend probleem. Een totale minachting van het land Nederland, van haar organen, haar politie, haar Belastingdienst. Zaken die wijkagenten dagelijks tegenkomen. Issues die al in geen 50 jaar zijn opgelost omdat Nederland liever steeds maar kiest om op een afstandje te kijken hoe NederTurken zelf hun zaken oplossen in Nederland. Dus voor vannacht zijn de Rotterdamse straten maar even voor Turkije, en vooruit morgen ook dan maar?

Als we dat ook van plan zijn bij de Marokkanen, Syriers en Afghanen, dan blijft er nog precies Koningsdag over voor de Nederlandse vlag aan je huis :)

Het wordt tijd dat we Turks-Islam-minnend Nederland duidelijk maken dat de Rotterdamse politie en burgemeester over de Rotterdamse straten gaat.
Ik had veel liever een demonstratie/samenkomst gezien die als een nachtkaars was uitgegaan omdat er geen weerwoord aanwezig was dan de facade (gesuggereerde aggressie, alsin ik heb wel eens echte rellen op tv gezien) waar we nu naar zitten te kijken.

Het is moeilijk om te doen voor veel mensen maar dit verdient gewoon niet de aandacht die het krijgt, en zeker niet nu, Rutte heeft Erdogan gewoon openlijk onze verkiezingen laten manipuleren.

Een statement maken kan goed zijn maar is bijna altijd 100% afhankelijk van de timing. (ga jij je baas confronteren met z`n fouten net Voor of net Na je contract verlenging ? )

Ik zit er persoonlijk niet zo op te wachten om weer met guldens te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Die PH-PXZ is ook maar wat aan het spelevaren zeg. Geen idee hoeveel peut erin past maar dit is geen begeleiding meer.

edit:// ze lezen mee en vliegen terug :+

[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 12-03-2017 02:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

franssie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:39:
[...]

NederDoei bekt beter :+

En nee ik hoop niet dat dat ervan komt.
Ik vind 'les Pays-Bye' wel leuk.

Maar zie je aan deze hele affaire hoe snel iets internationaal uit de hand kan lopen. Alleen maar omdat 1 iemand zijn zin probeert door te drijven en de ander geen strobreedt toegeeft. Het zal Rutte in de peilingen geen windeieren gelegd hebben. En Abouthaleb zag er een beetje pips uit aan de start van de verklaring, ik dacht dat hij elk moment van zijn stokje kon gaan maar hij deed het goed. Duidelijke en compacte samenvatting. Chappeau!!

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:44:
[...]

Ik had veel liever een demonstratie/samenkomst gezien die als een nachtkaars was uitgegaan omdat er geen weerwoord aanwezig was dan de facade (gesuggereerde aggressie, alsin ik heb wel eens echte rellen op tv gezien) waar we nu naar zitten te kijken.

Het is moeilijk om te doen voor veel mensen maar dit verdient gewoon niet de aandacht die het krijgt, en zeker niet nu, Rutte heeft Erdogan gewoon openlijk onze verkiezingen laten manipuleren.

Een statement maken kan goed zijn maar is bijna altijd 100% afhankelijk van de timing. (ga jij je baas confronteren met z`n fouten net Voor of net Na je contract verlenging ? )

Ik zit er persoonlijk niet zo op te wachten om weer met guldens te moeten betalen.
Ik had het ook graag allemaal heel anders gezien, maar we leven in een nare wereld,

Echter, dit is van begin tot eind geregisseerd vanuit Ankara. Al die demonstranten hadden toch wel gekomen, want dat was ze opgedragen. Er is vanuit de Nederlandse politiek en politie apparaat juist gehandeld. Men heeft het redelijk in toom kunnen houden en het is niet tot massale rellen gekomen. Dit allemaal juist door in te grijpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Tja, die timing van de Turken kun je als Nederland natuurlijk niks aan doen. Als er nu niet ingegrepen wordt dan is het een vrijbrief om hier maar binnen te vallen en je eigen politiek te gaan bedrijven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik betwijfel trouwens of dit voorval een hele grote invloed gaat hebben op de verkiezingen. Het heeft in ieder geval geen invloed op mijn keuze aangezien ik noch op Rutte, noch op Wilders zal stemmen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

vso schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:38:
[...]

ik vind het kant nog wal slaan, de eerste vakkundige turk moet ik nog tegen komen (en ik heb er HEEL VEEL gezien )
Dit is gewoon onzin. Net zoals de uitspraak van die man dat de beste vakmensen allemaal Turken zijn.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Ik vind het wel een mooie timing. Vast een 1-tweetje van Erdogan met DENK, wieweet levert het een extra zetel op.

Op Turks.nl zijn ze er wel uit: https://www.facebook.com/turks.nl/ Massale wraak op de nazi's van Nederland :+ En dat Allah zal overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

offtopic:
Het meeste nieuws is nu wel dood. Ik ga dus net als de NOS op zwart. Fijne avond/nacht nog allemaal! Ik zie morgen de compilaties wel op de verschillende weblogs, topics en tv. ;w :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:50:
[...]

Ik vind het wel een mooie timing. Vast een 1-tweetje van Erdogan met DENK, wieweet levert het een extra zetel op.

Op Turks.nl zijn ze er wel uit: https://www.facebook.com/turks.nl/ Massale wraak op de nazi's van Nederland :+ En dat Allah zal overwinnen.
Enig gebrek aan objectiviteit kun je ze niet kwalijk nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MrMonkE schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:35:
[...]

Even 2000 meter rennen door de stad om snel ter plaatse te zijn. Sure.
Daar hebben ze toch van die mooie versterkte wagens voor.

En btw het wilde nu al bijna met geen mogelijkheid escaleren.

Probeer je eens de rellen te herinneren in Kiev (Oekraine) nog voor dat Rusland binnen viel, toen de president werd afgezet (dat was echt volledige escalatie.)

En denk ook aan voetbal gerelateerde rellen.

En kijk dan eens naar deze situatie waarin ik een Turk rustig met een ME`er zie praten, als iemand bier had uitgedeeld en er was voetbal op tv dan zaten ze nu allemaal samen in de kroeg. (tenminste zo deed de sfeer bij mij overkomen.)
Er werd wel 100 keer op de tv gezegd dat het uit de hand aan het lopen was, en dat zonder beelden, of met beelden van een paar gasten die wat heen en weer renden, of een rotje afstaken.

Ik heb persoonlijk nog nooit zo`n vriendelijke rel gezien op tv en ik ben al meer dan 40 jaar oud en heb er al aardig wat gezien op tv over mijn leeftijd verspreid.

Rutte/Abouthaleb stonden technisch gezien in hun recht maar het was niet de beste tactiek naar een rustig/negeerbaar einde.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nog 1tje voor het slapen gaan dan:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6rnqT_WsAAqHPK.jpg:large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:09:
En ohjah, wat ook meerdere demonstranten bij het Rotterdamse consulaat mij vanavond/vannacht vertelden is dat Nederland een sterk mini-Turkije binnen Nederland aan zichzelf heeft te danken.

We zijn zo slap, hebben geen eigen identiteit, de echte Nederlander bestaat niet, volgens hen. Een plan voor het oefenen van een eigen volkslied wordt hier weggehoond, daar moeten ze wel om lachen. Zijn Nederlanders niet trots op hun land, willen ze echt alles weggeven aan wie hier maar komt?

Vanuit Turks perspectief begrijp ik die gedachte overigens uitstekend. Zo'n sterk nationaal karakter, zelfs ik voelde 'wat' bij het luidkeels Turkse volksliederen zingen voor het consulaat. Er heerste een sfeer van onoverwinnelijkheid. Van, wij zijn overal in de wereld, wij heersen, wij bepalen wat we doen. Dat wordt enorm versterkt door de colonnes auto's met grote Turkse vlaggen uit het raam die heel de avond en nacht rondjes rijden, luid toeterend. Dat gaf Rotterdam een sfeer van mini-Turkije, ik zag dan ook veel oudere Turkse mannen met hun vrouwen heel trots om zich heen kijken. Dat hun land zich zo kan laten gelden in Nederland en de straten kan innemen.

Vanuit die sfeer heeft Nederland zich de afgelopen jaren als een miezerig landje opgesteld. Onder de noemer van 'tolerantie' moet iedereen lekker zelf weten welke vlag, volkslied, dictator of land aanhangt.
Ik heb je een +1 gegeven voor de berichtgeving, nu even een inhoudelijke reactie: Moeten wij wat doen aan deze houding en zo ja, wat dan? Even heel kort door de bocht kun je zeggen, stem op Wilders want hij vertegenwoordigt de nationalistische stem in Nederland. Even wat verder kijken dan je neus lang is kun je misschien stellen dat Nederland het zo ver heeft geschopt DANKZIJ het tolerante karakter. Ik denk het laatste. We zijn tolerant en beschaafd en dat heeft ons gebracht waar we nu zijn en zal ons op lange termijn meer brengen dan de impulsieve en kortzichtige gedachten die de Erdogan aanhangers uitstralen.

Liever miezerig, diplomatiek en intelligent dan nationalistisch, trots, kortzichtig en dom.

(En nee, ik wil nu niet beweren dat we ons zo hebben opgesteld de afgelopen dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:59:
[...]

Liever miezerig, diplomatiek en intelligent dan nationalistisch, trots, kortzichtig en dom.
Excact. Zelf heb ik eerder meer Godwiniaanse gedachten bij dit soort opgehitste volksmeutes die zich zo makkelijk laten mennen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:57:
[...]

Daar hebben ze toch van die mooie versterkte wagens voor.

En btw het wilde nu al bijna met geen mogelijkheid escaleren.

Probeer je eens de rellen te herinneren in Kiev (Oekraine) nog voor dat Rusland binnen viel, toen de president werd afgezet (dat was echt volledige escalatie.)

En denk ook aan voetbal gerelateerde rellen.

En kijk dan eens naar deze situatie waarin ik een Turk rustig met een ME`er zie praten, als iemand bier had uitgedeeld en er was voetbal op tv dan zaten ze nu allemaal samen in de kroeg. (tenminste zo deed de sfeer bij mij overkomen.)
Er werd wel 100 keer op de tv gezegd dat het uit de hand aan het lopen was, en dat zonder beelden, of met beelden van een paar gasten die wat heen en weer renden, of een rotje afstaken.

Ik heb persoonlijk nog nooit zo`n vriendelijke rel gezien op tv en ik ben al meer dan 40 jaar oud en heb er al aardig wat gezien op tv over mijn leeftijd verspreid.

Rutte/Abouthaleb stonden technisch gezien in hun recht maar het was niet de beste tactiek naar een rustig/negeerbaar einde.
Negeer je nu echt alles of wil je graag het laatste woord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ondertussen in Twente http://www.tubantia.nl/al...terhotel-almelo~aae9fe8d/

#perspectief over overlast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Meer schade door voetbal dan door Turkse bijeenkomst op dezelfde dag.

God heeft echt humor. :D

It`s a test really, it is.

Gewoon even allemaal opletten hoevaak het voetbal incident gemeld wordt door het NOS nieuws in vergelijking met de Turkse "toestand".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]
(En nee, ik wil nu niet beweren dat we ons zo hebben opgesteld de afgelopen dagen).
Ik voel een innerlijke rechtvaardigheid en pragmatische strijd. Wat we in ieder geval niet (meer) moeten doen is met het vingertje naar Turkije wijzen over mensenrechten en democratie aldaar. Daarvan weet je zeker dat het 0 verschil maakt, het averechts werkt voor de mensen daar, averechts werkt voor de mensen hier en situaties als vanavond alleen maar explosiever maakt.

Laat ze er lekker in hun sop gaarkoken. Als we Turkije consequent en aanhoudend negeren gaan zij ook minder snel de straat op hier en hebben we meer redenen om ze om de oren te slaan.

Alle Turken in Rotterdam, DutchTurks en Turks die ik spreek hebben het over NOS, NOS en NOS. RTL, SBS, ze kijken het allemaal niet, maar wel elke dag NOS naast al hun Turkse media. Ze zijn woedend over de dagelijkse negatieve berichtgeving over Turkije op de NOS.

Laten we ze dat pleziertje gunnen en Turkije voortaan negeren op de NOS :)

[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 12-03-2017 03:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
[...]

Ik heb je een +1 gegeven voor de berichtgeving, nu even een inhoudelijke reactie: Moeten wij wat doen aan deze houding en zo ja, wat dan? Even heel kort door de bocht kun je zeggen, stem op Wilders want hij vertegenwoordigt de nationalistische stem in Nederland. Even wat verder kijken dan je neus lang is kun je misschien stellen dat Nederland het zo ver heeft geschopt DANKZIJ het tolerante karakter. Ik denk het laatste. We zijn tolerant en beschaafd en dat heeft ons gebracht waar we nu zijn en zal ons op lange termijn meer brengen dan de impulsieve en kortzichtige gedachten die de Erdogan aanhangers uitstralen.

Zal vast wel weer kritiek op komen... Maar volgens mij zijn we toch echt groot geworden door handel, en sommige onderdelen van die handel kan je niet als tolerant bestempelen. Maar heeft ons ver geholpen.
(Ik suggereer niet dat dat goed was of dat we dat weer moeten doen, maar de balans is overduidelijk te ver de andere kant op doorgeslagen - en dat policor gedoe is nu net waarom er zoveel spanning is.)

Niets mis met trots zijn op je land overigens :)

Ik zie trouwens net tot mijn stomme verbazing dat de Piraten Partij dezelfde lijn kiest als DENK en volgas kritiek levert op hoe slecht ons kabinet wel niet is... Ik gaf ze al heel weinig kans op mijn stem, maar dit is echt de druppel; no way.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 12-03-2017 03:12 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tja, ik vind het eigenlijk ook niet zo heel vreemd dat er nu zulke heftige beelden zijn verschenen,
Was het niet zo dat onlangs tijdens een "potje" flyeren van GW in den lande er ook een enorme persmacht op de been was?
En dat het werkelijk aantal aanwezige "fans" van hem reuze meeviel?

Constant overdreven beeldvorming.

Ik zie dit toch wel een beetje als "wie de bal kaatst kan hem terugverwachten"
Maar dan meer in de trend van jij slaat?, Ik sla harder terug.

Maar goed, wat er vandaag is gebeurt maakt ook mij behoorlijk ziek :r
Was werkelijk geen stijl.
Gelukkig is er morgen weer BZV :+

[ Voor 3% gewijzigd door raceneus968 op 12-03-2017 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Die politie helicopter crew maakt ook wel uren zeg - nu alweer even boven Rotterdam aan het cirkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Laatst online: 13-09 23:35
Kecin schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:57:
Nog 1tje voor het slapen gaan dan:

[afbeelding]
Best vreemd: dit is voor mij de eerste keer dat ik het woord nazi als een soort geuzennaam beschouw. :P

Het blijft het internet he, het moest tot een Godwin leiden ;)

Wel blij dat ik extra bier gehaald had ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Oh ja - laatste puntje en dan ga ik ook plat https://www.rijksoverheid...-antwoord/visum-nederland

Vanuit Turkije heb je een visum nodig en dat behoeft niet een Schengen visum te zijn. Het is dus niet zo dat (afhankelijk van het visum dat DE had afgegeven) dat een Turkse minister automatisch NL in mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

MrMonkE schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:48:
[...]

Dit is gewoon onzin. Net zoals de uitspraak van die man dat de beste vakmensen allemaal Turken zijn.
een mening kan geen onzin zijn.

Tja vanalles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
vso schreef op zondag 12 maart 2017 @ 03:55:
[...]

een mening kan geen onzin zijn.
Dat is jou mening... En ik vind dat onzin. ;)
Natuurlijk kan een mening wel onzin zijn. Dat de gene die de mening uit misschien heilig overtuigd is van het tegendeel, maakt het niet dat het opeens inderdaad geen onzin is...

Trouwens, dat Turkse vrouwtje dat we er geheel terecht uit hebben gezet gooit het op Twitter nu over de boeg dat wij haar zo behandeld hebben omdat ze een vrouw is. :+
Het moet niet gekker worden. We zijn nu dus niet alleen fascisten en nazi's, we zijn nu ook nog eens vrouwenhaters. Het is ook allemaal zo ironisch, het is net alsof ze de hele tijd over zichzelf twitteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mgroen81
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 20:24
hoevenpe schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:16:
Vergeet echter de dubbele agenda niet: dit akkefietje kan Rutte wil eens het beslissende duwtje naar het torentje geven. De rug rechthouden tegenover een megalomane dictator is toch echt wat anders dan duizenden gillende tienermeisjes in AFAS-live toespreken...

Ben Bot heeft een goede analyse:

[...]
Wat een onzin. Het is ook niet zo slim van de heer Bot om met deze opmerking te komen.
De regering heeft op de enige juiste manier gehandeld. Ze hadden het eigenlijk ook niet ander kunnen doen.

Ik ga nu ook echt niet ineens op een andere partij stemmen.

Mitsubishi PUHZ-W50VHA + EHPT20X-VM2C / 30x JASolar 265Wp oost/west + SolarEdge 7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hier bij mij in de buurt (in Eindhoven) is men vuurwerk aan het afsteken in een gedeelte van de wijk waar veel Turken wonen. :/ Dat zijn flinke knallers. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Stoere praat van Turkije, strenge maatregelen tegen Nederland. Vluchtelingen deal? Volgens de Premier gaat dat niet gebeuren. Wat zijn die maatregelen dan en dat wij daar last van kunnen hebben?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:31
Ben heel benieuwd hoe politieke partij Denk hierop gaat reageren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Virtuozzo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 01:01:
Serieus kerel, het ene moment zwaai je met de vinger dat "Europa" zich te veel bemoeit met nationale politiek, het volgende moment moeten we onder de arm genomen worden? Wat wil je nu? Enkel springen op het beeld van het moment?
Dit zou juist het moment kunnen zijn waarop de EU critici zou kunnen laten zien wat de toegevoegde waarde is in een steeds onrustiger wereld.

Laat ik het anders formuleren: als zelfs in dit soort situaties de onderlinge afstemming en solidariteit ver te zoeken is, waarom dan wel die hele poppenkast over veel kleinere onderwerpen? In hoeverre maak je jezelf als instituut niet nog ongeloofwaardiger?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

GrasshopperNL schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:24:
Ben heel benieuwd hoe politieke partij Denk hierop gaat reageren
Dat de mp en Aboutaleb niet zo escalerend hadden moeten optreden: http://frontpage.fok.nl/n...scalatie-is-ongekend.html

Ik heb geen twitter helaas dus ook niet zijn eigen tweet. Excuus voor de derdenbron hierin.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
enchion schreef op zondag 12 maart 2017 @ 03:09:
[...]

Meer schade door voetbal dan door Turkse bijeenkomst op dezelfde dag.

God heeft echt humor. :D

It`s a test really, it is.

Gewoon even allemaal opletten hoevaak het voetbal incident gemeld wordt door het NOS nieuws in vergelijking met de Turkse "toestand".
Whataboutisme is niet relevant.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe hier in EU-verband op wordt gereageerd. Turkije gebruikt dit voor binnenlandse consumptie om een vijandsbeeld te creëren, maar de EU kan dat net zo goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Laatst online: 01-09 11:14
Je gaat je afvragen waarom Cavusoglu niet in Zwitserland wil praten:

https://www.nzz.ch/schwei...t-von-cavusoglu-ld.150766

Zou het misschien zijn omdat de Zwitsers het wel toestaan?

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 21:54
Wordt het niet eens tijd dat ze Turkije uit de NATO zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
kun je misschien stellen dat Nederland het zo ver heeft geschopt DANKZIJ het tolerante karakter. Ik denk het laatste. We zijn tolerant en beschaafd en dat heeft ons gebracht waar we nu zijn en zal ons op lange termijn meer brengen dan de impulsieve en kortzichtige gedachten die de Erdogan aanhangers uitstralen.

Dat tolerante politiek-correcte softe gedoe is iets van de laatste tijd. De eeuwen ervoor waren we veroveraars, wie ons in de weg stond werd met geweld verslagen. Dat heeft ons gebracht waar we nu zijn.
mindcre8r schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:17:
Stoere praat van Turkije, strenge maatregelen tegen Nederland. Vluchtelingen deal? Volgens de Premier gaat dat niet gebeuren. Wat zijn die maatregelen dan en dat wij daar last van kunnen hebben?
De "deal" dat Turkije nog 6 miljard euro krijgt in ruil voor het terugnemen van illegalen? Er zijn er bijna een jaar geleden een stuk of 400 teruggekeerd, daarna niets meer. Ondertussen vliegen wij ze wel vanuit kampen in Turkije hiernaartoe.
Die hele deal slaat nergens op, gewoon zelf onze grenzen bewaken en zorgen dat er niet meteen een beloning klaarstaat zodra ze toch binnenkomen. Dan hoeven we ons niet afhankelijk te maken van diverse dictators op aarde (na Turkije voert de EU ondertussen onderhandelingen met diverse landen om hun eigen grenzen te bewaken i.p.v. dat wij dat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

sjaool schreef op zondag 12 maart 2017 @ 01:45:
[...]

Voor de zoveelste keer, het gaat er niet om dat ze hier een mening komen verkondigen. Ze komen hier om Turkse politiek te bedrijven en dat is onacceptabel. Omgekeerd zou Erdogan het ook niet leuk vinden als Rutte naar Turkije komt om daar Nederlandse politiek te bedrijven.
Ten eerste, dit klopt niet wat je zegt. Mocht het echt zo zijn dat een andere land geen politiek mogen drijven in Nederland, dan zou de Nee-kamp ook verboden moeten worden om campagne te voeren. Dat is niet het geval.
Sterker nog, er zijn in onze eigen tweede kamer mensen die campagne voeren voor de nee kamp.

Ten tweede, we leven in een land waar vrijheid van meningsuiting een belangrijke te goed is. En in deze situatie vegen we dat zomaar weg omdat het ons niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 10:53

ralpje

Deugpopje

glnk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:45:
Keep your friends close, but you enemies closer?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glnk
ralpje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Keep your friends close, but you enemies closer?
Veels te gevaarlijk. Ze doen gekke dingen zoals Russische vliegtuigen neerhalen. En ze roepen een hoop waarmee ze nog meer vijanden maken. Daarmee wil je toch niet in een alliance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MM99 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Ten tweede, we leven in een land waar vrijheid van meningsuiting een belangrijke te goed is. En in deze situatie vegen we dat zomaar weg omdat het ons niet uit komt.
Vrijheid van meningsuiting en het recht op vergadering zijn niet de enige regels die gelden. Zodra iets de openbare orde verstoort kan en mag daar (terecht) op worden ingegrepen. Nederland heeft zo lang als mogelijk geprobeerd aan te sturen op een kleinschalige bijeenkomst. Toen de Turken vervolgens opriepen massaal te demonstreren is het verbod er gekomen.

Vrijheid van meningsuiting betekent overigens ook niet dat je iedereen moet faciliteren bij het uiten van de mening.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HouseQ
  • Laatst online: 13:25
[...]

Ten eerste, dit klopt niet wat je zegt. Mocht het echt zo zijn dat een andere land geen politiek mogen drijven in Nederland, dan zou de Nee-kamp ook verboden moeten worden om campagne te voeren. Dat is niet het geval.
Sterker nog, er zijn in onze eigen tweede kamer mensen die campagne voeren voor de nee kamp.

Volgens mij is dit feitelijk onjuist?

Er mocht kleinschalig campagne gevoerd worden door het ja-kamp(net zoals dat ik zelf niks over de nee campagne heb gehoord) en dit is genegeerd door veel mensen op te roepen alsook nog eens te dreigen met vanalles en nog wat.

Daarop is gewoon terecht gezegd, dat accepteren we niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
[...]

Het gaat toch allang niet meer over vrijheid van meningsuiting? Turkije provoceert en dreigt. Nederland laat niet over zich heen lopen. "Turkse Nederlanders" gedragen zich zoals je kon verwachten. Half Nederland boos.

Turkije had dit netjes kunnen oplossen en koos ervoor om macho gedrag te vertonen. Gedrag dat typerend is voor dat soort culturen. Ik ben blij dat wij als Nederlanders daar eens tegenin gaan. Feit blijft dat Turkije hier niks te vertellen heeft en hun wensen zeker niet hoort "af te dwingen". Als de politiek of politie zegt nee, is het nee. Dan kun je daarna via bepaalde kanalen je gelijk proberen te halen; je gaat gewoonweg niet dreigen, provoceren, etc. En juist dat is wat je ook vaak ziet wanneer iemand uit die culturen wordt aangehouden (schreeuwen, provoceren, dreigen en vooral niet meewerken). De vraag is natuurlijk of dat door hun cultuur komt (of niveau), maar het lijkt er in ieder geval wel sterk op. Ze doen er in ieder geval weinig aan om een dergelijk stigma te doen verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:15:
Zoals ik al zei, Turken ter plaatse meenden dat Erdogan had opgedragen (dat riepen de megafoons ook in het Turks) dat ze de Rotterdamse straten bezet moeten houden tot Erdogan zelf het bevel geeft om deze te verlaten.

Uiteraard gaat de autoriteit van Erdogan voor deze Turken mijlenver boven die van welke ME'er dan ook. Niemand wil zich onder zijn landgenoten als een lafaard gedragen en naar een Hollandse kaaskop agent luisteren.
Is dit niet gewoon strafbaar?

Directe opdrachten van een buitenlandse mogendheid aannemen om je eigen land te destabiliseren...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

glnk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Veels te gevaarlijk. Ze doen gekke dingen zoals Russische vliegtuigen neerhalen. En ze roepen een hoop waarmee ze nog meer vijanden maken. Daarmee wil je toch niet in een alliance..
Turkije is een belangrijke bondgenoot in de strijd in het Midden-Oosten waar heel wat meer belangen spelen dan een paar rellen in Nederland. Ook controleert het de Bosporus, Dardanellen en Zee van Marmara waar alle Russische schepen langs moeten indien ze de Zwarte Zee in of uit willen. Ook dit is belangrijker dan wat diplomatiek geruis. Misschien niet voor Nederland, maar wel voor de NAVO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:09:
En ohjah, wat ook meerdere demonstranten bij het Rotterdamse consulaat mij vanavond/vannacht vertelden is dat Nederland een sterk mini-Turkije binnen Nederland aan zichzelf heeft te danken.

We zijn zo slap, hebben geen eigen identiteit, de echte Nederlander bestaat niet, volgens hen. Een plan voor het oefenen van een eigen volkslied wordt hier weggehoond, daar moeten ze wel om lachen. Zijn Nederlanders niet trots op hun land, willen ze echt alles weggeven aan wie hier maar komt?

Vanuit Turks perspectief begrijp ik die gedachte overigens uitstekend. Zo'n sterk nationaal karakter, zelfs ik voelde 'wat' bij het luidkeels Turkse volksliederen zingen voor het consulaat. Er heerste een sfeer van onoverwinnelijkheid. Van, wij zijn overal in de wereld, wij heersen, wij bepalen wat we doen. Dat wordt enorm versterkt door de colonnes auto's met grote Turkse vlaggen uit het raam die heel de avond en nacht rondjes rijden, luid toeterend. Dat gaf Rotterdam een sfeer van mini-Turkije, ik zag dan ook veel oudere Turkse mannen met hun vrouwen heel trots om zich heen kijken. Dat hun land zich zo kan laten gelden in Nederland en de straten kan innemen.

Vanuit die sfeer heeft Nederland zich de afgelopen jaren als een miezerig landje opgesteld. Onder de noemer van 'tolerantie' moet iedereen lekker zelf weten welke vlag, volkslied, dictator of land aanhangt.
Of wij zien in dat wij juist cultureel verder ontwikkeld zijn dan die barbaren die je gesproken hebt. Nationale gevoel is wel de meest overrated/ononderbouwde gevoel dat er bestaat. Trots zijn op iets waar je letterlijk niks voor hebt gedaan dan behalve geboren worden van bepaalde ouders.
Gelukkig zij. We als Nederlanders zover ontwikkeld dat we daar doorheen kijken. Hier zijn we tenminste trots op dingen wat we zelf bijdragen aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Je weet dat het de tweede grootste leger van nato heeft? Met een grote militaire budget, top apparatuur, erg goede militaire en erg goede special forces?
Dat wil je aan je eigenkant houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
MM99 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:17:
[...]

Je weet dat het de tweede grootste leger van nato heeft? Met een grote militaire budget, top apparatuur, erg goede militaire en erg goede special forces?
valt allemaal wel mee hoor, veel soldaten klopt goede special forces niet echt duurde maanden voordat ze al bab hadden verovert op IS in Syrie. Top apparatuur weet nog wel dat Nederland daar een paar keer hun Patriots heeft moeten stallen dus dat valt ook wel mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

[...]

De discussie gaat niet over wel of niet voor of tegen iets campagne mogen voeren lijkt mij. Het mag en kan best zijn dat er zowel voor als tegen die grondwet campagne wordt gevoerd.

Mevrouw is eerst nadrukkelijk verzocht niet te komen en daarna ongewenst vreemdeling verklaard omdat niet wilde dat ze de openbare orde kwam verstoren. Precies dat kwam ze toch op zeer gecoordineerde manier doen, mede geholpen de consul en de turkse staat tv die opriep om in grote getalen naar het consulaat te komen.

Deze provocatie, en poging tot destabilisatie en actieve verstoring van de openbare orde, lijkt zeer gecoordineerd en was een poging tot ondermijning van het Nederlands gezag.

Een behoorlijke vijandige daad van een mede navoland dus. Het destabiliseren van een bondgenoot vlak voor verkiezingstijd is niet chique.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:43
Wat ik aan dit hele verhaal niet begrijp is waarom we überhaupt toe zouden moeten staan dat een vreemde mogendheid binnen onze grenzen een politieke manifestatie zou organiseren.

Organiseer dat lekker daar en zet een stream op voor je stemgerechtigden in het buitenland.

Wat mij betreft is het volledig terecht dat de beide ministers geweigerd zijn. Normaalgesproken zijn ze van harte welkom, maar niet om hier actie te voeren. Dat geldt overigens voor ministers van alle landen.

En wat er dan gisteravond in Rotterdam gebeurt is alleen maar voer voor de dubbele paspoort-discussie.
En vreemd genoeg sta ik daarin nu eens aan de andere kant. Als je dit als Turkse Nederlander zo belangrijk vindt dat je erom gaat rellen kun je wat mij betreft beter in Turkije gaan wonen.

Probleem opgelost.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
[...]

En hoe lang gaan ze die enorme militaire machine in stand houden als de handel en goede betrekkingen tussen de EU en Turkije verdampen ? Veel van hun tech komt indirect uit de EU (of Israel) en als het toerisme verdampt en de handel stil ligt, de Lira in een vrije val komt dan is het een stuk lastiger zo'n enorm militair apparaat op de been te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

majic schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:30:
[...]

En hoe lang gaan ze die enorme militaire machine in stand houden als de handel en goede betrekkingen tussen de EU en Turkije verdampen ? Veel van hun tech komt indirect uit de EU (of Israel) en als het toerisme verdampt en de handel stil ligt, de Lira in een vrije val komt dan is het een stuk lastiger zo'n enorm militair apparaat op de been te houden.
Van Putin.
Daarom schurken ze zo opzichtig tegen de russen de laatste tijd.
Allemaal ranzige spelletjes om de Nato en EU te manipuleren.
En die laten het gebeuren want de ligging van turkije is strategisch van hoge waarde.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
[...]
Volgens mij is het niet zo dat een vrije mening gelijk staat aan het gegeven dat je alles mag doen wat je uitkomt. Die vrije mening is nooit in het gedrang gekomen enkel wil men hun eigen wil opdringen aan hun gastheer. Dat gaat toch zo niet ?

Het is onder diezelfde vrije mening trouwens dat ze hier in Vlaanderen (na oproepen uit Turkije) niet zolang geleden de jacht hadden geopend op alles wat nog maar naar Gülen rook. Dat men klaarstond om in grote meute lynchpartijen te organiseren, bij nacht brand stichtte in huizen, ... vind ik niet meer normaal.

En het Turkse regime kan er op dat vlak wel van. Bedoel wat is hier de laatste tijd niet geweest omdat onze regering een staatsecretaris had aangesteld die zogezegd (na een slechte photoshop) symphatie heeft voor de PKK. Die vrouw bedreigt men, men probeert de boel op te jutten, ... .

Ze hebben daar in Turkije een patent om hun interne zaken te exporteren naar andere landen. Weet je ik stem al heel mijn leven centrum-links maar als ze aan Turkse politiek willen doen moeten ze maar terugkeren. Die vrijheid hebben ze ook. Maar de helft doet het niet want ondanks dat Erdogan zo'n grote leider is, wil men niet onder zijn bewind wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Nu Rutte bij WNL op Ned 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
[...]

Zullen ze nodig hebben als ze er straks alleen voor staan. Ze zullen een grote vijand aan Rusland hebben. Overigens vind ik defensie iets wat je op Europees niveau moet aanpakken, naast de NATO. Eén Europees leger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
[...]

Maar niet ten kosten van alles. De hele houding en manier hoe Turkije dit nu aanpakt is bondgenood onwaardig. Vond de reactie van de heer Aboutaleb op het nazi commentaar wel een goede reactie.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Overschat het Turkse leger vooral niet. Duizenden officieren zitten na de staatsgreep in de cel, er is een tekort aan vliegers bij de luchtmacht doordat Erdogan overal spoken ziet en veel mensen op heeft laten pakken.
Zelfde voor het onderwijs, er zijn zoveel onderwijzers opgepakt dat er een enorm tekort is ontstaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:21
Dat kan de NAVO zich niet permitteren helaas. Turkije bevindt zich geografisch gezien op de meest belangrijke plaats van eurazië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Joep schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Dat kan de NAVO zich niet permitteren helaas. Turkije bevindt zich geografisch gezien op de meest belangrijke plaats van eurazië.
Ja, anders gaan alle enge landen uit het midden-oosten en Azië zomaar Europa binnenvallen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 16:08
[...]

Ik heb meer vertrouwen in het leger van de Britten en Fransen. Goed getraind en heel veel ervaring. Laten we die nou net in de buurt hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:38:
[...]

Ik was heel de avond/begin nacht bij het Turkse consulaat en naarmate de avond vorderde waren er meer Duitse en Belgische (kentekens) met groepen Turkse jongeren erin, uiteraard iedereen met grote vlaggen bij zich. Mijn Turkse gesprekspartners vertelden ook dat er Turken uit Deventer, Arnhem, Amsterdam etc. waren gekomen voor Erdogan. Dat waren zeker niet alleen Rotterdammers dus.
Nu fase 1 (minister weg) en fase 2 (onrechtmatige demonstranten / relschoppers / openbare orde verstoorders weg) zijn afgerond is het tijd voor fase 3: de justitiele ontmanteling van de criminele organisaties en structuren die vorm hebben gegeven aan deze wetsovertredingen. Uiteraard had dit na aanleiding van vorige gevallen en decennia aan voorgeschiedenis al moeten gebeuren.

Dat bovenstaande niet is gebeurd en waarschijnlijk ook niet zal gebeuren zal inhouden dat het probleem zich zal blijven manifesteren in plaats van dat het structureel ontmanteld wordt. Men laat de 5e collonne in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben is wat beweegt de demonstranten in Rotterdam. Zijn dat gewoon relschoppers (vast wel een aantal) Of zijn dat mensen die hier al jaren wonen en zich toch turks voelen? Hoe werkt dat laatste dan?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Malarky schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:38:
[...]

Vraag ik me toch af wat jij daar deed? Hoe mee mensen op de been, hoe moeilijker voor de handhavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Rukapul schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:06:
[...]

Nu fase 1 (minister weg) en fase 2 (onrechtmatige demonstranten / relschoppers / openbare orde verstoorders weg) zijn afgerond is het tijd voor fase 3: de justitiele ontmanteling van de criminele organisaties en structuren die vorm hebben gegeven aan deze wetsovertredingen. Uiteraard had dit na aanleiding van vorige gevallen en decennia aan voorgeschiedenis al moeten gebeuren.

Dat bovenstaande niet is gebeurd en waarschijnlijk ook niet zal gebeuren zal inhouden dat het probleem zich zal blijven manifesteren in plaats van dat het structureel ontmanteld wordt. Men laat de 5e collonne in stand.
Ze navigeren -in elk geval voor zover we kunnen waarnemen- binnen de grenzen van onze rechtstaat.
Dus daar kun je niets aan doen, dat is de prijs die je betaald in een vrij land zoals Nederland.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
barrymossel schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:05:
[...]

Ja, anders gaan alle enge landen uit het midden-oosten en Azië zomaar Europa binnenvallen...
Je weet dat er vanuit Turkije bij beide Golfoorlogen heel veel bombardementsvluchten uitgevoerd zijn? En de Russische Zwarte Zee vloot moet langs Turkije om in de Middellandse Zee te komen. Is dus wel handig als Turkije lid van de NAVO blijft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bizar, hoe de Turken dit spel willen spelen. De insinuatie is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het is alleen de vraag of die 400.000 Turkse medelanders ook echt allemaal achter Erdogan staan. Ik ken er die niets met politiek hebben en zich zeker niet met Erdogan bezig houden.

Erdogan speelt op deze manier populisten in de kaart, korte termijn politiek vanwege dat referendum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35
RoD schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:11:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Pro-Erdoğan paper <a href="https://twitter.com/yeniakit">@yeniakit</a>: "The Dutch army has only 48,000 troops, but 400,000 Turks are living in the <a href="https://twitter.com/hashtag/Netherlands?src=hash">#Netherlands</a>" <a href="https://twitter.com/hashtag/Turkey?src=hash">#Turkey</a> <a href="https://t.co/shljnXpxVG">pic.twitter.com/shljnXpxVG</a></p>— Cahida Dêrsim (@dersi4m) <a href="https://twitter.com/dersi4m/status/840827760511766528">March 12, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Bizar, hoe de Turken dit spel willen spelen. De insinuatie is duidelijk.
Ja.. Men wil ons wantrouwend maken naar de Turkse nederlanders toe. Vraag me af wat men daarmee denkt op te schieten.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Lekker Ventje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:13:
Het is alleen de vraag of die 400.000 Turkse medelanders ook echt allemaal achter Erdogan staan. Ik ken er die niets met politiek hebben en zich zeker niet met Erdogan bezig houden.

Erdogan speelt op deze manier populisten in de kaart, korte termijn politiek vanwege dat referendum.
Natuurlijk staan ze niet allemaal achter Erdogan. Waarom denk je dat ze deze totaal achterlijke actie hebben uitgevoerd. Omdat ze niet het aantal stemmen gaan halen dat ze nodig hebben om het referendum te winnen.
Ik hoop alleen wel dat de turkse stemmen eerlijk worden geteld.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
barrymossel schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:05:
[...]

Je onderschat de marine van Griekenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Lekker Ventje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Je weet dat er vanuit Turkije bij beide Golfoorlogen heel veel bombardementsvluchten uitgevoerd zijn? En de Russische Zwarte Zee vloot moet langs Turkije om in de Middellandse Zee te komen. Is dus wel handig als Turkije lid van de NAVO blijft.
Rusland/NAVO?
En kunnen bombardementen alleen vanuit Turkije dan?

Maar goed, ik ben het ermee eens dat Turkije een prima ligging heeft in dat kader. En die ligging kunnen we als NAVO goed gebruiken. Maar niet ten koste van "alles", toch? Een dictator kunnen we toch niet blijven steunen als "het vrije westen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30

Bizar, hoe de Turken dit spel willen spelen. De insinuatie is duidelijk.
Dit willen we dus niet zien.

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2017 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
glnk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Je onderschat de marine van Griekenland
Iets met sarcasme enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Lekker Ventje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Historisch gezien zullen de Turken zich echt niet zomaar overgeven aan de Russen hoor, daarvoor zijn ze te wantrouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MrMonkE schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Natuurlijk staan ze niet allemaal achter Erdogan. Waarom denk je dat ze deze totaal achterlijke actie hebben uitgevoerd. Omdat ze niet het aantal stemmen gaan halen dat ze nodig hebben om het referendum te winnen.
Ik hoop alleen wel dat de turkse stemmen eerlijk worden geteld.
Ik vermoed dat Erdogan het wel gaat winnen aangezien mensen die laten blijken tegen te stemmen nu al hard aangepakt worden, zoals met ontslag.

Ik snap werkelijk niet hoe mensen die hier in vrijheid geboren zijn en in vrijheid leven een dictator kunnen steunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

barrymossel schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Vraag ik me toch af wat jij daar deed? Hoe mee mensen op de been, hoe moeilijker voor de handhavers.
Ik was daar de hele avond/begin nacht om in gesprek te gaan met NederTurken. Om te weten wat hun motivaties zijn, die ik heb gedeeld in dit topic. Tot ongeveer 00:45 was de sfeer redelijk gemoedelijk met korte grimmige momenten. Oke, er werd de hele avond Allah Akbar door gescandeerd en Turkse volks liederen gezongen, maar kort duw en trek werk was alleen helemaal voorraan waar de Turkse hardliners stonden, ik stond daar uiteraard niet.

Bij de eerste politieoproep later toen de sfeer omsloeg was ik al bijna bij mijn auto, heb niemand in de weg gelopen of gehinderd door te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Pro-Erdoğan paper <a href="https://twitter.com/yeniakit">@yeniakit</a>: "The Dutch army has only 48,000 troops, but 400,000 Turks are living in the <a href="https://twitter.com/hashtag/Netherlands?src=hash">#Netherlands</a>" <a href="https://twitter.com/hashtag/Turkey?src=hash">#Turkey</a> <a href="https://t.co/shljnXpxVG">pic.twitter.com/shljnXpxVG</a></p>— Cahida Dêrsim (@dersi4m) <a href="https://twitter.com/dersi4m/status/840827760511766528">March 12, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Bizar, hoe de Turken dit spel willen spelen. De insinuatie is duidelijk.
Dat zijn :Z opmerkingen. Een onbewapende groep burgers, waarvan (natte vinger) 50-60% in staat is om te strijden vergelijken met een (zwaar) bewapende en getrainde strijdmacht? :') 16,6 miljoen Nederlanders vs. 400k Turken. En van die 400k zullen ze vast ook wel niet allemaal fans van Erdogan zijn.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Brent schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Uiteindelijk moesten ze mensen optrommelen vanuit beide buurlanden om het te laten lijken alsof er nog Turken zijn die voor Erdogan zijn.
Heb je hier een bron van? Vind ik wel een interessant gegeven.

Las gisteren een stuk in de krant over hoe het Turkse referendum leeft bij Turken in NL. Journalist hoorde alleen maar hoe geweldig Erdogan is en dat hij het land beter gemaakt heeft. Over persvrijheid e.d. wilden ze niet horen, want dat was allemaal Gülen. Dus natuurlijk werd het "ja".
Vervolgens werd de journalist door Turken apart genomen, dat ze eigenlijk "nee" gingen stemmen, maar dat konden ze niet zo openbaar roepen, angst voor de gevolgen. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 12-03-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:14:
Ja.. Men wil ons wantrouwend maken naar de Turkse nederlanders toe. Vraag me af wat men daarmee denkt op te schieten.
Polarisatie is altijd goed voor politici die de extremen opzoeken.
glnk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:31:
Het geloof zit ze hoog. Boven alle wetten. Daarom wordt het ook tijd dat ze islamisering van ons land en de EU aanpakken voor het allemaal uit de hand loopt en we hier straks Sharia importeren. Daarom zal ik deze verkiezingen ook stemmen op rechts. Die zijn nog enigzins kritisch op die onderwerpen.
Ik neem aan dat je net zo bang bent voor fundamentalistische christenen, die er veelvuldig zijn in Nederland?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Sorry? We hebben het hier over leden van de regering van Erdogan hè. Heb je het nieuws wel gevolgd? Wat het volk doet is iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

McBoom schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Dat zijn :Z opmerkingen. Een onbewapende groep burgers, waarvan (natte vinger) 50-60% in staat is om te strijden vergelijken met een (zwaar) bewapende en getrainde strijdmacht? :') 16,6 miljoen Nederlanders vs. 400k Turken. En van die 400k zullen ze vast ook wel niet allemaal fans van Erdogan zijn.
Blijkbaar wil Erdogan zelfs baby's en kleine kinderen inzetten in de 'strijd' _O-

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Tjongejonge. 4 van de 5 koppen op https://www.nrc.nl gaan op dit moment over dit gedoe. Schaamteloze actie van de Turken om de boel op te lopen naaien 3 dagen voor de 2e kamer verkiezingen. Een soort verkiezings-hijack.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

McBoom schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Ik ben dan ook niet zo bang voor de praktische implicaties, ik vind het vooral bizar dat dergelijke opmerkingen worden gedaan. Wat is het doel van die opmerking? Wat wil je ermee bereiken? Wil je als buitenlandse regering (het is een pro-Erdogan-krant) daadwerkelijk insinueren dat in het buitenland wonende turken een ander land over moeten nemen?
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
He topic vanaf nu Zero Tolerance. Dat houdt in dat we als forumcrew sneller zullen ingrijpen.
Dit is een acualiteitentopic en we hebben het dus ook over deze actualiteiten. Andere reacties halen we weg.

In het bijzonder willen we hier dus geen denigrerende opmerkingen zien over Nederlanders van Turkse afkomst zien of de discussie over het integratiedebat.