Dirk is geen redactie overigens. Daarnaast heeft Wout zelf aangegeven dat er een terugkoppeling zou volgen, zo simpel is het. Die is er nog niet geweest. Dus of Wout of een gedelegeerde zal terugkoppeling verzorgen, niet meer en niet minder. Voor de derde keer, ik hoef geen gelijk. Wel een antwoord. Als dat antwoord me niet zint zal ik daar gerust op reageren. En ja, dan is het daarna klaar tot het nogmaals tegen de plinten klotst. Zo werkt dat. Hou je elkaar een beetje scherp.Kiswum schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:21:
Ik zou het aan de redactie overlaten en daar is een antwoord uit voortgekomen.
Verder wilde jij een antwoord. Je gaf daarbij niet expliciet aan dat alleen Wout het antwoord mocht geven.
Laat me raden, als Woutf een antwoord geeft, dan wil je weer een antwoord van Ginz en daarna weer van de directeur van Tweakers. Je zal niet rusten totdat jij je gelijk krijgt. Daarbij vind je het heel normaal om personeelsleden te beledigen. Goed bezig...
Ik heb geen enkel personeelslid beledigd overigens. Die veronderstelling is voor je eigen rekening.
@Dirk Dit is de kern van de zaak:
Als hier niet de conclusie uit volgt dat het hier om commerciële activiteiten gaat ben ik heel benieuwd wanneer die grens dan wel wordt overschreden.Vrijbrief om tegen betaling onbeperkt hypergestyleerde reviews aan te leveren die als hoofdregel hyperpositief zijn. En laat die positiviteit en styling nu de hoofdreden van sponsoring zijn. Koppel er gerust een onderneming aan vast, dat schept heus geen wederkerige afhankelijkheid tussen hyperpositieve hypergestyleerde reviewproductie, bedrijfszekerheid en neveninkomsten.
[ Voor 26% gewijzigd door FirePuma142 op 19-02-2018 22:00 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires