Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Even een leuk opwarmertje voor aankomende maandag :o . Geen echte spoilers, alleen een korte mention naar een populaire theorie(die ook niet echt onverwacht is).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:50
got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

vandaag hoorde ik een reclame op de radio van ziggo dat 17 juli toch game of thrones te zien is... we gaan het wel meemaken, maar ik neem aan dat die reclamespot wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:21

Qu3st

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:57:
vandaag hoorde ik een reclame op de radio van ziggo dat 17 juli toch game of thrones te zien is... we gaan het wel meemaken, maar ik neem aan dat die reclamespot wel klopt.
Bij Ziggo On Demand staat het ook dat vanaf 17 juli GoT te zien zou zijn.... we moeten nog maar paar nachtjes wachten en dan weten we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:52

Daniel36

vernieuwde formule

alwaysleft schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:48:
Heb gebeld naar de Ziggo klantenservice. Hij staat 24 uur na de uitzending van USA online op Ziggo Go App.

Dus dat betekend dus voor velen pas dinsdagavond te bekijken. Van maandag op dinsdagnacht komt die op Ziggo te staan, dus voor de meesten te zien vanaf dinsdag de 18de juli.
Aha! Daar kan ik wat mee.
Ik moet dus de Ziggo Go app opnieuw downloaden, draak van een ding btw. en dan kan ik kijken 24 uur nadat het in de USA is uitgezonden?

Sowieso een dubbel genoegen: ik heb het films&series xl pakket afgesloten voor GoT, omdat ik het zat was de boel via minder legale bron binnen te harken.
Wilde nadat ik alles had gekeken het weer opzeggen maar mijn zoon kijkt zo graag de kinderkanalen die erin zitten.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Daniel36 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:17:
[...]

Aha! Daar kan ik wat mee.
Ik moet dus de Ziggo Go app opnieuw downloaden, draak van een ding btw. en dan kan ik kijken 24 uur nadat het in de USA is uitgezonden?

Sowieso een dubbel genoegen: ik heb het films&series xl pakket afgesloten voor GoT, omdat ik het zat was de boel via minder legale bron binnen te harken.
Wilde nadat ik alles had gekeken het weer opzeggen maar mijn zoon kijkt zo graag de kinderkanalen die erin zitten.

:+
Ja, het staat uiterlijk dus maandag op dinsdagnacht op de app. Denk zelf al rond 22.00 a 23.00 uur in de avond nu maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

alwaysleft schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:18:
[...]

Ja, het staat uiterlijk dus maandag op dinsdagnacht op de app. Denk zelf al rond 22.00 a 23.00 uur in de avond nu maandag.
d:)b zit net te Googelen naar uitzendtijd in de USA... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Echt klote dat ziggo ook geen richting aangeeft hoe laat de aflevering online komt te staan. Ben niet van plan om tot 20:00 te wachten. Ik denk dat ik hem als nog ga downloaden en kijk ik hem van de week nog wel een keer via ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
Nieuwevolger schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:12:
Echt klote dat ziggo ook geen richting aangeeft hoe laat de aflevering online komt te staan. Ben niet van plan om tot 20:00 te wachten. Ik denk dat ik hem als nog ga downloaden en kijk ik hem van de week nog wel een keer via ziggo.
Dan kun je hem 'gratis' kijken ga je nog downloaden.. :F

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Webgnome schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
[...]

Ja, wat een lol ik betaal voor een abbonement waardoor de serie gemaakt kan worden. Kunnen de mensen die niks betalen hem een halve dag eerder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:37
Hoe kun je deze kijken zonder Ziggo? Wil er best voor betalen. Is er een legaal alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FicoF schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:44:
Hoe kun je deze kijken zonder Ziggo? Wil er best voor betalen. Is er een legaal alternatief?
Buiten Ziggo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 14:24

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Iemand al witte rook over het tijdstip waarop Ziggo de nieuwe aflevering uitzendt?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Webgnome schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:34:
[...]

Hij heeft toch gewoon een punt? Het is toch slecht dat het op een legale manier zo slecht aangeboden wordt. Ten eerste is Ziggo de enige bron waardoor je het legaal kan kijken en ten tweede communiceren ze ook nog eens heel slecht en is het nu nog steeds niet duidelijk wanneer de aflevering online komt. Dan is het toch schrijnend dat mensen die besluiten om er niet voor te betalen het eerder kunnen zien.

Dan zou je kunnen zeggen 'wat maken die paar uur of paar dagen uit', maar helemaal in onze huidige maatschappij met allerlei soorten sociale media is de kans aanzienlijk dat je tegen een spoiler aanloopt. Dan is het gewoon raar/slecht dat je als niet betaler iets sneller kan zien dan iemand die er wel voor betaalt.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dvd-linden schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:56:
[...]
Dan zou je kunnen zeggen 'wat maken die paar uur of paar dagen uit', maar helemaal in onze huidige maatschappij met allerlei soorten sociale media is de kans aanzienlijk dat je tegen een spoiler aanloopt. Dan is het gewoon raar/slecht dat je als niet betaler iets sneller kan zien dan iemand die er wel voor betaalt.
Toch kan dat wel prima hoor. Ik heb het afgelopen seizoen gedaan omdat ik de eerste paar afleveringen op vakantie was. Toen besloten het hele seizoen af te wachten en ging goed.

Natuurlijk moet je even uit dit soort topics blijven maar het is niet zo dat je overladen wordt met spoilers op het "normale" internet, al zit ik niet op Facebook, dat scheelt ook vast iets.

Kijk je dus legaal via Ziggo dan kom je die uurtjes wel door. Het is in ieder geval geen excuus illegaal te downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-07-2017 23:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Donstil schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:01:
[...]

Toch kan dat wel prima hoor. Ik heb het afgelopen seizoen gedaan omdat ik de eerste paar afleveringen op vakantie was. Toen besloten het hele seizoen af te wachten en ging goed.

Natuurlijk moet je even uit dit soort topics blijven maar het is niet zo dat je overladen wordt met spoilers op het "normale" internet, al zit ik niet op Facebook, dat scheelt ook vast iets.

Kijk je dus legaal via Ziggo dan kom je die uurtjes wel door. Het is in ieder geval geen excuus illegaal te downloaden.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg ook niet dat het een excuus is; ik zeg alleen dat hij wel een punt heeft. De gehele industrie als geheel heeft het gewoon niet goed genoeg voor elkaar om illegaal downloaden aan banden te leggen, terwijl ik ervan overtuigd ben dat de mogelijkheden daarvoor wel zijn.

Overigens zeg ik ook niet dat spoilers helemaal niet te vermijden zijn, maar als je Twitter en Facebook hebt (dat laatste heb ik ook niet) dan kan het best een opgave zijn en loop je zomaar tegen een stomme spoiler aan. Dus vanuit dat standpunt bekeken begrijp ik het zeker dat mensen het zo snel mogelijk willen zien.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb er zin in! oOo morgen maar even tot ik de aflevering gezien heb dit topic vermijden :o Ik hoop dat het niveau van afleveringen meteen lekker hoog ligt :)
Ben ook benieuwd naar de lengte van de afleveringen, die zouden als het goed is wat langer zijn dan de afleveringen van vorige seizoenen, dus dat hoop ik in ieder geval :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-07 23:48
miicker schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:37:
Ik heb er zin in! oOo morgen maar even tot ik de aflevering gezien heb dit topic vermijden :o Ik hoop dat het niveau van afleveringen meteen lekker hoog ligt :)
Ben ook benieuwd naar de lengte van de afleveringen, die zouden als het goed is wat langer zijn dan de afleveringen van vorige seizoenen, dus dat hoop ik in ieder geval :)
Episode 1: 59 minutes.
Episode 2: 59 minutes.
Episode 3: 63 minutes.
Episode 4: 50 minutes.
Episode 5: 59 minutes.
Episode 6: 71 minutes.
Episode 7: 81 minutes.

Alleen aflevering 4 is wat kort, maar ik kan hier prima mee leven :D Aflevering 7 81 minuten... Wat een vermaak zal dat zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44
"Tell them winter came for House Frey"... De opening hakt er weer onmiddelijk goed in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flimovic schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:47:
Iemand al witte rook over het tijdstip waarop Ziggo de nieuwe aflevering uitzendt?
Illegaal gewoon te downloaden, maar legaal nog niet te zien. Ziggo, het is een schande.
Ik kijk hem dus wel illegaal ook al heb ik een legaal abonnement, maar het is gewoon triest :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 14:24

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Van de Ziggo Facebook pagina:

Ziggo: Hoi Dyon, de aflevering komt er in de loop van de volgende dag/ochtend op te staan. We kunnen niet wachten!

Groet,

Kelvin

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Ooh, prima. Morgen maar eens kijken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 11:08
Flimovic schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:59:
Van de Ziggo Facebook pagina:

Ziggo: Hoi Dyon, de aflevering komt er in de loop van de volgende dag/ochtend op te staan. We kunnen niet wachten!

Groet,

Kelvin
We leven in het internet tijdperk. Dus laten we het DVDtje met got07e01 verzenden vanaf HBO America naar Ziggo Nederland per pakjesboot! Zodat die misschien in de loop van de volgende dag online komt, ligt er maar net aan of de postNL bezorger net voor of net na de lunch aan de deur staat. 8)7

Ondertussen lees je berichten dat de HBO servers in (zuid) Amerika flink last hadden van overload.

En via de minder legale weg is de aflevering direct verkrijgbaar, zonder wachten, of overbelaste servers..

Bitter..

[ Voor 16% gewijzigd door Dacuuu op 17-07-2017 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Net gebeld met Ziggo, staat er uiterlijk 23.00 uur op. Ze verwachten rond 22.00 uur.

Was al druk bij de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:39

n2theb

Tweakers Abonnee

alwaysleft schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:23:
Net gebeld met Ziggo, staat er uiterlijk 23.00 uur op. Ze verwachten rond 22.00 uur.

Was al druk bij de KS.
Blijf met zn allen gewoon even klachen dan komt het er voortaan misschien wel eerder op. Of zullen ze een contract hebben dat ze het pas rond een bepaald tijdstip erop mogen zetten naast HBO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:08
azerty schreef op maandag 17 juli 2017 @ 06:22:
"Tell them winter came for House Frey"... De opening hakt er weer onmiddelijk goed in oOo
Shall we begin? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 22:50
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:06:
[...]

Illegaal gewoon te downloaden, maar legaal nog niet te zien. Ziggo, het is een schande.
Ik kijk hem dus wel illegaal ook al heb ik een legaal abonnement, maar het is gewoon triest :F
Met wat je doet is wat mij betreft niets mis! je betaald netjes voor de aflevering maar besluit deze via alternatieve wegen eerder te kunnen kijken. Waar het wat mij betreft wel goed mis gaat is bij HBO en vooral ZIGGO! Dat er niet op een fatsoenlijke manier internationaal ingespeeld wordt op dit soort zaken snap ik totaal niet. Zorg voor een fatsoenlijk degelijk netwerk wat wereldwijd beschikbaar is (zoals bv Netflix) en zorg ervoor dat je niet afhankelijk bent van een lokale aanbieder zoals Ziggo.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Waar je je druk om kan maken...
"Schrijnend". Zelfs!

Ik kan wachten tot vanavond, moet de samenvatting van de eerste zes seizoenen nog afkijken... maar heb de eerste van seizoen zeven al klaar staan.
Yolo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
22:00 is een fucking grap, en als die dan online staat zullen de servers wel overbelast zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:08
Ik zou dolgraag legaal willen kijken, maar dat kan ik niet (geen coax hier)....
Dan maar betalen via de merchandise die ik hier in de kledingkast heb liggen en aan de muur heb hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik begrijp niet dat zelfs mijn minder legale oplossing deze aflevering niet binnengehaald heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:59

Zeror

Ik Henk 'm!

:o Ed Sheeran in GoT
Ik heb een aankondiging hiervan gemist geloof ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Zeror schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:45:
Was me niet eens opgevallen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 22:50
Die aankondiging staat al maanden op facebook.

Totaal off-topic: Wij hebben kaartjes voor deze held voor aankomend jaar. Dit jaar ook geweest. Live een van de beste artiesten op dit moment! Dude doet alles in z'n eentje...en hoe:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 14:22

ulTimaS

Mayhaps

UFC vechter Conor McGregor speelt ook in dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:18

Mx. Alba

hen/die/zij

De schaakstukken worden in stelling gebracht. Mooie opbouwende aflevering die de fundering voor de rest van het seizoen gaat worden denk ik.

Ed Sheeran als een (vooralsnog?) onbelangrijke Lannister-soldaat, wie had dat gedacht! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 17-07-2017 10:58 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20
dvd-linden schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:14:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg ook niet dat het een excuus is; ik zeg alleen dat hij wel een punt heeft. De gehele industrie als geheel heeft het gewoon niet goed genoeg voor elkaar om illegaal downloaden aan banden te leggen, terwijl ik ervan overtuigd ben dat de mogelijkheden daarvoor wel zijn.

Overigens zeg ik ook niet dat spoilers helemaal niet te vermijden zijn, maar als je Twitter en Facebook hebt (dat laatste heb ik ook niet) dan kan het best een opgave zijn en loop je zomaar tegen een stomme spoiler aan. Dus vanuit dat standpunt bekeken begrijp ik het zeker dat mensen het zo snel mogelijk willen zien.
Mee eens, HBO series zijn in NL alleen te zien bij Ziggo en dan mag/moet je een Movies & Series XL abbo afsluiten. Nou weet ik niet of je dan ook die HBO content ook via de Ziggo Go app + Chromecast / Airplay kan kijken, maar dacht je dan aan een Mediabox of Horizon gedrocht vast zit (sorry na jaren van ellende met die UPC dozen komen ze er bij mij niet meer in, zie het nut er niet van in als je ook een CI+ kaartje kan krijgen).

HBO zou gewoon hun streaming service wereldwijd moeten uitrollen voor paar dollar per maand, wil ik best voor betalen.

Nu is bv. Mr. Robot bij Amazon te zien, maar alleen seizoen 1. Seizoen 2 zal wel nog niet mogen in Nederland, omdat Ziggo nog de rechten heeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Via twitter ziggowebcare
We releasen de nieuwe episode vanavond na 21.00 uur. :-) Kijk op https://ontdek.ziggo.nl/films-series/game-of-thrones … voor meer informatie. Veel plezier vanavond.

Ben benieuwd of het netwerkt ook overbelast raakt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Aflevering 1 was een prima aftrap voor seizoen 7.

(voor ze zekerheid in spoiler tags,.. bevat enkel info over S07E01)

spoiler:
Frey scene; schitterend :P
Winterfell scene; verstandige keuze van Snow (zorgt voor eenheid op langere termijn).
Samwell Tarly; leuke potten en pannen scene :P

Wat ik me alleen afvraag, is wat Euron Greyjoy gaat doen met zijn vloot (hij wil een leuk cadeautje meebrengen, maar wat dit nu precies is,..).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 22:22

Freshnezz

Why so serious?

Drumatiko schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:39:
Aflevering 1 was een prima aftrap voor seizoen 7.

(voor ze zekerheid in spoiler tags,.. bevat enkel info over S07E01)

spoiler:
Frey scene; schitterend :P
Winterfell scene; verstandige keuze van Snow (zorgt voor eenheid op langere termijn).
Samwell Tarly; leuke potten en pannen scene :P

Wat ik me alleen afvraag, is wat Euron Greyjoy gaat doen met zijn vloot (hij wil een leuk cadeautje meebrengen, maar wat dit nu precies is,..).
Denk dat het kadotje een van Cersei's vijanden is. Kan iedereen zijn dus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:22
Freshnezz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Denk dat het kadotje een van Cersei's vijanden is. Kan iedereen zijn dus 8)7
Denk niet dat het om een groot cadeau gaat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Bossie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:16:
[...]

Klein broertje zou inderdaad een mooi cadeautje zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
ulTimaS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:38:
[...]

UFC vechter Conor McGregor speelt ook in dit seizoen.
Volgens mij niet: http://bleacherreport.com...a-role-on-game-of-thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 14:22

ulTimaS

Mayhaps

oh haha, my bad. A case of don't believe everything you read on the internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-07 14:59
Op imdb krijgt S07E01 maar een 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 22:22

Freshnezz

Why so serious?

Bossie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:16:
[...]

Misschien drie slangetjes? Of moeder slang? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 11:36
Sniffels schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:44:
Op imdb krijgt S07E01 maar een 9 :P
Dat is te veel. Er gebeurt nauwelijks iets in deze episode. Het is voornamelijk ons geheugen opfrissen met personages en locaties.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:22
Kalief schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Dat is te veel. Er gebeurt nauwelijks iets in deze episode. Het is voornamelijk ons geheugen opfrissen met personages en locaties.
Er gebeurt toch juist heel veel, hoewel je gelijk hebt mbt tot personages en locaties zijn er een paar grote veranderingen tov de vorige aflevering?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooie beginscene, mooie eindscene, Samwell had een humorscene (en wie moest nog meer denken aan dat Samwell de set van Harry Potter op was gelopen met prof Slughorn als maester en de restricted area in de bieb?) De hound had wroeging want hij was daar al eens met Arya langs geweest. Euron vond ik een beetje een mafklapper en iets te hip aangekleed. Maar die zal wel een mandje vol slangen terug brengen oid. Verder viel de dagger in het boek van Tarley mij op, foreshadowing dat die nog gaat voortkomen in dit seizoen? En ze hebben direct een foreshadowing van Jon die Danny ontmoet op dragonstone gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 09-07 11:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Kalief schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Vind het een prima cijfer.

Tof begin, leuk einde.
Voor de rest gebeurt er genoeg en is er genoeg opbouw naar de komende afleveringen. Ik had er na de eerste minuut alweer helemaal zin in en de laatste minuut maakte het af :+ .

spoiler:
En ik hoop zo dat Arya inderdaad Cersei van kant maakt, zou wel mooi symbolisch zijn, en kan Arya erna lekker heel de boel als Cersei bestieren

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk dat we nog eerst nog 3 van dit soort opbouw afleveringen krijgen voordat het helemaal los gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wat een heerlijke aflevering was het weer! Die opening was geweldig!
Ik ga wel wat spoilen in dit bericht, maar omdat spoiler tags zo lelijk zijn en eveneens overbodig omdat de aflevering al is uitgezonden ga ik het niet tussen spoiler tags plaatsen:
Heerlijk begin, alle Freys vermoord door Arya, heel even dacht ik: wtf, hij is toch dood?! Na 2 seconden dacht ik: ohja, Arya :)

Erg mooi gedaan. De rest van de aflevering was ook heerlijk om er weer in te komen, ik kijk nu al uit naar de volgende afleveringen. Het volgende is me even ontschoten: hoezo staat het kasteel leeg waar Daenerys binnen komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 09-07 11:38

Darkasantion

Just keep swimming!

miicker schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:21:
...

Erg mooi gedaan. De rest van de aflevering was ook heerlijk om er weer in te komen, ik kijk nu al uit naar de volgende afleveringen. Het volgende is me even ontschoten: hoezo staat het kasteel leeg waar Daenerys binnen komt?
Stannis heeft het leeg achtergelaten toen ie naar het noorden ging.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Darkasantion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:35:
[...]

Stannis heeft het leeg achtergelaten toen ie naar het noorden ging.
Best wel onlogisch dat niemand gedacht had van daar ga ik lekker wonen haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:20
Jorah Mormont was ook nog niet van greyscale verlost zag ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-07 15:48
Darkasantion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:13:
[...]

spoiler:
En ik hoop zo dat Arya inderdaad Cersei van kant maakt, zou wel mooi symbolisch zijn, en kan Arya erna lekker heel de boel als Cersei bestieren
Spoilers hieronder:
Volgens de profetie die Cersei kreeg toen ze jong was (en die tot nu toe volledig is uitgekomen) zal Cersei worden omgebracht door haar valonqar, wat zou moeten vertalen naar klein broertje. Nu is het natuurlijk nog wel gissen welke van de twee het gaat worden.

Ik vond Ed Sheeran ook een leuke toevoeging, deed niet echt afbreuk aan het verhaal vond ik. De meningen op het internet zijn er wel erg over verdeeld, een groot deel van de kijkers vond dat het niet paste in GoT. Vond die scene met de lannister soldaten wel mooi, het liet zien dat die soldaten ook maar gewone jongens zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door The Unbelievabl op 17-07-2017 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

The Unbelievabl schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:01:
Ik vond Ed Sheeran ook een leuke toevoeging, deed niet echt afbreuk aan het verhaal vond ik. De meningen op het internet zijn er wel erg over verdeeld
Ik snap die hele hype rond die Ed Sheeran niet echt, maar hij heeft wel een game of thrones kop, dus ik vind het wel best. Zolang hij maar niet elke aflevering gaat zingen.

Had persoonlijk liever een of andere leuke actrice gezien die dan ook nog uit de kleren gaat zoals de meeste vrouwen in de serie, daar heb je meer aan als man dan aan Edje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:48:
[...]

Ik snap die hele hype rond die Ed Sheeran niet echt, maar hij heeft wel een game of thrones kop, dus ik vind het wel best. Zolang hij maar niet elke aflevering gaat zingen.

Had persoonlijk liever een of andere leuke actrice gezien die dan ook nog uit de kleren gaat zoals de meeste vrouwen in de serie, daar heb je meer aan als man dan aan Edje.
Volgens mij komt ie maar in eentje voor dus die gaan we niet nogmaals zien. Gelukkig deed Ed zijn kleren niet uit dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:20
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:48:
[...]

Ik denk dat de meesten geen belang hebben bij Ed zijn rooie snikkel.

Maar ik ken geen serie die zoveel gore en boobs laat zien dan game of thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Holy shit, kom heel de aflevering compleet tegen op m'n facebook timeline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Waarom Dragonstone niet geclaimd is... Hey ligt op een eiland, in het gebied van de Baratheons. Ik denk dat er binnen dat gebied nog wel beter bereikbare kastelen leeg staan op het moment. Dragonstone was een Targaryen stronghold die sinds de Targaryens waren verslagen leeg had gestaan. Alleen even geclaimd door Stannis tijdens de War of the Five Kings. Daarom zie je ook nog overal Targaryen logo's - niemand heeft de moeite genomen om die te vervangen door hun eigen symbolen. Het is ook een kasteel zonder landerijen dus zonder eigen resources in de buurt behalve dan steen en dragonglass. Alleen handig dus als residentie voor een lord die veel bannermen heeft die hem voedsel etc sturen.

[ Voor 18% gewijzigd door Mx. Alba op 17-07-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:38
Van wie was die arm die Samwell greep? Ik moest eigenlijk meteen aan de mad King denken ook al zou die zijn vermoord door Jamie, zal wel niks zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Grindtegel schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:55:
Van wie was die arm die Samwell greep? Ik moest eigenlijk meteen aan de mad King denken ook al zou die zijn vermoord door Jamie, zal wel niks zijn...
Ser Jorah 'Friendzone' Mormont. De gast die weggestuurd was door zowel Robert Baratheon, toen ging spioneren bij Khaleesi in de hoop een koninklijk pardon te krijgen. Werd door Daenerys net zo goed weggestuurd toen bleek dat ie greyscale had. Nu zit ie dus bij Sam in the Citadel gevangen in quarantaine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Grindtegel schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:55:
Dat was toch vrij duidelijk, een zekere daenerys liefhebber met grayscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nederlandse subs waren al om 18.00 te downloaden van de bekende sites, met de opmerking erbij: aangezien Ziggo het laat afweten...

Ziggo heeft echt mooi laten zien dat het absoluut niet loont om HBO proberen legaal te kijken.

Ik vind het nog steeds triest, ik ben echt een voorstander van legaal kijken (en luisteren en lezen), ik heb veel abonnementen daartoe, maar ik kan er dan absoluut niet tegen als het illegaal sneller en beter te vinden is.

Nou, genoeg gezever, ik ga douchen en voor de buis genieten. Genieten vanaf mijn nas, om 20:09 nog geen aflevering bij Ziggo te bekennen.
CryRaven schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:12:
Maar ik ken geen serie die zoveel gore en boobs laat zien dan game of thrones.
De eerste twee seizoen van Banshee komen aardig in de buurt :P
Misschien zelfs nog meer, maar ach, dat is ook niet de reden dat ik een serie kijk. Daar heb je wel andere sites voor.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 17-07-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:47
Joosie200 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Ser Jorah 'Friendzone' Mormont. De gast die weggestuurd was door zowel Robert Baratheon, toen ging spioneren bij Khaleesi in de hoop een koninklijk pardon te krijgen. Werd door Daenerys net zo goed weggestuurd toen bleek dat ie greyscale had. Nu zit ie dus bij Sam in the Citadel gevangen in quarantaine.
Dat had ik ook niet direct door dat hij het was, eigenlijk meer omdat hij toen min of meer verdwenen is of was het bekend dat hij daar heen ging?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:38
Joosie200 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Ach ja natuurlijk, hoe kan ik hem nou vergeten, ik vond het al te ver gezocht van mezelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Gynnad schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:19:
[...]

Dat had ik ook niet direct door dat hij het was, eigenlijk meer omdat hij toen min of meer verdwenen is of was het bekend dat hij daar heen ging?
De stem was het voor mij vooral.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De stem en ik slechts een dude ken met greyscale arm :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Ik keek met Engelse ondertiteling en daar stond bij dat die man met de grayscale arm Jorah was. Maakt het toch makkelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Laatst online: 21:53
The Unbelievabl schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:01:
[...]

Spoilers hieronder:
Volgens de profetie die Cersei kreeg toen ze jong was (en die tot nu toe volledig is uitgekomen) zal Cersei worden omgebracht door haar valonqar, wat zou moeten vertalen naar klein broertje. Nu is het natuurlijk nog wel gissen welke van de twee het gaat worden.
Ik ben wel benieuwd of het ook zo simpel zal zijn, little brother. Euron Greyjoy is ook een little brother van Balon Greyjoy. Mochten Cersei en Euron gaan trouwen dan is de buit voor Euron binnen. Wat moet hij dan nog met Cercei. Euron is een moordlustig mannetje die zelfs zijn eigen familie vermoord.

Het kan ver gezocht zijn, maar met Game of Thrones weet je het nooit en vond bovenstaand wel een leuke gedachte.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog steeds geen GoT bij Ziggo. Humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-07 20:53
Jordy8 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:00:
[...]

Ik ben wel benieuwd of het ook zo simpel zal zijn, little brother. Euron Greyjoy is ook een little brother van Balon Greyjoy. Mochten Cersei en Euron gaan trouwen dan is de buit voor Euron binnen. Wat moet hij dan nog met Cercei. Euron is een moordlustig mannetje die zelfs zijn eigen familie vermoord.

Het kan ver gezocht zijn, maar met Game of Thrones weet je het nooit en vond bovenstaand wel een leuke gedachte.
In A Feast For Crows staat het volgende;
And when your tears have drowned you, the valonqar shall wrap his hands about your pale white throat and choke the life from you.

De relatie tussen Cersei en Jamie is erg instabiel geworden, vooral met het vooruitzicht dat Cersie en Euron mogelijk gaan trouwen. Daarnaast vermoedt ik dat Cersie nog wel flink berzerk gaat dit seizoen, en Jamie dus de stad moet redden van Cersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Laatst online: 11-07 08:36
Ziggo: om 9 uur verwacht, ja tuurlijk... nog steeds niets. Ik heb maar even een NZB'tje in NZBGet op me NAS gegooid. Met 2 minuten kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Laatst online: 23:14

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

alwaysleft schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:07:
Nog steeds geen GoT bij Ziggo. Humor.
Zit er oom op te wachten. Maar nog niks

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:10
royduin schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:21:
Ziggo: om 9 uur verwacht, ja tuurlijk... nog steeds niets. Ik heb maar even een NZB'tje in NZBGet op me NAS gegooid. Met 2 minuten kijken 8)
Helaas geen NL sub :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• royduin
  • Laatst online: 11-07 08:36
Jawel hor, die waren er blijkbaar om 6 uur al maar toen nog met wat fouten. Om 21:03 werd een goede geplaatst... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Jordy8 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:00:
[...]

Interessant theorie, ik denk toch dat het slaat op je eigen kleine broertje. De 'plot twist' is dat Cersei denkt dat haar kleine broertje Tyrion is en ik denk dat het uiteindelijk Jaime is. Die zal dan als deja-vu van de Mad King Cersei omleggen om de stad/gewone volk of anderen te redden. Maarja bij GoT kan het toch weer anders uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Ik wist niet dat Arya haar stem zo kan vervormen dat ze als een ouwe lul klinkt. Het masker snap ik wel maar je stem zo aanpassen is 'ongeloofwaardig, lijkt mij '.

Ja, ik weet dat er zat ongeloofwaardigheden in de serie voor komt.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 11:27
Pff wat een ellende met ziggo. Neem speciaal hiervoor een abbo, staat hij er eindelijk op krijg je weer foutmeldingen. Alsof ze willen dat mensen het via andere bronnen gaan bekijken.

Edit: na 5 min proberen werkt het.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 17-07-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 11-07 12:55
Bij mij staat ie er nog niet bij. Gewoon bij hbo xl series en got, toch?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk hem nu gedownload, maar waar zie je hem in die app staan? Ik zie alleen seizoen 1 tm 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:28
Volgens mij loopt Ziggo weer gewoon te kutten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:44
Mandrake466 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:39:
Ik wist niet dat Arya haar stem zo kan vervormen dat ze als een ouwe lul klinkt. Het masker snap ik wel maar je stem zo aanpassen is 'ongeloofwaardig, lijkt mij '.

Ja, ik weet dat er zat ongeloofwaardigheden in de serie voor komt.
"Magic" ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-07 09:48
Ik dacht serieus dat Dani op het eind opgeblazen werd door wildfire. Kwam een beetje over als te makkelijk.

De keuze van John om de kastelen over te geven was gewoon voorruit kijken? Hij geeft de kastelen terug aan de huidige eigenaren wetend dat deze overlopen zouden worden door white walkers.

Mooi om te zien hoe the Hound wat gevoelens terug krijgt. Was het niet te zien in seizoen 6? hoe hij die bevroren man en zijn dochter omlegd voor zilver/goud?

Gave openings scene zeg. Arya als Oh ren ishi :)

Wat betreffende de muur. Was Bran niet gemarkeerd door de whitewalker king waardoor de magische verzegeling verbroken werd? Als dat zo is zou dan niet de zegel van de great wall verbroken worden op het moment wanneer Bran erdoor heen gaat?

[ Voor 19% gewijzigd door luxzenburcht op 17-07-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In welke plaats zit Cersie nu? Ik dacht Kings Landing, maar kennelijk niet? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 22:29
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:04:
In welke plaats zit Cersie nu? Ik dacht Kings Landing, maar kennelijk niet? Weet iemand dit?
Dat is gewoon kings landing hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:04:
Hoezo zou ze niet in Kings Landing zijn? Ze gebied zelfs John om daar heen te komen "to bend the knee". ALs je euron zijn vloot ziet varen zie je ook duidelijk de red keep. En Cersei zit ook gewoon op de Iron Throne bij de audientie van Euron

[ Voor 18% gewijzigd door Woy op 17-07-2017 22:12 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:08:
Hoezo zou ze niet in Kings Landing zijn? Ze gebied zelfs John om daar heen te komen "to bend the knee"
Euron greyjoy zei volgens mij I won't go back to kings landing, maar hij is daar al. Ik denk dat hij bedoelde dat hij niet naar de ijzereilanden terug wil. Misschien raak ik in de war omdat er een fout in de Nederlandse subs zit.

Ik zal het morgen nog eens bekijken, bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 17:46
Hij gaat nu weer terug naar Iron Islands, en komt pas terug naar Cersei/Kingslanding als hij de perfect gift heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:14:
[...]

Euron greyjoy zei volgens mij I won't go back to kings landing, maar hij is daar al. Ik denk dat hij bedoelde dat hij niet naar de ijzereilanden terug wil. Misschien raak ik in de war omdat er een fout in de Nederlandse subs zit.

Op het moment dat hij wegloopt zegt hij dat hij pas terugkomt naar Kings Landing als hij een worthy gift voor Cercei heeft om haar te overtuigen om te trouwen ( Of ieder geval om hem te vertrouwen )

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:38
Anoniem: 738905 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:14:
[...]

"I won't come back to kings landing without a gift"

Oftwel, tot hij een geschenk voor Cersei heeft komt die niet terug.
luxzenburcht schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:58:

Wat betreffende de muur. Was Bran niet gemarkeerd door de whitewalker king waardoor de magische verzegeling verbroken werd? Als dat zo is zou dan niet de zegel van de great wall verbroken worden op het moment wanneer Bran erdoor heen gaat?
Was dat niet al tijdens een "warg" sequence gebeurt in seizoen 6? Dat Bran een visie van Winterfell heeft, waar door de mark de Night King ook was? (waar de Night King de three eyed raven afmaakt)

(zoals ook in de preview van vorig seizoen: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LDGDhA3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 17-07-2017 22:20 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EdwardK123 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:53:
Volgens mij loopt Ziggo weer gewoon te kutten..
Ziggo heeft kennelijk problemen hem online te krijgen lees ik twitter... ik ben blij dat de ziggo internetverbinding wel werkte zodat ik hem kon meepakken.

Rorando schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:16:
Hij gaat nu weer terug naar Iron Islands, en komt pas terug naar Cersei/Kingslanding als hij de perfect gift heeft
Aha, naar de iron islands gaat hij dus, helemaal duidelijjk :) , bedankt allemaal, alle posts van jullie samen maakte het weer duidelijk.
Ik moet weer even op gang komen. Die voorstukjes aan het begin sluiten dus goed aan op deze aflevering.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 17-07-2017 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 22:27

mark-k

AKA markkNL

Edwin__ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:09:
[...]

In A Feast For Crows staat het volgende;
And when your tears have drowned you, the valonqar shall wrap his hands about your pale white throat and choke the life from you.

De relatie tussen Cersei en Jamie is erg instabiel geworden, vooral met het vooruitzicht dat Cersie en Euron mogelijk gaan trouwen. Daarnaast vermoedt ik dat Cersie nog wel flink berzerk gaat dit seizoen, en Jamie dus de stad moet redden van Cersie.
Jamie gaat het sws niet worden dan, die heeft maar 1 hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik denk trouwens dat Euron Greyjoy de nieuwe Ramsey/Joffrey gaat worden. Na het verdwijnen van Joffrey uit de serie (of eigenlijk vlak daarvoor al) was Ramsey in opkomst, nu komt daar Euron, die waarschijnlijk iets gaat doen wat het gross van de GoT fans niet heel leuk vind waardoor Cersei met hem gaat trouwen.
Ik hoop altijd maar dat vier personages blijven leven: John Snow (Targaryan), Arya Stark, Deanarys Targaryen en Tyrion Lannistor. Verder zou ik het erg jammer vinden als the Hound, Bran, Jamie of Briënne dood zou gaan. Daar zou ik nog wel mee kunnen leven. Alhoewel ik denk dat de rol van Bran nog lang niet voorbij is, dus daar maak ik me dan ook minder zorgen om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iva Wonderbush
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-07 09:01
Mandrake466 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:39:
De draken, white walkers, wargs, giants etc. zijn wel geloofwaardig :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:27
Euron zal wel de dragonhorn als ultieme geschenk aan Cersei geven. Tenminste die horn komt in de boeken namelijk wel voor.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Trouwens die White Walker giant (Wun Wun volgens mij) was wel echt epic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

miicker schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:37:
Trouwens die White Walker giant (Wun Wun volgens mij) was wel echt epic!
Volgens mij was daar wel een foutje mee gemaakt. In Winterfell krijgt Wun Wun een pijl in zijn rechteroog door Ramsey Bolton. In de scene met de White Walkers mist hij zijn linkeroog. Beetje jammer :P

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 09:14

The_Worst

Unox

Mooie aflevering. Breekt wel iets met de voorgaande seizoenen door sommige scènes wat luchtiger te brengen, Sam in Citadel. Wat overigens niet verkeerd is.

Ben wel benieuwd hoe Ser Jorah Mormont in quarantaine terecht is gekomen in Westeros. Zou hij daarna toe zijn gegaan in de hoop dat de Archmeaster een geneesmiddel heeft? Weet iemand nog waar Shireen is behandeld of door wie? Er is wel iets over vermeld in de voorgaande seizoenen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Pagina: 1 2 ... 70 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic