Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-09 21:20
quote:
While talking with a friend about Wildlands we thought of an idea that would benefit the game becomming more challenging while still maintaining its open character.
We were insipired by The Division, so players that played that game will recognize this i think..

It would be great if we could modify the missions beforehand. So lets say we have a mission that we have to extract a person. When selecting it on the map we would like to add modifiers to the mission that would change/benefit the objective. A modifier could be the following:
  • No Alarms This would mean that you have to extract the person without having triggered any alarm or getting detected by a person
  • No Kills Obviously this would mean that you can't kill anyone.
  • No Witness This would be a modifier for which you would need to kill everyone in the base/mission area.
The nice thing of these modifiers is that you could combine them with the mission as (optional) requirements. So you could add it as an requirement and if you fail, you fail the mission. But if you succeed it can be rewarded with extra xp or resources for example.

We think this would add an extra dimension to missions in a positive way. Mainly because rules you would set in you head are enforced and could be rewarded.
Hope you guys like it too!
Bovenstaande heb ik gepost op crosspost from: reddit
maar ben benieuwd wat jullie van het idee vinden? Het leek mij wel tof om zo wat meer flair aan een missie te geven.. :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:44

Ebayzo

Gekke eend

Ondankbare hostage die bevrijd was, en sjah...Kerbal Space Program ?

(Let niet op graphics, nieuwe kaart is morgen binnen ;))

Flickr

• Dr.Root
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-08 08:52
Hi allemaal, ben zojuist gestart met deze game. Discord is nieuw voor mij maar ik houdt van stealthy gameplay zoals (Splinter cell, hitman etc) hoe kan ik op discord komen om mensen te vinden met zelfde interesses in GRWL?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-09 09:07
quote:
Ebayzo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:31:
[video]
Ondankbare hostage die bevrijd was, en sjah...Kerbal Space Program ?

(Let niet op graphics, nieuwe kaart is morgen binnen ;))
ik heb precies hetzelfde gehad met die rebel die je bevrijd, hij reed mij ook omver. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
Dr.Root schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:35:
Hi allemaal, ben zojuist gestart met deze game. Discord is nieuw voor mij maar ik houdt van stealthy gameplay zoals (Splinter cell, hitman etc) hoe kan ik op discord komen om mensen te vinden met zelfde interesses in GRWL?
Discord downloaden en installeren en dan deze link klikken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 06-09 13:13

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:21:
#1 verzoek voor een volgende patch is voor mij het fixen van de heli's. Wat vliegen die ongelofelijk irritant als je snelheid wilt maken en winnen dan 0 altitude. Meest irritante is dat het ook nog per heli verschilt, zo'n Cobra kan 2x zo hoog vliegen als een Little Bird bijvoorbeeld.

Verder wel tevreden en speelt leuk, ben benieuwd hoe leuk het nog is na 100% completion.

Ik ga overigens in een 2e savegame solo alle verhaalmissies doen, want ik heb werkelijk geen idee wat het verhaal is, want in multiplayer ga je niet rustig alle videos zitten kijken.. Dus nu gewoon knallen voor 100% en daarna verhaal volgen.
spel is voor mij alleen maar slechter geworden na de patch, had eigenlijk nergens last van.
nu zijn de eerste 2 minuten onspeelbaar, textures laden super traag, delay is zo'n beetje alles (drone explosive bv ontploft pas na 20sec) kan geen waypoint op de map zetten en ga zo maar door, owja en het hele menu is super traag geworden. toen ik de eerste keer op play drukte dacht ik dat mn spel vast liep zo lang duurde het voor er wat gebeurde :(. na een paar minuten word het beter en kan ik al die dingen wel.

en ja moet toch wat in die 2 minuten dus dan maak ik dingen zoals dit xD

De heli is juist 1 van de weinige vehicles die het voor mij goed doen, druk op shift en dan w tot je de heli een stukje ziet zakken en dan w los en gaan met die banaan. de snelheid die je op dat moment heb blijft ie vrij lang houden en hij is super wendbaar. prachtig om op hoge snelheid door ravijnen te vliegen om SAM te ontwijken.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 14-03-2017 01:32 (10%)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

quote:
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 01:28:
[...]

spel is voor mij alleen maar slechter geworden na de patch, had eigenlijk nergens last van.
nu zijn de eerste 2 minuten onspeelbaar, textures laden super traag, delay is zo'n beetje alles (drone explosive bv ontploft pas na 20sec) kan geen waypoint op de map zetten en ga zo maar door, owja en het hele menu is super traag geworden. toen ik de eerste keer op play drukte dacht ik dat mn spel vast liep zo lang duurde het voor er wat gebeurde :(. na een paar minuten word het beter en kan ik al die dingen wel.

en ja moet toch wat in die 2 minuten dus dan maak ik dingen zoals dit xD
[afbeelding]

De heli is juist 1 van de weinige vehicles die het voor mij goed doen, druk op shift en dan w tot je de heli een stukje ziet zakken en dan w los en gaan met die banaan. de snelheid die je op dat moment heb blijft ie vrij lang houden en hij is super wendbaar. prachtig om op hoge snelheid door ravijnen te vliegen om SAM te ontwijken.
Hahaha ik had al precies dezelfde ervaring met de APC :') 8)7

Heli is een beetje k*t imho: op shift drukken om te stijgen, vervolgens wil je vooruit dus duw je logischerwijs op W, na een paar seconden begin je aan een duikvlucht dus laat je W los, en dan gaat hij weer vol afremmen 7(8)7 Na een paar keer blijft hij wel vanzelf vooruit vliegen.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 01:28:
[...]

Check voor de grap je HD gebruik maar eens vlak na het starten van een nieuwe game. Zo te zien laadt hij nu alles in 1x in na het starten. Je kan inderdaad beter ff een minuut (afhankelijk van je systeem) wachten tot hij alles geladen heeft in plaats van gelijk vertrekken. Hoop dat ze dit weer snel fixen. Met mijn Samsung 951 is het al goed merkbaar, wil niet eens weten hoe het is op een tragere of gewone HD.

• Dr.Root
Gisteren eerste uurtje gespeeld, toen begon ik ineens stemmen te horen en dacht wtf?

Bleek het dat ik coop had aangezet, vervolgens komen er twee teammaten guns blazing en schreeuwend over de voice com naar de basis gesjeesd (op extreme mode) vervolgens allemaal UNIDAD?

Enfin, was lache maar heeft op dit moment alleen maar dezelfde indruk als een verbeterde GTA game in de bergen als gevoel op mij achtergelaten..

En wat de hell zijn die vier clowns die random spawnen? :-s

Hoop dat ik mensen vindt wie ook van tactisch gameplay houden!

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:58
Review van Tweakers is online: reviews: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands: erg afhankelijk van meerwaarde coöp
Ik ben het wel eens met deze review. Het enige is dat ik het verhaal wel als leuk/interessant beschouw. Ze hebben het leuk gedaan met de verschillende soorten intel en de manier waarop je naar El Sueno moet.

PSN: Curvaa_

• eniux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-09 21:19
quote:
Curva schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:43:
Review van Tweakers is online: reviews: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands: erg afhankelijk van meerwaarde coöp
Ik ben het wel eens met deze review. Het enige is dat ik het verhaal wel als leuk/interessant beschouw. Ze hebben het leuk gedaan met de verschillende soorten intel en de manier waarop je naar El Sueno moet.
Als je speelt op de PC, dan kan je het grafisch niet eens zijn met deze review. Game spelen op een playstation en dan zeggen dat het grafisch niet mooi is.. |:( de rest van het verhaal ben ik het redelijk mee eens. AI is inderdaad waardeloos en in een APC ben ben je (met ai team) bijna onverslaanbaar door enemies.

moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar coop speel (ook als we niet samen spelen) zodat we geen last hebben van die AI team mates ;)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Curva schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:43:
Wel eens met review denk ik. Replay value is singleplayer niet heel hoog. Maar denk dat er nog wel wat uurtjes inzitten qua coop.

Plus het voorstel boven met de challenges kan wel wat extra's bieden!

Flickr

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 06:57:
[...]

Check voor de grap je HD gebruik maar eens vlak na het starten van een nieuwe game. Zo te zien laadt hij nu alles in 1x in na het starten. Je kan inderdaad beter ff een minuut (afhankelijk van je systeem) wachten tot hij alles geladen heeft in plaats van gelijk vertrekken. Hoop dat ze dit weer snel fixen. Met mijn Samsung 951 is het al goed merkbaar, wil niet eens weten hoe het is op een tragere of gewone HD.
Spel staat idd op mn gewone hd, voor de patch had ik dit niet :(
Oud videotje over hoe ubi patched xD

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 14-03-2017 10:38 (46%)

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-09 12:56
Ik had het in eerste instantie ook op mijn normale HD geinstalleerd, was onspeelbaar, heeeel veel freezes, bizar lange laadtijden, gisteren overgezet naar mijn SSD, loopt nu als een zonnetje.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Dr.Root schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:35:
discord is gewoon soort teamspeak, je komt hier toch in contact met mensen met zelfde interesse ":)
quote:
Borentos schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:47:
Ik had het in eerste instantie ook op mijn normale HD geinstalleerd, was onspeelbaar, heeeel veel freezes, bizar lange laadtijden, gisteren overgezet naar mijn SSD, loopt nu als een zonnetje.
even ruimte gemaakt op mijn SSD en ga hem daar nu ook installeren :P

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 14-03-2017 15:31 (30%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Melantrix
quote:

[...]
Ik lees regelmatig in reviews dat het repetitief is. Welke shooter (of zelfs de klassieke Ghost Recon) is dat eigenlijk niet? Het is altijd: val dit of dat aan, neem die gevangen, onderschep dat konvooi, blaas object x op, val trainingskamp zus aan, verdedig positie tegen een aanval etc. En dat dan vaak allemaal in dézelfde setting (denk aan Ghost Recon 1 in ik meen Somalia (of was dat niet één setting?!), en daarna de uitbreidingen Desert Siege en Island Thunder met dezelfde flora en fauna). Of de Advanced Warfighter reeks. Doen die eigenlijk ook niet steeds hetzelfde trucje? En dat waren games van, wat is het, 10-15 uur per game?

Het "probleem" met Wildlands lijkt eerder dat er téveel content is, waardoor het repetitief aan kan gaan voelen. Met gemiddeld 10 uur per 10% story progression (bij mij en anderen is dat zo inclusief Side missions zo nu en dan), wordt het inderdaad een fikse klus. Maar is dat erg, je wilt toch gamen? Als het een kwart van de content was geweest, zou dát juist weer een minpunt zijn.

Ik vind Wildlands eigenlijk helemaal niet repetitief (voor een shooter). Sterker nog, in ongeveer 20 uur spelen heb ik de meest uiteenlopende missies gedaan op zeer gevarieerde area of operations. Gevochten in vijandelijke trainingskampen, olieraffinaderijen, dorpen, haciënda's, mijnen, op afgelegen eilanden, in fabrieken, etc. En zelfs met replay value in sommige gevallen, doordat er zoveel manieren zijn om het te benaderen. Je bent volledig vrij om te kiezen hoe, met wat en vanaf welke richting je een objectieve wilt pakken. Soms zijn er nog geheime routes of alternatieve ingangen die voor een hele andere ervaring zorgen. En dan nog niet te spreken over dat de locaties in zulke verschillende geografische gebieden liggen, wat toch ook weer voor vernieuwing zorgt tijdens het spelen.

De structuur is misschien voorspelbaar, en een dynamische wereld die reageert op wat er gebeurt was tof geweest, maar hoeveel games zijn in staat dat te doen? De missies blijven naar mijn mening wel interessant, net zoals de missies van andere Ghost Recon games toch steeds weer leuk zijn, ondanks dat het steeds hetzelfde is in een ander jasje, het blijft immers een militaire shooter. Dus zeker niet minder interessant dan de niet open world Ghost Recon's van hiervoor. Misschien was meer variëteit in vijanden goed geweest, zodat het voelt dat je niet steeds tegen hetzelfde type vijand vecht.

Want als we Wildlands vergelijken met de "losse Maps" die je normaal voor elke missie hebt met dit soort shooters, dan is dát eigenlijk veel beperkter en repetitief. Ik denk serieus dat de hoeveelheid content Wildlands hierdoor bij reviewers zichzelf in de vingers snijd. Volgens mij krijg je heel veel "bang for your buck" met Wildlands.
erg scherpe reactie op de review van tweakers

Ik ben het 100% met hem eens. Wat vinden jullie?

• Dr.Root
Iemand enig idee hoe je lost kan komen als je vast zit tussen twee rotsen? (zonder je locatie te swappen) Of zit er nog geen functie in de game ''Help im stuck'' ? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Het is maar net wat je verwacht of hoe je de game benadert. Ik vind het wel meevallen met het repetitieve. Die side missions zijn wel iedere keer hetzelfde, maar de verhaallijn en de (onder) bazen zijn wel iedere keer anders. Wat me ook opvalt is dat als je ergens dood gaat, het aantal vijanden en waar ze zitten niet altijd hetzelfde is als daarvoor. Dit houdt in dat er altijd een verrassings element inzit.

Denk wel dat een aantal missies niet goed uit de verf komt door de inconsistentie van de AI. Aan de ene kant zijn die omnipotent, maar tegelijkertijd super dom. Als ze dat weten te fixen, verandert de hele dynamiek ook.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22-09 18:37
Gisteren heel de avond geen co op kunnen doen want de public matchmaking kon geen spelers vinden? Nog mensen hier last van gehad want dit lijkt mij toch raar eerlijk gezegd.

• eniux
  • Laatst online: 22-09 21:19
quote:
Dr.Root schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:54:
Iemand enig idee hoe je lost kan komen als je vast zit tussen twee rotsen? (zonder je locatie te swappen) Of zit er nog geen functie in de game ''Help im stuck'' ? :)
maatje inviten > 2 granaten op je laten gooien > respawnen op hem.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Gister mijn GTX960 vervangen voor een GTX1060, maar dat scheelt wel wat FPS in Wildlands :) Kon de grafische pracht ook weer een stuk opschroeven dus ziet er ook allemaal wat strakker uit. Nu weer eens aan de slag met de verhaallijn.

Flickr

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:02
quote:
Dr.Root schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:54:
Map openen en fast travellen of naar een checkpoint of naar een andere speler.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wel zwaar irri dat je alleen naar je maat kan revive als je dood gaat in coop, ik wil soms ook gewoon naar een fast travel punt kunnen reizen via de map

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:09

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik had gister wel wat vreemds, ik had een silencer op mijn Snipergun en hoode dus ook geen (tot nagenoeg geen) schot. Echter sloegen alle NPC's alarm als ik een schot loste. Bij nader onderzoek bleek het dat in mijn game de Gun + Silencer silent was en in de game van mijn mede spelers niet maar dit precies andersom was.

Is dit een bekend dingetje toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dat is een bug die al bestond tijdens de BETA, Ubi heeft hem er niet ingestopt met de laatste patch :D
tovallig had ik het eergister nog met een maatje, ik zag hem ook echt zijn silencer er af halen maar voor hem zat ie er dan juist op. hij had het alleen met een wapen dat hij net had gevonden en het wapen wat hij al de hele avond gebruikte was gewoon goed.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 15-03-2017 17:01 (20%)

• Dr.Root
Ik speel de game op very high en 1080p resolutie met een fx 6300 en een gtx 970, sommige settings moeten op high maar let goed op de vram die de game eet. Loopt lekker soepel nu, voor het gevoel rond de 50/60fps kan ook lager zijn hoor maar heb geen significante drops ofzo. de game staat overigens wel op een SSD geinstalleerd. Al met al positief en de game geeft een hoop eye candy.

Ps weet trouwens niet of ik de laatste Nvidia drivers moet installen? Game loopt nu soepel.. dus..

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:20
quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:24:
[...]

Het is maar net wat je verwacht of hoe je de game benadert. Ik vind het wel meevallen met het repetitieve. Die side missions zijn wel iedere keer hetzelfde, maar de verhaallijn en de (onder) bazen zijn wel iedere keer anders. Wat me ook opvalt is dat als je ergens dood gaat, het aantal vijanden en waar ze zitten niet altijd hetzelfde is als daarvoor. Dit houdt in dat er altijd een verrassings element inzit.
Het is een sandbox/open world game, dus hoe je de zaken zelf aanpakt of plant bepaalt al de helft van je spelervaring, en daar zorg je zelf voor. De zijmissies zijn idd hetzelfde, dat kan iedereen zien. Maar daar kan je toch zelf ook genoeg variatie inleggen denk ik dan. zoals die convoys. Ambush opzetten, helikopter drive by doen, of long range snipen, keuze genoeg om het aan te pakken als je wat creatief bent.

Ubisoft heeft wel weer een hele goeie setting gecreerd, en dan is het aan de speler ook om daar het maximale uit te halen. Het verhaal is misschien niet speciaal, maar er zit wel wat spijs in.

Veel hangt inderdaad wel af van de co-op. Moest ik het alleen met de AI spelen (wat ik in future soldier gedaan heb), had ik maar een derde van de fun die ik nu heb denk ik.

Die gozer die je uit die kerk moet redden in regio 1 heeft mij ook overreden btw :P

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 16-03-2017 00:00 (3%)

• NLxAROSA
  • Niet online
Zie ook veel 'onvoorspelbaar' gedrag zoals Santa Blanca die met Unidad of de rebellen slaags raakt. Kun je soms ook prima sturen om zo een missie makkelijker te maken (of één grote chaos :P). Zijn een paar hoofdmissies die je op die manier prima af kan maken zonder zelf al te veel risico te lopen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Convoy vind ik mooi om met mijn EMP drone stil te zetten en dan uit te schakelen, werkt echt goed.
Gister een side quest geprobeerd bij een zeer grote militaire basis. Unidad en cartel bij elkaar. Ik moest een vliegtuig stelen en het was echt heel lastig omdat de generator die ik vond niet de sams van stroom voorzag. Gelukkig was het wel van de drone jammer dus daarna kon ik mooi verder. Na ruim 30 minuten plannen ,snipers uitschakelen etc wil ik het vliegtuig kapen, blaas ik hem per ongeluk om met mn sniper rifle xD
quote:
NLxAROSA schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 07:45:
Zie ook veel 'onvoorspelbaar' gedrag zoals Santa Blanca die met Unidad of de rebellen slaags raakt. Kun je soms ook prima sturen om zo een missie makkelijker te maken (of één grote chaos :P). Zijn een paar hoofdmissies die je op die manier prima af kan maken zonder zelf al te veel risico te lopen.
Een aanal keren zo mooi een weapon case kunnen pakken terwijl unidad en SB elkaar kapot aan het maken waren.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 16-03-2017 08:59 (33%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Dr.Root schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:04:
Ik speel de game op very high en 1080p resolutie met een fx 6300 en een gtx 970, sommige settings moeten op high maar let goed op de vram die de game eet. Loopt lekker soepel nu, voor het gevoel rond de 50/60fps kan ook lager zijn hoor maar heb geen significante drops ofzo. de game staat overigens wel op een SSD geinstalleerd. Al met al positief en de game geeft een hoop eye candy.

Ps weet trouwens niet of ik de laatste Nvidia drivers moet installen? Game loopt nu soepel.. dus..
Huh...wat doe ik verkeerd dan (I7-2600 / GTX1060 6GB / 8GB Ram en alles op SSD, maar zal niet uitmaken). Maar ik kan alles wel op high zetten met wat extra eye candy opties, maar dan loopt het net aan soepel. Very high zal hem echt niet worden met 60+ FPS denk ik.

Flickr

• Dr.Root
quote:
Ebayzo schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:09:
[...]
Huh...wat doe ik verkeerd dan (I7-2600 / GTX1060 6GB / 8GB Ram en alles op SSD, maar zal niet uitmaken). Maar ik kan alles wel op high zetten met wat extra eye candy opties, maar dan loopt het net aan soepel. Very high zal hem echt niet worden met 60+ FPS denk ik.
Ik zal vanavond even kijken welke settings ik op Very high heb staan. Misschien ben ik snel tevreden als het om eye-candy gaat. Vindt het overigens zeer storend als ik vertraagd beeld heb of wat dan ook. Op bepaalde locaties heel even een dipje maar dat heeft naar mijn gevoel meer te maken met de brakke code die ubisoft heeft geschreven. Want op andere locaties, welke naar mijn idee mooier zijn qua belichting etc.. loopt het weer als een zonnetje.

Of ik echt tussen de 50 /60 fps zit moet ik even checken maar me gevoel zegt van wel, als ik vanavond tijd heb probeer ik wel een filmpje te maken ofzo en fps te checken.

Wel even met sidenote: De FX6300 is overlocked (weet even niet meer hoeveel is hele tijd terug dat ik dat heb gedaan) maar draait constant rond de 45 graden temp met aircooling

Dr.Root wijzigde deze reactie 16-03-2017 09:34 (8%)

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15:07
quote:
kuusj98 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 02:01:
[...]

Heli is een beetje k*t imho: op shift drukken om te stijgen, vervolgens wil je vooruit dus duw je logischerwijs op W, na een paar seconden begin je aan een duikvlucht dus laat je W los, en dan gaat hij weer vol afremmen 7(8)7 Na een paar keer blijft hij wel vanzelf vooruit vliegen.
Ik snap oprecht niet dat zo veel mensen moeite hebben met de heli mechanics. Je stijgt op door shift, gaat vervolgens vooruit door W, wanneer je begint met je duikvlucht laat je W los maar houdt je shift ingedrukt. Je vliegt dan gewoon met de zelfde snelheid door zonder van hoogte te veranderen. Als je vervolgens hoger wil gaan vliegen druk je gewoon S in en je vliegt hoger. Als je S weer loslaat gaat de heli vanzelf weer sneller vliegen (je moet wel constant shift ingedrukt houden).

• Dr.Root
Iemand trouwens ervaring met de meest recente Nvidia driver update? (Heb zelf een GTX 970) draai de game zeer soepel op het moment maar twijfel of ik de nieuwe driver update moet downloaden.

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Dr.Root schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:38:
Iemand trouwens ervaring met de meest recente Nvidia driver update? (Heb zelf een GTX 970) draai de game zeer soepel op het moment maar twijfel of ik de nieuwe driver update moet downloaden.
Driver update maakte bij mij geen verschil. Sowieso heeft de game sinds de 1.1.5 last van streaming issues (vooral op hogere settings) waardoor vooral je HD de bottleneck is, dus qua FPS ga je nauwelijks iets merken gok ik.

• Dr.Root
quote:
NLxAROSA schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Driver update maakte bij mij geen verschil. Sowieso heeft de game sinds de 1.1.5 last van streaming issues (vooral op hogere settings) waardoor vooral je HD de bottleneck is, dus qua FPS ga je nauwelijks iets merken gok ik.
Dank voor je reactie. Ja gelukkig heb ik de game direct op mijn ssd geinstalleerd, had een klein vermoeden dat er anders enorme laadtijden zouden spelen. Net zoals met GTA V of Battlefield titels. Opzich logisch maargoed :)

Fijne dag verder.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Dr.Root schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Ik zal vanavond even kijken welke settings ik op Very high heb staan. Misschien ben ik snel tevreden als het om eye-candy gaat. Vindt het overigens zeer storend als ik vertraagd beeld heb of wat dan ook. Op bepaalde locaties heel even een dipje maar dat heeft naar mijn gevoel meer te maken met de brakke code die ubisoft heeft geschreven. Want op andere locaties, welke naar mijn idee mooier zijn qua belichting etc.. loopt het weer als een zonnetje.

Of ik echt tussen de 50 /60 fps zit moet ik even checken maar me gevoel zegt van wel, als ik vanavond tijd heb probeer ik wel een filmpje te maken ofzo en fps te checken.

Wel even met sidenote: De FX6300 is overlocked (weet even niet meer hoeveel is hele tijd terug dat ik dat heb gedaan) maar draait constant rond de 45 graden temp met aircooling
Thanks voor de moeite alvast! Ben gewoon benieuwd of ik wellicht nog wat meer uit mijn config moet halen. Heb alles nog stock draaien.

Flickr

• Curva
quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:58:
Convoy vind ik mooi om met mijn EMP drone stil te zetten en dan uit te schakelen, werkt echt goed.
Goed idee. Hier had ik nog niet aangedacht.
quote:
Gister een side quest geprobeerd bij een zeer grote militaire basis. Unidad en cartel bij elkaar. Ik moest een vliegtuig stelen en het was echt heel lastig omdat de generator die ik vond niet de sams van stroom voorzag. Gelukkig was het wel van de drone jammer dus daarna kon ik mooi verder. Na ruim 30 minuten plannen ,snipers uitschakelen etc wil ik het vliegtuig kapen, blaas ik hem per ongeluk om met mn sniper rifle xD
Dit zijn wel de leukste side missies! :) Alleen jammer dat het einde bij jou niet volgens plan verliep.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Freakiebeakie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:35:
[...]

ik heb gekeken naar geheugen verbruik en de previews als je settings veranderd of het echt een groot verschil maakte. ik kwam hier op uit

[afbeelding]
Thanks!

Had dit van de week geprobeerd, maar krijg hierdoor echt framedrops naar 35 FPS. Ik moet Level of Detail terugzetten naar High en wat andere dingen ook wat matigen om tussen de 50-60 te blijven. Apart :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
Wat is de beste manier om je fps te testen?
Of gebruikt iedereen die benchmarks van wildlands zelf?

Ik speel alles op ultra en dan al die instagram filters uit (bloom en dof etc.)
Lijkt erop dat mijn pc dat heel prima trekt.
I5 7600k en gtx1070 en 16gb ram

• NLxAROSA
  • Niet online
De benchmark is niet echt representatief voor in-game prestaties. Met name als je rond gaat rijden en er is veel AI dan heb je veel meer CPU en HD load, en dat heeft redelijk wat impact op je prestaties. Je GPU utilisatie gaat dan ook omlaag.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:54

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
kneusteun schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:27:
Wat is de beste manier om je fps te testen?
Of gebruikt iedereen die benchmarks van wildlands zelf?

Ik speel alles op ultra en dan al die instagram filters uit (bloom en dof etc.)
Lijkt erop dat mijn pc dat heel prima trekt.
I5 7600k en gtx1070 en 16gb ram
In uplay of met Nvidia Experiance heb je de mogelijkheid om je FPS te tonen.
Bij uplay ga je naar Instellingen > Algemeen > FPS overlay (of iets in deze trant)

Bij Nvidia heb je Shadowplay wat je aan moet zetten en daarin heb je een FPS counter.
Dat werkt alleen als je Fullscreen speelt (Niet windowed mode of Borderless)

Ik haal zelf op mijn oude PC 60fps met de laagste settings en een resolutiescale van 0.80 op 1440p
Heb een GTX770.

Vanavond ga ik mijn nieuwe PC installeren met een gtx 1080 :D

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Curva schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:37:
[...]

Goed idee. Hier had ik nog niet aangedacht.

[...]

Dit zijn wel de leukste side missies! :) Alleen jammer dat het einde bij jou niet volgens plan verliep.
Al die drones zijn echt OP, bv die drone met noise, je kan echt een halve basis weg lokken met dat ding en je sneaked zo langs ze, explosive drone echt geweldig tegen helicopters. gister de medic drone unlocked, lijkt me ook wel handig.

En ja dat was zeker jammer, denk dat die 30 minuten ook wel 45 minuten geweest kan zijn want het koste me flink wat moeite. In eerste instantie dacht ik na de explosie nog WOW dat was vet, totdat de melding side quest failed voorbij kwam :s

@Angeloonie zo vlieg je met een heli :) w indrukken tot je de neus van je heli ziet bewegen en dan w los en shift ingedrukt houden, zoals je in me filmpje ziet kan je zelfs een berg over vliegen zonder echt snelheid te verliezen.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 16-03-2017 17:10 (35%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:54:
[...]

Al die drones zijn echt OP, bv die drone met noise, je kan echt een halve basis weg lokken met dat ding en je sneaked zo langs ze, explosive drone echt geweldig tegen helicopters. gister de medic drone unlocked, lijkt me ook wel handig.

En ja dat was zeker jammer, denk dat die 30 minuten ook wel 45 minuten geweest kan zijn want het koste me flink wat moeite. In eerste instantie dacht ik na de explosie nog WOW dat was vet, totdat de melding side quest failed voorbij kwam :s

@Angeloonie zo vlieg je met een heli :) w indrukken tot je de neus van je heli ziet bewegen en dan w los en shift ingedrukt houden, zoals je in me filmpje ziet kan je zelfs een berg over vliegen zonder echt snelheid te verliezen.
[video]
Ik vlieg dus verkeerd haha. Ik houd de shift en W toets beide ingedrukt met de heli.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

W in eerste instantie indrukken tot je snelheid heb ende neus ziet bewegen, dan alleen nog als je wiltduiken.
Werkt wel het beste met zo'n kleine gevechts heli. Die grote unidad heli's doen het iets minder goed

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 16-03-2017 17:12 (31%)

• Floks
  • Laatst online: 09:33
quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:09:
W in eerste instantie indrukken tot je snelheid heb ende neus ziet bewegen, dan alleen nog als je wiltduiken.
Werkt wel het beste met zo'n kleine gevechts heli. Die grote unidad heli's doen het iets minder goed
klopt daarmoet je wat langer w ingedrukt houden

Floksor

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
Zit ff te flip floppen of ik de Gold Editie nu wel/niet moet gaan kopen.

De game ziet in ieder geval wel vet uit :9~

• sIRwa3
  • Laatst online: 09-09 07:37
bedankt voor die drone tips :) dat gaat zeker van pas komen..

what about the M4A1 Tactical he? is zeker me nieuwe fav stealth wapen.. zeer nauwkeurig, ook op lange afstand. Sniper torens enzo. en snel.

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:54:
[...]
~Angeloonie] zo vlieg je met een heli :) w indrukken tot je de neus van je heli ziet bewegen en dan w los en shift ingedrukt houden, zoals je in me filmpje ziet kan je zelfs een berg over vliegen zonder echt snelheid te verliezen.
[video]
Precies wat ik doe en zoals ik hier ook zie: je blijft naar beneden gaan omdat je toch continu met W moet bijplussen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:51:
[...]

Precies wat ik doe en zoals ik hier ook zie: je blijft naar beneden gaan omdat je toch continu met W moet bijplussen.
alleen in het begin even daarna druk ik w alleen in als ik echt naar beneden wil met die heli of s als ik omhoog wil. Gaat erom dat je volgens mij geen snelheid verliest als je het goed doet en dan w los laat zolang je shift maar inhoud. als je me al een beetje ziet golven is dat omdat ik met een keyboard speel en niet met een controller. wou dat ik mijn knopjes half kon indrukken :D

nog een leuk weetje (voor als je het nog niet weet :D ) De HTI sniper rifle (zonder silencer) erg handig om van Heeeeul ver een generator gewoon uit te schieten, werkt ook op andere dingen zoals een jammer

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 16-03-2017 21:12 (27%)

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:02:
[...]

alleen in het begin even daarna druk ik w alleen in als ik echt naar beneden wil met die heli of s als ik omhoog wil. Gaat erom dat je volgens mij geen snelheid verliest als je het goed doet en dan w los laat zolang je shift maar inhoud. als je me al een beetje ziet golven is dat omdat ik met een keyboard speel en niet met een controller. wou dat ik mijn knopjes half kon indrukken :D
op 0:55 en 1:02 ga je duidelijk met W naar beneden om snelheid te maken..

Hoe dan ook, het is gewoon irritant dat je niet een normale forward hebt en enkel met Ctrl kan dalen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:13:
[...]

Hoe dan ook, het is gewoon irritant dat je niet een normale forward hebt en enkel met Ctrl kan dalen.
ja ik zie het maar dan vlieg ik ook nog niet op volle snelheid want ik ben eccht net opgestegen en heb bocht gemaakt, dan maak ik even snelheid en vlieg ik vol gas die berg over.

• Melantrix
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:13:
[...]

With all due respect. Je bent de enige die vol houdt dat het zo niet werkt, en ik vraag me ten zeerste af of je het uberhaupt hebt geprobeerd. Voor de rest is iedereen het er overeens dat op de manier zoals hier nu al 3x is aangegeven prima werkt. Dat het beter kan zal vast, maar ga niet zeggen dat er geen normale forward is, die is er wel namelijk spatie/shift :>

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

:z het gaat niet om gewoon vooruit bewegen maar om met échte snelheid te vliegen. Gewoon cruisen (zoals het filmpje wanneer hij W niet gebruikt) lukt uiteraard wel ja (kom op ik ben niet achterlijk) maar het moet sneller kunnen als je hem gewoon in een forward pitch vast kunt zetten zonder data je hoogte verliest. (dus halverwege zeg maar, wat met een controller waarschijnlijk wel kan.
Die hele optie mist gewoon in het spel.

Angeloonie wijzigde deze reactie 16-03-2017 21:56 (20%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Pfoe gtx1080 i7-7770k 16gb alles op ultra zak je gewoon naar 40 FPS.
Niet goed geoptimaliseerd dus.

Maar een stuk leuker en stabieler dan alles op low te moeten draaien

• Kuusj

Kuusj

quote:
melantrix schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:35:
[...]

With all due respect. Je bent de enige die vol houdt dat het zo niet werkt, en ik vraag me ten zeerste af of je het uberhaupt hebt geprobeerd. Voor de rest is iedereen het er overeens dat op de manier zoals hier nu al 3x is aangegeven prima werkt. Dat het beter kan zal vast, maar ga niet zeggen dat er geen normale forward is, die is er wel namelijk spatie/shift :>
Ik vind het ook niet werken, klaar. Ik ben games als Arma gewend waar het gewoon werkt zoals je verwacht. W om de neus naar onder te doen, S om neus omhoog, shift om gas te geven en ctrl om gas te minderen. En niet shift moeten inhouden, wat balanceren met de W tussen een duikvlucht en normaal vooruit gaan, om dan te moeten gokken wanneer je de W kunt loslaten. Het enige probleem is dat de heli zelf weer vol op de 'rem' gaat als de de W los laat, als hij nu gewoon blijft doorgaan hoe je de neus zelf hebt neergezet is er niks aan de hand.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• NLxAROSA
  • Niet online
Dat mensen er mee om hebben leren gaan betekent niet ineens dat het fijne controls zijn. :+ Snap precies hoe het werkt, maar het is een hele wazige design beslissing.

• Melantrix
quote:
NLxAROSA schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:14:
Dat mensen er mee om hebben leren gaan betekent niet ineens dat het fijne controls zijn. :+ Snap precies hoe het werkt, maar het is een hele wazige design beslissing.
Dat zeg ik, dat het beter kan zal best, maar zoals wat @kuusj98 nu zegt doet mij denken dat hij niet door heeft wat wij zeggen of hoe wij er mee omgaan. Er is namelijk niks te balanceren. Als je het doet zoals het is begrepen zet je de heli in een stand, laat je w los en gaat hij automatisch, zonder te corrigeren, rechtdoor. Er is geen balanceren aan.

Nogmaals, het is totaal anders dan anderen games en het is daarom wennen. Persoonlijk vind ik het heel fijn aangezien je er best makkelijk mee kan vliegen.

Wat mij beetje tegenzit is dat wij/ik probeer te helpen omdat ik ook aan het begin dacht wat een kak controls, erachter kwam wat je moet doen en toen heb ik het leren waarderen. Dus als ik iemand hoor met dezelfde frustratie dan vertel ik graag hoe het zou moeten werken. Als je dan daarna dezelfde klachten leest waarin het duidelijk is dat er ook niet geprobeerd is om de uitleg uit te proberen (keywoords waar ik dat aan herken: balanceren/hele tijd w moeten indrukken, loslaten, heli gaat op de rem etc) Dan Denk ik, anders lees je het even, probeer je het en als het dan nog niet bevalt mag je natuurlijk het nog steeds rot vinden. Maar dan heb je het elk geval geprobeerd.. anders ben je imho gewoon een zeikerd die wil zeiken om op iets te zeiken.. :+

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
melantrix schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:21:
[...]
anders ben je imho gewoon een zeikerd die wil zeiken om op iets te zeiken.. :+
Welkom op internet anno 2017. :+

Overigens vind ik de problemen voor zo'n grote open world game in de eerste twee weken na launch heel erg meevallen. Ja, er zijn wat performance issues, ja er zitten wat 'rare' beslissingen in, maar ik zie (aan mijn kant in ieder geval) geen game-breakers.

Wat ik graag op korte termijn gefixt zou zien:

- Performance/streaming issues;
- Omnipotentie van de enemy AI (evt compenseren door ze wat slimmer te maken, vooral 's nachts);
- LOS van je eigen AI (syncshots uit onmogelijke posities).
- Respawn van reinforcements direct naast je.

Helicopter controls staat bij mij ergens onderaan het lijstje.

• Melantrix
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:37:
[...]

Welkom op internet anno 2017. :+

Overigens vind ik de problemen voor zo'n grote open world game in de eerste twee weken na launch heel erg meevallen. Ja, er zijn wat performance issues, ja er zitten wat 'rare' beslissingen in, maar ik zie (aan mijn kant in ieder geval) geen game-breakers.

Wat ik graag op korte termijn gefixt zou zien:

- Performance/streaming issues;
- Omnipotentie van de enemy AI (evt compenseren door ze wat slimmer te maken, vooral 's nachts);
- LOS van je eigen AI (syncshots uit onmogelijke posities).
- Respawn van reinforcements direct naast je.

Helicopter controls staat bij mij ergens onderaan het lijstje.
Klopt, heb je gelijk in. ;(

Met het lijstje wat je post ben ik het overigens ook mee eens ja. Vooral het tweede puntje, dat is echt verrekte lelijk. oh, hoor ik een kogel inslaan bij mijn hoofd? Ik weet zeker dat hij 500 meter verderop achter rots x naast boom y zit. 8)7

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
melantrix schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:
[...]
oh, hoor ik een kogel inslaan bij mijn hoofd? Ik weet zeker dat hij 500 meter verderop achter rots x naast boom y zit. 8)7
Op zich is de mechanic erachter simpel:

Enemies op 'Hunted' -> weten direct waar álle team leden zich bevinden, ook degenen die ze niet hebben gezien. Dit blijft zo totdat de melding 'sending team/vehicle/chopper' komt. Daarna moet je verplaatsen. Als je dat doet zonder line-of-sight te hebben (en ver genoeg), dan vinden ze je niet (we are at the enemies last known location, no one is here). Ze gaan dan in de buurt zoeken (we're going to search the area) en zolang je in dekking blijft gaan ze uiteindelijk weer op cooldown ('the fuckers must have run off)'.

Als je je verplaatst voordat die eerste melding is geweest dan weten ze alsnog waar je zit, dus timing is wel belangrijk.

Mechaniek werkt op zich prima, alleen zie ik liever dat de vijand niet omnipotent is. Om dit te compenseren qua moeilijkheid mogen ze van mij wat meer zichtbereik hebben, night vision goggles, etc.

• Melantrix
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:05:
[...]

Enemies op 'Hunted' -> weten direct waar álle team leden zich bevinden, ook degenen die ze niet hebben gezien. Dit blijft zo totdat de melding 'sending team/vehicle/chopper' komt. Daarna moet je verplaatsen. Als je dat doet zonder line-of-sight te hebben (en ver genoeg), dan vinden ze je niet (we are at the enemies last known location, no one is here). Ze gaan dan in de buurt zoeken (we're going to search the area) en zolang je in dekking blijft gaan ze uiteindelijk weer op cooldown ('the fuckers must have run off)'.

Als je je verplaatst voordat die eerste melding is geweest dan weten ze alsnog waar je zit, dus timing is wel belangrijk.

Mechaniek werkt op zich prima, alleen zie ik liever dat de vijand niet omnipotent is. Om dit te compenseren qua moeilijkheid mogen ze van mij wat meer zichtbereik hebben, night vision goggles, etc.
Klopt inderdaad. Het idee erachter is opsich prima inderdaad, maar het ik denk dat ze wel wat minder mogen doen dat ze gelijk weten waar je zit als je een x mis schiet. Ik had bijv een keer dat ik iemand miste, en vervolgens kwam de hele basis naar mijn positie. Om vervolgens weer naar cooldown te gaan is prima te doen, maar het gaat eigenlijk al fout daar aan het begin. maar ach, first world problems :+

• Kuusj

Kuusj

quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:05:
[...]

Het werkt wel redelijk ja, maar het is toch een beetje " :') " als ze onmogelijk kunnen weten waar je zit en er vervolgens 5 seconden later 2 voertuigen met AI voor je deur staan haha. Er zijn nog wel meer dingen te verzinnen die niet helemaal jofel zijn :P
Ik sluip overal naartoe, terwijl de AI friendly's gewoon vrolijk langs de vijanden lopen die geen f- geven. Sync-shot waarbij je teamgenoten de ene keer door een berg en 2 huizen heen kunnen schieten en de andere keer waar ze een 100m schot met oogcontact niet krijgen 8)7

Heb nu 35% van de missies erop zitten, van de ene kant wil ik het spel wel uitspelen, van de andere kant denk ik "bah, nog bijna 2x zo lang hetzelfde doen" :X. Er zit wel enige variëteit in de missies, maar inmiddels ga ik gewoon op een bergje liggen, iedereen taggen, beginnen neer te schieten met de HTI, eventuele heli's zijn met 2 hits kapot en repeat * 100 missies.

• kneusteun
quote:
Pykow schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:42:
[...]

In uplay of met Nvidia Experiance heb je de mogelijkheid om je FPS te tonen.
Bij uplay ga je naar Instellingen > Algemeen > FPS overlay (of iets in deze trant)

Bij Nvidia heb je Shadowplay wat je aan moet zetten en daarin heb je een FPS counter.
Dat werkt alleen als je Fullscreen speelt (Niet windowed mode of Borderless)

Ik haal zelf op mijn oude PC 60fps met de laagste settings en een resolutiescale van 0.80 op 1440p
Heb een GTX770.

Vanavond ga ik mijn nieuwe PC installeren met een gtx 1080 :D
Ik zit te twijfelen of ik er een 1070 bij ga zetten of niet. Of gewoon wacht op de nieuwe 1180/2080 en dan die bestel. (mits in wit verkrijgbaar _/-\o_ )

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
kneusteun schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:15:
[...]

Ik zit te twijfelen of ik er een 1070 bij ga zetten of niet. Of gewoon wacht op de nieuwe 1180/2080 en dan die bestel. (mits in wit verkrijgbaar _/-\o_ )
Zelf nooit een fan geweest van sli (2 videokaarten).
Ik heb gisteren de game gestart op mijn nieuwe pc.
Ik kan alles op ultra spelen, maar dan zit je gewoon tussen 40 en 70 fps te schomelen.
Game is niet goed geoptimaliseerd.
Battlefield alles de hoogst haalbare settings ook op 1440p ruim 100fps.

• NLxAROSA
  • Niet online
Battlefield is dan ook geen open world game die continue assets, etc. aan het streamen is. Als Ubi de performance problemen op weet te lossen ga je in GRWL nog steeds niet dezelfde FPS halen.

• sIRwa3
Ik kan soms mijn drone niet equipen.. is dat een bekend bugje?

• Dr.Root
Mijn huidige speelstijl: no hud extreme mode.

Heel erg moeilijk maar ontzettend uitdagend. De tactiek die ik meestal effectief gebruik: hogere grond opzoeken, alle vijanden met een sniper uitschakelen en langzaam aan de volledige basis cleansweapen.. de missies duren gigantisch lang op deze manier maar de uitdaging :-o (de AI idioten zet ik overigens op "hold") want aan die AI mannetjes heb je echt helemaal niks aan

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-09 19:18
Heb een nieuw scherm met 75 hertz. Drivers al geinstalleerd. instellingen van windows staan ook al op 75 hertz maar als ik in wildlands mijn hertz naar 75 hertz veranderd blijft mijn scherm zwart. Iemand anders hier problemen mee? Andere games geprobeerd oa. Watchdogs 2 en heb daar geen problemen in game.

swoutr wijzigde deze reactie 17-03-2017 22:14 (14%)

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
sIRwa3 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:12:
Ik kan soms mijn drone niet equipen.. is dat een bekend bugje?
klopt, bij mij werkt mijn verrekijker op dat moment ook niet. en 10 minuten later werkt het opeens weer wel.
heel vaag allemaal :(

• kneusteun
quote:
Dr.Root schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:36:
Mijn huidige speelstijl: no hud extreme mode.

Heel erg moeilijk maar ontzettend uitdagend. De tactiek die ik meestal effectief gebruik: hogere grond opzoeken, alle vijanden met een sniper uitschakelen en langzaam aan de volledige basis cleansweapen.. de missies duren gigantisch lang op deze manier maar de uitdaging :-o (de AI idioten zet ik overigens op "hold") want aan die AI mannetjes heb je echt helemaal niks aan
Dat klinkt echt wel tof. Mocht je een co-op zoeken O-)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

NEE NEEE NEEEEEEE
Wat ben ik toch weer een eikel.
Ben ik weer in de marketing praatjes gevallen van spelers over een ubisoft game.

Ik heb opeens missies waarbij ik niet gezien mag worden.
3x mislukt doordat de AI her verneukt !!. 2x komen de groene rebellen opeens ermee bemoeien (Mission failed)
1x ben je aan het spotten, komt er een paarse voortuig langs die niets te maken hadden met de missie.

En iedereen maar zeggen dat je de missies kon spelen hoe je wil.
Watch_Dogs en Assasins creed heb ik hierom na zo'n missie de prullebak in gegooid en ze doen het gewoon weer.
Ik dacht dat wildlands een shooter was en geen verstoppertje, want daar heb ik een hekel aan.

Pykow wijzigde deze reactie 18-03-2017 11:29 (7%)

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 17-09 16:11
quote:
Pykow schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:26:

En iedereen maar zeggen dat je de missies kon spelen hoe je wil.

Ik dacht dat wildlands een shooter was en geen verstoppertje, want daar heb ik een hekel aan.
Dat kan. Op het makkelijkste niveau. Op het moeilijkste niveau is het mij en m'n friend nog niet gelukt om een grote base 'guns blazing' over te nemen.

Als jij denkt dat Ghost Recon een spel is waar je geen verstoppertje moet spelen dan had je je beter in moeten lezen. Vooral i.c.m. de geschiedenis van het spel.

Edit: Dit neemt overigens niet weg dat ik me mateloos kan irriteren aan de AI. Wat is dat bagger zeg.

oViechiel wijzigde deze reactie 18-03-2017 11:37 (8%)

Wanbeleid is ook beleid.

• Curva
Iedereen in het topic heeft het over sneaken en stealth spelen. Lijkt mij dus 'logisch' dat dat soort opdrachten ook verweven zitten in de missies ;)

Zoals hierboven ook al besproken; de drone/verrekijker bug |:( Ik heb hem nu ook weer. Hopelijk werkt een restart van het spel. Ik hoop dat Ubi dit asap gaat fixen, want het is meer dan irritant!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
oViechiel schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Dat kan. Op het makkelijkste niveau. Op het moeilijkste niveau is het mij en m'n friend nog niet gelukt om een grote base 'guns blazing' over te nemen.

Als jij denkt dat Ghost Recon een spel is waar je geen verstoppertje moet spelen dan had je je beter in moeten lezen. Vooral i.c.m. de geschiedenis van het spel.

Edit: Dit neemt overigens niet weg dat ik me mateloos kan irriteren aan de AI. Wat is dat bagger zeg.
Heb de game opnieuw opgestart en de missie opnieuw gedaan.
Nu ging het in 1x goed, zonder dat en rebellen of wat dan ook ermee gingen bemoeien

• sIRwa3
quote:
Curva schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:16:

Zoals hierboven ook al besproken; de drone/verrekijker bug |:( Ik heb hem nu ook weer. Hopelijk werkt een restart van het spel. Ik hoop dat Ubi dit asap gaat fixen, want het is meer dan irritant!
1e x had ik heb toen ik de drone van explosive naar EMP veranderde, 2e x na een missie eind filmpje.

een Fast Travel fixte het wel, ipv een reboot. Het valt me nog mee hoe vaak ik het heb.

offtopic, iemand wel eens een heli op zijn kop gespawned? moets er wel een beetje om lachen....

• z1rconium
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14:06
quote:
Pykow schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:26:

Ik snap je maar de key zit hem een beetje in "recon" ;)

• AntiChrist7
Of het woord "ghost" is ook al een weggever....

Ik wou dat mijn vaste crew vaker online was :p

• AntiChrist7
Btw, heeft iemand de laaste missie in Oroco/ el emissario enigzins stealthy kunnen doen? Dat huis was zo zwaar bewaakt dat het onmogelijk was ongezien op het bovenste verdiep te geraken...

Al was misschien airdrop wel mogelijk geweest....

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:41
Ik heb geloof ik iedere missie moeite met stealth ;) Waarschijnlijk nog even inkomen, want ik ben nog verreweg van de laatste missie...

• defusion
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:22:
Btw, heeft iemand de laaste missie in Oroco/ el emissario enigzins stealthy kunnen doen? Dat huis was zo zwaar bewaakt dat het onmogelijk was ongezien op het bovenste verdiep te geraken...

Al was misschien airdrop wel mogelijk geweest....
Ik heb op ca. 4-500m vanaf een berg zo'n beetje iedereen gesniped en daarna met een heli op het dak geland :)

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:22:
Ik voerde vanaf de toegangsweg met de drone een mortieraanval uit op Santa Blanca/Unidad op de parkeerplaats. Dat was voldoende om ze met elkaar in gevecht te laten gaan. Hoefde er verder weinig aan te doen. Later met een maat nog een keer gedaan, werkte weer. Werd ook niet gespot omdat ze te druk met elkaar waren.

Prima tactiek dus en werkt ook in andere missies.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 19-03-2017 10:19 (4%)

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
NLxAROSA schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Ik voerde vanaf de toegangsweg met de drone een mortieraanval uit op Santa Blanca/Unidad op de parkeerplaats. Dat was voldoende om ze met elkaar in gevecht te laten gaan. Hoefde er verder weinig aan te doen. Later met een maat nog een keer gedaan, werkte weer. Werd ook niet gespot omdat ze te druk met elkaar waren.

Prima tactiek dus en werkt ook in andere missies.
Yup, soms ook handig als je een specifiek target moet vernietigen. (subs missie bijvoorbeeld)

I am the great Cornholio!

• toro
  • Nu online
Ik zoek iets maar ik kan het niet vinden hoe er bij te komen in de game.

Als je iets gevonden hebt, zoals ver in het begin van de game een audio cd van een loony die een lijk aan het opruimen is, of van documenten die je her en der vind, die kan ik niet tijdens de game terug vinden.

Ik heb in de settings naar de keybinds gekeken naar hoe bij die invertory te komen maar ik zie het niet er tussen staan :S

Als je wat vind in de game dan zie je alles wat je hebt gevonden eerder al en kan je dat bekijken. Maar zodra ik uit dat scherm ga kan ik er niet meer terug bij :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
toro schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:05:

Als je wat vind in de game dan zie je alles wat je hebt gevonden eerder al en kan je dat bekijken. Maar zodra ik uit dat scherm ga kan ik er niet meer terug bij :-(
Vanaf je map en dan het gebied selecteren waar het om gaat (dan verschijnt er links de baas, hoeveel dingen je hebt gepakt per gebied, etc.) en dan middelste muisknop.

• AntiChrist7
quote:
toro schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:05:
Ik zoek iets maar ik kan het niet vinden hoe er bij te komen in de game.

Als je iets gevonden hebt, zoals ver in het begin van de game een audio cd van een loony die een lijk aan het opruimen is, of van documenten die je her en der vind, die kan ik niet tijdens de game terug vinden.

Ik heb in de settings naar de keybinds gekeken naar hoe bij die invertory te komen maar ik zie het niet er tussen staan :S

is toch gewoon via de tacmap? uitzoomen zodat je kartel overzicht hebt en dan per personage de kingslayer files. Of bedoel je iets anders?

Ik wou echt dat mijn vaste crew wat vaker online was :( Ik zit nu eigelijk wat te scouten in het zuiden zodat we waypoints hebben als ze online zijn.

Vind de diversiteit van libertad bijvoorbeeld wel mooi verschillen van een jungle regio als espiritu santu, is wel nice.

Ligt het aan mij trouwens of is monte puncu leeg? of gebeurt daar nog iets spoiler achtig?

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:24:
[...]

Ligt het aan mij trouwens of is monte puncu leeg? of gebeurt daar nog iets spoiler achtig?
Dat laatste. :+ Geldt ook voor de andere gebieden zonder boss.

• toro
  • Nu online
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:24:
[...]

Vanaf je map en dan het gebied selecteren waar het om gaat (dan verschijnt er links de baas, hoeveel dingen je hebt gepakt per gebied, etc.) en dan middelste muisknop.
Thanks! *O*

Dit zit goed verstopt zeg.

• Carthrax
Sniperen is toch best leuk in dit spel, beste kill shot tot nu toe is 593 meter :P (met de HTI unsilenced).
Tot nu toe eigenlijk alleen nog maar wapens gezocht en de map helemaal verkend en nog niet al teveel missies gedaan die pret gaat nog komen. Vermaak mij tot nu toe prima met dit spel.

• Curva
Komen soldaten van het kartel niet jouw richting op als je unsilenced schiet met een sniper?
Ik speel eigenlijk alleen met een silencer en zelfs dan hoort een vijand nog wel eens iets.

• Carthrax
Iets minder als het op een hele grote afstand is (500+ meter) anders ja direct. Ik gebruik ook meestal een silenced sniper, het liefst de HTI. Wat een beest is dat wapen.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Silenced of niet, die soldaten komen ALTIJD of ze spotten je, zonder dat jij ze ziet (Bijvoorbeeld achter een muur of in dik gras)

Zoals eerder aangeven ben ik geen fan van de sluipmissies, meestal restart ik mijn game en dan is alles wel haalbaar, maar anders komen de rebellen etc. gewoon "helpen/irriteren/missie verpesten"

Maar mijn grootste probleem met deze game, dat zijn de soldaten (unilad)
Ook al staat er in het scherm, dat je verlost bent, dan komt ter toch nog even een autotje of helicopter over die je weer spot en nee, niet met een balkje die aangeeft dat je gezien wordt. Nee je bent gelijk de sjaak.
Als het alarm afgaat op een basis van de drugbende om het zo maar even te noemen, dan heb je nog een mogelijkheid om weg te komen. Die komen ook met een Heli en auto's, maar je kan ontkomen.

Silencer heeft geen nut, je schiet een keer en ze weten PRECIES waar je zit.
Sterker nog gisteren met een maat gespeeld en hij schoot en hij was dus suspect (verdacht)
Ik wacht rustig aan de andere kant (200 meter van hem vandaan). Komen de soldaten naar mij toe met 8 :S WTF ?

Of ik ben met een missie bezig en lig 30 meter van de weg.
Komt er een unilad wagen langs en die gaan paar meter verder op, gewoon stoppen en uitstappen om het gebied te verkennen. Ik heb dan nog niet eens 1 schot gelost !!

Ze komen dus altijd na je toe, ook al doe je niets.

• Carthrax
Als ze gealarmeerd worden dus je hebt 2 man in de buurt van elkaar staan en je schiet 1 dan komen ze in actie indd. Ik pak ze meestal 1 voor 1 en zorg ook dat ze niet bijelkaar in de buurt staan. Zo wel dan moet je de ander snel uitschakelen voordat deze alarm slaat.

Die Unidad en ook van Santa Blanca auto's en helicopters patrouilleren continu. Dus nooit in de buurt van de weg gaan liggen en verstoppen voor helicopters dus ga ergens in de buurt liggen van een rotspartij.
Je krijgt altijd een indicator of je gespot word ja of nee. Krijg je die ga snel ergens achter liggen.

Schakel ook alarmen als eerste uit dat scheelt ook een hoop ellende ook als ze gealarmeerd zijn.

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Mijn standaard aanpak is om eerst met een high powered silenced sniper op iets van 300m van een basis te gaan liggen (bij voorkeur op een berg ofzo zodat je goed zicht in de basis hebt) eerst de snipers in de torens neer te halen (zijn vrijwel altijd alleen, dus zonder probleem neer te halen) en dan de vijanden zonder andere vijanden in de buurt. Sleutel hierbij is vooral om eerst goed te verkennen met eerst de verrekijker/sniperscope en daarna zoveel mogelijk de nog niet ontdekte vijanden met de drone te vinden. Zo heb je een goed beeld van wie alleen is en zonder problemen neer te halen is. Groepjes van soldaten kan je dan vervolgens probleemloos neerhalen met syncshot. Gaat het mis, schakel ik over op een light machine gun, hoop lawaai, maar je hebt alle vijanden snel neer, zelfs heli's en auto's.

Groot irritatiepunt zijn de missies waarbij je iets moet doen zonder ontdekt te worden. Als een vijand je ook maar even ziet, maar nog niets gemeld heeft aan de rest van de basis, is je missie al mislukt. Je moet er dan echt voor zorgen dat je vijanden alleen neerlegt wanneer ze je niet zien.

Zit nog wel vast met de missie waarbij je El Pulpo moet begeleiden naar het vliegveld, maar de AI van El Pulpo is zo dom (is onder vuur en stopt zijn auto en stapt uit, nee dat helpt :( ) en er komen zoveel vijanden op hem af dat ik deze missie gewoon niet gedaan krijg. Zelfs door een APC op te halen en hem daarin te dwingen is niet genoeg. Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Pykow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:06:
Silencer heeft geen nut, je schiet een keer en ze weten PRECIES waar je zit.
Dat is gewoon onzin.

Silencer heeft wel degelijk nut, maar je bent niet 100% geluidloos, dus check altijd de 'noise supression' stat. Het ene wapen is het andere niet qua geluid.

Dus:

Als jij met een relatief luidruchtig wapen schiet en er is een vijand in de buurt dan hoort hij dat (afstand is afhankelijk van de noise supression stat).
Als jij met een silencer schiet op een alarm en er staat een vijand in de buurt van het alarm dan horen ze of zien ze dat (inslag).
Als jij met een silencer schiet op een mannetje die doodgaat en er staat een vijand in de buurt van hem dan horen ze/zien ze dat.
Als jij met een silencer mis schiet dan slaat er een kogel in, en je snapt het al: dan hoort/ziet een vijand dat.

Een silencer is geen silent god mode.

• jbk_23
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-03-2017
quote:
sIRwa3 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:50:
[...]

1e x had ik heb toen ik de drone van explosive naar EMP veranderde, 2e x na een missie eind filmpje.

een Fast Travel fixte het wel, ipv een reboot. Het valt me nog mee hoe vaak ik het heb.

offtopic, iemand wel eens een heli op zijn kop gespawned? moets er wel een beetje om lachen....
ik heb wel een keer een helicopter binnen een gebouw gespawned gekregen...
maar meestal worden die helicopters zodanig gedropped dat de wieken tegen gebouwen, bomen of rotsen komen.
als je gelukt hebt zijn ze nog te gebruiken.

• Curva
quote:
Invisible_man schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:48:
Mijn standaard aanpak is om eerst met een high powered silenced sniper op iets van 300m van een basis te gaan liggen (bij voorkeur op een berg ofzo zodat je goed zicht in de basis hebt) eerst de snipers in de torens neer te halen (zijn vrijwel altijd alleen, dus zonder probleem neer te halen) en dan de vijanden zonder andere vijanden in de buurt. Sleutel hierbij is vooral om eerst goed te verkennen met eerst de verrekijker/sniperscope en daarna zoveel mogelijk de nog niet ontdekte vijanden met de drone te vinden. Zo heb je een goed beeld van wie alleen is en zonder problemen neer te halen is. Groepjes van soldaten kan je dan vervolgens probleemloos neerhalen met syncshot. Gaat het mis, schakel ik over op een light machine gun, hoop lawaai, maar je hebt alle vijanden snel neer, zelfs heli's en auto's.
Zo pak ik het meestal ook aan. Alleen mocht ik gespot worden, pak ik geen ligth machine gun maar een assault rifle ;)
Wat ook handig is om met een drone boven de base te vliegen en dan de rebellen het gebied te laten spotten :+ Hoef je geen rare capriolen uit te halen met je drone. En die rebellen spotten ook mensen in gebouwen. Spotrange is niet unlimited, maar ik vind het rete handig!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

De meest underrated skill is de Rebel Spot :P Als je die eenmaal lekker geupgrade hebt kun je in de meeste kleine tot middelgrote kampen bijna alles wel in 1x spotten :P Ideaal en scheelt verrassingen :)

Van het weekend in Flor de Oro bezig geweest. Dat is tot nu toe wel mijn favoriete provincie, gaaf terrein, mooie dorpen/basissen en tot nu toe de meest logische verhaallijn eigenlijk :P

• NLxAROSA
  • Niet online
9 van de 10 keer dat ik dood ga komt dat inderdaad doordat ik ergens een mannetje ben vergeten. Op Extreme betekent dat gewoon direct het einde, zelfs met detection op max en damage redux op max.

Flor de Oro is vet inderdaad, zitten ook vette missies in. Zit zelf nu in Espiritu Santo.

• AntiChrist7
quote:
Angeloonie schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:16:
De meest underrated skills is de Rebel Spot :P Als je die eenmaal lekker geupgrade hebt kun je in de meeste kleine tot middelgrote kampen bijna alles wel in 1x spotten :P Ideaal en scheelt verrassingen :)

Van het weekend in Flor de Oro bezig geweest. Dat is tot nu toe wel mijn favoriete provincie, gaaf terrein, mooie dorpen/basissen en tot nu toe de meest logische verhaallijn eigenlijk :P
goeie tip, ik gebruik die abilities idd wel te weinig, buiten voor vehicle.

Wel balen dat mijn voortgang op de GR wildlands HQ App voor de tweede keer gereset is geweest :( had 100k supplies van alles, maar nu ga ik effectief die zijmissies en taggen moeten doen

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:01:
[...]

goeie tip, ik gebruik die abilities idd wel te weinig, buiten voor vehicle.

Wel balen dat mijn voortgang op de GR wildlands HQ App voor de tweede keer gereset is geweest :( had 100k supplies van alles, maar nu ga ik effectief die zijmissies en taggen moeten doen
Ik krijg de HQ niet gelinkt met mijn game.
dus ben maar gestopt

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Android

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True