Gisteren even de challenges en Narco Road uitgeprobeerd.
Challenges:
Stelt niet veel voor eerlijk gezegd (markeer x vijanden, schakel x vijanden van type y uit op minimaal z meter afstand), maar het bevordert wel de exploration. Copper is een leuk kleurtje trouwens. Mogen van mij wel wat meer challenges bij, deze heb je in een uurtje wel gedaan m.u.v. de community challenge, die aan de aantallen te zien toch wel zeker minimaal 2-3 dagen gaat duren.
Narco Road:
GRWL vanuit het perspectief van het kartel. Dus snelle auto's, parties, en de bijbehorende lifestyle van een drugsdealer/hitman. Geen AI team, dus helemaal lone wolf (dus geen sync shots of revives!). Dit maakt de DLC gelijk een stuk moeilijker solo dan de base game. Heb me er de eerste twee uur prima mee vermaakt op Extreme, ga hier zeker nog wel wat uurtjes mee zoet zijn. DLC is ook volledig apart, dus mensen voor wie dit niks is hoeven niet bang te zijn dat dit hun base-game vervuilt.
Minpunten: gebruikt niet de hele kaart dus je raakt zo out of bounds als je niet uitkijkt. Je moet een nieuwe karakter maken. Minder wapens en skills (hoewel je wel gelijk op level 21 begint). Mag wat meer content in van mij, hoop dat ze dit uit gaan breiden.
Al met al ben ik wel blij met deze DLC, ondanks dat het er niet echt goed uit zag. En het past zeker niet in de traditionele Ghost Recon sfeer (maar die was toch al overboord, net als het realisme van de Tom Clancy serie). Maar als je dat laat voor wat het is en de DLC gewoon beoordeelt op wat het wél is dan is het gewoon best wel ok.
[
Voor 0% gewijzigd door
NLxAROSA op 19-04-2017 08:07
. Reden: Typo ]