Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-04 15:16
Gister even een kleine overclock gedaan en nu draait de game op ultra met instagram filters wel uit op een goede 75fps!
Zonder was het 60 en soms terugval naar 50.

i5 7600k icm gtx1070.

• McPoowl
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-04 13:41
Ik ben gisteren ook aan de coop begonnen met een vriend van me, maar ik kwam toch iets vreems tegen. Misschien heeft één van jullie een idee of ik tegen een bugje aan ben gelopen of dat dit volgens design is.

Ik heb in het begin een solo campaign gestart op save 1, een paar missies gedaan; sniper unlocked, wat collectibles etc.
Gisteren dus een nieuwe save gestart, nieuw poppetje gemaakt, en alles was (zoals verwacht) weer locked. Ik join mijn vriend, maar er ligt vervolgens geen sniper op de plek waar ie hoort te liggen. Bij m'n coop-er wel, maar bij mij ligt er dus niet, en de sniper wordt dus ook niet unlocked.

Is dit een bugje, en heeft dit (op één of andere manier) iets te maken met mijn vorige save, of kan ik geen wapens unlocken in coop? Ik zag andere skill-medals wel liggen trouwens, gaat puur om de weapons en attachements daarvan.

Wel cool om eindelijk te kunnen beginnen aan het coop gebeuren!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-04 00:43

Angeloonie

The Division 2 Addict

@McPoowl Bug met je save gok ik.
Alles wat je in coop unlocked/complete heb je in solo ook beschikbaar/afgerond. Andersom: alles dat je solo unlocked is in coop niet meer vindbaar (maar wel beschikbaar). Enkel missies kun je in Coop nog eens spelen als de host deze nog niet gedaan heeft (maar krijg je enkel een beetje XP voor).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• McPoowl
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-04 13:41
quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:48:
@McPoowl Bug met je save gok ik.
Alles wat je in coop unlocked/complete heb je in solo ook beschikbaar/afgerond. Andersom: alles dat je solo unlocked is in coop niet meer vindbaar (maar wel beschikbaar). Enkel missies kun je in Coop nog eens spelen als de host deze nog niet gedaan heeft (maar krijg je enkel een beetje XP voor).
Hoopte al dat dat het was inderdaad, en las ook op alle andere plekken dat de het inderdaad zo zou moeten werken. Ben benieuwd! Thannks voor de bevestiging.
Snel maar eens verder "knallen" :-)

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 18:05
Dit is een bug inderdaad. Ik ben het zelf ook tegengekomen.
Ik had Save 1 voor mijn char maar mijn zoon wilde het ook even proberen dus Save 2 voor hem aangemaakt. De kistjes waren niet beschikbaar.
Na even zoeken vond ik een workaround:

Mocht je het probleem nog hebben log eerst in op Save 1, log uit (dus niet het spel afsluiten) en ga naar Save 2, dan zal hij het wel moeten doen.
Dit werkte bij ons in ieder geval.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• kneusteun
Op hoogste moeilijkheidsgraad komt voor mij de game echt goed uit. Echt wel nodig om netjes en stealthy te spelen. Misschien nog keer zonder hud proberen, maar lijkt me wel heel extreem.

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Gisteren de missie gedaan die ook werd getoond in de gameplay preview video waarbij je La Santera moet bevrijden/kidnappen.

spoiler:
Grappig is dat ze gevangen wordt gehouden aan de buitenkant van het kamp, dus als je omloopt hoef je maar een paar cartel members uit te schakelen en dan loop je via de jungle weer weg. Dan zit je wel in de middle of nowhere, maar een vehicle drop later is dat geen probleem meer. Duurde bij elkaar van begin tot eind nog geen tien minuten. :+ In de video namen ze de langste route (helemaal door het kamp heen)

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-04 15:14
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 06:54:
Gisteren de missie gedaan die ook werd getoond in de gameplay preview video waarbij je La Santera moet bevrijden/kidnappen.

spoiler:
Grappig is dat ze gevangen wordt gehouden aan de buitenkant van het kamp, dus als je omloopt hoef je maar een paar cartel members uit te schakelen en dan loop je via de jungle weer weg. Dan zit je wel in de middle of nowhere, maar een vehicle drop later is dat geen probleem meer. Duurde bij elkaar van begin tot eind nog geen tien minuten. :+ In de video namen ze de langste route (helemaal door het kamp heen)
Lol, die ervaring had ik precies zo _/-\o_

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:37
quote:
kneusteun schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:02:
Op hoogste moeilijkheidsgraad komt voor mij de game echt goed uit. Echt wel nodig om netjes en stealthy te spelen. Misschien nog keer zonder hud proberen, maar lijkt me wel heel extreem.
Ik ben van plan mijn huidige game op extreme " af te maken" en dan een poging wagen zonder HUD. Het nadeel van wildlands vind ik nu, dat je tools die je hebt het spel wel erg makkelijk maken. De combinatie van de mini map, drone, rode puntjes boven de enemy zorgen er voor dat er nooit verrassingen zijn.

Lijkt me wel dat zonder HUD de undetected missies zowat onmogelijk worden, maar we zullen dan wel zien.

• kneusteun
Bij no hud moet je volgens mij gewoon erg op de audiohulp letten. Want die AI roept dan wel "spotted an enemy on the left rooftop"
Het zou mooie optie zijn als je je hud zelf kan indelen/aanpassen.

• NLxAROSA
  • Niet online
Patch 2 is uitgekomen: https://ghost-recon.ubiso...64-16&ct=tcm:154-76770-32

Veel dingen gefixt. :)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-04 18:34
Aardige lijst met fixes. Ben benieuwd naar de performance. Hopelijk zijn de freezes weg.

PSN: Curvaa_

• kneusteun
quote:
Curva schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:46:
Aardige lijst met fixes. Ben benieuwd naar de performance. Hopelijk zijn de freezes weg.
Die waren weg bij de vorige patch toch?

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
kneusteun schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:53:
[...]

Die waren weg bij de vorige patch toch?
Die van de versie ervoor wel, maar 1.1.5 introduceerde ook weer nieuwe performance issues. Benieuwd of die nu gefixt zijn, eerst ff downloaden en proberen.

• Curva
Freezes waren inderdaad nog aanwezig voor de patch van vandaag.

Na het installeren van de patch bijna 3 uur gespeeld en geen vastlopers/freezes gehad :)

Curva wijzigde deze reactie 22-03-2017 20:59 (13%)

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik heb alleen af en toe FPS drops als ik ergens naar binnen ga. Maar veel minder dan eerst. Gaat de goede kant op, hoop dat ze iedere week zo'n patch doen. :)

• kneusteun
Na laatste patch heb ik alweer een freeze gehad :( terwijl ik het hiervoor niet had....

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 17:59
ik mis nog steeds op een aantal gebieden de gele intel mapjes, waardoor ik dus in die gebieden de missies niet kan doen :(

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
Iemand al gemerkt dat ook de AI is aangepast in de laatste patch? Ik miste gisteren een schot op 300m, vijand ging op alert, ik verplaatste, status ging op hunted en de vijand ging precies kijken op mijn oude locatie. Daar vonden ze niks, dus gingen ze weer op relax-mode.

Voorheen was hunted altijd insta-god-mode kennis van je locatie (dus je moest verplaatsen nadat het op hunted ging). De basis had ook een alarm, maar er gingen maar twee mannetjes kijken, geen reinforcements.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 25-03-2017 09:21 (20%)

• jbk_23
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-03-2017
quote:
Floks schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:54:
ik mis nog steeds op een aantal gebieden de gele intel mapjes, waardoor ik dus in die gebieden de missies niet kan doen :(
er zijn geloof ik 3 provinces waar geen missie's zijn (buiten bosses) en waar dus ook geen gele intel mapjes te vinden zijn.

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-04 22:45
En dan zie je ineens als radio zendamateur (met de grote vergunning) wel heel bekende radio's terug in de game :9

Het zijn alleen geen bestaande modellen van ICOM, het is wel goed gefotoshopt.

Deels heeft men plaatjes gesnoept van o.a de ICOM IC-756 PRO2:
http://www.rigpix.com/icom/ic756pro.htm

En zo word de game extra leuk voor mij oOo

Er zijn ook major bloopers terug te vinden in de game qua radio. Zoals o.a. de broadcast wagentjes die je af en toe moet verdedigen waar de bevolking opgeroepen word om in opstand te komen. Daar staat dan een richt antenne op pal gericht op bijvoorbeeld een direct nabij gelegen heuvel. Ik denk niet dat het radiosignaal ver ontvangen gaat worden hierdoor _O-

Maar afijn, ondanks dat, erg leuk gemaakt van ze d:)b

• Floks
quote:
jbk_23 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:45:
[...]
er zijn geloof ik 3 provinces waar geen missie's zijn (buiten bosses) en waar dus ook geen gele intel mapjes te vinden zijn.
Klopt wat je zegt, maar in 2 andere gebieden, namelijk Konai en San Mateo heb ik geen gele intel mapjes en die zouden er wel moeten zijn.

Dus als ik de rest gecleared heb, zoek ik wel iemand die ze wel kan vinden voor coop

Floksor

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-04 07:28
Ik ben ook van plan om het te gaan spelen.
In coop kan je uiteraard betere tactics plannen maar is solo uitdagend genoeg om te blijven boeien ?

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
internaut schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:18:
In coop kan je uiteraard betere tactics plannen maar is solo uitdagend genoeg om te blijven boeien ?
Solo is in sommige gevallen makkelijker (sync shot die altijd raakt), maar in sommige gevallen moeilijker (kan geen individuele teamleden commando's geven). Dus de ervaring is vooral anders, niet meer of minder uitdagend.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:41

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
internaut schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:18:
Solo is net zo leuk als coop.
Sommige missies zijn solo moeilijker. Want met een maatje kan je sneller een groep killen.
Solo is het vaak maximaal 4 spelers

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:44

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
Floks schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Klopt wat je zegt, maar in 2 andere gebieden, namelijk Konai en San Mateo heb ik geen gele intel mapjes en die zouden er wel moeten zijn.

Dus als ik de rest gecleared heb, zoek ik wel iemand die ze wel kan vinden voor coop
Het kan helpen om met een auto het gebied in te rijden. Fast travellen triggered niet altijd de missie. Als je nog donkere stukjes map hebt, vlieg daar eens over heen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• RainOfAshes
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-04 20:31
Ik doe sinds kort co-op met een groepje (internationale) vrienden. Een van ons neemt ook weleens wat dingen op en zet dit op YouTube. Voor de geïnteresseerden die een (humoristische) indruk willen van de game in co-op, hier een link: YouTube: Gameplay bits: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Whiskeytit a...

• Curva
Gisteren lag Uplay er een tijdje uit aan het begin van de avond. Gelukkig is Wildlands wel offline te spelen.
Ik blijf het tof vinden en vind de variatie in langschappen erg leuk. Ik ben eerst vooral naar het westen gegaan en ben nu begonnen om vanaf Itacua naar het oosten te gaan. Ik vind de jungle landschappen daar leuker dan de woestijn west.

Het valt mij wel op dat de meeste 'Production' regio's in het oosten zitten. Ik heb namelijk nog gee enkele Buchon gepakt/gedood.

• Floks
quote:
Curva schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:45:
Gisteren lag Uplay er een tijdje uit aan het begin van de avond. Gelukkig is Wildlands wel offline te spelen.
Ik blijf het tof vinden en vind de variatie in langschappen erg leuk. Ik ben eerst vooral naar het westen gegaan en ben nu begonnen om vanaf Itacua naar het oosten te gaan. Ik vind de jungle landschappen daar leuker dan de woestijn west.

Het valt mij wel op dat de meeste 'Production' regio's in het oosten zitten. Ik heb namelijk nog gee enkele Buchon gepakt/gedood.
Dinsdag is patchdag bij ubi voor veel games

Floksor

• Haribo112
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-04 15:30
Zo. Ook maar even aangemeld voor de Got Task Force .

• zabuza134
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13-06-2017
Heeft iemand hier ook een probleem met het vebinden voor een Co-Op sessie, want mijn NAT type staat op Strict en ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet verhelpen zodat ik wel met mijn vrienden samen dit spel kan spelen.

We hebben een router/modem van Tele2 en als iemand hier bij zou kunnen helpen zou het fijn zijn.

Alvast bedankt voor de moeite

• kneusteun
Misschien gebruik maken van DMZ?

Maar wil je het mooi doen ff je port forwarding instellen. Lijst is wel te vinden.

• teupje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-04 11:11
Hoe kan het dat je na verloop van tijd een opgepakt wapen niet meer kan gebruiken of in de editor kan bewerken?
Gebruik vaak de sniferrifles die ik uit de torens heb opgepikt maar hier is verder helemaal niks mee te doen?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Floks
quote:
Haribo112 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:09:
Zo. Ook maar even aangemeld voor de Got Task Force .
Toegevoegd :)
quote:
teupje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:16:
Hoe kan het dat je na verloop van tijd een opgepakt wapen niet meer kan gebruiken of in de editor kan bewerken?
Gebruik vaak de sniferrifles die ik uit de torens heb opgepikt maar hier is verder helemaal niks mee te doen?
Omdat je opgepakte wapens niet kan bewerken, het moment dat je van wapen wisseld ben je hem ook kwijt, je kan alleen wapens bewerken die je oppakt uit de kistjes, vrij gespeelde wapens van bosses kan je ook niet aanpassen

Floksor

• Haribo112
quote:
teupje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:16:
Zodra je eenmaal de HTI hebt gevonden in een kistje wil je nooit meer een andere sniper rifle. Even op internet zoeken waar je die kan vinden ;)

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Haribo112 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Zodra je eenmaal de HTI hebt gevonden in een kistje wil je nooit meer een andere sniper rifle. Even op internet zoeken waar je die kan vinden ;)
Meh,HTI gebruik ik alleen als er niemand anders in de groep hem heeft, en dan nog gebruik ik hem alleen waar hij voor bedoeld is, Hard Targets (auto's heli's)

Voor soft targets is het MK14 of MSR op range. MSR heeft niet de bug dat je veel minder damage doet met silencers zoals de HTI en heeft meer penetration. MK14 is lekker ivm semi auto.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• flessuh
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:50

flessuh

Set sail for fail!

quote:
Haribo112 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Om heel eerlijk te zijn gebruik ik nu die L115. Schiet wat sneller dan de HTI, en heeft een groter magazijn.
Tegen voertuigen heb ik de EMP drone (hoe vervelend is het dat je uit de drone geschopt wordt als iemand je begint te spotten :( ) of de m203.

https://www.dutchsolarboat.com

• teupje
  • Laatst online: 19-04 11:11
quote:
Floks schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:25:
[...]

Toegevoegd :)

[...]
Omdat je opgepakte wapens niet kan bewerken, het moment dat je van wapen wisseld ben je hem ook kwijt, je kan alleen wapens bewerken die je oppakt uit de kistjes, vrij gespeelde wapens van bosses kan je ook niet aanpassen
Oke dan, eigenlijk best wel raar of ligt dat aan mij? Gezien het realisme van de game enz is het toch wel apart dat je niet gewoon wapens van enemy's kan bewaren.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Haribo112
Nouja de bedoeling is dus dat je die wapens vrijspeelt door de map te verkennen en kistjes op te pakken. De bijbehorende attachments moet je op dezelfde manier vinden, dus zo gek vind ik het niet.

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19-04 20:34
Heb na lang wikken en wegen (geen van mijn maten heeft de game gehaald of is dit van plan) hem toch maar gekocht. Direct aangemeld voor de taskforce, al weet ik nog niet precies hoe dat werkt. :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02-04 07:46

itlee

Gas erop!

Zo, 39 uur verder game helemaal uitgespeeld...
Super tof! mooi balans van simpel tot kneppel moeilijk...zit 1 stealth missie bij die heb ik wel 40x over moeten doen omdat ik bij minste / geringste detected werd....

(Op normal gespeeld). man man...t heeft ff geduurd maar t was zijn geld dubbel en dwars waard!

• itlee

itlee

Gas erop!

Oja, speltip:

- zorg dat je eerst veel van die groene sub missies doet, zorg dat je veel blauwe kistjes pakt en die intel mannetjes spreekt voor wapen upgrades of skill points. de eerste 8 uur van de game ben ik daar eerst mee bezig geweest zodat je redelijk resistent bent tegen bullets (En je squad ook)

Eerste 20 uur gespeeld met standaard sniper en de M4.

succes.

• Curva
quote:
itlee schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:59:
Oja, speltip:

- zorg dat je eerst veel van die groene sub missies doet, zorg dat je veel blauwe kistjes pakt en die intel mannetjes spreekt voor wapen upgrades of skill points. de eerste 8 uur van de game ben ik daar eerst mee bezig geweest zodat je redelijk resistent bent tegen bullets (En je squad ook)

Eerste 20 uur gespeeld met standaard sniper en de M4.

succes.
En de laatste 19 uur? :+

• itlee

itlee

Gas erop!

quote:
Hard missies doen 😄😄:):)

• kneusteun
Ik speel amper story.
Ben voornamelijk druk bezig om met een kompaan grote kampen te cleanen zonder opgemerkt te worden, en dat blijft best leuk!
Heb dan daardoor ook echt al veel wapens,skills etc. waardoor story straks wel wat eenvoudiger zal gaan.

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-04 11:33
Ik ook, heb de story missie volledig links laten liggen, en ben nu systematisch alle skills aan het vergaren. speel dus ook solo, wat wel minder gezellig is... waar ik nog wel van baal is als je met F een nearby missie selecteert, om bepaalde skill punten te krijgen, b.v. gassoline points, dat wanneer je fast travelt om in de buurt van die side missie te komen, dat die weg is als je aankomt :(

moet je weer kilometers travelen om de volgende te bereiken.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

4x over een missie gedaan. Bij de 5e keer kwam ik erachter dat het zo gescript was en ik dus eerst diegene moest laten vluchten in een auto.

1 tip. Er zijn verborgen kingslayers die je vrij kan spelen. Zit nu op 91% maar heb de eind missie al 1x gehaald

Nu is het wachten op DLC.
100% uitgespeeld. 100% unlocks en 90% upgrades.

Pykow wijzigde deze reactie 09-04-2017 11:54 (13%)

• NLxAROSA
  • Niet online
Vrijdag de 14e komt er een nieuwe patch voor PC uit en vanaf 18 april kunnen de Season Pass eigenaren Narco Road gaan spelen: http://blog.ubi.com/ghost...ds-new-vehicles-factions/ Niet-eigenaren van de Season Pass mogen een weekje later (25 april).

Narco Road bestaat uit:

- 15 nieuwe campaign missies
- 4 nieuwe types side missies en racing challenges
- 4 nieuwe vehicle types
- 4 nieuwe outfits
- 9 nieuwe wapens

De gratis patch introduceert de live season challenges en nieuwe rewards. Het eerste seizoen heet 'The rise and fall of Unidad' en duurt zes weken, met iedere week nieuwe challenges en maximaal 3 unieke rewards per week.

• Curva
Klinkt goed. Alleen wat ik zo jammer vind, is dat ze er nu pas mee komen.. Waarom niet binnen 2 weken of direct na de release.

• NLxAROSA
  • Niet online
Patch notes staan inmiddels online: https://ghost-recon.ubiso...75-16&ct=tcm:154-76770-32

Consoles hebben 'm nu al, wij moeten nog even wachten tot vrijdag ochtend.

• Tmaster
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-04 07:57
Speel het spel nu een aantal dagen op een Asus ROG SWIFT PG348Q @ 3440x1440 scherm met een nieuwe GTX 1080 TI...
Alles op ultra (behalve bloom en motion blur uitgezet) wat een onwijs strakke game met zeer fraaie graphics..
Frames liggen rond de 60 a 70fps en met G sync aan en alles loopt heerlijk smooth..
Mag ook wel, als je alleen voor het scherm en vga 2000 euro betaald heb. hahaha.
Mijn vrouw verklaart mij voor gek. Maar goed, toen ik haar vroeg hoeveel die 16 paar schoenen, die in de kast staan, hebben gekost bleef het stil.

Tmaster wijzigde deze reactie 18-04-2017 22:35 (7%)
Reden: Compleet overbodig stuk tekst

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:05:
Vrijdag de 14e komt er een nieuwe patch voor PC uit en vanaf 18 april kunnen de Season Pass eigenaren Narco Road gaan spelen: http://blog.ubi.com/ghost...ds-new-vehicles-factions/ Niet-eigenaren van de Season Pass mogen een weekje later (25 april).

Narco Road bestaat uit:

- 15 nieuwe campaign missies
- 4 nieuwe types side missies en racing challenges
- 4 nieuwe vehicle types
- 4 nieuwe outfits
- 9 nieuwe wapens

De gratis patch introduceert de live season challenges en nieuwe rewards. Het eerste seizoen heet 'The rise and fall of Unidad' en duurt zes weken, met iedere week nieuwe challenges en maximaal 3 unieke rewards per week.
Ik hoop dat de missies ook interessant zijn om te spelen.
quote:
Curva schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:55:
Klinkt goed. Alleen wat ik zo jammer vind, is dat ze er nu pas mee komen.. Waarom niet binnen 2 weken of direct na de release.
Als je een DLC te snel uitgeeft (en vooral 2 weken na de release) dan ben je ook snel klaar met deze game.
1 maandje later is keurig op tijd, beter dan battlefield 1, die 5 maanden heeft gewacht voor de eerste matige DLC.
quote:
Tmaster schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:09:
Speel het spel nu een aantal dagen op een Asus ROG SWIFT PG348Q @ 3440x1440 scherm met een nieuwe GTX 1080 TI...
Alles op ultra (behalve bloom en motion blur uitgezet) wat een onwijs strakke game met zeer fraaie graphics..
Frames liggen rond de 60 a 70fps en met G sync aan en alles loopt heerlijk smooth..
Mag ook wel, als je alleen voor het scherm en vga 2000 euro betaald heb. hahaha.
Mijn vrouw verklaart mij voor gek. Maar goed, toen ik haar vroeg hoeveel die 16 paar schoenen, die in de kast staan, hebben gekost bleef het stil.
Ik speel zelf met een GTX1080 op 1440p, Ik heb wat settings naar beneden moeten instellen.
Vooral in de provincie rechtsboven heb je HEEL veel bomen en dan haal ik maar 40fps.
Gemiddeld zit ik wel op 70FPS met uitschieters boven de 100fps.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat Secondary missions zijn.
Ik heb namelijk alle rebel unlocks, dus ook meer dan 8 side missies gedaan.
Ook heb ik meer dan 8 helicopters en vliegtuigen gejat en zelfs voertuigen overgenomen.
Ik vraag me dus af of dit een bug is op de website of dat ik iets gemist heb ?

Vanavond ga ik voor de side missies om ook alle upgrades vrij te spelen.

• Xamsix
quote:
Tmaster schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:09:
Wat hebben de kosten van je setup en de discussie met je vrouw te maken met deze game? Sorry hoor.

• NLxAROSA
  • Niet online
Er is inmiddels wat meer info gepost met betrekking tot de Live Season Challenges.

- Beschikbaar via aparte in-game menu optie
- Je moet specifieke instructies opvolgen om nieuwe assignments te vinden in verschillende regio's. Dit werkt alleen online, maar de missies zelf kunnen wel offline worden gespeeld.
- Vijf nieuwe missies per week: 3 solo/coop, 2 coop en 1 voor de hele community.

Lijkt erop dat het wel iets meer is dan 'schakel x vijanden uit' of 'x kills met wapen y', maar we zullen zien. :) Ik hoop een beetje op zoiets.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 13-04-2017 16:29 (9%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Xamsix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:40:
[...]

Wat hebben de kosten van je setup en de discussie met je vrouw te maken met deze game? Sorry hoor.
Wat maakt het uit dat iemand even zijn ervaring deelt over de game met een GTX 1080 ti en daarbij een persoonlijke tintje aangeeft ?
Juist alleen maar fijn om dit soort ervaringen te lezen, mocht iemand in bezit zijn van een GTX 1080 ti en graag deze game nog wilt aanschaffen.

Het is daarbij toch bekend dat een GTX 1080 ti een dure kaart is, dus ik begrijp zijn opmerking wel haha.
Ik moest mijn vriendin ook overtuigen om een setup van 2000 euro aan te schaffen om maar wat games te kunnen spelen.
Zei zegt gewoon. Een xbox is toch ook maar 500 euro of een Switch 350 euro.
Vrouwen.... :9 ;)

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Pykow schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:21:
[...]

Wat maakt het uit dat iemand even zijn ervaring deelt over de game met een GTX 1080 ti en daarbij een persoonlijke tintje aangeeft ?
Inderdaad. Los daarvan, als je een post offtopic/niet relevant vindt is het niet zo handig om er dan op te gaan reageren en daardoor juist de discussie erover aan te zwengelen. :+

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:58
ik lees overal patch 1.3 met een 6gb download, maar ik heb nog niets gezien. ligt dat aan mij?

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:54:
ik lees overal patch 1.3 met een 6gb download, maar ik heb nog niets gezien. ligt dat aan mij?
Morgen vanaf 14:00 UTC (da's 16:00 in NL zomertijd) doen ze 2 uur onderhoud, daarna mogen we los (dus vanaf 18:00).

Vanaf dinsdag de 18e zijn de Season Challenges live en voor Season Pass houders de Narco Road DLC.

• Heyman
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19-04 11:51
Hebben meer mensen last van langere laadtijden na de update?

• NLxAROSA
  • Niet online
Merk niet echt verschil (snelle SSD). Maar het kan best dat ze wat hebben getweakt qua preloading, het in-game laden vlak na het starten was iets dat bij veel mensen voor schokken zorgde na title update 2, misschien laden ze nu alles van tevoren. Staat niks over in de patch notes trouwens.

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-04 09:31
Ook maar aangeschaft nu hij op Kinguin de 37,99 bereikt had, en absoluut geen spijt van. Game draait prima op mijn GTX 970 met nagenoeg alles High/Very High. Gelukkig zijn de frame drops/freezes die present waren in open beta opgelost. Mooi spel!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floks
quote:
NLxAROSA schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:57:
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)
Nice, had ik 2 dagen geleden ook gedaan. Alles vrij gespeeld wat er maar was, behalve 1 medal, want daar kan ik niet bij door een onzichtbare muur. (onder een tentje ergens rechts onder in de map)
Gister even met mijn tweede char, 2 andere geholpen op ts :) Was weer eens gezellig

Floksor

• AntiChrist7
Is er nog een groepje op zoek naar een extra man voor narco road? Ik speel de main game met enkele collega's, maar 1 ervan heeft de dlc niet, andere is momenteel op reis.

Vind de insteek wel leuk, wat extra pit en gekkigheid is wat een open world altijd nodig heeft.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-04 14:00
quote:
Xamsix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:40:
[...]

Take it easy take a sisi ! :(:) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-03 00:51
quote:
MaXeRs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:26:
[...]

Take it easy take a sisi ! :(:) :)
Ik lees wat underground mee voor het plezier.

Ik vind in een forum als dit dat er wat naast de kwestie mag gepraat worden voor het wat luchtig te houden.
Gezien we tweakers zijn en het betreft hardware (los van discussie met vrouw) vind ik dat persoonlijk niet erg

Het is maar goed dat een tweaker zich afbijt van zijn vrouw of het zou hier maar een dooie boel zijn met 1024x768 schermen met intel graphics :)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• NLxAROSA
  • Niet online
Gisteren even de challenges en Narco Road uitgeprobeerd.

Challenges:
Stelt niet veel voor eerlijk gezegd (markeer x vijanden, schakel x vijanden van type y uit op minimaal z meter afstand), maar het bevordert wel de exploration. Copper is een leuk kleurtje trouwens. Mogen van mij wel wat meer challenges bij, deze heb je in een uurtje wel gedaan m.u.v. de community challenge, die aan de aantallen te zien toch wel zeker minimaal 2-3 dagen gaat duren. :+

Narco Road:
GRWL vanuit het perspectief van het kartel. Dus snelle auto's, parties, en de bijbehorende lifestyle van een drugsdealer/hitman. Geen AI team, dus helemaal lone wolf (dus geen sync shots of revives!). Dit maakt de DLC gelijk een stuk moeilijker solo dan de base game. Heb me er de eerste twee uur prima mee vermaakt op Extreme, ga hier zeker nog wel wat uurtjes mee zoet zijn. DLC is ook volledig apart, dus mensen voor wie dit niks is hoeven niet bang te zijn dat dit hun base-game vervuilt.

Minpunten: gebruikt niet de hele kaart dus je raakt zo out of bounds als je niet uitkijkt. Je moet een nieuwe karakter maken. Minder wapens en skills (hoewel je wel gelijk op level 21 begint). Mag wat meer content in van mij, hoop dat ze dit uit gaan breiden.

Al met al ben ik wel blij met deze DLC, ondanks dat het er niet echt goed uit zag. En het past zeker niet in de traditionele Ghost Recon sfeer (maar die was toch al overboord, net als het realisme van de Tom Clancy serie). Maar als je dat laat voor wat het is en de DLC gewoon beoordeelt op wat het wél is dan is het gewoon best wel ok.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 19-04-2017 08:07 (0%)
Reden: Typo

• McNutters
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 09-04 08:25
kan iemand mij uitleggen waar ik kan zien wat de challenges voor seizoen 1 zijn? Heb gisteren flink wat gezocht en heb het gevoel dat ik er behoorlijk overheen aan het kijken ben... Alhoewel het vast geen excuus is dat ik bijna 2 meter lang ben :X

Tevens ook aangemeld voor de taskforce. Ben na 45 uurtjes spelen nog bezig met het verhaal (rond de 70%-75% voltooid). Beetje gevolg van spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad, HUD en markers zo minimaal mogelijk en zelden de rebellen gebruiken. Als er mede-tweakers zijn die wat meer 'laidback' en 'voorzichtig' spelen zou ik graag eens een potje meedoen.

• WAFOE
  • Laatst online: 12-04 14:36
Ik heb deze game ook sinds kort, maar het val mij op dat de game mijn 2600K op 4,5 GHz regelmatig op 100% piekt, soms voor enkele minuten achter elkaar. Ik heb deze CPU gecombineerd met een 980 Ti. De GPU load hangt ook hoog tussen de 70-100%.

Een vriend heeft een i7 4770 met een 1070, maar die heeft hier een stuk minder last van. Die CPU hangt rustiger tussen de 60 en 80%. Met als resultaat dat hij toch wel aanzienlijk meer FPS heeft.

Heeft iemand hier nog meer last van of is dit normaal voor deze game? Tijd voor een CPU upgrade?

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19-04 12:10
Ik herken dat wel, mijn 2500K op 4,5 GHz staat ook flink te stoken bij deze game...

Denk inderdaad dat het tijd is voor een upgrade...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-04 00:43

Angeloonie

The Division 2 Addict

Die DLC trekt mij totaal niet terwijl de normale game dat wel doet :P Vind dat semi-serieuze met racen e.d. niet echt passen.

Ik moet nu volgens mij nog 3 provincies afronden (allemaal helemaal rechtsbovenin) en dan heb ik letterlijk alles gedaan (alle intel, alle sidemissies, alle unlocks, alle medals). Teringklus was het wel (helemaal dankzij bugs waardoor er bijv. een intel te veel op de map stond of dat een sidemissie onvoltooibaar was), maar ik ben er bijna. Daarna de laatste missie nog een keer spelen voor het andere einde en dan ben ik klaar. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Floks
Kan de DLC in coop?

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
McNutters schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:07:
kan iemand mij uitleggen waar ik kan zien wat de challenges voor seizoen 1 zijn? Heb gisteren flink wat gezocht en heb het gevoel dat ik er behoorlijk overheen aan het kijken ben...
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:45:
Die DLC trekt mij totaal niet terwijl de normale game dat wel doet :P Vind dat semi-serieuze met racen e.d. niet echt passen.
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.
quote:
Yup.

• Xamsix
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:18:
[...]
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.

[...]
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.

[...]
Yup.
Grappig, na al het commentaar wat de game kreeg, moet ik zeggen dat ik opmerkelijk veel plezier beleef. Heb het vooral single player/lonewolf gespeeld, schakel pas mijn teammates in als ik in een zwaar vuurgevecht kom. Ga de DLC ook sowieso halen, goed om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb nog een lange weg te gaan met de normale game, daarna haal ik de DLC.

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-04 17:04
Hey,

Is er ergens een mogelijkheid om een demo te downloaden en spelen? Twijfel heel erg over dit spel.. het idee is super gaaf, maar of het ook enigszins aanslaat bij mij is altijd maar de vraag.. Zeker gezien ik nooit zo tactisch ben en meer als een rambo mijn weg door de vijanden waan... :-)

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 21:45
quote:
crimby schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:50:
Hey,

Is er ergens een mogelijkheid om een demo te downloaden en spelen? Twijfel heel erg over dit spel.. het idee is super gaaf, maar of het ook enigszins aanslaat bij mij is altijd maar de vraag.. Zeker gezien ik nooit zo tactisch ben en meer als een rambo mijn weg door de vijanden waan... :-)
tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-04 09:31
quote:
eniux schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:05:
[...]

tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.
Als je Rambo gaat is er arcade difficulty, dit maakt Rambo spelen mogelijk. Vanaf regular kom je echter niet zo ver met de Rambo approach. Maar niet over twijfelen, is echt een heel dik spel.

• eniux
  • Laatst online: 21:45
quote:
Rob SOS schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:09:
[...]

Als je Rambo gaat is er arcade difficulty, dit maakt Rambo spelen mogelijk. Vanaf regular kom je echter niet zo ver met de Rambo approach. Maar niet over twijfelen, is echt een heel dik spel.
Ik speel op extreme, maar kom er, mits ik niet raar rush, vaak prima door 'rambo' style.

• AntiChrist7
Ben ik de enige waarbij de performance serieus gezakt is na patch 3.5? ben gemiddeld 15-20 frames kwijt

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-04 17:04
quote:
Rob SOS schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:09:
[...]

quote:
eniux schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:28:
[...]

Ik speel op extreme, maar kom er, mits ik niet raar rush, vaak prima door 'rambo' style.
Ik speel nu op regular... erg vet spel! Af en toe met een helikopter aankomen en alles aan flarden schieten en af en toe stealthy met een sniper alles plannen en overnemen :P :P :P

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-04 11:33
quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:22:
Ben ik de enige waarbij de performance serieus gezakt is na patch 3.5? ben gemiddeld 15-20 frames kwijt
Ja, ik meet mijn fps niet, maar ervaar ook een flinke dip. zeker omdat ik een iets verouderd systeem heb.

• AntiChrist7
quote:
sIRwa3 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:42:
[...]

Ja, ik meet mijn fps niet, maar ervaar ook een flinke dip. zeker omdat ik een iets verouderd systeem heb.
je kan de teller aanzetten in de uplay overlay opties, zelfde als bij steam.

Heb een 1070 (maar oude processor), maar toch ik verwacht niet dat een patch de performance naar beneden haalt.... Heb dan maar met geforce de settings was naar beneden gehaald voorlopig...

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik haal in de benchmark 3fps minder tov de vorige versies (1080p/Ultra). Voorheen 48, nu 45.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
Mensen die Fallen Ghosts gaan spelen en nog plaats hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 09-04 08:25
ben best benieuwd naar deze 2e DLC, vond de eerste niet echt mijn ding. Weet alleen nog niet wanneer ik aan spelen toe ga komen.

• Floks
Wanneer komt die 2de uit? vond de eerste ook echt geen bal aan

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
Is uit sinds gisteren. Heb de eerste paar missies gedaan, zeker een goede toevoeging op de game, van mij mogen ze meer van dit type DLC uitbrengen.

• Macchillie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-04 07:43
Ik geloof dat ik eens moet beginnen met dlc 1 zie ik.. :X 8)7
Main game was op een gegeven moment vrij eentonig, en is ook nog niet eens uitgespeeld. Maar zal van de week eens kijken of het nog klikt tussen ons. O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 18:05
Ik blijf het toch een heerlijke game vinden. Niets leukers dan sluipend proberen je doel te bereiken. Voor run and gun heb ik BF1 wel. Ik speel deze game voornamelijk coop dus mooi samenwerken om een doel te bereiken.

Aan deze uitbreiding kan ik ook wel weer wat uurtjes kwijt. Narco Road was niet echt mijn ding met reputatie grinden dmv stunts etc.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Floks
Iemand een idee hoe je een mole herkend? die je moet afmaken voor de rebellen in Fallen Ghosts

Floksor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Floks schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:33:
Iemand een idee hoe je een mole herkend? die je moet afmaken voor de rebellen in Fallen Ghosts
Ja, als je naar je map gaat en dan middelste muis doet, dan zie je een drietal hints: twee m.b.t. de locatie en één m.b.t. het doelwit. Ff met de drone rondvliegen tot je de locatie hebt gevonden, en dan kijken wat er in de buurt loopt/staat.

• Floks
Trouwens die free the rebel missies zijn verdorie lastig met ai.
1 er lopen al soms meer dan 5 mensen buiten het gebouw en als je eenmaal binnen alles hebt gecleard, komen er hoe dan ook nog gasten aan inc vaak een heli.

Heb het trouwens over die side missions.

oh en Thanks NLxAROSA voor je tip, snapte er geen hol van, maar nu is dit de makelijkste rebbel missie

Floksor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:40
Ugh. Side missions. Vind er solo weinig aan. Met name tower cast; zit je daar alleen in een toren, al je buddies dood op de grond, 40 (!) UnidadExtranjeros en 2 helis om je heen, gewoon geen enkele optie om levend weg te komen. Gaat helemaal nergens meer over. Waarschijnlijk meteen beginnen met snoeien, maar het is gewoon niet leuk om te doen.

En dan die god rays en mist... |:( Thermal vision gebruiken, "omdat het moet".

Lol is er een beetje af bij mij.

Afgezien van bitterheid: Fallen Ghosts vind ik tot nu toe wel leuker dan Narco Road.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks
quote:
Cascade schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:17:
Ugh. Side missions. Vind er solo weinig aan. Met name tower cast; zit je daar alleen in een toren, al je buddies dood op de grond, 40 (!) UnidadExtranjeros en 2 helis om je heen, gewoon geen enkele optie om levend weg te komen. Gaat helemaal nergens meer over. Waarschijnlijk meteen beginnen met snoeien, maar het is gewoon niet leuk om te doen.

Lol is er een beetje af bij mij.

Afgezien van bitterheid: Fallen Ghosts vind ik tot nu toe wel leuker dan Narco Road.
Ben het helemaal met je eens

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
[b][message=51480391,noline]
Da's een bug met Godrays op Enhanced. Reeds bekend bij Ubi, hoop dat ze het snel fixen, is nagenoeg onspeelbaar zo.

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:40
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:32:
[...]

Da's een bug met Godrays op Enhanced. Reeds bekend bij Ubi, hoop dat ze het snel fixen, is nagenoeg onspeelbaar zo.
Aah, check. Wist ik niet. Een beetje mist zou wel mooi zijn, maar dit is complete whiteout. God rays zien er uit als een discobal in de grond, zeer lelijk.

Topic bij Ubi: http://forums.ubi.com/sho...ince-Fallen-Ghosts-update

• Deadra
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-04 16:47
Goedenavond,

Ik zat ook te denken om het spel te gaan halen voor de coop. Even een vraagje, stel je co-opt met zn tweeen. Heb je dan ook nog 2 ai buddies rondlopen of kan je die weglaten?

• AntiChrist7
quote:
Deadra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:05:
Goedenavond,

Ik zat ook te denken om het spel te gaan halen voor de coop. Even een vraagje, stel je co-opt met zn tweeen. Heb je dan ook nog 2 ai buddies rondlopen of kan je die weglaten?
nee, geen AI als je coop speelt. Wat sommige missies wel moeilijk kan maken.

Jammer genoeg kan je niet kiezen of je AI wilt of niet, zou een leuke feature geweest zijn. Ze zijn handig voor de verre snipes

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 08-06-2017 21:11 (3%)

• Deadra
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-04 16:47
quote:
AntiChrist7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:10:
[...]

nee, geen AI als je coop speelt. Wat sommige missies wel moeilijk kan maken.

Jammer genoeg kan je niet kiezen of je AI wilt of niet, zou een leuke feature geweest zijn. Ze zijn handig voor de verre snipes
Geen AI als je een volle coop speelt met 4 man, als je met 2 man speelt heb je 2 ai?

Deadra wijzigde deze reactie 08-06-2017 22:03 (66%)

• AntiChrist7
quote:
Deadra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Geen AI als je een volle coop speelt met 4 man, als je met 2 man speelt heb je 2 ai?
Nee, geen AI zodra er twee menselijke spelers inzitten. Dus lege plaatsen worden niet door de AI opgevuld. Wat het dus moeilijker kan maken, want zodra je alletwee neerligt is het game over
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True