Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Ghost Recon: Wildlands

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Merk niet echt verschil (snelle SSD). Maar het kan best dat ze wat hebben getweakt qua preloading, het in-game laden vlak na het starten was iets dat bij veel mensen voor schokken zorgde na title update 2, misschien laden ze nu alles van tevoren. Staat niks over in de patch notes trouwens.

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:06
Ook maar aangeschaft nu hij op Kinguin de 37,99 bereikt had, en absoluut geen spijt van. Game draait prima op mijn GTX 970 met nagenoeg alles High/Very High. Gelukkig zijn de frame drops/freezes die present waren in open beta opgelost. Mooi spel!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:42
quote:
NLxAROSA schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:57:
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)
Nice, had ik 2 dagen geleden ook gedaan. Alles vrij gespeeld wat er maar was, behalve 1 medal, want daar kan ik niet bij door een onzichtbare muur. (onder een tentje ergens rechts onder in de map)
Gister even met mijn tweede char, 2 andere geholpen op ts :) Was weer eens gezellig

Floksor

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:06
Is er nog een groepje op zoek naar een extra man voor narco road? Ik speel de main game met enkele collega's, maar 1 ervan heeft de dlc niet, andere is momenteel op reis.

Vind de insteek wel leuk, wat extra pit en gekkigheid is wat een open world altijd nodig heeft.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09:13
quote:
Xamsix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:40:
[...]

Wat hebben de kosten van je setup en de discussie met je vrouw te maken met deze game? Sorry hoor.
Take it easy take a sisi ! :(:) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-11 22:42
quote:
MaXeRs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:26:
[...]

Take it easy take a sisi ! :(:) :)
Ik lees wat underground mee voor het plezier.

Ik vind in een forum als dit dat er wat naast de kwestie mag gepraat worden voor het wat luchtig te houden.
Gezien we tweakers zijn en het betreft hardware (los van discussie met vrouw) vind ik dat persoonlijk niet erg

Het is maar goed dat een tweaker zich afbijt van zijn vrouw of het zou hier maar een dooie boel zijn met 1024x768 schermen met intel graphics :)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• NLxAROSA
  • Niet online
Gisteren even de challenges en Narco Road uitgeprobeerd.

Challenges:
Stelt niet veel voor eerlijk gezegd (markeer x vijanden, schakel x vijanden van type y uit op minimaal z meter afstand), maar het bevordert wel de exploration. Copper is een leuk kleurtje trouwens. Mogen van mij wel wat meer challenges bij, deze heb je in een uurtje wel gedaan m.u.v. de community challenge, die aan de aantallen te zien toch wel zeker minimaal 2-3 dagen gaat duren. :+

Narco Road:
GRWL vanuit het perspectief van het kartel. Dus snelle auto's, parties, en de bijbehorende lifestyle van een drugsdealer/hitman. Geen AI team, dus helemaal lone wolf (dus geen sync shots of revives!). Dit maakt de DLC gelijk een stuk moeilijker solo dan de base game. Heb me er de eerste twee uur prima mee vermaakt op Extreme, ga hier zeker nog wel wat uurtjes mee zoet zijn. DLC is ook volledig apart, dus mensen voor wie dit niks is hoeven niet bang te zijn dat dit hun base-game vervuilt.

Minpunten: gebruikt niet de hele kaart dus je raakt zo out of bounds als je niet uitkijkt. Je moet een nieuwe karakter maken. Minder wapens en skills (hoewel je wel gelijk op level 21 begint). Mag wat meer content in van mij, hoop dat ze dit uit gaan breiden.

Al met al ben ik wel blij met deze DLC, ondanks dat het er niet echt goed uit zag. En het past zeker niet in de traditionele Ghost Recon sfeer (maar die was toch al overboord, net als het realisme van de Tom Clancy serie). Maar als je dat laat voor wat het is en de DLC gewoon beoordeelt op wat het wél is dan is het gewoon best wel ok.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 19-04-2017 08:07 (0%)
Reden: Typo

• McNutters
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19-11 23:37
kan iemand mij uitleggen waar ik kan zien wat de challenges voor seizoen 1 zijn? Heb gisteren flink wat gezocht en heb het gevoel dat ik er behoorlijk overheen aan het kijken ben... Alhoewel het vast geen excuus is dat ik bijna 2 meter lang ben :X

Tevens ook aangemeld voor de taskforce. Ben na 45 uurtjes spelen nog bezig met het verhaal (rond de 70%-75% voltooid). Beetje gevolg van spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad, HUD en markers zo minimaal mogelijk en zelden de rebellen gebruiken. Als er mede-tweakers zijn die wat meer 'laidback' en 'voorzichtig' spelen zou ik graag eens een potje meedoen.

• WAFOE
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-11 16:16
Ik heb deze game ook sinds kort, maar het val mij op dat de game mijn 2600K op 4,5 GHz regelmatig op 100% piekt, soms voor enkele minuten achter elkaar. Ik heb deze CPU gecombineerd met een 980 Ti. De GPU load hangt ook hoog tussen de 70-100%.

Een vriend heeft een i7 4770 met een 1070, maar die heeft hier een stuk minder last van. Die CPU hangt rustiger tussen de 60 en 80%. Met als resultaat dat hij toch wel aanzienlijk meer FPS heeft.

Heeft iemand hier nog meer last van of is dit normaal voor deze game? Tijd voor een CPU upgrade?

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Ik herken dat wel, mijn 2500K op 4,5 GHz staat ook flink te stoken bij deze game...

Denk inderdaad dat het tijd is voor een upgrade...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die DLC trekt mij totaal niet terwijl de normale game dat wel doet :P Vind dat semi-serieuze met racen e.d. niet echt passen.

Ik moet nu volgens mij nog 3 provincies afronden (allemaal helemaal rechtsbovenin) en dan heb ik letterlijk alles gedaan (alle intel, alle sidemissies, alle unlocks, alle medals). Teringklus was het wel (helemaal dankzij bugs waardoor er bijv. een intel te veel op de map stond of dat een sidemissie onvoltooibaar was), maar ik ben er bijna. Daarna de laatste missie nog een keer spelen voor het andere einde en dan ben ik klaar. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Floks
Kan de DLC in coop?

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
McNutters schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:07:
kan iemand mij uitleggen waar ik kan zien wat de challenges voor seizoen 1 zijn? Heb gisteren flink wat gezocht en heb het gevoel dat ik er behoorlijk overheen aan het kijken ben...
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:45:
Die DLC trekt mij totaal niet terwijl de normale game dat wel doet :P Vind dat semi-serieuze met racen e.d. niet echt passen.
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.
quote:
Yup.

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17:17
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:18:
[...]
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.

[...]
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.

[...]
Yup.
Grappig, na al het commentaar wat de game kreeg, moet ik zeggen dat ik opmerkelijk veel plezier beleef. Heb het vooral single player/lonewolf gespeeld, schakel pas mijn teammates in als ik in een zwaar vuurgevecht kom. Ga de DLC ook sowieso halen, goed om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb nog een lange weg te gaan met de normale game, daarna haal ik de DLC.

PSN/Steam: Xamsix

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:37

crimby

PSN: Crimby

Hey,

Is er ergens een mogelijkheid om een demo te downloaden en spelen? Twijfel heel erg over dit spel.. het idee is super gaaf, maar of het ook enigszins aanslaat bij mij is altijd maar de vraag.. Zeker gezien ik nooit zo tactisch ben en meer als een rambo mijn weg door de vijanden waan... :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 16:34
quote:
crimby schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:50:
Hey,

Is er ergens een mogelijkheid om een demo te downloaden en spelen? Twijfel heel erg over dit spel.. het idee is super gaaf, maar of het ook enigszins aanslaat bij mij is altijd maar de vraag.. Zeker gezien ik nooit zo tactisch ben en meer als een rambo mijn weg door de vijanden waan... :-)
tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:06
quote:
eniux schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:05:
[...]

tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.
Als je Rambo gaat is er arcade difficulty, dit maakt Rambo spelen mogelijk. Vanaf regular kom je echter niet zo ver met de Rambo approach. Maar niet over twijfelen, is echt een heel dik spel.

• eniux
  • Laatst online: 16:34
quote:
Rob SOS schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:09:
[...]

Als je Rambo gaat is er arcade difficulty, dit maakt Rambo spelen mogelijk. Vanaf regular kom je echter niet zo ver met de Rambo approach. Maar niet over twijfelen, is echt een heel dik spel.
Ik speel op extreme, maar kom er, mits ik niet raar rush, vaak prima door 'rambo' style.

• AntiChrist7
Ben ik de enige waarbij de performance serieus gezakt is na patch 3.5? ben gemiddeld 15-20 frames kwijt

• crimby
  • Laatst online: 20:37

crimby

PSN: Crimby

quote:
Rob SOS schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:09:
[...]

quote:
eniux schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:28:
[...]

Ik speel op extreme, maar kom er, mits ik niet raar rush, vaak prima door 'rambo' style.
Ik speel nu op regular... erg vet spel! Af en toe met een helikopter aankomen en alles aan flarden schieten en af en toe stealthy met een sniper alles plannen en overnemen :P :P :P

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-11 21:04
quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:22:
Ben ik de enige waarbij de performance serieus gezakt is na patch 3.5? ben gemiddeld 15-20 frames kwijt
Ja, ik meet mijn fps niet, maar ervaar ook een flinke dip. zeker omdat ik een iets verouderd systeem heb.

• AntiChrist7
quote:
sIRwa3 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:42:
[...]

Ja, ik meet mijn fps niet, maar ervaar ook een flinke dip. zeker omdat ik een iets verouderd systeem heb.
je kan de teller aanzetten in de uplay overlay opties, zelfde als bij steam.

Heb een 1070 (maar oude processor), maar toch ik verwacht niet dat een patch de performance naar beneden haalt.... Heb dan maar met geforce de settings was naar beneden gehaald voorlopig...

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik haal in de benchmark 3fps minder tov de vorige versies (1080p/Ultra). Voorheen 48, nu 45.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
Mensen die Fallen Ghosts gaan spelen en nog plaats hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McNutters
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19-11 23:37
ben best benieuwd naar deze 2e DLC, vond de eerste niet echt mijn ding. Weet alleen nog niet wanneer ik aan spelen toe ga komen.

• Floks
Wanneer komt die 2de uit? vond de eerste ook echt geen bal aan

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
Is uit sinds gisteren. Heb de eerste paar missies gedaan, zeker een goede toevoeging op de game, van mij mogen ze meer van dit type DLC uitbrengen.

• Macchillie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11-11 07:43
Ik geloof dat ik eens moet beginnen met dlc 1 zie ik.. :X 8)7
Main game was op een gegeven moment vrij eentonig, en is ook nog niet eens uitgespeeld. Maar zal van de week eens kijken of het nog klikt tussen ons. O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:13
Ik blijf het toch een heerlijke game vinden. Niets leukers dan sluipend proberen je doel te bereiken. Voor run and gun heb ik BF1 wel. Ik speel deze game voornamelijk coop dus mooi samenwerken om een doel te bereiken.

Aan deze uitbreiding kan ik ook wel weer wat uurtjes kwijt. Narco Road was niet echt mijn ding met reputatie grinden dmv stunts etc.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Floks
Iemand een idee hoe je een mole herkend? die je moet afmaken voor de rebellen in Fallen Ghosts

Floksor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Floks schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:33:
Iemand een idee hoe je een mole herkend? die je moet afmaken voor de rebellen in Fallen Ghosts
Ja, als je naar je map gaat en dan middelste muis doet, dan zie je een drietal hints: twee m.b.t. de locatie en één m.b.t. het doelwit. Ff met de drone rondvliegen tot je de locatie hebt gevonden, en dan kijken wat er in de buurt loopt/staat.

• Floks
Trouwens die free the rebel missies zijn verdorie lastig met ai.
1 er lopen al soms meer dan 5 mensen buiten het gebouw en als je eenmaal binnen alles hebt gecleard, komen er hoe dan ook nog gasten aan inc vaak een heli.

Heb het trouwens over die side missions.

oh en Thanks NLxAROSA voor je tip, snapte er geen hol van, maar nu is dit de makelijkste rebbel missie

Floksor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 21:37
Ugh. Side missions. Vind er solo weinig aan. Met name tower cast; zit je daar alleen in een toren, al je buddies dood op de grond, 40 (!) UnidadExtranjeros en 2 helis om je heen, gewoon geen enkele optie om levend weg te komen. Gaat helemaal nergens meer over. Waarschijnlijk meteen beginnen met snoeien, maar het is gewoon niet leuk om te doen.

En dan die god rays en mist... |:( Thermal vision gebruiken, "omdat het moet".

Lol is er een beetje af bij mij.

Afgezien van bitterheid: Fallen Ghosts vind ik tot nu toe wel leuker dan Narco Road.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks
quote:
Cascade schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:17:
Ugh. Side missions. Vind er solo weinig aan. Met name tower cast; zit je daar alleen in een toren, al je buddies dood op de grond, 40 (!) UnidadExtranjeros en 2 helis om je heen, gewoon geen enkele optie om levend weg te komen. Gaat helemaal nergens meer over. Waarschijnlijk meteen beginnen met snoeien, maar het is gewoon niet leuk om te doen.

Lol is er een beetje af bij mij.

Afgezien van bitterheid: Fallen Ghosts vind ik tot nu toe wel leuker dan Narco Road.
Ben het helemaal met je eens

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
[b][message=51480391,noline]
Da's een bug met Godrays op Enhanced. Reeds bekend bij Ubi, hoop dat ze het snel fixen, is nagenoeg onspeelbaar zo.

• Cascade
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:32:
[...]

Da's een bug met Godrays op Enhanced. Reeds bekend bij Ubi, hoop dat ze het snel fixen, is nagenoeg onspeelbaar zo.
Aah, check. Wist ik niet. Een beetje mist zou wel mooi zijn, maar dit is complete whiteout. God rays zien er uit als een discobal in de grond, zeer lelijk.

Topic bij Ubi: http://forums.ubi.com/sho...ince-Fallen-Ghosts-update

• Deadra
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-11 11:36
Goedenavond,

Ik zat ook te denken om het spel te gaan halen voor de coop. Even een vraagje, stel je co-opt met zn tweeen. Heb je dan ook nog 2 ai buddies rondlopen of kan je die weglaten?

• AntiChrist7
quote:
Deadra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:05:
Goedenavond,

Ik zat ook te denken om het spel te gaan halen voor de coop. Even een vraagje, stel je co-opt met zn tweeen. Heb je dan ook nog 2 ai buddies rondlopen of kan je die weglaten?
nee, geen AI als je coop speelt. Wat sommige missies wel moeilijk kan maken.

Jammer genoeg kan je niet kiezen of je AI wilt of niet, zou een leuke feature geweest zijn. Ze zijn handig voor de verre snipes

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 08-06-2017 21:11 (3%)

• Deadra
quote:
AntiChrist7 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:10:
[...]

nee, geen AI als je coop speelt. Wat sommige missies wel moeilijk kan maken.

Jammer genoeg kan je niet kiezen of je AI wilt of niet, zou een leuke feature geweest zijn. Ze zijn handig voor de verre snipes
Geen AI als je een volle coop speelt met 4 man, als je met 2 man speelt heb je 2 ai?

Deadra wijzigde deze reactie 08-06-2017 22:03 (66%)

• AntiChrist7
quote:
Deadra schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Geen AI als je een volle coop speelt met 4 man, als je met 2 man speelt heb je 2 ai?
Nee, geen AI zodra er twee menselijke spelers inzitten. Dus lege plaatsen worden niet door de AI opgevuld. Wat het dus moeilijker kan maken, want zodra je alletwee neerligt is het game over

• AntiChrist7
Zijn er nog mensen/groepjes die nog aan Fallen Ghots moeten beginnen?

• Jouhki
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:26
Olla,

Ik heb even een kort vraagje waarop ik via google eigenlijk niets kan vinden.

Ik heb pas geleden de "T5Xi Tactical scope" opgepakt en die op mijn MSR gezet. Deze scope zou tot 6x moeten kunnen zoomen door op <B> te drukken. Als ik met deze scope echter op <b> druk gebeurd er helemaal niets...hij zoomed niet verder?? Monteer ik een andere scope op de MSR die 5x zoomed en druk op <B> dan wordt er wel netjes verder ingezoomed...

Mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft waarom de zoom van de T5Xi niet werkt als ik op <B> druk en bij andere scopes wel.

• Deadra
quote:
Jouhki schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:12:
Olla,

Ik heb even een kort vraagje waarop ik via google eigenlijk niets kan vinden.

Ik heb pas geleden de "T5Xi Tactical scope" opgepakt en die op mijn MSR gezet. Deze scope zou tot 6x moeten kunnen zoomen door op <B> te drukken. Als ik met deze scope echter op <b> druk gebeurd er helemaal niets...hij zoomed niet verder?? Monteer ik een andere scope op de MSR die 5x zoomed en druk op <B> dan wordt er wel netjes verder ingezoomed...

Mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft waarom de zoom van de T5Xi niet werkt als ik op <B> druk en bij andere scopes wel.
Grote kans dat het een bug is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die scope is gefixt op 6x als ik me niet vergis.

Iemand al aan Tier 1 begonnen? Ben inmiddels van 50 -> 38 gegaan en het wordt wel een stuk moeilijker, en ook nogal grindy. Had graag gezien dat je met Tier 1 mode een game+ kon beginnen, maar helaas. Nu maar losse missies doen op deze manier.

Die nieuwe HTI die je kan verdienen door Tier 40 te halen is een beest trouwens!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
Heeft dat Tier gedoe eigenlijk nut als je de main game al uit hebt? Heb wat achterstand, ben pas begonnen aan Fallen Ghosts (hopelijk wat beter dan Narco Road), mensen die daarvoor willen meedoen altijd welkom, al heb ik er ook geen probleem mee om met mensen te spelen die hem pas gekocht hebben in de sale ofzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 01:29:
Heeft dat Tier gedoe eigenlijk nut als je de main game al uit hebt?
Zeker. Je speelt sowieso de main missies opnieuw in deze mode aangezien dat de activiteiten zijn die de meeste tier points opleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
quote:
NLxAROSA schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:17:
[...]

Zeker. Je speelt sowieso de main missies opnieuw in deze mode aangezien dat de activiteiten zijn die de meeste tier points opleveren.
Ja ok, maar wat haal je eruit? nieuwe wapens zijn leuk, maar weinig nut als dat het enige is dat je unlockt en daarna niet meer speelt. Had trouwens gehoopt dat de kruisboog in FG in het handgun slot zou gaan, nu moet je of je sniper of je assault rifle/lmg opgeven.

Maar stuur me gerust een PM met je Uplay naam, heb idd meeste missies met AI gedaan omdat mijn vaste groep te weinig online kwam, wil ze nog wel eens doen met echte spelers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jouhki
  • Laatst online: 14:26
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:47:
Die scope is gefixt op 6x als ik me niet vergis.
Hmmm.. zou kunnen, moet ik eens naar kijken.
Zou wel verwarrend zijn als dit zo is daar de optie 6x <B> duidelijk altijd in beeld staat.

• AntiChrist7
Was er trouwens geen tweakers taskforce en discord? ga de mijn opheffen aangezien er toch niemand online is.

Of verwar ik met the division?

Tier niveau even geprobeerd, was wel leuk missies opnieuw te doen, alleen is public matchmaking ook niet echt alles... Maar kan wel extra dimensie geven als je speelt met mensen die minder ver zitten, alleen jammer dat je ook hier resources nodig hebt

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 05-07-2017 00:07 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Er is/was een taskforce en Discord/TS, zie topicstart post. Gok alleen dat er niet zoveel activiteit meer in zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:43:
Er is/was een taskforce en Discord/TS, zie topicstart post. Gok alleen dat er niet zoveel activiteit meer in zit.
Ja ben er eens op ingelogd, volledig vol met PUBG groepjes :p

• AntiChrist7
Gaan er mensen de pvp proberen of blijft iedereen op pubg zitten?

• sIRwa3
ben wel benieuwd naar de pvp, heeft iedereen een uitnodiging voor de gesloten beta gekregen? gister begonnen..

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:41
niet gehad?!

• AntiChrist7
same here, niets zien passeren

• sIRwa3
Tja, en ik heb dus echt geen tijd deze dagen..

sIRwa3 wijzigde deze reactie 27-07-2017 21:39 (63%)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:17
Vermaak mij veel beter dan gedacht met deze game :) al ben ik vrij kort pas bezig. Je team lijkt wel vrij dom? Ik heb vaak zat het idee dat ik helemaal alleen ben dan dat mijn team mij dekt.

• Cascade
Zo, eindelijk Tier 1 gehaald. Man man man wat een zinloze bezigheid. :P

Team is inderdaad behoorlijk dom. Ik vind ze alleen handig voor quick shots en revives. Laatste tijd al een paar keer gehad dat een van die knakkers gewoon voor je langs loopt terwijl je aan het richten bent... doe dat niet. Of dat je aan het kreperen bent terwijl zij op 1 meter afstand staan en helemaal niets doen. Commentaar begint ook te vervelen 'ze komen er aan, wat moet ik doen?'; wat dacht je van 'schieten'?

Cascade wijzigde deze reactie 07-08-2017 20:26 (75%)

• AntiChrist7
Heb je wapens geupgrade?Je hebt al zoveel supplies nodig voor je skillpoints, dan nog eens de wapenupgrades is zoveel meer....

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:47
Waarom duurt die pvp zo lang, als ze wachten tot het najaar speelt er toch geen hond.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:17
quote:
Cascade schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:19:
Zo, eindelijk Tier 1 gehaald. Man man man wat een zinloze bezigheid. :P

Team is inderdaad behoorlijk dom. Ik vind ze alleen handig voor quick shots en revives. Laatste tijd al een paar keer gehad dat een van die knakkers gewoon voor je langs loopt terwijl je aan het richten bent... doe dat niet. Of dat je aan het kreperen bent terwijl zij op 1 meter afstand staan en helemaal niets doen. Commentaar begint ook te vervelen 'ze komen er aan, wat moet ik doen?'; wat dacht je van 'schieten'?
Haha dat klinkt idd behoorlijk dom :') wat mij frustreert is dat ik op het dak van een flatgebouw staat te snipen en mijn team niet de ingang beneden dekt. Dat is het eerste wat je zou moeten doen.

Vraagje; ik zie een hoop groene icoontjes met +2500 grondstoffen, maar die kom ik niet echt te kort. Doen jullie die pas als je de grondstof nodig hebt voor een upgrade? En welke skills zijn echt aan te raden?

• Cascade
Resources: in het begin zijn skills nog relatief goedkoop. Als het duurder wordt en omdat je 4 soorten resources hebt kan het vrij rap te weinig zijn. Als je later in de game een tekort hebt, dan moet je heel gericht een convooi met bepaalde resource zien te onderscheppen, dat kan best lastig zijn!

Ik heb het destijds vrij natuurlijk en inefficient gedaan; als je er 1 onderweg tegenkomt, gewoon proberen. Pas tegen het einde kwam ik wat resources tekort voor een handvol level 4 skills.

Maar goed, er is ook een simpel recept voor zelfs de zwaarste convoois, maak het iets minder leuk en is een beetje cheesy:
spoiler:
- spot en markeer bestuurder en bijrijder van de resource truck.
- pak een 1 hit vehicle kill sniper erbij (de HTI).
- knal beide support vehicles en de chopper kapot.
- resource truck rijdt vanzelf ergens tegenaan.

En dan zijn er ook nog vaste 'resets' als je naar een safe house fast travelled... op sommige plaatsen weet je dat na 15 seconden het convooi om de hoek komt zetten.

Tier One grinden, met de bonussen: ik had aan het einde 500K van elke resource.

Je kan ook nog de Wildlands HQ app spelen voor wat extra resources: Google Play: Ghost Recon® Wildlands HQ

Skills aanraden... moeilijk, ligt er aan hoe je wil spelen. Ik vond recon belangrijk dus in het begin heb ik veel in Drone Battery/Range/Mark Area/Stealth gestoken, en richting Ranged Elite gewerkt. Aantal basisskills zijn ook wel handig: wat resistance en health om minder snel kapot te gaan, en quick shot is erg praktisch voor recon.

• AntiChrist7
Had de App en die gaf me inderdaad een buttload aan resources. Maar dan chrashte/resette die... en dan toen ik bijna bij het einde na het herbeginnenwas nog een keer... heb hem dan maar verwijderd.

Wel jammer, want het was wel een leuke app, deed me denken aan de Brotherhood assassins uit AC:B en de Kenway vloot uit AC:BF

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:47
Wat heeft ubisoft de chopper controls kut gemaakt zeg! vond het heerlijk om boven de grond langs te zoeffen, en tussen de boompjes en dalletjes te vliegen. Ondertussen een beetje rondkijken in de wereld, de chopper onder controle krijgen, en nu hebben ze er een statische zooi van gemaakt. En dan kun je zogenaamd terug naar "classic" controls! Wat een troep.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Solvinkor
  • Laatst online: 05-09 13:09
Die nieuwe chopper controls zijn inderdaad slecht. Enige voordeel van die nieuwe controls is dat je op een vrij gerichte manier nu kan schieten met de onboard wapens. Net als dat de heatseakers het dan wel normaal doen.
Maar voor het echte vliegen heb ik ze op de clasic controls staan, dat vliegt een stuk beter.

• sdk1985
  • Laatst online: 01:26
Sinds patch 7 zijn de laadtijden bij fast travel echt dramatisch. Soms hang ik minuten lang op 75%...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Goldman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:16
Eergister begonnen met Wildlands, so far so good. Erg vermakelijk. Is er een community oid die je kan joinen waar tweakers inzit?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• AntiChrist7
quote:
Goldman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:32:
Eergister begonnen met Wildlands, so far so good. Erg vermakelijk. Is er een community oid die je kan joinen waar tweakers inzit?
Er is de tweakers taskforce, maar die is dood denk ik. Een maand geleden een request gestuurd, nooit iets zien terugkomen.

De discord heeft ook niet veel zin, is blijkbaar volledig overgenomen door PUBG. Sptijige zaak dus... Ik moet nog altijd eens beginnen aan Fallen Ghosts, maar zou da tliever met een groepje doen

• AntiChrist7
open beta voor de pvp van 21 tot 25 september. Gaat er iemand die proberen?

• Solvinkor
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik ben wel van plan om dat even te gaan proberen. Helaas geen idee hoelang, want dat is een voor mij druk weekend.

Solvinkor wijzigde deze reactie 15-09-2017 10:52 (0%)
Reden: spelfouten

• TommyGun
  • Laatst online: 10:32

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Goldman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:32:
Ik ben ook pas recent begonnen, speel met een maatje (co-op) en het is erg vermakelijk :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Geckoo

Good news everyone

Dit weekend gratis te spelen (voor totaal 5 uur)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• sIRwa3
nog mensen into de pvp? ik vind het erg leuk. zie geen channel op discord

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:51

Hu9o

Schokkend

quote:
Geckoo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:59:
Dit weekend gratis te spelen (voor totaal 5 uur)
5 uur? Toch gewoon 3 dagen, nu nog 2.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AntiChrist7
quote:
sIRwa3 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:55:
nog mensen into de pvp? ik vind het erg leuk. zie geen channel op discord
heb even de beta gespeeld, maar zonder deftig team is het alleen maar frustrerend

vond de matchmaking ook raar. Meermaals level 1's allemaal bijeen tegen level 5-12

• Bullettooth
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:21
Ik zal het topic weer eens wat leven in blazen.

Ik heb een vraag: deze game heb ik bij aanschaf van mijn Nvidia 1080 als voucher gekregen. Kan het zijn dat ze die licentie weer intrekken als ik de videokaart inmiddels heb ingeruild tegen een andere?

Het valt me namelijk op dat hij uit mijn gamelijst is verdwenen. :X

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
De Predator DLC is nu ook uit maar hoe je de missie start is me echt een raadsel, iemand enig idee hoe je de Predator missie Jungle storm start?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• ak0nnmgn
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20-11 09:48
Nog mensen die de game spelen? Ik heb 'm weer gekocht en ben opnieuw begonnen met de SP. Wil graag een coop team hebben.

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Bullettooth schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:24:
Ik zal het topic weer eens wat leven in blazen.

Ik heb een vraag: deze game heb ik bij aanschaf van mijn Nvidia 1080 als voucher gekregen. Kan het zijn dat ze die licentie weer intrekken als ik de videokaart inmiddels heb ingeruild tegen een andere?

Het valt me namelijk op dat hij uit mijn gamelijst is verdwenen. :X
Nee.

Ik heb de game namelijk via zo'n voucher en heb helemaal geen 1080. (accountgegevens doorgegeven, hij heeft geactiveerd op zijn 1080 en vervolgens kan ik met mijn account en 980 spelen).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• AntiChrist7
Ik moet nog altijd fallen ghosts deftig spelen. zal hem dit weekend nog eens opstarten voor dat predator ding

Het is geen slechte game, maar de narco road dlc was erg matig, en de mp heeft veel te lang op zich laten wachten waardoor en teveel mensen het niet meer spelen

• Chrosser
  • Laatst online: 13:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben aan het denken om Wildlands aan te schaffen!

Mijn vraag is, kan de volledige game coop gespeeld worden?
Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?

• AntiChrist7
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:

Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?
Ja. Je kan ook gewoon wat rondhangen in de open wereld en daar dingen doen

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:04
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:

Je kan precies hetzelfde doen in co op als in SP. Ik moet zeggen dat ik co op veel vetter vind dan SP aangezien je in SP perse met je debiele ai teammates spelen.

• AntiChrist7
bwa de AI doet meestal wel zijn job, maar zoals de meerderheid van dergelijke games is het wel 100 keer leuker met vrienden.

Wat wel stom is, is dat als je maar met tw<ee bent, de overige plaatsen niet door AI worden ingenomen, soms heb je wel een 4 man squad nodig, zeker als iemand neergaat

• kneusteun
Zijn er nog mensen die dit spelen?
Bij release de game redelijk snel afgeschreven, maar nu is ie wel wat beter geworden! Zelfs de multiplayer is erg goed te doen lijkt het

• Qinshi
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 03-11 16:20
Toch bizar dat dit hier niet gepost word ofzo.
maar het is 'free weekend' en een immense korting voor deze game.
Ik heb het gisteren aangekocht: €33 voor de gold editie op steam/uplay.
-69% korting op de game.

Met enkele vrienden op discord, is het wel leuker dan alleen met de AI.
de bugs zijn ook grotendeels weg.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-11 14:37
quote:
kneusteun schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:19:
Zijn er nog mensen die dit spelen?
Bij release de game redelijk snel afgeschreven, maar nu is ie wel wat beter geworden! Zelfs de multiplayer is erg goed te doen lijkt het
Speel doordeweeks de multiplayer zo nu en dan.. singeplayer nog steeds niet uitgespeeld! :)

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:51

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ben zelf ook net aan de gang met gold editie. Vermaak me wel maar moet zeggen dat het wel een beetje statisch is allemaal. Outposts en army bases gecleared, friendlies vrijgelaten, vlieg even ergens anders naartoe en hup, ze zijn weer terug...

Verder is het momenteel nog easy peasy om met een gatling helicopter een hele basis te clearen. Had wel even erg veel moeite met de Sam Fisher missie :+

Ai team maatjes zijn idd erg irritant, laat ze in de meeste gevallen ook gewoon on hold staan als ik ergens wat aan wil gaan vallen.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
ScytheNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:20:
Ben zelf ook net aan de gang met gold editie. Vermaak me wel maar moet zeggen dat het wel een beetje statisch is allemaal. Outposts en army bases gecleared, friendlies vrijgelaten, vlieg even ergens anders naartoe en hup, ze zijn weer terug...
Dat is geen technische beperking maar een bewuste keus door de co-op functionaliteit. Anderen kunnen jouw joinen en jij anderen, de progress is echter ieder voor zich (wil de host een missie doen die jij al gedaan hebt, dan gaat de host die voor het eerst doen en jij kunt die missie opnieuw meespelen, en vice versa). In Far Cry 5 is dat anders, dan heeft alleen de host progressie en kun je wel in een wereld terecht komen die deels gecleared is. Keerzijde is dat de progressie van spelers die joinen niet wordt opgeslagen.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:51

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

quote:
Tom schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:41:
[...]

Dat is geen technische beperking maar een bewuste keus door de co-op functionaliteit. Anderen kunnen jouw joinen en jij anderen, de progress is echter ieder voor zich (wil de host een missie doen die jij al gedaan hebt, dan gaat de host die voor het eerst doen en jij kunt die missie opnieuw meespelen, en vice versa). In Far Cry 5 is dat anders, dan heeft alleen de host progressie en kun je wel in een wereld terecht komen die deels gecleared is. Keerzijde is dat de progressie van spelers die joinen niet wordt opgeslagen.
Snap ik, maar iets meer consistentie had wel gemogen imo. Nu is het vooral clearen, 600 meter verderop vliegen, rijden, whatever en hoppa, alles is weer gereset. (Rondom) Missies ala, kan ik inkomen. Maar random outposts oid is wel beetje jammer.
Verder is het ook spijtig dat bijv. Je voertuig niet bewaard blijft als je afsluit. Net een goede helicopter met raketten gejat en foetsie als je uit logd. Had beter geweest als je voertuigen bij spawnpoints bijv op kon slaan, soort garage bouwen zeg maar.

Positief is iig hoe het er uit ziet! Prachtige vormgeving, mooie wereld om in rond te dabberen etc. Mooie locaties ook te vinden en ik ben nog niets raars tegen gekomen van out of place voorwerpen oid. Verhaal is ook interessant om te volgen maar sidequests zijn wel weer erg repetitief.

Coop ben ik nog niet aan begonnen, en het liefst zou ik m'n ai teammates willen dumpen en nooit meer tegen willen komen :+

• kneusteun
Co-op die camps etc. volledig covert doen is gewoon leuk.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-11 14:37
Gisteravond nog een behoorlijk afstandsschot met sniper gelost op een tegenstander (4v4 ghostwar).
Kan me erg goed vermaken met de online modus! Nog mensen die een keer een potje samen willen schieten? :) Speel niet vaak, maar zo nu en dan met iemand spelen is natuurlijk wel iets leuker.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Wildfire

Joy to the world!

quote:
ScytheNL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:49:

[...]

Coop ben ik nog niet aan begonnen, en het liefst zou ik m'n ai teammates willen dumpen en nooit meer tegen willen komen :+
Je kunt je AI teammates natuurlijk altijd een 'hold'-order geven. Blijven ze mooi op hun plek terwijl jij bezig gaat bij een kamp ofzo. :)

Maar ik snap wat je bedoelt, soms heb ik ze er liever ook niet bij. Ben ik bezig redelijk sneaky rond te sluipen en wordt één van m'n teammates opeens gespot. Vooral NIET leuk als het om Unidad gaat, krijg je meteen het halve leger op je dak. :(

Gelukkig gaat het meestal goed en sinds ik bedacht heb dat er ook een 'hold'-order is gaat het zeker een stuk beter :P

Wildfire wijzigde deze reactie 28-04-2018 11:11 (32%)

Systeemspecs | Sennheiser HD 700 te koop! | Mijn RIPE Atlas probe

• kneusteun
Als mensen keer co-op willen add me kneusteun op Uplay, ben je meteen de AI kwijt :)

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:38
Ben ik de enige die moeite heeft om de nieuwe silent spade missie uit te spelen?

Waar ik tegenaan loop heb ik in de spoiler gezet:
spoiler:
In de nieuwe silent spade missie moet je vanaf een hoge rots naar binnen zweven om vervolgens met een jongere Ghost contact te leggen. Dan moeten je samen een chopper stelen met uranium/bewijs.

Tot zover gaat dat penauts voor mij, zelfs op de hogere niveaus.

Ik ben alleen geen kei in het vliegen deel van de game. Ik kan van A naar B vliegen in de game, maar niet op het eind van de missie tegen 3 choppers vechten en een SAM geloof ik.

Het is erg frustrerend als je het laatste stukje van de missie niet haalt. Je word dan namelijk een heel stuk terug gezet in die missie.

Na dik 10 keer proberen vond ik het wel even welletjes.

Is er misschien iemand die een kei in vliegen is in deze game die met mij kan helpen deze missie samen co-op uit te spelen?

Ik heb discord :)

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16:06
Bump

Ik zag op steam dat de game crasht als je met als videokaart een RTX 20xx je inventaris opent, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• achondar
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:12
Zag toevallig dat die dit weekend een free trail is, en daarnaast nog in de aanbieding als hij je bevalt.
heb even kort gespeeld, moet wel even wennen, ben geen bullet sponge zoals in the division.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sormano
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:22
Ga inderdaad dit weekend eens spelen om te kijken of ik het ga aanschaffen voor ~ €15
Als nog iemand anders gaat starten en co-op wilt doen; Chief_gg op uPlay

• choogen
  • Niet online
Ik overweeg deze game aan te schaffen in de huidige uitverkoop bij Steam, maar als ik het commentaar daar mag geloven zijn eigenlijk alleen de hoofdgame plus de Fallen Ghosts DLC de moeite waard. Samen nu voor 17,49 + 5,24 = €22.73.

Er is ook nog een duurdere Gold Edition met daarin de Year 2 Pass voor €24,49 maar daar zit Fallen Ghosts nog niet eens bij (maar wel allerlei vage extra's zoals Splinter Cell etc,). Er is zelfs nog een Ultimate edition voor €35, maar daar zal ik verder niet over beginnen....

Het valt me in het algemeen op dat de pakketbeschrijvingen op Steam voor EA/Uplay games erg summier zijn. Ook EA/Uplay zelf blinkt op de eigen website niet uit in transparantie m.b.t. de inhoud van de DLC/ Season Pass/ etc.

Hoe dan ook, klopt mijn inschatting dat alleen de hoofdgame plus Fallen Ghosts volstaan?
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True