Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Zijn er nog mensen/groepjes die nog aan Fallen Ghots moeten beginnen?

• Jouhki
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16:52
Olla,

Ik heb even een kort vraagje waarop ik via google eigenlijk niets kan vinden.

Ik heb pas geleden de "T5Xi Tactical scope" opgepakt en die op mijn MSR gezet. Deze scope zou tot 6x moeten kunnen zoomen door op <B> te drukken. Als ik met deze scope echter op <b> druk gebeurd er helemaal niets...hij zoomed niet verder?? Monteer ik een andere scope op de MSR die 5x zoomed en druk op <B> dan wordt er wel netjes verder ingezoomed...

Mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft waarom de zoom van de T5Xi niet werkt als ik op <B> druk en bij andere scopes wel.

• Deadra
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-02 16:01
quote:
Jouhki schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:12:
Olla,

Ik heb even een kort vraagje waarop ik via google eigenlijk niets kan vinden.

Ik heb pas geleden de "T5Xi Tactical scope" opgepakt en die op mijn MSR gezet. Deze scope zou tot 6x moeten kunnen zoomen door op <B> te drukken. Als ik met deze scope echter op <b> druk gebeurd er helemaal niets...hij zoomed niet verder?? Monteer ik een andere scope op de MSR die 5x zoomed en druk op <B> dan wordt er wel netjes verder ingezoomed...

Mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft waarom de zoom van de T5Xi niet werkt als ik op <B> druk en bij andere scopes wel.
Grote kans dat het een bug is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Die scope is gefixt op 6x als ik me niet vergis.

Iemand al aan Tier 1 begonnen? Ben inmiddels van 50 -> 38 gegaan en het wordt wel een stuk moeilijker, en ook nogal grindy. Had graag gezien dat je met Tier 1 mode een game+ kon beginnen, maar helaas. Nu maar losse missies doen op deze manier.

Die nieuwe HTI die je kan verdienen door Tier 40 te halen is een beest trouwens!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Heeft dat Tier gedoe eigenlijk nut als je de main game al uit hebt? Heb wat achterstand, ben pas begonnen aan Fallen Ghosts (hopelijk wat beter dan Narco Road), mensen die daarvoor willen meedoen altijd welkom, al heb ik er ook geen probleem mee om met mensen te spelen die hem pas gekocht hebben in de sale ofzo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 01:29:
Heeft dat Tier gedoe eigenlijk nut als je de main game al uit hebt?
Zeker. Je speelt sowieso de main missies opnieuw in deze mode aangezien dat de activiteiten zijn die de meeste tier points opleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
NLxAROSA schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:17:
[...]

Zeker. Je speelt sowieso de main missies opnieuw in deze mode aangezien dat de activiteiten zijn die de meeste tier points opleveren.
Ja ok, maar wat haal je eruit? nieuwe wapens zijn leuk, maar weinig nut als dat het enige is dat je unlockt en daarna niet meer speelt. Had trouwens gehoopt dat de kruisboog in FG in het handgun slot zou gaan, nu moet je of je sniper of je assault rifle/lmg opgeven.

Maar stuur me gerust een PM met je Uplay naam, heb idd meeste missies met AI gedaan omdat mijn vaste groep te weinig online kwam, wil ze nog wel eens doen met echte spelers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jouhki
  • Laatst online: 16:52
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:47:
Die scope is gefixt op 6x als ik me niet vergis.
Hmmm.. zou kunnen, moet ik eens naar kijken.
Zou wel verwarrend zijn als dit zo is daar de optie 6x <B> duidelijk altijd in beeld staat.

• AntiChrist7
  • Nu online
Was er trouwens geen tweakers taskforce en discord? ga de mijn opheffen aangezien er toch niemand online is.

Of verwar ik met the division?

Tier niveau even geprobeerd, was wel leuk missies opnieuw te doen, alleen is public matchmaking ook niet echt alles... Maar kan wel extra dimensie geven als je speelt met mensen die minder ver zitten, alleen jammer dat je ook hier resources nodig hebt

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 05-07-2017 00:07 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Er is/was een taskforce en Discord/TS, zie topicstart post. Gok alleen dat er niet zoveel activiteit meer in zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:43:
Er is/was een taskforce en Discord/TS, zie topicstart post. Gok alleen dat er niet zoveel activiteit meer in zit.
Ja ben er eens op ingelogd, volledig vol met PUBG groepjes :p

• AntiChrist7
  • Nu online
Gaan er mensen de pvp proberen of blijft iedereen op pubg zitten?

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2018
ben wel benieuwd naar de pvp, heeft iedereen een uitnodiging voor de gesloten beta gekregen? gister begonnen..

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:28
niet gehad?!

• AntiChrist7
  • Nu online
same here, niets zien passeren

• sIRwa3
Tja, en ik heb dus echt geen tijd deze dagen..

sIRwa3 wijzigde deze reactie 27-07-2017 21:39 (63%)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:06
Vermaak mij veel beter dan gedacht met deze game :) al ben ik vrij kort pas bezig. Je team lijkt wel vrij dom? Ik heb vaak zat het idee dat ik helemaal alleen ben dan dat mijn team mij dekt.

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:15
Zo, eindelijk Tier 1 gehaald. Man man man wat een zinloze bezigheid. :P

Team is inderdaad behoorlijk dom. Ik vind ze alleen handig voor quick shots en revives. Laatste tijd al een paar keer gehad dat een van die knakkers gewoon voor je langs loopt terwijl je aan het richten bent... doe dat niet. Of dat je aan het kreperen bent terwijl zij op 1 meter afstand staan en helemaal niets doen. Commentaar begint ook te vervelen 'ze komen er aan, wat moet ik doen?'; wat dacht je van 'schieten'?

Cascade wijzigde deze reactie 07-08-2017 20:26 (75%)

• AntiChrist7
  • Nu online
Heb je wapens geupgrade?Je hebt al zoveel supplies nodig voor je skillpoints, dan nog eens de wapenupgrades is zoveel meer....

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:49
Waarom duurt die pvp zo lang, als ze wachten tot het najaar speelt er toch geen hond.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:06
quote:
Cascade schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:19:
Zo, eindelijk Tier 1 gehaald. Man man man wat een zinloze bezigheid. :P

Team is inderdaad behoorlijk dom. Ik vind ze alleen handig voor quick shots en revives. Laatste tijd al een paar keer gehad dat een van die knakkers gewoon voor je langs loopt terwijl je aan het richten bent... doe dat niet. Of dat je aan het kreperen bent terwijl zij op 1 meter afstand staan en helemaal niets doen. Commentaar begint ook te vervelen 'ze komen er aan, wat moet ik doen?'; wat dacht je van 'schieten'?
Haha dat klinkt idd behoorlijk dom :') wat mij frustreert is dat ik op het dak van een flatgebouw staat te snipen en mijn team niet de ingang beneden dekt. Dat is het eerste wat je zou moeten doen.

Vraagje; ik zie een hoop groene icoontjes met +2500 grondstoffen, maar die kom ik niet echt te kort. Doen jullie die pas als je de grondstof nodig hebt voor een upgrade? En welke skills zijn echt aan te raden?

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:15
Resources: in het begin zijn skills nog relatief goedkoop. Als het duurder wordt en omdat je 4 soorten resources hebt kan het vrij rap te weinig zijn. Als je later in de game een tekort hebt, dan moet je heel gericht een convooi met bepaalde resource zien te onderscheppen, dat kan best lastig zijn!

Ik heb het destijds vrij natuurlijk en inefficient gedaan; als je er 1 onderweg tegenkomt, gewoon proberen. Pas tegen het einde kwam ik wat resources tekort voor een handvol level 4 skills.

Maar goed, er is ook een simpel recept voor zelfs de zwaarste convoois, maak het iets minder leuk en is een beetje cheesy:
spoiler:
- spot en markeer bestuurder en bijrijder van de resource truck.
- pak een 1 hit vehicle kill sniper erbij (de HTI).
- knal beide support vehicles en de chopper kapot.
- resource truck rijdt vanzelf ergens tegenaan.

En dan zijn er ook nog vaste 'resets' als je naar een safe house fast travelled... op sommige plaatsen weet je dat na 15 seconden het convooi om de hoek komt zetten.

Tier One grinden, met de bonussen: ik had aan het einde 500K van elke resource.

Je kan ook nog de Wildlands HQ app spelen voor wat extra resources: Google Play: Ghost Recon® Wildlands HQ

Skills aanraden... moeilijk, ligt er aan hoe je wil spelen. Ik vond recon belangrijk dus in het begin heb ik veel in Drone Battery/Range/Mark Area/Stealth gestoken, en richting Ranged Elite gewerkt. Aantal basisskills zijn ook wel handig: wat resistance en health om minder snel kapot te gaan, en quick shot is erg praktisch voor recon.

• AntiChrist7
  • Nu online
Had de App en die gaf me inderdaad een buttload aan resources. Maar dan chrashte/resette die... en dan toen ik bijna bij het einde na het herbeginnenwas nog een keer... heb hem dan maar verwijderd.

Wel jammer, want het was wel een leuke app, deed me denken aan de Brotherhood assassins uit AC:B en de Kenway vloot uit AC:BF

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:49
Wat heeft ubisoft de chopper controls kut gemaakt zeg! vond het heerlijk om boven de grond langs te zoeffen, en tussen de boompjes en dalletjes te vliegen. Ondertussen een beetje rondkijken in de wereld, de chopper onder controle krijgen, en nu hebben ze er een statische zooi van gemaakt. En dan kun je zogenaamd terug naar "classic" controls! Wat een troep.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Solvinkor
  • Laatst online: 16-02 12:12
Die nieuwe chopper controls zijn inderdaad slecht. Enige voordeel van die nieuwe controls is dat je op een vrij gerichte manier nu kan schieten met de onboard wapens. Net als dat de heatseakers het dan wel normaal doen.
Maar voor het echte vliegen heb ik ze op de clasic controls staan, dat vliegt een stuk beter.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:34
Sinds patch 7 zijn de laadtijden bij fast travel echt dramatisch. Soms hang ik minuten lang op 75%...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Goldman
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online
Eergister begonnen met Wildlands, so far so good. Erg vermakelijk. Is er een community oid die je kan joinen waar tweakers inzit?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
Goldman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:32:
Eergister begonnen met Wildlands, so far so good. Erg vermakelijk. Is er een community oid die je kan joinen waar tweakers inzit?
Er is de tweakers taskforce, maar die is dood denk ik. Een maand geleden een request gestuurd, nooit iets zien terugkomen.

De discord heeft ook niet veel zin, is blijkbaar volledig overgenomen door PUBG. Sptijige zaak dus... Ik moet nog altijd eens beginnen aan Fallen Ghosts, maar zou da tliever met een groepje doen

• AntiChrist7
  • Nu online
open beta voor de pvp van 21 tot 25 september. Gaat er iemand die proberen?

• Solvinkor
  • Laatst online: 16-02 12:12
Ik ben wel van plan om dat even te gaan proberen. Helaas geen idee hoelang, want dat is een voor mij druk weekend.

Solvinkor wijzigde deze reactie 15-09-2017 10:52 (0%)
Reden: spelfouten

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-02 17:31

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Goldman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:32:
Ik ben ook pas recent begonnen, speel met een maatje (co-op) en het is erg vermakelijk :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19:33

Geckoo

Good news everyone

Dit weekend gratis te spelen (voor totaal 5 uur)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• sIRwa3
nog mensen into de pvp? ik vind het erg leuk. zie geen channel op discord

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Hu9o

Schokkend

quote:
Geckoo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:59:
Dit weekend gratis te spelen (voor totaal 5 uur)
5 uur? Toch gewoon 3 dagen, nu nog 2.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
sIRwa3 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:55:
nog mensen into de pvp? ik vind het erg leuk. zie geen channel op discord
heb even de beta gespeeld, maar zonder deftig team is het alleen maar frustrerend

vond de matchmaking ook raar. Meermaals level 1's allemaal bijeen tegen level 5-12

• Bullettooth
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-02 12:29
Ik zal het topic weer eens wat leven in blazen.

Ik heb een vraag: deze game heb ik bij aanschaf van mijn Nvidia 1080 als voucher gekregen. Kan het zijn dat ze die licentie weer intrekken als ik de videokaart inmiddels heb ingeruild tegen een andere?

Het valt me namelijk op dat hij uit mijn gamelijst is verdwenen. :X

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
De Predator DLC is nu ook uit maar hoe je de missie start is me echt een raadsel, iemand enig idee hoe je de Predator missie Jungle storm start?

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• ak0nnmgn
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:46
Nog mensen die de game spelen? Ik heb 'm weer gekocht en ben opnieuw begonnen met de SP. Wil graag een coop team hebben.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-02 16:47

Angeloonie

PUBG Addict

quote:
Bullettooth schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:24:
Ik zal het topic weer eens wat leven in blazen.

Ik heb een vraag: deze game heb ik bij aanschaf van mijn Nvidia 1080 als voucher gekregen. Kan het zijn dat ze die licentie weer intrekken als ik de videokaart inmiddels heb ingeruild tegen een andere?

Het valt me namelijk op dat hij uit mijn gamelijst is verdwenen. :X
Nee.

Ik heb de game namelijk via zo'n voucher en heb helemaal geen 1080. (accountgegevens doorgegeven, hij heeft geactiveerd op zijn 1080 en vervolgens kan ik met mijn account en 980 spelen).

Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie - PUBG

• AntiChrist7
  • Nu online
Ik moet nog altijd fallen ghosts deftig spelen. zal hem dit weekend nog eens opstarten voor dat predator ding

Het is geen slechte game, maar de narco road dlc was erg matig, en de mp heeft veel te lang op zich laten wachten waardoor en teveel mensen het niet meer spelen

• Chrosser
  • Laatst online: 16-02 10:26
Ben aan het denken om Wildlands aan te schaffen!

Mijn vraag is, kan de volledige game coop gespeeld worden?
Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?

Laaaam!

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:

Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?
Ja. Je kan ook gewoon wat rondhangen in de open wereld en daar dingen doen

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:55
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:

Je kan precies hetzelfde doen in co op als in SP. Ik moet zeggen dat ik co op veel vetter vind dan SP aangezien je in SP perse met je debiele ai teammates spelen.

• AntiChrist7
  • Nu online
bwa de AI doet meestal wel zijn job, maar zoals de meerderheid van dergelijke games is het wel 100 keer leuker met vrienden.

Wat wel stom is, is dat als je maar met tw<ee bent, de overige plaatsen niet door AI worden ingenomen, soms heb je wel een 4 man squad nodig, zeker als iemand neergaat

• kneusteun
Zijn er nog mensen die dit spelen?
Bij release de game redelijk snel afgeschreven, maar nu is ie wel wat beter geworden! Zelfs de multiplayer is erg goed te doen lijkt het

• Qinshi
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23-12-2018
Toch bizar dat dit hier niet gepost word ofzo.
maar het is 'free weekend' en een immense korting voor deze game.
Ik heb het gisteren aangekocht: €33 voor de gold editie op steam/uplay.
-69% korting op de game.

Met enkele vrienden op discord, is het wel leuker dan alleen met de AI.
de bugs zijn ook grotendeels weg.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16-02 19:46
quote:
kneusteun schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:19:
Zijn er nog mensen die dit spelen?
Bij release de game redelijk snel afgeschreven, maar nu is ie wel wat beter geworden! Zelfs de multiplayer is erg goed te doen lijkt het
Speel doordeweeks de multiplayer zo nu en dan.. singeplayer nog steeds niet uitgespeeld! :)

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 05-07-2018

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ben zelf ook net aan de gang met gold editie. Vermaak me wel maar moet zeggen dat het wel een beetje statisch is allemaal. Outposts en army bases gecleared, friendlies vrijgelaten, vlieg even ergens anders naartoe en hup, ze zijn weer terug...

Verder is het momenteel nog easy peasy om met een gatling helicopter een hele basis te clearen. Had wel even erg veel moeite met de Sam Fisher missie :+

Ai team maatjes zijn idd erg irritant, laat ze in de meeste gevallen ook gewoon on hold staan als ik ergens wat aan wil gaan vallen.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
ScytheNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:20:
Ben zelf ook net aan de gang met gold editie. Vermaak me wel maar moet zeggen dat het wel een beetje statisch is allemaal. Outposts en army bases gecleared, friendlies vrijgelaten, vlieg even ergens anders naartoe en hup, ze zijn weer terug...
Dat is geen technische beperking maar een bewuste keus door de co-op functionaliteit. Anderen kunnen jouw joinen en jij anderen, de progress is echter ieder voor zich (wil de host een missie doen die jij al gedaan hebt, dan gaat de host die voor het eerst doen en jij kunt die missie opnieuw meespelen, en vice versa). In Far Cry 5 is dat anders, dan heeft alleen de host progressie en kun je wel in een wereld terecht komen die deels gecleared is. Keerzijde is dat de progressie van spelers die joinen niet wordt opgeslagen.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 05-07-2018

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

quote:
Tom schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:41:
[...]

Dat is geen technische beperking maar een bewuste keus door de co-op functionaliteit. Anderen kunnen jouw joinen en jij anderen, de progress is echter ieder voor zich (wil de host een missie doen die jij al gedaan hebt, dan gaat de host die voor het eerst doen en jij kunt die missie opnieuw meespelen, en vice versa). In Far Cry 5 is dat anders, dan heeft alleen de host progressie en kun je wel in een wereld terecht komen die deels gecleared is. Keerzijde is dat de progressie van spelers die joinen niet wordt opgeslagen.
Snap ik, maar iets meer consistentie had wel gemogen imo. Nu is het vooral clearen, 600 meter verderop vliegen, rijden, whatever en hoppa, alles is weer gereset. (Rondom) Missies ala, kan ik inkomen. Maar random outposts oid is wel beetje jammer.
Verder is het ook spijtig dat bijv. Je voertuig niet bewaard blijft als je afsluit. Net een goede helicopter met raketten gejat en foetsie als je uit logd. Had beter geweest als je voertuigen bij spawnpoints bijv op kon slaan, soort garage bouwen zeg maar.

Positief is iig hoe het er uit ziet! Prachtige vormgeving, mooie wereld om in rond te dabberen etc. Mooie locaties ook te vinden en ik ben nog niets raars tegen gekomen van out of place voorwerpen oid. Verhaal is ook interessant om te volgen maar sidequests zijn wel weer erg repetitief.

Coop ben ik nog niet aan begonnen, en het liefst zou ik m'n ai teammates willen dumpen en nooit meer tegen willen komen :+

• kneusteun
Co-op die camps etc. volledig covert doen is gewoon leuk.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16-02 19:46
Gisteravond nog een behoorlijk afstandsschot met sniper gelost op een tegenstander (4v4 ghostwar).
Kan me erg goed vermaken met de online modus! Nog mensen die een keer een potje samen willen schieten? :) Speel niet vaak, maar zo nu en dan met iemand spelen is natuurlijk wel iets leuker.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

quote:
ScytheNL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:49:

[...]

Coop ben ik nog niet aan begonnen, en het liefst zou ik m'n ai teammates willen dumpen en nooit meer tegen willen komen :+
Je kunt je AI teammates natuurlijk altijd een 'hold'-order geven. Blijven ze mooi op hun plek terwijl jij bezig gaat bij een kamp ofzo. :)

Maar ik snap wat je bedoelt, soms heb ik ze er liever ook niet bij. Ben ik bezig redelijk sneaky rond te sluipen en wordt één van m'n teammates opeens gespot. Vooral NIET leuk als het om Unidad gaat, krijg je meteen het halve leger op je dak. :(

Gelukkig gaat het meestal goed en sinds ik bedacht heb dat er ook een 'hold'-order is gaat het zeker een stuk beter :P

Wildfire wijzigde deze reactie 28-04-2018 11:11 (32%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• kneusteun
Als mensen keer co-op willen add me kneusteun op Uplay, ben je meteen de AI kwijt :)

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:23
Ben ik de enige die moeite heeft om de nieuwe silent spade missie uit te spelen?

Waar ik tegenaan loop heb ik in de spoiler gezet:
spoiler:
In de nieuwe silent spade missie moet je vanaf een hoge rots naar binnen zweven om vervolgens met een jongere Ghost contact te leggen. Dan moeten je samen een chopper stelen met uranium/bewijs.

Tot zover gaat dat penauts voor mij, zelfs op de hogere niveaus.

Ik ben alleen geen kei in het vliegen deel van de game. Ik kan van A naar B vliegen in de game, maar niet op het eind van de missie tegen 3 choppers vechten en een SAM geloof ik.

Het is erg frustrerend als je het laatste stukje van de missie niet haalt. Je word dan namelijk een heel stuk terug gezet in die missie.

Na dik 10 keer proberen vond ik het wel even welletjes.

Is er misschien iemand die een kei in vliegen is in deze game die met mij kan helpen deze missie samen co-op uit te spelen?

Ik heb discord :)

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16-02 21:34
Bump

Ik zag op steam dat de game crasht als je met als videokaart een RTX 20xx je inventaris opent, kan iemand dit bevestigen?
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True