Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-05 19:02
Als je problemen hebt met je fps;

Ga naar:
- Video
- V sync uit
- lock op 60 fps of net wat jij gewend bent

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

prutser001

Origin Silence81

quote:
Ultimo schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:33:
Ik ben uitgenodigd door iemand voor de beta, en sta ook netjes als uitgenodigd bij diegene in het scherm.
Ik heb echter geen email ontvangen, en geen melding in uplay. (Ook de game staat er niet tussen)

Iemand dat al tegen gekomen?
Kijk eens bij Hidden en start Uplay even opnieuw op. Bij mij stond hij zomaar ineens tussen mijn spellen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• GOTD
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-05 16:54
quote:
Ultimo schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:33:
Ik ben uitgenodigd door iemand voor de beta, en sta ook netjes als uitgenodigd bij diegene in het scherm.
Ik heb echter geen email ontvangen, en geen melding in uplay. (Ook de game staat er niet tussen)

Iemand dat al tegen gekomen?
Een vriend van mij heeft precies datzelfde en krijgt de game ook niet binnen. Het lijkt er op alsof de servers overbelast zijn.

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Heb nu een paar uur gespeeld. Hele fijne game dit, zowel co-op als solo werkt prima. Team opdrachten geven werkt ook prima, evenals support van rebellen. Drone is heel erg handig, maar niet overpowered. Skills en upgrades/crafting werkt ook top. Ik ga deze zeker wel aanschaffen.

Minpunten:

- Niet echt geoptimaliseerd qua performance.
- Standaard moeilijkheidsgraad is te makkelijk, dit nodigt niet uit tot tactisch/strategisch spelen.

• prutser001
  • Nu online

prutser001

Origin Silence81

quote:
Madstorm schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:40:
In het weekend ook de beta gespeeld. Ik vond de beta erg vermakelijk, maar vraag me wel af hoeveel variatie er zit in de rest van het spel. Als dit het hele spel is, Base clearen, iemand ondervragen, zender op supplies plakken, helikopter jatten en repeat, dan denk ik wel dat ik er snel flauw van wordt.

Natuurlijk zijn er wat dingetjes waar ze in kunnen verbeteren, zoals het besturen van voertuigen, AI wat slimmer maken (alhoewel soms schieten ze je neer door alle bosjes heen). Ook wel wat bugjes tegen gekomen, bijvoorbeeld in vuurgevecht zijn met een 4 a 5 man die random ergens staan, ik moest cover zoeken dus verstop me achter een kleine heuvel, vervolgens peek ik weer, zijn ze allemaal verdwenen. Ook mannen die ik al neer had lagen er niet meer, auto van de enemy was verdwenen (en nee ze zijn niet weggereden :+).

Al met al, ik denk dat ik het spel wel ga halen, maar als dat meteen bij launch is weet ik nog niet. Misschien wacht ik ook wel even.
Helaas deze beta weinig kunnen spelen (zware griep/misselijk etc) maar in eerdere beta was ik redelijk ver gekomen en kwam ik ook wel missies tegen als 'sneak into house undetected and place bug' of stiekem foto's maken van wippend stel ;)

Om dit spel te spelen met z'n vieren is leuk als het team maar een beetje dezelfde mindset heeft. Gewoon 1 iemand leiding en die missies laten selecteren.. Randoms is echt drama..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-05 10:19
quote:
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Jij hebt zeker nooit de Battlefield 1942 mod "Desert Combat" gespeeld? :-)
Oooh Desert Combat, that brings back some memories O+

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Open beta is van 23 Feb. 12.00 uur tot 27 Feb. 12.00 uur, preloaden kan vanaf de 20 Februari.

PSN: rubensaurus

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 13:11
Met de 20% korting voor Ubi punten Wildlands gisteren ook maar even aangeschaft.
Ik heb de closed beta met veel plezier gespeeld ook al waren er indd nog genoeg dingen op aan te merken. Maar in coop mode zal deze game toch wel wat uur speelplezier opleveren.
Op naar de open beta!

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
24 uur wachten, de open beta proberen en dan kijken of je het de moeite waard vindt. Dat is wat ik ga doen in ieder geval.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:57

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
durko10 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:11:
zouden jullie hem pre orderen?
ik kan hem hier orderen voor maar 49 euro https://www.g2a.com/r/preorder-wildlands
enige meningen
Afgezien van de opmerkingen over het spelen van de beta: kijk op allkeyshop.com (soort Pricewatch voor CD-keyshops), daar kun je hem voor €37 terugvinden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14:00
Voertuigen besturen? Nondeju wat arcade.. je moet is voor de gein met een motor van een klif af jagen. ;')

• NLxAROSA
  • Niet online
Dat probleem heb ik nog niet gehad. Wellicht is het spel dan een nieuw stuk aan het laden wat een pauze veroorzaakt?

Heb even kort gespeeld, gelijk naar de nieuwe provincie gevlogen. Vehicle controls zijn nog steeds meh, maar de verbeterde stealth mechanics en hogere moeilijkheidsgraad zijn erg fijn.

Voorheen hadden vijandelijke helicopters nagenoeg X-ray vision, maar dat is niet meer zo. Als je je verstopt (prone) in de bosjes spotten ze je nu niet meer. Ik had per ongeluk een base op alert gekregen, stuurden gelijk een heli. Even verstoppen en ze gaven na een tijdje op.

APC stelen en een basis inrijden is ook best goed te doen trouwens. :+ Vijand spotte me ook niet terwijl ik in de APC zat en verder niks deed, pas als je gaat bewegen of schieten spotten ze je.

Qua performance zie ik vooralsnog geen verbeteringen, loopt min of meer hetzelfde voor mij als de closed beta.

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Wachten tot na de release is altijd een optie. Bij dit soort games (zie ook The Division) kan het best nog een paar patches duren voor e.e.a. is uitgebalanceerd en getweakt. Alleen (pre) orderen als je dat geen probleem vindt.

De skilltree is duidelijk afgestemd op wat je in de beta kunt doen. In het volledige spel gaat dat er anders uitzien, maar hoe? Zelfde geldt voor de side missions: daar krijg je nu bakken met resources voor, lijkt me sterk dat dat in het volledige spel ook zo werkt (of alles moet flink duurder worden als je verder gaat in de skill tree).

• NLxAROSA
  • Niet online
Zo, de beta is afgelopen, game gepreordered. Heb zowel de closed als de open beta van voor tot achter gespeeld, zowel solo als co-op. Fijne game, maar technisch zeker niet perfect. Nou was The Division dat zeker ook niet tijdens launch en daar heb ik op een of andere manier toch bijna 700 uur (meestal met veel plezier) in gespendeerd.

Geen idee hoe oud deze build was overigens, maar ik ga er vanuit dat e.e.a. op release precies zo gaat werken als in de afgelopen paar dagen. Alles wat in de tussentijd nog wordt gefixt vind ik mooi meegenomen. Kijk in ieder geval al uit naar de releasedag. :)

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:06
quote:
Rettsu schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:39:
Voor de mensen die de game al in de beta hebben gespeeld, ik heb een klein vraagje..

Hoe speelt Ghost Recon: Wildlands tegenover The Division?

Voor mij lijkt het hetzelfde concept maar dan anders uitgepakt.. is Ghost Recon ook heel herhalend of valt dat reuze mee?
Er zijn 6 pagina's, wees eens niet lui en lees even de laaste 2 door, wacht lees de laatste 10 berichten voor jou post in dit topic door. |:(

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Rettsu schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:39:

Hoe speelt Ghost Recon: Wildlands tegenover The Division?
Goed. Maar op sommige punten niet. (M.a.w. iets specifiekere vraag c.q. iets meer context is gewenst. ;)).

NLxAROSA wijzigde deze reactie 28-02-2017 15:26 (14%)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:28
Ik vraag me af of je The Division en Wildlands wel met elkaar moet vergelijken. Ik vind het eigenlijk totaal verschillende spellen en (in theorie) trekt het ander publiek. Wildlands is meer voor de stealth speler, helaas is dit niet helemaal lekker uitgewerkt in de game. Al moet ik zeggen dat ik in de open beta best veel stealth heb aangepakt. En zo zijn er nog wel meer verschillen.
Speicifiek zijn er natuurlijk wel wat vergelijkingen, beide zijn het schietspellen :+

Curva wijzigde deze reactie 28-02-2017 15:48 (15%)

PSN: Curvaa_

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
De inhoud van de season pass is bekend: http://ghost-recon.ubisof....aspx#Z1AGgrSmBDYejrXB.97

PSN: rubensaurus

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-05 09:31
Ik ben in principe tegen DLC's dus ik koop eerst het basis spel, mocht het me dan nog bekoren, kan ik altijd nog meer erbij kopen. net als pre order. hoewel ik van deze beta wel een goed gevoel had dat ik duft te pre-orderen.

Zag net op de mail dat er ook een PvP modus komt, erg interessant :)

BTW, zoek nog naar medespelers vind me als sIRwa2 let op 2 dus niet 3 ;)

altijd leuk om "serieuze" mede spelers te hebben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:44

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
En op de dag van de release liggen de authenticate servers er uit :+

Ik zal vanaaf als ik thuis ben ook eens een preload doen :)

Overigens hoop ik dat men zich wel voornamelijk op het PVE gedeelte blijft focussen en niet zoals bij de division zich meer op PVP, daar heb ik gewoonweg de tijd niet voor.

HaterFrame wijzigde deze reactie 03-03-2017 19:43 (24%)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
MetaFrame schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:42:
[...]

En op de dag van de release liggen de authenticate servers er uit :+
Zou me niks verbazen. :+ Hoewel deze game veel minder hype lijkt te hebben dan The Division destijds, dus ik verwacht veel minder spelers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Floks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:42:
[...]

voeg dan ook de ts toe ik in dit topic heb geplaatst, zitten alleen tweakers die vooral nu rainbow six siege spelen

z.poiasd.nl
Die had ik gemist. Toegevoegd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• expor
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-05 16:32
https://ghost-recon.ubiso...5355-16/game-availability

Steam: 6 AM March 7 (dus 06:00 's ochtends)
uPlay: 12 AM March 7 (dus meteen na middernacht)

expor wijzigde deze reactie 06-03-2017 11:13 (17%)

I5 3570K @ 4.2ghz | 8gb RAM | HD7950 3gb @30% OC | 512gb SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prutser001
  • Nu online

prutser001

Origin Silence81

quote:
jbk_23 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:57:
ik begreep dat hij beschikbaar zou zijn vanaf dinsdag 0:01, maar mijn timer op steam staat op 1 dag en 8 uur.
dat is pas dinsdag avond 18.00?
Je kon gister al spelen (Single player campaign) Als je even via Tunnelbear ->Hongkong SAR pakte. Zodra je Tunnelbear weer uitzette dan was spel weer locked :P

Draait goed moet ik zeggen, beta liep iets 'stroever'.

Vanavond maar eens aan de gang.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:44

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
kneusteun schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:58:
ik had gedacht dat je charachter van de beta wel meeging... niet dus.
Was duidelijk gemeld dat dit niet het geval was :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:26
quote:
MetaFrame schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:31:
[...]

Was duidelijk gemeld dat dit niet het geval was :)
Ik ben lui, dus had niks gelezen.
Excuses voor mijn luiheid ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:41
quote:
kuusj98 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:25:
[...]
KPN leeft nog in 2005 qua internetsnelheid >:)
Nee hoor, geen last hier van traag internet met kpn glasvezel :9

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 14:36
Benchmark gedraaid gtx 1080
Intel 7600k@ 5 GHz ddr4 3200
Mini itx

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 14:36

Beaudog wijzigde deze reactie 07-03-2017 20:03 (33%)

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-05 13:52
Taskforce aangemaakt voor Tweakers :) GoT Tweakers..
https://ghostreconnetwork...ce/profile/28088/Tweakers

Feel free to join!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-05 10:19
quote:
Beaudog schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:33:
Benchmark gedraaid gtx 1080
Intel 7600k@ 5 GHz ddr4 3200
Mini itx
[afbeelding]
Game(s) in het Nederlands draaien, ik kan het me niet voorstellen dat je daar blij van wordt :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
kneusteun schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:53:
Dan nog, ik zou altijd mijn OS, games en utilities in engels willen.
Zeker ook omdat dat met eventuele troubleshooting of tutorials de boel eenvoudiger maakt.

Enige game die ik me herinner die ik op Nederlands had staan was burnout 3, omdat die vertalingen ronduit hilarisch waren. Zo heten het muurknuffelaar als je met de auto langs een vangrail ging :)
Dan nog kan hij kiezen wat hij wil.

Schrik

• kneusteun
Ik zoek vooral nog mensen die echt stealth willen spelen, kom steeds bij pray and spray mensen in en merk dat dat toch veel minder leuk en uitdagend is.

• XethaX
quote:
kneusteun schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:26:
Ik zoek vooral nog mensen die echt stealth willen spelen, kom steeds bij pray and spray mensen in en merk dat dat toch veel minder leuk en uitdagend is.
Heb je gisterenavond wel uitgenodigd om mee te doen ;)
Hele avond lopen snipen en sneaken met Flamingdutch :9~
1/2 missies gedaan, Veel cargo's overvallen en wapenkistjes verzameld :9
Vanavond waarschijnlijk wel weer online dus stuur maar een invite :D

• kneusteun
Gister wel het meest hilarische moment tot nu toe gehad.
We moesten zo'n dude extracten uit een huisje en ik dacht ik land voor de gein met de heli op het dak.
Dat plan verliep op zich prima, tot ik van het dak sprong en naast twee lui viel die natuurlijk meteen alert waren (ik zag de lijntjes in beeld dat ze me ontdekten) dus ik draai me om en zie ik nog net me helicopter op de twee vallen en voor ze alarm kunnen slaan gecrushed worden.... doordat het dak schuin was schoof de heli dus langzaam naar beneden maar het duurde even voordat ik exact door had wat er gebeurd was. _/-\o_

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-05 22:19
U parkeert hier uw helicopter. Mag dat? :+

Zorian wijzigde deze reactie 09-03-2017 22:12 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Zorian schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:43:
[...]
Ingame zit ik dan ook nonstop op 100% CPU usage als ik taakbeheer erbij open knikker op scherm 2.
Je bent niet de enige met dit probleem als ik op de Ubi forums kijk. Wachten is op een fix/patch denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22-05 15:50
.
quote:
Zorian schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Vind het ook vreemd ja. Ingame zit ik dan ook nonstop op 100% CPU usage als ik taakbeheer erbij open knikker op scherm 2. Bij processen staat dan Wildlands met 93%, 7% gaat naar de rest van het gehele systeem.
Ik had hier ook last van tijdens de Beta, wat ik toen gedaan heb is de prioriteit van Wildlands via mijn taakbeheer op "Normaal" gezet. Standaard staat die op "hoger dan normaal".

Dit verhielp in ieder geval de input lag voor mijn muis en het 100% CPU gebruik.
Het enige nadeel is wel dat je dit elke keer als je Wildlands opstart opnieuw moet doen

Off topic-
Dit probleem had ik ook bij de Division en had ik ook op dezelfde manier opgelost

Pelkie wijzigde deze reactie 10-03-2017 12:03 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 14:07
quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:04:
Heeft het zin dit spel solo te kopen en zo nu en dan bijvoorbeeld Tweakers te joinen? M.a.w, kan je je solo vermaken en voor wat extra speelplezier online "verder gaan" ?
Wat mij betreft wel, maar dat ligt volledig aan jezelf.. Je kan eerst alleen spelen, en tijdens je missie gewoon je squad opengooien zodat er mensen joinen.. dan moet je echter wel een beetje geluk hebben met wie er komt. Was eergister met een maatje aan het spelen en we haalden telkens een missie niet, squad open gegooid en kwamen er nog twee bij.. Toen haalden we het wel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:41
Nieuwe patch is uit

https://www.reddit.com/r/...115_at_330pm_est_pc_only/
quote:
Patch 1.1.5 for the PC version is now live (Uplay & Steam) of Ghost Recon Wildlands.
This intermediary patch, is providing you with some major fixes and improvements regarding compatibility and performances.

Players in game need to reboot the game to apply the patch. Its size is up to 4 GB depending on your client.
You can still keep on playing and wait before applying the patch. An in-game notification will let you know when the patch is available.
Please note that in order to play co-op with friends, you will need to all have the same version of the game.

Please be aware that the patch will automatically download the next time you launch the game, so if you are already in a game session, you will need to reboot it to benefit from the improvements.
If you’re planning on playing tomorrow, we recommend you to preload the patch starting tonight.

Please find below an overview of main changes:

1. Multi-GPU improved support

We have been working with our partners to improve both SLI and Crossfire support. Various stuttering and graphical corruption issues have now been fixed.

2. Quad-core CPUs improved support

Several freezes and performance issues have been resolved for players using quad-core CPUs, notably Intel i5 based setups.

3. AMD graphic cards improved performances
4. Enhanced mouse navigation in store menu
5. 4K menu background scaling implemented
6. Several crash sources have been addressed
7. Improved Ansel support and fixed bugs
8. Various fixes for the Steam Controller integration
9. Other bug fixes & improvements.

The development team will continue to address existing issues in the next update that will be available around the end of March/early April across all platforms.

We will update this thread to let you know about the patch availability.

Thank you again for your support, Ghosts!
Edit: Net even een uurtje met de laatste patch gespeeld en het voelt al een stuk beter. FPS stabieler en gameplay is vloeiender (Fury X).

Pikkemans wijzigde deze reactie 10-03-2017 23:17 (93%)

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-05 12:19
Dag Allen, gisteren toch maar Wildlands gekocht, na de alpha, closed en open beta te hebben gespeeld. Zocht een nieuw spel dus dit is hem geworden. Tot nu toe nog steeds leuk :) Ik vraag me alleen af hoe lang het leuk zal blijven, but time will tell..
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:33:
Wildlands lijkt me leuk, maar ik twijfel om toch Division te halen.
Welke game raden jullie aan ?
Ik speel voornamelijk solo.
Ik heb nu beide games gespeeld en The Division flink wat tijd ingestoken. Als het om verhaal gaat zou ik Division aanraden, van level 1 t/m 30 is dat bijzonder leuk om te spelen en de setting is zeer sterk opgezet.
maar, als je eenmaal level 30 bent is het geen snars meer aan. Er is wel wat te doen, maar dat is redelijk snel repitief en alleen als je nu met vrienden tegelijkertijd begint heb je kans dat je er nog veel uit gaat halen. Nog iets om mee rekening te houden, Division is een RPG en geen shooter, koop hem niet als het je om een shooter gaat.

Wildlands daarintegen is nu nieuw, en ik heb ook veel reviews gezien dat het het spel is wat de division had moeten zijn. Het is een open wereld shooter, met wat rpg elementen ipv een RPG met wat shooter elementen. Als je ze had gecombineerd was het een super awesome spel geweest.

Al met al hangt het dus van je voorkeur af, vind je RPG leuker zou ik Division kopen, vind je Shooter leuker zou ik Wildands kopen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:38

Ebayzo

Gekke eend

Na weekendje spelen toch zeer positief! Had een beetje twijfels bij de aankoop, maar prettig verrast!

Vrijdag nog even met Floks samen gespeeld (en nog iemand waar ik naam van kwijt ben) maar daarna eerst even met mijn AI squad aan de slag gegaan. Ook dat is wel leuk, hoewel ik de intelligentie van echte spelers wel waardeer ;)

Deze week maar weer eens met wat online squads aan de gang.

Mijn videokaart heeft het helaas wel wat moeilijk, dus alle grafische pracht wat moeten terugschroeven

Ebayzo wijzigde deze reactie 13-03-2017 09:01 (12%)

Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XethaX
quote:
Ebayzo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:00:
Na weekendje spelen toch zeer positief! Had een beetje twijfels bij de aankoop, maar prettig verrast!

Vrijdag nog even met Floks samen gespeeld (en nog iemand waar ik naam van kwijt ben) maar daarna eerst even met mijn AI squad aan de slag gegaan. Ook dat is wel leuk, hoewel ik de intelligentie van echte spelers wel waardeer ;)

Deze week maar weer eens met wat online squads aan de gang.

Mijn videokaart heeft het helaas wel wat moeilijk, dus alle grafische pracht wat moeten terugschroeven
Dat was ik! 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• expor
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-05 16:32
Zoals @melantrix zegt, W loslaten. Echter moet je wel wachten tot de camera helamaal 'gecentreerd' boven de heli hangt, laat je hem daarvoor los gaat hij inderdaad weer in de opstijg/landing modus waardoor alle snelheid eruit gaat. Ik ben het er ook mee eens dat Shift+W gewoon zou moeten werken, als ik niet vooruit wil kan ik de W gewoon loslaten, maar blijkbaar is er een onderscheid gemaakt tussen de verticale en horizontale vluchtmodus.

I5 3570K @ 4.2ghz | 8gb RAM | HD7950 3gb @30% OC | 512gb SSD

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Melantrix
quote:
While talking with a friend about Wildlands we thought of an idea that would benefit the game becomming more challenging while still maintaining its open character.
We were insipired by The Division, so players that played that game will recognize this i think..

It would be great if we could modify the missions beforehand. So lets say we have a mission that we have to extract a person. When selecting it on the map we would like to add modifiers to the mission that would change/benefit the objective. A modifier could be the following:
  • No Alarms This would mean that you have to extract the person without having triggered any alarm or getting detected by a person
  • No Kills Obviously this would mean that you can't kill anyone.
  • No Witness This would be a modifier for which you would need to kill everyone in the base/mission area.
The nice thing of these modifiers is that you could combine them with the mission as (optional) requirements. So you could add it as an requirement and if you fail, you fail the mission. But if you succeed it can be rewarded with extra xp or resources for example.

We think this would add an extra dimension to missions in a positive way. Mainly because rules you would set in you head are enforced and could be rewarded.
Hope you guys like it too!
Bovenstaande heb ik gepost op crosspost from: reddit
maar ben benieuwd wat jullie van het idee vinden? Het leek mij wel tof om zo wat meer flair aan een missie te geven.. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-05 02:02
quote:
Ebayzo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:31:
[video]
Ondankbare hostage die bevrijd was, en sjah...Kerbal Space Program ?

(Let niet op graphics, nieuwe kaart is morgen binnen ;))
ik heb precies hetzelfde gehad met die rebel die je bevrijd, hij reed mij ook omver. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Dr.Root schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:35:
Hi allemaal, ben zojuist gestart met deze game. Discord is nieuw voor mij maar ik houdt van stealthy gameplay zoals (Splinter cell, hitman etc) hoe kan ik op discord komen om mensen te vinden met zelfde interesses in GRWL?
Discord downloaden en installeren en dan deze link klikken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-05 01:54

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:21:
#1 verzoek voor een volgende patch is voor mij het fixen van de heli's. Wat vliegen die ongelofelijk irritant als je snelheid wilt maken en winnen dan 0 altitude. Meest irritante is dat het ook nog per heli verschilt, zo'n Cobra kan 2x zo hoog vliegen als een Little Bird bijvoorbeeld.

Verder wel tevreden en speelt leuk, ben benieuwd hoe leuk het nog is na 100% completion.

Ik ga overigens in een 2e savegame solo alle verhaalmissies doen, want ik heb werkelijk geen idee wat het verhaal is, want in multiplayer ga je niet rustig alle videos zitten kijken.. Dus nu gewoon knallen voor 100% en daarna verhaal volgen.
spel is voor mij alleen maar slechter geworden na de patch, had eigenlijk nergens last van.
nu zijn de eerste 2 minuten onspeelbaar, textures laden super traag, delay is zo'n beetje alles (drone explosive bv ontploft pas na 20sec) kan geen waypoint op de map zetten en ga zo maar door, owja en het hele menu is super traag geworden. toen ik de eerste keer op play drukte dacht ik dat mn spel vast liep zo lang duurde het voor er wat gebeurde :(. na een paar minuten word het beter en kan ik al die dingen wel.

en ja moet toch wat in die 2 minuten dus dan maak ik dingen zoals dit xD

De heli is juist 1 van de weinige vehicles die het voor mij goed doen, druk op shift en dan w tot je de heli een stukje ziet zakken en dan w los en gaan met die banaan. de snelheid die je op dat moment heb blijft ie vrij lang houden en hij is super wendbaar. prachtig om op hoge snelheid door ravijnen te vliegen om SAM te ontwijken.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 14-03-2017 01:32 (10%)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Melantrix
quote:

[...]
Ik lees regelmatig in reviews dat het repetitief is. Welke shooter (of zelfs de klassieke Ghost Recon) is dat eigenlijk niet? Het is altijd: val dit of dat aan, neem die gevangen, onderschep dat konvooi, blaas object x op, val trainingskamp zus aan, verdedig positie tegen een aanval etc. En dat dan vaak allemaal in dézelfde setting (denk aan Ghost Recon 1 in ik meen Somalia (of was dat niet één setting?!), en daarna de uitbreidingen Desert Siege en Island Thunder met dezelfde flora en fauna). Of de Advanced Warfighter reeks. Doen die eigenlijk ook niet steeds hetzelfde trucje? En dat waren games van, wat is het, 10-15 uur per game?

Het "probleem" met Wildlands lijkt eerder dat er téveel content is, waardoor het repetitief aan kan gaan voelen. Met gemiddeld 10 uur per 10% story progression (bij mij en anderen is dat zo inclusief Side missions zo nu en dan), wordt het inderdaad een fikse klus. Maar is dat erg, je wilt toch gamen? Als het een kwart van de content was geweest, zou dát juist weer een minpunt zijn.

Ik vind Wildlands eigenlijk helemaal niet repetitief (voor een shooter). Sterker nog, in ongeveer 20 uur spelen heb ik de meest uiteenlopende missies gedaan op zeer gevarieerde area of operations. Gevochten in vijandelijke trainingskampen, olieraffinaderijen, dorpen, haciënda's, mijnen, op afgelegen eilanden, in fabrieken, etc. En zelfs met replay value in sommige gevallen, doordat er zoveel manieren zijn om het te benaderen. Je bent volledig vrij om te kiezen hoe, met wat en vanaf welke richting je een objectieve wilt pakken. Soms zijn er nog geheime routes of alternatieve ingangen die voor een hele andere ervaring zorgen. En dan nog niet te spreken over dat de locaties in zulke verschillende geografische gebieden liggen, wat toch ook weer voor vernieuwing zorgt tijdens het spelen.

De structuur is misschien voorspelbaar, en een dynamische wereld die reageert op wat er gebeurt was tof geweest, maar hoeveel games zijn in staat dat te doen? De missies blijven naar mijn mening wel interessant, net zoals de missies van andere Ghost Recon games toch steeds weer leuk zijn, ondanks dat het steeds hetzelfde is in een ander jasje, het blijft immers een militaire shooter. Dus zeker niet minder interessant dan de niet open world Ghost Recon's van hiervoor. Misschien was meer variëteit in vijanden goed geweest, zodat het voelt dat je niet steeds tegen hetzelfde type vijand vecht.

Want als we Wildlands vergelijken met de "losse Maps" die je normaal voor elke missie hebt met dit soort shooters, dan is dát eigenlijk veel beperkter en repetitief. Ik denk serieus dat de hoeveelheid content Wildlands hierdoor bij reviewers zichzelf in de vingers snijd. Volgens mij krijg je heel veel "bang for your buck" met Wildlands.
erg scherpe reactie op de review van tweakers

Ik ben het 100% met hem eens. Wat vinden jullie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Het is maar net wat je verwacht of hoe je de game benadert. Ik vind het wel meevallen met het repetitieve. Die side missions zijn wel iedere keer hetzelfde, maar de verhaallijn en de (onder) bazen zijn wel iedere keer anders. Wat me ook opvalt is dat als je ergens dood gaat, het aantal vijanden en waar ze zitten niet altijd hetzelfde is als daarvoor. Dit houdt in dat er altijd een verrassings element inzit.

Denk wel dat een aantal missies niet goed uit de verf komt door de inconsistentie van de AI. Aan de ene kant zijn die omnipotent, maar tegelijkertijd super dom. Als ze dat weten te fixen, verandert de hele dynamiek ook.

• eniux
quote:
Dr.Root schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:54:
Iemand enig idee hoe je lost kan komen als je vast zit tussen twee rotsen? (zonder je locatie te swappen) Of zit er nog geen functie in de game ''Help im stuck'' ? :)
maatje inviten > 2 granaten op je laten gooien > respawnen op hem.

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22-05 15:50
quote:
kuusj98 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 02:01:
[...]

Heli is een beetje k*t imho: op shift drukken om te stijgen, vervolgens wil je vooruit dus duw je logischerwijs op W, na een paar seconden begin je aan een duikvlucht dus laat je W los, en dan gaat hij weer vol afremmen 7(8)7 Na een paar keer blijft hij wel vanzelf vooruit vliegen.
Ik snap oprecht niet dat zo veel mensen moeite hebben met de heli mechanics. Je stijgt op door shift, gaat vervolgens vooruit door W, wanneer je begint met je duikvlucht laat je W los maar houdt je shift ingedrukt. Je vliegt dan gewoon met de zelfde snelheid door zonder van hoogte te veranderen. Als je vervolgens hoger wil gaan vliegen druk je gewoon S in en je vliegt hoger. Als je S weer loslaat gaat de heli vanzelf weer sneller vliegen (je moet wel constant shift ingedrukt houden).

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:02:
[...]

alleen in het begin even daarna druk ik w alleen in als ik echt naar beneden wil met die heli of s als ik omhoog wil. Gaat erom dat je volgens mij geen snelheid verliest als je het goed doet en dan w los laat zolang je shift maar inhoud. als je me al een beetje ziet golven is dat omdat ik met een keyboard speel en niet met een controller. wou dat ik mijn knopjes half kon indrukken :D
op 0:55 en 1:02 ga je duidelijk met W naar beneden om snelheid te maken..

Hoe dan ook, het is gewoon irritant dat je niet een normale forward hebt en enkel met Ctrl kan dalen.

• kneusteun
quote:
Dr.Root schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:36:
Mijn huidige speelstijl: no hud extreme mode.

Heel erg moeilijk maar ontzettend uitdagend. De tactiek die ik meestal effectief gebruik: hogere grond opzoeken, alle vijanden met een sniper uitschakelen en langzaam aan de volledige basis cleansweapen.. de missies duren gigantisch lang op deze manier maar de uitdaging :-o (de AI idioten zet ik overigens op "hold") want aan die AI mannetjes heb je echt helemaal niks aan
Dat klinkt echt wel tof. Mocht je een co-op zoeken O-)

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14:28
quote:
Pykow schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:26:

En iedereen maar zeggen dat je de missies kon spelen hoe je wil.

Ik dacht dat wildlands een shooter was en geen verstoppertje, want daar heb ik een hekel aan.
Dat kan. Op het makkelijkste niveau. Op het moeilijkste niveau is het mij en m'n friend nog niet gelukt om een grote base 'guns blazing' over te nemen.

Als jij denkt dat Ghost Recon een spel is waar je geen verstoppertje moet spelen dan had je je beter in moeten lezen. Vooral i.c.m. de geschiedenis van het spel.

Edit: Dit neemt overigens niet weg dat ik me mateloos kan irriteren aan de AI. Wat is dat bagger zeg.

oViechiel wijzigde deze reactie 18-03-2017 11:37 (8%)

Wanbeleid is ook beleid.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
oViechiel schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Dat kan. Op het makkelijkste niveau. Op het moeilijkste niveau is het mij en m'n friend nog niet gelukt om een grote base 'guns blazing' over te nemen.

Als jij denkt dat Ghost Recon een spel is waar je geen verstoppertje moet spelen dan had je je beter in moeten lezen. Vooral i.c.m. de geschiedenis van het spel.

Edit: Dit neemt overigens niet weg dat ik me mateloos kan irriteren aan de AI. Wat is dat bagger zeg.
Heb de game opnieuw opgestart en de missie opnieuw gedaan.
Nu ging het in 1x goed, zonder dat en rebellen of wat dan ook ermee gingen bemoeien

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:46
Of het woord "ghost" is ook al een weggever....

Ik wou dat mijn vaste crew vaker online was :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
toro schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:05:

Als je wat vind in de game dan zie je alles wat je hebt gevonden eerder al en kan je dat bekijken. Maar zodra ik uit dat scherm ga kan ik er niet meer terug bij :-(
Vanaf je map en dan het gebied selecteren waar het om gaat (dan verschijnt er links de baas, hoeveel dingen je hebt gepakt per gebied, etc.) en dan middelste muisknop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Pykow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:06:
Silencer heeft geen nut, je schiet een keer en ze weten PRECIES waar je zit.
Dat is gewoon onzin.

Silencer heeft wel degelijk nut, maar je bent niet 100% geluidloos, dus check altijd de 'noise supression' stat. Het ene wapen is het andere niet qua geluid.

Dus:

Als jij met een relatief luidruchtig wapen schiet en er is een vijand in de buurt dan hoort hij dat (afstand is afhankelijk van de noise supression stat).
Als jij met een silencer schiet op een alarm en er staat een vijand in de buurt van het alarm dan horen ze of zien ze dat (inslag).
Als jij met een silencer schiet op een mannetje die doodgaat en er staat een vijand in de buurt van hem dan horen ze/zien ze dat.
Als jij met een silencer mis schiet dan slaat er een kogel in, en je snapt het al: dan hoort/ziet een vijand dat.

Een silencer is geen silent god mode.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

De meest underrated skill is de Rebel Spot :P Als je die eenmaal lekker geupgrade hebt kun je in de meeste kleine tot middelgrote kampen bijna alles wel in 1x spotten :P Ideaal en scheelt verrassingen :)

Van het weekend in Flor de Oro bezig geweest. Dat is tot nu toe wel mijn favoriete provincie, gaaf terrein, mooie dorpen/basissen en tot nu toe de meest logische verhaallijn eigenlijk :P

• Curva
  • Registratie: februari 2011
Freezes waren inderdaad nog aanwezig voor de patch van vandaag.

Na het installeren van de patch bijna 3 uur gespeeld en geen vastlopers/freezes gehad :)

Curva wijzigde deze reactie 22-03-2017 20:59 (13%)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-05 23:31

itlee

Gas erop!

Zo, 39 uur verder game helemaal uitgespeeld...
Super tof! mooi balans van simpel tot kneppel moeilijk...zit 1 stealth missie bij die heb ik wel 40x over moeten doen omdat ik bij minste / geringste detected werd....

(Op normal gespeeld). man man...t heeft ff geduurd maar t was zijn geld dubbel en dwars waard!

• Tmaster
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-05 19:30
Speel het spel nu een aantal dagen op een Asus ROG SWIFT PG348Q @ 3440x1440 scherm met een nieuwe GTX 1080 TI...
Alles op ultra (behalve bloom en motion blur uitgezet) wat een onwijs strakke game met zeer fraaie graphics..
Frames liggen rond de 60 a 70fps en met G sync aan en alles loopt heerlijk smooth..
Mag ook wel, als je alleen voor het scherm en vga 2000 euro betaald heb. hahaha.
Mijn vrouw verklaart mij voor gek. Maar goed, toen ik haar vroeg hoeveel die 16 paar schoenen, die in de kast staan, hebben gekost bleef het stil.

Tmaster wijzigde deze reactie 18-04-2017 22:35 (7%)
Reden: Compleet overbodig stuk tekst

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Xamsix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:40:
[...]

Wat hebben de kosten van je setup en de discussie met je vrouw te maken met deze game? Sorry hoor.
Wat maakt het uit dat iemand even zijn ervaring deelt over de game met een GTX 1080 ti en daarbij een persoonlijke tintje aangeeft ?
Juist alleen maar fijn om dit soort ervaringen te lezen, mocht iemand in bezit zijn van een GTX 1080 ti en graag deze game nog wilt aanschaffen.

Het is daarbij toch bekend dat een GTX 1080 ti een dure kaart is, dus ik begrijp zijn opmerking wel haha.
Ik moest mijn vriendin ook overtuigen om een setup van 2000 euro aan te schaffen om maar wat games te kunnen spelen.
Zei zegt gewoon. Een xbox is toch ook maar 500 euro of een Switch 350 euro.
Vrouwen.... :9 ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Pykow schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:21:
[...]

Wat maakt het uit dat iemand even zijn ervaring deelt over de game met een GTX 1080 ti en daarbij een persoonlijke tintje aangeeft ?
Inderdaad. Los daarvan, als je een post offtopic/niet relevant vindt is het niet zo handig om er dan op te gaan reageren en daardoor juist de discussie erover aan te zwengelen. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 06:06
quote:
NLxAROSA schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:57:
Vandaag de laatste story missie uitgespeeld, inclusief de Sandoval missies. Precies op tijd voor de DLC en de Challenges morgen. :)
Nice, had ik 2 dagen geleden ook gedaan. Alles vrij gespeeld wat er maar was, behalve 1 medal, want daar kan ik niet bij door een onzichtbare muur. (onder een tentje ergens rechts onder in de map)
Gister even met mijn tweede char, 2 andere geholpen op ts :) Was weer eens gezellig

Floksor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-05 15:22
quote:
MaXeRs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:26:
[...]

Take it easy take a sisi ! :(:) :)
Ik lees wat underground mee voor het plezier.

Ik vind in een forum als dit dat er wat naast de kwestie mag gepraat worden voor het wat luchtig te houden.
Gezien we tweakers zijn en het betreft hardware (los van discussie met vrouw) vind ik dat persoonlijk niet erg

Het is maar goed dat een tweaker zich afbijt van zijn vrouw of het zou hier maar een dooie boel zijn met 1024x768 schermen met intel graphics :)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• NLxAROSA
  • Niet online
Gisteren even de challenges en Narco Road uitgeprobeerd.

Challenges:
Stelt niet veel voor eerlijk gezegd (markeer x vijanden, schakel x vijanden van type y uit op minimaal z meter afstand), maar het bevordert wel de exploration. Copper is een leuk kleurtje trouwens. Mogen van mij wel wat meer challenges bij, deze heb je in een uurtje wel gedaan m.u.v. de community challenge, die aan de aantallen te zien toch wel zeker minimaal 2-3 dagen gaat duren. :+

Narco Road:
GRWL vanuit het perspectief van het kartel. Dus snelle auto's, parties, en de bijbehorende lifestyle van een drugsdealer/hitman. Geen AI team, dus helemaal lone wolf (dus geen sync shots of revives!). Dit maakt de DLC gelijk een stuk moeilijker solo dan de base game. Heb me er de eerste twee uur prima mee vermaakt op Extreme, ga hier zeker nog wel wat uurtjes mee zoet zijn. DLC is ook volledig apart, dus mensen voor wie dit niks is hoeven niet bang te zijn dat dit hun base-game vervuilt.

Minpunten: gebruikt niet de hele kaart dus je raakt zo out of bounds als je niet uitkijkt. Je moet een nieuwe karakter maken. Minder wapens en skills (hoewel je wel gelijk op level 21 begint). Mag wat meer content in van mij, hoop dat ze dit uit gaan breiden.

Al met al ben ik wel blij met deze DLC, ondanks dat het er niet echt goed uit zag. En het past zeker niet in de traditionele Ghost Recon sfeer (maar die was toch al overboord, net als het realisme van de Tom Clancy serie). Maar als je dat laat voor wat het is en de DLC gewoon beoordeelt op wat het wél is dan is het gewoon best wel ok.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 19-04-2017 08:07 (0%)
Reden: Typo

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
McNutters schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:07:
kan iemand mij uitleggen waar ik kan zien wat de challenges voor seizoen 1 zijn? Heb gisteren flink wat gezocht en heb het gevoel dat ik er behoorlijk overheen aan het kijken ben...
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:45:
Die DLC trekt mij totaal niet terwijl de normale game dat wel doet :P Vind dat semi-serieuze met racen e.d. niet echt passen.
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.
quote:
Yup.

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:21
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:18:
[...]
Als je in-game naar het menu gaat, dan staat daar een optie 'challenges' tussen, daar staat wat je moet doen.

[...]
Mooie is dat het een aparte game is in het menu, dus je ziet er helemaal niks van in de base game, het is compleet gescheiden.

[...]
Yup.
Grappig, na al het commentaar wat de game kreeg, moet ik zeggen dat ik opmerkelijk veel plezier beleef. Heb het vooral single player/lonewolf gespeeld, schakel pas mijn teammates in als ik in een zwaar vuurgevecht kom. Ga de DLC ook sowieso halen, goed om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb nog een lange weg te gaan met de normale game, daarna haal ik de DLC.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniux
quote:
crimby schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:50:
Hey,

Is er ergens een mogelijkheid om een demo te downloaden en spelen? Twijfel heel erg over dit spel.. het idee is super gaaf, maar of het ook enigszins aanslaat bij mij is altijd maar de vraag.. Zeker gezien ik nooit zo tactisch ben en meer als een rambo mijn weg door de vijanden waan... :-)
tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:52
quote:
eniux schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:05:
[...]

tactisch of rambo..beide is mogelijk. Niet te lang over twijfelen.. content wise is het gewoon leuk om te spelen. In Coop komt het heel goed tot z'n recht. Als je voor de pc koopt Google dan eens op allkeyshop, voor 36 euro heb ik er heel veel plezier aan gehad.
Als je Rambo gaat is er arcade difficulty, dit maakt Rambo spelen mogelijk. Vanaf regular kom je echter niet zo ver met de Rambo approach. Maar niet over twijfelen, is echt een heel dik spel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Floks schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:33:
Iemand een idee hoe je een mole herkend? die je moet afmaken voor de rebellen in Fallen Ghosts
Ja, als je naar je map gaat en dan middelste muis doet, dan zie je een drietal hints: twee m.b.t. de locatie en één m.b.t. het doelwit. Ff met de drone rondvliegen tot je de locatie hebt gevonden, en dan kijken wat er in de buurt loopt/staat.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Bullettooth schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:24:
Ik zal het topic weer eens wat leven in blazen.

Ik heb een vraag: deze game heb ik bij aanschaf van mijn Nvidia 1080 als voucher gekregen. Kan het zijn dat ze die licentie weer intrekken als ik de videokaart inmiddels heb ingeruild tegen een andere?

Het valt me namelijk op dat hij uit mijn gamelijst is verdwenen. :X
Nee.

Ik heb de game namelijk via zo'n voucher en heb helemaal geen 1080. (accountgegevens doorgegeven, hij heeft geactiveerd op zijn 1080 en vervolgens kan ik met mijn account en 980 spelen).

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:46
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:
Ben aan het denken om Wildlands aan te schaffen!

Mijn vraag is, kan de volledige game coop gespeeld worden?
Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?
Ja. Je kan ook gewoon wat rondhangen in de open wereld en daar dingen doen

• invine
  • Registratie: april 2010
quote:
Chrosser schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:25:
Ben aan het denken om Wildlands aan te schaffen!

Mijn vraag is, kan de volledige game coop gespeeld worden?
Ik weet dat je missies in coöp kunt doen, maar is dit ook voor de gehele game mogelijk?
Je kan precies hetzelfde doen in co op als in SP. Ik moet zeggen dat ik co op veel vetter vind dan SP aangezien je in SP perse met je debiele ai teammates spelen.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True