Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
kneusteun schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:53:
Dan nog, ik zou altijd mijn OS, games en utilities in engels willen.
Zeker ook omdat dat met eventuele troubleshooting of tutorials de boel eenvoudiger maakt.

Enige game die ik me herinner die ik op Nederlands had staan was burnout 3, omdat die vertalingen ronduit hilarisch waren. Zo heten het muurknuffelaar als je met de auto langs een vangrail ging :)
Dan nog kan hij kiezen wat hij wil.

Schrik

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:28
Natuurlijk, wou alleen aangeven wat een goede reden kan zijn om Engels te gebruiken.
Dus no spang als iemand het wel in NL wil hoor.

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
XethaX schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:17:
Taskforce aangemaakt voor Tweakers :) GoT Tweakers..
https://ghostreconnetwork...ce/profile/28088/Tweakers

Feel free to join!
Top! Toegevoegd aan topic start.

• XethaX
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-05 13:52
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Top! Toegevoegd aan topic start.
Join je zelf ook?
Namelijk handig als er meerdere leaders zijn om alles een beetje op de rit te houden. :)

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-05 11:43
Ook maar gekocht. Twijfelde heel erg naar aanleiding van de beta, maar de review van gamekings gaf ook wel aan dat die beta niet helemaal overeen kwam met het spel

MuddyMagical wijzigde deze reactie 08-03-2017 14:56 (43%)

404 error.

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 00:43
Ga hem denk ik ook maar aanschaffen, zag een video van Jackfrags en die leek toch wel een boeeeeel lol te hebben. Stap net over van console dus zoek eigenlijk nog wat man om mee te spelen.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• kneusteun
quote:
swoutr schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:53:
Ga hem denk ik ook maar aanschaffen, zag een video van Jackfrags en die leek toch wel een boeeeeel lol te hebben. Stap net over van console dus zoek eigenlijk nog wat man om mee te spelen.
Voeg me maar toe, kom ook net bij de consoles weg ;)
kneusteun uplay/steam/origin etc

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
XethaX schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:17:
[...]

Join je zelf ook?
Namelijk handig als er meerdere leaders zijn om alles een beetje op de rit te houden. :)
Zit zelf in een andere taskforce en je kan er maar één hebben blijkbaar. Ff kijken of mijn maten over willen of niet, anders sla ik over.

• swoutr
quote:
kneusteun schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:58:
[...]

Voeg me maar toe, kom ook net bij de consoles weg ;)
kneusteun uplay/steam/origin etc
Heb je toegevoegd. Bubureijers voor mensen die willen. Wacht nog heel even wat reviews af.

• kneusteun
Ik zoek vooral nog mensen die echt stealth willen spelen, kom steeds bij pray and spray mensen in en merk dat dat toch veel minder leuk en uitdagend is.

• XethaX
quote:
kneusteun schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:26:
Ik zoek vooral nog mensen die echt stealth willen spelen, kom steeds bij pray and spray mensen in en merk dat dat toch veel minder leuk en uitdagend is.
Heb je gisterenavond wel uitgenodigd om mee te doen ;)
Hele avond lopen snipen en sneaken met Flamingdutch :9~
1/2 missies gedaan, Veel cargo's overvallen en wapenkistjes verzameld :9
Vanavond waarschijnlijk wel weer online dus stuur maar een invite :D

• expor
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-05 16:32
Ik ben ook in voor potje stealth vanavond, maar ik zoek dan ook mensen die hem op Extreme spelen :P

I5 3570K @ 4.2ghz | 8gb RAM | HD7950 3gb @30% OC | 512gb SSD

• kneusteun
Gister wel het meest hilarische moment tot nu toe gehad.
We moesten zo'n dude extracten uit een huisje en ik dacht ik land voor de gein met de heli op het dak.
Dat plan verliep op zich prima, tot ik van het dak sprong en naast twee lui viel die natuurlijk meteen alert waren (ik zag de lijntjes in beeld dat ze me ontdekten) dus ik draai me om en zie ik nog net me helicopter op de twee vallen en voor ze alarm kunnen slaan gecrushed worden.... doordat het dak schuin was schoof de heli dus langzaam naar beneden maar het duurde even voordat ik exact door had wat er gebeurd was. _/-\o_

• XethaX
quote:
expor schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:15:
Ik ben ook in voor potje stealth vanavond, maar ik zoek dan ook mensen die hem op Extreme spelen :P
Kun je dat switchen tijdens het spelen?
Ben overal namelijk wel voor in :>

• kneusteun
Als iemand hem start kan je joinen denk ik?

• XethaX
quote:
kneusteun schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:
Als iemand hem start kan je joinen denk ik?
Sommige mensen kun je zo joinen en sommige moeten je eerst accepteren.
Ik ben vanavond wel online dus stuur maar een berichtje of join maar.
Ben van plan om vanavond wat Sniper onderdelen te collecten :*)

• expor
Difficulty is in principe individueel dus client side. Je kan hem wel op elk moment aanpassen, per missie dus als je zou willen. Omdat ik geen 10 hits wil krijgen voor ik dood ga speel ik altijd op extreme. :p

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:29

Angeloonie

The Division 2 Addict

Heb nu ook Wildlands *O*

Gisteren zo'n 4 uur bezig geweest enkel op Extreme. Bevalt wel beter dan de betà op zich. Performance-wise moeten ze nog wel het e.e.a. fixen, voornamelijk die rete-irritante freezes van 3-4 seconden als je in voertuigen zit. Reddit staat er vol mee. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• kneusteun
quote:
Angeloonie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:26:
Heb nu ook Wildlands *O*

Gisteren zo'n 4 uur bezig geweest enkel op Extreme. Bevalt wel beter dan de betà op zich. Performance-wise moeten ze nog wel het e.e.a. fixen, voornamelijk die rete-irritante freezes van 3-4 seconden als je in voertuigen zit. Reddit staat er vol mee. :P
Soms zorgt dit voor hilarische momenten, als bijvoorbeeld iedereen uit de heli springt en hij bij jou freezed.... dan ben je terug 5m boven de grond en is het voorbij 8)7

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-05 18:22
Heb de tweakers task force ook gejoined.

Heb trouwens 2 accounts eentje voor multie en een voor single player

Floksor

• XethaX
quote:
Floks schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:48:
Heb de tweakers task force ook gejoined.

Heb trouwens 2 accounts eentje voor multie en een voor single player
16uur al gespeeld :/ Je hebt vast geen vriendin

• swoutr
De game ook maar gekocht! ben vandaag beetje aan het spelen. Kunt me toevoegen op uplay > Wejouter

• TOMEKKKKK
  • Laatst online: 24-05 11:06
Ben een casual PC gamer en laatste aankoop is The Division geweest. Dit vorige week nog even gespeeld maar ben er eigenlijk wel klaar mee, weinig vernieuwing en speel over algemeen alleen dus zag weinig uitdaging meer.

Is dit een leuke opvolger betreft de ingame ervaring? Zal voornamelijk alleen spelen en erg casual (ook wel eens een week helemaal niet). Bedankt alvast voor de reactie!

ps; Streams gekeken en youtube filmpjes en ziet er wel erg vet uit.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
TOMEKKKKK schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:46:
Ben een casual PC gamer en laatste aankoop is The Division geweest. Dit vorige week nog even gespeeld maar ben er eigenlijk wel klaar mee, weinig vernieuwing en speel over algemeen alleen dus zag weinig uitdaging meer.

Is dit een leuke opvolger betreft de ingame ervaring? Zal voornamelijk alleen spelen en erg casual (ook wel eens een week helemaal niet). Bedankt alvast voor de reactie!

Als semi-actief The Division speler kan ik je vertellen dat het heel anders is.

Wildlands is een soort GTA meets Just Cause meets Mercenaries meets Far Cry (qua verzamelen en unlocken). Totaal arcade en IMO lachwekkend qua AI-gedrag (tenzij dit sinds de Beta enorm verbeterd is, maar dat lijkt mij sterk).
Enkel op Extreme is het wel goed te doen, maar ook dan is het nog wat arcade en gebeuren er nog rare dingen (enemies die je dwars door muren heen schieten, of ruiten waar jouw kogels niet doorheen gaan maar die van de enemy wel.)

Zeker wel vermakelijk though, en ook solo prima te doen

• Zandhond
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08-05 16:10

Zandhond

Ouwe Poep

Heerlijk spel, zeer vermakelijk met vrienden. Alleen die vliegtuigbesturing ... :X
De ingame teamspeak werkt boven verwachting. Gisteravond de eerste bazen naar de eeuwige jachtvelden geholpen en daarna een lekker stukje sight-seeing gedaan op de motor. d:)b

• swoutr
Heb net de eerste missie gespeeld op een olieraffinaderij heb echt genoten van de graphics en het sneaken. Had de beta gespeeld op consoles. Vond het wel oke, maar niet meer dan dat. Sinds een weekje weer een game pc. En hoewel de AI idd niet geweldig is heb ik me enorm vermaakt met de eerste missie. Ga er denk ik genoeg plezier aan beleven en zit soms met open mond te kijken omtrent de graphics.

De eerste missie was al leuker dan de hele open beta imo.

• Floks
quote:
XethaX schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:19:
[...]

16uur al gespeeld :/ Je hebt vast geen vriendin
klopt, maar ben ook standaard vrij op de dinsdag, dus dat helpt wel qua uurtjes.
Vermaak me trouwens prima met deze game

Floksor

• Freakiebeakie
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-05 01:54

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
kneusteun schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:26:
dat is een van de redenen dat ik mijn spel altijd op invite only heb staan, ik speel stealthy en doe rustig aan en alle publics die ik gejoined heb of als mensen mijn game joinde was rush rush rush.

speel daardoor eigenlijk altijd solo
quote:
TOMEKKKKK schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:46:

ik vind dit spel stukken leuker dan the division en ook voor een casual speler is dit spel zeker leuk.
als je casual speelt ga je hier erg lang van genieten denk ik want er is echt zat te doen en de wereld is echt huge.

Als ik het spel na een tijdje nog steeds leuk vind join ik misschien ook wel de tweakers task force.
voorlopig blijf ik lekker in mijn lege task force zitten :D

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 09-03-2017 20:59 (49%)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-05 02:02
Is er een manier om de video die je kan bekijken als je een provincie afsluit opnieuw te zien? Heb nu al 2 keer op youtube een video moeten zoeken omdat ik ingame niet door had dat ik 5 seconden de tijd had om 'M' ingedrukt te houden om de video te bekijken. Ik zou denken dat hij dan bij de Kingslayer files zou moeten staan maar helaas.

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

De game ready driver van nVidia is ein-de-lijk uit, support voor DSR, Ansel en verder niet echt iets bijzonders lijkt het... Ik zal dadelijk kijken of de performance merkbaar beter is.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• kneusteun
is het niet :(

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-05 22:19
U parkeert hier uw helicopter. Mag dat? :+

Zorian wijzigde deze reactie 09-03-2017 22:12 (3%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Lijkt bijna erger met de freezes :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

speel niet met alles op ultra (gtx 980) maar heb lopen tweaken om niet te veel geheugen te gebruiken en moet zeggen dat ik weinig freezes heb of andere ongein. fps tussen de 59 en 80.
had net mn eerste kleine freeze van hooguit 2 sec (nadat ik de nieuwe drivers heb geinstalleerd :() als dat zo blijft installeer ik vrolijk weer de oude.

stealthy spelers die nog andere spelers zoeken met die speelstijl mogen mij altijd toevoegen.

Freakiebeakie wijzigde deze reactie 09-03-2017 22:27 (12%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Freakiebeakie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:26:
speel niet met alles op ultra (gtx 980) maar heb lopen tweaken om niet te veel geheugen te gebruiken en moet zeggen dat ik weinig freezes heb of andere ongein. fps tussen de 59 en 80.
had net mn eerste kleine freeze van hooguit 2 sec (nadat ik de nieuwe drivers heb geinstalleerd :() als dat zo blijft installeer ik vrolijk weer de oude.

stealthy spelers die nog andere spelers zoeken met die speelstijl mogen mij altijd toevoegen.
Wat zijn je instellingen? Heb ook een 980 maar constant freezes

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:09
Ik speel meestal met een vriend van mij (op Advanced) en wij proberen zoveel mogelijk het tactisch aan te pakken. Volgens het GR Network zit ik nog op 72% stealth.
Vanavond zal dit een dip krijgen want dan speelt weer een andere vriend mee die de Rambo speelstijl hanteert. Maar ik vermaak mij prima met deze game, beetje sluipen, sniperen etc. hier heb ik nog wel wat uurtjes speelplezier van.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:54
Een benchmark gedraaid met de amd nano
99 % gpu usage

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

• Zorian
Ik doe toch iets fout met mijn PC dan zeker.
Alles op Ultra met 1080p levert bij mij in de benchmark gemiddeld 35-40 FPS op met moeite.
En dat terwijl ik toch best vrij goeie specs heb (zie signature) naar mijn idee...

Valt me wel op dat ik CPU en GPU allebei 100% dichttrek en de RAM voor 90%, waarvan grofweg vrijwel alles naar het spel verdwijnt van al die dingen.

Zorian wijzigde deze reactie 10-03-2017 10:11 (25%)

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-05 21:47
Ik spel dit spel samen met een maatje op extreme difficulty maar wat best wel annoying is, is dat de computer automatisch targets marked terwijl wij die zelf nog niet gezien hebben( zonder bino's of de drone bv ) is er een instelling dat je deze "hulp" uit kan zetten?

Heb zelf al ff lopen zoeken in de menu's maar niet echt iets teruggevonden waar dit op lijkt. Je zou zeggen dat op extreme de computer je niet gaat lopen helpen en zelf targets spot >.<

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:31

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kleine tip voor mensen met een AMD graka, update je drivers naar de laatste! Ik had ruim 10% verbetering. Daardoor kon ik een aantal settings opschroeven! De stotters met rijden zijn dan ook verdwenen.

I am the great Cornholio!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Zorian schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:10:
Ik doe toch iets fout met mijn PC dan zeker.
Alles op Ultra met 1080p levert bij mij in de benchmark gemiddeld 35-40 FPS op met moeite.
Alles op Ultra op 1080p doet bij mij in de benchmark 48FPS.
Alles op Ultra, geen AA en resolutie op 1.4x doet bij mij in de benchmark 38FPS.
Recommended settings van GFE: 59FPS.

i7-6700HQ/16GB/GTX1070 8GB (laptop)

Ik vind het raar dat hij bij jou de CPU voor 100% dichttrekt in de benchmark. Bij mij is dat 60-70% (in de benchmark, meer in-game).

• Zorian
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Alles op Ultra op 1080p doet bij mij in de benchmark 48FPS.
Alles op Ultra, geen AA en resolutie op 1.4x doet bij mij in de benchmark 38FPS.
Recommended settings van GFE: 59FPS.

i7-6700HQ/16GB/GTX1070 8GB (laptop)

Ik vind het raar dat hij bij jou de CPU voor 100% dichttrekt in de benchmark. Bij mij is dat 60-70% (in de benchmark, meer in-game).
Vind het ook vreemd ja. Ingame zit ik dan ook nonstop op 100% CPU usage als ik taakbeheer erbij open knikker op scherm 2. Bij processen staat dan Wildlands met 93%, 7% gaat naar de rest van het gehele systeem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Zorian schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:43:
[...]
Ingame zit ik dan ook nonstop op 100% CPU usage als ik taakbeheer erbij open knikker op scherm 2.
Je bent niet de enige met dit probleem als ik op de Ubi forums kijk. Wachten is op een fix/patch denk ik.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Door dat soort shit kan ik Discord niet goed gebruiken omdat hij hem simpelweg niet pakt door de CPU usage van Wildlands. Zit je dan in de lucht te praten :+

• Zorian
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:54:
Door dat soort shit kan ik Discord niet goed gebruiken omdat hij hem simpelweg niet pakt door de CPU usage van Wildlands. Zit je dan in de lucht te praten :+
Ben blij dat TS3 slechts 0,1% CPU verbruikt. :p Host zelf de server op mijn NAS dus die neemt alles voor zijn rekening. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 16:09
.
quote:
Zorian schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Vind het ook vreemd ja. Ingame zit ik dan ook nonstop op 100% CPU usage als ik taakbeheer erbij open knikker op scherm 2. Bij processen staat dan Wildlands met 93%, 7% gaat naar de rest van het gehele systeem.
Ik had hier ook last van tijdens de Beta, wat ik toen gedaan heb is de prioriteit van Wildlands via mijn taakbeheer op "Normaal" gezet. Standaard staat die op "hoger dan normaal".

Dit verhielp in ieder geval de input lag voor mijn muis en het 100% CPU gebruik.
Het enige nadeel is wel dat je dit elke keer als je Wildlands opstart opnieuw moet doen

Off topic-
Dit probleem had ik ook bij de Division en had ik ook op dezelfde manier opgelost

Pelkie wijzigde deze reactie 10-03-2017 12:03 (6%)

• swoutr
quote:
Beaudog schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:53:
Een benchmark gedraaid met de amd nano
99 % gpu usage
[afbeelding]
Ik heb ook de R9 Fury OC. Welke settings draai je de game? Ik bijna alles op super high muv de ground optie die staat op ultra. Maar in het eerste bos gebied zit ik regelmatig maar op 35 fps. En dat op een resolutie van 1080p.

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:54
quote:
swoutr schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Ik heb ook de R9 Fury OC. Welke settings draai je de game? Ik bijna alles op super high muv de ground optie die staat op ultra. Maar in het eerste bos gebied zit ik regelmatig maar op 35 fps. En dat op een resolutie van 1080p.
Volgens mij high/ medium ben nog aan het tweaken heb wel gemerkt dat de nano met sneller werk geheugen beter loopt dan met 1600 mhz werkgeheugen ga vanavond weer verder .

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

• XethaX
Ik draai alles soepel op Ultra I7 7700K/GTX1070 G1/16GB LPX 3000MhZ :D
Spel staat op Samsung 950 pro :)

• swoutr
quote:
Beaudog schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Volgens mij high/ medium ben nog aan het tweaken heb wel gemerkt dat de nano met sneller werk geheugen beter loopt dan met 1600 mhz werkgeheugen ga vanavond weer verder .
Aah oke dat verklaard de framerate op die resolutie. Ik laat hem mooi staan zoals hij nu staat.

Graphics settings used:

Resolution: 1920 x 1080
Resolution Scaling: 1.00
Window Mode: FullScreen
Refresh Rate: 60
VSYNC: Off
Framerate Limit: Off
Graphics Preset: Custom
Antialiasing Mode: TEMPORAL AA
Ambient Occlusion: SSBC
Draw Distance: High
Level of Detail: Very High
Texture Quality: High
Anisotropic Filtering: 8
Shadow Quality: High
Terrain Quality: Ultra
Vegetation Quality: Very High
Turf Effects: On
Motion Blur: On
Iron Sights DOF: On
High Quality DOF: On
Bloom: On
Godrays: On
Sub Surface Scattering: On
Lens Flare: On
Long Range Shadows: On

53 fps gemiddeld op de benchmark.

Wat ik apart vind is dat ik 11 fps inlever als ik resolution scale op slechts 1.1 zet. :?

swoutr wijzigde deze reactie 10-03-2017 13:23 (4%)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-05 17:18

rolandos582

Gaming addict x)

Hoe zit het met de 1440p benchmarks. Iemand hier enige resultaten?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06:38

Ebayzo

Gekke eend

Heeft het zin dit spel solo te kopen en zo nu en dan bijvoorbeeld Tweakers te joinen? M.a.w, kan je je solo vermaken en voor wat extra speelplezier online "verder gaan" ?

Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 21:21
quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:04:
Heeft het zin dit spel solo te kopen en zo nu en dan bijvoorbeeld Tweakers te joinen? M.a.w, kan je je solo vermaken en voor wat extra speelplezier online "verder gaan" ?
Wat mij betreft wel, maar dat ligt volledig aan jezelf.. Je kan eerst alleen spelen, en tijdens je missie gewoon je squad opengooien zodat er mensen joinen.. dan moet je echter wel een beetje geluk hebben met wie er komt. Was eergister met een maatje aan het spelen en we haalden telkens een missie niet, squad open gegooid en kwamen er nog twee bij.. Toen haalden we het wel :)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
eniux schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:07:
[...]

Wat mij betreft wel, maar dat ligt volledig aan jezelf.. Je kan eerst alleen spelen, en tijdens je missie gewoon je squad opengooien zodat er mensen joinen.. dan moet je echter wel een beetje geluk hebben met wie er komt. Was eergister met een maatje aan het spelen en we haalden telkens een missie niet, squad open gegooid en kwamen er nog twee bij.. Toen haalden we het wel :)
Oh, je kan ook gewoon met willekeurige mensen samenspelen? Ok, dan ben ik wel overtuigd.

Flickr

• TommyGun
  • Laatst online: 00:39

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
swoutr schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:02:
Heb net de eerste missie gespeeld op een olieraffinaderij heb echt genoten van de graphics en het sneaken. Had de beta gespeeld op consoles. Vond het wel oke, maar niet meer dan dat. Sinds een weekje weer een game pc. En hoewel de AI idd niet geweldig is heb ik me enorm vermaakt met de eerste missie. Ga er denk ik genoeg plezier aan beleven en zit soms met open mond te kijken omtrent de graphics.

De eerste missie was al leuker dan de hele open beta imo.
Kijk, dat wil ik; sneaken! Meestal veel leuker dan als een malle alles kapot schieten en opblazen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• swoutr
Heb net wel leuk potje gedaan, maar meestal als ik samen speel gaat er toch wel iemand rushen. Of eist iemand continu het vervoer op. Speel net zo graag alleen. Misschien nog wel liever.

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-05 02:02
quote:
rolandos582 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:52:
Hoe zit het met de 1440p benchmarks. Iemand hier enige resultaten?
FPS:
Average: 42.47
Min: 34.48
Max: 47.86

PC Specs (CPU, GPU, RAM, OS)

Operating System Name: Windows10 x64, Service pack 0
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700K CPU @ 4.00GHz
Processor Cores: 4
Processor Threads: 8
Physical Memory Total[GB]: 16
GPU Count: 1
GPU 1 Name: NVIDIA GeForce GTX 970
GPU 1 Driver: 378.49
Code Changelist: 2168361
Graphics settings used:

Resolution: 2560 x 1440
Level of Detail: High
Anisotropic Filtering: 4
Terrain Quality: High
Vegetation Quality: High
High Quality DOF: Off

Met Turf effects & Sub surface scattering off (standaard high settings) kreeg ik:

FPS:
Average: 46.18
Min: 37.36
Max: 52.68

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-05 17:18

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:13:
[...]
FPS:
Average: 42.47
Min: 34.48
Max: 47.86

PC Specs (CPU, GPU, RAM, OS)

Operating System Name: Windows10 x64, Service pack 0
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700K CPU @ 4.00GHz
Processor Cores: 4
Processor Threads: 8
Physical Memory Total[GB]: 16
GPU Count: 1
GPU 1 Name: NVIDIA GeForce GTX 970
GPU 1 Driver: 378.49
Code Changelist: 2168361
Graphics settings used:

Resolution: 2560 x 1440
Level of Detail: High
Anisotropic Filtering: 4
Terrain Quality: High
Vegetation Quality: High
High Quality DOF: Off

Met Turf effects & Sub surface scattering off (standaard high settings) kreeg ik:

FPS:
Average: 46.18
Min: 37.36
Max: 52.68
Thanks, ben benieuwd hoe mijn bakje het presteert. O-)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 24-05 17:45
Nieuwe patch is uit

https://www.reddit.com/r/...115_at_330pm_est_pc_only/
quote:
Patch 1.1.5 for the PC version is now live (Uplay & Steam) of Ghost Recon Wildlands.
This intermediary patch, is providing you with some major fixes and improvements regarding compatibility and performances.

Players in game need to reboot the game to apply the patch. Its size is up to 4 GB depending on your client.
You can still keep on playing and wait before applying the patch. An in-game notification will let you know when the patch is available.
Please note that in order to play co-op with friends, you will need to all have the same version of the game.

Please be aware that the patch will automatically download the next time you launch the game, so if you are already in a game session, you will need to reboot it to benefit from the improvements.
If you’re planning on playing tomorrow, we recommend you to preload the patch starting tonight.

Please find below an overview of main changes:

1. Multi-GPU improved support

We have been working with our partners to improve both SLI and Crossfire support. Various stuttering and graphical corruption issues have now been fixed.

2. Quad-core CPUs improved support

Several freezes and performance issues have been resolved for players using quad-core CPUs, notably Intel i5 based setups.

3. AMD graphic cards improved performances
4. Enhanced mouse navigation in store menu
5. 4K menu background scaling implemented
6. Several crash sources have been addressed
7. Improved Ansel support and fixed bugs
8. Various fixes for the Steam Controller integration
9. Other bug fixes & improvements.

The development team will continue to address existing issues in the next update that will be available around the end of March/early April across all platforms.

We will update this thread to let you know about the patch availability.

Thank you again for your support, Ghosts!
Edit: Net even een uurtje met de laatste patch gespeeld en het voelt al een stuk beter. FPS stabieler en gameplay is vloeiender (Fury X).

Pikkemans wijzigde deze reactie 10-03-2017 23:17 (93%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Freezes van 5 sec zijn hier voorbij! :)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23-05 23:48
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:38:
Goed om te horen! Nog 10 gig en ik kan ook aan de slag :)

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• itzmxtch
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-02 11:56
De patch is goed, kleine freezes maar dat is beter dan die 5 seconden die je eerst had. Ook de FPS is drastisch verbeterd..

• kimone66
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-05 11:49
Ook nagenoeg geen last meer van freezes.En inderdaad de FPS is goed verbeterd.Kan nu op 4K spelen met alles op very high.Zit dan rond de 60 frames (1080 SLI)

kimone66 wijzigde deze reactie 11-03-2017 09:57 (3%)

I7-9700K@5.0G | 16G MEM | RTX 2080 TI

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:31

HaterFrame

Well... Poo came out!

Na de driver update en nu deze patch kan ik idd veel hogere settings gebruiken! Top!

I am the great Cornholio!

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23-05 23:48
Ik ben nogal verbaasd dat iedereen praat over goede fps.

ik haal met een 6600k en een gtx 1080 maar 45-60 fps op FHD met de hoogste instellingen en dan staat helaas v-sync uit (tearing is duidelijk te zien) met v-sync aan is de fps echt drama

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:54
quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:38:
Door de 4.5GB update? heb de kans nog niet gehad te spelen na hem gedownload te hebben. Heb ook last van freezes, maar mijn cpu is dan ook oud. Heb wel een 1070, en haal ik gemiddeld 50fps of meer op bijna alles ultra

Ga eens dat gr network bekijken, blijkbaar kan ik toch met enkele collega's spelen. Zien wat een taskforce allemaal oplevert

Wel een fan van multiple saves, je kan echt op verschillende snelheden met verschillende groepen door de game.

kan je eigelijk meerdere taskforces joinen?

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 11-03-2017 14:35 (3%)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:23

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Wildlands lijkt me leuk, maar ik twijfel om toch Division te halen.
Welke game raden jullie aan ?
Ik speel voornamelijk solo.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• XethaX
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:33:
Sowieso Wildlands! :*)

• NLxAROSA
  • Niet online
Wildlands is solo-vriendelijker dan The Division. The Division werkt ook prima solo, maar kent wel groepscontent die je niet kunt solo-en (uiteraard zijn er altijd de extreme hardcore uitzonderingen, maar da's de 0,1% :+ ). En de RPG mechanics maken dat je meer moet nadenken over je build/loadout, in Wildlands is dit makkelijker. Beiden zijn games waar je heel veel tijd in kwijt kunt, dus ik zou inderdaad voor één van de twee kiezen.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 11-03-2017 15:09 (13%)

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:07
Dag Allen, gisteren toch maar Wildlands gekocht, na de alpha, closed en open beta te hebben gespeeld. Zocht een nieuw spel dus dit is hem geworden. Tot nu toe nog steeds leuk :) Ik vraag me alleen af hoe lang het leuk zal blijven, but time will tell..
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:33:
Ik heb nu beide games gespeeld en The Division flink wat tijd ingestoken. Als het om verhaal gaat zou ik Division aanraden, van level 1 t/m 30 is dat bijzonder leuk om te spelen en de setting is zeer sterk opgezet.
maar, als je eenmaal level 30 bent is het geen snars meer aan. Er is wel wat te doen, maar dat is redelijk snel repitief en alleen als je nu met vrienden tegelijkertijd begint heb je kans dat je er nog veel uit gaat halen. Nog iets om mee rekening te houden, Division is een RPG en geen shooter, koop hem niet als het je om een shooter gaat.

Wildlands daarintegen is nu nieuw, en ik heb ook veel reviews gezien dat het het spel is wat de division had moeten zijn. Het is een open wereld shooter, met wat rpg elementen ipv een RPG met wat shooter elementen. Als je ze had gecombineerd was het een super awesome spel geweest.

Al met al hangt het dus van je voorkeur af, vind je RPG leuker zou ik Division kopen, vind je Shooter leuker zou ik Wildands kopen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik ben gegaan voor wildlands.
Nieuwe game.
Ik wacht op een steam sale en dan ga ik division halen.
Ik hou van customizen en RPG element in division was leuk.

Hopelijk draait de game ook nog een beetje.
Nieuwe PC is onderweg, maar moet nog besteld worden omdat de GTX 1080Ti nog niet beschikbaar is

• Melantrix
quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:43:
Ik ben gegaan voor wildlands.
Nieuwe game.
Ik wacht op een steam sale en dan ga ik division halen.
Ik hou van customizen en RPG element in division was leuk.

Hopelijk draait de game ook nog een beetje.
Nieuwe PC is onderweg, maar moet nog besteld worden omdat de GTX 1080Ti nog niet beschikbaar is
Top, ik denk een goede keuze!

nog een aanmerking: Division gaat niet om customizen.. Je kan de uiterlijk van je character wel veel aanpassen, maar je hebt neit veel keus daarin omdat je best in slot gear moet kiezen. in Wildlands kan je juist wel customizen zonder dat het veel invloed heeft op je stats! 8)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
melantrix schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:30:
[...]

Top, ik denk een goede keuze!

nog een aanmerking: Division gaat niet om customizen.. Je kan de uiterlijk van je character wel veel aanpassen, maar je hebt neit veel keus daarin omdat je best in slot gear moet kiezen. in Wildlands kan je juist wel customizen zonder dat het veel invloed heeft op je stats! 8)
Nadeel moet op low settings draaien. Preset normal geeft mij maar 45 fps in de benchmark.

Op low 63 gemiddeld.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Door de 4.5GB update? heb de kans nog niet gehad te spelen na hem gedownload te hebben. Heb ook last van freezes, maar mijn cpu is dan ook oud. Heb wel een 1070, en haal ik gemiddeld 50fps of meer op bijna alles ultra
:Y

Sinds de update gisteren geen freezes meer gehad met voertuigen. Enkel 2x een wat langere freeze, 1x knalde de game er bij iedereen uit en 1x werd iemand uit mijn sessie gekicked hierdoor, maar speelt nu echt 100x beter.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Bugs die ik na paar uurtjes spelen al ben tegen gekomen.
1. De paarse convoy (weet de naam nog niet). Ik krijg de melding dat ik ze afgeschud heb. Maar toch blijven 2 helicopters achter me aan zitten :S Blijkbaar een Bug of weer iets wat ze technisch niet opgelost krijgen.
Uiteindelijk ben ik maar gestopt en dood gegaan, want had de missie toch al volbracht.
Misschien moeten ze daar nog even wat voor verzinnen.

2. Een missie waarbij ik een auto (gele lamborgini) moet stelen. Per ongeluk vlieg ik op zijn kop, maar ik kom binnen no-time weer op 4 wielen. Mission failed :S:S:S:S Hoe wat ik rij toch nog. opzich niet erg, maar zeg dan gewoon mission failed en plaatst me weer terug in de auto waar ik in ben gestapt.
Maar helaas moet je alles weer doorlopen. Ik mis checkpoints.

Punt 2 was een reden waarom ik gestopt was met Farcry 3 en ook geen FarCry 4 had gekocht.
Bij Division had ik dit probleem niet zo erg.

Ik moet ook nog even wachten op mijn nieuwe PC, want met een GTX770 kan je deze game gewoon niet draaien.
net aan 60 FPS op LOW settings en dat ziet er uit als Counter-strike: Source / Half-life 2.

Mensen zijn vast verder dan mij, maar even zonder spoilers, komen er nog andere missies ?
Het is steeds, ga naar een kamp, Vernietig iets, praat met iemand of steel een object ?

Helaas nog niet weggeblazen.
Komt ook mede door dat ik alles op low settings speel.

En laat ik duidelijk zijn. Het is wel een geweldige game van Ubisoft.
Want hoe slecht assasins creed, the crew, watch dogs 1 en farcry 3 niet waren was onbeschrijfelijk.
Gameplay was, voorover 1 punt en krijg een stukje kaart te zien. Of je nou moest racen, hacken, schieten of met een zwaard moet rond zwieren.

Pykow wijzigde deze reactie 11-03-2017 22:45 (13%)

• Kuusj

Kuusj

quote:
Pykow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:33:
Bugs die ik na paar uurtjes spelen al ben tegen gekomen.
1. De paarse convoy (weet de naam nog niet). Ik krijg de melding dat ik ze afgeschud heb. Maar toch blijven 2 helicopters achter me aan zitten :S Blijkbaar een Bug of weer iets wat ze technisch niet opgelost krijgen.
Uiteindelijk ben ik maar gestopt en dood gegaan, want had de missie toch al volbracht.
Misschien moeten ze daar nog even wat voor verzinnen.

2. Een missie waarbij ik een auto (gele lamborgini) moet stelen. Per ongeluk vlieg ik op zijn kop, maar ik kom binnen no-time weer op 4 wielen. Mission failed :S:S:S:S Hoe wat ik rij toch nog. opzich niet erg, maar zeg dan gewoon mission failed en plaatst me weer terug in de auto waar ik in ben gestapt.
Maar helaas moet je alles weer doorlopen. Ik mis checkpoints.

Punt 2 was een reden waarom ik gestopt was met Farcry 3 en ook geen FarCry 4 had gekocht.
Bij Division had ik dit probleem niet zo erg.

Ik moet ook nog even wachten op mijn nieuwe PC, want met een GTX770 kan je deze game gewoon niet draaien.
net aan 60 FPS op LOW settings en dat ziet er uit als Counter-strike: Source / Half-life 2.

Mensen zijn vast verder dan mij, maar even zonder spoilers, komen er nog andere missies ?
Het is steeds, ga naar een kamp, Vernietig iets, praat met iemand of steel een object ?
Ik lag (met de rest van de klas) kapot van het lachen toen ik demonstreerde hoe goed de multiplayer werkte op onze GTX960M bakken. Instappen in helicopter en de andere persoon vliegt tientallen meters op en neer en de rotors staan stil. Vervolgens met de settings op lowest (1920x1080, 960M OC, ~40 FPS) een laptop met intelligence tegenkomen en met de tranen in de ogen van het lachen, letterlijk 3 polygons en 1 pixel :+

Nee, op low settings is het inderdaad echt nog lelijker dan Valve's Orange 1 engine (Source dus o.a.).

Ik vond de laatste missie van het tweede gebied heel moeilijk (vrachtwagen met medicijnen terughalen). Uiteindelijk maar naar de hoge snipertoren gekropen, de persoon daarin met pistol neergelegd en dan met drone iedereen taggen. Ik heb sync-shots op maximaal, dus 3 mannetjes per keer neerleggen totdat niemand meer overblijft. Heb natuurlijk wel geholpen met de MSR die de sniper daarboven heeft maargoed :D

Ik heb wel een ander heel groot probleem: ik heb geen missies meer nadat ik de laatste in het tweede gebied heb gedaan 8)7 Geen oranje blipjes, alleen van die domme sidemissies e.d.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
kuusj98 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:48:
[...]

Ik lag (met de rest van de klas) kapot van het lachen toen ik demonstreerde hoe goed de multiplayer werkte op onze GTX960M bakken. Instappen in helicopter en de andere persoon vliegt tientallen meters op en neer en de rotors staan stil. Vervolgens met de settings op lowest (1920x1080, 960M OC, ~40 FPS) een laptop met intelligence tegenkomen en met de tranen in de ogen van het lachen, letterlijk 3 polygons en 1 pixel :+

Nee, op low settings is het inderdaad echt nog lelijker dan Valve's Orange 1 engine (Source dus o.a.).

Ik vond de laatste missie van het tweede gebied heel moeilijk (vrachtwagen met medicijnen terughalen). Uiteindelijk maar naar de hoge snipertoren gekropen, de persoon daarin met pistol neergelegd en dan met drone iedereen taggen. Ik heb sync-shots op maximaal, dus 3 mannetjes per keer neerleggen totdat niemand meer overblijft. Heb natuurlijk wel geholpen met de MSR die de sniper daarboven heeft maargoed :D

Ik heb wel een ander heel groot probleem: ik heb geen missies meer nadat ik de laatste in het tweede gebied heb gedaan 8)7 Geen oranje blipjes, alleen van die domme sidemissies e.d.
Ja dat is wel leuk van wildlands.
De vrijheid hoe je een missie wilt voltooien.
Ik sluip. Maar als ik gespot word, dan is het nog goed te doen. Het zit beter in elkaar dan farcry.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Voor de mensen met een slechte PC
GTX 770 4GB.

Zo ziet Wildlands eruit op 1440p en resolution scale op 0.70 (anders haal je gemiddeld geen 60FPS)
HEEL erg lelijk

Pykow wijzigde deze reactie 12-03-2017 13:42 (4%)

• swoutr
Echt een schitterende game!

• swoutr
quote:
kuusj98 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:48:
[...]

Je moet die important intel pakken, dan krijg je nieuwe missies. De gele mapjes.

• Kuusj

Kuusj

quote:
swoutr schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:51:
[...]

Je moet die important intel pakken, dan krijg je nieuwe missies. De gele mapjes.
Dat begrijp ik haha :P Ik had alleen niet door dat je zelf mag bepalen welke regio je wil gaan spelen, dus dat je zelf een nieuwe regio in moet gaan om de missies (intel) te krijgen...

• Floks
Mijn singleplayer pop is level 20 ofzo, waar ik echt iedere regio helemaal uitspeel voor ik naar de volgende ga.
Met mijn multieplayer pop ben ik level 18 en ga kriskras door de map heen.Heb gisteren daardoor echt gelachen met wat andere tweakers. Gezellig op teamspeak (Discord werkte niet naar behoren) en lekker doen en laten waar we zin in hadden. Moesten af en toe wel de game opnieuw opstarten, want het loop soms nog niet echt lekker in de online versie. Maar vet was het wel. Veel wapens vrijgespeeld en gelijk er wat mods bij gezocht. Was helemaal toppie

Floksor

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:44
Na lang twijfelen, toch maar gekocht :+
Gisteren en vandaag een paar uur gespeeld en ik ben er toch wel blij mee. Ik merk wel een klein verschil (verbetering) met het rijden in voertuigen tov de betas.
De moeilijkheidsgraad in een provincie met 5 rondjes is erg te merken en je moet er toch wel wat moeite voor doen om stealth te blijven. Ik vermaak me er zeker mee en zal dat de komende tijd nog wel blijven doen.

Ik merkte wel een verschil in snipers. Met de m40a5 (zoiets?) Kun je volledig geruisloos mensen neerknallen. Maar de MSR en die andere uit de regio gaat dat wat lastiger. M'n shot wordt sneller gehoord. Toch jammer dat er een verschil in suppressor zit..

PSN: Curvaa_

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:41:
[...]

Wat zijn je instellingen? Heb ook een 980 maar constant freezes
ik heb gekeken naar geheugen verbruik en de previews als je settings veranderd of het echt een groot verschil maakte. ik kwam hier op uit

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:44
quote:
Curva schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:05:
Na lang twijfelen, toch maar gekocht :+
Gisteren en vandaag een paar uur gespeeld en ik ben er toch wel blij mee. Ik merk wel een klein verschil (verbetering) met het rijden in voertuigen tov de betas.
De moeilijkheidsgraad in een provincie met 5 rondjes is erg te merken en je moet er toch wel wat moeite voor doen om stealth te blijven. Ik vermaak me er zeker mee en zal dat de komende tijd nog wel blijven doen.

Ik merkte wel een verschil in snipers. Met de m40a5 (zoiets?) Kun je volledig geruisloos mensen neerknallen. Maar de MSR en die andere uit de regio gaat dat wat lastiger. M'n shot wordt sneller gehoord. Toch jammer dat er een verschil in suppressor zit..
Maakt het ook wel weer leuk zo zal je meer geneigd zijn meer wapens te gebruiken of in die zin misschien andere wapens per missie. Blijft zoeken naar die dingen ook nog leuk, vooral in combinatie met story mission (zit bijna bij elke 3-5 skillpoint location of weapon cache. d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Na weekendje spelen toch zeer positief! Had een beetje twijfels bij de aankoop, maar prettig verrast!

Vrijdag nog even met Floks samen gespeeld (en nog iemand waar ik naam van kwijt ben) maar daarna eerst even met mijn AI squad aan de slag gegaan. Ook dat is wel leuk, hoewel ik de intelligentie van echte spelers wel waardeer ;)

Deze week maar weer eens met wat online squads aan de gang.

Mijn videokaart heeft het helaas wel wat moeilijk, dus alle grafische pracht wat moeten terugschroeven

Ebayzo wijzigde deze reactie 13-03-2017 09:01 (12%)

Flickr

• gerreh
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-05 17:43

gerreh

shit happens

Het is inderdaad een heerlijk spel, er zijn inderdaad enkele nadelen (rijden, AI, domme civilians die voor je duiken als je op top-speed rijdt), maar overall een ruime voldoende. Ze hebben prima dingen uit bijvoorbeeld GTA en andere games gehaald wat het goed compleet maakt.

Zoeken naar nieuwe wapens, attachments, resource missies en een prima verhaal lijn maakt het een zeer vermakelijke ervaring. De AI is inderdaad ronduit ruk, maar het feit dat je alles in co-op kan doen, ook al hebben vrienden niet dezelfde progressie, maakt het echt af. Randoms raad ik uiteraard niet aan, die gaan gun-ho style naar binnen, beetje kansloos, en het werkt vaak niet.

Met name het stukje stealth, een compleet kamp opruimen zonder gespot te worden geeft een voldaan gevoel en het loont ook meer (XP!)

Op dit moment run ik het op een 2600k, 16gb en een R9 390x met medium/high op 1080p. Geen framedrops meegemaakt, speelt echt super soepel.

Kortom, hier ga ik zeker nog wat uurtjes aan besteden :)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

#1 verzoek voor een volgende patch is voor mij het fixen van de heli's. Wat vliegen die ongelofelijk irritant als je snelheid wilt maken en winnen dan 0 altitude. Meest irritante is dat het ook nog per heli verschilt, zo'n Cobra kan 2x zo hoog vliegen als een Little Bird bijvoorbeeld.

Verder wel tevreden en speelt leuk, ben benieuwd hoe leuk het nog is na 100% completion.

Ik ga overigens in een 2e savegame solo alle verhaalmissies doen, want ik heb werkelijk geen idee wat het verhaal is, want in multiplayer ga je niet rustig alle videos zitten kijken.. Dus nu gewoon knallen voor 100% en daarna verhaal volgen.

Angeloonie wijzigde deze reactie 13-03-2017 11:28 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XethaX
quote:
Ebayzo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:00:
Na weekendje spelen toch zeer positief! Had een beetje twijfels bij de aankoop, maar prettig verrast!

Vrijdag nog even met Floks samen gespeeld (en nog iemand waar ik naam van kwijt ben) maar daarna eerst even met mijn AI squad aan de slag gegaan. Ook dat is wel leuk, hoewel ik de intelligentie van echte spelers wel waardeer ;)

Deze week maar weer eens met wat online squads aan de gang.

Mijn videokaart heeft het helaas wel wat moeilijk, dus alle grafische pracht wat moeten terugschroeven
Dat was ik! 8)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Had toch een andere naam in gedachten haha! Maar hoi 😋

Net een 1060 besteld, dan kan ik hem iedergeval wat fatsoenlijker draaien.

Flickr

• Melantrix
quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:21:
#1 verzoek voor een volgende patch is voor mij het fixen van de heli's. Wat vliegen die ongelofelijk irritant als je snelheid wilt maken en winnen dan 0 altitude. Meest irritante is dat het ook nog per heli verschilt, zo'n Cobra kan 2x zo hoog vliegen als een Little Bird bijvoorbeeld.

Verder wel tevreden en speelt leuk, ben benieuwd hoe leuk het nog is na 100% completion.

Ik ga overigens in een 2e savegame solo alle verhaalmissies doen, want ik heb werkelijk geen idee wat het verhaal is, want in multiplayer ga je niet rustig alle videos zitten kijken.. Dus nu gewoon knallen voor 100% en daarna verhaal volgen.
Ik heb de controls van de Heli nu wel redelijk door! En vind het nu eigenlijk heel chill :+

Je moet als je begint met vliegen W en Spatie inhouden. Wanneer je dan richting de grond begint te vliegen laat je W los en houd je spatie ingedrukt. Je blijft dan recht door vliegen met flinke vaart. Wanneer je naar beneden wilt druk je W in en als je omhoog wilt kan druk je S in. Je kan dan, vind ik, best prima en snel vliegen, en ook goed laag tegen de grond blijven, over bergkammen scheren etc. Best awesome eigenlijk _/-\o_

Weet iemand hier eigenlijk of er een review vanuit Tweakers aan komt? ben wel benieuwd wat ze ervan vinden. :)

Melantrix wijzigde deze reactie 13-03-2017 11:51 (4%)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:44
quote:
melantrix schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Ik heb de controls van de Heli nu wel redelijk door! En vind het nu eigenlijk heel chill :+

Je moet als je begint met vliegen W en Spatie inhouden. Wanneer je dan richting de grond begint te vliegen laat je W los en houd je spatie ingedrukt. Je blijft dan recht door vliegen met flinke vaart. Wanneer je naar beneden wilt druk je W in en als je omhoog wilt kan druk je S in. Je kan dan, vind ik, best prima en snel vliegen, en ook goed laag tegen de grond blijven, over bergkammen scheren etc. Best awesome eigenlijk _/-\o_

Weet iemand hier eigenlijk of er een review vanuit Tweakers aan komt? ben wel benieuwd wat ze ervan vinden. :)
Spatie? Bedoel je niet Shift?

PSN: Curvaa_

• Melantrix
quote:
Curva schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Spatie? Bedoel je niet Shift?
Shift kan ook, maar spatie vind ik fijner. Zijn bij mij in iedergeval hetzelfde.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
melantrix schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Ja dat snap ik ook wel en m'n heliskills zijn ook best wel goed (vraag @shroudster en @rsnubje maar), dodgen van SAMS en heel laag vliegen gaat hardstikke goed. Maar gewoon lange afstand rechtdoor met snelheid kan in principe dus gewoon niet, want dan duikt je neus de grond in, en dat is gewoon vervelend. Constant Shift+W > Shift > Shift+W > Shift is reteirritanat.

• Melantrix
quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:56:
[...]

Ja dat snap ik ook wel en m'n heliskills zijn ook best wel goed (vraag @shroudster en @rsnubje maar), dodgen van SAMS en heel laag vliegen gaat hardstikke goed. Maar gewoon lange afstand rechtdoor met snelheid kan in principe dus gewoon niet, want dan duikt je neus de grond in, en dat is gewoon vervelend. Constant Shift+W > Shift > Shift+W > Shift is reteirritanat.
Nou dat bedoel ik dus, je moet W gewoon helemaal loslaten en spatie/shift gewoon inhouden. DAn ga je recht vooruit, ipv de grond in te boren, met flinke snelheid. Dus probeer dat eens uit ;)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
melantrix schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Nou dat bedoel ik dus, je moet W gewoon helemaal loslaten en spatie/shift gewoon inhouden. DAn ga je recht vooruit, ipv de grond in te boren, met flinke snelheid. Dus probeer dat eens uit ;)
Nogmaals: dat snap ik wel, maar ik wil gewoon constant licht naar voren hangen zodat ik op snelheid blijf. Nu maak je zo'n golfbeweging waarbij je telkens weer aan het afremmen bent en je weer opnieuw moet beginnen met snelheid maken. Slaat nergens op en het moet gewoon zo zijn dat je met Shift+W max speed vooruit gaat ZONDER hoogteverlies, en zonder shift gewoon met de neus naar de grond gaat.

Ja je kunt W weer los laten maar dan hangt de heli niet vooruit en maakt hij dus geen snelheid, dat ding hoort gewoon licht naar voren te hangen.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:15:
[...]

Nogmaals: dat snap ik wel, maar ik wil gewoon constant licht naar voren hangen zodat ik op snelheid blijf. Nu maak je zo'n golfbeweging waarbij je telkens weer aan het afremmen bent en je weer opnieuw moet beginnen met snelheid maken. Slaat nergens op en het moet gewoon zo zijn dat je met Shift+W max speed vooruit gaat ZONDER hoogteverlies, en zonder shift gewoon met de neus naar de grond gaat.

Ja je kunt W weer los laten maar dan hangt de heli niet vooruit en maakt hij dus geen snelheid, dat ding hoort gewoon licht naar voren te hangen.
Daar merk je dat het wel gemaakt is voor controller, daar is het RT inhouden en dat ding blijft op dezelfde hoogte doorvliegen, pookje licht naar voren/achter is hoger/lager vliegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Melantrix
quote:
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:15:
[...]

Nogmaals :) probeer het eens uit, want ik kan dus wél snelheid behouden zonder de golfbewegingen. met beschreven manier kan ik volle snelheid bewaren, geen golfbewegingen maken, niet naar de grond storten, netjes op hoogte blijven, met de neus lichtjes naar voren.

Ik snap wat je bedoelt, maar op de beschreven manier zoals ik het doe kan je dus doen wat jij ook wil. Probeer het eens uit en dan hoor ik graag wat je ervan vind ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• expor
Zoals @melantrix zegt, W loslaten. Echter moet je wel wachten tot de camera helamaal 'gecentreerd' boven de heli hangt, laat je hem daarvoor los gaat hij inderdaad weer in de opstijg/landing modus waardoor alle snelheid eruit gaat. Ik ben het er ook mee eens dat Shift+W gewoon zou moeten werken, als ik niet vooruit wil kan ik de W gewoon loslaten, maar blijkbaar is er een onderscheid gemaakt tussen de verticale en horizontale vluchtmodus.

• freggel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-05 15:16
quote:
melantrix schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Nogmaals :) probeer het eens uit, want ik kan dus wél snelheid behouden zonder de golfbewegingen. met beschreven manier kan ik volle snelheid bewaren, geen golfbewegingen maken, niet naar de grond storten, netjes op hoogte blijven, met de neus lichtjes naar voren.

Ik snap wat je bedoelt, maar op de beschreven manier zoals ik het doe kan je dus doen wat jij ook wil. Probeer het eens uit en dan hoor ik graag wat je ervan vind ;)
Je moet wel even door het dode punt heen, dus wachten met het loslaten van "W" tot de heli echt gaat dalen. En shift of spatie niet loslaten, dan gaat ie wiebelen.

Ik heb ook een eeuwigheid zitten k*tten tot ik het doorhad..
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True