Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:32

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Zo net even de benchmark gedraaid in alle presets.
Pc is zoals in sig staat. resolutie is 1920x1200
Low :
FPS:
Average: 81.37
Min: 60.00
Max: 94.53

Medium:
FPS:
Average: 61.38
Min: 51.90
Max: 68.83

High:
FPS:
Average: 56.61
Min: 46.44
Max: 64.61

Very High
FPS:
Average: 50.98
Min: 42.45
Max: 58.36

Ultra(minus textures die op high ivm 4gb kaart)
FPS:
Average: 35.12
Min: 28.94
Max: 40.96

Merk dat mijn cpu met zn 12 threads grotendeels uit zijn neus loopt te vreten... Max gezien is 34% op ultra...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:06

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Nou ik mijn GTX 960 gaat het zoo slecht.

Dit is maar low:

En medium:

Edit: Medium toegevoegd

Dutchredgaming wijzigde deze reactie 23-02-2017 19:59 (28%)

Review Samsung C27H800 Monitor

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Haal zo'n 50 FPS op 1440P in combinatie met een 4790k @ 4,6Ghz en GTX 1080.
http://rw-racing.nl/GoT/Benchmark_2017_02_23_19_54_26/

Lijkt erop dat de HDD waar mijn capture op staat aan het overlijden is, heb al een nieuwe klaarliggen maar nog niet gewisseld....

Edit: nieuwe opname gemaakt;

Nu eens mijn hdd maar eens uitwisselen :P

Tortelli wijzigde deze reactie 23-02-2017 20:45 (42%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 18-10 17:23
Voertuigen besturen? Nondeju wat arcade.. je moet is voor de gein met een motor van een klif af jagen. ;')

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 21:28
quote:
lowskilled-ftw schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:24:
Voertuigen besturen? Nondeju wat arcade.. je moet is voor de gein met een motor van een klif af jagen. ;')
Dan kan je beter naar Arma 3 kijken. :P

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Ze hebben zo te zien wel wat gesleuteld aan de moeilijkheidsgraad. Sowieso heten de niveaus anders en op het allerhoogste zie ik nu ook geen oranje gloed meer op de map waar mogelijk vijanden zitten. Nog te kort gespeeld om te zien of je ook sneller dood gaat nu, dit weekend maar eens even lekker mee experimenteren.

Hier alvast wat meer info m.b.t. de fixes en verschillen met de closed beta: http://forums.ubi.com/sho...-Closed-Beta-to-Open-Beta?

NLxAROSA wijzigde deze reactie 23-02-2017 23:32 (21%)

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 16:28
Ik heb nog regelmatig (ook al met de closed beta) dat het spel af en toe even stil staat voor een paar seconden en gaat daarna gewoon weer door.
Vanavond ga ik even testen of het aan de grafische instellingen ligt. Heb hem nu op Ultra staan (GTX1080) maar zal hem eens een trapje lager zetten om te zien of dat effect heeft.
Vsync staat uit,
Heeft iemand dit fenomeen ook wel eens gezien?

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 18-10 07:50
quote:
Carthrax schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:52:
Ik heb nog regelmatig (ook al met de closed beta) dat het spel af en toe even stil staat voor een paar seconden en gaat daarna gewoon weer door.
Vanavond ga ik even testen of het aan de grafische instellingen ligt. Heb hem nu op Ultra staan (GTX1080) maar zal hem eens een trapje lager zetten om te zien of dat effect heeft.
Vsync staat uit,
Ik had hier gisteren ook last van. Ik was in co-op aan het spelen en het spel van de ander ging wel door maar die van mij bleef hangen, hij had het dan weer op andere momenten.

• NLxAROSA
  • Niet online
Dat probleem heb ik nog niet gehad. Wellicht is het spel dan een nieuw stuk aan het laden wat een pauze veroorzaakt?

Heb even kort gespeeld, gelijk naar de nieuwe provincie gevlogen. Vehicle controls zijn nog steeds meh, maar de verbeterde stealth mechanics en hogere moeilijkheidsgraad zijn erg fijn.

Voorheen hadden vijandelijke helicopters nagenoeg X-ray vision, maar dat is niet meer zo. Als je je verstopt (prone) in de bosjes spotten ze je nu niet meer. Ik had per ongeluk een base op alert gekregen, stuurden gelijk een heli. Even verstoppen en ze gaven na een tijdje op.

APC stelen en een basis inrijden is ook best goed te doen trouwens. :+ Vijand spotte me ook niet terwijl ik in de APC zat en verder niks deed, pas als je gaat bewegen of schieten spotten ze je.

Qua performance zie ik vooralsnog geen verbeteringen, loopt min of meer hetzelfde voor mij als de closed beta.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:03

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Vsync staat uit,
Yep, precies hetzelfde hier met de vorige beta. 1-2 seconden stil en daarna ineens verder (en dan dood/gecrashed :P)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• kimone66
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:43
Ik heb dit vooral met rijden.Bij mij dan soms wel 10 sec. stilstaand beeld.

I7-9700K@5.0G | 16G MEM | RTX 2080 TI

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-10 10:11
Zelfde bij mij. paar seconden stil en dan weer verder. Dat is de voornaamste bug, maar verder nog een hoop andere irritante bugs hoor. Zeer irritant is ook het niet instappen van teamleden in een auto.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-10 10:22
Dat stilstaan 1x gehad. Wel constant flashes wit ofzo. Alsof textures even wegvallen, en gebeurt veel... :(

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
Ik heb hem net eventjes gespeeld. De closed beta viel mij erg tegen. Helaas hebben ze het rijden in voertuigen niet echt verbeterd. Wel leuk dat er nu een tweede regio bij is die 5 rondjes heeft voor de moeilijkheidsgraad. Morgen nog maar meer spelen.

PSN: Curvaa_

• Edwins1984
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10-10 12:49
quote:
Vsync staat uit,
Speel hem hier ook met een GTX 1080, op een resolutie van 2580 x 1440p met een G-Sync monitor.
Jouw omschreven 'probleem ' ben ik hier nog niet tegengekomen gelukkig, maar heb het slechts een uurtje of 2 kunnen spelen. Kan best zijn dat dit hier later ook van toepassing is.

Zijn er hier nog mensen die de pc versie in co-op willen / kunnen spelen? 8)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:32:

Voorheen hadden vijandelijke helicopters nagenoeg X-ray vision, maar dat is niet meer zo. Als je je verstopt (prone) in de bosjes spotten ze je nu niet meer. Ik had per ongeluk een base op alert gekregen, stuurden gelijk een heli. Even verstoppen en ze gaven na een tijdje op.
Dit werkt overigens niet als je al gespot bent en dan probeert te verstoppen, dan moet je echt eerst line of sight breken zodat ze niet meer weten waar je precies bent. Op zich logisch natuurlijk.

Ook bij vijanden te voet kun je ze nu makkelijker afschudden. Als je LOS maar breekt, dan een bosje induikt (wel ver genoeg want ze gaan wel zoeken op je laatste positie) dan raak je ze kwijt. Ben zo al een paar keer een mannetje of tien Unidad kwijt geraakt. 8) Voorheen waren met name de Unidad troepen veel hardnekkiger.

Heb 'm vandaag toch gepreordered,dit spel ga ik me zeker een tijd mee vermaken. Als je trouwens 100 van die Uplay dingen hebt krijg je 20% korting.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vind het spel aanzich best heel tof, maar wat me tegenhoud het aan te schaffen is dat:
1: voertuigen echt klote rijden, heli`s kan ik ook maar beroerd onder controle houden.
2: het alles behalve echt heel soepel loopt.
3: ik niet echt het gevoel krijg dat het 1 geheel is. Je bent drukker met side missions dan dat je daadwerkelijk de verhaal lijn volgt. Dat kan natuurlijk komen door de beta.
4: het allemaal nogal repetitief lijkt.

Hmmm ik weet het nog niet....

I am the great Cornholio!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Wachten tot na de release is altijd een optie. Bij dit soort games (zie ook The Division) kan het best nog een paar patches duren voor e.e.a. is uitgebalanceerd en getweakt. Alleen (pre) orderen als je dat geen probleem vindt.

De skilltree is duidelijk afgestemd op wat je in de beta kunt doen. In het volledige spel gaat dat er anders uitzien, maar hoe? Zelfde geldt voor de side missions: daar krijg je nu bakken met resources voor, lijkt me sterk dat dat in het volledige spel ook zo werkt (of alles moet flink duurder worden als je verder gaat in de skill tree).

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
NLxAROSA schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Wachten tot na de release is altijd een optie. Bij dit soort games (zie ook The Division) kan het best nog een paar patches duren voor e.e.a. is uitgebalanceerd en getweakt. Alleen (pre) orderen als je dat geen probleem vindt.
Denk ook dat ik dat ga doen, totdat ik een mooie aanbieding zie :)

• NLxAROSA
  • Niet online
Iemand al een beetje gespeeld met de graphics settings? Het verscherpingsfilter in deze game is echt ranzig, als je die uitzet ziet het er gelijk veel beter uit. De temporal AA in deze game vind ik ook niet echt heel erg mooi, met name bewegende dingen krijgen een soort veeg/waas eromheen. Misschien eens ff experimenteren met AA uit en DSR.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:45
Is het in deze game mogelijk om co-op via splitscreen te spelen? Lijkt me heel vet op mijn grote 4k tv. Maar helaas is deze feature niet meer te vinden in de meeste games.

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:25

Phydomir

Dennis

Paar uurtjes gespeeld en het speelt eigenlijk wel lekker weg. Heb nog niets eens echt co-op gespeeld maar zelfs met de AI gaat het best goed. Loopt ook goed (had ook niet anders verwacht op een GTX 1080 en een i7 7700K). Was eigenlijk niet van plan om hem te kopen maar begin nu wel te twijfelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• CPOMendez
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-10 23:22
Meerdere malen BSOD gehad door deze game, lagspikes, 100% CPU usage. Echt belachelijk slecht geoptimaliseerd. Mijn i5 3570K en GTX1060 strix zouden dit toch emt gemak aan moeten kunnen. Wederom een minpuntje voor Ubisoft.

• bjorn_cm
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16-10 17:00
quote:
CPOMendez schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:27:
Meerdere malen BSOD gehad door deze game, lagspikes, 100% CPU usage. Echt belachelijk slecht geoptimaliseerd. Mijn i5 3570K en GTX1060 strix zouden dit toch emt gemak aan moeten kunnen. Wederom een minpuntje voor Ubisoft.
BSOD nog niet meegemaakt in deze game. Maar over de andere problemen kan ik wel meepraten. Deze game is echt zeer slecht geoptimaliseerd. Draai met een i5 4690K en een GTX 970.
Mag hopen dat ze dit nog fixen voor de release anders gaat dit hem niet worden voor mij.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-10 14:14
quote:
MetaFrame schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:30:
Vind het spel aanzich best heel tof, maar wat me tegenhoud het aan te schaffen is dat:
1: voertuigen echt klote rijden, heli`s kan ik ook maar beroerd onder controle houden.
2: het alles behalve echt heel soepel loopt.
3: ik niet echt het gevoel krijg dat het 1 geheel is. Je bent drukker met side missions dan dat je daadwerkelijk de verhaal lijn volgt. Dat kan natuurlijk komen door de beta.
4: het allemaal nogal repetitief lijkt.

Hmmm ik weet het nog niet....
En het is gewoon Far Cry 4,5 met een Ghost Recon randje |:(

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• NLxAROSA
  • Niet online
TAR-21 is een fijne assault rifle. Tactical M4 is ook fijn, maar single shot. HTI en MSR sniper rifles zijn ook erg lekker en raken heel hard, vooral zonder suppressor. Die HTI is echt huge trouwens. :D

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-10 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb me goed vermaakt met de Open Beta, had nog wel een zone bij gemogen. 2de zone was een stuk pittiger dan de 'start zone'. Echt elke side missie/quest/skillpuntjes/medals etc opgehaald. 2de zone echt 'super stealth' gedaan en bijna alles 100% stealth uit kunnen schakelen.

Spel draait als een trein, gemiddeld ~85fps @ ultra (bloom uit) met uitschieters naar de 150 op dat gebied niets te klagen.

Ja er zijn wat minpuntjes..

- Alle auto's rijden shit, ja je kan met die 'rally wagens' van cartel gewoon een berg oprijden :P
- Helikopter/vliegtuig is eigenlijk alleen goed/soepel te besturen met een gamepad/joystick.
- AI is dom als het om 'hoogte verschillen' gaat of 'ondergronds' (zilver mijn in 2de gebied).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:41
quote:
prutser001 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 01:15:
Heb me goed vermaakt met de Open Beta, had nog wel een zone bij gemogen.
Ja er zijn wat minpuntjes..

- Alle auto's rijden shit, ja je kan met die 'rally wagens' van cartel gewoon een berg oprijden :P
- Helikopter/vliegtuig is eigenlijk alleen goed/soepel te besturen met een gamepad/joystick.
- AI is dom als het om 'hoogte verschillen' gaat of 'ondergronds' (zilver mijn in 2de gebied).
Na het uitspelen van de open beta had ik 7 of 9% van de map verkend, dus waarom nog een extra gebied? Het is een beta.
Auto's motoren spelen als in farcry idd als arcade maar de helikopters en vliegtuigen had ik geen last van het toestenbord, even wennen en gaan.
De AI is idd dom en de moeilijkheidsgraad veranderd dit niet, buiten dat ze meer damage doen, das wel jammer en een goed punt.

Ik heb het verschil iig gemerkt tussen de gesloten beta en de open beta, vooral op punten als mutieplayer en matchmaking. Heb me er iig goed mee vermaakt, vooral omdat ik er van uitging dat het farcry 5 zou zijn

Floksor

• kneusteun
Ik heb opeens dikke crashes, daar waar hij normaal een par seconden hangt, killer ie nu meteen windows erbij :( iets met memory management....
i5 6700k - GTX1070 - 16RAM

kneusteun wijzigde deze reactie 26-02-2017 15:40 (8%)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:39
quote:
Floks schreef op zondag 26 februari 2017 @ 04:34:
[...]

Na het uitspelen van de open beta had ik 7 of 9% van de map verkend, dus waarom nog een extra gebied? Het is een beta.
Auto's motoren spelen als in farcry idd als arcade maar de helikopters en vliegtuigen had ik geen last van het toestenbord, even wennen en gaan.
De AI is idd dom en de moeilijkheidsgraad veranderd dit niet, buiten dat ze meer damage doen, das wel jammer en een goed punt.

Ik heb het verschil iig gemerkt tussen de gesloten beta en de open beta, vooral op punten als mutieplayer en matchmaking. Heb me er iig goed mee vermaakt, vooral omdat ik er van uitging dat het farcry 5 zou zijn
Teleurstellend eigenlijk. Ik laat Wildlands maar gewoon schieten. Zoveel meer van verwacht.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:17
Hierboven al een paar keer gezegd, maar ik vind het ook net een Far Cry. Beetje door een jungle/savanne/outdoor wereld crossen, wat bad guys neerknallen, collectibles (skill points, intel) vinden, etc. Enige verschil is dat je nu dus met meerdere personen bent, maar de AI is echt helemaal ruk. Op zich handig met sync shot, maar voor de rest is het maar niks. Als je een raid begint staan ze buiten een beetje te wachten terwijl jij binnen bezig bent, als ze achter je staan geven ze geen rugdekking, etc. Waarschijnlijk wel stuk leuker als je met 3 anderen speelt die wel goed bezig zijn en kunnen communiceren.

Verder draait het spel wel soepel, geen last van crashes (1080p, very high, FX-8320, 290X, 8GB ram).
Alleen heel af en toe dat het beeld wat lagged, maar ik hoor dan mijn harde schijf tikken :P
Toch maar een SSD voor games aanschaffen ;)

FoxLenny wijzigde deze reactie 26-02-2017 15:24 (16%)

• kneusteun
Nou ik twijfel nog harder Wildlands of For Honor..... beide beta's vielen tegen.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:12
Wie haalt hem in huis en heeft nog een plaatsje in zijn task force (headset aanwezig, stealth voorkeur)? Aan de AI heb je soms inderdaad niks, was in Future soldier toch anders, daar deden ze nog iets. Als je die twee in de kelder moest vermoorden bleven ze buiten staan, ondanks dat ik ze continu liet regroupen

Had ook wel last van korte 4-5 seconden freezes, meer in coop dan in solo

• Floks
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:20:
Wie haalt hem in huis en heeft nog een plaatsje in zijn task force (headset aanwezig, stealth voorkeur)? Aan de AI heb je soms inderdaad niks, was in Future soldier toch anders, daar deden ze nog iets. Als je die twee in de kelder moest vermoorden bleven ze buiten staan, ondanks dat ik ze continu liet regroupen

Had ook wel last van korte 4-5 seconden freezes, meer in coop dan in solo
Join maar op de teamspeak van de tweakers Rainbow Six Siege, daar spelen we ook dit spel.
server: z.poiasd.nl

Floksor

• Carthrax
Afgelopen weekend samen met een vriend een missie gedaan in het nieuwe gebied waar je wat mortars uit moet schakelen. De eerste keer dachten we eens kijken wat er gebeurt als we de mortar kapot schieten, nou daar kwam het complete kamp op ons af :P

Dus daarna het wat tactischer aangepakt, veel snipen etc. maar dat was echt wel heel leuk om te doen. Sluipen, snipen met silencer en langzaamaan het kamp innemen.

We hadden wel respawns van onze eerste poging. Dus heb je het hele kamp leeg en ineens poef daar waren er weer een paar.

• PirE
  • Laatst online: 18-08 21:04
Heb het na de closed beta nog een kans gegeven. Het heeft me niet kunnen overtuigen, typische Ubisoftgame waarbij je elk gebied hetzelfde trucje moet doen om het volgende gebied te unlocken.
Vond het ook vervelend om continue te switchen tussen controller (voertuigen) en keyboard/mouse (te voet).
Al is ook matig, in solo pak je als speler alle aggro. Had ook last van de eerder genoemde microfreezes waarbij je een paar seconden niks kan doen.

• NLxAROSA
  • Niet online
Zo, de beta is afgelopen, game gepreordered. Heb zowel de closed als de open beta van voor tot achter gespeeld, zowel solo als co-op. Fijne game, maar technisch zeker niet perfect. Nou was The Division dat zeker ook niet tijdens launch en daar heb ik op een of andere manier toch bijna 700 uur (meestal met veel plezier) in gespendeerd.

Geen idee hoe oud deze build was overigens, maar ik ga er vanuit dat e.e.a. op release precies zo gaat werken als in de afgelopen paar dagen. Alles wat in de tussentijd nog wordt gefixt vind ik mooi meegenomen. Kijk in ieder geval al uit naar de releasedag. :)

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:09

Hu9o

Schokkend

De beta zit er weer op. Hoe kan ik nu Wildlands uninstallen??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AntiChrist7
gewoon in je uplay bibliotheek rechtermuisknop op de afbeelding

• Rettsu
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 16-10 16:20

Rettsu

My eye hurts bad..

Voor de mensen die de game al in de beta hebben gespeeld, ik heb een klein vraagje..

Hoe speelt Ghost Recon: Wildlands tegenover The Division?

Voor mij lijkt het hetzelfde concept maar dan anders uitgepakt.. is Ghost Recon ook heel herhalend of valt dat reuze mee?

You can be a king, or a streetsweeper.. but everybody is dancing with The Grim Reaper - Robert Alton Harris

• DarthNeo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 13:08
quote:
Rettsu schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:39:
Voor de mensen die de game al in de beta hebben gespeeld, ik heb een klein vraagje..

Voor mij lijkt het hetzelfde concept maar dan anders uitgepakt.. is Ghost Recon ook heel herhalend of valt dat reuze mee?
Persoonlijk vind ik dit vrij lastig te bepalen a.h.v. de 3 beta's die ik heb gespeeld omdat we de volledige game nog niet hebben gezien en we niet weten hoe andere gebieden / missies eruit zien.

Puur op basis van de beta denk ik wel dat er zeker een vorm van herhaling qua missies naar voren zal komen maar of dat vervelend is laat ik even in het midden, dat zal per persoon toch je eigen oordeel zijn.

Wat bedoel je precies met hetzelfde concept ?

Ik heb zelf ontzettend veel lol gehad aan de beta's en heb de game dan ook besteld. Met name met bekenden lijkt het mij een toffe game, welke je niet te serieus moet nemen.

• Floks
quote:

Er zijn 6 pagina's, wees eens niet lui en lees even de laaste 2 door, wacht lees de laatste 10 berichten voor jou post in dit topic door. |:(

Floksor

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:

Goed. Maar op sommige punten niet. (M.a.w. iets specifiekere vraag c.q. iets meer context is gewenst. ;)).

NLxAROSA wijzigde deze reactie 28-02-2017 15:26 (14%)

• Curva
Ik vraag me af of je The Division en Wildlands wel met elkaar moet vergelijken. Ik vind het eigenlijk totaal verschillende spellen en (in theorie) trekt het ander publiek. Wildlands is meer voor de stealth speler, helaas is dit niet helemaal lekker uitgewerkt in de game. Al moet ik zeggen dat ik in de open beta best veel stealth heb aangepakt. En zo zijn er nog wel meer verschillen.
Speicifiek zijn er natuurlijk wel wat vergelijkingen, beide zijn het schietspellen :+

Curva wijzigde deze reactie 28-02-2017 15:48 (15%)

• Carthrax
Volgens mijn Ubisoft Network data waren 68% van mijn kills stealth kills.
Voor de full version ben ik van plan om nog meer in stealth mode het spel te spelen. Echt heerlijk dat rondsluipen :P

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:28:
gewoon in je uplay bibliotheek rechtermuisknop op de afbeelding
Hmm dat werkt dus niet. Hij gaat dan naar het windows uninstaller scherm. Als ik daar op wildlands uninstall klik gaat de focus naar steam. Maar er gebeurd verder niks :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AntiChrist7
quote:
Carthrax schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:53:
Volgens mijn Ubisoft Network data waren 68% van mijn kills stealth kills.
Voor de full version ben ik van plan om nog meer in stealth mode het spel te spelen. Echt heerlijk dat rondsluipen :P
Heeft er iemand eigenlijk al gespeeld met dat ghost recon network en/of een taskforce opgericht? Ik vind het altijd supercool hoe de ubisoft games je stats tracken (deden ze ook met AC), maar hier kan je niets een filteren op platform in de zoekfunctie, wat toch een manco is....
quote:
Hu9o schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:26:
[...]
Hmm dat werkt dus niet. Hij gaat dan naar het windows uninstaller scherm. Als ik daar op wildlands uninstall klik gaat de focus naar steam. Maar er gebeurd verder niks :(
Dat is dus de reden waarom ik Uplay en steam nooit meng (ook al omdat steam vrijwel de duurste plaats is om Ubisoft games te kopen, andere sites doen aan kortingen of cashback acties zoals GMG of Gamersgate) Dan zal het via configuratieschem moeten gaan

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:06:

Dat is dus de reden waarom ik Uplay en steam nooit meng (ook al omdat steam vrijwel de duurste plaats is om Ubisoft games te kopen, andere sites doen aan kortingen of cashback acties zoals GMG of Gamersgate) Dan zal het via configuratieschem moeten gaan
Windows config gaat dus naar Steam...

Dit is dus de reden waarom ik eigenlijk nooit Ubisoft games speel :|

• AntiChrist7
quote:
Hu9o schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:37:
[...]

Windows config gaat dus naar Steam...

Dit is dus de reden waarom ik eigenlijk nooit Ubisoft games speel :|
Ligt toch aan windows en steam in dit geval, als steam het niet terugvindt

Anyway, misschien dat dit helpt:

https://www.reddit.com/r/.../?st=izq48zsd&sh=b4c1af0b

• sIRwa3
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 09-09 07:37
Heb ook enorm genoten van de beta, heb ooit ook de division beta gespeeld, kon me meteen niet bekoren. ik denk dat voor iedereen geld dat die zijn eigen voorkeur heeft, het is goed dat er genoeg games uitkomen die verschillende smaken hebben dus :) voor ieder wat wils.

noob question: de deluxe versie komt met season pass wat moet je hier mee? is dit extra betalen voor online play? enzo ja, hoeveel kosten zijn daar mee gemoeid?

• loki504
  • Nu online
Met de season pas krijg je DLC er bij. En kost los(zonder korting etc) 40 euro. Welke DLC er komt durf ik nog niet te zeggen. Of het het waard is durf ik ook niet te zeggen. Online play is gratis(al heb je voor console wel je live/plus abonnement nodig).

• Curva
Is er eigenlijk al meer bekent over de mogelijke DLC('s) voor Wildlands? Voor zover ik weet alleen deze: The Peruvian Connection DLC. Bij RB6 was een een timeline beschikbaar waarin je precies kon zien wat wanneer gereleased werd, idem voor The Division. Alleen voor Wildlands kan ik maar weinig informatie vinden.

• Floks
quote:
sIRwa3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:39:
noob question: de deluxe versie komt met season pass wat moet je hier mee? is dit extra betalen voor online play? enzo ja, hoeveel kosten zijn daar mee gemoeid?
Breid je Ghost-ervaring uit met de Season Pass. Deze bevat twee grote uitbreidingen en exclusieve digitale content zoals uitrustingspacks, een exclusief voertuig en geweldige wapens.

https://www.microsoft.com...-season-pass/bxzbbfrzd4j5

Floks wijzigde deze reactie 01-03-2017 23:48 (10%)

Floksor

• DarthNeo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 13:08
quote:
sIRwa3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:39:
Heb ook enorm genoten van de beta, heb ooit ook de division beta gespeeld, kon me meteen niet bekoren. ik denk dat voor iedereen geld dat die zijn eigen voorkeur heeft, het is goed dat er genoeg games uitkomen die verschillende smaken hebben dus :) voor ieder wat wils.

Je doelt op de gold en/of collector's edition, de deluxe edition heeft de season pass er niet bij in zitten

Ik ben zelf ook voor de deluxe gegaan gezien er nog niks bekend is over de inhoud van de season pass. Verder was de collector's edition wel vet qua skull/headset maar toch de meerwaarde niet waard voor mij

• loki504
  • Nu online
Vanavond toch ook maar pre-orderen. heb nog 30 minuten de beta gespeeld(kwam er te laat achter). En die beviel mij wel.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:03
De inhoud van de season pass is bekend: http://ghost-recon.ubisof....aspx#Z1AGgrSmBDYejrXB.97

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• sIRwa3
Ik ben in principe tegen DLC's dus ik koop eerst het basis spel, mocht het me dan nog bekoren, kan ik altijd nog meer erbij kopen. net als pre order. hoewel ik van deze beta wel een goed gevoel had dat ik duft te pre-orderen.

Zag net op de mail dat er ook een PvP modus komt, erg interessant :)

BTW, zoek nog naar medespelers vind me als sIRwa2 let op 2 dus niet 3 ;)

altijd leuk om "serieuze" mede spelers te hebben

• expor
  • Laatst online: 16-10 15:30
Ik heb hem gisterne ook ge-preordered. Ben nog niet helemaal overtuigd maar speelt wel lekker weg. O.a. de difficulty met COOP is erg vreemd. Als ik extreme kies en de rest van mijn team arcade, dan kunnen ze lekker overal op in rijden en lig ik binnen 2 hits dood op de grond. Het zou naar mijn mening in ieder geval voor het hele team hetzelfde moeten zijn, anders hang je af van je team.

Overigens ben ik wel in voor een groep die op hoogste difficulty speelt (ik lees Ghost? Open-beta had alleen Extreme), maar GUI mag van mij enabled zijn zodat we in ieder geval alle cases etc. meepakken. uPlay username is exporr (2 r'en dus).

I5 3570K @ 4.2ghz | 8gb RAM | HD7950 3gb @30% OC | 512gb SSD

• kneusteun
Ook de pre-order gedaan, erg benieuwd hoe groot de community gaat zijn want alleen spelen lijkt me niks.

• loki504
  • Nu online
quote:
sIRwa3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:17:
Ik ben in principe tegen DLC's dus ik koop eerst het basis spel, mocht het me dan nog bekoren, kan ik altijd nog meer erbij kopen. net als pre order. hoewel ik van deze beta wel een goed gevoel had dat ik duft te pre-orderen.

Zag net op de mail dat er ook een PvP modus komt, erg interessant :)

BTW, zoek nog naar medespelers vind me als sIRwa2 let op 2 dus niet 3 ;)

altijd leuk om "serieuze" mede spelers te hebben
Lijkt me leuk om samen te spelen. Dus count me in.

• loki504
  • Nu online

• NLxAROSA
  • Niet online
Iedereen die van plan is om te spelen en op zoek is naar medespelers is vanaf nu van harte welkom op de gezellige (denk ik althans :P) Discord server: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Wordt ook gebruikt voor andere games dan alleen Wildlands, dus als je andere games met medetweakers wil spelen of gewoon kletsen dan is het sowieso een bezoekje waard.

Openingspost is bijgewerkt met deze info.

• sIRwa3
discords is de nieuwe irc? voel ik zo..

• NLxAROSA
  • Niet online
Zo, ik ben er klaar voor. :)

quote:
sIRwa3 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:09:
discords is de nieuwe irc? voel ik zo..
Zoiets idd, maar dan ook met spraak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
En op de dag van de release liggen de authenticate servers er uit :+

Ik zal vanaaf als ik thuis ben ook eens een preload doen :)

Overigens hoop ik dat men zich wel voornamelijk op het PVE gedeelte blijft focussen en niet zoals bij de division zich meer op PVP, daar heb ik gewoonweg de tijd niet voor.

HaterFrame wijzigde deze reactie 03-03-2017 19:43 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
MetaFrame schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:42:
[...]

En op de dag van de release liggen de authenticate servers er uit :+
Zou me niks verbazen. :+ Hoewel deze game veel minder hype lijkt te hebben dan The Division destijds, dus ik verwacht veel minder spelers.

• Floks
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:37:
Iedereen die van plan is om te spelen en op zoek is naar medespelers is vanaf nu van harte welkom op de gezellige (denk ik althans :P) Discord server: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Wordt ook gebruikt voor andere games dan alleen Wildlands, dus als je andere games met medetweakers wil spelen of gewoon kletsen dan is het sowieso een bezoekje waard.

Openingspost is bijgewerkt met deze info.
voeg dan ook de ts toe ik in dit topic heb geplaatst, zitten alleen tweakers die vooral nu rainbow six siege spelen

z.poiasd.nl

Floksor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
Floks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:42:
[...]

voeg dan ook de ts toe ik in dit topic heb geplaatst, zitten alleen tweakers die vooral nu rainbow six siege spelen

z.poiasd.nl
Die had ik gemist. Toegevoegd.

• AntiChrist7
Typisch, 1 dag voor release en ik voel mezelf ziek worden...

Ligt het aan mij of ligt GR network er weer uit?

• jbk_23
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-03-2017
ik begreep dat hij beschikbaar zou zijn vanaf dinsdag 0:01, maar mijn timer op steam staat op 1 dag en 8 uur.
dat is pas dinsdag avond 18.00?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• expor
  • Laatst online: 16-10 15:30
https://ghost-recon.ubiso...5355-16/game-availability

Steam: 6 AM March 7 (dus 06:00 's ochtends)
uPlay: 12 AM March 7 (dus meteen na middernacht)

expor wijzigde deze reactie 06-03-2017 11:13 (17%)

I5 3570K @ 4.2ghz | 8gb RAM | HD7950 3gb @30% OC | 512gb SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-10 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

quote:
jbk_23 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:57:
ik begreep dat hij beschikbaar zou zijn vanaf dinsdag 0:01, maar mijn timer op steam staat op 1 dag en 8 uur.
dat is pas dinsdag avond 18.00?
Je kon gister al spelen (Single player campaign) Als je even via Tunnelbear ->Hongkong SAR pakte. Zodra je Tunnelbear weer uitzette dan was spel weer locked :P

Draait goed moet ik zeggen, beta liep iets 'stroever'.

Vanavond maar eens aan de gang.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Carthrax
Vanochtend even een poging gedaan om de app te syncen met het spel maar dat werkte nog niet voor mij.
Al die resources die staan te trappelen om gebruikt te worden....
Vanavond maar even weer proberen.

• NLxAROSA
  • Niet online
Gisteren ook even geprobeerd via TunnelBear. Werkte op zich prima. Hoop wel op een Game Ready driver van nVidia vandaag. Zag dat vandaag ook nog niet alle Gold Edition content op mijn account staat, maar wellicht duurt dat nog ff.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 07-03-2017 08:12 (31%)

• kneusteun
ik had gedacht dat je charachter van de beta wel meeging... niet dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
kneusteun schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:58:
ik had gedacht dat je charachter van de beta wel meeging... niet dus.
Was duidelijk gemeld dat dit niet het geval was :)

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Had weer het geluk een reviewkey te krijgen, van het weekend helaas weinig tijd (servers waren vrijdag al up), maar gisteravond met wat maatjes (kreeg extra keys) aan de slag gegaan. Eerste indrukken:

- grafisch meer 'af', we hadden elk zo'n 10 fps minder met vergelijkbare settings: zag er gelikter uit
- helaas opnieuw je karakter instellen, so be it (beta en normale game staan geheel los)
- mijn issues met custom controls zijn er nog steeds (bij motorrijden blijven A en D links en rechts bv)
- heb het idee dat de AI iets is aangepast, of dat het iig een tikje pittiger is.
- veel meer plekken met baddies, op de kaart wemelde het ervan als je even rondrijdt
- realisme mbt voertuigen (damage) is nog steeds fantasy++: lekker van bergen af raggen zonder al te veel schade :P

Vanavond weer lekker verder, hopelijk eerste gebied verder doorlopen en gauw verder naar de rest, kijken wat dat te bieden heeft. Goed samenspelen is echt een must (en het leukst). Vooralsnog vermaken we ons prima :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Dartillus
  • Laatst online: 18-10 16:06
Wat mij uit de reviews die ik tot nu toe gelezen heb niet duidelijk is, is hoe goed "bevolkt" de game is. In de beta was er eigenlijk niet zo veel te doen buiten iedereen afknallen. Je kwam misschien af en toe een patrouille tegen die je kon kapen of zo maar dat was het wel. Vond het een redelijk "lege wereld" qua side activities.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
quote:
MetaFrame schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:31:
[...]

Was duidelijk gemeld dat dit niet het geval was :)
Ik ben lui, dus had niks gelezen.
Excuses voor mijn luiheid ;)

• NLxAROSA
  • Niet online
Voor mensen die de gold edition hebben (of een andere met DLC erbij) en denken iets te missen:

https://support.ubi.com/e...on-Wildlands-Season-Pass/

Daar kun je zien wat er day 1 beschikbaar is en wat er later komt.

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Ik vind hem tot dusver redelijk makkelijk te doen op Extreme en solo singleplayer (squad laten Holden). Als je een beetje kan mikken, alles gaat tot dusver neer met een headshot. Best bevredigend. Ben echter nog niet enorm ver, twee uurtjes gespeeld ofzo. Mogelijk dat grotere camps en missies lastiger zijn.

• NLxAROSA
  • Niet online
Mijn favo graphics settings tot nu toe:

1920x1080
Alles Ultra
Geen AA (die temporal AA is echt ranzig qua ghosting)
Render resolution op 1.4x
Extra FOV 100
Sharpening 0

FPS mag wel wat consistenter trouwens, vliegt alle kanten op (net als CPU/GPU utilization).

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13:43

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:28:
Mijn favo graphics settings tot nu toe:

1920x1080
Alles Ultra
Geen AA (die temporal AA is echt ranzig qua ghosting)
Render resolution op 1.4x
Extra FOV 100
Sharpening 0

FPS mag wel wat consistenter trouwens, vliegt alle kanten op (net als CPU/GPU utilization).
Welke GPU en CPU heb je als ik vragen mag?

Ik heb overigens een GTX1080 gekocht (o.a. voor dit spel), dus ik hoop dat minimaal hoge instellingen op 1080P wel mogelijk moet zijn. Wat zijn jullie ervaringen met deze kaart? CPU zal geen limiterende factor zijn, 6700K op 4.6Ghz.

edit2: wat dus ook betekend dat ik het spel gratis bij de GPU krijg, maar die moet dus nog binnen komen en ik zit nog tot 5 uur op school :+ :(

Kuusj wijzigde deze reactie 07-03-2017 14:38 (30%)

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
kuusj98 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Welke GPU en CPU heb je als ik vragen mag?
i7-6700HQ en een GTX1070 8GB. (HP Omen laptop). Benchmark results:

Op 1080p en 1.0x resolution scaling loopt het uiteraard allemaal een stukje vlotter, maar ik vond de Temporal AA niet om aan te zien, dus dat heb ik uitgezet en de resolution scaling op 1.4 gezet. Kost een berg FPS maar het ziet er ook een stuk beter uit op een 1080p scherm. :)

De benchmark poept ook een HTML uit (zie screenshot), daar zie je naast het verloop van FPS, temps en geheugen gebruik ook de gebruikte setttings. In mijn geval:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Graphics settings used:

Resolution: 1920 x 1080
Resolution Scaling: 1.40
Window Mode: FullScreen
Refresh Rate: 75
VSYNC: Off
Framerate Limit: Off
Graphics Preset: Custom
Antialiasing Mode: None
Ambient Occlusion: HBAO+
Draw Distance: Very High
Level of Detail: Ultra
Texture Quality: Ultra
Anisotropic Filtering: 16
Shadow Quality: Ultra
Terrain Quality: Ultra
Vegetation Quality: Ultra
Turf Effects: On
Motion Blur: On
Iron Sights DOF: On
High Quality DOF: On
Bloom: On
Godrays: Enhanced
Sub Surface Scattering: On
Lens Flare: On
Long Range Shadows: Ultra

NLxAROSA wijzigde deze reactie 07-03-2017 15:44 (36%)
Reden: Settings toegevoegd

• kneusteun
Zijn er mensen die nu/vanavond potje willen doen?

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 15:25
ik ben nu aan het spelen add me maar Hyckz op uplay

• kneusteun
done

• kneusteun
Als meer mensen willen, mijn uplay: kneusteun ;)

• Kuusj

Kuusj

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:41:
[...]

i7-6700HQ en een GTX1070 8GB. (HP Omen laptop). Benchmark results:

[afbeelding]

Op 1080p en 1.0x resolution scaling loopt het uiteraard allemaal een stukje vlotter, maar ik vond de Temporal AA niet om aan te zien, dus dat heb ik uitgezet en de resolution scaling op 1.4 gezet. Kost een berg FPS maar het ziet er ook een stuk beter uit op een 1080p scherm. :)

De benchmark poept ook een HTML uit (zie screenshot), daar zie je naast het verloop van FPS, temps en geheugen gebruik ook de gebruikte setttings. In mijn geval:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Graphics settings used:

Resolution: 1920 x 1080
Resolution Scaling: 1.40
Window Mode: FullScreen
Refresh Rate: 75
VSYNC: Off
Framerate Limit: Off
Graphics Preset: Custom
Antialiasing Mode: None
Ambient Occlusion: HBAO+
Draw Distance: Very High
Level of Detail: Ultra
Texture Quality: Ultra
Anisotropic Filtering: 16
Shadow Quality: Ultra
Terrain Quality: Ultra
Vegetation Quality: Ultra
Turf Effects: On
Motion Blur: On
Iron Sights DOF: On
High Quality DOF: On
Bloom: On
Godrays: Enhanced
Sub Surface Scattering: On
Lens Flare: On
Long Range Shadows: Ultra

Thanks, denk dat het hem sowieso niet gaat worden op mijn laptop (HP Omen met 960M OC en 6300HQ), maar ik ben hem nu aan het downloaden op de GTX1080 bak. Hopelijk over een uur of 4 te spelen, KPN leeft nog in 2005 qua internetsnelheid >:)

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• AntiChrist7
worden er tweaker taskforces opgericht?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:23
quote:
kuusj98 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:25:
[...]
KPN leeft nog in 2005 qua internetsnelheid >:)
Nee hoor, geen last hier van traag internet met kpn glasvezel :9

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 16 DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
Benchmark gedraaid gtx 1080
Intel 7600k@ 5 GHz ddr4 3200
Mini itx

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:58:
Vast wel, maar voorlopig heb ik niet echt succes met Ghost Recon Network. |:(
quote:
Beaudog schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:33:
Mini itx
[afbeelding]
Nice. :) Settings?

NLxAROSA wijzigde deze reactie 07-03-2017 19:52 (38%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beaudog

Beaudog wijzigde deze reactie 07-03-2017 20:03 (33%)

• NLxAROSA
  • Niet online
quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:58:
Zit zelf al in een Taskforce van vrienden van me, maar als iemand van hier een Tweakers PC Task force aan wil maken, dan link ik 'm wel in de topicstart.

• Kuusj

Kuusj

Zo, performance valt me mee. GTX1080, 6700K @4.4Ghz, 16GB RAM.
- Alles op het hoogste gegooid
- 1920x1080, schaling 1.4
- Verder dingen als Bloom en blur-zooi uit
- AA uit omdat ik dus de schaling al heb (de AA ziet er niet uit)
- Vegetatie op heel hoog (ipv ultra)
- Schaduw op heel hoog (ipv ultra)

FPS komt vrijwel nooit (0,01% van de tijd, en dan ~55 FPS) onder de 60. Moet nog even kijken hoe ik mijn schermen met de nieuwe videokaart weer op 75Hz krijg. Videokaart draait op 2063Mhz core. Vram verbruik is stevig: 6500MB. CPU zit vaak uit zijn neus te eten. RAM verbruik is ook stevig, volgens Afterburner zat ik op max 13GB, en dat zonder andere programma's aan :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 11:35
Taskforce aangemaakt voor Tweakers :) GoT Tweakers..
https://ghostreconnetwork...ce/profile/28088/Tweakers

Feel free to join!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-10 21:46
quote:
Beaudog schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:33:
Mini itx
[afbeelding]
Game(s) in het Nederlands draaien, ik kan het me niet voorstellen dat je daar blij van wordt :P

• Beaudog
Het is Engels gesproken

• kneusteun
Dan nog, ik zou altijd mijn OS, games en utilities in engels willen.
Zeker ook omdat dat met eventuele troubleshooting of tutorials de boel eenvoudiger maakt.

Enige game die ik me herinner die ik op Nederlands had staan was burnout 3, omdat die vertalingen ronduit hilarisch waren. Zo heten het muurknuffelaar als je met de auto langs een vangrail ging :)
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True