Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 20:47

Crazy D

I think we should take a look.

Mystikal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:14:
Iemand tips. Voor de gp van Barcelona twijfelen we tussen tribune A (hairpin einde rechte stuk start finish. Anders optie is H, lang zicht op de auto's.

Iemand ervaring of suggesties?
Ik heb op H gezeten. Je hebt auto's idd best lang in het zicht. Of het een leuke plek is is natuurlijk random, soms gebeurt er geen zak, soms juist heel veel. Maar vond t een leuke plek.

Exact expert nodig? itwize.nl

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-05 16:35
Iemand nog een plek waar kaarten voor Hongarije te verkrijgen zijn? zijn bij sportstadion al vrijwel uitverkocht..

spartacusNLD wijzigde deze reactie 07-03-2019 19:23 (3%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:06
spartacusNLD schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:23:
Iemand nog een plek waar kaarten voor Hongarije te verkrijgen zijn? zijn bij sportstadion al vrijwel uitverkocht..
op de website van het circuit zelf?

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:45
Pakken dit jaar zeer waarschijnlijk Singapore weer mee. Vorig jaar bij geweest en het was leuker dan verwacht en daarmee voor herhaling vatbaar :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Zahariac schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:45:
Ik ben met mijn vriendin op zoek naar een mooie gp om voor de eerste keer live te gaan kijken. We willen wel in Europa blijven. Spa heeft niet onze voorkeur. Wat zijn andere mooie te betalen circuits om te bezoeken? Kan op dit moment nog niet echt goed prijzen vinden.

Alvast bedankt voor de reactie!
Mijn persoonlijke mening is dat de beste GP die je als eerste kunt doen Oostenrijk is.
Het is te doen om er op een dag naar toe te rijden en de faciliteiten en infrastructuur rondom het circuit zijn fantastisch. Mr. Red Bull Dietrich Mateschitz doet er alles aan het circuit en de beleving zo goed mogelijk te etaleren. We zijn afgelopen jaar in Oostenrijk geweest (toen Max won) en het was gewoon geweldig en betaalbaar. Uiteindelijk ben je gewoon 4 a 5 eu kwijt voor een drankje en 8 a 10 eu voor wat algemeen eten. Maar buiten het circuit is alles zeer schappelijk.

Parkeren hebben ze ook buitengewoon goed geregeld daar.

Edit: plus afhankelijk van waar je zit, kun je altijd 1/3de van het totale circuit zien, komen ze gemiddeld zo'n 70 keer langs, en is dat toch de meeste bang for buck. Ben het jaar ervoor naar Spa geweest. Als coureur is dat natuurlijk een iconisch en historisch circuit, maar als toeschouwer kom je er bekaaid vanaf. Je zit meestal in een bocht. Ziet nog niet eens 1/8ste van het circuit en ze komen maar 50 keer langs.

loewie1984 wijzigde deze reactie 08-03-2019 10:55 (16%)

discogs

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
loewie1984 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:48:
[...]
Mijn persoonlijke mening is dat de beste GP die je als eerste kunt doen Oostenrijk is.

Parkeren hebben ze ook buitengewoon goed geregeld daar.

Edit: plus afhankelijk van waar je zit, kun je altijd 1/3de van het totale circuit zien, komen ze gemiddeld zo'n 70 keer langs, en is dat toch de meeste bang for buck.
Agree.

Vorig jaar met m'n dochter naar Oostenrijk, eigenlijk om bovenstaande reden, veel rondjes dus je ziet ze (Max, zij is in eerste plaats Max fan ;-) daarna F1 fan) lekker vaak voorbij komen. De sfeer is geweldig, zelfs als er iemand (een Duitser!!?) met een grote Ferrari vlag voorbij komt rennen is 't lachen gieren brullen. Overdekte (Max Verstappen) tribune mogelijkheid, nette en schone faciliteiten er omheen. Elektronisch betalen (NFC) met een aparte kaart, waarbij je via de site geld terug kan laten boeken naar je rekening.. Red Bull Airshow voor de race op zondag is ook een mooi extraatje...

Enige nadeel is dat na de race op zondag de weg naar circuit 'in eens' eenrichtings verkeer word en dat niet aangegeven stond... aangezien vrouwlief ons afgezet had en ons weer op zou halen was 't wat lastig, die kon dus niet meer meer bij ciruit/parkeerplekken komen.. Heen op de zondag is geen probleem, terug sta je 'gewoon' in de file. (uiteindelijk schoten wij lopend sneller op) Verwacht ook niet dat er in de directe omgeving (Fohnsdorf) ook maar iets open is qua restaurantjes, zelfs de Chinees is dicht, je zal 't waarschijnlijk moeten doen met pizza of verder rijden.. (wij zaten in een AirBnB en Fohnsdorf was het dichtsbij)

Dit jaar was de keuze in eerste instantie Hongarije (ook mede om de lengte van 't circuit, en de tijd, iets met schoolvakanties) of Engeland (wellicht de laatste voorlopig? of zijn de contracten voor verlenging al rond)... toch Duitsland geworden, mede om de lekker korte reistijd.

dizzytal wijzigde deze reactie 08-03-2019 11:22 (3%)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

GP van Nederland in Assen staat op het lijstje hier.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Joach1m
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Aangezien we dit jaar al een andere Grand Prix bezoeken zouden we graag alleen op vrijdag en/of zaterdag naar Spa willen gaan. Vorig jaar zijn we het hele weekend geweest maar dat wordt nu iets te prijzig.
Is het mogelijk om kaarten voor de vrijdag en zaterdag online te bestellen? Ik weet dat je ter plekke tickets kunt kopen, maar ik ontvang ze toch liever vooraf. Op de officiële website van het circuit worden geen kaarten voor vrijdag en/of zaterdag getoond https://www.spagrandprix.com/en/. Ook niet op de Formula 1 website. Komen deze later beschikbaar?

Op de website 'global-tickets.com' staan ze wel maar ik weet niet of ik deze site moet vertrouwen.
https://www.global-ticket...ag-Spa-Francorchamps.html

Heeft één van jullie ervaring met het kopen van losse dagkaarten voor Spa?

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:30
Joach1m schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:53:
Aangezien we dit jaar al een andere Grand Prix bezoeken zouden we graag alleen op vrijdag en/of zaterdag naar Spa willen gaan. Vorig jaar zijn we het hele weekend geweest maar dat wordt nu iets te prijzig.
Is het mogelijk om kaarten voor de vrijdag en zaterdag online te bestellen? Ik weet dat je ter plekke tickets kunt kopen, maar ik ontvang ze toch liever vooraf. Op de officiële website van het circuit worden geen kaarten voor vrijdag en/of zaterdag getoond https://www.spagrandprix.com/en/. Ook niet op de Formula 1 website. Komen deze later beschikbaar?

Op de website 'global-tickets.com' staan ze wel maar ik weet niet of ik deze site moet vertrouwen.
https://www.global-ticket...ag-Spa-Francorchamps.html

Heeft één van jullie ervaring met het kopen van losse dagkaarten voor Spa?
Ik bestel ze al jaren op sportstadion. Ook alleen de vrijdagkaarten. Kan even duren voordat ze beschikbaar komen (eerst worden alleen de weekendkaarten aangeboden).

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Joach1m
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:19:
[...]
Ik bestel ze al jaren op sportstadion. Ook alleen de vrijdagkaarten. Kan even duren voordat ze beschikbaar komen (eerst worden alleen de weekendkaarten aangeboden).
Ok, bedankt voor de reactie :) Betreft dit ook bronzen tickets (staanplaats)? Op dit moment staan er alleen bronzen tickets voor een weekend of zondag op sportstation. Tickets voor tribuneplaatsen op vrijdag en zaterdag staan er al wel op.

Joach1m wijzigde deze reactie 10-03-2019 16:42 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:30
Joach1m schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:41:
[...]

Ok, bedankt voor de reactie :) Betreft dit ook bronzen tickets (staanplaats)? Op dit moment staan er alleen bronzen tickets voor een weekend of zondag op sportstation. Tickets voor tribuneplaatsen op vrijdag en zaterdag staan er al wel op.
Yep, ook de bronzen tickets voor enkel de vrijdag.

Doen ze elk jaar, eerst zoveel mogelijk tribunekaarten en weekendkaarten verkopen. Daarna komt brons online. Brons had afgelopen jaar trouwens ook tribunes (ik dacht voor het eerst).

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-05 19:40
Gisteren tickets gekocht voor heel weekend in Barcelona.
Heb een plek op de Grandstand-H. Mooi voor de chicane.

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• hammy87
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:19
Enig idee wanneer de tickets voor Mexico in de verkoop gaan?

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-05 16:35
2 * Orange Experience Italië via https://www.sportstadion.nl besteld voor mij en de vriendin. Maken we er een vakantie van (Milaan -> Florance -> Pisa). Tickets vanaf Eindhoven met Ryanair waren al flink duurder dan een week eerder. Zal wel vol zitten met F1 fans :D Nog meer Monza gangers hier? :)

Afgelopen twee jaar naar Spa en Barcelona geweest. Max nooit zien finishen (crash in 1e bocht in spanje, en pech in spa). 3 maal scheepsrecht toch? :P

spartacusNLD wijzigde deze reactie 17-03-2019 20:36 (36%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:35
Waar kan ik het beste Tickets bestellen als ik naar de GP van duitsland zou willen gaan.

Het valt in het zelfde weekend als 24HR Spa en dus ben ik er nog maar 3 uur van verwijderd
Zaterdag is de SPA dag , zondag niet zo boeiend. ( dus... )

iRacing Profiel

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://f1i.com/images/33...nnual-transformation.html

In Monaco zijn ze (nu al) begonnen met het opbouwen voor de GP.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:07:
Waar kan ik het beste Tickets bestellen als ik naar de GP van duitsland zou willen gaan.
Hier https://tickets.formula1.com/

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • +2Henk 'm!

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:45

demo31051987

a.k.a. Extigo

Het valt in het zelfde weekend als 24HR Spa en dus ben ik er nog maar 3 uur van verwijderd
Toen ik in 2017 naar Abu Dhabi ben geweest heb ik tickets gekocht via https://www.grandprixevents.com. Maar ik denk dat dit meer hoort in [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

demo31051987 wijzigde deze reactie 22-03-2019 12:35 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

Ik heb ze bij het circuit zelf besteld https://www.hockenheimring.de/formel-1. Binnen 3 dagen per aangetekende post in de bus (en goedkoper dan via f1.com)

PVOutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:14
voor Barcelona is er een €99,- aanbieding:

nachtnet zonder hoofdletter

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:55
Heeft iemand ervaringen met de GP in Duitsland? We willen dit jaar een race bezoeken en hadden die in Duitsland op het oog. Spa is van hier uit ongeveer een klein uurtje rijden, Hockenheim ongeveer 3.5 uur. Maar mede vanwege de verkeerschaos in Spa zijn we huiverig om daarheen te gaan.

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 20:47

Crazy D

I think we should take a look.

VulcanRaven schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:46:
Heeft iemand ervaringen met de GP in Duitsland? We willen dit jaar een race bezoeken en hadden die in Duitsland op het oog. Spa is van hier uit ongeveer een klein uurtje rijden, Hockenheim ongeveer 3.5 uur. Maar mede vanwege de verkeerschaos in Spa zijn we huiverig om daarheen te gaan.
Hockenheim van 11 jaar terug. Bij het circuit wegkomen was niet zo'n issue. Op de snelweg wel dikke file... Vergeleken met de ervaringen bij Spa was dat dus soepel (want daar zowel chaos bij circuit als op de snelweg).

Exact expert nodig? itwize.nl

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-05 10:38
Vorig jaar geweest. Parkeren is aardig geregeld (grote grasvelden buiten hockenheim, wel een stukje lopen (of volle bus)), daarna wel file op de autobahn.
Wij zijn wat langer op het circuit gebleven en toen wat gaan eten in Spiers en toen in alle rust naar ons appartement gereden.

Op het circuit zelf alle ruimte om te lopen en voldoende eten/drinken. Alleen wc's wat minder geregeld.

100x beter bevallen dan Spa 3 jaar geleden, wat een hel..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Pro

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13:13
Vorig jaar nog geweest en de keer daarvoor.
Beide keren gewoon een parkeerkaart geregeld, zodat ik redelijk dichtbij kon parkeren (net voor de brug over de snelweg).

Qua wegkomen... ja na de race doe je er wat langer over... vooral als het netzoals vorig jaar zo hard regend dat ze niemand van de parkeerplaats laten gaan omdat ze voetgangers voorrang geven (wat terecht was).

Al met al is het parkeren en wegkomen niet iets wat ik als negatief (als duurt extreem lang) heb ervaren.

• Mist
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-04 20:06

Mist

Een gevaar op de weg

nachtnet schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:30:
voor Barcelona is er een €99,- aanbieding:

[Afbeelding]
Bedankt voor de tip, heb een kaartje op de kop getikt.
Zo ver mogelijk bovenaan, uit wat filmpjes maak ik op dat je dan ook bocht 1 kan zien (in de verte, ben benieuwd hoe dat in de praktijk oogt). De tribune is inmiddels bijna vol.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 12:33

thalantis

7220 Wp

Zit te kijken voor Monaca, is die leuk om bij te wonen of zie je niet zoveel vanaf de tribune's?
Heeft iemand nog een tip voor welke tribune (B,K,L,O,T) zijn nog vrij
Wil een 1 dag trip met vliegen doen als verrassing.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:21
Mijn vader is vorig jaar 65 geworden en hebben samen met mijn schoonbroer hem een ticket voor Spa cadeau gedaan. We zitten op Goud 1, hij mocht kiezen dus hij heeft een dure smaak. :P

Is weer al een paar jaar geleden dat ik naar Spa ben geweest, dus ben benieuwd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True