[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Mystikal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:14:
Iemand tips. Voor de gp van Barcelona twijfelen we tussen tribune A (hairpin einde rechte stuk start finish. Anders optie is H, lang zicht op de auto's.

Iemand ervaring of suggesties?
Ik heb op H gezeten. Je hebt auto's idd best lang in het zicht. Of het een leuke plek is is natuurlijk random, soms gebeurt er geen zak, soms juist heel veel. Maar vond t een leuke plek.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Iemand nog een plek waar kaarten voor Hongarije te verkrijgen zijn? zijn bij sportstadion al vrijwel uitverkocht..

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2019 19:23 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
spartacusNLD schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:23:
Iemand nog een plek waar kaarten voor Hongarije te verkrijgen zijn? zijn bij sportstadion al vrijwel uitverkocht..
op de website van het circuit zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Pakken dit jaar zeer waarschijnlijk Singapore weer mee. Vorig jaar bij geweest en het was leuker dan verwacht en daarmee voor herhaling vatbaar :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Zahariac schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:45:
Ik ben met mijn vriendin op zoek naar een mooie gp om voor de eerste keer live te gaan kijken. We willen wel in Europa blijven. Spa heeft niet onze voorkeur. Wat zijn andere mooie te betalen circuits om te bezoeken? Kan op dit moment nog niet echt goed prijzen vinden.

Alvast bedankt voor de reactie!
Mijn persoonlijke mening is dat de beste GP die je als eerste kunt doen Oostenrijk is.
Het is te doen om er op een dag naar toe te rijden en de faciliteiten en infrastructuur rondom het circuit zijn fantastisch. Mr. Red Bull Dietrich Mateschitz doet er alles aan het circuit en de beleving zo goed mogelijk te etaleren. We zijn afgelopen jaar in Oostenrijk geweest (toen Max won) en het was gewoon geweldig en betaalbaar. Uiteindelijk ben je gewoon 4 a 5 eu kwijt voor een drankje en 8 a 10 eu voor wat algemeen eten. Maar buiten het circuit is alles zeer schappelijk.

Parkeren hebben ze ook buitengewoon goed geregeld daar.

Edit: plus afhankelijk van waar je zit, kun je altijd 1/3de van het totale circuit zien, komen ze gemiddeld zo'n 70 keer langs, en is dat toch de meeste bang for buck. Ben het jaar ervoor naar Spa geweest. Als coureur is dat natuurlijk een iconisch en historisch circuit, maar als toeschouwer kom je er bekaaid vanaf. Je zit meestal in een bocht. Ziet nog niet eens 1/8ste van het circuit en ze komen maar 50 keer langs.

[ Voor 16% gewijzigd door loewie1984 op 08-03-2019 10:55 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
loewie1984 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:48:
[...]
Mijn persoonlijke mening is dat de beste GP die je als eerste kunt doen Oostenrijk is.

Parkeren hebben ze ook buitengewoon goed geregeld daar.

Edit: plus afhankelijk van waar je zit, kun je altijd 1/3de van het totale circuit zien, komen ze gemiddeld zo'n 70 keer langs, en is dat toch de meeste bang for buck.
Agree.

Vorig jaar met m'n dochter naar Oostenrijk, eigenlijk om bovenstaande reden, veel rondjes dus je ziet ze (Max, zij is in eerste plaats Max fan ;-) daarna F1 fan) lekker vaak voorbij komen. De sfeer is geweldig, zelfs als er iemand (een Duitser!!?) met een grote Ferrari vlag voorbij komt rennen is 't lachen gieren brullen. Overdekte (Max Verstappen) tribune mogelijkheid, nette en schone faciliteiten er omheen. Elektronisch betalen (NFC) met een aparte kaart, waarbij je via de site geld terug kan laten boeken naar je rekening.. Red Bull Airshow voor de race op zondag is ook een mooi extraatje...

Enige nadeel is dat na de race op zondag de weg naar circuit 'in eens' eenrichtings verkeer word en dat niet aangegeven stond... aangezien vrouwlief ons afgezet had en ons weer op zou halen was 't wat lastig, die kon dus niet meer meer bij ciruit/parkeerplekken komen.. Heen op de zondag is geen probleem, terug sta je 'gewoon' in de file. (uiteindelijk schoten wij lopend sneller op) Verwacht ook niet dat er in de directe omgeving (Fohnsdorf) ook maar iets open is qua restaurantjes, zelfs de Chinees is dicht, je zal 't waarschijnlijk moeten doen met pizza of verder rijden.. (wij zaten in een AirBnB en Fohnsdorf was het dichtsbij)

Dit jaar was de keuze in eerste instantie Hongarije (ook mede om de lengte van 't circuit, en de tijd, iets met schoolvakanties) of Engeland (wellicht de laatste voorlopig? of zijn de contracten voor verlenging al rond)... toch Duitsland geworden, mede om de lekker korte reistijd.

[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 08-03-2019 11:22 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

GP van Nederland in Assen staat op het lijstje hier.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Aangezien we dit jaar al een andere Grand Prix bezoeken zouden we graag alleen op vrijdag en/of zaterdag naar Spa willen gaan. Vorig jaar zijn we het hele weekend geweest maar dat wordt nu iets te prijzig.
Is het mogelijk om kaarten voor de vrijdag en zaterdag online te bestellen? Ik weet dat je ter plekke tickets kunt kopen, maar ik ontvang ze toch liever vooraf. Op de officiële website van het circuit worden geen kaarten voor vrijdag en/of zaterdag getoond https://www.spagrandprix.com/en/. Ook niet op de Formula 1 website. Komen deze later beschikbaar?

Op de website 'global-tickets.com' staan ze wel maar ik weet niet of ik deze site moet vertrouwen.
https://www.global-ticket...ag-Spa-Francorchamps.html

Heeft één van jullie ervaring met het kopen van losse dagkaarten voor Spa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Joach1m schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:53:
Aangezien we dit jaar al een andere Grand Prix bezoeken zouden we graag alleen op vrijdag en/of zaterdag naar Spa willen gaan. Vorig jaar zijn we het hele weekend geweest maar dat wordt nu iets te prijzig.
Is het mogelijk om kaarten voor de vrijdag en zaterdag online te bestellen? Ik weet dat je ter plekke tickets kunt kopen, maar ik ontvang ze toch liever vooraf. Op de officiële website van het circuit worden geen kaarten voor vrijdag en/of zaterdag getoond https://www.spagrandprix.com/en/. Ook niet op de Formula 1 website. Komen deze later beschikbaar?

Op de website 'global-tickets.com' staan ze wel maar ik weet niet of ik deze site moet vertrouwen.
https://www.global-ticket...ag-Spa-Francorchamps.html

Heeft één van jullie ervaring met het kopen van losse dagkaarten voor Spa?
Ik bestel ze al jaren op sportstadion. Ook alleen de vrijdagkaarten. Kan even duren voordat ze beschikbaar komen (eerst worden alleen de weekendkaarten aangeboden).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:19:
[...]
Ik bestel ze al jaren op sportstadion. Ook alleen de vrijdagkaarten. Kan even duren voordat ze beschikbaar komen (eerst worden alleen de weekendkaarten aangeboden).
Ok, bedankt voor de reactie :) Betreft dit ook bronzen tickets (staanplaats)? Op dit moment staan er alleen bronzen tickets voor een weekend of zondag op sportstation. Tickets voor tribuneplaatsen op vrijdag en zaterdag staan er al wel op.

[ Voor 7% gewijzigd door Joach1m op 10-03-2019 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Joach1m schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:41:
[...]

Ok, bedankt voor de reactie :) Betreft dit ook bronzen tickets (staanplaats)? Op dit moment staan er alleen bronzen tickets voor een weekend of zondag op sportstation. Tickets voor tribuneplaatsen op vrijdag en zaterdag staan er al wel op.
Yep, ook de bronzen tickets voor enkel de vrijdag.

Doen ze elk jaar, eerst zoveel mogelijk tribunekaarten en weekendkaarten verkopen. Daarna komt brons online. Brons had afgelopen jaar trouwens ook tribunes (ik dacht voor het eerst).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:45
Gisteren tickets gekocht voor heel weekend in Barcelona.
Heb een plek op de Grandstand-H. Mooi voor de chicane.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:38
Enig idee wanneer de tickets voor Mexico in de verkoop gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

2 * Orange Experience Italië via https://www.sportstadion.nl besteld voor mij en de vriendin. Maken we er een vakantie van (Milaan -> Florance -> Pisa). Tickets vanaf Eindhoven met Ryanair waren al flink duurder dan een week eerder. Zal wel vol zitten met F1 fans :D Nog meer Monza gangers hier? :)

Afgelopen twee jaar naar Spa en Barcelona geweest. Max nooit zien finishen (crash in 1e bocht in spanje, en pech in spa). 3 maal scheepsrecht toch? :P

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 17-03-2019 20:36 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Waar kan ik het beste Tickets bestellen als ik naar de GP van duitsland zou willen gaan.

Het valt in het zelfde weekend als 24HR Spa en dus ben ik er nog maar 3 uur van verwijderd
Zaterdag is de SPA dag , zondag niet zo boeiend. ( dus... )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://f1i.com/images/33...nnual-transformation.html

In Monaco zijn ze (nu al) begonnen met het opbouwen voor de GP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:45

Pierre

Van nature lui!

HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:07:
Waar kan ik het beste Tickets bestellen als ik naar de GP van duitsland zou willen gaan.
Hier https://tickets.formula1.com/

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22

Het valt in het zelfde weekend als 24HR Spa en dus ben ik er nog maar 3 uur van verwijderd
Toen ik in 2017 naar Abu Dhabi ben geweest heb ik tickets gekocht via https://www.grandprixevents.com. Maar ik denk dat dit meer hoort in [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 22-03-2019 12:35 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik heb ze bij het circuit zelf besteld https://www.hockenheimring.de/formel-1. Binnen 3 dagen per aangetekende post in de bus (en goedkoper dan via f1.com)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:05
voor Barcelona is er een €99,- aanbieding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/59M4L6IpgfcgT0TNB3T7xYwR/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Heeft iemand ervaringen met de GP in Duitsland? We willen dit jaar een race bezoeken en hadden die in Duitsland op het oog. Spa is van hier uit ongeveer een klein uurtje rijden, Hockenheim ongeveer 3.5 uur. Maar mede vanwege de verkeerschaos in Spa zijn we huiverig om daarheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

VulcanRaven schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:46:
Heeft iemand ervaringen met de GP in Duitsland? We willen dit jaar een race bezoeken en hadden die in Duitsland op het oog. Spa is van hier uit ongeveer een klein uurtje rijden, Hockenheim ongeveer 3.5 uur. Maar mede vanwege de verkeerschaos in Spa zijn we huiverig om daarheen te gaan.
Hockenheim van 11 jaar terug. Bij het circuit wegkomen was niet zo'n issue. Op de snelweg wel dikke file... Vergeleken met de ervaringen bij Spa was dat dus soepel (want daar zowel chaos bij circuit als op de snelweg).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:38
Vorig jaar geweest. Parkeren is aardig geregeld (grote grasvelden buiten hockenheim, wel een stukje lopen (of volle bus)), daarna wel file op de autobahn.
Wij zijn wat langer op het circuit gebleven en toen wat gaan eten in Spiers en toen in alle rust naar ons appartement gereden.

Op het circuit zelf alle ruimte om te lopen en voldoende eten/drinken. Alleen wc's wat minder geregeld.

100x beter bevallen dan Spa 3 jaar geleden, wat een hel..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
Vorig jaar nog geweest en de keer daarvoor.
Beide keren gewoon een parkeerkaart geregeld, zodat ik redelijk dichtbij kon parkeren (net voor de brug over de snelweg).

Qua wegkomen... ja na de race doe je er wat langer over... vooral als het netzoals vorig jaar zo hard regend dat ze niemand van de parkeerplaats laten gaan omdat ze voetgangers voorrang geven (wat terecht was).

Al met al is het parkeren en wegkomen niet iets wat ik als negatief (als duurt extreem lang) heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 22:15

Mist

Een gevaar op de weg

nachtnet schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:30:
voor Barcelona is er een €99,- aanbieding:

[Afbeelding]
Bedankt voor de tip, heb een kaartje op de kop getikt.
Zo ver mogelijk bovenaan, uit wat filmpjes maak ik op dat je dan ook bocht 1 kan zien (in de verte, ben benieuwd hoe dat in de praktijk oogt). De tribune is inmiddels bijna vol.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Zit te kijken voor Monaca, is die leuk om bij te wonen of zie je niet zoveel vanaf de tribune's?
Heeft iemand nog een tip voor welke tribune (B,K,L,O,T) zijn nog vrij
Wil een 1 dag trip met vliegen doen als verrassing.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Mijn vader is vorig jaar 65 geworden en hebben samen met mijn schoonbroer hem een ticket voor Spa cadeau gedaan. We zitten op Goud 1, hij mocht kiezen dus hij heeft een dure smaak. :P

Is weer al een paar jaar geleden dat ik naar Spa ben geweest, dus ben benieuwd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Een praktisch vraagje over de tickets voor Francorchamps: tot welke leeftijd koop je een kinderticket? Op de site Spagrandprix.com staat dat een kinderkaartje geldig is vanaf 6 tot 15 jaar. Op Spafrancorchamps.nl zie ik 6 t/m 15 jaar staan. Weet iemand dit?

Oudste zoon wordt 28 augustus namelijk 15. Het verschil met een kaartje voor volwassenen is 120 euro ( :S hoppa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

leeft: 6-15 -> naar mijn mening is 15 inclusief. Maar het beste kun je dit imho gewoon navragen bij de organisatie / ticketverkoper. :)

[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 30-05-2019 12:53 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Idd nagevraagd en antwoord was t/m 15. Kaartjes zijn inmiddels gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tickets gekocht voor Spa (Max Verstappen Tribune), eerste keer dat ik naar een race ga.

Zijn er mensen die tips hebben? Ik ga met de auto en slaap in Verviers. Kan ik vanaf daar beter met OV of de auto gaan? Ik neem mijn vader mee (71) die diabetes heeft, hij kan soms plotseling lichamelijke klachten krijgen, zijn er dan (ehbo) voorzieningen in de buurt? Zijn er mensen die ervaring hebben en wat tips kunnen geven? Kan ik zelf eten en drinken meenemen?

Ik kwam veel slechte feedback tegen en tot mijn verbazing was het niet uitverkocht, is het echt zo slecht geregeld daar?

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit past prima in [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?, dus ik verplaats je topic daar maar toe.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
Een vraagje voor de mensen die vaker in Oostenrijk geweest zijn:

Ik ga nu met vrienden voor het derde jaar naar Oostenrijk. Helaas willen de meeste niet op de camping staan. Maar gelukkig hebben we elk jaar een mooie villa (met sauna en jacuzzi en alles) op een prima rij-afstand. Máár, omdat wij geen toegang hebben tot de camping missen wij toch spektakel om het circuit. Wij gaan natuurlijk vaak naar de Partystadl, waar het heel gezellig is. Maar dé grote tent op de 'village' kunnen wij niet op. Weet iemand een mogelijkheid om daar toch te komen? Op de website staat dat er geen losse kaarten of iets voor te koop zijn. Misschien iemand een omweg?

Op andere campings (die wel toegankelijk zijn) staan natuurlijk ook wel leuke tentjes, maar die zijn een stuk minder groot en natuurlijk niet met het oranje-geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:25:
Tickets gekocht voor Spa (Max Verstappen Tribune), eerste keer dat ik naar een race ga.

Zijn er mensen die tips hebben? Ik ga met de auto en slaap in Verviers. Kan ik vanaf daar beter met OV of de auto gaan? Ik neem mijn vader mee (71) die diabetes heeft, hij kan soms plotseling lichamelijke klachten krijgen, zijn er dan (ehbo) voorzieningen in de buurt? Zijn er mensen die ervaring hebben en wat tips kunnen geven? Kan ik zelf eten en drinken meenemen?

Ik kwam veel slechte feedback tegen en tot mijn verbazing was het niet uitverkocht, is het echt zo slecht geregeld daar?

Alvast bedankt voor de reacties.
Als je op tijd weggaat kun je prima met de auto vanuit Verviers naar het circuit gaan. Zorg dat je een parkeerticket hebt. Je moet er wel rekening mee houden dat je vanaf een aantal parkeerplaatsen nog een stuk moet lopen (althans, vanaf geel).

Ik weet niet of er veel EHBO voorzieningen zijn (eigenlijk wel een goede vraag :) ). Daar heb ik niet naar gekeken. Het is geen probleem om zelf eten en drinken mee te nemen. Zolang het geen glas is.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:51
Joach1m schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:54:
[...]

Als je op tijd weggaat kun je prima met de auto vanuit Verviers naar het circuit gaan. Zorg dat je een parkeerticket hebt. Je moet er wel rekening mee houden dat je vanaf een aantal parkeerplaatsen nog een stuk moet lopen (althans, vanaf geel).

Ik weet niet of er veel EHBO voorzieningen zijn (eigenlijk wel een goede vraag :) ). Daar heb ik niet naar gekeken. Het is geen probleem om zelf eten en drinken mee te nemen. Zolang het geen glas is.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Vorig jaar konden wij zowel op zaterdag als zondag dichtbij het circuit parkeren, en ter plekke een ticket kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 11-09 11:23
Je moet op zondag wel echt heel vroeg vertrekken om de files te vermijden. En na afloop moet je rekenen op uren file.

Maar openbaar vervoer is zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
licht er maar net aan waar je parkeert. je moet idd niet op een groot weiland gaan staan met maar 1 uitgangetje. Als je op de grote weg richting het weiland je auto parkeert, ben je zo weg. Ik denk ook dat het uitmaakt van welke richting je komt.
vorig jaar in ieder geval alleen op zondag 10 min vertraging gehad bij het wegrijden, verder 0 file

[ Voor 29% gewijzigd door koendio op 11-06-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Gaan/zijn er nog mensen naar/in Frankrijk? Vannacht vertrekken ik voor het raceweekend. De filegrappen kunnen hopelijk de prullenbak in, dit jaar zijn er geen toegangswegen afgesloten, er is een nieuwe P+R shuttebus-service met eigen banen en gegarandeerde rijtijd, alles moet goed gaan... hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:23
Volgende week voor het eerst naar de GP van Oostenrijk. Weet iemand of je daar eten en/of drinken zelf mee mag nemen? Wij zitten in de buurt van bocht 3 (Talud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
codegro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:44:
Volgende week voor het eerst naar de GP van Oostenrijk. Weet iemand of je daar eten en/of drinken zelf mee mag nemen? Wij zitten in de buurt van bocht 3 (Talud).
Vorig jaar geweest en je kan gewoon alles meenemen!
Wil je daar wat kopen, dat gaat wel via een pasjes systeem. Niet erg, maar ff snel iets kopen verkeek ik me even op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:23
stijn1309 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:45:
[...]

Vorig jaar geweest en je kan gewoon alles meenemen!
Wil je daar wat kopen, dat gaat wel via een pasjes systeem. Niet erg, maar ff snel iets kopen verkeek ik me even op haha.
Ah, super. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Kan ik hier ook praten over de GP van Oostenrijk in de Ziggo Dome?

Zijn er mensen die er naartoe gaan? T'is hier verdacht stil over en ik twijfel of ik moet gaan. Zelf heb ik wel (gratis) kaarten gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, wij gaan met een groepje naar de F1 in Hongarije.
in het verleden vind ik vaak naar races en dan was er in de avond nog een concert op het circuit, weet iemand toevallig of er iets is na de race?
Irvine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:28
Ik ga komend weekend naar Silverstone. Op vrijdag en zaterdag mag ik op iedere tribune zitten die ik wil, mits er plaats is. Iemand nog tips voor het beste plekje tijdens de kwalificatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Wyke schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:08:
Ik ga komend weekend naar Silverstone. Op vrijdag en zaterdag mag ik op iedere tribune zitten die ik wil, mits er plaats is. Iemand nog tips voor het beste plekje tijdens de kwalificatie?
Maggotts/becketts is denk ik heel vet.
Ben zelf jaren terug geweest, op de vrijdag en zaterdag vooral bij Luffield gezeten. Tijdens de race op Woodcote. Luffield vond ik een mooiere plek.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Hier nog mensen die naar Hockenheim gaan? Ik ben op zoek naar een soort van activiteitenschema voor het aanstaande GP weekend. De site van Hockenheimring is echter niet de meest optimale navigatie die ik heb ervaren.

Verder nog ervaringen met vervoer van/naar Mannheim? Is de trein te doen of is de taxi aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:07:
Hallo, wij gaan met een groepje naar de F1 in Hongarije.
in het verleden vind ik vaak naar races en dan was er in de avond nog een concert op het circuit, weet iemand toevallig of er iets is na de race?
Irvine
Ik zou een paar dagen langer blijven en een dagje naar Sziget gaan dat begint de 7e :D
Anders geef ik je wel een paar tips voor in de stad..

[ Voor 6% gewijzigd door alki op 15-07-2019 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koendio
DJTimo schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:47:
Hier nog mensen die naar Hockenheim gaan? Ik ben op zoek naar een soort van activiteitenschema voor het aanstaande GP weekend. De site van Hockenheimring is echter niet de meest optimale navigatie die ik heb ervaren.

Verder nog ervaringen met vervoer van/naar Mannheim? Is de trein te doen of is de taxi aan te raden?
Ga ook naar hockenheim. Wel met eigen vervoer, parkeren op VFL. Van daar stukje lopen naar tribune. Programma nog niet bekeken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-01-2024
koendio schreef op maandag 15 juli 2019 @ 22:49:
[...]

Ga ook naar hockenheim. Wel met eigen vervoer, parkeren op VFL. Van daar stukje lopen naar tribune. Programma nog niet bekeken
Wij gaan ook. We staan op camping C3 vlak naast het circuit. Gaan erheen met de auto.
Schema was even zoeken maar dit is wat ik heb gevonden: https://www.bookf1.com/f1-germany/timetable.htm

Friday 26 July

09:45 - 10:15 ADAC F4 Practice
11:00 - 12:30 Formula 1 Practice 1
13:00 - 13:30 Formula 1 Pirelli Hot Laps
13:00 - 14:00 Formula 1 Press Conference
15:00 - 16:30 Formula 1 Practice 2
17:00 - 17:45 Porsche Mobil 1 Supercup Practice
18:05 - 18:35 Renault Clio Cup Practice

Saturday 27 July

09:10 - 09:30 Formula 1 Team Pit Stop Practice
09:45 - 10:00 ADAC F4 Qualifying 1
10:10 - 10:25 ADAC F4 Qualifying 2
10:50 - 11:20 Renault Clio Cup Qualifying
12:00 - 13:00 Formula 1 Practice 3
13:55 - 14:25 Porsche Mobil 1 Supercup Qualifying
15:00 - 16:00 Formula 1 Qualifying
16:00 - 17:00 Formula 1 Press Conference
16:20 - 16:45 Formula 1 Pirelli Hot Laps
17:00 - 17:35 ADAC F4 Race 1 (30 mins)
18:00 - 18:30 Renault Clio Cup Race 1 (25 mins + 1 Lap)
18:45 - 19:00 Formula 1 Mick Schumacher Demonstration

Sunday 28 July

09:30 - 10:00 Renault Clio Cup Race 2 (25 mins + 1 lap)
10:25 - 11:00 ADAC F4 Race 2 (30 mins)
11:25 - 12:00 Porsche Mobil 1 Supercup Race (16 Laps or 30 mins)
12:15 - 12:35 Formula 1 Pirelli Hot Laps
12:45 - 13:00 Formula 1 Mick Schumacher Demonstration
13:30 - 14:00 Formula 1 Drivers' Track Parade
14:00 - 14:15 Formula 1 Starting Grid Presentation
14:54 - 14:56 Formula 1 National Anthem
15:10 - 17:10 Formula 1 Race (67 laps or 120 mins)

[ Voor 61% gewijzigd door macbay op 16-07-2019 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
macbay schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 00:12:
[...]

Schema was even zoeken maar dit is wat ik heb gevonden: https://www.bookf1.com/f1-germany/timetable.htm
Die site heeft nog wel meer nuttige info. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

DJTimo schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:47:

En naast het al geposte Race programma kan je voor het F1 Zusatzprogram hier terecht https://www.hockenheimrin...ent_Programme-Draft_5.pdf

https://www.hockenheimring.de/rahmenprogramm-formel-1

[ Voor 4% gewijzigd door noo op 17-07-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Nu online
Ik ga naar Hockenheim en heb de tickets per post gekregen. Nu ben ik opzoek naar een handige manier om deze mee te nemen. Opvouwen en in de portemonnee doe ik liever niet gezien de kans op beschadiging / kwijtraken en dat zou een dure grap zijn. Meest ideale zou zoiets zijn: https://f1store.formula1....rd-&-ticket-holder/159975

Maar die verkopen ze zowat nergens. Heeft iemand een tip waar ik zoeits kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
VulcanRaven schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:24:
Ik ga naar Hockenheim en heb de tickets per post gekregen. Nu ben ik opzoek naar een handige manier om deze mee te nemen. Opvouwen en in de portemonnee doe ik liever niet gezien de kans op beschadiging / kwijtraken en dat zou een dure grap zijn. Meest ideale zou zoiets zijn: https://f1store.formula1....rd-&-ticket-holder/159975

Maar die verkopen ze zowat nergens. Heeft iemand een tip waar ik zoeits kan krijgen?
Nee ik heb ook tijdje gezocht ernaar... als je in the F1 village bent op hockenheim kan je ze wel kopen zo'n lanyard van de F1. Nadeel is alleen... deze is net te lang dus de kaart hangt in je kruis.

Op de racedag deelde ze ook bij sportstadium deze dingen uit heb er toen daar maar eentje meegenomen. Het viel mij ook van te voren op hoe lastig eraan te komen is. Je krijgt ze wel als je kaartjes besteld via sportstadium e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hier 2 jaar geleden naar GP van Amerika geweest, dat was me eerste (wel gelijk een vakantie van gemaakt). Dit is me enorm bevallen.

Kreeg nu op me verjaardag een kadootje van me vriendin en vrienden, race in Abu Dhabi van 1 december :D. Ze hebben een flink appartement gehuurd (voor een weekje) en kaartjes met tribuneplaatsen, onwijs veel zin aan. Maar wat een verassing, poeh :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:28
Crazy D schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:50:
[...]

Maggotts/becketts is denk ik heel vet.
Ben zelf jaren terug geweest, op de vrijdag en zaterdag vooral bij Luffield gezeten. Tijdens de race op Woodcote. Luffield vond ik een mooiere plek.
Bedankt voor de tip. Op vrijdag op Luffield gezeten. Mooie plek. Bij de kwalificatie uiteindelijk op het rechte stuk tegenover de pitboxen gezeten. Ook zeer cool, maar wel jammer dat de pitmuur te hoog is omdat de pitstraat op Silverstone naar beneden loopt :). Op zondag genoten van ons plekje op Village, superzicht en precies waar bijna alle actie was.

Al met al een geweldig georganiseerde Grand Prix en een aanrader voor iedereen die een keer een race wil bezoeken. Even een quote van mezelf uit het GB F1-topic:
Ik ben er geweest en het was echt super. zeer goed geregeld. parkeren gaat in no-time. rijen bij eettentjes en toiletten zijn redelijk lang maar toch steeds max 30 minuten, hetgeen ik acceptabel vind voor zo'n drukbezochte gp. enige was de driverspresentatie op de main stage. lewis kwam niet fasionably late maar echt belachelijk laat. een schande dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en geeneens ff sorry zeggen. wat ook niet hoeft want ze juichen toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Nu online
stijn1309 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:41:
[...]

Nee ik heb ook tijdje gezocht ernaar... als je in the F1 village bent op hockenheim kan je ze wel kopen zo'n lanyard van de F1. Nadeel is alleen... deze is net te lang dus de kaart hangt in je kruis.

Op de racedag deelde ze ook bij sportstadium deze dingen uit heb er toen daar maar eentje meegenomen. Het viel mij ook van te voren op hoe lastig eraan te komen is. Je krijgt ze wel als je kaartjes besteld via sportstadium e.d.
Ik hoor inderdaad van diverse kanten dat je die bij sportstadium erbij krijgt. Helaas bij het direct bestellen vanuit hockenheim niet :'(

Maar we hebben via via wat kunnen regelen met iemand die er nog had liggen. Dus probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik ga ook naar Hockenheim, met de auto. Ik wil ook een fiets meenemen zodat ik eventueel wat verder kan parkeren en de rest op de fiets doen om de drukte te vermijden. Vanaf treinstation Hockenheim is de ring ook nog 3 km lopen. Heeft iemand een idee waar ik zou kunnen parkeren op fietsafstand om de drukte te vermijden?

Ik dacht zelf aan Schwetzingen aan de andere kant van de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Iemand nog een link voor een betrouwbare ticketverkoper voor hockenheim, zie zoveel aanbieders met debiele prijzen dat ik niet meer weet waar je waar voor je geld krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Malt007 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:20:
Iemand nog een link voor een betrouwbare ticketverkoper voor hockenheim, zie zoveel aanbieders met debiele prijzen dat ik niet meer weet waar je waar voor je geld krijgt.
De ticket shop van de Hockenheim Ring zelf: https://www.hockenheimring.de/tickets/formula-1-tickets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Mijn duits is nogal beroerd merk ik. Nog iets engels of nederlands?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Malt007 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:52:
[...]

Mijn duits is nogal beroerd merk ik. Nog iets engels of nederlands?
Je scrolt naar onderen en klikt op EN, hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Als je nog minder moeite wilt steken in het geheel moet je even je credit-card gegevens posten, dan is er vast wel iemand die de kaartjes voor je wil boeken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door naitsoezn op 22-07-2019 21:58 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
naitsoezn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:56:
[...]

Je scrolt naar onderen en klikt op EN, hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Als je nog minder moeite wilt steken in het geheel moet je even je credit-card gegevens posten, dan is er vast wel iemand die de kaartjes voor je wil boeken ;)
Je zal het niet geloven maar bij het registreren engels geselecteerd, en vervolgens die halve site afgezocht hoe ik hem op engels kon zetten. Thx anyway :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-01-2024
DJTimo schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:18:
[...]

Die site heeft nog wel meer nuttige info. Bedankt!
Op de site van Hockenheim zelf staat nu ook een stuk meer info.
https://www.hockenheimring.de/events/motorsport/formel-1/

Voor degene die een weekendkaart hebben en de James Bond auto's wil zien. Je moet even via onderstaande site reserveren.
https://www.eventworld.com/en/events/12
Afbeeldingslocatie: https://ew-prod-uploads.s3-eu-west-1.amazonaws.com/event/0001/01/f6692e763f9b2eb0e0ee35a6c2c97acb57ad873f.jpeg

[ Voor 28% gewijzigd door macbay op 22-07-2019 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
macbay schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:17:
[...]

Voor degene die een weekendkaart hebben en de James Bond auto's wil zien. Je moet even via onderstaande site reserveren.
https://www.eventworld.com/en/events/12
[Afbeelding]
Done! :Y) Leuke tip, nogmaals hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08 16:34
Iemand enig idee wat een kaartje voor alleen de zaterdag kost?

Op de officiële website staat nog steeds "tba".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Diagonaal schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:58:

Nog niet bekend. Ik denk dat ze dat pas net vooraf bekend maken.

Als ik kijk naar hoeveel plekken er nog maar vrij zijn, dan zullen er niet heel veel kaartjes in de verkoop komen.
https://www.eventimsports...eaplan/venue/event/103291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo

ik was er zojuist maar de kassa’s waren dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:38

€120 staat hier https://www.hockenheimrin...07/Tageskasse_F1_2019.pdf via https://www.hockenheimring.de/events/motorsport/formel-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

RickV89 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:25:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de F1. Iemand al eerder in Hockenheim geweest? Ik vroeg me af of je een rugzak mag meenemen. In het reglement hebben ze het over wandeltassen(vrij vertaald) bedoelen ze daar mee van die grote backpacks of bedoelen ze de daar gewone rugzakken?
Hoe staat het er precies (in het Duits gok ik?)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Laatst online: 01-08 14:06
ATS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:30:
[...]

Hoe staat het er precies (in het Duits gok ik?)
Er staat:

Sperrige Gegenstände (z. B. Fahrräder, Getränkekästen, Kamerastative, Kinderwagen, Klappstühle, Kühltaschen, Wanderrucksäcke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik denk dat ze daar van die grote trekkersrugzakken mee bedoelen. Die 60-80L dingen. Het gaat denk ik over objecten die de weg kunnen versperen. Maar er staat vast nog meer in de tekst waar dit vandaan komt. Iets meer context zou helpen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Laatst online: 01-08 14:06
Hier haal ik het vandaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ok. Een rugzak is dus toegestaan, maar neem niet zo'n enorm ding mee. Niets dat in de weg kan staan/liggen bij een ontruiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Wij zijn inmiddels onderweg naar Heilbronn, zo'n 50 minuten van het circuit af met de auto. We hebben alleen kaarten voor zondag, iemand ervaringen met hoe laat je er ongeveer moet zijn en of het al vanaf de eerste races Clio Cup ed druk is? Ondanks de weersvoorspelling hebben we er zin in, nog even snel poncho's gehaald dus wij zijn er klaar voor!

We zitten op Süd C, met mooi uitzicht op het stadion en het rechte stuk en live action screens, dus we zouden genoeg moeten kunnen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 26-07-2019 15:26 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
Arjan90 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:
Wij zijn inmiddels onderweg naar Heilbronn, zo'n 50 minuten van het circuit af met de auto. We hebben alleen kaarten voor zondag, iemand ervaringen met hoe laat je er ongeveer moet zijn en of het al vanaf de eerste races Clio Cup ed druk is? Ondanks de weersvoorspelling hebben we er zin in, nog even snel poncho's gehaald dus wij zijn er klaar voor!

We zitten op Süd C, met mooi uitzicht op het stadion en het rechte stuk en live action screens, dus we zouden genoeg moeten kunnen zien.
Vorig jaar geweest en de keer daarvoor... ik weet niet waar je parkeert en die drukte. Ik had mooie parkeerkaarten redelijk vooraan waardoor ik lekker over de linkerbaan door mocht gassen naar de parkeerplaats.

Aangekomen is het op zondag 2x zo druk bij de toegang dan op de andere dagen en dan kan het 30 minuten duren voordat je erdoor bent.... afhankelijk van de ingang. Ik denk Süd c dat je minder drukte heb. Ik zat op de innerbüne en iedereen van die tribunes moesten door dezelfde controle. Dit is gewoon 's ochtends als het programma nog moet starten.

Veel plezier! Hoop op een mooie race voor je. Vorig jaar zat ik net voor de bocht waar Vettel eraf gleed >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Arjan90 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:

Ik zit op dit moment ook op Sud C. Uitzicht is prima en temperatuur stukken beter dan de laatste 2 dagen. Ik was er rond 10 uur met de auto en het was druk, maar niet stilstaan. Ik kon nog op P2 staan, maar niet meer heel dichtbij. Maakt voor mij niet uit want ik heb een fiets mee (echt ideaal).

Vorig jaar was ik er op de motor en was het op zondag rond 10 uur al mega druk. De snelweg stond helemaal vast en de afslag dichtbij het circuit was afgesloten (met de motor mocht ik er wel door). Gisterenmiddag was het met wegrijden na FP2 ook al beet druk. Als je alleen zondag gaat zou ik gewoon lekker vroeg gaan ivm verkeer. Het opgaan van de tribune is geen probleem (geen rij vanochtend). Weggaan na de race was vorig jaar chaos, maar het regende zo hard dat iedereen al tijdens de podium ceremonie wegging en diverse tunnels waren onder gelopen. Als het goed is weer kun je misschien blijven hangen en naar het bos wandelen waar de oude ring lag en het Jim Clark monument.

Ik ga denk ik morgen maar met de trein :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
P6 was net nog prima te doen, niet in de file gestaan. Er lopen wel veel Nederlandse tokkies rond, blij dat ik niet op de Oranje tribune zit! :+ Veel plezier allemaal vandaag!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ben toch maar met de auto gegaan en ben ook over zonder file. Sta ergens in een winkelcentrum in Hockenheim - Nord. Kwartiertje fietsen en er rijden ook bussen.

Die Duitsers regelen dat toch een stuk beter dan de Belgen :)

Fijne wedstrijd allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Iemand ervaring met de strengheid van de toegang controle in Hongarije? Afgelopen jaren naar Spa geweest, en daar mocht je alles qua koelboxen, tassen, stoelen, eten en drinken meenemen... Bij de Hungaroring geven ze groots aan dat niks mag; maar in de praktijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koendio
FabianNL schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:34:
Iemand ervaring met de strengheid van de toegang controle in Hongarije? Afgelopen jaren naar Spa geweest, en daar mocht je alles qua koelboxen, tassen, stoelen, eten en drinken meenemen... Bij de Hungaroring geven ze groots aan dat niks mag; maar in de praktijk?
2 jaar geleden was het best streng. Mensen naast ons hadden wel zachte plastic flesjes/flaconnetjes/zakjes (met sterke drank) mee naar binnen gesmokkeld, maar de tas controle bij de ingang was toen best streng.
Het kan dus wel, maar dan moet je geluk hebben. Treeen bier gaat mi sowieso niet lukken
Uit mijn hoofd koste halve liter bier iets van 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Halve liters Heineken zag ik gisteren voor 1000 forint, dat is iets minder dan 3 euro. Niet geprobeerd of blikjes bier mee mogen, alleen glazen flessen zijn expliciet verboden. Stoelen en koelboxen zou ik niet proberen.

Plastic (water)flesjes deden ze gisteren totaal niet moeilijk over en die kan je ter plekke bijvullen via kraantjes die daar speciaal voor staan. We gaan nu eerst rustig ontbijten enzo, daarna het terrein van het circuit weer op. Ik zal erop proberen te letten.

Edit: ik zie her en der wat goedkope blikken bier, ik denk dat een paar blikjes in je, tas geen probleem moet zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Phehistyr op 02-08-2019 12:05 ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Controle viel vanochtend inderdaad alles mee, koelbox thuis gelaten maar m'n rugzak is verder nauwelijks gecontroleerd... Had alleen fris en water bij, maar kon alles meenemen. +- €3 voor een halve liter koud bier inderdaad, zijn tenminste nog leuke prijzen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabianNL
Om nog even mijn ervaringen te delen met betrekking tot Hongarije:
  • Organisatie vonden we persoonlijk super geregeld, voldoende kraampjes om te eten, voldoende locaties om drinken te halen, genoeg ruimte voor de WC's, top!
  • Qua kosten vergelijkbaar met Spa (2x geweest), maar nu wel een tribune-plaats in plaats van een plekje zoeken op een heuvel ergens... Wellicht wat minder charme, maar wel veel fijner en rustiger zitten :+
  • Gratis parkeren; ging eigenlijk perfect tot zondag ná de race... Ook toen was het weer ieder voor zich en mocht iedereen het maar weer uitzoeken. Ook dit allemaal wel beter dan Spa, maar nog steeds snap ik niet dat ze ook zondag middag niks fatsoenlijks kunnen regelen.
  • Prijzen van het drinken liggen op de +- 3 euro (0,5L Heineken) en eten is tussen de 5 en 10 euro ongeveer, afhankelijk wat je haalt natuurlijk. Al met al niet zo goedkoop als de rest van Hongarije, maar ook zeker niet duur.
  • Héél veel Polen, maar ook hier weer echt een leuke, gemoedelijke sfeer. Elkaar feliciteren, applaudisseren voor alle coureurs, grapjes maken met de Denen maar ook lachen om de Engelse. Zoals het hoort bij een GP.
Al met al kan ik Hongarije zeker aanbevelen! Qua baan wellicht niet de meest spectaculaire, maar wel veel rondjes (toch wel fijner dan Spa), goed geregeld en goed betaalbaar.

Nog even twee foto's, FP3 en toen het nog verliep volgens plan bij Max :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PI1aChXE7uxRZFSRcHbMLRjQ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zMBjbQFgweEDoYu5UMWRLKzp/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlamonw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-08 15:56
FabianNL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:47:
Om nog even mijn ervaringen te delen met betrekking tot Hongarije:
Klinkt super! Wij zijn ook aan het overwegen om volgend jaar naar de GP van Hongarije te gaan.

Waren nu nog aan het twijfelen tussen auto huren of met de busdienst op en neer te gaan (beiden met appartement in Budapest), hoe heb jij het verkeer ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Vlamonw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:12:
[...]

Klinkt super! Wij zijn ook aan het overwegen om volgend jaar naar de GP van Hongarije te gaan.

Waren nu nog aan het twijfelen tussen auto huren of met de busdienst op en neer te gaan (beiden met appartement in Budapest), hoe heb jij het verkeer ervaren?
Wij hadden inderdaad ook een appartement in Budapest, maar waren met de eigen auto (in verband met een vakantie welke we er aan vastgeplakt hadden). Ik vond het verkeer goed te doen, zowel centrum Budapest als richting het circuit.

Las wel dat er ook pendelbussen rijden en zag heel veel taxi's langskomen. Hoe vlot dat allemaal liep, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:39
Mijn ervaring met betrekking tot de pendelbussen was dat het dit jaar in mijn ogen veel slechter was geregeld ten opzichte van vorig jaar. Je werd dit jaar dan wel direct bij het circuit afgezet, maar we hebben zaterdag 1 uur moeten wachten en zondag 2,5 uur.
FabianNL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Wij hadden inderdaad ook een appartement in Budapest, maar waren met de eigen auto (in verband met een vakantie welke we er aan vastgeplakt hadden). Ik vond het verkeer goed te doen, zowel centrum Budapest als richting het circuit.

Las wel dat er ook pendelbussen rijden en zag heel veel taxi's langskomen. Hoe vlot dat allemaal liep, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen

Ik heb dit jaar weekend kaarten voor spa op verstappen tribune..

Is er iemand bekend waar je het beste kan parkeren is dat op rood of op groen?
En welke ingang op het circuit is beter blanchimont of les combes ?

Vorig jaar stond ik op groen op zaterdag en parkeren was geen probleem maar stond wel super lang in de rij om het circuit op te komen bij les combes...
Is dat bij bij blanchimont beter?

Hoop dat iemand van jullie daar ervaring mee heb groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Pendelbussen in Hongarije waren een ramp, op de zaterdag ging het op de heenweg nog wel, op de terugweg uiteindelijk maar een taxi gepakt.
Maar op zondag was het wegkomen van het circuit echt heel slecht, de rijen voor de bussen waren enorm, maar ze lieten helemaal niemand eruit bij die gate (was van plan om naar het dichtstbijzijnde treinstation te lopen). Uiteindelijk onder een opengebroken hek door geklommen om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:59:
Hoi iedereen

Ik heb dit jaar weekend kaarten voor spa op verstappen tribune..

Is er iemand bekend waar je het beste kan parkeren is dat op rood of op groen?
En welke ingang op het circuit is beter blanchimont of les combes ?

Vorig jaar stond ik op groen op zaterdag en parkeren was geen probleem maar stond wel super lang in de rij om het circuit op te komen bij les combes...
Is dat bij bij blanchimont beter?

Hoop dat iemand van jullie daar ervaring mee heb groetjes
Voor mij dezelfde vraag. We gaan met 3 man een heel weekend met kaartjes voor de max verstappen tribune. Waar kunnen we het beste parkeren en het circuit op?

Tevens vroeg ik me af of je ook de gp2 kan bekijken met dezelfde kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
NL_Scratch schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Voor mij dezelfde vraag. We gaan met 3 man een heel weekend met kaartjes voor de max verstappen tribune. Waar kunnen we het beste parkeren en het circuit op?

Volgens de officiële website:
De dichtstbijzijnde parkeerplaatsen zijn Car Park Green en Car Park Red. Er worden kosten in rekening gebracht voor de parkeerplaatsen. Zorg ervoor dat je op tijd bent.
En ja, je hoeft tijdens de GP2 niet weg te kijken, mag je ogen gewoon openhouden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

NL_Scratch schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:00:

Zo vroeg mogelijk gaan en alle race klassen meepakken!
Niet alleen leuk voor die gasten dat ze ook publiek hebben, maar in het verleden regelmatig vermakelijke races gezien (of mooie crashes, zoals een vette crash van een stel mini's in Les Combes).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Crazy D schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Zo vroeg mogelijk gaan en alle race klassen meepakken!
Niet alleen leuk voor die gasten dat ze ook publiek hebben, maar in het verleden regelmatig vermakelijke races gezien (of mooie crashes, zoals een vette crash van een stel mini's in Les Combes).
Top, we zitten in Duitsland dus komen van onderen naar het circuit. Als het goed is komen we dus vanaf de rustigere kant. Iemand advies voor welke parkeerplaats? Groen of rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M Nieuwenhuis
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05-03-2024
Aanbieden van tickets via Marktplaats is hier niet de bedoeling

[ Voor 78% gewijzigd door tweakduke op 19-08-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Wat is nog handig om mee te nemen naar de gp van België op de max verstappen tribune? Lees dat eten en drinken erg duur is dus zelf tasje met eten en drinken mee? Verrekijker las ik ook nog ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
NL_Scratch schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:28:
Wat is nog handig om mee te nemen naar de gp van België op de max verstappen tribune? Lees dat eten en drinken erg duur is dus zelf tasje met eten en drinken mee? Verrekijker las ik ook nog ergens
Oordopjes :+
Kan inderdaad een koeltasje met wat eten en drinken meenemen, scheelt daar weer halen. Uiteindelijk zal je toch wel daar ook drinken en eten halen, maar kom je in ieder geval de eerste uren door. Zonnebril, pet en zonnebrand; met een beetje geluk (of pech?) zit je de gehele dag in de brandende zon namelijk.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

FabianNL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:56:
[...]

Oordopjes :+
Kan inderdaad een koeltasje met wat eten en drinken meenemen, scheelt daar weer halen. Uiteindelijk zal je toch wel daar ook drinken en eten halen, maar kom je in ieder geval de eerste uren door. Zonnebril, pet en zonnebrand; met een beetje geluk (of pech?) zit je de gehele dag in de brandende zon namelijk.
2017 en 2018 naar de gp in belgie geweest. Oordopjes niet echt nodig. (tenzij je toevallig hoofdpijn hebt)
De F2 start en de porsche cup hebben wel het meeste lawaai.

Of als er weer een nick schumacher in de benneton V12 van 1995(4?) langs komt. Ja dat is wel luid :)

Neem een poncho mee voor eventuele regen.
En je mag zelf eten en drinken meenemen (geen glaswerk!).

En ga tijdens de trainingen/andere raceklasses op andere posities van de baan staan, TIP: Busstop chicane (net voor start finish) heerlijk om te zien hoe hard de F1 auto's kunnen remmen vanaf topsnelheid. Tijdens de trainingen op vrijdag is het wat rustiger en kun je het allemaal goed bekijken.

Kijk een F2/F3 race bij de Les Combes bochten combinatie (of busstop) op zaterdag, veel actie daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar de GP van België. Wij hebben helaas geen overnachting in de buurt kunnen bemachtigen dus wij zitten ongeveer 45 minuten rijden van het circuit af. Zo te lezen mogen wij dus wel eten en drinken meenemen, zolang het maar geen glaswerk is. Mag je daarnaast ook een stoel of krukje meenemen?

Het idee dat wij hebben is om fietsen mee te nemen en de auto in Malmedy neer te zetten en het laatste stuk te fietsen zodat je de eerste file ontloopt. Het lijkt mij dat er een plek is om fietsen neer te zetten hetzij met een groot kettingslot, maar ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huff002
  • Laatst online: 25-08 20:01
Ik heb dit jaar Bronze kaarten voor zaterdag.
Het is mijn eerste keer naar de F1 maar niet de eerste keer naar SPA.
Ik ben al een aantal keren naar de 24u geweest maar ik kan me voorstellen dat de organisatie bij F1 heel anders verloopt.

Graag wat tips van de ervaren rotten.
Waar best parkeren, welke ingang best te nemen en waar is de beste/leukste plaats langst het circuit (liefst met zicht op een scherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Dannyo90 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:24:
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar de GP van België. Wij hebben helaas geen overnachting in de buurt kunnen bemachtigen dus wij zitten ongeveer 45 minuten rijden van het circuit af. Zo te lezen mogen wij dus wel eten en drinken meenemen, zolang het maar geen glaswerk is. Mag je daarnaast ook een stoel of krukje meenemen?

Het idee dat wij hebben is om fietsen mee te nemen en de auto in Malmedy neer te zetten en het laatste stuk te fietsen zodat je de eerste file ontloopt. Het lijkt mij dat er een plek is om fietsen neer te zetten hetzij met een groot kettingslot, maar ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben...
Twee keer ook met de fiets naar het circuit gegaan. Paar kilometer er vandaan parkeren en dan de aansluitende auto's voorbij fietsen werkt prima. Je kunt tot aan de ingang (wij kwamen toen bij de Bus Stop Chicane binnen) fietsen en daar waren plekken voorzien naast motoren en invalideplekken. Was goed te doen :)

Dit jaar zitten we op Goud 1 en staan we op de Gele parking. Eens zien hoe dat bevalt :+

@Dannyo90 , ik zie net dat er speciale parkings zijn voor mensen met fietsen: https://www.spagrandprix.com/nl/comment-venir
Huff002 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:00:
Ik ben al een aantal keren naar de 24u geweest maar ik kan me voorstellen dat de organisatie bij F1 heel anders verloopt.

Waar best parkeren, welke ingang best te nemen en waar is de beste/leukste plaats langst het circuit (liefst met zicht op een scherm)?
Bronze is te lang geleden om je recente info te geven van mij, maar als je Bronze hebt en zicht op scherm wil hebben dan was Pouhon altijd een populaire plek, maar moet je wel heel vroeg zijn. Langs het hek zitten dan twee rijden dik iedereen tegen het hek aan geplakt.

Misschien interessante link: https://f1destinations.co...d-prix-spa-francorchamps/
Onderin vind je wat je kunt zien op de verschillende Bronze plekken.

[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 26-08-2019 10:54 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Huff002 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:00:

Qua bronze + F1 race weet ik niet, overal druk, beste plekjes zitten rijen dik.

Maar qua plekjes buiten de F1 race om:
- Onderaan Raddillion+Eau Rouge: dan zie je de auto's in de kont omhoog knallen (je kunt daar ook zo'n foto laten maken op een verhoging), vlak bij biertentjes tegen het rechte stuk aan onderaan de bochten kombinatie. Trainingen+F2/3 Races erg vermakelijk om te zien!

- Bus Stop: heerlijk om te zien dat ze tegen de 300 aan komen karren en met bij het 50mtr bordje remmen om de chicane te nemen. Ook erg mooi plekje om de F2 of F3 race op zaterdag te zien. Zondags is elk plekje daar al bezet vanaf 8uur in de ochtend.

- Les Combes (einde Kemmel-straight): hier heb ik vorig jaar de F3 race en F2 race op zondag gezien, wordt veel ingehaald en gebeurt veel. Met de porsche cup is het echt ellebogenwerk eerste paar ronden met 25~auto's die wel tegen een stootje kunnen.
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste