[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Kadketz schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:46:
Ik kreeg gisteren een mail van DutchGP dat dit de laatste week is om je in te schrijven voor 2024/25.

Nu weten we nog niet 100% zeker of we naar Zandvoort willen volgend jaar. Dit is afhankelijk van de prijzen van vliegtickets naar Baku (heeft onze voorkeur).

Weet iemand toevallig of je verplicht bent om de Zandvoort tickets af te nemen wanneer je bent uitgeloot? Kan het op de site zelf niet vinden.
Baku is ongeveer 500 euro pp voor vliegtickets. Heb net mijn appartement van AirBnB aan het circuit gecanceld (30 euro per nacht), kan helaas niet gaan. Tickets voor Zandvoort raak je altijd wel kwijt via marktplaats/resale platform/ticketswap dus die zou ik sowieso halen. Overigens kun je ook gewoon beide gaan natuurlijk, zit best wel tijd tussen (ik deed Hongarije, Spa, Zandvoort op rij dit jaar.).

Ik twijfel nu tussen Bahrein en Jeddah, iemand ervaringen? Jeddah lijkt me het circuit specialer, maar beide zijn een nachtrace. Ik kan ze ook back2back doen als dat lukt met visa, zit maar 2 uur vliegen tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
p.d.akkerman schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:57:
Camping Monza waar het was:

[Afbeelding]

Camping Monza nu:

[Afbeelding]

Het is te doen. Maar voor mij (waarschijnlijk) de laatste keer Monza.

De camping naast het circuit was echt heerlijk.
Niet speciaal al vroeg op of lang reizen van je verblijf naar het circuit. S ochtends kon je al eea meekrijgen door gewoon naar het hek te lopen.

Alles is het allemaal goed geregeld hoor en ben ik gewoon verwend.

Met 10 minuten loop je naar treinstation Monza. Daar aansluiten in de rij van de bus, ong 20 minuten. Het was nog rustig.
Dan 25 minuten met de bus. Je wordt op best een afstand van het circuit afgezet. Dus weer 20 minuten lopen totdat je binnen de kombaan staat.

Ook weer typisch Italiaans. De buskaartjes online zijn 6,-. Bij de bus 5,- nu is 5 euro makkelijker met wisselgeld.

De mensen van de temporary campsite maken er in ieder geval het beste van.
Vrijdag en zaterdagavond een dj. Moet je daar natuurlijk wel weer van houden...

Maar nu nog echt even genieten van het F1 weekend
Ja dit snap ik wel, een F1 camping hoort gewoon op loopafstand van het circuit te zijn. Anders kun je beter op een gewone camping gaan staan, is schoner en stiller. Ik was sneller op het circuit vanaf mijn camping bij Erba. Half uurtje met de auto, 20 minuten lopen van (gratis) parkeerplek in Monza naar het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23

alienfruit

the alien you never expected

Gaan er mensen hier naar de Singapore GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:50
volgend jaar voor de 2e keer naar Oostenrijk.
Voorheen met een pop-up tentje geweest.

Iemand ervaringen met (redelijk) betaalbare camper verhuur? Ik woon in de grensregio - dus in DUitsland is ook een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Geen ervaring mee maar in Frankrijk en Spanje zie ik deze erg veel, vergelijken tussen landen loont denk ik wel https://roadsurfer.com/nl-nl/

Maar wellicht meer iets voor het kampeer topic ook

[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 11-09-2023 08:45 . Reden: verkeerde woorden automatisch etc ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Dit jaar voor het eerst naar Zandvoort geweest (alleen de zondag). Hiervoor een keer of 5 naar Spa geweest en een keertje naar Abu Dhabi.
Moet toegeven dat ik vooraf wat negatief was over het OV van en naar Zandvoort, maar chapeau voor de organisatie! Moet eerlijk toegeven dat het echt goed was geregeld.

Kon dit jaar ook nog goedkoop aan tickets kopen voor Monza komen (89 euro voor een weekendticket, wel general admission plek), maar moest dan hals over de kop nog een overnachting regelen en kijken hoe ik er naar toe zou gaan (vliegen of rijden). Toen maar gekozen dit voorbij te laten gaan, maar als de kans zich volgend jaar weer voor doet, wil ik wel die kant op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Net reisje geboekt naar Bahrein voor de openingsrace volgend jaar. Lijkt me gaaf om een keer bij een nachtrace te zijn. University grand stand tickets.
Voorlopig dan Bahrein en Zandvoort volgend jaar. In de loop van het jaar misschien kijken of daar nog iets bij komt, misschien last minute naar Spa of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 23:45
Wij gaan toch voor Hongarije dit jaar, tribune gold 4. Iemand hier al ervaringen mee, en dan meer met verblijf en reizen naar het circuit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-05 13:57
Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:05:
Wij gaan toch voor Hongarije dit jaar, tribune gold 4. Iemand hier al ervaringen mee, en dan meer met verblijf en reizen naar het circuit?
Daar zaten wij vorig jaar ook, veel actie in die eerste bocht :) We gingen met de auto en verbleven in het Courtyard hotel in het centrum van Budapest, prima hotel en veel op loopafstand. We hadden ook een Super gold parking ticket bij F1 ticketshop gekocht voor 50 euro voor het hele weekend. Hiermee mochten we ook over de fast lane naar het cicuit vanuit de stad. Hiermee kun je net als de taxi's over de vluchtstrook langs de file en parkeren achter de hoofdtribune. Zeker doen als die nog beschikbaar zijn :P

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

eMiz0r schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:07:
Dit jaar wederom naar Abu Dhabi om het seizoen af te sluiten (afgelopen 2 jaar ook geweest). Daarna nog even heerlijk een paar dagen nazomeren in Dubai :)

Op Yas Marina is de tassencontrole bij de ingangen strenger en alcohol op de tribunes verboden (met opnieuw een controle). Er wordt alleen geschonken in een dedicated ruimte bedoeld voor Heineken van nog geen 30x20m. Alcohol mag je buiten die zone niet meenemen.

Opzich niet zo gek voor een arabisch land als de UAE, maar een of 2 biertjes met een lekker zonnetje is toch ook wel genoeg? Zuipen doe je in de kroeg of een festival en niet op het circuit denk ik?
Mijn pa en ik gaan ook naar Abu dhabi dit jaar. Word onze eerste keer. (Heb wel een jaloerse vrouw thuis zitten dus denk dat ik volgend jaar ook nog met de vrouw een keertje moet ;)). Heb hier zoveel zin in. Niet normaal.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:25

Tripl3 D

Brother in Arms

Hallo allemaal. Ik heb op 7 augustus twee kaartjes gekocht voor Spa Francorchamps volgend jaar.
Nu wil ik ook op het terrein zelf parkeren, maar bij de parkeertickets (op de officiële site van Spa) staat iedere keer 'Coming soon'. Dus ik check braaf iedere week of ze al beschikbaar zijn, maar tot nu toe zonder succes. Enig idee vanaf wanneer deze beschikbaar zullen zijn?
Ook Google lijkt namelijk geen uitkomst te brengen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Waarschijnlijk als de officiële datum van de GP ook bevestigd wordt vanuit FIA/FOM. De kaartjes die je hebt gekocht (en ik ook) zijn ook nog niet te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:10
Tripl3 D schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:04:
Hallo allemaal. Ik heb op 7 augustus twee kaartjes gekocht voor Spa Francorchamps volgend jaar.
Nu wil ik ook op het terrein zelf parkeren, maar bij de parkeertickets (op de officiële site van Spa) staat iedere keer 'Coming soon'. Dus ik check braaf iedere week of ze al beschikbaar zijn, maar tot nu toe zonder succes. Enig idee vanaf wanneer deze beschikbaar zullen zijn?
Ook Google lijkt namelijk geen uitkomst te brengen.
Dat kan nog wel even duren, net zoals de camping tickets. Vorige keer volgens mij in december. Ze zijn ook niet snel uitverkocht dus je hoeft er niet zo snel bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 19:41
Misschien niet het juiste topic, maar mijn vriendin wilde mij verrassen met tickets voor Zandvoort volgend jaar en besloot deze te kopen op de viagogo website. Helaas is ze pas na betaling op onderzoek uit gegaan en las alle slechte verhalen over dit bedrijf.

Mijn vraag is of iemand van jullie ervaringen heeft met viagogo en wat wij nu kunnen verwachten of hoe wij eventueel de beste kans maken om geld terug te krijgen mocht dit bedrijf inderdaad onbetrouwbaar zijn.

EDIT: Om dit topic niet te vervuilen, is een pm ook geen probleem uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40

Crazy D

I think we should take a look.

JP_Frost schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:38:
Misschien niet het juiste topic, maar mijn vriendin wilde mij verrassen met tickets voor Zandvoort volgend jaar en besloot deze te kopen op de viagogo website. Helaas is ze pas na betaling op onderzoek uit gegaan en las alle slechte verhalen over dit bedrijf.

Mijn vraag is of iemand van jullie ervaringen heeft met viagogo en wat wij nu kunnen verwachten of hoe wij eventueel de beste kans maken om geld terug te krijgen mocht dit bedrijf inderdaad onbetrouwbaar zijn.

Mijn vriendin had op die manier kaarten voor Metallica gekocht. Kostte wat moeite, want we kregen ze in 1e instantie op naam, maar dagen laten waren ze weg. Opnieuw contact opgenomen, en daarna weer vrij snel geregeld. Of dat voor de F1 ook zo gaat gelden weet ik niet, maar hoewel absoluut niet de ideale weg, is het wel goedgekomen in mijn ervaring.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
JP_Frost schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:38:

Dit jaar kaartjes voor Spa gekocht op viagogo. Kaartje was 3 euro, 6 euro servicekosten. Geen enkel probleem. Maar waarom nu al kaarten voor Zandvoort 2024 kopen op viagogo, dat is volgens mij het domste wat je kunt doen. Of je koopt ze nu officiële voor de normale prijs (maar daarvoor ben je te laat) of je wacht tot vlak voor de GP. Ik heb dit jaar 100 euro betaald voor het hele weekend. Mijn eigen kaart voor 1 dag heb ik eerder in het jaar voor 350 euro verkocht (ik zou op vakantie zijn maar was toch op tijd terug).

Bij de veel GP's zijn de ticketprijzen gehyped en storten ze in naarmate de GP dichterbij komt. Spa was bijna gratis dit jaar, aanbod voor goedkope kaarten voor Zandvoort in de week voor de GP was gigantisch dit jaar. Las Vegas begint nu ook in de storten, kaarten gaan al voor de helft, hotels kun je alweer voor 50 euro per nacht boeken en vlucht zit je op 700 euro nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08
Zowel Zandvoort als Spa hadden veel regen voorspeld, dus dan zijn er genoeg fans die niet die-hard genoeg zijn, en hun ticket nog verkopen op het laatste moment. Als het weer er beter uit had gezien, was er een stuk meer vraag geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
mat.hi.as schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:29:
Zowel Zandvoort als Spa hadden veel regen voorspeld, dus dan zijn er genoeg fans die niet die-hard genoeg zijn, en hun ticket nog verkopen op het laatste moment. Als het weer er beter uit had gezien, was er een stuk meer vraag geweest.
Regen is juist heel vet om bij te zijn, krijg je ook de mooiste foto's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LMh034BwDfGWn_VNsGRmW9efj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TZ0gRbC2gsfIvZZy2CfXI3K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 19:41
Erapaz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:21:
[...]

Dit jaar kaartjes voor Spa gekocht op viagogo. Kaartje was 3 euro, 6 euro servicekosten. Geen enkel probleem. Maar waarom nu al kaarten voor Zandvoort 2024 kopen op viagogo, dat is volgens mij het domste wat je kunt doen. Of je koopt ze nu officiële voor de normale prijs (maar daarvoor ben je te laat) of je wacht tot vlak voor de GP. Ik heb dit jaar 100 euro betaald voor het hele weekend. Mijn eigen kaart voor 1 dag heb ik eerder in het jaar voor 350 euro verkocht (ik zou op vakantie zijn maar was toch op tijd terug).

Bij de veel GP's zijn de ticketprijzen gehyped en storten ze in naarmate de GP dichterbij komt. Spa was bijna gratis dit jaar, aanbod voor goedkope kaarten voor Zandvoort in de week voor de GP was gigantisch dit jaar. Las Vegas begint nu ook in de storten, kaarten gaan al voor de helft, hotels kun je alweer voor 50 euro per nacht boeken en vlucht zit je op 700 euro nu.
Vrij nutteloze reactie dit. Volgens mij gaf ik al duidelijk aan dat mijn vriendin pas na de aankoop op onderzoek is uitgegaan en mij wilde verrassen voor mijn verjaardag. Hoef je niet te zeggen dat kaartjes zo vroeg kopen het domste is wat je kan doen. Ze is zelf geen f1 fan en wilde gewoon iets liefs voor mij doen. Helaas liep dat niet zoals ze wilde en als iemand zich stom voelt momenteel dan is zij het wel. Mijn vraag op dit forum was meer om een oplossing te zoeken, niet om beoordeeld te worden.

Maar wat goed van jou zeg dat je alles zo goedkoop hebt geregeld. Zal ik een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
JP_Frost schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:26:
[...]

Vrij nutteloze reactie dit. Volgens mij gaf ik al duidelijk aan dat mijn vriendin pas na de aankoop op onderzoek is uitgegaan en mij wilde verrassen voor mijn verjaardag. Hoef je niet te zeggen dat kaartjes zo vroeg kopen het domste is wat je kan doen. Ze is zelf geen f1 fan en wilde gewoon iets liefs voor mij doen. Helaas liep dat niet zoals ze wilde en als iemand zich stom voelt momenteel dan is zij het wel. Mijn vraag op dit forum was meer om een oplossing te zoeken, niet om beoordeeld te worden.

Maar wat goed van jou zeg dat je alles zo goedkoop hebt geregeld. Zal ik een voorbeeld aan nemen.
Zo was het niet bedoeld sorry. Die kaarten komen echt wel goed hoor. In het ergste geval krijg je je geld terug. Gelukkig heb je dan geen dure vlucht geboekt. Of je kan de koop proberen te ontbinden en tzt iets betrouwbaarders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Gaan er nog anderen naar Las Vegas GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Zo. Nog 5 nachtjes slapen (nouja 4,5 eigenlijk 😂) en ik stap in het vliegtuig met mijn Pa lekker naar Abu Dhabi. Super veel zin iin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor 2024. Ik wil een Grand Prix bezoeken waarbij de voorzieningen goed zijn (niet te lange files, meer dan 1 WC voor een tribune, niet helemaal naar de andere kant van het circuit lopen om een hot dog te halen). Vliegen mag, maar binnen 4 tijdzones blijven vind ik wel fijn. Deze circuits heb ik al een keer bezocht:
  • Circuit de Catalunya
  • Circuit Zandvoort
  • Monaco
  • Red Bull Ring
Ik twijfel tussen Bahrein/Sakhir, Emilia Romagna/Imola, Groot-Brittannië/Silverstone, Hongarije/Budapest, Italië/Monza, Azerbeidzjan/Baku en Abu Dhabi/Yas Marina.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:51
Yes, tickets voor Imola zijn binnen! Ze zijn vandaag om 12u in de verkoop gegaan. Officiële ticketverkoper is TicketOne, de Italiaanse Ticketmaster. Linkje voor de geïnteresseerde: https://www.ticketone.it/...-e-dino-ferrari-17824246/

We zitten op Acque Minerali 1, in het midden. Ik ben érg benieuwd! Nu zal zin in :*)

[ Voor 12% gewijzigd door FabianNL op 04-12-2023 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik wil weer naar Abu Dhabi. Vorig weekend zo ongelofelijk genoten en gefeest daar dat ik dit weer wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 06:45
Ook hier tickets voor Monza binnen. Weet iemand of je de tickets nog in het 'originele' format binnen krijgt? Heb nu een soort Apple Wallet file welke niet makkelijk uit te printen is. Telefoon is waarschijnlijk snel leeg met al die foto's en filmpjes maken. :p
Heb het ook via TicketOne gekochjt @FabianNL.

Is het jouw eerste keer daar? Vorig jaar via een derde partij gekocht en daar 'gewoon' dit format ticket ontvangen [deze van internet, ter voorbeeld]:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqIwZNBpr2YL54DelXWcsLYSyfk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/efNptMXFZA2Yx1euAO1kz2vN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Erapaz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:00:
Net reisje geboekt naar Bahrein voor de openingsrace volgend jaar. Lijkt me gaaf om een keer bij een nachtrace te zijn. University grand stand tickets.
Voorlopig dan Bahrein en Zandvoort volgend jaar. In de loop van het jaar misschien kijken of daar nog iets bij komt, misschien last minute naar Spa of zo.
Netjes. Bahrein weekend tickets zijn best betaalbaar, alleen hoe zit het met je vlucht en hotel?
koenster schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:17:
Ook hier tickets voor Monza binnen. Weet iemand of je de tickets nog in het 'originele' format binnen krijgt? Heb nu een soort Apple Wallet file welke niet makkelijk uit te printen is. Telefoon is waarschijnlijk snel leeg met al die foto's en filmpjes maken. :p
Heb het ook via TicketOne gekochjt @FabianNL.

Is het jouw eerste keer daar? Vorig jaar via een derde partij gekocht en daar 'gewoon' dit format ticket ontvangen [deze van internet, ter voorbeeld]:
[Afbeelding]
Monza, wat een passie daar zeg! Leuk om is mee te maken.

Hopelijk heb je tribune kaarten, en geen general admission? Ik wil je prettige vooruitzicht niet verknallen, maar zicht op het circuit op zondag kun je wel vergeten, mits je om 5u in de ochtend naar binnen kunt. Ben je later, vergeet het maar en geen Italiaan laat je ertussen komen. Helaas heb je geen heuvels, bijna geen tribunes, dus alleen goed zicht wanneer je tegen de hekken kan staan. Als mensen tegen de hekken staan, gaan ze van hout, stoelen, koelboxen constructies bouwen om hoger te zitten. Leuk, als je erachter staat..

Aub, neem GEEN general admission, en ga voor tribune tickets. Heb je ze wel, upgrade please, je zal me later dankbaar zijn. Hieronder was ik wel dichtbij :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOM736bOmz4sT2aXp_u5aoD2AA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEnbubuV0EjE8WwCp2CUOdmX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 15-12-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
alienfruit schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:28:
Gaan er mensen hier naar de Singapore GP?
Drie jaar geleden geweest. Is dit je eerste keer? Als je kunt, doen!

Wij zaten op de grandstand uitkijkend over de stad. Prachtig zicht, en tussen alle races door is genoeg te doen (dus ook vertier voor de vrouw ;) ). Als je echt de goed de raceauto's en inhaalacties wilt zien, dan zijn er betere circuits dan Singapore, maar eigenlijk geldt dit voor alle straatcircuits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 06:45
Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:27:
[...]

Monza, wat een passie daar zeg! Leuk om is mee te maken.

Hopelijk heb je tribune kaarten, en geen general admission? Ik wil je prettige vooruitzicht niet verknallen, maar zicht op het circuit op zondag kun je wel vergeten, mits je om 5u in de ochtend naar binnen kunt. Ben je later, vergeet het maar en geen Italiaan laat je ertussen komen. Helaas heb je geen heuvels, bijna geen tribunes, dus alleen goed zicht wanneer je tegen de hekken kan staan. Als mensen tegen de hekken staan, gaan ze van hout, stoelen, koelboxen constructies bouwen om hoger te zitten. Leuk, als je erachter staat..

Aub, neem GEEN general admission, en ga voor tribune tickets. Heb je ze wel, upgrade please, je zal me later dankbaar zijn. Hieronder was ik wel dichtbij :D

[Afbeelding]
We zitten mooi hoog-en-droog aan het rechte stuk op de tribune! Derde jaar op rij. Kijk er weer erg naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
[quote]Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:27:
[...]

Netjes. Bahrein weekend tickets zijn best betaalbaar, alleen hoe zit het met je vlucht en hotel?

[...]

Vliegen naar Bahrein is goedkoper dan rijden naar Hongarije. Airbnb is ook goed te doen. De hele trip is vergelijkbaar met wat ik voor een kort weekje Hongarije heb betaald.

Wat betreft Monza kan ik Prato tickets aanraden trouwens, is een nieuwe prijsklasse net boven GA (daarom is GA nu minder). Je hebt een genummerde plaats in de parabolica sectie. Vorig jaar voor 150 euro het hele weekend bij pit entry gezeten. Tribune plaatsen vond ik zelf minder daar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxO1e4TA7gwTWnHMRk0DTUuh8sQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXaZJYTSgCMaToK1HkrexwU0.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels heb ik ook Suzuka geboekt, volgend jaar dus Bahrein, Suzuka en Zandvoort.

[ Voor 48% gewijzigd door Erapaz op 17-12-2023 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 16:21
FabianNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:18:
Yes, tickets voor Imola zijn binnen! Ze zijn vandaag om 12u in de verkoop gegaan. Officiële ticketverkoper is TicketOne, de Italiaanse Ticketmaster. Linkje voor de geïnteresseerde: https://www.ticketone.it/...-e-dino-ferrari-17824246/

We zitten op Acque Minerali 1, in het midden. Ik ben érg benieuwd! Nu zal zin in :*)
Hoi Fabian,

Is dat wel en betrouwbare partij? Ik heb echt super slechte reviews gelezen op internet van TicketOne.
En krijg je wel de plaatsen toegewezen welke je ook hebt uitgezocht?
En hoe lang duurde het voordat je de tickets kreeg na bestelling?
...
Momentje later: Schiet me nog even te binnen, heb je echt de kaartjes al binnen of is het slechts toezegging?

Ik hoor het graag want wilde daar bestellen totdat ik de reviews las.

Groeten, Antony

[ Voor 6% gewijzigd door antonyv op 18-12-2023 20:14 ]

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:51
antonyv schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:42:
[...]

Hoi Fabian,

Is dat wel en betrouwbare partij? Ik heb echt super slechte reviews gelezen op internet van TicketOne.
En krijg je wel de plaatsen toegewezen welke je ook hebt uitgezocht?
En hoe lang duurde het voordat je de tickets kreeg na bestelling?
...
Momentje later: Schiet me nog even te binnen, heb je echt de kaartjes al binnen of is het slechts toezegging?

Ik hoor het graag want wilde daar bestellen totdat ik de reviews las.

Groeten, Antony
Ook privé beantwoord, maar voor andere lezers en in de toekomst:

Ik had zelf geen online reviews gelezen, maar ook niet naar gezocht om eerlijk te zijn... Via Reddit werden meerdere gewezen op deze site en aangegeven dat dit dé officiele was. Ik blijf het wazig vinden met F1 tickets, maar aangezien ze hier het goedkoopst waren, direct beschikbaar bij de start van de verkoop en ook in de verkoop bleven (in plaats van in no-time uitverkocht), geloof ik ook wel dat dit de/een officiele partij is.

Ik had de tickets direct na betalen gekregen, dus ook hier geen alarmbellen verder.

PS. Ik zit nog heel even te kijken; het is onderdeel van Eventim, ook in Nederland wel bekend en een grote speler.

[ Voor 4% gewijzigd door FabianNL op 19-12-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Waarom niet de kaartjes via F1 kopen? Veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:34
Die hebben waarschijnlijk niet hetzelfde aanbod: voor Zandvoort moet je voor de meeste tickets ook bij de DutchGP zelf zijn voor tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
alienfruit schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:48:
Waarom niet de kaartjes via F1 kopen? Veel makkelijker
Die zijn minder beschikbaar, telkens met batches en ik heb nog geen patroon ontdekt wanneer weer een nieuwe batch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
FabianNL schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:40:
[...]

Ook privé beantwoord, maar voor andere lezers en in de toekomst:

Ik had zelf geen online reviews gelezen, maar ook niet naar gezocht om eerlijk te zijn... Via Reddit werden meerdere gewezen op deze site en aangegeven dat dit dé officiele was. Ik blijf het wazig vinden met F1 tickets, maar aangezien ze hier het goedkoopst waren, direct beschikbaar bij de start van de verkoop en ook in de verkoop bleven (in plaats van in no-time uitverkocht), geloof ik ook wel dat dit de/een officiele partij is.

Ik had de tickets direct na betalen gekregen, dus ook hier geen alarmbellen verder.

PS. Ik zit nog heel even te kijken; het is onderdeel van Eventim, ook in Nederland wel bekend en een grote speler.
Ik ben er inmiddels achter dat je bij die site op twee manieren kunt bestellen, de ene is nog goedkoper en is dus alleen voor ACI-sport leden, automobiel club of zo. EN diezelfde site heeft er voor gezorgd dat mijn gekozen plaatsen nu zijn geblokkeerd totdat de reservering is verlopen over een minuut of twintig.
Dus niet via imolagpf1.ticketone.it bestellen tenzij je lid bent, maar gewoon zoals Fabian al aangaf, via www.ticketone.it.

@FabianNL Super bedankt voor het antwoorden Fabian! Ik vertrouw het wat meer nu. _/-\o_

Update: inmiddels mijn kaartjes binnen, ging uiteindelijk vrij snel allemaal. Nu nog het circuit binnen komen. ;-)
Als het goed is zit ik tegenover het podium. :)F

(**proest**, nu maar hopen dat het circuit niet weer overstroomd zoals in 2023)

[ Voor 8% gewijzigd door antonyv op 19-12-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:12
Whoohoo! Weekendkaarten voor SPA 2024 gekregen als kerstcadeau.
We gaan dus met 4 (vrouw plus twee kinderen (13/15)) een weekendje F1 doen.

Enige probleem: we zoeken een overnachtingsplek.
Ben er ondertussen achter dat alle opties prijzig zijn 😀

Tot dusver gevonden:
Camping met accommodatie (chalet/bungalow) in de buurt met shuttlebus naar het circuit. Dit zou voor mij de beste optie zijn. Wellicht maken we er een week-vakantie van als het park leuk is. In het voorjaar gaan we al een vliegvakantie doen dus het hoeft niet perfect te zijn allemaal.
Iemand ervaring?
Reviews geven me geen gerust gevoel. Lees dat de shuttlebus niet altijd rijdt(?)

Optie 2:
“Glamping” naast het circuit. Ziet er mooi uit en goede reviews. Best prijzig, maar het ergste is dat je zelf weinig mee kan nemen qua eten en drinken en alles kost daar natuurlijk de hoofdprijs. Met twee pubers ben ik bang dat ik helemaal leegloop 😀
De drukte vind ik voor zo’n weekend wel gezellig en de reviews zijn veel belovend.

We hebben geen eigen tent/caravan/camper.
We wonen zelf 1,5 uur rijden van het circuit. Dat is voor 3 dagen niet te doen om op en neer te gaan.

Iemand nog suggesties of een gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
sNielz123 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:53:
Best prijzig, maar het ergste is dat je zelf weinig mee kan nemen qua eten en drinken en alles kost daar natuurlijk de hoofdprijs. Met twee pubers ben ik bang dat ik helemaal leegloop 😀
De drukte vind ik voor zo’n weekend wel gezellig en de reviews zijn veel belovend.
Hoezo "zelf weinig mee kan nemen" ? Bij de campings rondom het circuit mag je gewoon alles zelf meenemen wat je wil. Wat is er zo anders aan die "glamping" ?
Op het circuit mag je ook alles meenemen, behalve glas en sinds 2 jaar ook geen alcohol (controle is streng).
Ik heb volgens mij die tenten zien staan. Zag er van een afstand prima uit.
We wonen zelf 1,5 uur rijden van het circuit. Dat is voor 3 dagen niet te doen om op en neer te gaan.
Dat zou ik ook niet doen ivm parkeerdrukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Met "zelf weinig meenemen" bedoel ik eigenlijk dat eten wat lastig is. Je hebt geen koelkast tot je beschikking dus als je een beetje pech hebt (of geluk) is het 4 dagen lang 30 graden.
Voor een verfrissing ben je dan aangewezen op een flesje water van 5 euro plus. Met 4 personen tikt dat aardig aan.

Als ik nog 3K stuk moet slaan aan slapen en eten is dat maar zo, maar dan wil ik wel de beste ervaring. En daarbij wil ik het liever voor 1,5K of 2K doen als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
sNielz123 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:14:
Met "zelf weinig meenemen" bedoel ik eigenlijk dat eten wat lastig is. Je hebt geen koelkast tot je beschikking dus als je een beetje pech hebt (of geluk) is het 4 dagen lang 30 graden.
Voor een verfrissing ben je dan aangewezen op een flesje water van 5 euro plus. Met 4 personen tikt dat aardig aan.

Als ik nog 3K stuk moet slaan aan slapen en eten is dat maar zo, maar dan wil ik wel de beste ervaring. En daarbij wil ik het liever voor 1,5K of 2K doen als het kan.
Je moet dan zelf zorgen voor een koelkast of koelbox en dergelijke. Dat is normaal voor een f1 camping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wht_nl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:51
We willen dit jaar Barcelona bezoeken. Het is alweer een tijdje geleden (Hockenheim) dat we naar een GP zijn geweest.

https://raceexperience.nl, volgens mij is dit wel een betrouwbare site? Of waar koopt tegenwoordig de fan haar tickets want ik zie nogal veel aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@wht_nl Ik zou altijd in eerste instantie bij de circuit website kopen. Direct van de bron dus, dat is meestal het goedkoopst ook. Soms kan dat niet (Suzuka kon je alleen vanuit Japan kopen dit jaar, dus die kocht ik via formula1.com, de "officiële" ticketverkoop voor Suzuka internationaal).
Mochten de tickets uitverkocht zijn dan zoek ik zelf meestal tweedehands en in laatste instantie pas via een reseller als raceeperience, p1 travel of ticket+travel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erapaz
Whoohoo! Weekendkaarten voor SPA 2024 gekregen als kerstcadeau.
We gaan dus met 4 (vrouw plus twee kinderen (13/15)) een weekendje F1 doen.

Enige probleem: we zoeken een overnachtingsplek.
Ben er ondertussen achter dat alle opties prijzig zijn 😀

Tot dusver gevonden:
Camping met accommodatie (chalet/bungalow) in de buurt met shuttlebus naar het circuit. Dit zou voor mij de beste optie zijn. Wellicht maken we er een week-vakantie van als het park leuk is. In het voorjaar gaan we al een vliegvakantie doen dus het hoeft niet perfect te zijn allemaal.
Iemand ervaring?
Reviews geven me geen gerust gevoel. Lees dat de shuttlebus niet altijd rijdt(?)

Optie 2:
“Glamping” naast het circuit. Ziet er mooi uit en goede reviews. Best prijzig, maar het ergste is dat je zelf weinig mee kan nemen qua eten en drinken en alles kost daar natuurlijk de hoofdprijs. Met twee pubers ben ik bang dat ik helemaal leegloop 😀

Iemand nog suggesties of een gouden tip?
Vorig jaar heb ik op een hele goedkope camping bij Malmedy gestaan (onder een tientje per nacht). Auto gratis parkeren in Malmedy (bij de Aldi bijvoorbeeld) en de shuttle bus nemen, geen enkel probleem. Of fietsen mee op de auto en naar het circuit fietsen.
Op mijn campingtrips laat ik altijd een koelbox vol met eten in Nederland, daar doe ik dan het hele weekend mee, zodat ik niet ook nog boodschappen hoef te doen. Een paar grote flessen water in de auto die ik overgooi in iets kleiners, maar in België kun je gewoon bij de kraan vullen natuurlijk.

Het hoeft echt niet duur te zijn hoor, Belgie kon vorig jaar voor minder dan 250 euro voor mij en mijn zoon. Tickers kon je last minute voor weinig kopen via viagogo, eten doe je thuis ook, camping kost ook bijna niks. Alleen heen en weer rijden was duur.

Als alternatief, kun je nog overwegen 2 dagen te gaan en wel heen en weer te rijden. Ik woon in Amsterdam en ging vaak 1 dag, alleen zondag, dat is 3 uur rijden op de heen weg en 5 uur op de terugweg (vanwege de drukte). Als je vrijdag en zondag gaat bijvoorbeeld is 1,5 uur enkele reis natuurlijk geen probleem. Fietsen naar Zandvoort + fiets wegzetten en naar het circuit lopen kost mij dat ook ruim qua tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door Erapaz op 11-01-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Erapaz schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:56:
[...]

Vorig jaar heb ik op een hele goedkope camping bij Malmedy gestaan (onder een tientje per nacht). Auto gratis parkeren in Malmedy (bij de Aldi bijvoorbeeld) en de shuttle bus nemen, geen enkel probleem. Of fietsen mee op de auto en naar het circuit fietsen.
Op mijn campingtrips laat ik altijd een koelbox vol met eten in Nederland, daar doe ik dan het hele weekend mee, zodat ik niet ook nog boodschappen hoef te doen. Een paar grote flessen water in de auto die ik overgooi in iets kleiners, maar in België kun je gewoon bij de kraan vullen natuurlijk.

Het hoeft echt niet duur te zijn hoor, Belgie kon vorig jaar voor minder dan 250 euro voor mij en mijn zoon. Tickers kon je last minute voor weinig kopen via viagogo, eten doe je thuis ook, camping kost ook bijna niks. Alleen heen en weer rijden was duur.

Als alternatief, kun je nog overwegen 2 dagen te gaan en wel heen en weer te rijden. Ik woon in Amsterdam en ging vaak 1 dag, alleen zondag, dat is 3 uur rijden op de heen weg en 5 uur op de terugweg (vanwege de drukte). Als je vrijdag en zondag gaat bijvoorbeeld is 1,5 uur enkele reis natuurlijk geen probleem. Fietsen naar Zandvoort + fiets wegzetten en naar het circuit lopen kost mij dat ook ruim qua tijd.
Top! Welke camping precies? En beetje rustiger ook?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 14:12:
[...]

Top! Welke camping precies? En beetje rustiger ook?
Domaines des Charmilles SRL
66, Rue des Charmilles
4950 Waimes

Blijkt 13.50 per nacht te zijn geweest inclusief stroom. Had wel m’n eigen tent mee uiteraard , geen idee of ze iets te huur hebben. Maar voor het geld wat je wilt besparen kun je makkelijk wat decathlon tentjes halen.
Ze hebben ook een restaurant en het is extreem rustig. Stonden met andere F1 fans op een veldje, maar geen muziek of iets dergelijks.

[ Voor 9% gewijzigd door Erapaz op 13-01-2024 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Bedankt voor de reactie!
Ik heb een stacaravan geboekt voor een week, maken we er meteen een vakantietje van. Dat is op ongeveer 20 minuten van het circuit.

Vanaf de camping rijdt er een shuttlebus. Werkt dat beter dan zelf met de auto? Je zou zeggen dat je dezelfde route neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Iemand die weet waarom Melbourne general admission voor 3-4 dagen weken vooraf tegen hoge prijzen al uitverkocht is terwijl in 2018 je op de dag zelf nog tegen lage prijs tickets kon krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Saturnus op 19-01-2024 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
sNielz123 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:31:
Bedankt voor de reactie!
Ik heb een stacaravan geboekt voor een week, maken we er meteen een vakantietje van. Dat is op ongeveer 20 minuten van het circuit.

Vanaf de camping rijdt er een shuttlebus. Werkt dat beter dan zelf met de auto? Je zou zeggen dat je dezelfde route neemt.
Volgens mij hebben die shuttlebussen een andere route. Het is tenminste wel mogelijk daar, ze zetten volgens mij een paar straten af voor auto's.

Zelf gaan met de auto kan zeker, je betaald dan per dag een parkeertarief. Je staat op een grasveld en als er veel regen is dan kan dat een uitdaging zijn ;) De terugweg is het lastigste als iedereen tegelijk weg wil, en dan vooral het eerste stuk.

Ik zou dus adviseren om die shuttlebus te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
sNielz123 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:31:
Bedankt voor de reactie!

Mijn ervaring met de shuttlebus vorig jaar was goed. Geen gedoe met in de file staan of parkeren. Zeker als die vanaf de camping gaat.
Het enige waar je op moet letten is te onthouden waar je uitstapt, tenminste ik stapte uit boven bij Les Combes, maar op de terugweg was heel onduidelijk waar de bus zou stoppen. Was namelijk nog een stukje lopen van waar de bus stopte naar de ingang.

Welke camping heb je uiteindelijk geboekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Saturnus schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:02:
Iemand die weet waarom Melbourne general admission voor 3-4 dagen weken vooraf tegen hoge prijzen al uitverkocht is terwijl in 2018 je op de dag zelf nog tegen lage prijs tickets kon krijgen?
F1 is populairder dan ooit. Veel circuits waren in januari 2023 al uitverkocht. Ik ben vorig jaar naar Melbourne geweest en had de wekker gezet om tickets te kopen, ergens eind november 2022. Vooral goedkope tickets zijn snel uitverkocht.

Overigens is Melbourne GA allemaal achter een hek, ik wist het van tevoren en ging toch naar meerdere races, dus mij maakte dat niet veel uit. Als je goed zicht wilt hebben is grandstand wel een betere optie. Tijdens de race stond ik bij bocht 3 omdat daar de meeste actie is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYF87QBu-D6YZgXV2HDfIdmI6Gk=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/8tkLaSaXvjTSq1g2WkTlLweC.gif?f=fotoalbum_large

Mocht je sowieso die kant op gaan en wel van een gokje houden zou je ook op Gumtree kunnen zoeken, daar verkochten ze voor de race nog fysieke GA kaarten. Ik had graag een fysieke kaart gehad, maar had dus al digitale tickets.

[ Voor 10% gewijzigd door Erapaz op 19-01-2024 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Erapaz schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:29:
[...]

Mijn ervaring met de shuttlebus vorig jaar was goed. Geen gedoe met in de file staan of parkeren. Zeker als die vanaf de camping gaat.
Het enige waar je op moet letten is te onthouden waar je uitstapt, tenminste ik stapte uit boven bij Les Combes, maar op de terugweg was heel onduidelijk waar de bus zou stoppen. Was namelijk nog een stukje lopen van waar de bus stopte naar de ingang.

Welke camping heb je uiteindelijk geboekt?
Camping Polleur.
Niet echt super goede reviews maar dat was eigenlijk bij alle campings zo. Er is vrij weinig keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@sNielz123 Ja, F1 bezoeken is een beetje compromissen sluiten is mijn ervaring. Toen ik vorig jaar op zoek was heb ik ook geen campings met echt goede reviews gevonden, maar uiteindelijk was het wel prima voor een paar dagen (afwashok was heel oud, washok gelukkig nieuw, het oude zag er niet uit).

In ieder geval alvast veel plezier! Kan niet wachten tot ik weer mag, nog 36 dagen en dan stap ik op het vliegtuig naar Bahrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:31
Voor de koopjesjagers: Er staan weer tickets voor Spa op vakantieveilingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 16-06 18:58

S913

Abusus non tollit usum

Als een soort bucketlist dingetje ga ik met mijn zoon naar Bahrein. 2 jaar terug Spielberg voor het eerst een F1 race bijgewoond, wat superwas en nu dan maar een keer gek gedaan.

Iemand ooit in Bahrein geweest?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
S913 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:47:
Als een soort bucketlist dingetje ga ik met mijn zoon naar Bahrein. 2 jaar terug Spielberg voor het eerst een F1 race bijgewoond, wat superwas en nu dan maar een keer gek gedaan.

Iemand ooit in Bahrein geweest?
Niet geweest nog, maar ik ga ook dit jaar. Welke kaarten heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

We zitten op de Batelco tribune.

Was vooral even benieuwd naar de ervaringen van anderen, aangezien je overal leest dat in Bahrein t-shirts en korte broeken niet gewaardeerd worden, terwijl het toch wel 25 - 30 graden kan worden :X

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
S913 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:57:
We zitten op de Batelco tribune.

Was vooral even benieuwd naar de ervaringen van anderen, aangezien je overal leest dat in Bahrein t-shirts en korte broeken niet gewaardeerd worden, terwijl het toch wel 25 - 30 graden kan worden :X
Wat ik gelezen hebt is dat prima als toerist. Ze zijn al 20 jaar F1 toerisme gewend. Ik zou alleen geen mouwloze haltertop aan doen. Mijn plan is korte broek en t-shirt en een hoodie mee voor de avond sessies.

Ik zit op university grandstand trouwens.

Heb je de gratis F1 visa al aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ok, goed om te weten.

Visum nog niet aangevraagd, ik krijg mijn vliegticket pas volgende week en die heb je nodig begreep ik. Jij wel online, ging dat een beetje vlot?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
S913 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:25:
Ok, goed om te weten.

Visum nog niet aangevraagd, ik krijg mijn vliegticket pas volgende week en die heb je nodig begreep ik. Jij wel online, ging dat een beetje vlot?
Ja ging heel snel. Bevestiging uitgaande vlucht heb je inderdaad nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik heb de afgelopen jaren de GP van Nederland bezocht en heb een geweldige tijd gehad bij het bijwonen van deze races. Vooral vorig jaar, toen ik de kans kreeg om de FanAmp-meetup bij te wonen, waar ik F1-fans van over de hele wereld ontmoette, wat erg spannend was. Deze jongens doen dergelijke bijeenkomsten bij de meeste races en ik raad aan om hun bijeenkomsten in de gaten te houden om je ervaring met het bijwonen van de F1-race nog specialer te maken.

Dit jaar ben ik van plan om naar de Britse GP te gaan om een andere ervaring op te doen. Dit is een van de meest historische F1-races en aangezien dit de eerste keer zou zijn dat ik een F1-race op Silverstone bijwoon, ben ik er erg enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
GavinTom schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:08:
Ik heb de afgelopen jaren de GP van Nederland bezocht en heb een geweldige tijd gehad bij het bijwonen van deze races. Vooral vorig jaar, toen ik de kans kreeg om de FanAmp-meetup bij te wonen, waar ik F1-fans van over de hele wereld ontmoette, wat erg spannend was. Deze jongens doen dergelijke bijeenkomsten bij de meeste races en ik raad aan om hun bijeenkomsten in de gaten te houden om je ervaring met het bijwonen van de F1-race nog specialer te maken.

Dit jaar ben ik van plan om naar de Britse GP te gaan om een andere ervaring op te doen. Dit is een van de meest historische F1-races en aangezien dit de eerste keer zou zijn dat ik een F1-race op Silverstone bijwoon, ben ik er erg enthousiast over.
Goed te horen dat je FanAmp meeting positief hebt ervaren. Ik heb de app ook geïnstalleerd en wil in Bahrain naar de meetup gaan. Normaal raak ik ook wel aan de praat met andere fans (ik ga meestal alleen).
Silverstone lijkt me erg gaaf en staat zeker nog op mijn lijst. Hoe ga je er heen, vliegen? En waar verblijf je dan?
Ik ga het liefst met de auto en kamperen, maar naar de UK is dat wel duurder vanwege de boot. Ik weet alleen niet hoe makkelijk het is om te vliegen en dan steeds op en neer naar het circuit te gaan zonder auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 05-05-2024
Erapaz schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:49:
[...]

Goed te horen dat je FanAmp meeting positief hebt ervaren. Ik heb de app ook geïnstalleerd en wil in Bahrain naar de meetup gaan. Normaal raak ik ook wel aan de praat met andere fans (ik ga meestal alleen).
Silverstone lijkt me erg gaaf en staat zeker nog op mijn lijst. Hoe ga je er heen, vliegen? En waar verblijf je dan?
Ik ga het liefst met de auto en kamperen, maar naar de UK is dat wel duurder vanwege de boot. Ik weet alleen niet hoe makkelijk het is om te vliegen en dan steeds op en neer naar het circuit te gaan zonder auto.
Ik ben van plan om met een paar vrienden met de auto te gaan en op dit moment weten we nog niet zeker waar we zullen verblijven. Eventuele suggesties van jouw kant zouden geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498255

even een algemene vraag.

Ik heb 2 kaarten voor 2024/2025 Nu heb ik die verkocht tegen de normale prijs.
ik mail al 2 maanden naar dutchgp. al 10 x mail verstuurd, maar tot op heden nog steeds geen reactie.

De vraag was hoe ik de kaarten overdraag aan die persoon, want tickets zijn nog niet te personaliseren en de kaarten worden pas 2 weken voor de race verstuurd.

iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Anoniem: 498255 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:26:
even een algemene vraag.

ik mail al 2 maanden naar dutchgp. al 10 x mail verstuurd, maar tot op heden nog steeds geen reactie.

De vraag was hoe ik de kaarten overdraag aan die persoon, want tickets zijn nog niet te personaliseren en de kaarten worden pas 2 weken voor de race verstuurd.

iemand een idee?
Je vraag past meer hier: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? Maar kan je niet bellen/chatten o.i.d.?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan echt nergens een telefoonnummer vinden ?

Vind het vervelend worden, maar wat kan je er aan doen.

ik zal het in de aangegeven topic herplaatsen tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een algemene vraag.

iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Anoniem: 498255 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:45:
[...]

Kan echt nergens een telefoonnummer vinden ?

Vind het vervelkend worden, maar wat kan je er aan doen.

ik zal het in de aangegeven topic herplaatsen tnx
Hier staat een telefoonnummer; geen idee of ze ook reageren na augustus. :P : https://dutchgp.com/veili...0met,0)23%20201%2002%2089.

In iedergeval genoeg info op de website om ze te stalken?

Of bel gewoon het Zandvoort Circuit op, mischien hebben die nog ideeën. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-02-2024 23:50 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Illegal_Alien schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:47:
[...]

Hier staat een telefoonnummer; geen idee of ze ook reageren na augustus. :P : https://dutchgp.com/veili...0met,0)23%20201%2002%2089.

In iedergeval genoeg info op de website om ze te stalken?

Of bel gewoon het Zandvoort Circuit op, mischien hebben die nog ideeën. :+
Ga het morgen gelijk proberen.

dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:01
Anoniem: 498255 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:26:
even een algemene vraag.

iemand een idee?
Tickets eerst personaliseren en vervolgens op naam/adres van je kopers zetten. Dus je moet wachten tot je de uitnodiging krijgt om ze te personaliseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Toke_gt op 12-02-2024 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toke_gt schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:55:
[...]

Tickets eerst personaliseren en vervolgens op naam/adres van je kopers zetten. Dus je moet wachten tot je de uitnodiging krijgt om ze te personaliseren.
Voor mij de eerste keer dat ik tickets had gekocht. Maar helaas valt het met werk/vakantie niet te combineren. vandaar ook de verkoop.
wanneer verwacht je dat het personaliseren ingaat? of is daar de vorige keren geen concrete datum voor geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:01
Anoniem: 498255 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:58:
[...]

Voor mij de eerste keer dat ik tickets had gekocht. Maar helaas valt het met werk/vakantie niet te combineren. vandaar ook de verkoop.
wanneer verwacht je dat het personaliseren ingaat? of is daar de vorige keren geen concrete datum voor geweest?
Vorig jaar was dat in juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Anoniem: 498255 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:58:
[...]

Het slechte nieuws is, je zult hoogstwaarschijnlijk geen reactie ontvangen. Het goede nieuws is, het gaat goed komen. Ongeveer een maand voor de GP kun je de tickets delen via een emailadres in je account op de DutchGP website. De ontvanger kan dan zelf de kaarten op naam zetten.
Worstcase print jij ze uit en stuur je de pdf op met jouw naam er op, dat werkt ook, ze checken de naam niet aan de deur. Maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet nodig als je op tijd bent. Personalisatie stopt op donderdag voor de GP namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Erapaz schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:59:
[...]

Het slechte nieuws is, je zult hoogstwaarschijnlijk geen reactie ontvangen. Het goede nieuws is, het gaat goed komen. Ongeveer een maand voor de GP kun je de tickets delen via een emailadres in je account op de DutchGP website. De ontvanger kan dan zelf de kaarten op naam zetten.
Worstcase print jij ze uit en stuur je de pdf op met jouw naam er op, dat werkt ook, ze checken de naam niet aan de deur. Maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet nodig als je op tijd bent. Personalisatie stopt op donderdag voor de GP namelijk.
duidelijk. bedankt voor de info. wordt gewaardeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Kwam vandaag een leuke aanbieding voor F1 Abu Dhabi en heb het maar geboekt: https://www.holidaypirate...-on-new-ship-aero-travels

Eens wat anders dan via F1 Hospitality :)

[ Voor 10% gewijzigd door alienfruit op 16-02-2024 21:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3XrWuGzrB7c6qjBzCG0Q2nLQdtI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NogJOW0XTjXP96Yt0PUbLyOl.png?f=user_large
''ik moest dit uitpakken en ze keken toe of ik de hints ook snapte''

Ik kan het nog steeds niet geloven want het besef moet nog landen, maar ik ga dit jaar in Juli naar de race van België. Dit had mijn vriendin voor mijn verjaardag in januari met mijn en haar ouders en vrienden van ons geregeld, samen met mijn maat gaan we daar op de Zaterdag heen en overnachten we in een hotel zodat we Zondag lekker rustig kunnen opstarten met een ontbijtje. Zijn er meer Tweakers aanwezig bij de race?

Dit was al in het [F1] Seizoen 2024 gepost maar vind het ook wel toepasselijk om even hier te posten :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-02-2024 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:14:
[Afbeelding]
''ik moest dit uitpakken en ze keken toe of ik de hints ook snapte''

Ik kan het nog steeds niet geloven want het besef moet nog landen, maar ik ga dit jaar in Juli naar de race van België. Dit had mijn vriendin voor mijn verjaardag in januari met mijn en haar ouders en vrienden van ons geregeld, samen met mijn maat gaan we daar op de Zaterdag heen en overnachten we in een hotel zodat we Zondag lekker rustig kunnen opstarten met een ontbijtje. Zijn er meer Tweakers aanwezig bij de race?

Dit was al in het [F1] Seizoen 2024 gepost maar vind het ook wel toepasselijk om even hier te posten :)
Haha leuke hints! Ik ga misschien last minute, vorig jaar kon je een dag vantevoren heel goedkoop tickets krijgen, dat wacht ik even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Erapaz schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:36:
[...]

Haha leuke hints! Ik ga misschien last minute, vorig jaar kon je een dag vantevoren heel goedkoop tickets krijgen, dat wacht ik even af.
Haha ja en alsnog durfde ik het niet te gokken, mijn vriendin zegt nog steeds dat ze nog nooit iemand zo teleurgesteld heeft gezien met een paraplu _O-

Laat maar weten wat je uiteindelijk doet :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:39:
[...]

Haha ja en alsnog durfde ik het niet te gokken, mijn vriendin zegt nog steeds dat ze nog nooit iemand zo teleurgesteld heeft gezien met een paraplu _O-

Laat maar weten wat je uiteindelijk doet :P
Eerst maar even Bahrein en Suzuka. Ben ook een plannetje aan het maken om naar Rally Legend in San Marino te gaan in oktober, lijkt me erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greet3
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-01 08:18
Heeft iemand tips hoe je alsnog kaartjes kan krijgen voor de GP in Zandvoort later dit jaar? Ik woon sinds kort op fietsafstand van Zandvoort en wil er met mn broertje erheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
greet3 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:27:
Heeft iemand tips hoe je alsnog kaartjes kan krijgen voor de GP in Zandvoort later dit jaar? Ik woon sinds kort op fietsafstand van Zandvoort en wil er met mn broertje erheen.
Elke dag het resale platform F5en en anders marktplaats. Doe wel even ophalen, dan kan je de persoon in de ogen kijken. Ik verkoop tzt eventueel mijn GA kaarten, maar dat is er maar 1tje en ik gok dat je samen wilt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Erapaz
Bahrein was top! Echt een aanrader. Best georganiseerde GP waar ik bij ben geweest. Niet teveel mensen, korte rijen. Ruim voldoende en schone toiletten (in Hongarije weleens rijen van een uur), soort van terrasje achter de tribune waar je tussen de sessie lekker kunt zitten. Eten is goed te betalen op het circuit (10 euro voor een burger menu met drinken en patat). Het weer is top! Manama zelf is niet een super boeiende stad, maar heeft wel een paar highlights die aardig zijn als je een dag of 2 eerder gaat.
Hele aardige mensen ook, kwam tijdens de pitwalk iemand tegen en daar ben ik de hele week mee meegereden, alternatief is gratis een shuttlebus of een taxi via Careem/Uber.
Nog handtekeningen gescoord van Jacques Villeneuve, Fernando Alonso en Kimi Antonelli.

Paar plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsjjZSrefqjagydY06ibpulFZ_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAgeqkAlz3sbTVnWlsgPOp4d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Plpz0kmT1dKH6IreGrFrAgsQ3XA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LCDrhK0kmzN0kuQFRUwkhXh1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6GtMAxr_PjTTvpCwzdfabgJN4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oJSGXHYwA7S6Vm107WljYdcw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKPefR8qP2gAs6gOfYn6pxa52cs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9hD1YjWUFx0OPRqRCfATU1YT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/khW1ydQypBiIo6ft0AvopD9IZFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JIoFuZ8g4uFQcUARmm5gHms.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9t5HrKhIdPD1h9F4TCAnavjaMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8pwiLYiDbb4SzNPa9g76qKRS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO0Bw-8WZioNptEYlqa_TbzmBq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2ivobTkscCM4cQ8CISvjF8G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55
nu ik in Argentinië woon, leek het mij leuk om eens naar de GP van Brazilië in São Paulo te gaan. (slechts 2 uur vliegen voor mij) Maarrrrr ik schrik me het apezuur van wat die kaarten kosten. Ik had wel verwacht dat in de prijzen wat lager zouden zijn. Als ik het al duur vind, wat moet de doorsnee local dan wel niet denken?

De toegang voor de GP van Singapore was zelfs ruimschoots lager een handvol jaar geleden..

:'(

Zijn hier ervaringen met (pakket)reizen naar Brazilië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, Singapore is ook een paar duizend euro goedkoper dan bijv. Shanghai of Spa. Misschien Mexico overwegen die is goedkoper dan Singapore

[ Voor 27% gewijzigd door alienfruit op 04-03-2024 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@alienfruit Ik lees hier mee en weet dat de prijzen aan het stijgen zijn, maar is spa duizenden euro duurder dan de anderen zoals Signgapore? Of moet dat andersom zijn. Spa staat bij mij nog wel op de lijst om eens te bezoeken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ligt een beetje aan de dag en welk team. Vrijdag is goedkoper in Singapore vs Spa. Maar als je een drie dagen pas neemt dan is bijv. Spa ~€7.000,- en Singapore €10.000,-. Het is lastig om kaartjes te regelen voor één dag. Vorig jaar alleen gelukt via een sponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

EUR 7000 voor spa? Die is nieuw voor mij inderdaad. En dan nog is Sing duurder dan Spa lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55
alienfruit schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:05:
Ja, Singapore is ook een paar duizend euro goedkoper dan bijv. Shanghai of Spa. Misschien Mexico overwegen die is goedkoper dan Singapore
Mexico is al een stuk langer vliegen (2x overstappen vs. directe vlucht) voor mij. De korte hop naar S.P. is juist het aantrekkelijke aan die bestemming. Hoewel ik beide races/bestemmingen waarschijnlijk even leuk zou vinden. Mexico City nog wel leuker dan S.P. denk ik... Ik leg me erbij neer dat het even niet haalbaar is, maar bedankt voor het meedenken.
franssie schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:08:
EUR 7000 voor spa? Die is nieuw voor mij inderdaad. En dan nog is Sing duurder dan Spa lijkt mij.
Prijzen hangen altijd af van welke tribune etc. maar voor Singapore betaalde ik in 2018 (jaja, een eeuwigheid geleden) 500 SGD (toen 250 euro) voor wat nu de Promenade Grandstand heet. Dit jaar is die plek 1200 SGD of 820 euro , dus meer dan 2x a 3x duurder. Maarja, was voor mij toch een éénmalig event. Voordeel is dat je in singapore niet met een Orange Army over een campingterrein hoeft te sjouwen en het concert naderhand helemaal top is en het eten is al helemaal fantastisch. Nadeel is dat je tussen volk zit dat geen racefan (expats) is, dus de sfeer is wat lauw en het is gewoon ongemakkelijk warm daar. Wel een unieke ervaring.

[ Voor 40% gewijzigd door DJTimo op 05-03-2024 02:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:47
DJTimo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 02:24:
[...]

Prijzen hangen altijd af van welke tribune etc. maar voor Singapore betaalde ik in 2018 (jaja, een eeuwigheid geleden) 500 SGD (toen 250 euro) voor wat nu de Promenade Grandstand heet.
In 2018 was de wisselkoers ~1.6 dus S$500 was ~€310 ;)
Wij gaan ieder jaar wel naar de GP hier in Singapore maar het is inderdaad stevig duurder geworden door de jaren.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Paddock Club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greet3
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-01 08:18
DJTimo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:18:
nu ik in Argentinië woon, leek het mij leuk om eens naar de GP van Brazilië in São Paulo te gaan. (slechts 2 uur vliegen voor mij) Maarrrrr ik schrik me het apezuur van wat die kaarten kosten. Ik had wel verwacht dat in de prijzen wat lager zouden zijn. Als ik het al duur vind, wat moet de doorsnee local dan wel niet denken?

De toegang voor de GP van Singapore was zelfs ruimschoots lager een handvol jaar geleden..
Ik heb dezelfde indruk. Zelf maar 1 keer geweest ik belgie, en in mn herinnering was het toen betaalbaarder dan nu. Het is echt een grote investering. Zeker als je ook evt overnachtingen en consumpties meerekent in zo’n weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

DJTimo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:18:

:'(

Zijn hier ervaringen met (pakket)reizen naar Brazilië?
FIA WEC is anders een mooi alternatief. Zij gaan dit jaar naar Interlagos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Via verstappen travel zijn er sinds vrijdag weer kaarten voor de verstappen tribunes voor de Dutch GP in Zandvoort. @greet3 mocht je nog niet hebben, sla snel je slag
De prijzen liggen dacht ik iets hoger dan de normale kaarten
PASSEPARTOUT TICKETS DUTCH GP 2024:
23-25 AUGUSTUS
Passe partout ticket "Eastside 4" € 399,-
Passe partout ticket "Hairpin 2" € 399,-
Passe partout ticket "Arena 3" € 520,-
Speciale Max Verstappen Tribunes
Zitplaatsen met uniek zicht op de baan en actie, met tv-scherm
Inclusief Verstappen Travel goodies en kans op unieke prijzen
Er zijn ook nog Oostenrijk en België tickets

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 19-03-2024 22:00 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
jeanj schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:55:
Via verstappen travel zijn er sinds vrijdag weer kaarten voor de verstappen tribunes voor de Dutch GP in Zandvoort. @greet3 mocht je nog niet hebben, sla snel je slag
De prijzen liggen dacht ik iets hoger dan de normale kaarten

[...]

Er zijn ook nog Oostenrijk en België tickets
Weet iemand als je een aantal tickets via Resell besteld, of deze plaatsen naast elkaar zijn? https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/resell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
Nog tickets vrij gekomen voor Zandvoort. Lang in mijn mandje gehad maar doe het toch maar niet.

- 625 euro voor een ticket en je weet niet welke rij/stoel
- 7 uur reistijd elke dag
- te veel nep F1 fans

+ Max voor het eerst in een fatsoenlijke auto zien rijden. Laatste live F1 race voor mij was Austin 2019.

Maar voor wie nog wil gaan, grijp je kans. Voor mij is het helaas te ver/duur/omslachtig.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 26-04-2024 08:13 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Juli komt ook langzaam dichterbij, België zal mijn eerste Grand Prix gaan worden dus ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:31
Voor diegene die naar Oostenijk gaan. De donderdag pitlane kaarten €30 zijn weer beschikbaar.

En mocht er nog iemand naar 2 General Admission kaarten op zoek zijn, stuur me een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40

Crazy D

I think we should take a look.

jan390 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:03:
Voor diegene die naar Oostenijk gaan. De donderdag pitlane kaarten €30 zijn weer beschikbaar.

En mocht er nog iemand naar 2 General Admission kaarten op zoek zijn, stuur me een DM.
Als je die nog nooit gedaan hebt, leuk voor een keertje. Ik kom gewoon pas op vrijdagochtend aan, en hou donderdag een vakantiedag ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
greet3 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:47:
[...]

Ik heb dezelfde indruk. Zelf maar 1 keer geweest ik belgie, en in mn herinnering was het toen betaalbaarder dan nu. Het is echt een grote investering. Zeker als je ook evt overnachtingen en consumpties meerekent in zo’n weekend.
Het kan nog wel betaalbaar hoor. Eten doe je thuis ook, dus dat moet je niet meetellen. Kamperen kan voor een paar tientjes per nacht. Zit je alleen nog met de kaarten. Spa was vorig jaar spotgoedkoop als je in de week ervoor de kaarten kocht. Zandvoort idem. Ben vorig jaar naar 4 GP's geweest en was ongeveer 1500 euro kwijt totaal. Ja kan er ook voor kiezen alleen op vrijdag en zaterdag te gaan, dat scheelt enorm veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
alienfruit schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:00:
Ja, ligt een beetje aan de dag en welk team. Vrijdag is goedkoper in Singapore vs Spa. Maar als je een drie dagen pas neemt dan is bijv. Spa ~€7.000,- en Singapore €10.000,-. Het is lastig om kaartjes te regelen voor één dag. Vorig jaar alleen gelukt via een sponsor.
Voor Spa? 9 euro betaalde ik vorig jaar voor de vrijdag (zaterdag was 20,-, zondag 65,-).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjrCwGjMOXSZlMmDbdbv-y06TwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8NwhmGCGs3ULJUqlNER4aOFL.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste