[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 16:11
Crazy D schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Ik weet niet hoe groot jouw rugtas is, maar een normale handbagage rugtas gaan ze echt niet tegenhouden hoor.
Gewoon een Eastpak dus ik ga er maar vanuit dat die inderdaad mee naar binnen mag. We zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16
Bcopp schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:03:
Hoe het weer er voorlopig uitziet zal er niet veel gekoeld moeten worden...
Voorspellingen zijn vrij nat inderdaad……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:34
Ga met Race Experience busreis opstappen donderdag om vervolgens er heen te gaan! Kan niet wachten

Ben wel blij als het iets koeler is zolang het de sessies maar niet verpest met regen. Afgelopen week was echt afzien en heb totaal ook niet de huid om in 30 graden op de tribune te zitten :p

De tickets zelf besteld bij verstappen.com dus moet ook even zo standje zien te vinden

[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 26-06-2023 19:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 12:39
Ik vertrek morgenavond met een goede vriend in zijn camper naar Oostenrijk rijden. We hebben een rustige camping op loopafstand van het circuit maar vooral niet tussen het Orange Army.

Ik hoop dat de meute zich dit jaar een beetje beter weet te gedragen maar ik houd mijn adem niet in.

De weersvoorspelling is helaas niet al te best maar ondanks dat heb ik er reuzeveel zin in!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Als het goed is zit ik over 2 uur in de bus richting Oosterijk… Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 12:39
We zijn om 11 uur aangekomen op de camping, het weer is fantastisch!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09

Crazy D

I think we should take a look.

Voorspelling is ondertussen flink bijgedraaid en hooguit wat spetters. Maar goed, bergen, dus je weet het nooit.

Bij de ingang bij de fanzone werd er ladingen drank uit tassen gehaald (strike rassencontrole), mensen die net weggingen kregen blikjes bier aangeboden die ze anders weggooiden :D Maar, ook flessen 1,5 liter water.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
De hell waarom kan ik geen Mclaren driver shirtje kopen…

Max heb ik al polo, Vettel/Aston al petje.. Ferrari boeit me te weinig de drivers

Wil eigenlijk Russell maar wil ook graag levend het circuit verlaten dus dat doe ik wel op Silverstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-02 19:37
Afgelopen jaar werden er op een aantal platformen, zoals Groupon, kaarten voor de F1 in Spa aangeboden.
Heeft iemand een idee of dit weer zo gaat zijn dit jaar?

Was leuk om zo een dagje mee te pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 09:49
Crazy D schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:30:
Voorspelling is ondertussen flink bijgedraaid en hooguit wat spetters. Maar goed, bergen, dus je weet het nooit.
Zit jij op een ander circuit? Hier is het in ieder geval meer dan wat spetters 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Zijn er mensen die via verstappen.com tickets voor Hongarije hebben gekocht? Zijn de kaarten al te downloaden? Ik krijg nog steeds de melding dat mijn ticket later te downloaden is.

Update: heb hem net kunnen downloaden!

[ Voor 10% gewijzigd door Erapaz op 03-07-2023 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
De kaartverkoop via verstappen.com voor Oostenrijk 2024 staat alweer open. Nadat we dit jaar te laat waren willen we er voor volgend jaar graag op tijd bij zijn.

Ben op zoek naar advies welke tribune het beste is. Belangrijkste is zicht op de baan, daarna is het wel fijn om niet te ver hoeven te lopen naar de drank en eettentjes en de gezelligheid.

Zat zelf te denken aan de West tribune omdat je dan volgens mij, zeker als je een beetje hoog zit, behalve het rechte stuk voor je langs ook de bochten voor de Mitte tribune langs kan zien. Is dan sector O of sector P beter, en welke stoelnummers zitten het hoogst (1 tm 18, 21 tm 56, 59 tm 76)?

Of is een andere tribune toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Crysania schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:57:
[...]

Zit jij op een ander circuit? Hier is het in ieder geval meer dan wat spetters 😅
De werkelijkheid was anders ja :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:54
Roodaap schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:05:
De kaartverkoop via verstappen.com voor Oostenrijk 2024 staat alweer open. Nadat we dit jaar te laat waren willen we er voor volgend jaar graag op tijd bij zijn.

Ben op zoek naar advies welke tribune het beste is. Belangrijkste is zicht op de baan, daarna is het wel fijn om niet te ver hoeven te lopen naar de drank en eettentjes en de gezelligheid.

Zat zelf te denken aan de West tribune omdat je dan volgens mij, zeker als je een beetje hoog zit, behalve het rechte stuk voor je langs ook de bochten voor de Mitte tribune langs kan zien. Is dan sector O of sector P beter, en welke stoelnummers zitten het hoogst (1 tm 18, 21 tm 56, 59 tm 76)?

Wij zaten dit jaar bij T10 tribune G rij 8. Zicht op de bochten 9, 10 en 1 + ingang pitstraat. Af en toe een mooie schuiver kunnen zien. Scherm tegenover de tribune om de rest van het circuit te volgen. Achter de tribune eten en drinken te halen + toiletten. Faciliteiten waren dus top!

Volgend jaar gaan we voor einde rechte stuk ergens bij bocht 1. Dan heb je zicht op bochten 10, 1, 2 en 3. Zie je net wat meer inhaal acties.

Impressie T10 sector G rij 8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XL4cgX_N4FzdghBf0fRGeZ58Sec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWMVY8Mdtasm03CADmXU96Ir.jpg?f=fotoalbum_large

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Roodaap schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:05:

Dit jaar voor het eerst geweest op het rechte stuk vanaf bocht 1. Sector I op de redbull grand stand.
Helaas nu alweer uitverkocht voor volgend jaar. Of nog niet te koop hoor ik op meerdere plekken.
Wel een mooie plek. Als iedereen een beetje blijft zitten kan je makkelijk uitkomen bocht 1 zien en bocht 3 is zelfs goed te zien. Daarnaast heb je mooi zicht op de actie voor de oranje tribune.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQeYXLUZVYJqNbpcYr3Xmy2a0k4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FwCEgJvRKMrwQZlKcgX7nNjG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbQHkUq4v_Dfl-NMNWkSajxHyWM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gta3FIDFjGcLRjkdgFuizFdL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door happy killer op 06-07-2023 11:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crysania
Hier ook geweest dit jaar (Mitte tribune)

we zaten redelijk laag (rij 15 van 50) maar dat maakte niet heel veel uit. we zaten in vak D dus redelijk in het midden van het vak (A tm F)

De sfeer was wel goed. ik heb helemaal geen gekke dingen gehoord naar vrouwen of dat soort zaken waar sprake van was het jaar ervoor. (N=1 natuurlijk) Het viel me op dat er zowiezo best veel vrouwen in het publiek zaten. een stuk meer dan toen ik er in 2019 was. Wel waren er gewoon weer oranje fakkels (wel minder) dan jaren ervoor.

Er werd van te voren aangegeven dat deze fakkels en het meenemen van alcohol verboden was. De security was echter om te huilen. 1x ging het scannen en controleren zo langzaam dat we meer dan een uur in de rij hebben gestaan van camping naar circuit waardoor we start van de sprint qualifying hebben gemist.

de security bestond uit 3 dingen:
1 kaartje scannen. dit ging snel (als de scanners het deden) 1 dag was bij 1 ingang vanaf de camping de scanners stuk dus moest iedereen weer terug naar de andere ingang..

2: fouilleren: dit ging ongeveer zo en sloeg helemaal nergens op
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uz01HGclulPcVU5LOEND3JMJ8gs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oExjpXVPGFN1aKQnRJAR03o1.gif?f=user_large

3: tassen controle: dit werd elke dag strenger. Wij (groep van 8 ) hadden elk een paar blikjes bier bij en elke dag kwamen en ongeveer 7 doorheen zonder dat ze de blikjes zagen vonden. meestal liepen we dus met onze groep 24 blikjes naar binnen en sneuvelde er 3. Dit was de prijs wel waard.

Op zondag werd ik zelf gesnapt met 3 blikjes. ik had een leuk gesprek met de jongen van security. hij zei zelfs: ik zie dat je 3 blikjes bij je hebt. weet je wat ik doe. ik laat er 1 zitten 8) . ik probeerde nog te onderhandelen naar 2 maar dat kreeg ik niet voor elkaar omdat hij die 2 al in zijn hand had en hij niet wilde dat zijn manager zag dat hij bier terug plaatste :+

De reden van zelf geen alcohol mee naar binnen nemen is gewoon echt b*llshit. op de tribune kon je gewoon bier kopen (zelfs in halve liter blikken!!) dus om veiligheid van gooien ofzo had het ook geen nut. Deze "beveiliging" is er dus vooral om de kassa te spekken a 6.5 euro per biertje op de tribune.

blikjes fris mochten trouwens wel gewoon naar binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 14:58
Dit jaar wederom naar Abu Dhabi om het seizoen af te sluiten (afgelopen 2 jaar ook geweest). Daarna nog even heerlijk een paar dagen nazomeren in Dubai :)

Op Yas Marina is de tassencontrole bij de ingangen strenger en alcohol op de tribunes verboden (met opnieuw een controle). Er wordt alleen geschonken in een dedicated ruimte bedoeld voor Heineken van nog geen 30x20m. Alcohol mag je buiten die zone niet meenemen.

Opzich niet zo gek voor een arabisch land als de UAE, maar een of 2 biertjes met een lekker zonnetje is toch ook wel genoeg? Zuipen doe je in de kroeg of een festival en niet op het circuit denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 23:39
Crysania schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:57:
De reden van zelf geen alcohol mee naar binnen nemen is gewoon echt b*llshit. op de tribune kon je gewoon bier kopen (zelfs in halve liter blikken!!) dus om veiligheid van gooien ofzo had het ook geen nut. Deze "beveiliging" is er dus vooral om de kassa te spekken a 6.5 euro per biertje op de tribune.

blikjes fris mochten trouwens wel gewoon naar binnen.
Ik snap het wel. Er is helaas publiek geweest dat dit in het verleden heeft verknalt (daar en ook op Spa). Ze lieten het toe en hierdoor nemen sommige mensen te veel mee (grote koelboxen) waardoor ze te veel zuipen en zich gaan misdragen (voor de duidelijkheid: niet iedereen, maar blijkbaar te veel zodat ze het gaan verbieden). Kleine groep die het verpest voor de rest.
Om dat tegen te gaan zeggen ze dus: geen alcohol meer mee naar binnen. Ze verwachten dat mensen met die hoge prijzen niet zo veel gaan zuipen.
En natuurlijk pikken ze niet elk blikje bier eruit bij de controle, maar als iemand toch probeert een grote hoeveelheid mee te nemen dan zien ze dat wel. Daar gaat het ze om denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 06-07-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Plenkske schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:44:
[...]

Ik snap het wel. Er is helaas publiek geweest dat dit in het verleden heeft verknalt (daar en ook op Spa). Ze lieten het toe en hierdoor nemen sommige mensen te veel mee (grote koelboxen) waardoor ze te veel zuipen en zich gaan misdragen (voor de duidelijkheid: niet iedereen, maar blijkbaar te veel zodat ze het gaan verbieden). Kleine groep die het verpest voor de rest.
Om dat tegen te gaan zeggen ze dus: geen alcohol meer mee naar binnen. Ze verwachten dat mensen met die hoge prijzen niet zo veel gaan zuipen.
En natuurlijk pikken ze niet elk blikje bier eruit bij de controle, maar als iemand toch probeert een grote hoeveelheid mee te nemen dan zien ze dat wel. Daar gaat het ze om denk ik.
naja. de camping is 15 minuten lopen waar je je helemaal vol kan laten lopen. en kijkende naar de drukte bij de drank standjes lieten weinig mensen zich tegenhouden door 6.5 euro per biertje..

tuurlijk heeft het een stukje nut maar echt marginaal denk ik. zoals die enkele blikjes kun je dus ook enkele fakkels meenemen (zelfde grote ongeveer?) en die zijn veel gevaarlijker. Die werden weer aangestoken in de laatste ronde terwijl er dan nog gewoon geraced wordt en dit het zicht van de coureurs kan belemmeren.

wil je dit echt aanpakken zet dan gewoon zo'n tassenscanners neer ipv wat studentjes die iedereens tas met de hand onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Crysania schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:27:
[...]

naja. de camping is 15 minuten lopen waar je je helemaal vol kan laten lopen. en kijkende naar de drukte bij de drank standjes lieten weinig mensen zich tegenhouden door 6.5 euro per biertje..

tuurlijk heeft het een stukje nut maar echt marginaal denk ik. zoals die enkele blikjes kun je dus ook enkele fakkels meenemen (zelfde grote ongeveer?) en die zijn veel gevaarlijker. Die werden weer aangestoken in de laatste ronde terwijl er dan nog gewoon geraced wordt en dit het zicht van de coureurs kan belemmeren.

wil je dit echt aanpakken zet dan gewoon zo'n tassenscanners neer ipv wat studentjes die iedereens tas met de hand onderzoeken.
Ik had gelezen dat ze je niet toelaten bij de ingang als je duidelijk dronken bent, natuurlijk is daarbij ook maar de vraag hoe goed die controle is. En dat geldt ook voor alcohol en vuurwerk. Scanners zullen wel te duur zijn en zal denk ik te lang duren.

Ik wilde met mijn post vooral aangeven dat het jammer is dat een klein groepje het heeft verpest voor de rest. Als er vorig jaar (of jaren) weinig problemen waren geweest dan waren deze regels niet gekomen denk ik. Daarom snap ik dat ze iets doen. Die regels houden gewoon de grote hoeveelheden tegen, wat waarschijnlijk het doel is.
Misschien is het ook wel iets wat de FOM, gemeente en/of politie heeft aangedragen. Dat het circuit daarmee laat zien: we doen er iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:40
Wilde dit jaar al naar Oostenrijk of Belgie... Maar iemand zou accommodatie zoeken en dat duurde zo lang dat de tickets al weg waren.

Maar nu tickets geregeld voor Oostenrijk 2024, general admission dus locatie langs de track nog even bekijken....

Ook verblijf nog ff bekijken, al zal dat met oog op de prijzen wel een camping worden op fietsafstand. Hopelijk weg van de Orange Army want ga met vrouw en kind (7) dus hoef niet elke avond "supermax" te horen tot de vroege uurtjes.

Als iemand nog tips heeft, graag. Zal onze (vader/vrouw/kind en ik) eerste F1 race worden (wel ervaring met MotoGP/Superbikes Assen en Silverstone) dus voor ons is alles nieuw. Camping Sportzentrum Zeltweg leek best oké kwa voorzieningen en 5km van het circuit. Auto met fietsendrager en tent óf camper van vader en fietsen en gaan met die banaan d:)b can't wait!

Drankcontrole vind ik prima. Maar heb wel wat bias want A) ik drink niet en B ) ik ga met het gezin en niet met maten :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 09-07-2023 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Bo0bz schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:15:
[...]

Wij zaten dit jaar bij T10 tribune G rij 8. Zicht op de bochten 9, 10 en 1 + ingang pitstraat. Af en toe een mooie schuiver kunnen zien. Scherm tegenover de tribune om de rest van het circuit te volgen. Achter de tribune eten en drinken te halen + toiletten. Faciliteiten waren dus top!

Volgend jaar gaan we voor einde rechte stuk ergens bij bocht 1. Dan heb je zicht op bochten 10, 1, 2 en 3. Zie je net wat meer inhaal acties.
Vanuit bocht 1 zie je bocht 3 juist niet... Dan zie je bocht 1 (duh), je ziet ze wel in de verte van 3 naar 4 rijden maar dat is te klein om goed beeld te hebben. En jehebt de bocht bij het infield.

Beste plek qua actie op de baan is bocht 3, beste tribune wat mij aangaat Steiermark qua voorzieningen.

Steiermark tribune:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqANJGZKAPZPO4rOpML7gl-gIhU=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/BymZMuqd3o0C7SHsLoyPJmw0.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-2nP0vxG5TkNUGI7d01xM6awJA=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/11QSgWYcNz0yXlPKNdKqvEVi.gif?f=fotoalbum_large

Uitzicht bocht 3 vorig jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSnjwNeiZPiZC_KjEOUFfcLGpbM=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/2vUQg3gE3RT67esgAPHM5xjM.gif?f=fotoalbum_large

Waarvan ik persoonlijk het uitzicht iets te veel vond. Je kunt zoveel zien op de baan, dat je soms de actie voor je neus mist omdat je net even ergens anders kijkt. Maar de meeste actie gebeurt wel rond die bocht.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:28

alienfruit

the alien you never expected

Ik heb misschien een kaartje over voor Las Vegas omdat mijn vriendin problemen heeft met het verkrijgen van een visum. Weet iemand een goede plek om een kaartje te verkopen? Ik heb ook contact opgenomen met F1 maar nog geen reactie. Het is niet een goedkoop kaartje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Hoppa, T3 voor Oostenrijk gekocht voor volgend jaar :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Crazy D schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 10:25:
Hoppa, T3 voor Oostenrijk gekocht voor volgend jaar :)
Via redbullring.com ? Zo ja, kan je daar zelf een plek kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
alienfruit schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:29:
Ik heb misschien een kaartje over voor Las Vegas omdat mijn vriendin problemen heeft met het verkrijgen van een visum. Weet iemand een goede plek om een kaartje te verkopen? Ik heb ook contact opgenomen met F1 maar nog geen reactie. Het is niet een goedkoop kaartje
Mailtje sturen naar de verkoper en daar kijken of je kan cancellen, is mij in Melbourne ooit gelukt toen mijn vriendin onverwacht zwanger was en onze Australië reis niet door ging. Anders marktplaats (niet veel kans, want ver weg) of Reddit.com/r/GrandprixTravel of via Twitter als je in de juist bubble zit .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Waah schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:23:
Wilde dit jaar al naar Oostenrijk of Belgie... Maar iemand zou accommodatie zoeken en dat duurde zo lang dat de tickets al weg waren.

Spa zijn nog kaartjes te krijgen, oa GA voor het weekend, maar ook losse dagen. Ik heb zelfs een vrijdag kaartje kunnen kopen voor 3 euro (9 euro met de service kosten er bij).

[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 11-07-2023 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Plenkske schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:30:
[...]

Via redbullring.com ? Zo ja, kan je daar zelf een plek kiezen ?
Ja, en nee :) Dus het is hopen op een goede plek op de tribune. Maar tot op heden (koop altijd mijn tickets rechtstreeks) nooit tegengevallen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:12
Ik ga over twee weken op vrijdag en zaterdag naar Spa, met twee van mijn kinderen (5 en bijna 7 jaar). We hebben parkeerticket voor parkeerplaats rood (rechtsonder bij Stavelot).

Hebben mensen hier nog tips voor een goede plek om te gaan staan/zitten (Brons kaarten)? Ze kunnen wel een stuk lopen, maar niet helemaal naar de andere kant van het circuit :D
Nog andere tips voor bezoek aan Spa met jonge kinderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 29-05 18:58

Bloodclot

Jawier!

kepler schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 07:26:
Ik ga over twee weken op vrijdag en zaterdag naar Spa, met twee van mijn kinderen (5 en bijna 7 jaar). We hebben parkeerticket voor parkeerplaats rood (rechtsonder bij Stavelot).

Hebben mensen hier nog tips voor een goede plek om te gaan staan/zitten (Brons kaarten)? Ze kunnen wel een stuk lopen, maar niet helemaal naar de andere kant van het circuit :D
Nog andere tips voor bezoek aan Spa met jonge kinderen?
Vond altijd de auto's 'in de kont' kijken altijd indrukwekkend onder Eau Rouge/radillion. Kun je gewoon staan/zitten. Je kan dan ook vlakbij het hek staan waar ze verschrikkelijk hard langs gaan zo de bult op.

Indrukwekkend bij elke raceklassen.

Daarna eventueel doorlopen en de klim doen radillion op. En even plekje zoeken langs de Kemmel straight om de snelheid van de auto echt te zien.

Veel plezier!

[ Voor 8% gewijzigd door Bloodclot op 15-07-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Bloodclot schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:53:
[...]

Vond altijd de auto's 'in de kont' kijken altijd indrukwekkend onder Eau Rouge/radillion. Kun je gewoon staan/zitten. Je kan dan ook vlakbij het hek staan waar ze verschrikkelijk hard langs gaan zo de bult op.

Indrukwekkend bij elke raceklassen.

Daarna eventueel doorlopen en de klim doen radillion op. En even plekje zoeken langs de Kemmel straight om de snelheid van de auto echt te zien.

Veel plezier!
kan je dan binnendoor steken? Of moet je helemaal omlopen? Want ik ben bang dat dat te ver lopen is voor de kinderen, vanaf Stavelot iig.

Thanks, we hebben er wel veel zin in. Vorig jaar in Zandvoort geweest op de vrijdag met de middelste, hij heeft het er nog steeds over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:06
kepler schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:14:
[...]
kan je dan binnendoor steken? Of moet je helemaal omlopen? Want ik ben bang dat dat te ver lopen is voor de kinderen, vanaf Stavelot iig.

Thanks, we hebben er wel veel zin in. Vorig jaar in Zandvoort geweest op de vrijdag met de middelste, hij heeft het er nog steeds over.
Er zit een voetgangerstunneltje onder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Erwin schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:24:
[...]

Er zit een voetgangerstunneltje onder :*)
Top, dat zou al schelen.
Is er ergens een kaartje te vinden met de looproutes, of is dat elke keer anders? Ik ben zelf al een keer op Spa geweest en gewoon beetje op de bonnefooi gaan lopen en plekje zoeken. Maar met kinderen zal ik me iets meer moeten voorbereiden om een gezellige dag te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:06
Hoewel de faciliteiten wel een (gruwelijk noodzakelijke) upgrade hebben gehad zijn de "gebaande" paden er nog steeds. Op de website staat een pdf met aanrij en looproutes. Zie er altijd veel (ook kleine) kinderen en volgens mij is dat prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

kepler schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:14:
[...]

Waar kom je het circuit op, bocht 1 in de buurt? Kan idd een eind lopen zijn met baan als Spa. Doe iig goede schoenen aan, geen slippers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Erwin schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:01:
Hoewel de faciliteiten wel een (gruwelijk noodzakelijke) upgrade hebben gehad zijn de "gebaande" paden er nog steeds. Op de website staat een pdf met aanrij en looproutes. Zie er altijd veel (ook kleine) kinderen en volgens mij is dat prima te doen.
Ga ik die zoeken, nog niet gevonden tot nu toe.

Edit: gevonden
https://www.spa-francorch...86716pdf_plan_acces-2.pdf

Het zal zeker goed komen met de kinderen, maar wil ook voor mezelf wel een leuk plekje hebben.
Bloodclot schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:27:
[...]

Waar kom je het circuit op, bocht 1 in de buurt? Kan idd een eind lopen zijn met baan als Spa. Doe iig goede schoenen aan, geen slippers.
De parkeerplaats rechtsonder, dus precies aan de andere kant :D

[ Voor 5% gewijzigd door kepler op 15-07-2023 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

kepler schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Ga ik die zoeken, nog niet gevonden tot nu toe.

Edit: gevonden
https://www.spa-francorch...86716pdf_plan_acces-2.pdf

Het zal zeker goed komen met de kinderen, maar wil ook voor mezelf wel een leuk plekje hebben.

[...]

De parkeerplaats rechtsonder, dus precies aan de andere kant :D
Uitremzone busstop chicane is ook mooi, iets meer in de buurt. Dan zie je hoeveel remkracht die krengen hebben, omdat het omhoog gaat. Remmen ze bij 50m punt. Wel heel populair punt tijdens f1 quali en wedstrijden, soms zitten ze daar bovenop de rotsen.

Van daaruit kun je ook in een tunneltje onder start finish door richting andere kant, naar Eau Rouge.

Andere tip is gewoon door het midden wandelen, kom je bij alle vrachtwagens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Bloodclot schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:27:
[...]

Uitremzone busstop chicane is ook mooi, iets meer in de buurt. Dan zie je hoeveel remkracht die krengen hebben, omdat het omhoog gaat. Remmen ze bij 50m punt. Wel heel populair punt tijdens f1 quali en wedstrijden, soms zitten ze daar bovenop de rotsen.

Van daaruit kun je ook in een tunneltje onder start finish door richting andere kant, naar Eau Rouge.

Andere tip is gewoon door het midden wandelen, kom je bij alle vrachtwagens langs.
Thanks! Ik denk dat dit het plan wordt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCSPHNLvXS3YN0trMQfnjOzJrf0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9l0LUaCVrB5ywJom3zVQX4Bf.jpg?f=fotoalbum_large

Op vrijdag bij 1, en op zaterdag (sprintrace) een plekje zoeken met uitzicht op de bustop chicane bij 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Bloodclot schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 13:27:
[...]

Top!

Ik heb op jouw '1' gezeten in 2018 op de max tribune. Persoonlijk niet of echt meest spectaculaire plek, je ziet niet veel track daar.

Als je zin hebt om nog 10min extra te lopen kan je vanaf dat punt op jouw kaart naar boven lopen (ook erg mooie omgeving) en zo door een tunneltje naar radillion en daar dichtbij heb je ook (toen de keren ik er was) de F1 fan zone, is er niet ieder jaar, soms heb je ook driver interviews op het podium. En veel merchandise en andere evenementen (jaren 80-90 f1 auto's). Check even of de F1 fan zone er dit jaar ook is, echt de moeite waard.

Vergeet niet , je hebt f1 f2 f3 (en Porsche?) Even tussen de races/trainingen door naar ander plekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
Bloodclot schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:08:
[...]

Top!

Ik heb op jouw '1' gezeten in 2018 op de max tribune. Persoonlijk niet of echt meest spectaculaire plek, je ziet niet veel track daar.

Als je zin hebt om nog 10min extra te lopen kan je vanaf dat punt op jouw kaart naar boven lopen (ook erg mooie omgeving) en zo door een tunneltje naar radillion en daar dichtbij heb je ook (toen de keren ik er was) de F1 fan zone, is er niet ieder jaar, soms heb je ook driver interviews op het podium. En veel merchandise en andere evenementen (jaren 80-90 f1 auto's). Check even of de F1 fan zone er dit jaar ook is, echt de moeite waard.

Vergeet niet , je hebt f1 f2 f3 (en Porsche?) Even tussen de races/trainingen door naar ander plekje
Ik neem het allemaal mee! Alleen 'even' naar een ander plekje is met kleine kinderen vaak niet even, dus ter plekke maar even kijken hoe ze er aan toe zijn. Probleem is niet er naar toe, maar vooral de terugweg aan het einde van een vermoeiende dag :')

F1 fan zone klinkt wel goed, dat zullen ze ook wel leuk vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

kepler schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 19:02:
[...]

Ik neem het allemaal mee! Alleen 'even' naar een ander plekje is met kleine kinderen vaak niet even, dus ter plekke maar even kijken hoe ze er aan toe zijn. Probleem is niet er naar toe, maar vooral de terugweg aan het einde van een vermoeiende dag :')

F1 fan zone klinkt wel goed, dat zullen ze ook wel leuk vinden.
Neem een goedgevulde bankrekening mee, of leer ze nog even snel de andere kant op kijken :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Crazy D schreef op zondag 16 juli 2023 @ 14:40:
[...]

Neem een goedgevulde bankrekening mee, of leer ze nog even snel de andere kant op kijken :P
Eten en drinken mag gewoon mee naar binnen, als je maar geen glas bij hebt.
Officieel geen alcohol meer, maar een beetje mee smokkelen moet wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Plenkske schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:54:
[...]

Merchandise is goud waard |:( |:( Overigens kreeg een vriend van me bij de F1 in Oostenrijk vragende blikken toen hij 4 0% biertjes bij zich had, hij moest echt naar mij wijzen dat we met z'n 2en zijn. Als of je 4 blikjes gaat meenemen om te verkopen 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Crazy D schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:21:
[...]

Merchandise is goud waard |:( |:( Overigens kreeg een vriend van me bij de F1 in Oostenrijk vragende blikken toen hij 4 0% biertjes bij zich had, hij moest echt naar mij wijzen dat we met z'n 2en zijn. Als of je 4 blikjes gaat meenemen om te verkopen 8)7
Ja, de F1 merchandise is duur inderdaad.
0% mag toch sowieso ? Had de controleur misschien niet direct gezien dat het alcoholvrij was ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Plenkske schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:24:
[...]

Ja, de F1 merchandise is duur inderdaad.
0% mag toch sowieso ? Had de controleur misschien niet direct gezien dat het alcoholvrij was ?
Jawel, ging om het aantal blikjes. Je mag voor eigen gebruik wat meenemen en blijkbaar is 4 blikken voor een lange warme dag te veel volgens die controleur iig 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kepler
Plenkske schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:54:
[...]

Bij Zandvoort kreeg ik ook gewoon krentenbollen mee, en bij Spa is het zelfs toegestaan las ik. Dus ik neem een ruime rugzak mee met eten en drinken :D En snoepjes :')

Ik denk niet dat ik merchandise ga kopen, misschien een kleinigheid. Bij Zandvoort heb ik toen op de terugweg op de boulevard wat spulletjes gekocht, vele malen goedkoper dan op het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 23:00
WesselP schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:33:
[...]

Heb zelf op de Filarmoniya grandstand gezeten (mooi dicht bij de oude binnenstad én een van de goedkoopste), maar denk dat als ik een volgende keer ga dat ik op de Absheron (main) grandstand of Azneft/Bakcell zou gaan zitten. Een scherm voor je neus is sowieso een must met zo'n uitgestrekt circuit, maar dat hebben ze gelukkig wel goed voor elkaar in Baku. Hebben de tickets via de site van het circuit zelf gehaald.
Thanks ! Wat hebben jullie voor een weekend kaartje toen betaald?
Wij zijn ook aan het orrienteren voor Baku volgend jaar. Welke hotel of appartement hebben jullie gezeten? Buiten de stad kun je voor mooie prijzen wat moois vinden, maar wat raden jullie qua vervoer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:26
Ik lees dat de bezoekers van de Zandvoort GP 2023 voorrang krijgen voor kaarten van de 2024 GP. Dat vind ik een behoorlijk kwalijke zaak gezien ik al 3 jaar op rij ben uitgeloot, en voor 2024 waarschijnlijk weer geen kaarten ga krijgen. Ik wilde contact opnemen met de organisatie maar ik zie op hun website dat ze dat gewoon onmogelijk hebben gemaakt?

Ik begin het bijna prima te vinden dat Zandvoort binnenkort weer van de kalender verdwijnt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WesselP
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-04 08:21
Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:00:
[...]

Thanks ! Wat hebben jullie voor een weekend kaartje toen betaald?
Wij zijn ook aan het orrienteren voor Baku volgend jaar. Welke hotel of appartement hebben jullie gezeten? Buiten de stad kun je voor mooie prijzen wat moois vinden, maar wat raden jullie qua vervoer?
Ticket voor het hele weekend Filarmoniya waren 220 dollar per persoon in '22. Wij hebben in het Arion hotel gezeten, prima hotel met goeie kamers maar qua ontbijt en hotelbar niet bijzonder.
Zijn sowieso in de prijsklasse ~50 euro per nacht echt veel prima hotels te vinden in Baku, meestal wel op een stukje rijden van het circuit. Voor ons was het vanaf het hotel tot aan het metrostation van de oude binnenstad (İçərişəhər) 9 kilometer - 20 min. rijden. Hebben het 1x met de metro gedaan voor de ervaring, maar was beter te doen met taxi's via Bolt. Kostte ongeveer 1,80 tot 2 euro enkele reis, dus dat kan ik zeker aanraden qua vervoer, ook goed te doen later op de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:48
TheJVH schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:19:
Ik lees dat de bezoekers van de Zandvoort GP 2023 voorrang krijgen voor kaarten van de 2024 GP. Dat vind ik een behoorlijk kwalijke zaak gezien ik al 3 jaar op rij ben uitgeloot, en voor 2024 waarschijnlijk weer geen kaarten ga krijgen. Ik wilde contact opnemen met de organisatie maar ik zie op hun website dat ze dat gewoon onmogelijk hebben gemaakt?

Ik begin het bijna prima te vinden dat Zandvoort binnenkort weer van de kalender verdwijnt...
Zelfs nu zijn er nog kaarten (via formula1.com) te koop (net zoals vorig jaar). Wel iets duurder maar, als je wilt, kun jer er nog gewoon bijzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000

franssie

Save the albatross

https://tickets.formula1.com/nl/f1-42837-nederland

EUR 610, wel iets duurder inderdaad (ZAT ZON)

De VRIJ kan je wellicht nog via Jumbo regelen https://www.jumbo.com/acties/gp/ticket-info

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 23:00
WesselP schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:05:
[...]

Ticket voor het hele weekend Filarmoniya waren 220 dollar per persoon in '22. Wij hebben in het Arion hotel gezeten, prima hotel met goeie kamers maar qua ontbijt en hotelbar niet bijzonder.
Zijn sowieso in de prijsklasse ~50 euro per nacht echt veel prima hotels te vinden in Baku, meestal wel op een stukje rijden van het circuit. Voor ons was het vanaf het hotel tot aan het metrostation van de oude binnenstad (İçərişəhər) 9 kilometer - 20 min. rijden. Hebben het 1x met de metro gedaan voor de ervaring, maar was beter te doen met taxi's via Bolt. Kostte ongeveer 1,80 tot 2 euro enkele reis, dus dat kan ik zeker aanraden qua vervoer, ook goed te doen later op de avond :)
Helemaal mooi! Bedankt voor het delen van je ervaring! Nog tips waar je volgende keer liever zou zitten op de tribune?
Khazar ziet er ook goed uit qua plek met drie bochten, maar weinig actie denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WesselP
Paul.tjuh1986 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 16:55:
[...]

Helemaal mooi! Bedankt voor het delen van je ervaring! Nog tips waar je volgende keer liever zou zitten op de tribune?
Khazar ziet er ook goed uit qua plek met drie bochten, maar weinig actie denk ik.
Khazar staat georiënteerd richting het lange rechte stuk, dus je ziet niks tot vrij weinig van bocht 5+6 :P
Ik zou denk ik op de Bakcell (Azneft) tribune gaan zitten, dan zie je de auto's aankomen en aanremmen + de bocht het rechte stuk op draaien (staat daar een heel groot scherm), of op Absheron (main), voor de inhaalacties :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
WesselP schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:05:
[...]

Ik heb een AirBnB geboekt voor 2024, 30 euro per nacht naast het circuit. Denke dat ik ook voor Filarmoniya ga qua tribune, lijkt het meest waar voor het geld. Alleen nog even de vluchten in de gaten houden.
Hoe zit het qua veiligheid? Het ligt naast Rusland en Iran (schijnt vroeger een provincie van Iran geweest te zijn). Verder visum niet vergeten (ik neem aan dat dat een formaliteit is?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Overigens mis ik wel een beetje de foto's hier, dus een paar van mij van Hongarije vorige week. Morgen op naar Spa!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LMh034BwDfGWn_VNsGRmW9efj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TZ0gRbC2gsfIvZZy2CfXI3K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4t_3GIo5Fuymc0twFugHFktY3JE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7wDRCi67ThnQVQPXipwfXIV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcD-4OPdkMLHVRQXRAbN927osIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrZx3r7UF6BA14ecpy07XwpR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crKHzEwMzbckY3LNflRx_-_LxF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YcMixIyt3V4MmRXxLDr6LxQD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrWXaCaOxLiLwQsBGQfX2Gt8qNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lmg5c4Oz4VAflPOEuPvYfuN8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27eY4Rkli18wHzRB9lZaCFy67as=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dq4tIA1PIjRhZxBGrXejCBwo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Erapaz op 26-07-2023 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesselP
Erapaz schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 17:58:
[...]

Ik heb een AirBnB geboekt voor 2024, 30 euro per nacht naast het circuit. Denke dat ik ook voor Filarmoniya ga qua tribune, lijkt het meest waar voor het geld. Alleen nog even de vluchten in de gaten houden.
Hoe zit het qua veiligheid? Het ligt naast Rusland en Iran (schijnt vroeger een provincie van Iran geweest te zijn). Verder visum niet vergeten (ik neem aan dat dat een formaliteit is?)
Dat is zeker niet duur! Filarmoniya is zeker ook wel aan te raden hoor, vooral als het je eerste keer is in Baku is dat prima.
Veiligheid doen ze heel veel aan in Baku. Elke keer als je de fanzone in wilt moet je door metaaldetectors en je tas door een x-ray (in ieder geval in '22), klinkt erg overdreven maar dit moet zelfs in de metro, er is ook erg veel politie op de been. Komt door de aanslagen op de metro van Baku in 1994, heb ik me toen laten vertellen door de locals.
Een e-visum is zeker belangrijk, anders kom je het land niet in. Is voor de rest heel simpel aan te vragen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipodeclown222
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-05 16:02
Weet er iemand waarom er op ticketswap alleen maar kaarten per 3 worden aangeboden? Ook veel voor een 3e van de aankoop prijs. Is dat ok? Kan ik die proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Beter stel je je vraag hier ;-)
Crazy- schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:31:
Ha spannend. Morgen een dagje Spa doen met vrouw & kinderen. Hopelijk verpest de regen niet het humeur van vrouw & dochter 😜 ben vorig jaar naar Zandvoort geweest; toen wel de race.

Hebben Brons kaarten; iemand nog een tip waar te zitten?

Morgen rijden we vanuit het zuiden België (nu vakantie daar); P in Malmedy met de pendel naar het Circuit.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:19

Crazy-

Best life ever

franssie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:39:
Beter stel je je vraag hier ;-)

[...]
Ah… foutje inderdaad :) verkeerde topic

Ha spannend. Morgen een dagje Spa doen met vrouw & kinderen. Hopelijk verpest de regen niet het humeur van vrouw & dochter 😜 ben vorig jaar naar Zandvoort geweest; toen wel de race.

Morgen rijden we vanuit het zuiden België (nu vakantie daar); P in Malmedy met de pendel naar het Circuit.

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 16:35
Crazy- schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 20:26:
[...]

Ik kwam toevallig deze account tegen op Youtube. Met zeer accurate videos van verschillende punten voor Brons toegangskaarten. Het voordeel van vrijdag is dat je makkelijk een rondje kunt lopen en op verschillende punten kunt gaan kijken. Op zondag mag je blij zijn dat je ergens goed zicht op de baan hebt en je plekje vast kunt houden.
https://www.youtube.com/@GP-RACING/videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 08:48
Crazy- schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 20:26:
[...]

Vind Spa wat dat betreft echt niet meer van deze tijd. €210 (plus €29 parkeren per dag) voor een plek in de blubber op een helling. Dat je zoiets voor een paar tientjes aanbiedt kan, maar niet voor deze prijzen.

Weet het, geen opbeurend bericht. Maar je kunt beter voorbereid zijn. En zoals in het andere topic reeds vermeld: neem vuilniszakken mee. Tenzij je er geen problemen mee hebt dat je volledig onder de blubber komt te zitten.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
@alexbl69 dat zijn huidige prijzen ? Als je paar maanden terug had besteld dan is brons iets van 180 euro en parkeren 20 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

Wel. Gisteren dus de training & kwalificatie gekeken. We stonden langs Kemmel; halverwege tegenover het grote scherm

Ging perfect. Wel zeiknat vlak voor de kwalificatie 😋 prima plekken. Lekker op t randje van asfalt kunnen staan. Kinderen met plasticzakken gezeten.

Voor herhaling vatbaar! Maaaaar na 2x nu General Admission volgende keer wel zitplekken. Voor volgend jaar staat Barcelona op onze to-do list.

Ervaring rijker, genoten ondanks de regen, maar top dag!

Ps: kaarten waren 31€. Dus dat viel reuze mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Crazy- op 29-07-2023 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:49
@Crazy- lijkt mij leuk om ook een keer voor 31€ naar Spa te gaan, hoe had je dat voor elkaar gekregen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

Rembock schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:15:
@Crazy- lijkt mij leuk om ook een keer voor 31€ naar Spa te gaan, hoe had je dat voor elkaar gekregen? :)
waren hier te koop https://gp1tickets.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Crazy- schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:18:
Wel. Gisteren dus de training & kwalificatie gekeken. We stonden langs Kemmel; halverwege tegenover het grote scherm

Ging perfect. Wel zeiknat vlak voor de kwalificatie 😋 prima plekken. Lekker op t randje van asfalt kunnen staan. Kinderen met plasticzakken gezeten.

Voor herhaling vatbaar! Maaaaar na 2x nu General Admission volgende keer wel zitplekken. Voor volgend jaar staat Barcelona op onze to-do list.

Ervaring rijker, genoten ondanks de regen, maar top dag!

Ps: kaarten waren 31€. Dus dat viel reuze mee.
Mijn tickets waren 3 euro voor de vrijdag (9 euro inclusief service kosten), dus dan klinkt 31 vrij prijzig.

@Rembock Op viagogo waren ze 3 euro voor vrijdag en 10 euro voor zaterdag. Zondag geloof ik 60/80 euro. Hier komt nog 6 euro service kosten bij.

Volgend jaar boek ik alleen de camping (op fietsafstand) en koop ik de tickets last minute.

[ Voor 13% gewijzigd door Erapaz op 04-08-2023 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Overzicht van de feederseries voor de 2024 F1 races:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2YuV0JsTJixYshfPk3IDtxE7Zg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vJkxD4UCLoF2dfbaB3r8JtZb.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 00:20
Toch wel raar dat Zandvoort enige Europese race is zonder F2 en F3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:27:
Toch wel raar dat Zandvoort enige Europese race is zonder F2 en F3
Te weinig plek om meerdere kampioenschappen te huisvesten?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
ZeRoC00L schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Te weinig plek om meerdere kampioenschappen te huisvesten?
Het vreemde is, dit jaar zijn de F2 en F3 wel in Zandvoort.

Ruimte is wel een ding op Zandvoort maar hoe lossen ze het dit jaar op dan. 8)7

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
GAEvakYD schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:36:
[...]

Het vreemde is, dit jaar zijn de F2 en F3 wel in Zandvoort.

Ruimte is wel een ding op Zandvoort maar hoe lossen ze het dit jaar op dan. 8)7
Toen er afgelopen jaren Porsche, F2/3(?) En Formule W was was dat ook geen issue, dus daar zal het niet aan liggen lijkt me.

De andere race series hadden hun paddock net buiten het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:34
Iemand toevallig tips voor Imola? Omdat we dit jaar eigenlijk te laat waren voor ongeveer elke GP willen we er voor volgend jaar op tijd bij zijn. Tickets zijn nog niet in de verkoop... Maar mocht iemand nog/alvast tips hebben qua reizen, locatie of tickets, graag! _/-\o_
Voorgaande jaren naar Hongarije, Belgie en Zandvoort geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-05 22:41
FabianNL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:54:
Iemand toevallig tips voor Imola? Omdat we dit jaar eigenlijk te laat waren voor ongeveer elke GP willen we er voor volgend jaar op tijd bij zijn. Tickets zijn nog niet in de verkoop... Maar mocht iemand nog/alvast tips hebben qua reizen, locatie of tickets, graag! _/-\o_
Voorgaande jaren naar Hongarije, Belgie en Zandvoort geweest.
Imola volgen op de socials en wekelijks op de site kijken.
Het is dezelfde organisatie als Monza.
Die hadden dit jaar de rare methode om steeds een paar tribunes in de verkoop te doen.

Qua plekken heb ik geen ervaring met Imola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Imola ben ik ook nog nooit geweest en zit ik ook naar te kijken voor komend jaar. Staat mij wel iets bij dat ik vorig jaar gelezen heb dat er in de omgeving daar omheen niet veel te doen is.

Normaal slapen wij altijd in kleine B&B's in de omgeving. Door de overstromingen van afgelopen jaar denk ik dat het best een uitdaging gaat worden om iets te vinden. Maar ik ga ook de verkenning eens starten.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.d.akkerman
He he. Eindelijk nieuws over camping Monza.

Die komt waarschijnlijk nooit meer.

Vandaag mail gehad van de voormalige organisatoren.
Er is een tijdelijke camping ten zuiden van Monza.
Ik had nog de hoop dat de tijdelijke camping op de originele plek zou komen.
Maar helaas.

Op de tijdelijke camping zal wel sanitair zijn. Maar geen stroom. Dat wordt nog een uitdaging.

Wordt mijn 5e bezoek aan deze race. Maar ga maar eens nadenken over een alternatief.

Ben in ieder geval blij dat we een slaapplek hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 08:48
p.d.akkerman schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:31:

Maar helaas.

Op de tijdelijke camping zal wel sanitair zijn. Maar geen stroom. Dat wordt nog een uitdaging.

Wordt mijn 5e bezoek aan deze race. Maar ga maar eens nadenken over een alternatief.

Helaas komt aan alle mooie dingen een eind. Regelmatig op deze camping geweest, al zij het inmiddels al wel een aantal jaar geleden. In het begin mochten we nog onze eigen koelbox met drank meenemen op de tribune en kon je vanachter het hek op de camping direct op de baan kijken.

Door het smerige sanitair heb ik destijds besloten niet meer te gaan. In dat laatste jaar werd er niet meer schoongemaakt, en waren de sanitaire voorzieningen vanaf zaterdag praktisch onbruikbaar. Hebben toen nog wel illegaal van een invalidentoilet / -doucheruimte gebruik gemaakt (werd verder niet gebruikt en hebben het netjes achtergelaten), maar dat was wel de reden dat we niet meer gingen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik vroeg mij dus ook af waar die JUMBO tickets bleven, want die supermarkt blijkt net zo slecht in communicatie als Albert Heijn is in vers producten.
Dus via https://shop.ticketing.cm.com/dutch-grand-prix/ (na een account aangemaakt te hebben) lees ik dit.
Mijn Tickets

Welkom in jouw MYDGP-omgeving! Dit is jouw persoonlijke omgeving waar de tickets kunnen worden ingezien en beheerd. De hoofdboeker van de bestelling kan de tickets per persoon op naam zetten. Houd er rekening mee dat er per ticket een uniek e-mailadres gebruikt wordt.
Na 10 augustus worden de tickets beschikbaar voor de hoofdboeker indien alle tickets uit de bestelling zijn gepersonaliseerd.
Uitzondering! Heb jij tickets gekocht via Jumbo voor Jumbo Super Friday? Dan ontvangen de hoofdboekers rond 14 augustus de mogelijkheid om de tickets te personaliseren. Het klopt dus dat je de aangeschafte tickets nog niet in de MyDGP omgeving terug ziet. Alle hoofdboekers ontvangen hier automatisch bericht over.
Wat jammer dat Jumbo dat ook niet zelf verkondigt (ik heb gekeken en er geen email over gehad behalve eentje van na de bestellng waarin alleen staat
In augustus krijg je een mail om je Super Friday ticket(s) op naam te zetten.
Dat kan dus ook 29 Augustus zijn 8)7 Die zeven zekerheden .... zal wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schotje69
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-05 21:29
franssie schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:57:
Ik vroeg mij dus ook af waar die JUMBO tickets bleven, want die supermarkt blijkt net zo slecht in communicatie als Albert Heijn is in vers producten.
Dus via https://shop.ticketing.cm.com/dutch-grand-prix/ (na een account aangemaakt te hebben) lees ik dit.

[...]

Wat jammer dat Jumbo dat ook niet zelf verkondigt (ik heb gekeken en er geen email over gehad behalve eentje van na de bestellng waarin alleen staat

[...]

Dat kan dus ook 29 Augustus zijn 8)7 Die zeven zekerheden .... zal wel :+
Mail Jumbo kwam vanmiddag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Valt mee inderdaad, het personaliseren kon van het weekend al maar vandaag ging ook die mail er uit. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
p.d.akkerman schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:31:

Maar helaas.

Ik ben 2x naar Monza geweest en beide keren bij het Como meer gestaan. Eerste keer ten noorden (maar dat was wel ver weg als je elke dag wilt gaan). Tweede keer ten zuiden, prima camping aan een kleiner warm meertje bij Erba. Voordeel is dat je prima sanitair, stroom en geen herrie hebt. Je mist wel de F1 sfeer natuurlijk. Rijden is prima, geen file en je kunt je auto altijd wel gratis in Monza kwijt op loopafstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan niet zien of dit hier in het topic mag of niet eigenlijk.

Maar i.v.m. een operatie kan een familielid niet meer mee naar Zandvoort dit weekend en heb ik dus een kaartje over die ik zsm wil verkopen.

170€ voor duinkaart zaterdag EN zondag

Indien iemand interesse heeft graag DM :)

Als het niet mag prima, dan zal ik het bericht leeghalen (of een mod mag hem weghalen)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
Ricmaniac schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:22:
Ik kan niet zien of dit hier in het topic mag of niet eigenlijk.

Maar i.v.m. een operatie kan een familielid niet meer mee naar Zandvoort dit weekend en heb ik dus een kaartje over die ik zsm wil verkopen.

170€ voor duinkaart zaterdag EN zondag

Indien iemand interesse heeft graag DM :)

Als het niet mag prima, dan zal ik het bericht leeghalen (of een mod mag hem weghalen)
Probeer anders TicketSwap eens. Worden er genoeg verkocht voor aanzienlijk meer dan wat jij vraagt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kadketz schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:28:
[...]

Probeer anders TicketSwap eens. Worden er genoeg verkocht voor aanzienlijk meer dan wat jij vraagt
Thanks maar inmiddels verkocht :) ja heb er niet meer voor gevraagd :P gewoon wat wij betaald hadden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
Erapaz schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:33:
[...]

Ik ben 2x naar Monza geweest en beide keren bij het Como meer gestaan. Eerste keer ten noorden (maar dat was wel ver weg als je elke dag wilt gaan). Tweede keer ten zuiden, prima camping aan een kleiner warm meertje bij Erba. Voordeel is dat je prima sanitair, stroom en geen herrie hebt. Je mist wel de F1 sfeer natuurlijk. Rijden is prima, geen file en je kunt je auto altijd wel gratis in Monza kwijt op loopafstand.
Dit kan ik beamen idd. ben 2x naar Monza geweest, wel poosje terug alweer. Wij zijn in 2005 en 2012 geweest en hadden ipv camping alleen een vakantiehuisje bij Como meer. Maar je rijdt vanaf die kant idd zonder file naar het circuit. De grote drukte van het circuit gaat richting Milaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:34
GAEvakYD schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:23:
Imola ben ik ook nog nooit geweest en zit ik ook naar te kijken voor komend jaar. Staat mij wel iets bij dat ik vorig jaar gelezen heb dat er in de omgeving daar omheen niet veel te doen is.

Normaal slapen wij altijd in kleine B&B's in de omgeving. Door de overstromingen van afgelopen jaar denk ik dat het best een uitdaging gaat worden om iets te vinden. Maar ik ga ook de verkenning eens starten.
Zojuist alvast via Airbnb in ieder geval een appartementje geboekt in het centrum van Bologna. Volgens 'het internet' goed te doen met de trein (naar het circuit), dus daar gaan we waarschijnlijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
FabianNL schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:03:
[...]

Zojuist alvast via Airbnb in ieder geval een appartementje geboekt in het centrum van Bologna. Volgens 'het internet' goed te doen met de trein (naar het circuit), dus daar gaan we waarschijnlijk voor.
Oei dapper, dat durf ik nooit zo aan met OV in Spanje en Italië. Maar misschien valt het echt reuze mee in deze regio. Ik ga er ook even naar kijken.

Dit ziet er inderdaad wel heel simpel en direct uit. Nu hopen dat ze voldoende treinen hebben rijden tijdens de events:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4aePLnNIvPX8rdcw-ZORkb01ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jVL1nGE2eJzY8W4gMUgiXYFA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door GAEvakYD op 22-08-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Monza kan je vanuit Milaan prima doen met de trein (en verder met (f1) bus vanuit Monza), in het verleden moest je alleen goed op de hoogte zijn welk station je moest hebben (verschilde per dag, door verschillende vervoerders) maar ik dacht dat dat nu al niet meer uitmaakt. Imola vanuit Bologna heb ik dit jaar niet kunnen testen, er is gewoon een trein heen. Ov in italie is wel goed, alleen de verschillende vervoerders (op hetzelfde traject) maken het iets lastiger. Spanje heb alleen ervaring in Valencia met het ov, dat was een paar stops met de metro.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Oei dapper, dat durf ik nooit zo aan met OV in Spanje en Italië. Maar misschien valt het echt reuze mee in deze regio. Ik ga er ook even naar kijken.

Dit ziet er inderdaad wel heel simpel en direct uit. Nu hopen dat ze voldoende treinen hebben rijden tijdens de events:
[Afbeelding]
Net zo recht als die snelweg daar, haha, dat is 300 km saai rechtdoor :)

Bologna is wel leuk, Ducati museum kun je daar bezoeken en je kunt naar Imola rijden, kun je rondlopen in het park rond het circuit, Senna monument bezoeken en een klein museum, dus zou een dagje extra gaan.

• arty91
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-09-2023
Is ticketswap veilig? Hoe werkt personaliseren? Iemand ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadketz
arty91 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:27:
Is ticketswap veilig? Hoe werkt personaliseren? Iemand ervaring?
Als je kaarten voor Zandvoort bedoeld dan zijn de kaarten die op TicketSwap worden aangeboden 9 van de 10 keer afkomstig van de officiele F1 ticket store en deze kun je niet op naam zetten of overdragen. TicketSwap geeft geen nieuw ticket uit waardoor de verkoper ook gewoon nog over hetzelfde ticket beschikt.

De verkoper kan dus makkelijk meer dan 1x hetzelfde ticket verkopen. Ik zou als koper heeel voorzichtig zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Voor de last minute beslissers, Zondag tickets voor Monza (Tribune 10, 15, 16) zijn verlaagd vn 500€ naar 275€
Weekend tickets (meerdere tribunes) zijn er ook nog (volle mep)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAEvakYD
jan390 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:15:
Voor de last minute beslissers, Zondag tickets voor Monza (Tribune 10, 15, 16) zijn verlaagd vn 500€ naar 275€
Lol inderdaad. Check hoe leeg sommige tribunes nog zijn. Gekleurd is nog vrij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjX-qQoITApK1k832vJHGOVUMa4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jzoFe9FZSfWeG9tEclx1Of3h.png?f=fotoalbum_large

Iets met je hand overspelen met veel te hoge ticketprijzen icm een slecht presterend Ferrari. Succes is een keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

En dan nog ben je met twee 550 kwijt ex camping, vervoer, eten en een wijntje of twee om een race nauwelijks te kunnen volgen.
Ik heb echt genoten van afgelopen vrijdag op Zandvoort, maar als ik nog zoiets ga doen zal het denk ik toch de 24 uur van Le Mans zijn, wellicht met de camper.
Ben wel een F1 fan, maar de bedragen die ik hier voorbij zie komen zijn mij te gortig (en ik kan het prima missen, maar voor dat geld kan ik gewoon leukere dingen doen denk ik zoals vliegtuigen huren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
1 dag voor 275 euro is nog steeds duur tov andere europese circuits. Ik snap wel dat het nog niet is uitverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
franssie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:13:
En dan nog ben je met twee 550 kwijt ex camping, vervoer, eten en een wijntje of twee om een race nauwelijks te kunnen volgen.
Ik heb echt genoten van afgelopen vrijdag op Zandvoort, maar als ik nog zoiets ga doen zal het denk ik toch de 24 uur van Le Mans zijn, wellicht met de camper.
Ben wel een F1 fan, maar de bedragen die ik hier voorbij zie komen zijn mij te gortig (en ik kan het prima missen, maar voor dat geld kan ik gewoon leukere dingen doen denk ik zoals vliegtuigen huren).
Mee eens. Weet dat ik lang geleden (2004) voor 230 euro op een zilver tribune zat op Spa hele weekend. Dat vond ik al veel geld, maar nog te overzien. Is wel veel tijd overheen gegaan en niet meer vergelijkbaar natuurlijk, maar als ik nu prijzen van 500 of 600 euro voorbij zie komen voor tribunekaarten voor weekend, dat heb ik er gewoon niet voor over. F1 is leuk, maar dat soort bedragen ga ik er niet aan uitgeven.

• p.d.akkerman
Monza heeft een rare verkoop tactiek dit jaar

Steeds werden er van een aantal tribunes de tickets in de verkoop gedaan.

Heel raar.

Maar dat is ook met de camping die niet meer is.

Ik sta nu op 5km op de alternatieve camping.
Voor mij (helaas ) de laatste keer Monza

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p.d.akkerman
Camping Monza waar het was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYaoSteauSabWTGHT6a8qYZoxEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SubCl1Vs0FCu2sZHIClTEbZ5.jpg?f=fotoalbum_large

Camping Monza nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wy1QVCLrDn9fV7s9HNn1mPRSobg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKCH3ERX1VXwxdKSauvXo3lM.jpg?f=fotoalbum_large

Het is te doen. Maar voor mij (waarschijnlijk) de laatste keer Monza.

De camping naast het circuit was echt heerlijk.
Niet speciaal al vroeg op of lang reizen van je verblijf naar het circuit. S ochtends kon je al eea meekrijgen door gewoon naar het hek te lopen.

Alles is het allemaal goed geregeld hoor en ben ik gewoon verwend.

Met 10 minuten loop je naar treinstation Monza. Daar aansluiten in de rij van de bus, ong 20 minuten. Het was nog rustig.
Dan 25 minuten met de bus. Je wordt op best een afstand van het circuit afgezet. Dus weer 20 minuten lopen totdat je binnen de kombaan staat.

Ook weer typisch Italiaans. De buskaartjes online zijn 6,-. Bij de bus 5,- nu is 5 euro makkelijker met wisselgeld.

De mensen van de temporary campsite maken er in ieder geval het beste van.
Vrijdag en zaterdagavond een dj. Moet je daar natuurlijk wel weer van houden...

Maar nu nog echt even genieten van het F1 weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
Ik kreeg gisteren een mail van DutchGP dat dit de laatste week is om je in te schrijven voor 2024/25.

Nu weten we nog niet 100% zeker of we naar Zandvoort willen volgend jaar. Dit is afhankelijk van de prijzen van vliegtickets naar Baku (heeft onze voorkeur).

Weet iemand toevallig of je verplicht bent om de Zandvoort tickets af te nemen wanneer je bent uitgeloot? Kan het op de site zelf niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadketz op 05-09-2023 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ja ze geven aan dat er een betaalverplichting aan vast zit.
De tickets raak je anders voor dezelfde prijs wel weer kwijt lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nowaychose
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-05 22:41
dutchgio schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:48:
Ja ze geven aan dat er een betaalverplichting aan vast zit.
Ik vind het eigenlijk verrasend makkelijk om die betaalverplichting te missen. De paar primo plekken om die informatie te zetten daar staat het niet.

In het tekstje
Tickets
Welcome to the request portal for tickets to the Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix! In this portal you have opportunity to request tickets for the race in 2024 and/or 2025.

In 2024, the races will take place at 23, 24 and 25 August 2024. The date of the 2025 race is not known yet.

There is a maximum of 6 tickets per request.

You can request tickets for 2024 or Combo Tickets for 2024 and 2025. If you are drawn out of the combo ballot you are automatically entered into the 2024 ballot, giving you a double change to get tickets allocated.

Disabled tickets cannot be requested in this application process.

This shop closes September 8 2023 (!). All valid requested received before the deadline are treated equally. Random assignment of tickets is expected between Sept. 22 and Oct. 6, 2023. You will receive automatic notification of this.
zou ik die info wel verwachten. Evenals bij de grote betaalverplichtende knop zelf.

Op https://dutchgp.com/tickets-2024-2025/ staat die info in het onderste kopje, maar de grote oranje knop naar de portal zie je minimaal 4 keer voor iemand dat stukje tekst tegenkomt.

En wie leest er nou ooit de algemene voorwaarden.
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste